Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

Anonyymi-ap

vedätettävissä?

119

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei. Ja niistän sellaisten nenät jotka yrittävät häntä vedättää, jos tietäisin siitä tietenkin.

• Anonyymi
        UUSI

Oi että

• Anonyymi
        UUSI

Ootko kovakin uhkailemaan noin niinkuin yleensäkin? Kannattaisiko sen puålison kaa kehittää jotain muuta tekemistä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko kovakin uhkailemaan noin niinkuin yleensäkin? Kannattaisiko sen puålison kaa kehittää jotain muuta tekemistä?

Ne sinulle kuulu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se voi 🤣

• Anonyymi
        UUSI

Ketä sä oleggi haukut lumpuksi?Taitaa olla niin,että sinä et koske toisen puolisoon!"""joko pääsit sinne suljetulle??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä sä oleggi haukut lumpuksi?Taitaa olla niin,että sinä et koske toisen puolisoon!"""joko pääsit sinne suljetulle??

No ei ole kenekään puoliso joten ohi

• Anonyymi
        UUSI

Ihan kun minun suusta 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kun minun suusta 😅

Siis tuo nenän niistäminen 😪

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kun minun suusta 😅

H ha ha ah😂a. Hhahavhaha höhö höhö ha 😂HA HA hahHA HA HÖ HÖ 😂HÖ HA HA HA HA 😂
        LOPETA TOI HERMONAURU OLETKO EPÄVARMA VAI JÄLKEENJÄÄNYT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika skibidi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on molempia tuo hermonauruhymiöpelle!
        Luulee ite ja sen psykovaimoke tai mikälie, et joku muka haluis ne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne sinulle kuulu

Kannattaako sinun hönö olla niin impulsiivinen, että kirjoittelet tänne mitä sattuu kun täytyy samaan aikaan uhriutua näyttävästi asioista mitä ei ole? Sun taika taitaa olla se, että osaat esiintyä kärsivän oloisena mikä om huvittava ajatus kun miettii, että yli satakiloinen köntti huokailee kaikille jotka jaksaa kuunnella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se voi 🤣

No ei kai kun sillä ei ole sitä puolisoa tai kaatoa ja kaikki aika menee vainoillessa ja kertoillessa sekä kuvitellessa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika skibidi

Niin on sinunkin emojiäijän juttujen teennäinen päivittely aika minimiesmäistä

• Anonyymi
        UUSI

Aina kannattaa tosiaan ylimittainen taaperona polkea jalkaa ja tehdä farssista vielä isompi rinnastamalla divisioonaksi kaikki jotka ei jaa samoja mielipiteitä ja ylipäätään kehittää koko elämästä vastakkainasettelu ja märistä siitä netissä. Saattaisi auttaa tässä kampanjassa jos olisi enää edes se ratinkääntäjän työ minkä kautta saada otetta

• Anonyymi
        UUSI

Onko bemateita audeja näkynyt äitis piharakennuksen ikkunasta? Kannattaa miettiä virallisemmalta kannalta jo ehkä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko bemateita audeja näkynyt äitis piharakennuksen ikkunasta? Kannattaa miettiä virallisemmalta kannalta jo ehkä

Mitäs läksit sitä sää mitä tilää ja ja🥱

• Anonyymi
      UUSI

Ei alkuunkaan, hän on älykäs

• Anonyymi
        UUSI

Voi olla älykäs niin monella tavalla ja silti haluta uskoa hyvään toisissa niin paljon, että on vietävissä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla älykäs niin monella tavalla ja silti haluta uskoa hyvään toisissa niin paljon, että on vietävissä

Anteeksi, mitä?!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvottavaa. Ja absurdia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvottavaa. Ja absurdia

Kun sanot noin. Eikö sulla ole empatiakykyä. Kyllä voi olla vietävissä ja itsekin tajuta sen mut uskoo kuitenkin toisen hyviin puoliin. Jos lopulta usko loppuu sitten loppuu. Se on ns. inhimillisyyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samantekevää, koska vedättäjät polkee itsensä aina suohon

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samantekevää, koska vedättäjät polkee itsensä aina suohon

Tuo on sillä tavalla totta, että vedättäjät ajattelevat olevansa usein "niskan" päällä esim. ajattelevat hyötyvänsä toisesta ihmisestä ja ajattelevat ettei toinen sitä edes tajua. Tämä toinen saattaa hyvinkin tietää, mutta antaa kuitenkin inhimillisen mahdollisuuden yhteydenpitoon. Kumpi siinä tilanteessa sitten on oikeasti vietävissä. Vedättäjä, joka ei ole rehellinen toiselle eikä siten itselleenkään vai se toinen "uhri", joka voi olla oma itsensä, rehellinen, avoin ja voi olla sitä jatkossakin jos yhteydenpito vedättäjän kanssa loppuu.

• Anonyymi
      UUSI

Ei todellakaan. Fiksu tyyppi.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole kaivattua on vain kaveri.

• Anonyymi
        UUSI

Onko sitäkään enää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sitäkään enää?

Ei.

• Anonyymi
      UUSI

👀👀👀👀👀👀

• Anonyymi
      UUSI

Hah tietäispä vaan miten sen elämään sekaannutaan

• Anonyymi
        UUSI

Pk

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pk

Ok

• Anonyymi
        UUSI

Luulette vaan. Minulla on kyky tunnistaa kusettajat. Tykkään katsella miten pitkälle ovat valmiita menemään. Kun olen katsellut tarpeeksi, niin teen liikkeeni.

A -nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulette vaan. Minulla on kyky tunnistaa kusettajat. Tykkään katsella miten pitkälle ovat valmiita menemään. Kun olen katsellut tarpeeksi, niin teen liikkeeni.

A -nainen

Eräällä A-naisella on kyky tuhota elämiä että kiitoksia vaan kaikesta mitä porukkasi kanssa olette tehneet tässä vuosien varrella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eräällä A-naisella on kyky tuhota elämiä että kiitoksia vaan kaikesta mitä porukkasi kanssa olette tehneet tässä vuosien varrella.

Liity helluntaiseurakuntaqn

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liity helluntaiseurakuntaqn

Menkää te myymään huumeita ja varastamaan kuparia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää te myymään huumeita ja varastamaan kuparia

Mikä sun ongelma on??????

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja sinun nistiporukka ja kuinka oot tuhonnu elämiä jutuillas!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

A -nainen

Ihan kuin minä. :DD

• Anonyymi
        UUSI

Siis kenenkä elämään- sinun ns kaivatun vai jonkun muun? Tarkoittaako se ylivertainen sekaantuminen sitä, että levitellään perättömiä puheita pitkin maita ja mantuja ja kytätään selainta epätoivoisena löytääkseen edes jotain? Vaikutat lässyttävä penikka aika ponnettomalta ja elämänhallinnan menettäneeltä, eikä vähiten myöskään siksi, että vatvot näitä kaikenmaailman juttuja näiden ns ihmissuhdeasioiden kautta ja kirjoittelet autuaasti näitä arvauksia tänne kaiken kansan tulkittaviksi kun mietit katketakseni yötä päivää myös tämän surkuhupaisan pjeeniskateuden kannalta. Sun surkeassa elämässä ei ole muuta. Luuserina synnyit ja sellaisena juu Know

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä hän (gubbe) ehdittiin sinulle uutta tapaa ansaita rahaa. Selvästi nykyinen tapa ei toimi

• Anonyymi
      UUSI

Ainakin moni pitää häntä tyhmänä. Että sikäli kyllä.

• Anonyymi
        UUSI

Repesin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Repesin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Pist pari viä

• Anonyymi
        UUSI

Mukavia ihmisiä ja itse varmasti viisaita.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Repesin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ei ole multa tämä en tee enää tätä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavia ihmisiä ja itse varmasti viisaita.
        Sivusta

Juuri näin!

• Anonyymi
        UUSI

Kenestä sinä kirjoittelet tällaisia? Ei kuulosta siltä että olisi mikään ns kaivattu kyseessä, vaan joku katkeruuden kohde, josta kirjoittelet tämän guben väsyttävän kaipauslipun alla. Tämä suurenteli kollektiivitasolle puhuu myös omaa kieltään. Kolmanneksi on tietysti mahdollista sekin, että joku ”mainio” elää omissa ns kuvitelmissaan ja kirjoittelee toisesta reppanuuden kontekstissa, jotta rahkeet riittäisi edes ajatuksen tasolla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pist pari viä

Ahdistaako guben emojit sinua todella niin paljon? Ettet vaan pakenisi vallitsevia olosuhteita teennäiseen tuahtumukseen?😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ahdistaako guben emojit sinua todella niin paljon? Ettet vaan pakenisi vallitsevia olosuhteita teennäiseen tuahtumukseen?😉

Let’s go

• Anonyymi
      UUSI

Ap:lla on huonoja kokemuksia.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä himputin huonoja kokemuksia? Jätähän sinäkin myrkyllinen reppana jo vaikka ammattilaisille ns nämä analyysit guben gallupeista. Et pääse kenenkään yläpuolelle jupisemalla rivien välissä tällaista potaskaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä himputin huonoja kokemuksia? Jätähän sinäkin myrkyllinen reppana jo vaikka ammattilaisille ns nämä analyysit guben gallupeista. Et pääse kenenkään yläpuolelle jupisemalla rivien välissä tällaista potaskaa.

Mutta hyvä yritys sinänsä anaalisoira guben naisvihamielistä käytöstä, kun se kirjoittelee itselleen näitä alustoja joihin kirjoitella puutaheinää ihmisistä, joihin ei ole mitään kontaktia

• Anonyymi
      UUSI

Toisinaan on ihan hyvä olla vähän tyhmä.

• Anonyymi
        UUSI

Olen usein tarkoituksella kun olen huomannut että se nostaa toisen itsetuntoa. Kiltti kun olen. :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen usein tarkoituksella kun olen huomannut että se nostaa toisen itsetuntoa. Kiltti kun olen. :)

No et kyllä muuten ole kiltti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä kaikilla tavoin kitti eli halua ihan kaikille pelkästään hyvää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tämä emojihemmo joka nostaa olematonta itsetuntoaan esittämällä itselleen sitä tyhmempää osapuolta? Sinulta yksinkertaisuus sen sijaan tuntuu käyvän luonnostaan

• Anonyymi
      UUSI

En ihastu sellaisiin.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvällä hyvää pahalla pahaa

• Anonyymi
        UUSI

Juuri niin!

• Anonyymi
      UUSI

Taitaa olla.

• Anonyymi
        UUSI

Näinkö yrität kokea jonkun henkilön kaikin voimin? Todella harmi jos ei ole ottanut tuulta purjeisiin jostain kumman syystä

• Anonyymi
      UUSI

Toiset ovat vain inhimillisempiä ja empaattisempia ja on henkistä selkärankaa katsoa tuleeko jutusta mitään, kärsivällisesti. Jos ei tule, sitten sen tietää ja on aika mennä eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI

Noin se menee. Edetään hitaasti ja katsotaan mitä tuleman pitää. Mikä kiire tässä on, kärsimättömyys kuuluu lapsuuteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se menee. Edetään hitaasti ja katsotaan mitä tuleman pitää. Mikä kiire tässä on, kärsimättömyys kuuluu lapsuuteen.

Voivittu en mä sitä nyt oikeasti tarkoittanut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voivittu en mä sitä nyt oikeasti tarkoittanut.

Minä tarkoitin ja on käytännössä hyväksi havaittu linja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tarkoitin ja on käytännössä hyväksi havaittu linja.

Ai että jutellaanpa tässä anoina toiset puoltoista vuotta palstalla ja katotaan sitten miten käy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että jutellaanpa tässä anoina toiset puoltoista vuotta palstalla ja katotaan sitten miten käy.

Ei nyt sentään. Kunnon yhteys, mielummin kasvotusten, pitäisi saada pian. Muuten eteneminen voi edetä kummankin elämäntilanteen mukaisesti, luonnollisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt sentään. Kunnon yhteys, mielummin kasvotusten, pitäisi saada pian. Muuten eteneminen voi edetä kummankin elämäntilanteen mukaisesti, luonnollisesti.

Tähän vielä jatkan. Jos on vain keskusteluyhteys olemassa, joka on varsin ohut kommunikointitapa, joka sanasta mielikuvitus alkaa luoda kuvaa ihmisestä ja koska kokonaiskuvassa on mukana paljon kuvittelua, käsitys toisesta voi särkyä jo muutamaan väärään sanaan. Kasvotusten lähes kaikki kommunikointi tapahtuu sanattomasti. Vaikka sanot kasvotusten; minä rakastan sinua; vaikutusta ei tee se sanominen, vaan kaikki ne ilmeet, eleet, olemus ja ympärillä pörräävät energiat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän vielä jatkan. Jos on vain keskusteluyhteys olemassa, joka on varsin ohut kommunikointitapa, joka sanasta mielikuvitus alkaa luoda kuvaa ihmisestä ja koska kokonaiskuvassa on mukana paljon kuvittelua, käsitys toisesta voi särkyä jo muutamaan väärään sanaan. Kasvotusten lähes kaikki kommunikointi tapahtuu sanattomasti. Vaikka sanot kasvotusten; minä rakastan sinua; vaikutusta ei tee se sanominen, vaan kaikki ne ilmeet, eleet, olemus ja ympärillä pörräävät energiat.

Koska meinasit sanoa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska meinasit sanoa

No kasvotusten tietty.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kasvotusten tietty.

Kysyin koska

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin koska

Mielummin asap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mielummin asap.

Toimintaa sitten, ihan yleisenä neuvona.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ton takia ihastuminenkaan ei ole mahdollista pelkän viestittelyn kautta. Tunteet syntyy läsnäolon, elekielen ja yhteisen tekemisen myötä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako sinun menettää aina huonoja hermojasi tämän guben yksinpuheluun sekaantuen? Ethän sinä kaiketi ole esim ko dialogissa ne mukana? Elät mielikuvitusmaailmassa

• Anonyymi
      UUSI

Tästä ketjusta tulee mieleen yksi asia. Siitä oikeastaan oivalsin, että meidän välillä on enemmän kuin tuttavuus, kun hän puolusti mua aina eikä hyväksynyt mitään pahaa tapahtuvan.

• Anonyymi
        UUSI

Samaa ajattelin.

• Anonyymi
        UUSI

Arvostitko sitä sillon ja näytit sen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostitko sitä sillon ja näytit sen?

Todellakin arvostin ja näytin.

• Anonyymi
      UUSI

Entinen kaivattu olikin vedettäjä.

• Anonyymi
        UUSI

Näitkö oman osuutesi selkeänä ja kommunikoit hänelle yksiselitteisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näitkö oman osuutesi selkeänä ja kommunikoit hänelle yksiselitteisesti.

Jaksamisia sulle joka vatvot joka kommenttia hyvässä ja pahassa hermot riekaleina

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksamisia sulle joka vatvot joka kommenttia hyvässä ja pahassa hermot riekaleina

Voi maar jos tietäisit oikean tilanteen. Vahvahermoisempaa tyyppiä et tästä maailmasta löydä 😊

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Et ymmärrä ihmisyydestä mitään

• Anonyymi
      UUSI

Emme liiku sellaisissa porukoissa, joissa harrastetaan vedättämistä. Tykätään molemmat rehellisyydestä ja hyvästä arjesta.

• Anonyymi
        UUSI

Paree tosiaan valita heti alunperin kunnon seuraa ettei joudu vaikeuksiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paree tosiaan valita heti alunperin kunnon seuraa ettei joudu vaikeuksiin.

Näin on. Oikeastaan elämässä kaikki onni ja hyvä on kiinni siitä, että osaa valita kunnollisia ihmisiä ympärilleen. Silloin ei tarvitse edes miettiä mitään vedätyksiä tai muuta typerää. Aikansa kannattaa käyttää hyviin asioihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Oikeastaan elämässä kaikki onni ja hyvä on kiinni siitä, että osaa valita kunnollisia ihmisiä ympärilleen. Silloin ei tarvitse edes miettiä mitään vedätyksiä tai muuta typerää. Aikansa kannattaa käyttää hyviin asioihin.

Tuo on niin totta. Elämä on liian lyhyt siihen, että tuhlaisi energiaansa vedättämisiin tai muihin vastaaviin "leikkeihin". Mieluummin rakentaa jotain positiivista energiallaan.

sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on niin totta. Elämä on liian lyhyt siihen, että tuhlaisi energiaansa vedättämisiin tai muihin vastaaviin "leikkeihin". Mieluummin rakentaa jotain positiivista energiallaan.

sivusta

Samaa mieltä, elämässä voi tehdä niin paljon kaikkea mielenkiintoista ja kivaa, että miksi pyörisi vapaaehtoisesti pastassa sen sijaan.

• Anonyymi
      UUSI

veitset on hakattu, se mitä tekevät pahaa ja huonoa muille, saavat sitä itse. Työhön, rahaan ja kaikkeen muuhun myös syömiseen.....

• Anonyymi
      UUSI

veitset hakattu, se miten häiriköivät muiden elämää ja hakkaavat ja vievät saavat sitä itse. se mitä estävät saavat sitä itse, se mitä tekevät ja ovat tehneet vuosia, saavat sitä padkas itse. myös väkivaltaa, kunnon hakkaamista ja ym. veitset hakattu. ja lisää hakataan.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

❤️😊

• Anonyymi
      UUSI

siinä missä hakkaavat saavat sitä itse, oli mikä juttu vaan ja missä vaan. veitset hakattu. ottavat kaikesta samaa pahaa, ja huonoa, myös niille naisille.

• Anonyymi
      UUSI

veitset hakattu aina kun hyökkäävät saavat pian itse turpaan, aina kun syövät työpäivän aikans tai muuten saavat sitä myös itse.

• Anonyymi
        UUSI

Onko sinulla hoitokontakti? Voitko jutella mielenterveyden ammattilaisen kanssa noista jutuista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla hoitokontakti? Voitko jutella mielenterveyden ammattilaisen kanssa noista jutuista?

Sinäkin saattaisit tarvita sellaista, mikäli guben sinänsä harmiton hölinä jää korvien väliin kummittelemaan. Jossain vikaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin saattaisit tarvita sellaista, mikäli guben sinänsä harmiton hölinä jää korvien väliin kummittelemaan. Jossain vikaa

Minulla on jo terapeutti, kiitos vain. Minut sinne tosin ajoi vaikea masennus, ei väkivaltakuvitelmat tai gubbe-harhat palstalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on jo terapeutti, kiitos vain. Minut sinne tosin ajoi vaikea masennus, ei väkivaltakuvitelmat tai gubbe-harhat palstalla.

Mutta edelleen yrität kuitenkin spinnata tästä sinun omasta väkivaltaharhasta ja sälyttää sitä vasta-argumentoijan niskaan

• Anonyymi
      UUSI

aina kun estävät rahaa tai yrittävät vaikuttaa huonosti töihin, saavat sitä itse, jne. joka asiassa, kannattaa olla kiltti ja pysyä pois, ja tulee myös takautuvasti kaikesta, jos raha oikaisee asiat oikaistuu jos ei tulee turpaan. veitset hakattu.

• Anonyymi
      UUSI

Vihaa peliä älä pelaajia, jotenkin näin. Onneksi muistini on parempi kuin monella tavan tallaajalla... 😉

• Anonyymi
        UUSI

Minkälainen ihminen on tavan tallaaja? Suomen kieli on siitä hauska ja monipuolinen, että merkitys voi olla moniulotteinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen ihminen on tavan tallaaja? Suomen kieli on siitä hauska ja monipuolinen, että merkitys voi olla moniulotteinen.

Tavantallaaja tai vaikka matonen, on ihminen joka tarkoituksellisesti yrittää vaikka nyt sitten "vedättää" muita ihmisiä. Ei sillä, teen tätä itsekin mutta tarkoitusperäni ei koskaan ole niin sairaita mitä joillain. Siksi tulen aina olemaan niskan päällä, koska en ole läheskään niin pata miltä näytän. Ikävää eikö.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tavantallaaja tai vaikka matonen, on ihminen joka tarkoituksellisesti yrittää vaikka nyt sitten "vedättää" muita ihmisiä. Ei sillä, teen tätä itsekin mutta tarkoitusperäni ei koskaan ole niin sairaita mitä joillain. Siksi tulen aina olemaan niskan päällä, koska en ole läheskään niin pata miltä näytän. Ikävää eikö.

Kerroit, että teet sitä vedättämistä itsekin, voitko kertoa siitä tarkemmin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä sinä yrität vedättää haastattelemalla tätä netin juttu-ukkoa päivästä toiseen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen KGB agentti keltaisella norsulla..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen KGB agentti keltaisella norsulla..

Hienoa että jaksat vieläkin posmottaa joka väliin ja tunkea esiin joka huokosesta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että jaksat vieläkin posmottaa joka väliin ja tunkea esiin joka huokosesta

Ja kohta se yhteisö on taas yhteisellä kaukalolla hohottamassa ja joku ehkä kiristelemässä hampaitaan, kahtia jaettu ns

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kohta se yhteisö on taas yhteisellä kaukalolla hohottamassa ja joku ehkä kiristelemässä hampaitaan, kahtia jaettu ns

Susta huokuu sellainen itsemurha jotenkin. Vähän kulunu oli joo sit korjattiin. Eston sait ainakin harvinaisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Susta huokuu sellainen itsemurha jotenkin. Vähän kulunu oli joo sit korjattiin. Eston sait ainakin harvinaisesti.

Nyt meni lähetys vähän epäselväksi, ei sevväliä

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä uskonko Jumalaan, mutta Jumala selvästi uskoo minuun siinä mielessä, että jokainen joka on yrittänyt vedättää mua, on sortunut omaan näppäryyteensä, eikä ole mitään syytä olettaa etteikö jatkossa kävisi samoin. Itselleni ei tulisi mieleenkään vedättää ketään.

• Anonyymi
      UUSI

onkos porukka yllättynyt omasta pahuudestaan ja että voidaan vetää takaisin yhtä kovaa?

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä ne on. Yrittävät kerätä itsensä joka aamu uudelleen ja olla uskomatta silmiään tjsp

• Anonyymi
      UUSI

saavat ainakin tunnetta 😂

• Anonyymi
      UUSI

Periaatteessa sillä pari läheistä ihmistä jotka saavat manipuloitua sitä mielensä mukaan. Valitettavasti ne vaikuttavat kaivattuni parisuhteisiinkin joka kerta. Ei vain meidän suhteeseen vaan monta muutakin mennyt pilalle heidän takiaan.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      179
      2348
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1961
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      58
      1612
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1502
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      163
      1430
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      182
      1413
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1258
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1203
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1188
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1101
    Aihe