Suomesta katoaa vuosittain erittäin paljon rahaa sähköntuotannosta ulkomaisten tileille.

Anonyymi-ap

Asumme suomessa ja meitä on samaa kansaa n 5 miljoonaa. Meillä on oma verotus ja maamme talous ja ihmisten varallisuus riippuu asiosta joita teemme.

Nyt tulee tästä sähköstä

Eli meillä on tässä maassa niin paljon rahaa ettävoimme tuottaa kaiken sähkön itse joka on 100% meidän omistuksessa voimalat ja kaapelit, verkot.

Ja myydä se omakustannehintaa jokaiselle.

Tätä halvempaa sähköä ei ole millään muulla tavoi mahdollista saada eikä euroja valu sähkökaupassa ulkomaille. Eli omassa maassa on enemmän rahaa ihmisillä kun sitä ei mene ulkomaille.


Nykyinen tilanne että ydinvoimaloiden, tuulivoimaloiden omistajissa on pörssiyhtiöitä = esim olkiluodon teollisuuden voiman takana on iso määrä pörssiyhtiöitä joilla on ulkomailta omistajia, rahaa katoaa kokoajan maassa ulkomaille = suomalaiset on köyhempiä ja maassa on korkeampi sähkönhinta.

Kun sähköverkkoja on myyty yhtiöille joilla on ulkomainen omistus tai niitä ei omista koko kansa 100% niin tämä nostaa merkittävästi kuluja turhaan tämän maan ihmisille.



Eli jokainen suomalainen joka ei käsitä tai aja taloudellisia hyötyä omaan maahan on ruokkinut tilanteen jossa suomalaiset ei vaurastu vaan 5 miljoonan kansan maasta katoaa rahaa pois.

7

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos minä olisin saanut päättää niin meidän oman maan verotuksella, kerätyllä rahalla olisi rakennettu ja omistettu koko kansa jokainen voimala, tuulivoimala sekä jokainen metri sähköverkkoja. 100% hyöty jokaiselle kansalainen.

      Myyty ylimääräinen sähkö voitolla ulkomaille!

      Tämä toiminta jättää taloudellisen hyödyn tämän maan kansalaisille.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­y­m­­f­­o­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18199925

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tälläinen toiminta tuo edullisimman energian, 100% omistuksen, varmimman sähkön ja tuo euroja ulkomailta suomeen. Eli on vientiä ulkomaille.

      Nyt Suomesta viedään euroja ulkomaille sähköstä joka päivä ympäri vuoden koska omistajissa on ulkomaisia, ydinvoimaloiden takana olevissa firmoilla ja muissa voimaloissa.


      Kertoo vaan että kansa yhdessö ja eduskunta ei ymmärrä oman edun ja bisneksen päälle mitään!

      • Anonyymi

        Tuppurainen sen puki sanoiksi.


    • Anonyymi

      On se nyt vittu kun hallituksessa ei laiteta stoppia tälle sähkönhinta riistolle ja keinottelulle. Miettikää saatana mitä tämä tekee ihmisten talouteen, ostovoimaan ja yrittäjien pärjäämiseen. Saunan taakse tai kuapan reunalle malliksi kaikki nämä riistäjät saatana ! Vituttaa kun joku maksaa sähköstään 5 senttiä ja toinen 50 senttiä riippuen siitä minkä sopimuksen muka on tehnyt. Entä jos ruakakassin joku saa satasella ja seuraava jonossa saa samat ruuat kolmella kympillä. Ei perkele !!

    • Anonyymi

      UPM STORA ENZO vie varat suomesta satoja miljoonii kansalaisilta ryöstää kun ei puu mene kaupaksi jostain on saatava tuloa verenhimoisille osakkeen omistajile

      Itse olen ollut viikon ulkosaunassa missä ei ole sähköä lainkaan tulee säästöä enen män kun pitää talon 10 c lämmössä 800 eur säästö katsoo jos sää tästä lauhtuu nii muuttaa sit taloon keväämmällä

    • Anonyymi

      Ei sitä isompaa tartte ko saunatupa ja sauna. Takka siin tuvas. Muttei talon murjuaka voi kylmillee päästää. Näil saatana pakkasil tulee viimestää miälee et liia isoi taloi asuttavaks.
      Piäniki koppi riittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2114
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      217
      1839
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1522
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1501
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1253
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1201
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      144
      1192
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1052
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      97
      1010
    Aihe