Taas ulkoministeriö hylkäämässä suomalaismiehen

Anonyymi-ap

Älä matkusta Indonesiaan. Ne ei piittaa farangeista uskonnollisista syistä.
Älä luota Amexin AXA-matkavakuutukseen, he kusettivat tässäkin tapauksessa ja eivät suostu maksamaan kotiutuslentoa eikä edes siirtoa. Pelkkä ei-vastauskin kesti kolme päivää.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3445f0f8-90fe-40d0-8915-594b1fe7c7ce

Tunnettua on että Suomen suurlähetystöstä ei saa minkäänlaista apua koskaan muuta kuin surunvalittelut sitten kun potilas on menehtynyt. Edellisessä tapauksessa presidenttiehdokas Pekka, silloinen ulkoministeri, ei suostunut kommentoimaan asiaa laisinkaan mutta kyllä tyylikkäisiin jätesäkkeihin pukeutuneet järjestönaiset pääsivät Suomeen ja vietiin taksilla uuteen omaan kotiin jossa jääkaappikin oli ladattu valmiiksi täyteen heille maistuvaa ruokaa ettei vaan vahingossa ole possua vaan siellä hyllyssä.

Eräs mies saapui Thaimaahan lomalle kuukaudeksi. Suvarnabhumissa hänet pidätettiin, eikä kerrottu miksi. Hänet kuljetettiin Tratiin tutkintavankeuteen jossa tulkin välityksellä selvisi että häntä epäillään liikenneonnettomuuden syypääksi edellisellä lomallaan.
Kyseessä oli pikku kolhu, jonka suomalaismies oli maksanut jo paikanpäällä. Luikuri thaikku päättikin rahastaa lisää vielä virallista kautta ja teki rikosilmoituksen.
Kolme kuukautta lusittuaan suurlähetystöstä kävi joku sanomassa että koeta pärjätä. Oikeudessa mies todettiin syyttömäksi. Senttiäkään ei saanut korvauksia.
Tarina ei kerro tuomittiinko petkuttajaa vai ei.

53

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritti tämäkin Kela Goldilla repiä veronmaksajien rahoja paluulentoon? Näin käy, kun köyhillekin annetaan passi kouraan ja myydään pari menolippua kehitysmaahan.

• Anonyymi

Ei yrittänyt. Et lukenut uutista ollenkaan ja vaikka lukisit niin et ymmärtäisi, koska olet Pertti Arska Pasanen, mies joka toivoo kaikille suomalaisille pahaa, että saisi itselleen paremmat kelakorvaukset Hankasalmen pakkasissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yrittänyt. Et lukenut uutista ollenkaan ja vaikka lukisit niin et ymmärtäisi, koska olet Pertti Arska Pasanen, mies joka toivoo kaikille suomalaisille pahaa, että saisi itselleen paremmat kelakorvaukset Hankasalmen pakkasissa.

No kuka sitten yritti? Sinä, vetämällä palkokasvin nenään, kun ei törttöilijää kukaan maksanutkaan ulos tuolta jeesuksen selän takaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakuutusrahatkin olisi varmaan järjestyneet jostain oikeasta yhtiöstä tuon Axan sijaan. Maksu ehkä vähän isompi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakuutusrahatkin olisi varmaan järjestyneet jostain oikeasta yhtiöstä tuon Axan sijaan. Maksu ehkä vähän isompi.

American Express ei siis ole sinun mielestä "oikea yhtiö"? Sinullahan ne menikin ne vakuutushommelit aivan putkeen kun lähdet Hankasalmelle Kelaan kyselemään vammaishoitotukia ja takuueläkkeitä vaimolle ja itsellesi?
        Omaa rahaa sinulla on ollut viimeksi joskus 2000 luvun alkupuolella. Sen jälkeen alkoi totaalipummin elämä, johon vedit vaimonkin osalliseksi.

Et ole oikea mies neuvomaan vakuutus etkä matkailuasioissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

American Express ei siis ole sinun mielestä "oikea yhtiö"? Sinullahan ne menikin ne vakuutushommelit aivan putkeen kun lähdet Hankasalmelle Kelaan kyselemään vammaishoitotukia ja takuueläkkeitä vaimolle ja itsellesi?
        Omaa rahaa sinulla on ollut viimeksi joskus 2000 luvun alkupuolella. Sen jälkeen alkoi totaalipummin elämä, johon vedit vaimonkin osalliseksi.

Muunmuassa Pohjola ja Nordea käyttävät AXA:n vakuutuspalveluita.
        https://vahinkoapu.pohjola.fi/henkiloasiakkaat/tietoa/takaisinmaksuturva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Ulkoministeriönkö olisi pitänyt laittaa American Expressiä paremmaksi? Miksi ihmeessä, kun meilla maksajia vain alta 5 miljuunaa ja AE:llä, montako sataa?

• Anonyymi

Kympin sanoihin viitaten luottokortit ja niiden palvelut on pelkkää säästöä.

• Anonyymi

Pasanen. Olet iljettävä kasa pakkasessa höyryävää hevosenpaskaa. Lupaan sinulle tässä ja nyt järjestää pikkuista kivaa Hankasalmelle sekä viranomaispuolella että muutenkin. Nuku hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen. Olet iljettävä kasa pakkasessa höyryävää hevosenpaskaa. Lupaan sinulle tässä ja nyt järjestää pikkuista kivaa Hankasalmelle sekä viranomaispuolella että muutenkin. Nuku hyvin.

No mutta miksi herne nenään?
        Niin Kymppi on sanonut luottokorttien tarpeellisuudesta ja että on pelkkää tienestiä käyttää niitä, saa jopa houlionesta huomiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä nyt loukataan hevosenpaskaa. Hevosenpaska on kuitenkin moneen muuhun paskaan verrattuna - vaikkapa sianpaskaan - ihan mukavaa tavaraa. Hyvää vaikkapa kukkapenkin lannoitukseen.

Pasasen vertaaminen hevosenpaskaan siis loukkaa hevosenpaskaa ja näin ollen olisi oikeudenmukaisempaa verrata Pasasta johonkin ongelmajätteeseen.

Toimintansa, mitä on tällä palstalla jatkunut jo vuosia, on kieltämättä ollut monella tapaa mielenkiintoista.

• Anonyymi

ihan ensimmäinen ja tärkein asia on lukea matkavakuutus ehtojen ehdot, ja ymmärtää ne, suomi on siitä harvinainen maa, että suomessa myytävissä matkavakuutuksissa korvataan yleensä olemassa olevien sairauksien pahenemisvaiheen aikana olevat hoidot, tosin rajoitetusti, siis jos sinulla on sydänsairaus blakkarissa, yleensä suomalainen vakuuttaja korvaa hoitokuluja parin viikon ajan, jos se sairaus pahaneee matkan aikana, tällöin sinulla pitää olla voimassa oleva kelakortti, eli voit olla matkallasi alle 180 vrk vuodessa, muuan ajan suomessa tai ainakin eu-alueella, tämä on tulkinta kysymys...Tämä vakuuttaminen on erittäin tärkeä asia maissa joissa on heikko julkinen terveyden huolto, tai olematon... silloin pitää olla raha kustantaa omat hoitonsa, ja ne voivat maksaa aivan helvetisti, siis aivan helvetisti eikä yhdessäkään aasian maassa ole ulkomaalaisille tarkoitettua julkista ja kunnollista terveyden huoltoa.
      By NumBall HHN 63v.

• Anonyymi

Käsittäkää nyt lahkolaiset että tämä on erittäin vakava asia, voi olla että olet 50 vuotiaana hyvässä kunnossa, entä 60, 70, 80 vuotiaana, missä vaiheessa terveysongelmat alkavat, ja kuka niiden hoidon kustantaa, ja hoidetaanko niitä, voi käydä paska mäsis saat aivoinfarktin matkalla, ja vaikka sinulla on matkavakuutus älä kuvittele vakuutusyhtiö maksaa sinulle ambulanssilennon suomeen, tai yhtään mihinkään, jos sinulla on ollut aikaisemmin vaikkapa flimmeri, vain kerran... etkä edes tiedä sitä, tai sitten se löydetään vahingossa ekg:ssä, ja siitä tulee merkintä tietoihisi... siis olet tuolloin heikoilla vakuutusyhtiötäsi vastaan, koska sinulla oli ollut flimmeri aikaisemmin ja se altistaa aivoinfarteille, vakuutusyhtiö pesee varmasti kätensä.

Tätä asiaa kun olen viimevuoden marraskuusta pyöritellyt, olen alkannut ihmettelemään mitä järkeä on lähteä toiseen maahan, olen maksanut veroja suomeen ennen tänne muuttoa riittävästi, jossa kuvittelin saavani vastineeksi terveyden huoltoa vanhuksena, nyt olen joutunut kustantamaan itse omasta kukkarostani huomattavia maksuja näihin paikallisiin sairaaloihin, vaikka pyrin etsimään edullisimman vaihtoehdon, joka tapauksessa, minulla ei ole miljoonia tilillä kuten täällä pellenaamalla, toisin ei silläkään ole aijailee jotain pankin demo tiliotteita, mutta ei siitä sen enempää, minulla on huomattavasti parempi eläke kuin suomalaisilla yleensä, kyllä olen saanut hoidettua kaikki, mutta miten kauan, jos kymppitonni toisensa perään palaa milloin mihinkin, joskus tulee joka tapauksessa pohja vastaan... jos elelet täällä muutaman satasen marginaalilla, tuo pohja tulee vastaan hyvinkin nopeasti...ja mitä sitten teet, kun et saa hoitoa... eikä massia enää ole tilillä, etkä saa sitä... silloin alkaa kela kultakorttteineen olla kultaakin arvokkaampi, arvokkaampi kuin mikään luotto tai pankkikortti, vaikka niissä olisi houlionesta huomiota, ne on silloin mitättömiä kun en on höylätty rajaansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Käsittäkää nyt lahkolaiset että tämä on erittäin vakava asia, voi olla että olet 50 vuotiaana hyvässä kunnossa, entä 60, 70, 80 vuotiaana, missä vaiheessa terveysongelmat alkavat, ja kuka niiden hoidon kustantaa, ja hoidetaanko niitä, voi käydä paska mäsis saat aivoinfarktin matkalla, ja vaikka sinulla on matkavakuutus älä kuvittele vakuutusyhtiö maksaa sinulle ambulanssilennon suomeen, tai yhtään mihinkään, jos sinulla on ollut aikaisemmin vaikkapa flimmeri, vain kerran... etkä edes tiedä sitä, tai sitten se löydetään vahingossa ekg:ssä, ja siitä tulee merkintä tietoihisi... siis olet tuolloin heikoilla vakuutusyhtiötäsi vastaan, koska sinulla oli ollut flimmeri aikaisemmin ja se altistaa aivoinfarteille, vakuutusyhtiö pesee varmasti kätensä.

Tätä asiaa kun olen viimevuoden marraskuusta pyöritellyt, olen alkannut ihmettelemään mitä järkeä on lähteä toiseen maahan, olen maksanut veroja suomeen ennen tänne muuttoa riittävästi, jossa kuvittelin saavani vastineeksi terveyden huoltoa vanhuksena, nyt olen joutunut kustantamaan itse omasta kukkarostani huomattavia maksuja näihin paikallisiin sairaaloihin, vaikka pyrin etsimään edullisimman vaihtoehdon, joka tapauksessa, minulla ei ole miljoonia tilillä kuten täällä pellenaamalla, toisin ei silläkään ole aijailee jotain pankin demo tiliotteita, mutta ei siitä sen enempää, minulla on huomattavasti parempi eläke kuin suomalaisilla yleensä, kyllä olen saanut hoidettua kaikki, mutta miten kauan, jos kymppitonni toisensa perään palaa milloin mihinkin, joskus tulee joka tapauksessa pohja vastaan... jos elelet täällä muutaman satasen marginaalilla, tuo pohja tulee vastaan hyvinkin nopeasti...ja mitä sitten teet, kun et saa hoitoa... eikä massia enää ole tilillä, etkä saa sitä... silloin alkaa kela kultakorttteineen olla kultaakin arvokkaampi, arvokkaampi kuin mikään luotto tai pankkikortti, vaikka niissä olisi houlionesta huomiota, ne on silloin mitättömiä kun en on höylätty rajaansa.

Aivan oikein Numba, olen muutaman kerran maininnut aiheesta kelakortti ja saanut palautteena ikiterveiltä rakkailta vähemmän terveitä kannanottoja.

Täällä esitetään alituiseen kysymyksiä "Vajakeilta" joten esitän kysymyksen Aasille joka määrävälein käy suomessa, miten on sinun kantasi sille että sinulla on kelakortti, entä mitä mieltä olet terveydenhuollon erilaisuudesta kumppanisi ja sinun välillä?
        Tarkoitan hieman vakavampaa jotain sairautta.

Omalta / perheeni osaltani kerron, että on kelakortit voimassa ja pysyy.
        Jokaisella on oma elinaikansa eikä siten tiedossa koska viimeinen henkäys ja miksi, ja missä nimenomaan, sekä mitä sitä ennen tapahtuu, sekä kuinka kauan, joten kaikkea ei todellakaan voi suunnitella etukäteen.

Pääartisti tosin on suunnitellut varakkuutensa turvaavan kaiken , sekä klooninsa hänen kanssaan on niin urheilullisia ja terveitä, eli ikiterveitä, mutta mutta .... ihmisen elimistö kun ei huomioi sitä, onko keho Vantaalla, Lahdessa, tai jopa Thaimaassa kun jokin elin sanoo "sopimuksen loppuneeksi".

Tosin mikäli alituiseen ajattelee sairauttaan, sekään ei ole hyväksi.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Aivan oikein Numba, olen muutaman kerran maininnut aiheesta kelakortti ja saanut palautteena ikiterveiltä rakkailta vähemmän terveitä kannanottoja.

Täällä esitetään alituiseen kysymyksiä "Vajakeilta" joten esitän kysymyksen Aasille joka määrävälein käy suomessa, miten on sinun kantasi sille että sinulla on kelakortti, entä mitä mieltä olet terveydenhuollon erilaisuudesta kumppanisi ja sinun välillä?
        Tarkoitan hieman vakavampaa jotain sairautta.

Omalta / perheeni osaltani kerron, että on kelakortit voimassa ja pysyy.
        Jokaisella on oma elinaikansa eikä siten tiedossa koska viimeinen henkäys ja miksi, ja missä nimenomaan, sekä mitä sitä ennen tapahtuu, sekä kuinka kauan, joten kaikkea ei todellakaan voi suunnitella etukäteen.

Pääartisti tosin on suunnitellut varakkuutensa turvaavan kaiken , sekä klooninsa hänen kanssaan on niin urheilullisia ja terveitä, eli ikiterveitä, mutta mutta .... ihmisen elimistö kun ei huomioi sitä, onko keho Vantaalla, Lahdessa, tai jopa Thaimaassa kun jokin elin sanoo "sopimuksen loppuneeksi".

Tosin mikäli alituiseen ajattelee sairauttaan, sekään ei ole hyväksi.

Nämä kolme aasi, 2010 ja laiffila on tarkalleen samaa sarjaa, samat ala-arvoiset kommentit, sama ammis tasoinen kielenkäyttö, minua harmittaa suunnattomasti että en käynyt tapaamassa tätä aasia kun oli täällä, olisi ollut kiva nähdä millainen ölliäinen sieltä olisi paljastunut. Joko pakastit niitä rypäleitä, ne on hyviä...
        BY NumBall HHN 63v.

• Anonyymi kirjoitti:

Nämä kolme aasi, 2010 ja laiffila on tarkalleen samaa sarjaa, samat ala-arvoiset kommentit, sama ammis tasoinen kielenkäyttö, minua harmittaa suunnattomasti että en käynyt tapaamassa tätä aasia kun oli täällä, olisi ollut kiva nähdä millainen ölliäinen sieltä olisi paljastunut. Joko pakastit niitä rypäleitä, ne on hyviä...
        BY NumBall HHN 63v.

Silloinkin kun Aasi kävi, niin kloonilauma bablas.

Tänään käydään torilla ja ostan jos on, todellakin mielenkiintoinen juttu,

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Silloinkin kun Aasi kävi, niin kloonilauma bablas.

Tänään käydään torilla ja ostan jos on, todellakin mielenkiintoinen juttu,

Joo se maistuu lähinnä sorbettia, suorastaan suussa sulavaa, ja hyvää siitä ettei niitä voi vetää kiloa naamaan samalla kertaa, mä meen tänään kanssa torilla, kun aukeaa klo 15.00 ja kayn katsomassa onko nyt myynnissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo se maistuu lähinnä sorbettia, suorastaan suussa sulavaa, ja hyvää siitä ettei niitä voi vetää kiloa naamaan samalla kertaa, mä meen tänään kanssa torilla, kun aukeaa klo 15.00 ja kayn katsomassa onko nyt myynnissä.

Jep, tapana on kirjoittaa esimerkiksi että nyt lähden ensin lenkille ja sitten ranssille syömään mummun kanan munia tai kananmunia, joten minä starttaan Inkkarin ( Laatupyörän ) nyt ja lähden jonnekin nauttimaan aamuista palaa ja thaimaan parasta kahvia.
        Ps. En räpsäytä valokuvaa.
        Heips.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Jep, tapana on kirjoittaa esimerkiksi että nyt lähden ensin lenkille ja sitten ranssille syömään mummun kanan munia tai kananmunia, joten minä starttaan Inkkarin ( Laatupyörän ) nyt ja lähden jonnekin nauttimaan aamuista palaa ja thaimaan parasta kahvia.
        Ps. En räpsäytä valokuvaa.
        Heips.

He he, mikä muuten on inkkari, en tiedä kun en ole koskaan lukenut mp tai v8 lehteä, oletan että se on jokin moottoripyörä, minä kävin kanssa aamiaisella aamulla, pyysin pakastettuna, että kestää kauemminkin herkkuhetki, pekoni meinasi katkaista tuon ainoan myrkkyhampaan, mutta vain pala lohkesi, joten voin vielä järsiä tyngällä, pakastettua rypälettä.

• Anonyymi

Yöllistä keskustelua itsensä kanssa, koomista.

• Anonyymi

Ei ole tarvinnut nukkua ollenkaan ja kiihkeässä lääketokkurassa on jälleen. Vuosikausia virnuili että Kelan rahoilla on pojat lomillaan ja nyt oikeen kahdella suulla hehkuttaa Kelan suomaa onnea ja iloa, turvaa ja ihania hetkiä sairaalassa. Sohvaperuna julisti itsensä liikuntavammaiseksi jo 20 vuotta sitten ja nyt sitten 20 vuotta oltuaan "mies paikallaan" ihmettelee miksi on liikuntakyvytön ja toteaa että se on ikä.
        Ikä vapauttaa Pasasen ulkoilmasta ja kaikista sen kauheuksista. Sinne on ikärajakin sinne ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarvinnut nukkua ollenkaan ja kiihkeässä lääketokkurassa on jälleen. Vuosikausia virnuili että Kelan rahoilla on pojat lomillaan ja nyt oikeen kahdella suulla hehkuttaa Kelan suomaa onnea ja iloa, turvaa ja ihania hetkiä sairaalassa. Sohvaperuna julisti itsensä liikuntavammaiseksi jo 20 vuotta sitten ja nyt sitten 20 vuotta oltuaan "mies paikallaan" ihmettelee miksi on liikuntakyvytön ja toteaa että se on ikä.
        Ikä vapauttaa Pasasen ulkoilmasta ja kaikista sen kauheuksista. Sinne on ikärajakin sinne ulos.

Aloitukseen viitaten ei ole niinkään ihania hetkiä sairaalassa vaikka kyseinen ei olekaan kelarahoitteisella lomalla.
        Onko muuten sulla kelakortti ja miksi? Entä lapsillasi?

Onko TT:n vaimolla ja vaimon lapsilla kelakortti ja miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän sinä ole katoavaan kansaperinnettä, voit kävellä joka päivä vaikka 100 km, kaivaa ojaa pari kilsaa kuinka paljon se lisää elinaikaasi, tunnin, vuoden, 10 vuotta vaiko sata vuotta, sekin päivä tulee vielä että sairastut, voit tietämättäsi sairastaa jo nyt, katsotaan sitten kalkkiviivoilla, mitä sinulla on jäänyt käteen, vertaillaan niitä sitten jooko, moni ns, hyväkuntoinen on kaatunut kuoppaan suorilta jaloin, kun ei ole havaittu ongelmat ajoissa eikä niihin ole osattu puuttua, joten älä soita suutasi, sinun päiväsi voi olla huomenna toki minunkin mutta minua on tutkittu niin paljon että olen tilanteestani varsin pitkälle selvillä.

• Anonyymi

Sehän on sanomattakin selvää että Saarijortikka hehkuu onnesta, kun suomipoika on pulassa. Saarijortsu toteaa että siitäs sait, puristaa kikkulin päästä tipan ja aloittaa viisastelun.

Kaikki vakuutusyhtiöt tekee tulkinnanvaraisia mielivaltaisia päätöksiä. Tässä tapauksessa vakuutusyhtiö katsoi että hoito on riittävää kyseisessä sairaalassa. Potilas on eri mieltä, mutta kun vastassa on tuonkokoinen yhtiö, niin valitukset ei oloja paranna.

Myös tuo että jättiyhtiöltä ei saa päiväkausiin mitään vastauksia, on uskomatonta.
      No, mutta eiköhän tuo nuori mies saada kotiin elävänä.

Hän ei ole tehnyt mitään väärää, paitsi tietenkin Saaripukaman mielestä on tyhmä ja surffaaminen on kamalan vaarallista joka tulisi kieltää lailla, kuten kaikki muutkin harrasteet.

Eräs IF:n pitkäaikainen paikallispomo sanoi Lahdessa minulle kerran että korvauksille asetetaan budjettikatto joka vuosi ja jos budjetti alkaa täyttyä ennenaikojaan, aloitetaan korvausvaatimusten evääminen.

Harva uskaltaa lähteä taistelemaan oikeuteen ja siihen vakuutusyhtiöt luottavat. Kannattaisi kuitenkin lähteä tai ainakin uhata lähteä, niin silloin mahdollisuudet paranee. En usko että AXAa vastaan mutta kotimaisia yhtiöitä kyllä.

Yksikkökaksikolle terveisiä että korttini vinkunut tänä ja viime vuonna siihen malliin oman projektin tiimoilla, että bonareilla saisi ostettua pari keskihintaista autoa Suomessa.

Business lounget lentoasemalla ovat kiva lisuke, mutta menee sikäli hukkaan kun se tulee muutenkin automaattisesti kun lentää busineksessa.

Suomalainen kaveri tulee jouluna käymään ja kyseli autoa vuokralle. Katselin hänelle parhaan hintalaatu- suhteen ja Kasikornin platinum luottokortilla löytyi Rangeri kuukaudeksi kampanjahintaan 18800 bahtia, sisältäen täyskaskon.

Ilman luotokorttia / kampanjaa samainen auto olisi olut 32000 bahtia kuukausi. Autoa saa ajaa kuka vaan jolla on ajokortti ja kansainvälinen ajokortti.

En keksi mitään muuta syytä olla käyttämättä luottokorttia kuin se, että kaikki rahat menee joka kuukausi peruselämiseen, kuten yksikkökaksikolla.

2010

• Anonyymi

Voi resupekka olemme tästä jauhaneet paskaa aikaisemmin, vakuutusyhtiöt käyttävät riskiarvioissaan todennäköisyyslaskentaa, jossa arvio kohdistetaan koko massaan, ei koskaan yhteen osatekijään sillä ei ole merkitystä, ihminen on tupakoinut 60 vuotta, mutta elää pidempään kuin henkilö joka on elänyt 45 vuotta ja kuolee tupakan aiheuttamaan keuhkö syöpään, vaikka ei ole koskaan edes tupakoinut, jokainen tietää että tupakointi ei ole terveellistä mutta ihminen on niin monimutkainen olento että sairastuminen on monen asian osatekijä, enkä ole ottanut mitään kantaa itse avaukseen, kunhan jokainen tajuaisi että matkalle lähtiessä ymmärtävät millaisen riskin ottavat, valtio ei lennätä ketään kotiin paitsi pakolaisia mutta silloinkin pois maasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi resupekka olemme tästä jauhaneet paskaa aikaisemmin, vakuutusyhtiöt käyttävät riskiarvioissaan todennäköisyyslaskentaa, jossa arvio kohdistetaan koko massaan, ei koskaan yhteen osatekijään sillä ei ole merkitystä, ihminen on tupakoinut 60 vuotta, mutta elää pidempään kuin henkilö joka on elänyt 45 vuotta ja kuolee tupakan aiheuttamaan keuhkö syöpään, vaikka ei ole koskaan edes tupakoinut, jokainen tietää että tupakointi ei ole terveellistä mutta ihminen on niin monimutkainen olento että sairastuminen on monen asian osatekijä, enkä ole ottanut mitään kantaa itse avaukseen, kunhan jokainen tajuaisi että matkalle lähtiessä ymmärtävät millaisen riskin ottavat, valtio ei lennätä ketään kotiin paitsi pakolaisia mutta silloinkin pois maasta.

Käin ostamassa rypäleitä laitoin jo pakkaseen 2.4 kiloa hinta 480 bahtia...
        https://aijaa.com/Ju5OXT
        By NumBall HHN 63v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 63v.

Pienestä pitää asiaa tehdä, missä ne 2.4 kiloa ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienestä pitää asiaa tehdä, missä ne 2.4 kiloa ovat.

Nyt pakastimessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 63v.

No nyt täytyy kiittää sinua NumBall, kiitos.
        Ajattelin ensin tarjoilla sinulle sitä takaisin, mitä sinä täällä muille paitsi mielikuvitusystävällesi tarjoilet, mutta nyt en saata.
        Kuvakin on kelvollinen, onnittelen.
        Ostitko vaimolle sitä, mitä se nyt olikaan, chilikastiketta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt täytyy kiittää sinua NumBall, kiitos.
        Ajattelin ensin tarjoilla sinulle sitä takaisin, mitä sinä täällä muille paitsi mielikuvitusystävällesi tarjoilet, mutta nyt en saata.
        Kuvakin on kelvollinen, onnittelen.
        Ostitko vaimolle sitä, mitä se nyt olikaan, chilikastiketta?

En osta vaimoni on kotona pohjoisessa, tulee tänne kotiin varmaan jouluksi, hän ostaa tuollaiset itselleen... ei minulla ole mielikuvitusystäviä, ne on 2010 keksintöjä, kannattaa hakea syitä sieltä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osta vaimoni on kotona pohjoisessa, tulee tänne kotiin varmaan jouluksi, hän ostaa tuollaiset itselleen... ei minulla ole mielikuvitusystäviä, ne on 2010 keksintöjä, kannattaa hakea syitä sieltä,

Okei ja kiitos asiallisesta vastauksesta.
        Katsotaan jos ehdin / viitsin / muistan palata aiheeseen tänään tai viikonloppuna.
        Pakko kai nyt, hmm... kaikkea hyvää sinulle siihen asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei ja kiitos asiallisesta vastauksesta.
        Katsotaan jos ehdin / viitsin / muistan palata aiheeseen tänään tai viikonloppuna.
        Pakko kai nyt, hmm... kaikkea hyvää sinulle siihen asti.

tuossa on osa pakastettuna, pakastin kaikki, kaksi ja puoli tuollaista tuli, nuo ovat keskikokoisen luumun kokoisia, pari söin aamupalaksi, suosittelen tekemään saman jos jostain noita löytyy, suomesta tuskin ne ovat eipä ole siemeniä ja makeita. Punaisia löytyy myös ja paljon halvemmalla nämä on kalliita mutta hintansa väärttejä.
        https://aijaa.com/9o0WFT
        Mitä tuohon banaaniasiaan tulee täällä on niitä monenlaisia, on syötäviä keitettäviä joita käytetään hieman perunantavoin, isoa pientä, terttu maksaa 20-80 bahtia, sitten on vielä jokin premium luokka, niitä myydään yksi tai kaksi kerralla muovipussissa mm.... ne on vähän kuin suomessa myytävät banaanit, mutta selvästi muita kalliimpia... voi maksaa helposti 15 bahtia kappale...

Hua hin on tuotanto alue ananakselle, nyt on taas sato myynnissä ne on myös hyviä ostan niitä viikoittain, niitäkin on monenlaisia, mutta juuri pellolta kerätty ja avattu on suosikkini, jotka sälytetään ennen myyntiä jääpalojen seassa... täällä on kymmeniä paikkoja mistä niitä voi ostaa... 20 bahtia maksaa yleensä.

• Anonyymi

Piti varalta hankkia oma matkavakuutus korona ajan matkailun takia vaikka liiton kautta olikin jonkinlainen vapaa-ajan matkavakuutus.

Pysyvä kun on, pitää muistaa tulostaa joku tosite mukaan kun lähden Pattayalle parin päivän päästä.

• Anonyymi

Suomen valtiolla ei ole velvollisuutta pelastaa kansalaisiann maailmalta jos he törttöilevät ja joutuvay vaikeuksiin.

ps. napuri joutui samanlaiseen onnettomuuteen ja kuoli. Vakuutukset olivat kunnossa ja hänet tuotiin kotimaahan vakuutuksen piikkiin.

• Anonyymi

Kuka silloin on Pasanen törttöillyt, kun on vakuutuksen lomalleen ottanut mutta vakuutusyhtiö ei suostu korvaamaan? Kyllä se on vakuutusyhtiö joka on törttöillyt.

Ei sekään papparainen törttöillyt joka sai infarktin, hänellä oli vakuutus kunnossa mutta hänen ei annettu lentää eikä vaihtaa parempaan sairaalaan, sitten meni vihanneksena maatessa vakuutus vanhaksi ja Kela lopetti korvausten maksamisen koska katsoi hänen asuvan Thaimaassa.

Ei törttöillyt Miikka Mustonenkaan, hän oli menossa omalla maksetulla lipulla Suomeen mutta Finnair ei ottanut kyytiin ilman saattajia. Vakuutus meni vanhaksi ja sitten ehtikin
        halvassa sairaalassa mennä niin huonoon kuntoon ettei mitään ollut tehtävissä.

Syynä lentokiellolle oli, että hän oli poliittisesti väärässä leirissä. Antti Kaikkonen oli ainoa poliitikko joka koetti asialle jotakin tehdä, mutta liian vähän liian myöhään.

Pekka Haavisto ja muutamat muut lennättelivät terroristinaisia ja lapsia Suomeen yksityislennoilla yöaikaan, ettei tulisi niin paljon sanomista.

Suomeen on lennätetty satoja terrorismista epäiltyjä valtion piikkiin humanitäärisistä syistä, vaan enpä muista yhtäkään suomalaista edes kuolemansairaana, jolle olisi suotu samat edut. Ei edes omalla rahalla näytä pääsevän.

Jolon saarelta Fränti ja Vahanen, nuo toistensa nahkapatukoiden imeskelijät "sukeltajat" taisivat päästä valtion piikkiin Suomeen Jolon saarelta, mutta siihen oli syynä se että he olivat varakkaita demareita kumpainenkin ritari ja Mara sai kaksi miljoonaa käteisenä "rauhanneuvotteluista".

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka silloin on Pasanen törttöillyt, kun on vakuutuksen lomalleen ottanut mutta vakuutusyhtiö ei suostu korvaamaan? Kyllä se on vakuutusyhtiö joka on törttöillyt.

Ei sekään papparainen törttöillyt joka sai infarktin, hänellä oli vakuutus kunnossa mutta hänen ei annettu lentää eikä vaihtaa parempaan sairaalaan, sitten meni vihanneksena maatessa vakuutus vanhaksi ja Kela lopetti korvausten maksamisen koska katsoi hänen asuvan Thaimaassa.

Ei törttöillyt Miikka Mustonenkaan, hän oli menossa omalla maksetulla lipulla Suomeen mutta Finnair ei ottanut kyytiin ilman saattajia. Vakuutus meni vanhaksi ja sitten ehtikin

Syynä lentokiellolle oli, että hän oli poliittisesti väärässä leirissä. Antti Kaikkonen oli ainoa poliitikko joka koetti asialle jotakin tehdä, mutta liian vähän liian myöhään.

Pekka Haavisto ja muutamat muut lennättelivät terroristinaisia ja lapsia Suomeen yksityislennoilla yöaikaan, ettei tulisi niin paljon sanomista.

Suomeen on lennätetty satoja terrorismista epäiltyjä valtion piikkiin humanitäärisistä syistä, vaan enpä muista yhtäkään suomalaista edes kuolemansairaana, jolle olisi suotu samat edut. Ei edes omalla rahalla näytä pääsevän.

Jolon saarelta Fränti ja Vahanen, nuo toistensa nahkapatukoiden imeskelijät "sukeltajat" taisivat päästä valtion piikkiin Suomeen Jolon saarelta, mutta siihen oli syynä se että he olivat varakkaita demareita kumpainenkin ritari ja Mara sai kaksi miljoonaa käteisenä "rauhanneuvotteluista".

2010

Suomi maksaa vapaaehtoisesti maastalähtijöille karkotetuille 5000 euroa "lähtöpalkkiota"
        ilmaisen lennon lisäksi ja vielä taksirahat siihen päällee että perille pääsevät mukavasti.
        Osa heistä on tullut jo takaisin uudella nimellä ja osa nostaa kuukausirahaa eri nimillä eri pohjoismaista ja ovat vuokranneet Migrin maksaman asunnon eteenpäin, majaillen todellisuudessa jonkun blondin morsiamen luona diilaten huumeita ja laittomia lääkkeitä.
        Kaksinkertaista lapsenraiskaajaa oltiin karkoittamassa kun nuori opiskelijaneito meni itkemään lentokoneen käytävälle eikä suostunut istumaan ja näin lapsenraiskaaja sai jäädä maahan.
        https://yle.fi/a/3-10694725

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Vakuutuksen matkalleen ottanut? Eiköhän toi American Expressin mukana tullut "vakuutus" ole vähän kuin TV-shopista olisi ostanut. Eikä tässä vielä kaikki...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakuutuksen matkalleen ottanut? Eiköhän toi American Expressin mukana tullut "vakuutus" ole vähän kuin TV-shopista olisi ostanut. Eikä tässä vielä kaikki...

Idioottimainen kommentti. Googlaa mikä on AXA. Se on yksi maailman suurimmista vakuutusyhtiöistä eikä Amex pankkikaan ole mikään Nilsiän panttilainaamo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Olet tapasi mukaan taas väärässä, suomalaisten matkavakuutusten ehdot ovat hyvin selkeät, kunhan ne viitsii vaan lukea, ja ennen kaikkea ymmärtää lukemaansa, ulkomaalaiset on paljon hankalampia, jos sinulla on perussairaus olet matkalla ja se sairaus pahenee, vakuutus on voimassa vain rajoitetusti, yleensä 14 vrk, tämä pitää jokaisen matkaan lähtijän käsittää, ulkomaalaiset vakuutukset eivät korvaa mitään, sairauden pahenemisvaiheesta, jos sinulla on ongelmia ollut pumpussa, ja tilanne pahenee, saat sen kahden viikon hoidon, mutta todennäköisesti et ambulanssi lentoa, vaikka olisi kuinka pakottava tarve... Kela taas toimii kuten laki määrää, jos olet suomesta poissa yli 180 vrk menetät oikeutesi kelan tukiin, siinäkään ei tehdä mitään poikkeuksia ollaan demareita tai ei..

Se miten valtio kohtellee pakolaisia ei tähän asiaan liity mitenkään, ja ainahan voit olla yhteydessä kansanedustajaasi, siihen persuun joka laittaa asiasi kuntoon... 555555

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idioottimainen kommentti. Googlaa mikä on AXA. Se on yksi maailman suurimmista vakuutusyhtiöistä eikä Amex pankkikaan ole mikään Nilsiän panttilainaamo.

Kuitenkin "vakuutus" on kytkykaupalla hankittu. Ei voi enempää vaatia, oli yhtiö mikä hyvänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin "vakuutus" on kytkykaupalla hankittu. Ei voi enempää vaatia, oli yhtiö mikä hyvänsä.

Ei ole siitä kysymys pitää käsittää mitä vakuutusturva korvaa ja mitä ei, ja ymmärtää mitä riski käytännössä tarkoittaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tapasi mukaan taas väärässä, suomalaisten matkavakuutusten ehdot ovat hyvin selkeät, kunhan ne viitsii vaan lukea, ja ennen kaikkea ymmärtää lukemaansa, ulkomaalaiset on paljon hankalampia, jos sinulla on perussairaus olet matkalla ja se sairaus pahenee, vakuutus on voimassa vain rajoitetusti, yleensä 14 vrk, tämä pitää jokaisen matkaan lähtijän käsittää, ulkomaalaiset vakuutukset eivät korvaa mitään, sairauden pahenemisvaiheesta, jos sinulla on ongelmia ollut pumpussa, ja tilanne pahenee, saat sen kahden viikon hoidon, mutta todennäköisesti et ambulanssi lentoa, vaikka olisi kuinka pakottava tarve... Kela taas toimii kuten laki määrää, jos olet suomesta poissa yli 180 vrk menetät oikeutesi kelan tukiin, siinäkään ei tehdä mitään poikkeuksia ollaan demareita tai ei..

Se miten valtio kohtellee pakolaisia ei tähän asiaan liity mitenkään, ja ainahan voit olla yhteydessä kansanedustajaasi, siihen persuun joka laittaa asiasi kuntoon... 555555

Miten meni omasta mielestäsi omat vakuutuksesi? Jos olisit hoitanut kuntoasi ja asioitasi oikein, ei Hankasalmi kutsuisi sinua nyt.

Jos nyt saisit infarktin, se katsottaisiin johtuvan perussairaudestasi ja et saisi sairaalalentoa Suomeen mitenkään vaan sinne jäisit kuivumaan johonkin ö-luokan sairastelttaan. Arvaa kuinka hauskaa meillä olisi silloin? Siihen keräykseen en laittaisi senttiäkään.

Tuo on selvää pässinlihaa ja siksi ne terveystarkastukset tehdään että vakuutus saadaan räätälöityä. Tapaturmat sensijaan ovat täysin selviä korvattavia ja tässäkin tapauksessa AXA kyllä korvasi sairaalahoidot mutta ei suostu maksamaan siirtoa parempaan sairaalaan.

Ulkoministeriö liittyy suoraan sekä pakolaisten kohteluun että kansalaisten kohteluun maailmalla ja tilanne on se että pakolaisia hyysätään ja kuskataan mutta suomalaisia ei. Todistettu juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten meni omasta mielestäsi omat vakuutuksesi? Jos olisit hoitanut kuntoasi ja asioitasi oikein, ei Hankasalmi kutsuisi sinua nyt.

Jos nyt saisit infarktin, se katsottaisiin johtuvan perussairaudestasi ja et saisi sairaalalentoa Suomeen mitenkään vaan sinne jäisit kuivumaan johonkin ö-luokan sairastelttaan. Arvaa kuinka hauskaa meillä olisi silloin? Siihen keräykseen en laittaisi senttiäkään.

Tuo on selvää pässinlihaa ja siksi ne terveystarkastukset tehdään että vakuutus saadaan räätälöityä. Tapaturmat sensijaan ovat täysin selviä korvattavia ja tässäkin tapauksessa AXA kyllä korvasi sairaalahoidot mutta ei suostu maksamaan siirtoa parempaan sairaalaan.

Ulkoministeriö liittyy suoraan sekä pakolaisten kohteluun että kansalaisten kohteluun maailmalla ja tilanne on se että pakolaisia hyysätään ja kuskataan mutta suomalaisia ei. Todistettu juttu.

Niin niin, vakuutukset kattavat sen minkä niiden kuuluukin kattaa, siksihän minä ne otin, juuri siksi kävin kolmen kuukauden välein testeissä että tiedän missä mennään, kuten sanoin aikaisemmin kun matkustat jonnekin, selvitä mitä riskejä sinulla on ja miten pystyt riskit kantamaan vakuutuksilla ja miten muut riskisi hoitamaan... jos vakuutusyhtiö ei asiaa syytä tai toisesta hoidakaan, käytännössä lähes aina joudut itse maksamaan sairauskulusi, poislukien suomalaiset matkavakuutukset, joilla on yleensä sos internationalin kanssa sopimus, että se antaa maksusitoumuksen, ulkomainen vakuutusyhtiö jos on kyseessä suurempi ongelma, selvittää ensin maksuvelvoitteensa, se voi kestää useita päiviä, he maksavat takaisin, maksamasi laskut, jopa vasta kuuden kuukauden kuluttua,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin niin, vakuutukset kattavat sen minkä niiden kuuluukin kattaa, siksihän minä ne otin, juuri siksi kävin kolmen kuukauden välein testeissä että tiedän missä mennään, kuten sanoin aikaisemmin kun matkustat jonnekin, selvitä mitä riskejä sinulla on ja miten pystyt riskit kantamaan vakuutuksilla ja miten muut riskisi hoitamaan... jos vakuutusyhtiö ei asiaa syytä tai toisesta hoidakaan, käytännössä lähes aina joudut itse maksamaan sairauskulusi, poislukien suomalaiset matkavakuutukset, joilla on yleensä sos internationalin kanssa sopimus, että se antaa maksusitoumuksen, ulkomainen vakuutusyhtiö jos on kyseessä suurempi ongelma, selvittää ensin maksuvelvoitteensa, se voi kestää useita päiviä, he maksavat takaisin, maksamasi laskut, jopa vasta kuuden kuukauden kuluttua,

Joopa Joo mutta edelleenkin jos nyt saat kunnon slaagin niin sinnehän jäät kuivatukseen saattohoitoon ja ei auta kukaan vaikka luitkin vakuutusehdot. Katsos kun on aina olemassa sellainen asia kuin sattuma tai yllätys tai se että vakuutusyhtiön lääkärit päättää etänä eri tavalla kuin sinä tai muut lääkärit.
        Tiesitkö että terveydelle maailman vaarallisin harrastus on istuminen paikoillaan ja toiseksi vaarallisin on makoilu.

• Anonyymi

Aloitukseen ja silloisen ulkoministerin berseilyyn viitaten.

Kahdella al-Holin leirissä olevalla naisella on somalialaisjuuria. Heillä kummallakin on kaksi lasta. Svenska Ylen tietojen perusteella leirillä on siis mahdollisesti kuusi Suomen kansalaista, jotka voitaisiin mahdollisesti siirtää Somaliaan.
      https://yle.fi/a/3-11181246

Miksi ei siirretty Somaliaan, miksi vihervasemmistolaiset haluavat tuhota Suomen?

• Anonyymi

Ja sitten vielä tämä:

MITÄ viisumikäytäntöön Venäjän suuntaan tulee, IS:n tietojen mukaan Haavisto esitti tyytymättömyytensä Suomen tiukentuneeseen linjaan ja toivoi joustavampaa käytäntöä.

Suomi noudatti omaa, EU:sta poikkeavaa linjaansa tähän syksyyn saakka. EU-komissio huomautti asiasta, jolloin ulkoministeriö päätti vihdoin muuttaa viisumikäytännön muiden Schengen-maiden linjan mukaisiksi. Tässäkin asiassa Haavisto ja Tuominen joutuivat vastakkain.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006328005.html

• Anonyymi

Luin tuon linkin jutun. En voi ymmärtää näiden vihervasureiden toimintaa. Suomalaisista ei pidetä huolta, mutta näitä somaleita kyllä hyysätään tappiin asti. Tulevat tänne muka pakolaisina, mutta lomailevat Somaliassa. Tällaiset jotka lähtevä isis terroristeiksi, niin miksi niitä ei voi jättää sinne tai ohjata takaisin Somaliaan, miksi?

• Anonyymi

Komppaan. Suomen suurlähetystöihin on valittu lähettiläät niin, että he ovat jonkun isokenkäisen muurarin jälkeläisiä tai vastaavaa.
      Luulisi että jotain ammatillista osaamista ja kohdemaan lainsäädännön ja viranomaistoiminnan tuntemusta pitäisi olla.
      Sen pitäisi olla vähimmäisvaatimus.

• Anonyymi

Ei UM:n tehtävä ole huolehtia suomalaisturistien hölmöilyistä, sitä paitsi vakuutusyhtiö ilmoitti eilen hoitavansa miehen Suomeen, koska se hoidetaan täällä verorahoilla.

• Anonyymi

Mistä hölmöilyistä puhut? Viisaatko siis istuu hotellihuoneessa kantavan seinän vieressä maanjäristyksen varalta?

Ulkoministeriön tehtävä on nimenomaan huolehtia suomalaisista maailmalla, suojella suomalaisia, auttaa suomalaisia ja ajaa suomalaisten etua. Näin se oli tsunaminkin aikaan, kun lennäteltiin suomalaisia loukkaantuneita ja vakavastikin loukkaantuneita pois maasta.
        Oliko nekin turistit siellä hölmöilemässä? Sauli Niinistökin oli tolpassa hölmöilemässä poikansa kanssa? Entä Sirkesalot? Hölmöilikö he itsensä hengiltä hölmöyttään?

• Anonyymi

Haaviston mielestä perheenyhdistäminen on perusoikeuskysymys – suomalaismiehen vaimo ja lapsi jumissa ulkomailla, ulkoministeri ei ole edes vastannut yhteydenottoon.

• Anonyymi

”Thaimaasta tuli massiivinen puinen ruumisarkku”
      Vuonna 1992 Haavisto palaa muistoissaan päivään, jolloin hän oli vastaanottamassa isänsä ruumisarkkua Helsinki-Vantaan lentokentällä.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005423443.html

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5730
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3206
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2936
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      636
      2168
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      158
      2090
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1422
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1405
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1198
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1126
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1097
    Aihe