Homoharhaa

Anonyymi-ap

Minua kummastuttaa, että nykyään käsite "homo" on konsanaan kuin jokin "heimo" tai "rotu". Puhutaan samassa hengessä kuin esim. saamelaisista, navajot, cherokeet tai siouxit.

Ihmiset on harhautuneet pahan kerran.

Sillä ei kyseessä ole jokin geeniperimä, jota jotkin väittävät homouden olevan. Tämä on todistettu identtisillä kaksosilla tehdyissä tutkimuksissa.

Homous kuuluu sen sijaan samaan ryhmään mihin esim. trans, sado-masokismi, lesbous, varkaus, alkoholismi.... Eli syntiin.

Eikö olekin rohkea väite.

Nimittäin on kyseessä perisynti, jonka vallassa on jokainen ihminen ilman Jeesusta.

Perisynti on kuin teräs. Teräs ruostuu. Ainoa mahdollisuus, että teräs ei ruostuisi on, että teräkseen lisätää aineita, jotka estää ruostumisen.

Teräs ei kerta kaikkiaan pysty sitä itse tekemään. Se täytyy tulla tehdyksi täysin ulkopuolelta. Ulkopuolisin voimin. Ulkopuolisella viisaudella. Toimivalla viisaudella. Elämällä.

Ihmisen "ruostuminen" on elämistä perisynnin varassa. Homous on juuri perisynnin vallassa elämistä. Orjuutta. Siteitä. Ahdistusta.

JEESUS vapautta. JEESUS sovitti myös homouteen langenneet ihmisen synnit.
JEESUS kehoittaa: " Mene äläkä tästedes enää syntiä tee, ettei sinulle jotakain pahempaa tapahtuisi. "

USKO JEESUKSEEN. USKO EVANKELIUMI.

JEESUS RAKASTAA SINUA

40

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pahempi kuin kondomi alistus, on armoton Jumalan mies.

      Alex Collack with Kenth North

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Korkki kiinni Ap.

    • Anonyymi

      Jos se on syntiä miksi kirkonmiehet ovat hyvin esillä siinä poikalasten panopuuhassa?
      Mihin "heimoon" ne papit, kirkonmiehet kuuluvat, parasiittien heimoon luultavasti.

      • Anonyymi

        Ovat ottaneet Jeesuksesta oppia ja rakastavat yli kaiken poikalapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat ottaneet Jeesuksesta oppia ja rakastavat yli kaiken poikalapsia.

        itse ajattelin palvoa Luciferia. minulla on jo Musta Raamttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse ajattelin palvoa Luciferia. minulla on jo Musta Raamttu.

        Mustalla Raamatulla ja Luciferilla ei ole mitään tekemistä keskenään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse ajattelin palvoa Luciferia. minulla on jo Musta Raamttu.

        Tiedätkö edes mikä on se "musta raamattu"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö edes mikä on se "musta raamattu"?

        Tiedän, omistan kyseisen kirjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, omistan kyseisen kirjan.

        Aika huonosti tunnet sitten sen kirjan, kun et muuta tiedä kun se on musta kantinen, kuten suurin osa muistakin raamatuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huonosti tunnet sitten sen kirjan, kun et muuta tiedä kun se on musta kantinen, kuten suurin osa muistakin raamatuista.

        Tiedän kyllä siitä muutakin ja selvästi sinua enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat ottaneet Jeesuksesta oppia ja rakastavat yli kaiken poikalapsia.

        Ovat ottaneet Jeesuksesta oppia ja rakastavat yli kaiken poikalapsia.

        Häpeä kommunisti !

        Olet paskamato,alhainen rotta kuin Islam !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse ajattelin palvoa Luciferia. minulla on jo Musta Raamttu.

        itse ajattelin palvoa Luciferia. minulla on jo Musta Raamttu.

        Eikun vaan,hanskaat kovasti sen kanssa ja muista rasva:)
        Jos yllät niin ime ihtees..
        Muista kun KUOLET,olet kusessa näi suoraan sanottuna,menet tyhjiöön pimeään kuplaan.
        Huuda KRISTUSTA APUUN,HÄN pelastaa vaikka olet heikko ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse ajattelin palvoa Luciferia. minulla on jo Musta Raamttu.

        Eikun vaan,hanskaat kovasti sen kanssa ja muista rasva:)
        Jos yllät niin ime ihtees..
        Muista kun KUOLET,olet kusessa näi suoraan sanottuna,menet tyhjiöön pimeään kuplaan.
        Huuda KRISTUSTA APUUN,HÄN pelastaa vaikka olet heikko ihminen.

        Miksiköhän sinuilla on tarve kuluttaa aikaasi homopalstalla, onko kaapissa yksinäistä?


    • Anonyymi

      Älä edes yritä selittää omia näkemyksiäsi , Homous tulee ihmiseen jo sikiö asteella , sitä on tutkittu.
      Ja mitä syntiä muka on että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan
      Luulen että ainulla on ihan väärä siitä mitä selität.
      Annetaan homojen olla ja elää he ovat ihan tavallisia ihmisiä ei mitään kummajaisia.
      Ja uskoa ei tartte julistaa näiden asioiden kanssa . Sillä se on vaan sinun näkemyksesi elämästä ole tyytyväinen siihen . Me muut emme näe mitään syntistä kahden ihmisen syvässä rakkaudessa toisiinsa .
      Joten aika alkaa tulkita sitä raamattua hieman toisilla tulkinnoilla, ei kenenkään ihmisen rakkaus ole syntiä .
      Ja kaksois tutkimuksista puhut, niitä tutkimuksia on tehty hyvin monia ja tutkijat puhuvat kromosomeista ja geeneistä . Joten minun heterouttani ei mitenkään ahdista jos joku on erilainen, enkä edes mieti toisten yksityis asioita .
      Eikä liioin ole tarvis syytellä jotain syntiseksi, sillähän uskovaiset on ennen vanhaan pitäneet ihmisiä kurissa kun on uhkailtu jumalan rangaistuksilla jne. Sääli niitä ihmisiä jotka koskaan eivät saaneet elää omaa elämäänsä vaan joutuivat seuraamaan uskonnollisten ihmisten sääntöjä pelko sydämmesssä,. Se on sitä henkistä väkivaltaa , jossa ihminen päättää tulkita raamatun sanomaa omalla tavallaan

      • Anonyymi

        Samoin kuin eläinseksin harrastajille, pedofiileille, nekrofiileille, raiskaajille, murhaajille... Kaikki se on ollut synnynnäistä joten ei saa tuomita.


      • Anonyymi

        Mitä ovat "kaksois tutkimukset"?


    • Anonyymi

      Jos uskoo johonkin ns. jumalaan, niin voisi katsella peiliin ja miettiä mihin ihme heimoon kuuluukaan.

      • Anonyymi

        Miksi tyhmillä ihmisillä on suunnaton tarve tuoda esiin tyhmyytensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tyhmillä ihmisillä on suunnaton tarve tuoda esiin tyhmyytensä?

        Miksi moista kysyt ? Koska sinähän sen itse tiedät.....


      • Anonyymi

        Suvakit ei voi sietää kristittyjä, mutta muhammetin palvominen ja allahille pyllistely on pop. Kun koraanissa käsketään tappamaan vääräuskoiset ja homot niin tottakai ne pitää ottaa tänne suorittamaan tehtäväänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakit ei voi sietää kristittyjä, mutta muhammetin palvominen ja allahille pyllistely on pop. Kun koraanissa käsketään tappamaan vääräuskoiset ja homot niin tottakai ne pitää ottaa tänne suorittamaan tehtäväänsä.

        Suvakit ei voi sietää kristittyjä, mutta muhammetin palvominen ja allahille pyllistely on pop. Kun koraanissa käsketään tappamaan vääräuskoiset ja homot niin tottakai ne pitää ottaa tänne suorittamaan tehtäväänsä.

        Viimeisin mitä luin on,että Allah rukoilee Mohammettia:)


    • Anonyymi

      Homous on synti ja häpeä ja siitä voi parantua.

      • Anonyymi

        Homous ei ole synti, mutta syntiä on ainun sanasi heistä . Tasarvoisessa maailmassa on kaikille paikka , joten lopeta ne seksistiset ajatukset , sillä homoseksuaalinen suuntaus , ei ole sama asia kun seksi. Joten olet hieman sekoitellut hurmoksissasi asioita . Älä ajattele sellaisia siitä kyllä ratkaisu tulee uskon veljellekkin . Ei sinulla ole mandaattia julistaa ketään syntiseksi. Joten ota JS pyydä nyt heti anteeksi herralta että väärin käytät ihmisten arvoa maailmassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole synti, mutta syntiä on ainun sanasi heistä . Tasarvoisessa maailmassa on kaikille paikka , joten lopeta ne seksistiset ajatukset , sillä homoseksuaalinen suuntaus , ei ole sama asia kun seksi. Joten olet hieman sekoitellut hurmoksissasi asioita . Älä ajattele sellaisia siitä kyllä ratkaisu tulee uskon veljellekkin . Ei sinulla ole mandaattia julistaa ketään syntiseksi. Joten ota JS pyydä nyt heti anteeksi herralta että väärin käytät ihmisten arvoa maailmassa

        Homous ei ole synti, mutta syntiä on ainun sanasi heistä .

        Mutta Isossa kirjassa sanotaan jos mies makaa miehen kanssa,niin on se väärin !
        Ja onhan se luonnotonta panna perse.Ei siten kukaan lisäydy.Homoille en soisi lapsia yhtään"adoptio",koska lapsi kärsii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole synti, mutta syntiä on ainun sanasi heistä .

        Mutta Isossa kirjassa sanotaan jos mies makaa miehen kanssa,niin on se väärin !
        Ja onhan se luonnotonta panna perse.Ei siten kukaan lisäydy.Homoille en soisi lapsia yhtään"adoptio",koska lapsi kärsii.

        Esitätkö nyt matua kun ei suomen kieli luonnistu? Ihmisiähän on aivan liikaa maapallolla, varsinkin musujen ja muiden kehitysmaalaisten pitäisi kääntyä homoiks/lepakoiksi. Femakkous saa myös miehet inhoamaan naisia ja estää lisääntymisen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Trollaus on pahin synti netissä, riittää kun lukee aloituksen.

      • Anonyymi

        Ihan niin ja tuputtaminen ihmisille asioita mihin he eivät usko edes


    • Anonyymi

      Jos tämä asillinen aloitusteksti on trollausta, niin sitten on trollausta kaikki.

      Valintavastuu on kaikilla. Ota tai jätä.

      Henkilö, joka ottaa vastaan Jeesuksen pelastajakseen pääsee Taivaaseen. Ikuiseen iloon.

      Henkilö, joka ei ota vastaan Jeesusta Pelastajakseen tuomitaan eli Helvettiin. Ikuiseen kärsimykseen.

      Lue kirja: John Burke: Taivaan rajalla. Siinä kerrotaan ihmisistä, jotka ovat heränneet kuolleista ja käyneet joko Taivaassa tai Helvetissä.

      Lue Raamattua !

      • Anonyymi

        Ei kuule kukaan herää kuolleista kun sydän pysähtyy niin aivot eivät saa verta silloin kuolee aivot eikä niitä,pirukaan saa enää toimimaan . Joten jos nyt raukka uskoo että joku on herännyt kuolleista niin jo on pahasti kukkia lakissa. Siinä olet uhkailemassa helvetillä, sinunlaisesi ihmiset ne sitä helvettiä laittaa viattomalle ihmisille maan päällä .
        Joten älä saarnaa täällä se ei kuitenkaan ketään kiinnosta , tuntuu lapselliselta aikuisen ihmisen uskomiset kaiken mailman juttuihin .


      • Anonyymi

        Suurin osa ihmisitä ei ollut kuullutkaan Jeesuksesta ennen kuolemaansa, joutuvat siis helvettiin, miksi?


      • Anonyymi

        Olkoon vaikka John Burke tai mikä vaan,ei ole oikeassa!
        Taivaaseen ette pääse heti,koska matka on pitkä.Tämä elämä om oppikoulua ja te olette siinä.
        Ei ole helvettiä olemassa se on kirkon sanomaa ja olen varma siitä.
        Jos olevinaan on helvetti,sinä jatkat matkaa takaisin tähän saastaiseen maahan.
        Tämä elä on oppimatka ja te olette sen hyväksyneet,ette mene mihinkää helvettiin tai taivaaseen. Helvettiä ei ole vaan ns taivas on eli koti mistä olemme lähteneet,sinne palaatte kun olette oppinet tämä maapallon ala-asteen.
        Miettikää millaisia olette,oletteko muka valmis teidän taivaasen,oletteko täydellisiä?
        Niin,kuolette jokainen kuin minäkin.
        Kaikilla on oppikoulu ja määrä opissa mennä kotiin.
        Kukin valitsee tien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa ihmisitä ei ollut kuullutkaan Jeesuksesta ennen kuolemaansa, joutuvat siis helvettiin, miksi?

        Suurin osa ihmisitä ei ollut kuullutkaan Jeesuksesta ennen kuolemaansa, joutuvat siis helvettiin, miksi?

        Ei suurin osa vaan opettamattomat,varsinkin aikuiset ihmiset jotka on tyhmiä ei kerro lapselleen.
        Helvettiä ei ole mutta on vanhemmat jotka kasvattavat tyhmiä lapsiaan,etteivät he kerro RAKKAUDESTA !
        Kiesus näitä tyhmiä ihmisiä,he luulevat että bmw ja audi on taivas,kunnes kuolevat:)
        Miten tyhmiä jotkun ihmiset on,luulevat että me "vain synnyimme"..ok ja kaikki mulle heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa ihmisitä ei ollut kuullutkaan Jeesuksesta ennen kuolemaansa, joutuvat siis helvettiin, miksi?

        Ei suurin osa vaan opettamattomat,varsinkin aikuiset ihmiset jotka on tyhmiä ei kerro lapselleen.
        Helvettiä ei ole mutta on vanhemmat jotka kasvattavat tyhmiä lapsiaan,etteivät he kerro RAKKAUDESTA !
        Kiesus näitä tyhmiä ihmisiä,he luulevat että bmw ja audi on taivas,kunnes kuolevat:)
        Miten tyhmiä jotkun ihmiset on,luulevat että me "vain synnyimme"..ok ja kaikki mulle heti.

        Ensin olet ateisti ja heti perään kiihkouskovainen, onko pääkoppasi kunnossa, asustaako siellä trollipeikko?

        Ihmisiä ollut maapallolla tuhansia vuosia, eikä kristinusko ole levinnyt vieläkään kaikkialle, miljardit ihmiset siis tuomittu helvettiin koska eivät ole kuulleetkaan Jeesuksesta?


    • Anonyymi

      Jokainen ihminen syntyy omalla seksualiteetillään. Niin heterot kun homotkin , mutta jeesustelijat ovat tehnee homoudesta jotain muuta kun mitä se on . Perinteet vaikuttavat .siihen vahvasti. Joten älä höpötä mistään kaksoistestistä , josta et tiedä yhtään mitään .

      Onko se niin vaikea ihmisen ymmärtää, että kaikki eivät todellakaan ole heteroita , meitä on monenlaista eri sortin ihmistä maanpäällä erilaisuuksilla , ja jokaisella on oma seksuaalinen suuntaus, Siinä ei pitäisi kenelläkään olla nokan koputtamista .Sinä yrität alentaa ihmisiä joilla on erilainen seksuaalinen suuntaus , se ei ole sinun oikeutesi mitenkään. Äläkä tuputa sitä uskontoa täällä, ne voit jättää oman sektin sisälle. Koska maassa on uskon vapaus siis kaikki eivät usko, eivätkä mitenkään ala uskomaan vaikka kuinka jeesustelet . Aikuiset ihmiset ovat suuntansa niistä asioista jo päättäneet kauan sitten.
      Ihmiset jotka sortaa homoja ovat ivat epätyytyväisiä omaan seksualiteettiinsä usein äsiksi haukkuvat muita ”. Älä alenna ettei sinua alennettaisi”

      • Anonyymi

        Ota nyt lääkkeesi sillä sairautesi ei ole ohi vaikka niin luulet.


      • Anonyymi

        Muista antaa oma lapsesi ja koirasi ihmisille jotka ovat synnynnäisesti kiinnostuneita heistä seksuaalisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista antaa oma lapsesi ja koirasi ihmisille jotka ovat synnynnäisesti kiinnostuneita heistä seksuaalisesti!

        Etkö vielä tiedä ettei kukaan ole synnynnäisesti kiinnostunut seksuaalisesti lapsista ja koirista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö vielä tiedä ettei kukaan ole synnynnäisesti kiinnostunut seksuaalisesti lapsista ja koirista.

        Tottakai jos kerran omasta sukupuolestaankin voi kiinnostua vain synnynnäisesti, etkö muka sitä tiedä?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe