Minä ostin sinappisillejä. Ne on hyvejä. Uusien pottujen kanssa tosin parempia.
Ostitteko jouluksi sillejä?
18
230
Vastaukset
- Anonyymi
En ostanut. Mä en voi sietää silliä.
- Anonyymi
Makuasia, mutta niissä on paljon sitä terveellistä rasvaa. Toki kalassa yleensäkin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuasia, mutta niissä on paljon sitä terveellistä rasvaa. Toki kalassa yleensäkin on.
Tietysti se on makuasia. Johan se huomattiin, kun sinä tykkään ja mulle se on yksi niitä harvoja ruoka-aineita, jotka aiheuttavat yökkäysreaktion. Kaloja löytyy kyllä joulupöydästä (kinkkua taas ei löydy), mutta ei silliä.
- Anonyymi
Kinkku on mutta muuhun ei ole rahaa. Mietin eilen voiko kinkkua syödä spagetin kanssa? 🍗🤔
- Anonyymi
Kinkkua voi syödä spagettin kanssa. Toiseen vain sinappia ja toiseen vähän ketsuppia. Hyvä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinkkua voi syödä spagettin kanssa. Toiseen vain sinappia ja toiseen vähän ketsuppia. Hyvä tulee.
Jos kinkun silppuaisi pieniksi kuutioiksi ja sekottaisi spagetin sekaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kinkun silppuaisi pieniksi kuutioiksi ja sekottaisi spagetin sekaan?
Hyvä tulee.
- Anonyymi
Nämä on niitä jouluja, jotka jäävät muistoihin. Toissajoulua en muista, mutta viime jouluna ei ollut varaa lahjapaperiin ja sain moitteet kun ei oltu lahjoja paketoitu. Tänä vuonna kukaan ei saa minulta mitään ja velikin on koronassa, joten emme tapaa. 😀🎅
- Anonyymi
En, mutta tiedän, että osalle ne kuuluvat hyvinkin olennaisesti jouluun. Hyvää joulua!
- Anonyymi
Kiitoksia samoin.
- Anonyymi
Onneksi olen sinkku. Söin äsken pari sillivoileipää ja kyllä tuli mahtavan iso pieru.
Aloittaja - Anonyymi
Ostin Prisman tarjouksesta kaksi purkkia silliä 6 euroa. Abban sinappi ja Abban silliherkku. En ole vielä avannut kun laitan jouluaaton puuroaamiaiselle. Jää itselle muutama sillipala joulunpyhiksi ja se riittää mainiosti.
- Anonyymi
Silliä puuron kanssa? 😄
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silliä puuron kanssa? 😄
xLinerYÖK, YÖK, kaurapuuron päälle silliä, hyi helevati.
Jouluaamuna voi laittaa voiklöntin kaurapuuron päälle.
Minä laitan kaurapuuron päälle pakaste mansikoita, mustikoita, karviaishilloa, vadelmahilloa, punaherukoita ja puolukkasurvosta,
Maistuu takuulla paremmalle, kun silli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silliä puuron kanssa? 😄
xLinerSilliä kullekin :) tavallaan.
Anonyymi kirjoitti:
YÖK, YÖK, kaurapuuron päälle silliä, hyi helevati.
Jouluaamuna voi laittaa voiklöntin kaurapuuron päälle.
Minä laitan kaurapuuron päälle pakaste mansikoita, mustikoita, karviaishilloa, vadelmahilloa, punaherukoita ja puolukkasurvosta,
Maistuu takuulla paremmalle, kun silli.Mullakin oli aina voi silmä kaurapuurossa ennen. mutta nykyään mä käytän jotain hilloo. Tän opin sillon ruotsin matkoilla. Mutta sillistä mä en tykkää, eikä onneks hapansilakkaa tullu ruotsissa vielä vastaan.
- Anonyymi
kaksi mielisyysden slakikko kysymys,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1643014Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.332834Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii391846Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K281829- 1901731
- 2061536
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3251493- 1031466
Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �171279Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,711235