Ymmärräthän sen

Anonyymi-ap

että vaikka tietäisin sun olevan täällä, niin en voi tietää koska sinä kommentoit ja koska joku muu. Yhtä tyhjän kanssa vaikka susta (miehestä) tykkään ja sun takia täällä käyn.

57

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja jos mä tietäisin että tykkäät, kertoisin sulle heti kasvokkain että mä tykkään susta kans.

• Anonyymi

No hän taitaa tietää jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hän taitaa tietää jo.

Mistä voi tietää? Arvaatko vaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voi tietää? Arvaatko vaan?

Taisin kerran viestissä vihjaista niin selvästi kuin uskalsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä viestissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä viestissä?

Irl viestissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irl viestissä.

Tiedät että saanut sen varmasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelin numero?

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­N­y­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18199376f

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ymmärrän Hoo 💜

• Anonyymi

Et sinä ole kukaan, leikit vaan.

• Anonyymi

Livessä ne jutut kerrotaan eikä täällä. Maraton tekstit on ihan turhaa jaksa lukea.

• Anonyymi

Olen vihjaissut tunteistani irl. Tämä on vaan tunteiden purkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vihjaissut tunteistani irl. Tämä on vaan tunteiden purkua.

Niin puhuit sillon sille kaivatullesi :( luulit mut vaa häneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin puhuit sillon sille kaivatullesi :( luulit mut vaa häneksi.

Et tainnut lukea tai ymmärtää aloitusta. En luule ketään häneksi. Kirjoitan aina kuin hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tainnut lukea tai ymmärtää aloitusta. En luule ketään häneksi. Kirjoitan aina kuin hänelle.

Aina kun kirjoitan tunteistani jollekin sinä-muodossa niin kirjoitan kuin hänelle. En tietenkään aina. Saatan myös höpötellä anonyymien kanssa niitä näitä. ed jatkoi

• Anonyymi

No kenelle?

• Anonyymi

Ei kenellekään.

• Anonyymi

Ymmärrän ja siksi uskallan vastatakin että tykkään susta.

• Anonyymi

Kiva vastaus. Olet kiva.

• Anonyymi

Kyllä minä jo tiedän keneltä tämä on ja mikä mun roolini on. Tarkemmin mulla ei ole roolia sun elämässä.

• Anonyymi

Älä sekoile. Sinä et tiedä yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sekoile. Sinä et tiedä yhtään mitään.

Juu.

• Anonyymi

Täällä ollaan. Sano miten haluat edetä.

• Anonyymi

Haluan hänet. Siten haluaisin edetä. En vaan enää tiedä mitä tekisin irl. Pitää varmaan vaan yrittää törmäillä stressaamatta sen enempää,

• Anonyymi

No nytkö järki päähän tärähti. Hyvä sinä.

• Anonyymi

Aina ollut järki päässä. Silti kirjoitan aina kuin hänelle ja aika useinkin. Yritin saada muidenkin päähän sitä järkeä. Usein näkee tekstin "kenen kanssa olen täällä kirjoitellut", no kaikkien tietysti.

• Anonyymi

Ei täällä kukaan tiedä kenelle kirjoittaa.

Sinkut-palstalla kertoivat, että yksi mies kulkee sängyn kanssa, toinen makuupussissa ja kolmannella on iso toppatakki. Niiden mukana oli monenlaista naista kulkemassa.

Sitten on nämä makkaranmyyjät erikseen: on viinersnitseliä, lauantaimakkaraa, braatvurstia. Hk:n blöötä ja grillimakkaraa.

Ulkona on pakkasta niin kuin jääkauden avajaisissa, teltan tukikeppi on pskana ja tohottimesta loppui los gasolinos.

Ei se mitään, minulta löytyy onneksi omiakin mausteita. Minä kaivelen kaapista nuudeleita ja alan tässä virittäytyä viikonlopputunnelmaan.

Auttaisko Lambada? 😎

https://youtu.be/iyLdoQGBchQ?si=BGMFrp5gY8ZfuRhV

• Anonyymi

Sinkutpalsta on tyhmä. En käy siellä. Pari kertaa lukenut.

• Anonyymi

Oi kyllä auttaa Lambada mielialan nostoon. Ja ties mihin kaikkeen ;)
        Mausteista mieleeni tulee,
        vaiko Lambadan aiheuttamista fiiliksistä että Sinä Olet...
        Niin... Joku ei niin tuntematon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinkutpalsta on tyhmä. En käy siellä. Pari kertaa lukenut.

No vähemmän siellä on vettuilua kuin täällä tai en ainakaan ole huomannut. Ehkä naamioidumpaa.

• Anonyymi

Lambada muuten tuo tiettyjä mielikuvia ja ajatuksia mieleen.
        Ja tuntemuksiakin ;)

Ja muistojakin, aikoinaan tätä tanssineena..
        Eipä oo unohtunut miten pyöritellä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi kyllä auttaa Lambada mielialan nostoon. Ja ties mihin kaikkeen ;)
        Mausteista mieleeni tulee,
        vaiko Lambadan aiheuttamista fiiliksistä että Sinä Olet...
        Niin... Joku ei niin tuntematon...

Oikeasti? Juuri tuossa selitin pitkät liirum-laarumit siitä kuinka täällä ei tunnista ketään.
        Mutta sen verran voin sanoa, että musiikkivalintani ei perustu mihinkään (ainakaan muistaakseni) aiemmin jakamaani ja olen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti? Juuri tuossa selitin pitkät liirum-laarumit siitä kuinka täällä ei tunnista ketään.
        Mutta sen verran voin sanoa, että musiikkivalintani ei perustu mihinkään (ainakaan muistaakseni) aiemmin jakamaani ja olen nainen.

Erehdyit. Tuo ei ollut aloittaja jota nyt luulit aloittajaksi. Kuten sanottu, täällä ei voi tunnistaa ketään kun kirjoittaja vaihtuu aina. heh :) t: ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsitkö näsäviisas nyt? Menit sivullisen lankaan ja puhuit kuin edelliselle. Hän ei ollut aloittaja. Olet säälittävä kiusaaja. Pieleen meni tällä kertaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsitkö näsäviisas nyt? Menit sivullisen lankaan ja puhuit kuin edelliselle. Hän ei ollut aloittaja. Olet säälittävä kiusaaja. Pieleen meni tällä kertaa :)

Niin kukahan se kiusaaja olikaan taas...
        Heippa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lambada muuten tuo tiettyjä mielikuvia ja ajatuksia mieleen.
        Ja tuntemuksiakin ;)

Ja muistojakin, aikoinaan tätä tanssineena..
        Eipä oo unohtunut miten pyöritellä...

Tämä tanssija on siis sivusta. Ei liity aloitukseen.

• Anonyymi

Mitä alaikäisiä täällä käy? Laittaa viesti suomen kokoiselle palstalle ja luulee että juuri se yksi muurahainen muurahaismiljoona populaatiosta vastaa,juuri sille tuhannestuhannen osaiselle muurahaiselle tässä maailmankaikkeudessa. Omii joka viestin että tuo on juuri minulle kun luulee että maailmankaikkeudessa on vain kaksi ihmistä. Minä ja se mun ,kaivattu🙄

• Anonyymi

No sanopa muuta! Olen kuullut, että täällä käy paljon esiteinejäkin.

• Anonyymi

En ole teini. Kyllä se mies on täällä käynyt. Joskus elämä on kuin lottovoitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On käynyt joo. Muttei sinun vuoksesi. Toiveissasi ainoastaan.Ala elämään irl. Tämä on käsky.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit olla niin varma, että on käynyt? Onko tullut jotain niin vahvoja tuntomerkkejä, ettei ne sopisi tuhansiin muihin ihmisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On käynyt joo. Muttei sinun vuoksesi. Toiveissasi ainoastaan.Ala elämään irl. Tämä on käsky.💩

On se käynyt täällä ihan minun vuokseni ja me nähdään myös irl. Olen enemmän elossa kuin sinä koskaan. Älä vaivaa päätäsi näillä kakkaläjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä mielikuvitus maailmassa et saa häntä koskaan saamaan. Se on turhaa tuuleen huutelua. Elämä ei ole höttöpöttö unelmia, elämä on irl. Ymmärrätkö?💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä mielikuvitus maailmassa et saa häntä koskaan saamaan. Se on turhaa tuuleen huutelua. Elämä ei ole höttöpöttö unelmia, elämä on irl. Ymmärrätkö?💩

Sinä erehdyt mutta se ei ole mun ongelma :) Se mies on niin mun kun vaan osattaisiin kommunikoida vähän paremmin irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä erehdyt mutta se ei ole mun ongelma :) Se mies on niin mun kun vaan osattaisiin kommunikoida vähän paremmin irl.

Jatka vaan päiväuniasi. Jossain kohtaa heräät💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka vaan päiväuniasi. Jossain kohtaa heräät💩

Herään hänen vierestään kevääseen mennessä. 🧡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herään hänen vierestään kevääseen mennessä. 🧡

Toivon todellakin niin. Mutta sekin on vain toive unta. Samaa mitä näet. Olen niin myötätuntoinen💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon todellakin niin. Mutta sekin on vain toive unta. Samaa mitä näet. Olen niin myötätuntoinen💩

Se on ihan totta. Näkisit meidät yhdessä irl. Hänkin yrittää oikeasti. Molemmat yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan totta. Näkisit meidät yhdessä irl. Hänkin yrittää oikeasti. Molemmat yrittää.

Ok. Sitten vaan reaali irl elämään. Ei se täällä palstalla ole. Onnea matkaan!💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Sitten vaan reaali irl elämään. Ei se täällä palstalla ole. Onnea matkaan!💩

Tuota yritin aloituksessa sanoa. Luitko sinä sitä edes? :)

• Anonyymi

Käytän nimimerkkiä accelerator, siitä tiedät.
      May we meet again.

• May we meet again.

• Anonyymi

Ei hän käytä nimimerkkiä. Olen siitä varma. Ei ole sitä ihmistyyppiä, joka tekee s24:lle nikkiä.

• Anonyymi

Ymmärräthän sen ettei mulla ole mitään hajua kuka sinä olet...

• Anonyymi

Ymmärrän, tiedän sen. En minäkään tiedä kuka sinä oot.
        Yritin sanoa aloituksessa että vaikka joku kävisi täällä, niin et voi siltikään tietää kuka hän on näistä tänään. Koskaan ei voi erottaa. Ihmiset sotkee väliin ja esittää ties mitä.
        Vaikka kertoisin sinulle kasvotusten että kaipaan sinua täällä, niin siltikin erehdyt.

• Anonyymi

Entäs jos se onkin tässä? Moi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      242
      4796
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2253
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      229
      1928
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1814
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1670
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1527
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1394
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1308
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1301
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1171
    Aihe