316 kiihtyvyys

Anonyymi-ap

Siis ihan uskomattomasti lähti mun 316 Bemu liikennevaloista liikkkelle. Kiihtyvyys oli ihan omaa luokkaansa! En sekkoja saanut laskettua mutta yks kullinluikaus ja oli 100 lasissa. Oli siinä köyhillä ihmettelemistä.

23

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hehehehehee. Sit sä heräsit ja se olikin vain märkä uni. Tv. Bemukuski 330e

      • Anonyymi

        Fiat Ritmo jättää sut ja sun pimmerin kuin nallin kalliolle 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiat Ritmo jättää sut ja sun pimmerin kuin nallin kalliolle 🤣

        Heheheheee sun Viat Ritmo ei edes käynnisty näillä pakkasilla. Hihihihihihih. Tv. Bemukuski 330e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heheheheee sun Viat Ritmo ei edes käynnisty näillä pakkasilla. Hihihihihihih. Tv. Bemukuski 330e

        Hehhehhee sama vika sun pimmerissä hihhihhii!

        t. Tero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehhehhee sama vika sun pimmerissä hihhihhii!

        t. Tero

        Muhahahahahaha. viat viat VIAT. Ritmo ei edes lupaa kun taas kerran joudut katsomaanbemarin takavaloja liikenteessä. Tv. Bemukuski 330e


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jäikö jarruraidat penkkiin?

      • Anonyymi

        Näillä pakkasilla ajan pilkkihaalarissa kun lämppäri on hajalla. Jarruraidat jäi siis niihin, kun kommandona kuitenkin tottakai.


    • Anonyymi

      Bemareiden kiihdyttämisissä tulisi keskittyä vapaapudotuksessa tapahtuvaan kiihtyvyyteen ajamalla kalliolta tai sillalta alas.

    • Anonyymi

      Oliko Veetillä pemmissä liukastettu vaihdekepin pää, oliko siinä mitään ruskeeta, lisäsikö se kiihtymisen tunnetta.

    • Anonyymi

      No esim 316i F30 automaatilla kiihtyy ihan ok tehoon ja painoon nähden ja ainahan sen voi lastuttaa. Aina on joku edessä silläkin teholla kaupungissa kun polkasee mun kokemuksen perusteella,mun entinen auto oli siis toi.

    • Anonyymi

      Liikennevaloissa yritän aina varoa, ettei joku BMW yms. kuski vedä herneitä nenään siksi että vahingossa painan hiukan liian paljon voimapoljinta.

      Terveisin Teslakuski.

      • Anonyymi

        niitä on hyvä varoa siitäkin syystä, etteivät vaan kouhottaessaan kilkkaa itsensä lisäksi sinuakin ulos tieltä.


    • Kai ymmärrät, että näitä kiihdytysajoja ei ole tapana tehdä liikenteen seassa vaan muulta liikenteeltä suljetulla alueella?!
      Auto ei tosiaankaan ole lekkikalu, vaan tapa turvallisesti siirtyä paikasta toiseen.
      Kakaroille ei saisi antaa ajolupaa.

      • Anonyymi

        Oma bemu oma lupa! Kateellinen taas kitisee


    • Anonyymi

      Vähä bänee baijerin sportti sullakii.💋

      • Anonyymi

        Mimmonen sulla on? Ihana viesti sulta muuten 👨🏼‍❤️‍👨🏼


    • Anonyymi

      Useinkin pemu kuskeja kaavitaan lastalla sinkkilootaan tukevan petäjän kyljestä, kyllä petäjä on lujempi kuin yksikään pemmi, hautaus toimistoille potentiaalisia asiakkaita pemmi kuskit.

    • Jos olisit lukenut näitä viestejä, tietäisit, että minulla on jo vuodesta 2010 ollut
      useampia E-mersuja. Nyt E220CDITA - S212.
      Olin kuluneella viikolla autokaupoissa, joissa katselin n. € 35.000,- hintaisia n. 60.000 km ajettuja leasingpalautuksia.
      Sitä ennen oli kolme 520 E60-61 baijerilaista, joista yksi oli diesel ja sitä ennen yhdeksän Ooppelia - Vectroja!
      Kävi kuitenkin niin, että niistä bemuista oli varsin nuorina alle 60.000 km
      ajettuina takuuaikana luovuttava sähkövikojen vuoksi.
      Myönnän, että ovat hyviä ajettavia, istuimetkin kuin laiskanlinnoja, mutta
      sähkövikaisia siis.
      En kiihdytellyt niillä liikennevaloista, vaan painelin tuntitolkulla 170 lasissa
      Saksan halki Itävaltaan ja Ranskaan.
      Niin, ei nopeammin, koska muun liikenteen ja tietöiden vuoksi vuoksi Saksassa
      ei juurikaan nopeammin voi ajaa.
      Ehkä et tiennyt!
      Yhdellä bemulla kävin vaimoni kanssa laskettelemassa Ranskan Alppien
      "Kolmessa Laaksossa" - Les Trois Valleés. Ajoaikaa Pohjois-Saksan Travemün-
      destä tulee 13-14h.
      Että sillee!
      Mainittu, 3.000 metrin korkeudella oleva laskettelukeskus ei liene sinulle tuttu, koska lienet edelleen siellä liikennevaloissa hyvän tavan vastaisesti kiihdyttelemässä.

      • Anonyymi

        Miten bemulla lasketellaan?


      • Anonyymi

        Nevöhöörd susta, daaa...


    • Anonyymi

      Ihan romuja kaikki pemmit.

    • Anonyymi

      Kuule, siinä 316 bemarissa on niin pieni pannu, ettei sillä ole mitään asiaa ihmisten ilmoille!
      Jos itse olisit ajanut Euroopan moottoriteillä, etkä vain kiihdytellyt liikennevaloista siellä kylällä ja rehennellyt täällä näistä kaikkien muiden mielestä "kyseenalaisista urotöistäsi", saattaisit tietää - että niillä ohituskaistoilla on tapana "liputtaa" niskaan osuvilla pitkillä valoilla ulos tai sivuun kaikki ne, jotka eivät pysty pitämään vähintään jatkuvaa 200 lasissa!
      Sen 316-mallin ajo-ominaisuudet eivät kyllä riitä siihen.
      En toki kiellä kokeilemasta.
      Voin ystävällisenä eleenä neuvoa, että Finnlinesin autolautta lähtee Helsingin Vuosaaresta, Kehä III:n itäpäästä jopa päivittäin klo 15:00, saapuen Saksaan
      seuraavan päivän iltana klo 21:00 Saksan aikaa.
      Edestakainen matkalippu Travemündeen maksaa suuruusluokkaa € 800,-
      Saamalla hinnalla pääsee tosin kaksi henkilöä, mikäli tarvitset maksumiehen.
      Halvemmalla toki pääsee, mikäli notkuu matkan - 30h lentokonetuoleissa.
      Mutta ai joo, sinähän olit juuttunut sinne liikennevaloihin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe