secpol IT- ja pelialan yritys

Anonyymi-ap

SECPOL - Secpol . secpol on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.

Toimialakuvaus:

Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

Toimiala:

Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

37

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

      Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

      Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


      Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle.

      • Anonyymi

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.

        Unity-Peliohjelmointi

        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.

        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.

        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.

        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unity-Peliohjelmointi

        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.

        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.

        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.

        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        https://supermario-game.com/

        Free game for you enjoy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://supermario-game.com/

        Free game for you enjoy.

        Liiketoimintasuunnitelma on etenkin perustettavan yrityksen kaavailtua kaupallista toimintaa kuvaava dokumentti.

        Liiketoimintasuunnitelman tarkoituksena on kiteyttää yrityksen koko liiketoiminta sekä jäsentää ja selventää aiotun yritystoiminnan kannattavuutta ja menestymisen mahdollisuuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liiketoimintasuunnitelma on etenkin perustettavan yrityksen kaavailtua kaupallista toimintaa kuvaava dokumentti.

        Liiketoimintasuunnitelman tarkoituksena on kiteyttää yrityksen koko liiketoiminta sekä jäsentää ja selventää aiotun yritystoiminnan kannattavuutta ja menestymisen mahdollisuuksia

        IT- ja Pelialan yritys

        Insinööritoimisto on teknisiä töitä suunnitteleva ja niiden suorittamisesta huolehtiva yritys.

        Toimistossa työskentelee yksi tai useampi insinööri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IT- ja Pelialan yritys

        Insinööritoimisto on teknisiä töitä suunnitteleva ja niiden suorittamisesta huolehtiva yritys.

        Toimistossa työskentelee yksi tai useampi insinööri.

        Mitä pelisuunnittelija tekee? Pelisuunnittelija ideoi digitaalisia pelejä sekä suunnittelee pelien sisältöä sekä kulkua.

        Pelisuunnittelija voi suunnitella pelejä pelattavaksi älypuhelimilla, tietokoneilla, pelikonsoleilla tai muilla laitteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pelisuunnittelija tekee? Pelisuunnittelija ideoi digitaalisia pelejä sekä suunnittelee pelien sisältöä sekä kulkua.

        Pelisuunnittelija voi suunnitella pelejä pelattavaksi älypuhelimilla, tietokoneilla, pelikonsoleilla tai muilla laitteilla.

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL

        Miten keksiä hyvä yrityksen nimi?

        Kokeile yhdistellä sanoja, kirjaimia tai äänteitä luodaksesi uusia nimiä.

        Voit yhdistää esimerkiksi kaksi merkityksellistä sanaa tai keksiä kokonaan uuden sanan, joka kuulostaa hyvältä ja heijastaa yritystäsi.

        Pyri valitsemaan yritykselle lyhyt ja helppolukuinen nimi, joka on helppo muistaa ja kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten keksiä hyvä yrityksen nimi?

        Kokeile yhdistellä sanoja, kirjaimia tai äänteitä luodaksesi uusia nimiä.

        Voit yhdistää esimerkiksi kaksi merkityksellistä sanaa tai keksiä kokonaan uuden sanan, joka kuulostaa hyvältä ja heijastaa yritystäsi.

        Pyri valitsemaan yritykselle lyhyt ja helppolukuinen nimi, joka on helppo muistaa ja kirjoittaa.

        Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.

        Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.

        Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.

        1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:

        yritys on perustettu
        liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
        yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
        yrityksen oma rahoitus on kunnossa

        https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoiminta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.

        Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.

        Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.

        1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:

        yritys on perustettu
        liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
        yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
        yrityksen oma rahoitus on kunnossa

        https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoiminta

        Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.

        https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.

        https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/

        Voit perustaa toiminimen tekemällä perustamisilmoituksen, minkä jälkeen saat yrityksellesi Y-tunnuksen. Ilmoita toiminimesi myös tarvittaviin Verohallinnon rekistereihin.

        https://www.suomi.fi/yritykselle/yrityksen-perustaminen/yritysmuodot/opas/yksityinen-elinkeinonharjoittaja/toiminimen-perustaminen

        Toiminimen perustamisilmoitus maksaa sähköisen asioinnin kautta tehtynä 60 euroa


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        secpol IT- ja pelialan yritys

        SECPOL - Secpol . secpol on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.

        Toimialakuvaus:

        Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

        Toimiala:

        Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SECPOL - Secpol . secpol on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.

        Toimialakuvaus:

        Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

        Toimiala:

        Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL

        SECPOL IT- ja pelialan yritys

        SECPOL - Secpol . secpol on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.

        Toimialakuvaus:

        Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

        Toimiala:

        Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL

        🥇🥈🥉🏅🎖️🏆


      • Anonyymi

        secpol
        📱☎️📞📟📠🔌🔋🖲️💽
        Secpol
        💾💿📀🖥️💻⌨️🖨️🖱️🏧
        SEcpol
        🪙💸💵💴💶💷💳💰🧾
        SECpol
        🧮⚖️🛒🛍️🕯️💡🔦🏮🧱
        SECPol
        🪟🪞🚪🪑🛏️🛋️🚿🛁🚽
        SECPOl
        🧻🪠🧸🪆🧷🪢🧹🧴🧽
        SECPOL
        🧼🪥🪒🧺🧦🧤🧣👖👕
        SECPOL
        🎽👚👔👗👘🥻🩱👙🩳
        SECPOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        secpol
        📱☎️📞📟📠🔌🔋🖲️💽
        Secpol
        💾💿📀🖥️💻⌨️🖨️🖱️🏧
        SEcpol
        🪙💸💵💴💶💷💳💰🧾
        SECpol
        🧮⚖️🛒🛍️🕯️💡🔦🏮🧱
        SECPol
        🪟🪞🚪🪑🛏️🛋️🚿🛁🚽
        SECPOl
        🧻🪠🧸🪆🧷🪢🧹🧴🧽
        SECPOL
        🧼🪥🪒🧺🧦🧤🧣👖👕
        SECPOL
        🎽👚👔👗👘🥻🩱👙🩳
        SECPOL

        secpol
        💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼
        Secpol
        💮🍂🍁🌾🌱🌿🍃☘️🍀
        SEcpol
        🪴🌵🌴🌳🌲🏞️⛰️🪵🪨
        SECpol
        🌊🌬️🌀🌁🌫️🌪️☃️⛄❄️
        SECPol
        🏔️🌡️🔥🌋🏜️🏖️⛱️🌅🌄
        SECPOl
        ☀️🌤️⛅🌥️🌦️☁️🌨️⛈️🌩️
        SECPOL
        🌧️💧☔⚡🌈⭐🌟💫✨
        SECPOL
        🌙☄️🌠🌌🌉🌆🌃🌍🌎🌏
        SECPOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        secpol
        💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼
        Secpol
        💮🍂🍁🌾🌱🌿🍃☘️🍀
        SEcpol
        🪴🌵🌴🌳🌲🏞️⛰️🪵🪨
        SECpol
        🌊🌬️🌀🌁🌫️🌪️☃️⛄❄️
        SECPol
        🏔️🌡️🔥🌋🏜️🏖️⛱️🌅🌄
        SECPOl
        ☀️🌤️⛅🌥️🌦️☁️🌨️⛈️🌩️
        SECPOL
        🌧️💧☔⚡🌈⭐🌟💫✨
        SECPOL
        🌙☄️🌠🌌🌉🌆🌃🌍🌎🌏
        SECPOL

        Mitä pelisuunnittelija tekee? Pelisuunnittelija ideoi digitaalisia pelejä sekä suunnittelee pelien sisältöä sekä kulkua.

        Pelisuunnittelija voi suunnitella pelejä pelattavaksi älypuhelimilla, tietokoneilla, pelikonsoleilla tai muilla laitteilla.

        🟥🟧🟨🟩🟦🟪🟫⬛⬜

        ⬆️↗️➡️↘️⬇️↙️⬅️↖️🆒🆓🆙🆗🆕🔜

        1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣7️⃣8️⃣9️⃣0️⃣🔟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pelisuunnittelija tekee? Pelisuunnittelija ideoi digitaalisia pelejä sekä suunnittelee pelien sisältöä sekä kulkua.

        Pelisuunnittelija voi suunnitella pelejä pelattavaksi älypuhelimilla, tietokoneilla, pelikonsoleilla tai muilla laitteilla.

        🟥🟧🟨🟩🟦🟪🟫⬛⬜

        ⬆️↗️➡️↘️⬇️↙️⬅️↖️🆒🆓🆙🆗🆕🔜

        1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣7️⃣8️⃣9️⃣0️⃣🔟

        IT- ja Pelialan yritys

        Insinööritoimisto on teknisiä töitä suunnitteleva ja niiden suorittamisesta huolehtiva yritys.

        Toimistossa työskentelee yksi tai useampi insinööri.

        💭🗯️💬🗨️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IT- ja Pelialan yritys

        Insinööritoimisto on teknisiä töitä suunnitteleva ja niiden suorittamisesta huolehtiva yritys.

        Toimistossa työskentelee yksi tai useampi insinööri.

        💭🗯️💬🗨️

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
        ▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️
        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.💲
        ◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾
        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.©️™️®️
        ◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
        ▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️
        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.💲
        ◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾
        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.©️™️®️
        ◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️

        Voit perustaa toiminimen tekemällä perustamisilmoituksen, minkä jälkeen saat yrityksellesi Y-tunnuksen. Ilmoita toiminimesi myös tarvittaviin Verohallinnon rekistereihin.
        🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳
        https://www.suomi.fi/yritykselle/yrityksen-perustaminen/yritysmuodot/opas/yksityinen-elinkeinonharjoittaja/toiminimen-perustaminen
        🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲
        Toiminimen perustamisilmoitus maksaa sähköisen asioinnin kautta tehtynä 70 euroa💶💰💳🧾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit perustaa toiminimen tekemällä perustamisilmoituksen, minkä jälkeen saat yrityksellesi Y-tunnuksen. Ilmoita toiminimesi myös tarvittaviin Verohallinnon rekistereihin.
        🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳
        https://www.suomi.fi/yritykselle/yrityksen-perustaminen/yritysmuodot/opas/yksityinen-elinkeinonharjoittaja/toiminimen-perustaminen
        🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲
        Toiminimen perustamisilmoitus maksaa sähköisen asioinnin kautta tehtynä 70 euroa💶💰💳🧾

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.

        🚙🚗🛻🚐🚚🚛🚜🏎️🚒🚑🚓🚕🛺🚌
        ⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.

        🚙🚗🛻🚐🚚🚛🚜🏎️🚒🚑🚓🚕🛺🚌
        ⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.

        // Hello World! program
        namespace HelloWorld
        {
        class Hello {
        static void Main(string[] args)
        {
        System.Console.WriteLine("Hello World!");
        }
        }
        }

        When you run the program, the output will be:

        Hello World!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.

        // Hello World! program
        namespace HelloWorld
        {
        class Hello {
        static void Main(string[] args)
        {
        System.Console.WriteLine("Hello World!");
        }
        }
        }

        When you run the program, the output will be:

        Hello World!

        Unity-Peliohjelmointi
        🤖👽🤖👽🤖👽🤖👽🤖👽
        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.
        💱💱💱💱💱💱💱💱💱💱💱💱💱💱
        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.
        ☣️☢️⚠️☢️☣️⚠️☣️☢️☣️⚠️☣️☢️⚠️
        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.
        🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸
        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.🕳️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unity-Peliohjelmointi
        🤖👽🤖👽🤖👽🤖👽🤖👽
        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.
        💱💱💱💱💱💱💱💱💱💱💱💱💱💱
        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.
        ☣️☢️⚠️☢️☣️⚠️☣️☢️☣️⚠️☣️☢️⚠️
        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.
        🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸🦸
        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.🕳️

        Toimialakuvaus:

        Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

        Toimiala:

        Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)
        🎰🎲🔫👾🕹️🎮🧩🃏🪄🎩🖼️🎨♟️🎯🎶📱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimialakuvaus:

        Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

        Toimiala:

        Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)
        🎰🎲🔫👾🕹️🎮🧩🃏🪄🎩🖼️🎨♟️🎯🎶📱

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        3 vuotta kokoaikainen opiskelu

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        4 vuotta kokoaikainen opiskelu

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        5 vuotta kokoaikainen opiskelu

        noin 15 vuotta aikaa opiskella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        3 vuotta kokoaikainen opiskelu

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        4 vuotta kokoaikainen opiskelu

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        5 vuotta kokoaikainen opiskelu

        noin 15 vuotta aikaa opiskella

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle.

        noin 20 vuotta opiskelua.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe