Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin.
Olipahan reissu, henkinen sellainen.
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
38
1117
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sisäinen rauha on hyvästä. Hyvä sulle.
- AnonyymiUUSI
Älä yritä. Et sinäkään pääse irti kun en minäkään
- AnonyymiUUSI
Järkyttävää miten ajattelen häntä vieläkin
- AnonyymiUUSI
Musta tuntuu, että molemmat meistä on mennyt eteenpäin. Reissu oli mahtava ja mä tajusin siitä sen, että ehkä mä vielä haluan suhteen, jossa mulle puhutaan ja mua arvostetaan ja kosketetaan. Ja et joku voi vieläkin nähdä mut sen arvoisena.
- AnonyymiUUSI
Mihin se reissu oli ? Kaipaan kaunista naista samasta hotellista . En pääse hänestä nyt yli .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin se reissu oli ? Kaipaan kaunista naista samasta hotellista . En pääse hänestä nyt yli .
Se aloituksessakin mainittu henkinen reissu. 🤪Varmaannjokin henkinen hotellikin oli.
- AnonyymiUUSI
Samoja pohdintoja täällä varmaan monella. Mikä sai sinut juuri nyt päättämään asian?
- AnonyymiUUSI
Nainen huhujen mukaan tapailee työkaveriaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tapaile
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani. Huhut voivat olla totta tai sitten ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän työkaveriaan. Miten olisi edes käytännössä mahdollista? Muuta kuin kaivattua, työn merkeissä. Sekin työn ja tuskan takana, ajan käytön suhteen.
( en usko et kommentti koskee mua, mutta leikin nyt niin) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko huhuihin!
- AnonyymiUUSI
😡😡😡
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todellakaan ehdi tapailla yhtään ketään
J - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani. Huhut voivat olla totta tai sitten ei.
No ei vitus ole! Nää horot vaan nauttii paskan puhumisesta kun ei ikinä halunnut että oltais yhdessä🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Aloitus on ihan totta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei vitus ole! Nää horot vaan nauttii paskan puhumisesta kun ei ikinä halunnut että oltais yhdessä🤣🤣🤣🤣🤣
Niin ne tekee. Toi mies voi katsoa peiliin mitä on tehnyt tälle Rakkaallensa. Paneskellu puol uusimaata ja kaikki panokaverit tietää hänen Rakkauden ja nyt he levittävät juoruja. Voisko noi naiset lahdata?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne tekee. Toi mies voi katsoa peiliin mitä on tehnyt tälle Rakkaallensa. Paneskellu puol uusimaata ja kaikki panokaverit tietää hänen Rakkauden ja nyt he levittävät juoruja. Voisko noi naiset lahdata?
Pankoon vaikka puol eurooppaa ei kiinnosta enää pakko vaan luovuttaa jokainen kantaa sitten oman ristinsä. Hyvällä mielellä😊
- AnonyymiUUSI
Nyt olen taas viisaampi. Hyvä kun kysyin, pääsen eteenpäin enkä enää turhaan tykkäile. Jotain paljon parempaa on luvassa.
- AnonyymiUUSI
Tästä se vasta alkaa. Yhdessä mennään eteenpäin. Vaikka reppuselässä sinua vien.
- AnonyymiUUSI
Lupaavaa jos olisit hän..
- AnonyymiUUSI
Tuskin jaksat minua kantaa.
- AnonyymiUUSI
Ihana ❤️
- AnonyymiUUSI
Niin haluan uskoa hänen kanssa, minun Rakas liekkini❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin jaksat minua kantaa.
Olen niin säpäkkä ja topakka nainen, että varmasti jaksan. 💪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ison lusikan osa, enpä tiedä tuosta gubbe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😅😂
- AnonyymiUUSI
Leikittelin täällä erään tunteilla. Ei ollut koskaan mitään aitoa ilmassa kun todellisuudessa mulla on oma rakas ❤️Aikani kuluksi vaan leikin täällä
Sori sille yhdelle😂Jätkä otti kaiken täysillä
🚬👩🏻🦳- AnonyymiUUSI
Tosin haluaisin toteuttaa vielä fantasiani tupla-anaalista. Siihen täytys löytää kaksikin miestä.
🚬👩🦳 - AnonyymiUUSI
Eli pidit palstaäijä jotain omaa piirileikkiä itsesi kanssa kirjoitellen. Jäit joskus ajat sitten koukkuun näihin roolileikkeihin, eikö niin? Sait siitä jännityksen tunnetta kun sait joitakin uskomaan rooliisi. Narsistisia tendenssejä (eli narsistit) omaavat ihmiset esim harrastaa tuollaista. Sallitteko mun opastaa teitä ihmismieleen, prööt🫵
- AnonyymiUUSI
Mulle ei merkinnyt yhtään mitään, ei millään tasolla. Henkisesti olen vahva ja rakkaani on mun tuki myötä-ja vastamäessä. ❤️ja mä hänen tuki
🚬👩🏻🦳- AnonyymiUUSI
Olen gubbe ymmärtänyt, että tämä tupakkiemojisi on ns käynyt ihmisille päähän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot ollut aina hyvä tyyppi. Kiitos sun sanoista❤️
Arvostan sua ihmisenä. Sulla on terävät huomiot aina. Muistelen hyvällä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tahallani ärsytin. Mies polttaa myös, mä vähemmän L & M
- AnonyymiUUSI
Mähän sanoin että se on ihan feikki ämmä🤣
- AnonyymiUUSI
Keneltä kenelle
- AnonyymiUUSI
H: lta T: lle.
- AnonyymiUUSI
Hyvä on tehdään niin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?512186Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6932144- 1242048
- 1061954
- 491716
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411580- 311341
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171185Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381117