Railo repesi miesten ja naisten arvomaailmojen välille (Yle)

Anonyymi-ap

Parisuhteita on vaikea enää muodostaa. Olen pari kertaa itsekin joutunut sanomaan naiselle näkemiin ja hyvästi, vain sen takia, kun naisen päähän on istutettu tunkkainen vihervasemmistolainen ajatusmaailma, johon tämä uskoo täysillä ja pitää ainoana oikeana. Faktoja esittävät ovat sitten näille naisille kaikki persuja.

Miehet elävät enemmän reaalimaailmassa, naiset taas hurahtavat herkkäuskoisina erilaisiin ideologioihin, sosialismiin, ilmastouskontoon, horoskooppeihin, uskontoihin yleensä, feminismiin, yms. Sellaisen ihmisen kanssa on mahdoton tulla toimeen, jota ohjailee jokin typerä ideologia.
https://yle.fi/a/74-20073201

187

1834

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aijaa, no olen vissiin sitten miesten mies.

Jasu

• Anonyymi

Onko reaalimaailmassa, jalat maassa elävä mies sellainen mörkö, jota pitää solvailuyritellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko reaalimaailmassa, jalat maassa elävä mies sellainen mörkö, jota pitää solvailuyritellä?

Kuka solvaa? Enemmän täällä reaalimaailmassa eläviä naisia solvataan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka solvaa? Enemmän täällä reaalimaailmassa eläviä naisia solvataan.

Jasu

Minutkin on haukuttu vaikka miksi moneen kertaan. Ja en tosiaan elä muussa kuin reaalimaailmassa. Jalat on tukevasti maassa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minutkin on haukuttu vaikka miksi moneen kertaan. Ja en tosiaan elä muussa kuin reaalimaailmassa. Jalat on tukevasti maassa.

Jasu

Luulen, että yksi haukkumiseni syy on se etten mielistele miehiä enkä naisiakaan, mutta miehillä se ottaa jotenkin kipeämmin kun nainen ei muikistele miehen jutuilleen. En ole muikistelevaa sorttia. Jos muikistelen, niin ihmistä johon oon lämässä. Muutoin ei tarvetta olla mairea ja miellyttää keskustelun lomassa.

Pysytään asiassa. Huumori on erikseen, mutten ole mielinkielin jotta toiselle tulis hyvä mieli.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että yksi haukkumiseni syy on se etten mielistele miehiä enkä naisiakaan, mutta miehillä se ottaa jotenkin kipeämmin kun nainen ei muikistele miehen jutuilleen. En ole muikistelevaa sorttia. Jos muikistelen, niin ihmistä johon oon lämässä. Muutoin ei tarvetta olla mairea ja miellyttää keskustelun lomassa.

Pysytään asiassa. Huumori on erikseen, mutten ole mielinkielin jotta toiselle tulis hyvä mieli.

Jasu

Tuohan se monien miesten suurin ongelma nimenomaan on. Jos nyt ei kaikkien välttämättä se mielistelyn ja muikistelun kaipuu, mutta ainakin he vähintään kaipaavat jotain buustausta sille "miehisyydeleen". Nainen, jolle pelkkä mieheys, ei ole yhtään minkään ihmeellisemmän ihailun ja korokkeelle nostamisen arvoinen ominaisuus, on noille miehille myrkkyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Kävi nyt kuitenkin niin, että menit itse heti ja ensimmäisenä henkilökohtaisuuksiin ja sorruit minä minä keskeisyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävi nyt kuitenkin niin, että menit itse heti ja ensimmäisenä henkilökohtaisuuksiin ja sorruit minä minä keskeisyyteen.

Bingo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan se monien miesten suurin ongelma nimenomaan on. Jos nyt ei kaikkien välttämättä se mielistelyn ja muikistelun kaipuu, mutta ainakin he vähintään kaipaavat jotain buustausta sille "miehisyydeleen". Nainen, jolle pelkkä mieheys, ei ole yhtään minkään ihmeellisemmän ihailun ja korokkeelle nostamisen arvoinen ominaisuus, on noille miehille myrkkyä.

Niin se biologia toimii.

Mutta mitä tarkoitat myrkyllä? Sitä reaktiotako, jonka kohtaat sitten mieheltä oman käytöksesi seurauksena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se biologia toimii.

Mutta mitä tarkoitat myrkyllä? Sitä reaktiotako, jonka kohtaat sitten mieheltä oman käytöksesi seurauksena?

Bieologialla ei ole tuon kanssa mitään tekemistä. Miehet vain ovat osa päästään sekaisin,

Minä en tee yhtään mitään. Kohtana heidtä 100%:sen samalla tavalla kuin ihan kaikki muutkin ihmiset, mutta he kaipaisivat egonsa hierontaa. No sitä ei täältä heru. He ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä muutkin ja pelkällä mieheydellä se ei mun silmissäni muutu. He ievät vain kestä sitä, mutta sehän taas on minulle täysin yhdentekevää. Siinä vaan kiehukoon omissa liemissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bieologialla ei ole tuon kanssa mitään tekemistä. Miehet vain ovat osa päästään sekaisin,

Minä en tee yhtään mitään. Kohtana heidtä 100%:sen samalla tavalla kuin ihan kaikki muutkin ihmiset, mutta he kaipaisivat egonsa hierontaa. No sitä ei täältä heru. He ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä muutkin ja pelkällä mieheydellä se ei mun silmissäni muutu. He ievät vain kestä sitä, mutta sehän taas on minulle täysin yhdentekevää. Siinä vaan kiehukoon omissa liemissään.

En kysynyt mielipidettäsi siitä, kuuluuko vai ei tuo käyttäytymismalli biologiaan.

Selvästi et myöskään ymmärrä mistä tuossa vuorovaikutuksessa on kyse - mikä vähentää silmissäni myös oleellisesti kykyäsi arvioida sen taustavaikuttimia. Siksi varmaan myös on syntynyt "päästä sekaisin" diagnoosisi.

Tilanteesi muistuttaa muuten myös kovasti asperger-naisen vuorovaikutuksen ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kysynyt mielipidettäsi siitä, kuuluuko vai ei tuo käyttäytymismalli biologiaan.

Selvästi et myöskään ymmärrä mistä tuossa vuorovaikutuksessa on kyse - mikä vähentää silmissäni myös oleellisesti kykyäsi arvioida sen taustavaikuttimia. Siksi varmaan myös on syntynyt "päästä sekaisin" diagnoosisi.

Tilanteesi muistuttaa muuten myös kovasti asperger-naisen vuorovaikutuksen ongelmia.

Enkä minä kysynyt sinun mielipidettäsi mihinkään mitä sanoin. En edes kirjoittanut sinulle, vaan Jasulle, eli tasoissa ollaan. Mielipiteesi ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sinä et selvästi tajua lainkaan mitä vuorovaikutus edes on, joten sinun on lopulta ihan turha edes yrittää sanoa koko asiaan yhtään mitään. Sinulle on ilmiselvästi jotain nepsy ongelmia, mutta hae diagnoosisi jostain muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.S. Mulle riittää se, että näen sinun ilmeselvästi olevan hieman päästäsi sekaisin. Tarkemman diagnoosin saat tosiaan hakea nuppitohtorilta. Toivottavasti osaa auttaa sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai missä kohtaa? Kerroin vaan faktan, ikävää jos se tuntuu sinusta epämukavalle.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se tuntuu olevan. Ihan kun aina pitäisi olla kauhean otettu tai mielissään, kun joku mies on vastapuolena. Heteronormien mukaan kaiketi isokin osa kuvittelee, että mies, munakas on aina yhtä heikko kohta naiselle, kun nauset ovat tälle miehelle itselleen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä minä kysynyt sinun mielipidettäsi mihinkään mitä sanoin. En edes kirjoittanut sinulle, vaan Jasulle, eli tasoissa ollaan. Mielipiteesi ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sinä et selvästi tajua lainkaan mitä vuorovaikutus edes on, joten sinun on lopulta ihan turha edes yrittää sanoa koko asiaan yhtään mitään. Sinulle on ilmiselvästi jotain nepsy ongelmia, mutta hae diagnoosisi jostain muualta.

Itseteflektointi: 4- 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.S. Mulle riittää se, että näen sinun ilmeselvästi olevan hieman päästäsi sekaisin. Tarkemman diagnoosin saat tosiaan hakea nuppitohtorilta. Toivottavasti osaa auttaa sinua.

Lokerointia, se kun on helpompaa kuin ajattelu. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseteflektointi: 4- 😂

Juu, huomaan, että et kykene siihen lainkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lokerointia, se kun on helpompaa kuin ajattelu. 👍

Syytön minä siihen olen, että sinä et kykene ajattelemaan. Mene käymään lääkärissä ja hae sitä apua. Ehkä he pystyvät ihmeisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha, taas tämä palstan kyökkidiagnosoija heräsi tuttuun kellonaikaansa narsismistaan dissaamaan kaikkia niitä jotka ovat hänen kanssaan erimieltä.🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha, taas tämä palstan kyökkidiagnosoija heräsi tuttuun kellonaikaansa narsismistaan dissaamaan kaikkia niitä jotka ovat hänen kanssaan erimieltä.🤣

Hyvää huomenta sinulle sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen "nepsy" ? Utelee tietämätön ?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen "nepsy" ? Utelee tietämätön ?

NEPSY on sellanen lapsi, jolla on haasteita esim. ajanhallinnan kanssa. Aivot menee herkästi jumiin, eikä tiedä mistä aloittaa tai miten jatkaa. NEPSYille on sellasia kuvakortteja ja muitakin apuvälineitä arjessa selviytymiseen.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

NEPSY on sellanen lapsi, jolla on haasteita esim. ajanhallinnan kanssa. Aivot menee herkästi jumiin, eikä tiedä mistä aloittaa tai miten jatkaa. NEPSYille on sellasia kuvakortteja ja muitakin apuvälineitä arjessa selviytymiseen.

Aikuisetkin ovat nepsyjä. Nepsy-piireitä: poikkeavuudet aistihavainnoissa (aistien ali- tai yliherkkyydet); keskittymisen, toiminnanohjauksen ja tarkkaavuuden pulmat, tic– eli nykimisoireet, sosiaalisten tilanteiden hahmottaminen ja kasvojen ilmeiden tunnistamisen vaikeudet; syy- seuraussuhteen ymmärtämisen ongelmat sekä mustavalkoinen ajattelu.

Palstalla on aika paljon tuota mustavalkoista ajattelua.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­N­y­m­f­­­o­­­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18257966

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• "Uhatuksi koettu asema johtaa hänen mukaansa siilipuolustukseen: turvaa haetaan omasta ryhmästä. Epävarmuutta, yksinäisyyttä ja osattomuutta kokevien nuorten miesten puolestapuhujiksi on noussut Andrew Taten kaltaisia naisvihaa levittäviä somejulkkiksia.

– He luovat nostalgista kaipausta hyvin konservatiiviseen yhteiskuntaan, jossa kaikilla on paikkansa. Mies on perheen pää ja naisen paikka on kotona hoitamassa lapsia. Tämä näyttää vetoavan tällä hetkellä hyvin moneen nuoreen mieheen, Mannerström sanoo."

Niin, itse ei voi asioille tehdä mitään, vaan pitää tukeutua johon vanhaan ukonpieruun, mikä jankkaa kuten täällä palstasetämiehet..

Länsimainen yhteiskunta vaan menee liberaalimpaan suuntaan ja ehkä luontaisen poistuman kautta miehetkin osaavat muuttua? 😁

• Anonyymi

Liberaali ei ole hyvän synonyymi.

Kannattaa siis olla varuillaan: voi poistumat kumuloitua liberaalienkin ongelmaksi.

• Anonyymi

Eipä sinullakaan tunnu sen paremmin menevän.

• Anonyymi

Vanha setämies ukonpieru näkyy puheistaan huolimatta kelpaavan teille vihervasureille äänestettäväksi, vaikka tarjolla olisi 10v fiksumpi ja edustavampikin ehdokas.🤣
        Mites se menikään sannan kannattajilla taannoin? "Miksi päättäjissä pitää olla aina vanhoja setämiehiä, kun olisi nuorempiakin?"🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä sinullakaan tunnu sen paremmin menevän.

Miten niin?

• Anonyymi kirjoitti:

Vanha setämies ukonpieru näkyy puheistaan huolimatta kelpaavan teille vihervasureille äänestettäväksi, vaikka tarjolla olisi 10v fiksumpi ja edustavampikin ehdokas.🤣
        Mites se menikään sannan kannattajilla taannoin? "Miksi päättäjissä pitää olla aina vanhoja setämiehiä, kun olisi nuorempiakin?"🤣

No en äänestäisi esimerkiksi Hakkaraista mihinkään toimeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Liberaali ei ole hyvän synonyymi.

Kannattaa siis olla varuillaan: voi poistumat kumuloitua liberaalienkin ongelmaksi.

Enpä ole niin väittänytkään. Mutta ei se äärikonservatiivisuuskaan ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja liberaalius ja vasemmisto ei ole sama asia.

Itse kannatan oikeistolaista libaralismia enemmän.

Jos ollaan markkinataloudessa mukana, sitten eletään sitä. Jokainren voi valita mitä tykkää elämäänsä ja elää sen mukaan. Konservatiiviseen "mies saa kaiken" -malliin ei länsimaissa enää taannuta. Miesten, nuortenkin on tehtävä itse oma rlämä ja kouluttauduttava, eikä flekmatisoitua ja odottaa, että joku konservatiiviukonpieru tulee öyhöttämisillään pelastamaan. 😁

Maailma muuttuu, siinä pitää miestenkin muuttua. Mutta kyllä se evoluutio siinäkin tapahtuu. Miesten väkivaltaisuus on jo vähentynyt ja aivot on muuttuneet, aikanaan miehetkin muuttuu siis.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Niin ja liberaalius ja vasemmisto ei ole sama asia.

Itse kannatan oikeistolaista libaralismia enemmän.

Jos ollaan markkinataloudessa mukana, sitten eletään sitä. Jokainren voi valita mitä tykkää elämäänsä ja elää sen mukaan. Konservatiiviseen "mies saa kaiken" -malliin ei länsimaissa enää taannuta. Miesten, nuortenkin on tehtävä itse oma rlämä ja kouluttauduttava, eikä flekmatisoitua ja odottaa, että joku konservatiiviukonpieru tulee öyhöttämisillään pelastamaan. 😁

Maailma muuttuu, siinä pitää miestenkin muuttua. Mutta kyllä se evoluutio siinäkin tapahtuu. Miesten väkivaltaisuus on jo vähentynyt ja aivot on muuttuneet, aikanaan miehetkin muuttuu siis.

Perus feminististä oksennusta ja miesvihaa.🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Perus feminististä oksennusta ja miesvihaa.🙄

Mitä miesvihaa tuossa muka on? Pitääkö miehen olla jokin onneton tyyppi, mille ensin äiti tuo kaiken nenän eteen ja sitten vaimon pitäisi ottaa rooli lennosta?

Parempihan se on miehen itsensäkin kannalta, kun hoitaa itse elämästään toimivan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi mitä? Mä olen äänestänyt kansanedustaja vaaleissa perussuomalaisia.
        Eikä tulisi mieleenkään äänestää Haavistoa, ei sen puoleen en mä äänestänyt Jussi Halla-ahoakaan ensimmäisellä kierroksella. Ehdottamasti Rehn olisi ollut sopivampi presidentiksi kuin yksikään toinen ehdokas. Rehn ei toiselle kierrokselle päässyt, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi Stubb, jota mä sitten äänestin, ettei Haavistoa valittaisi!
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi mitä? Mä olen äänestänyt kansanedustaja vaaleissa perussuomalaisia.
        Eikä tulisi mieleenkään äänestää Haavistoa, ei sen puoleen en mä äänestänyt Jussi Halla-ahoakaan ensimmäisellä kierroksella. Ehdottamasti Rehn olisi ollut sopivampi presidentiksi kuin yksikään toinen ehdokas. Rehn ei toiselle kierrokselle päässyt, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi Stubb, jota mä sitten äänestin, ettei Haavistoa valittaisi!
        trollikka

Kommentti muistaakseni oli osoitettu minulle...

Jos ei viitettä löydy, se on ensimmäiseĺe kirjoittajalle, eli minulle

Mähän en pressanvaaleihin carsinkaan nyt puutu. Voin jo hyvin todeta, ettei minun ääneĺä olisi oĺut nerkitystä. Nyt sillä ei enää olisikaan väliä.

Äänestäisin, jos lähtisin vaivaantumaan uurniiile Haavistoa. Hän omalla seksuaalisella suuntautumiselaan toisi Suomea maailmankartalle...sentään. 😄

Ehkä mä käyn äänestämässä nyt. 😄

Äänestän ehkä kerrankin siitä, että on munaa olla mitä on. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Kommentti muistaakseni oli osoitettu minulle...

Jos ei viitettä löydy, se on ensimmäiseĺe kirjoittajalle, eli minulle

Mähän en pressanvaaleihin carsinkaan nyt puutu. Voin jo hyvin todeta, ettei minun ääneĺä olisi oĺut nerkitystä. Nyt sillä ei enää olisikaan väliä.

Äänestäisin, jos lähtisin vaivaantumaan uurniiile Haavistoa. Hän omalla seksuaalisella suuntautumiselaan toisi Suomea maailmankartalle...sentään. 😄

Ehkä mä käyn äänestämässä nyt. 😄

Äänestän ehkä kerrankin siitä, että on munaa olla mitä on. 😁

No tosta nyt sai sellaisen käsityksen; ett kuvittelet Haaviston seksuaallisen suuntauksen olleen mulle jotenkin; no, nou! Mun paras "tyttöystäväni" on homomies ja avioliitossa miehensä kanssa. Olin muuten todistamassa heidän avioliittoaankin.
        Ei, kyllä Haviston vahingoksi menee hänen menettelynsä, isisleiristä tänne kuskaamiensa pakolaisten hyysääminen ja virkamiesten yli kulkeminen. Jopa SUPOn. Ja valehtelu!

Ja jos ei olisi ollut ministerismies, olisi saanut taatusti syytteet virkavirheestä!
        Tiesi tasan tarkkaan, tuon ministeriyden suojaavan; joten käytti sitä härskisti hyväkseen ja nostaakseen suosiotaan viherpiipertäjien leirissä. Näköjään uppoo sinuunkin kuin häkä.

Meillä muuten Mimmin kanssa valvottu yö kohta takana ja aamulla lähdetään korvalääkärille. Annoin hänelle supon kipulääkkeenä, itkeskelee ja hieroo korvaansa, unen ja valvetilan rajamailla, välillä nukahtaakin. Ilmeinen korvatulehdus, johon tarvitsee luultavasti lääkityksen, koska itkee kivusta. Onhan tämä yö mennyt näinkin ja pian on jo aamu ja Mimmi saa apua lääkäriasemalta, mä menen suoraan sinne Mimmin kanssa.
        trollikka

• Anonyymi

Miehet kuitenkin ovat juuri niitä, jotka hurahtelevat kaikenmaailman teoriohin ja vaihtoehtoisiin valheisiin ja kuvittelevat niitä totuuksiksi. Nykyään on miehistä jo vaikea löytää täysijärkisiä yksilöitä, jotka eivät uskoisi kaikenlaiseen kaheliin. Ja se on kyllä ihan totta, ettei sellaista miestä voi yksijärkinen elämäänsä huolia.

• Anonyymi

Esimerkki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkki?

Palsta on täynnä esimerkkejä ja sinunkin houreistasi löytyi muutama. Miehet ovat suurelta osin ihan päästää sekaisin nykyään, seinähulluja. Onneksi kuitenkin suurin osa on vielä ihan järjissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta on täynnä esimerkkejä ja sinunkin houreistasi löytyi muutama. Miehet ovat suurelta osin ihan päästää sekaisin nykyään, seinähulluja. Onneksi kuitenkin suurin osa on vielä ihan järjissään.

Kyllä olen arvoton. Pelkään suorastaan naisia kun ovat niin tervepäisiä nykyään. Mitä normaali hullu mies voisikaan tehdä tuollaisen giganttisen älyn edessä. Värjätä hiukset ja ryhtyä kapinaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen arvoton. Pelkään suorastaan naisia kun ovat niin tervepäisiä nykyään. Mitä normaali hullu mies voisikaan tehdä tuollaisen giganttisen älyn edessä. Värjätä hiukset ja ryhtyä kapinaan?

Älyllä ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Älykäskin voi olla umpihullu ja tyhmä voi olla järjissään. Valtaosa ihmisistään on alyltään ihan normaalia keskitasoa, mutta se ei ikävä kyllä auta, kun hulluus iskee ja miehet ovat niin älyttömän vietävissä ja vedätettävissä olevaa porukkaa keskimäärin. Siihen kun lisätään se testosteronin automaattisesti mukanaan tuoma ominaisuus, että omaa erehtyväisyyttään ei voi myöntää, niin katastrofi on valmis. Siinähän olette yksin. 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älyllä ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Älykäskin voi olla umpihullu ja tyhmä voi olla järjissään. Valtaosa ihmisistään on alyltään ihan normaalia keskitasoa, mutta se ei ikävä kyllä auta, kun hulluus iskee ja miehet ovat niin älyttömän vietävissä ja vedätettävissä olevaa porukkaa keskimäärin. Siihen kun lisätään se testosteronin automaattisesti mukanaan tuoma ominaisuus, että omaa erehtyväisyyttään ei voi myöntää, niin katastrofi on valmis. Siinähän olette yksin. 😀

Arvelin että on parempi nyt nöyristellä vaan kunnolla, siksi otin tuon älyn mukaan. Tiedän kyllä että olemme pohjasakkaa maapallolla, naiset sen sijaan ovat kuuluisia henkisestä tasapainostaan. Poliittisesti pelastuimme täpärästi rohkean ja tasapainoisen johtajan ansiosta, jonka vuoksi hän nyt viettää ansaittua glamour elämää. Oi tätä onnea..liikutuin😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvelin että on parempi nyt nöyristellä vaan kunnolla, siksi otin tuon älyn mukaan. Tiedän kyllä että olemme pohjasakkaa maapallolla, naiset sen sijaan ovat kuuluisia henkisestä tasapainostaan. Poliittisesti pelastuimme täpärästi rohkean ja tasapainoisen johtajan ansiosta, jonka vuoksi hän nyt viettää ansaittua glamour elämää. Oi tätä onnea..liikutuin😪

Nöyristely ei myöskään liity asiaan mitenkään. Myöskään passiivisagressiivinen sarkasmisi ei toimi tässä kohtaa lainkaan, eikä liity asiaan mitenkään. Myöskään traumasi ja vastenmielisyytesi joitain poliittisia johtajia kohtaan eivät liity asiaan mitenkään. Eivätkä nuo myöskään osu minuun millään henkilökohtaisella tasolla, vaikka sitä tavoitteletkin. Minun poliittinen kantani kun mm. on jotain aivan muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule, niin on naisetkin vietävissä. 😂

Ja siihen kun lisää suklaata, kukkia tai paskapuheita, niin ihan ilman biologiaa kaatuu loputkin.

Että parempi on tosiaan miehen elää ilman - korkeintaan vuokrata viihteeksi joskus. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nöyristely ei myöskään liity asiaan mitenkään. Myöskään passiivisagressiivinen sarkasmisi ei toimi tässä kohtaa lainkaan, eikä liity asiaan mitenkään. Myöskään traumasi ja vastenmielisyytesi joitain poliittisia johtajia kohtaan eivät liity asiaan mitenkään. Eivätkä nuo myöskään osu minuun millään henkilökohtaisella tasolla, vaikka sitä tavoitteletkin. Minun poliittinen kantani kun mm. on jotain aivan muuta.

Itseäni varten tässä veistelen. Mielipiteesi kiinnostaa aika vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tuoreimpien uutisten mukaan on keskimäärin niin, että nuorilla miehillä pettää kunto ja nuorilla naisilla mielenterveys.

Että en nyt näkisi syytä kummallakaan sukupuolella kovasti ilakoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule, niin on naisetkin vietävissä. 😂

Ja siihen kun lisää suklaata, kukkia tai paskapuheita, niin ihan ilman biologiaa kaatuu loputkin.

Että parempi on tosiaan miehen elää ilman - korkeintaan vuokrata viihteeksi joskus. 👍

Yksilöitä on aina. En ole missään sanonut naisten olevan tuolle immuuneja. Naisissa on paljon sellaisia, jotka ovat mm. hurahtaneet kaikenlaisiin somejuttuihin. Miehet kuitenkin ovat paljon suuremmassa määrin sekaisin ja tuuliajolla. Sellaisella miehellä ei tee yhtään mitään. Onneksi kunnollisia ja täysijärkisiäkin miehiä löytyy, joten ei tarvitse tuhlata aikaansa seinähullujen ukkojen juttuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäni varten tässä veistelen. Mielipiteesi kiinnostaa aika vähän.

Samoin. Mielipiteesi ei kiinnosta lainkaan. Hullu mikä hullu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tuoreimpien uutisten mukaan on keskimäärin niin, että nuorilla miehillä pettää kunto ja nuorilla naisilla mielenterveys.

Että en nyt näkisi syytä kummallakaan sukupuolella kovasti ilakoida.

Eipä siltä näytä. miehet ovat aivat sekaisin.

• Anonyymi

Olen kyllä eri mieltä siitä väitteestäsi, että juuri miehet olisivat jotain hurahtelijoita. Melkoinen premissi vielä heittää moinen väite härskisti ja perustelematta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä eri mieltä siitä väitteestäsi, että juuri miehet olisivat jotain hurahtelijoita. Melkoinen premissi vielä heittää moinen väite härskisti ja perustelematta.

Ole ihan vapaasti mitä mieltä tahdot. Vapaa maa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hassua sinult sanoa "Melkoinen premissi vielä heittää moinen väite härskisti ja perustelematta." Ulisepa sama myös aloittajalle, tai olet puhtaasti tekopyhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jälleen eri mieltä:

Edelliset asiat liittyvät keskustelun kokonaiskuvaan ja ne esimerkein viestii monipuolisesti eriävän kannan.

Lusäksi ne antavat syvyyttä ja uusia mahdollisuuksia keskustelun kululle.

Ei ole siis okei (eikä tyylikästä) esittä olevansa oikeutettu rajaamaan keskustelusta pois toisen osapuolen nostamia asioita tai viestin tyylin valintaa (sarkasmi) muka keskusteluun kuulumattomina.

Jos ei miellytä tai ei ymmärrä: lopeta keskustelu. Muuten rajauksesi ovat perusteettomia ja ilman auktoriteettia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksilöitä on aina. En ole missään sanonut naisten olevan tuolle immuuneja. Naisissa on paljon sellaisia, jotka ovat mm. hurahtaneet kaikenlaisiin somejuttuihin. Miehet kuitenkin ovat paljon suuremmassa määrin sekaisin ja tuuliajolla. Sellaisella miehellä ei tee yhtään mitään. Onneksi kunnollisia ja täysijärkisiäkin miehiä löytyy, joten ei tarvitse tuhlata aikaansa seinähullujen ukkojen juttuihin.

"Paljon suuremmassa määrin" on argumentti joka on niin subjektiivinen, että ihmettelen että edes esität sitä toistamiseen ja perusteetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Paljon suuremmassa määrin" on argumentti joka on niin subjektiivinen, että ihmettelen että edes esität sitä toistamiseen ja perusteetta?

Aloittaja puhuu kaikista naisista, että ulisepa sii hänelle kanssa. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jälleen eri mieltä:

Edelliset asiat liittyvät keskustelun kokonaiskuvaan ja ne esimerkein viestii monipuolisesti eriävän kannan.

Lusäksi ne antavat syvyyttä ja uusia mahdollisuuksia keskustelun kululle.

Ei ole siis okei (eikä tyylikästä) esittä olevansa oikeutettu rajaamaan keskustelusta pois toisen osapuolen nostamia asioita tai viestin tyylin valintaa (sarkasmi) muka keskusteluun kuulumattomina.

Jos ei miellytä tai ei ymmärrä: lopeta keskustelu. Muuten rajauksesi ovat perusteettomia ja ilman auktoriteettia.

Ole ihan vapaasti eri mieltä. Tekstistäsi huomaa, ettet edes tajunnut tekstini pointtia, eli who cares.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä siltä näytä. miehet ovat aivat sekaisin.

Katso tarkemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole ihan vapaasti mitä mieltä tahdot. Vapaa maa.

Tottakai olen - enkä kyllä pyytänyt siihen lupaasi, mutta kiitos vain. 😂

Edellä ei tosin ollut kyse niinkään mielipiteestä, johon ohjasit huomion, vaan erityisesti keskustelutekniikastasi, heittelemistäsi premisseistä ja toistuvasti esiin nousevasta kuvitelmasta, jossa pidät oikeutenasi tuomaroida ja arvottaa argumentteja, rajata keskustelua tai sen muotoja ja tehokeinoja.

Eli tautalangasta: Kerroin, ettei se toimi, eikä ole kovin sivistynyt tapa viestiä.

Ja nyt voit vetäytyä standardi-puolustukseen: ei kiinnosta. 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso tarkemmin.

Ei tarvitse. Se näkyy tilastoista selvästi. Naiset osaavat hakea apua ja saavat apua. Miehet syrjäytyvät loppuelämäkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai olen - enkä kyllä pyytänyt siihen lupaasi, mutta kiitos vain. 😂

Edellä ei tosin ollut kyse niinkään mielipiteestä, johon ohjasit huomion, vaan erityisesti keskustelutekniikastasi, heittelemistäsi premisseistä ja toistuvasti esiin nousevasta kuvitelmasta, jossa pidät oikeutenasi tuomaroida ja arvottaa argumentteja, rajata keskustelua tai sen muotoja ja tehokeinoja.

Eli tautalangasta: Kerroin, ettei se toimi, eikä ole kovin sivistynyt tapa viestiä.

Ja nyt voit vetäytyä standardi-puolustukseen: ei kiinnosta. 😋

En antanutkaan sinulle mitään lupaa. En tiennyt sinun jotain sellaista tarvitsevan. Totesinpahan itsestäänselvyyden, jonka luulin sinunkin tietävän.

Sinuna en sanoisi mitään keskustelutekniikoista, kun et selvästikään niintä mitään tajua. Et edes tiedä mitä sivistynyt keskustelu on. Et osoita pienintäkään osaamista sen suuntaan. Eli mikään "mielipide" jonka yrität oksentaa, ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hassua sinult sanoa "Melkoinen premissi vielä heittää moinen väite härskisti ja perustelematta." Ulisepa sama myös aloittajalle, tai olet puhtaasti tekopyhä.

Hui - tekopyhä.

Nyt siis äkkiä avaan keskustelua muiden kanssa kun käskit?

Ihanko oikeesti? Noinko kommentoit? Nyt vähän laatua ja ajatusta riveihin. Alkaa muuten tuntua yksinäiseltä... 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hui - tekopyhä.

Ihanko oikeesti? Noinko kommentoit? Nyt vähän laatua ja ajatusta riveihin. Alkaa muuten tuntua yksinäiseltä... 🤔

Avaa tai ole avaamatta. Eihän se minun onglemani ole, että olet tekopyhä. sinä saat ihan itse päättää oletko sitä avoimen ilmiselvästi. Olit tai et, niin mielipiteilläsi on nolla-arvo, kuten tekopyhien kaksinaismoralistien sanomisilla yleensäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hui - tekopyhä.

Olen pahoillani, jos olet yksinäinen. Se ei kuitenkaan varsinaisesti yllätä. Harva jaksaa pidemmän päälle kuunnella ilmiselvän kaksinaismoralistista ulinaa, joka vieläpä esitetään olemattomilla keskustelutaidoilla.

• Anonyymi

Feminatsismi on korvannut Cosmopolitanin.

• Anonyymi

Ei ole, vaan ne on liittoutuneet.

• Anonyymi

Persut kuolevat sukupuuttoon. Evoluutio toimii erinomaisesti.

• Anonyymi

Jos se evoluutiosta on kiinni, niin persut kyllä oppii jakautumaan ennen sukupuuttoa. 👍

• Ehkä teidänkin kannattaisi päivittää näkemystänne tällä palstalla perussuomalaisista:

"Tuoreen HS-gallupin mukaan perussuomalaiset on nuorten keskuudessa selvästi suosituin puolue. Sen ehdokasta äänestäisi 28 prosenttia. Kaula seuraavina tuleviin Sdp:hen (13 prosenttia) ja vihreisiin (11 prosenttia) on suuri."

"Perussuomalaiset on selvästi suositumpi nuorten miesten kuin nuorten naisten parissa, mutta se on silti naistenkin eniten suosima puolue."

https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009395048.html

• Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

Ehkä teidänkin kannattaisi päivittää näkemystänne tällä palstalla perussuomalaisista:

"Tuoreen HS-gallupin mukaan perussuomalaiset on nuorten keskuudessa selvästi suosituin puolue. Sen ehdokasta äänestäisi 28 prosenttia. Kaula seuraavina tuleviin Sdp:hen (13 prosenttia) ja vihreisiin (11 prosenttia) on suuri."

"Perussuomalaiset on selvästi suositumpi nuorten miesten kuin nuorten naisten parissa, mutta se on silti naistenkin eniten suosima puolue."

https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009395048.html

Minusta on luontevaa, että persut ovat nuorten parissa suosittuja. Nuoret ovat luonnostaan hyvin mustavalkoisia ja populismi noin yleisesti uppoaa aina nuoriin todella hyvin. nuoret myös haluavat olla jollain tasolla "kapinallisia". Se kuinka moni on persu vielä "entisenä nuorena" on sitten ihan eri kysymys ja se selviää aikanaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta on luontevaa, että persut ovat nuorten parissa suosittuja. Nuoret ovat luonnostaan hyvin mustavalkoisia ja populismi noin yleisesti uppoaa aina nuoriin todella hyvin. nuoret myös haluavat olla jollain tasolla "kapinallisia". Se kuinka moni on persu vielä "entisenä nuorena" on sitten ihan eri kysymys ja se selviää aikanaan.

Sitä en osaa sanoa, miten paljon äänestyskäyttäytyminen muuttuu iän myötä, mutta PS ei ole ollut näin suosittu nuorison keskuudessa koskaan aikaisemmin. Vielä vuonna 2020 vihreät oli naisten suosikkipuolue, mutta sekin on nyt muuttunut. Myös PS oli vuonna 2020 ensimmäistä kertaa suosituin puolue nuorison keskuudessa. Muutosta on siis tullut paljon viime vuosina.

https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-on-nuorten-suosikki-ja-nuorten-miesten-suvereeni-suosikki/

vuonna 2020:
        perussuomalaiset 19 %
        vihreät 15 %
        SDP 12 %

Tässä sama toinen juttu:
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d4357869-62a2-4ce4-8787-4f7836925bf7

"PS on etenkin miesten suosiossa. Perussuomalaisia äänestäisi 29 prosenttia miehistä ja vain 10 prosenttia naisista.

"Vihreitä äänestäisi 24 prosenttia naisista ja vain 8 prosenttia miehistä."

• Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

Sitä en osaa sanoa, miten paljon äänestyskäyttäytyminen muuttuu iän myötä, mutta PS ei ole ollut näin suosittu nuorison keskuudessa koskaan aikaisemmin. Vielä vuonna 2020 vihreät oli naisten suosikkipuolue, mutta sekin on nyt muuttunut. Myös PS oli vuonna 2020 ensimmäistä kertaa suosituin puolue nuorison keskuudessa. Muutosta on siis tullut paljon viime vuosina.

https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-on-nuorten-suosikki-ja-nuorten-miesten-suvereeni-suosikki/

vuonna 2020:
        perussuomalaiset 19 %
        vihreät 15 %
        SDP 12 %

Tässä sama toinen juttu:
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d4357869-62a2-4ce4-8787-4f7836925bf7

"PS on etenkin miesten suosiossa. Perussuomalaisia äänestäisi 29 prosenttia miehistä ja vain 10 prosenttia naisista.

"Vihreitä äänestäisi 24 prosenttia naisista ja vain 8 prosenttia miehistä."

Valtaosan ihmisistä (Suomessa) vaihtelee ihan vaaleista toiseen. Valtaosa Suomalaisista ei ole sitoutuneita mihinkään puoluekantaan, joten pelkään ikään liittyvää muutosta on vaikea mitat. Se on kuitenkin täysin normaalia, että nuoret tykkäävät sellaisista, jotka ilmaisevat ajatuksiaan hyvin mustavalkoisesti ja jopa raadikaaleilla tavoilla. Noin se on aina ollut ja tuskin tuo tulee koskaan muuttumaan. Mustavalkoisuus ja jonkinasteinen kapina kuuluu nuoruuteen. Monelle nuorelle riittää syyksi sekin, että vanhempansa ovat eri mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtaosan ihmisistä (Suomessa) vaihtelee ihan vaaleista toiseen. Valtaosa Suomalaisista ei ole sitoutuneita mihinkään puoluekantaan, joten pelkään ikään liittyvää muutosta on vaikea mitat. Se on kuitenkin täysin normaalia, että nuoret tykkäävät sellaisista, jotka ilmaisevat ajatuksiaan hyvin mustavalkoisesti ja jopa raadikaaleilla tavoilla. Noin se on aina ollut ja tuskin tuo tulee koskaan muuttumaan. Mustavalkoisuus ja jonkinasteinen kapina kuuluu nuoruuteen. Monelle nuorelle riittää syyksi sekin, että vanhempansa ovat eri mieltä.

Ai niin ja en tarkoittaut tuota vähättelevästi. Kyse on lähinnä sen tosiasian toteamisesta, että nuoruuteen kuulu tietynasteinen kapina ja ajattelun kapeus ja mustavalkoisuus. Nuorena viehättävinä ja puoleensavetävinä pidetään hieman erilaista ilmaisua ja erilaisia asioita kuin vanhempina. Se ei tietenkään suorana tarkoita, ettäkö aikuisena automaattisesti äänestäisi jotain muuta puoluetta, mutta syyt ja perusteet yleensä kehittyvät iän myötä.

• Anonyymi kirjoitti:

Muutoksen tuulet kyllä puhaltavat silti. Jotkut ihmiset ovat liioittelematta noin 10 vuotta aikaansa edellä, näen tämän itsekin. Kun vanhemmat ihmiset kuolevat pois, muiden puolueiden kannatus laskee, ja perussuomalaisten nousee, mikäli tämä trendi jatkuu. Ensi eduskuntavaaleissa PS voi olla jo suurin puolue.

Perussuomalaiset ovat elinvoimaisin puolue kaikista isoista puolueista, koska heillä on suurin tuki nuorilta. SDP on tulevaisuudessa taas kuihtuva puolue, koska se on tällä hetkellä eläkeläisten puolue. Vihreiden kannatus on myös laskussa, ja keskusta koki jo kohtalonsa.

• Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

Muutoksen tuulet kyllä puhaltavat silti. Jotkut ihmiset ovat liioittelematta noin 10 vuotta aikaansa edellä, näen tämän itsekin. Kun vanhemmat ihmiset kuolevat pois, muiden puolueiden kannatus laskee, ja perussuomalaisten nousee, mikäli tämä trendi jatkuu. Ensi eduskuntavaaleissa PS voi olla jo suurin puolue.

Perussuomalaiset ovat elinvoimaisin puolue kaikista isoista puolueista, koska heillä on suurin tuki nuorilta. SDP on tulevaisuudessa taas kuihtuva puolue, koska se on tällä hetkellä eläkeläisten puolue. Vihreiden kannatus on myös laskussa, ja keskusta koki jo kohtalonsa.

Muutos on normaalia ja jatkuvaa. Muutos ei koskaan lopu ja heiluri jatkaa heilumistaan. Nyt ollaan tässä ja kymmenen vuoden päästä missä lienee. Tuo heilahtelu on nykyhetkessä paljon aiempaa nopeampaa ja jos niin jatkuu, niin kymmenen vuotta on valtavan pitkä aika tuossa mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mites selität, että persujen kannatus äänestysikäisissäkin on lähes 20%😅
        Ei taida lapsuus ajan anarkia päteä tuohon. Hyvin projisoit omaa ajatusmaailmaasi, koska jokainen tietää, että nuoruudessa anarkia ja yhteiskuntavastaisuus perustuu aina vihreiden ja vasemmiston kannattamiseen. Konservatiivisuus taas on tulkittu aina aikuistumisen ja fiksuuden merkiksi. Voidaan siis sanoa, että nuorisomme on fiksumpaa nykyään. Samaan aikaan äänestysikäisistä yhä harvempi enää kannattaa vihreitä tai vasemmistoa mikä näkyy viimeaikaisissa prosenteissa hyvin. Myös marinin äärivasemmalle viemä demarit ovat menettäneet ennen keskellä olleita äänestäjiä oikealle. Muistakaamme sannan sanat "valitkaa puolenne".🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mites selität, että persujen kannatus äänestysikäisissäkin on lähes 20%😅
        Ei taida lapsuus ajan anarkia päteä tuohon. Hyvin projisoit omaa ajatusmaailmaasi, koska jokainen tietää, että nuoruudessa anarkia ja yhteiskuntavastaisuus perustuu aina vihreiden ja vasemmiston kannattamiseen. Konservatiivisuus taas on tulkittu aina aikuistumisen ja fiksuuden merkiksi. Voidaan siis sanoa, että nuorisomme on fiksumpaa nykyään. Samaan aikaan äänestysikäisistä yhä harvempi enää kannattaa vihreitä tai vasemmistoa mikä näkyy viimeaikaisissa prosenteissa hyvin. Myös marinin äärivasemmalle viemä demarit ovat menettäneet ennen keskellä olleita äänestäjiä oikealle. Muistakaamme sannan sanat "valitkaa puolenne".🤣

Missä olen puhunut mitään kaikista persujen äänestäjistä? Missä olen ottanut sanallakaan kantaa koko joukkoon? m36-intj kitjoitti nuorista ja minö kirjoitin nuorista. Mihinkään muuhun ryhmään ei ole otettu mitään kantaa. Ota lääkkeesi ja rauhoitu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä olen puhunut mitään kaikista persujen äänestäjistä? Missä olen ottanut sanallakaan kantaa koko joukkoon? m36-intj kitjoitti nuorista ja minö kirjoitin nuorista. Mihinkään muuhun ryhmään ei ole otettu mitään kantaa. Ota lääkkeesi ja rauhoitu.

Et siis ymmärrä edes omaa kirjoitustasi.🙄 Kumpikohan se on lääkkeitään vailla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis ymmärrä edes omaa kirjoitustasi.🙄 Kumpikohan se on lääkkeitään vailla?

Minä ymmärsin kyllä. Sinulla taas näkyy olevan pahoja ongelmia ymmärtää lukemaasi, jossa ei ole missään kohtaa puhuttu kaikista persujen äänestäjistä. Sulla tais jäädä peruskoulukin kesken. Jos ei, niin on huolestuttavaa, että noin olemattomilla lukutaidoilla voi saada päättötodistuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hep stop, kyseessä on luultavasti vähiten populistinen puolue nykyisistä

• Anonyymi

Selänteen Teemu on konservatiivinen, hän kertoo suoraan miten olisi perverssiä jos 40 vuotias mies menisi yhteen 20 vuotiaan naisen kanssa. Siitäkin huolimatta että pari rakastaisi toisiaan.
      Mitäs mieltä palsta tästä Selänteestä on? Saako 40 vuotias nainen mennä yhteen 20 vuotiaan miehen kanssa, ja toisinpäin.
      Olisiko tuohon jotain moraalista tai laillista estettä?

• Anonyymi

Selänne saa olla ihan sitä mieltä kuin haluaa. Se on ihan yhtä oikea ja aito mielipide, kuin mikään muukaan asiasta lausuttu.

Gallupilla en näe edes pointtia: lopputulos ei ottaisi kantaa moraaliin, eikä oikeutuksiin mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selänne saa olla ihan sitä mieltä kuin haluaa. Se on ihan yhtä oikea ja aito mielipide, kuin mikään muukaan asiasta lausuttu.

Gallupilla en näe edes pointtia: lopputulos ei ottaisi kantaa moraaliin, eikä oikeutuksiin mitenkään.

Juntti jäänyt 50-luvulle. Eikö hän jo silloin syntynyt?
        Nyt saa ilmeisesti lohkoa ja laukoa mitä sylki suuhun tuo.
        Pitäisi enemmän huolta omasta parisuhteestaan, eikä kyyläisi muita ihmisiä joilla on täysi vapaus määritellä oma seksuaalisuutensa.

• Anonyymi

Näinhän se on. 👍

Yhtä lailla voit todeta tilastoista kuinka :

- eduskunnan naisten määrä on kasvanut historiassa samaa tahtia, kuin yhteiskunnassa on alettu säätää ahdistavan holhoavia lakeja.

-tai ihan vaan: mitä viher-vasurimpi puolue, sitä runsaammin se koostuu naisedustajista.

Että ei tää mitään korkeampaa matematiikkaa ole...

• Annatko muutaman esimerkin laeista, joista saat ahdistusta?

• Anonyymi

heh heh jo on putinisteilla ongelmat. Naista ei saa vaikka kaalisoppaa riittää...

• 😂😂😂 Samaa mieltä.

• Anonyymi

Mistähän tämäkin keskusteluketju polttoaineensa saa?

Oletteko milloin viimeksi käyneet TUOLLA ULKONA ja keskustelleet ihan sattumanvaraisen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa?

Itse ainakin voin sanoa, että nopealla otannalla 50 randomisti kaupassa, kadulla, harrastuksissa tms. tapaamastani naisesta viisi ei puhu mitään vaan katsoo muualle, lopuista kolmekymmentä juttelee muutaman sanan ja hymyileekin, jäljelle jäävät 15 intoutuu pidempäänkin keskusteluun ja onpa joku kohtaaminen ulkoilulenkillä johtanut kauriiden kuvaamiseen Keskuspuiston metsässä ja halaukseen Munkkiniemen rantareitillä.
      Nämä siis täysin ennalta tuntemattomien naisten kanssa.

En tiedä, minkälaisia naisia ja miehiä olette tavanneet, jos asenteenne vastakkaiseen sukupuoleen liittyvissä asioissa on tuollainen ja suhteenne heihin noin hankala?

Itselläni ei ole minkäänlaisia ongelmia kohdata vastakkaista sukupuolta - eikä muuten samaakaan.
      On tullut juteltua miestenkin kanssa pitkät pätkät ja ihan tuntemattomien. Motonetin pihalla, Vantaanjoen rantareitillä, moottoripyöräliikkeessä, koiraa kusettaessa jne.

Kaikki ovat olleet tavallisia ihmisiä tavallisine elämineen.

Erikoisin kohtaamisistani on muuan varsin tunnetun amerikkalaisen kolmekymppisen naispoptähden kanssa Tukholmassa viime keväänä.
      Keskustelin backstagella hänen kanssaan viitisentoista minuuttia musiikista ja elämästä yleensä, otettiin fanikuvat ja sain vieläpä pusun poskelle :).
      Enkä muuten maksanut Meet&Greet -nylkyrahoja, pääsin bäkkärille ihan vain kysymällä.

Ei tullut mieleen kysellä häneltä mielenterveydestä tai poliittista kannoista puolin eikä toisin.
      En ole millään lailla musagenressä sisällä, ihan tavallinen insinöörinretale vain, ja päälle viisikymmentävuotias mies. Okei tukka on päässä ja hampaat ehjät, omat ja valkoiset.

Ihmettelen, mistä tämä vastakkainasettelu johtuu. Itselleni on aivan sama, mitä vastapuoli poliittisesti ajattelee, parisuhde ei ole mitään politiikkaa eikä makuasioista pitäisi kenenkään riidellä.
      Lisäksi poliittiset ja muutkin mielipiteet elävät ja muuttuvat elämänkokemuksen myötä eikä niistä voi mitään polttomerkkiä keneenkään lyödä.

Typerää leimata koko ihminen tai ihmisryhmä sillä perusteella, mitä suuntausta kukin kannattaa.
      Natsihuutelu on ehkä kaikkein kuvottavin ilmentymä tästä. Se osoittaa, ettei tällaisen huutelija ole koskaan historiaa opetellut.

• Anonyymi

Monet nuoret naiset kannattavat pride arvoja ja ovat valmiita syöttämään lapset suden suuhun kun kokevat olevansa ihmisoikeuksien asialla vaikka oikeasti ovat pahuuden asialla, mutta eivät tietoisesti. Kokevat vain ihmisoikeuksien nimissä olevansa jotain ihmeen hyväntekijöitä, eivätkä uskalla vastustaa sateenkaariväkeä jotka ovat käärineet kaiken pazkan ihmisoikeuksiksi ja siten saaneet naiset puolelleen.

Suomimiehet kyllä suojelevat lapsiaan, mutta uusiin sotiin suomimiehet ei enää lähde. Reservistä on eronnut jo ennätysmäärä miehiä. Taistelkoot naiset määrittämiensä pride arvojen puolesta.

• Anonyymi

Onneksi en sitten tulle yhtään "suomimiestä". Tunnen vain normaaleja suomalaisia miehiä. 👍

• Anonyymi

Riittää kun on vähän tyhmä ja manipuloitavissa.

• Anonyymi

Löin elämäni ensimmäistä kertaa vetoa pari viikkoa sitten Tappara-pelissä. Heti voitolle. Aloittelijana vaan laitoin isomman panoksen Tapparan 3 pisteen voitolle kuin tasurille. No, kiitos hyvien kertoimien molemmissa jäin silti voitolle. Tänään mennään tasapanoksin. Lieventää muuten vitutusta huomattavasti.

Maksimaalisen nautinnon varmaan saisi sillä, että tulisi tasuri, ja sitten vielä lisäpiste. Siinä vaiheessa olisi taivas auki.

• Anonyymi

Kyllä oli taas puolueellisesti ylen tapaan kirjoitettu juttu ikäänkuin arvokonservatiivien äänestäjät olisi huonompaa kansanosaa kuin liberaalien.🙄
      No meno täällä on mennyt yhä enemmän poliittisen diktatuurin ja "oikeamielisyyden" suuntaan.
      Mutta hyvin näkee kehityskäyrästä kuinka feminismi on viime vuosikymmenellä jakanut jyrkästi kansan. Jatkuva miesvihan lietsonta jota esim sannan hallitus teki jakamalla kansaa ja haukkui lähes kaikki erimieltä olevat etenkin miehet, ikäihmiset (boomerit) yms ja sitten vielä ihmetellään miksi kansan lisäksi sukupuoletkin alkavat vihaamaan toisiaan.🙄

• Anonyymi

Liberaaleilla, koulutetuilla ja maailmaa nähneillä nuorilla miehillä ei siis tule olemaan mitään ongelmia parisuhdemarkkinoilla.

Näin liberaalina vanhemman sukupolven naisena tilanne on jo nyt aika hankala. Liberaaleja miehiä on loppujen lopuksi aika harvassa omalla alueella, koska täällä on vain vähän korkeakoulutettuja ja keskustalais-persulainen mieskanta on vahva. Onneksi on jo yksi kullanarvoinen arvoiltaan samankaltainen mies kiikarissa ja tunteet vaikuttavat olevan molemminpuolisia. 💜

• Anonyymi

Ei liene pelkoa, että sinua kukaan nainen haluaisi elämäänsä.

• Anonyymi

Ei tulisi mieleenikään huolis tuollaista "miestä" elämääni. Haluan oikean miehen ja heitäkin onneksi löytyy. Kaltaisellasi tavalla ajattelevat tulevat todennäköisesti syrjäytymään entisestään ja teidän pariutumisenne vain vaikeutuu jatkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tulisi mieleenikään huolis tuollaista "miestä" elämääni. Haluan oikean miehen ja heitäkin onneksi löytyy. Kaltaisellasi tavalla ajattelevat tulevat todennäköisesti syrjäytymään entisestään ja teidän pariutumisenne vain vaikeutuu jatkossa.

Hah🤣 Sivusta totean, että kovin oli trollaava kommenttisi mikä paljastui kun älähdit vastakommenttiin.
        Ylistät itsesi ja alennat muut. Totuus kaltaisistasi on, että tulet tuolla luonteellasi olemaan yksin ja sinut alennetaan. Ja ennenkun projisoit vihaasi ja sinkkuuttasi minuun, niin näin naimisissa olevana persuna sinulle kommentoin.😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah🤣 Sivusta totean, että kovin oli trollaava kommenttisi mikä paljastui kun älähdit vastakommenttiin.
        Ylistät itsesi ja alennat muut. Totuus kaltaisistasi on, että tulet tuolla luonteellasi olemaan yksin ja sinut alennetaan. Ja ennenkun projisoit vihaasi ja sinkkuuttasi minuun, niin näin naimisissa olevana persuna sinulle kommentoin.😅

Edelleen fantasioit omasta vaimosta ja firmasta ätmi? Keep on dreaming.

• Anonyymi

En ole kiinnostunut kaltaisistasi miehistä.

• Anonyymi

Nyt on joku femakko vääntänyt tämmöinen kuin -arvoliberaali munasarjakas-. Koska, jos mainittaisiin normaalilla tavalla että -liberaali munasarjakas-, niin sehän viittaisi suoremmin siihen että munasarjakas on erityisen herkästi antavainen. Suomalaiset munasarjakkaat paremminkin ovat läskiliberaaleja.

—𝒦ℴ𝒾𝓅𝒾𝓇ℯ𝒾𝓈𝒾𝓂𝒾ℯ𝓈, ℯ𝓉 𝒶𝓁.

• Anonyymi

Tuota noin; mitä enemmän mä tätä ketjua luin -> sitä tolkuttamattomamman käsityksen tästä keskustelusta saa. Harvoin mä välttelen pikku kinoja, mutt tämä ketju on täynnä ilkeyttä, vastapuolen aliarviointia jne.
      Mitä pidemmälle lukee, sen sekavammaksi menee... en osallistu tähän paskan heitäntään.

• Mielenkiintoista. Erityisesti haluaisin kuulla esimerkkejä faktoistasi sosialismin ja ilmastouskontojen saralta. Missä teillä tuli niissä kiistoja?

• Anonyymi

Molemmat perustuvat ideologiaan, jotka ovat vastoin todellisuutta, jonka ihminen näkee ja kokee.

• Anonyymi kirjoitti:

Molemmat perustuvat ideologiaan, jotka ovat vastoin todellisuutta, jonka ihminen näkee ja kokee.

Kommentoi nyt tarkemmin.

Mitä tarkalleen ottaen naiset ovat väittäneet.

En oikein tunnista esimerkiksi ilmatouskontoa.

Sosialismi on kyllä ihan käypä sana, mutta siinäkin on eri asteita.

Haluaisin tietää ne faktat mitä olet kertonut.

• Anonyymi

Putinisti kertoo antaneensa pakkeja, vaikka ei pääse unissaankaan niitä antamaan.

Lisäksi vastailee itse itselleen ikään kuin olisi paljonkin samanmielisiä.

• Anonyymi

Otit selvästi osumaa, kun noin raivostuit :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otit selvästi osumaa, kun noin raivostuit :D

Mikä postauksessani viittaa raivoon? Käytänkö isoja kirjaimia vai kiroilenko.

Mutta siinä mielessä kyllä huvittaa, että kaiken maailman ilmasto- tai rokotedenialistit luulevat olevansa oikeita skeptikoita, vaikka eivät edes tajua tiedettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä postauksessani viittaa raivoon? Käytänkö isoja kirjaimia vai kiroilenko.

Mutta siinä mielessä kyllä huvittaa, että kaiken maailman ilmasto- tai rokotedenialistit luulevat olevansa oikeita skeptikoita, vaikka eivät edes tajua tiedettä.

Tunnistit itsesi, raivostuit ja aloit yrittelemään solvailua, sinun osaamisella se tekee sinusta itsestäsi vain naurettavan typeryksen.
        Heti perään tunnustat olevasi ilmastouskovainen, vaikka talvet kylmenee vuosi vuodelta, hellepäivät vähenee kesäisin, naiivi tyttönen vaan uskoo ja uskoo kaiken olevan merkki ilmaston lämpenemisestä, täydet satsit piikkejäkin olet imuroinut torsoosi.

Idiootti olet, arvatenkin sinun profeettoja ovat Greta Thunberg ja Sanna Marin :D

• Anonyymi

Nykyään miehet vaikuttavat olevan niin misogynistisiä ja väkivaltaisia, ettei parisuhteeseen heidän kanssaan vain uskalla edes kuvitella ryhtyvänsä. Yhtään miestä en kotiini päästä. En ala nukkumaan puukko tyynyn alla.

• Anonyymi

Tuo on kyllä ihan totta, osan miehistä kohdalla. Varsinkin kun lukee tällaisia palstoja, niin tulee miettineeksi, että miten yhteenkään mieheen uskaltaa koskaan luottaa. Onneksi itselläni on IRL paljon hyviä kokemuksia miehistä, jo ajalta ennen tällaisia palstoja. Kuitenkin täytyy myöntää, että olen oppinut ehkä vähän ylivarovaiseksikin. Jos mies osoittaa pienintäkään merkkiä vaikka nyt ketjun aloittajan kaltaiseen ajatteluun, niin se on heti ei kiitos. En jää kuuntelemaan yhtään selitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kyllä ihan totta, osan miehistä kohdalla. Varsinkin kun lukee tällaisia palstoja, niin tulee miettineeksi, että miten yhteenkään mieheen uskaltaa koskaan luottaa. Onneksi itselläni on IRL paljon hyviä kokemuksia miehistä, jo ajalta ennen tällaisia palstoja. Kuitenkin täytyy myöntää, että olen oppinut ehkä vähän ylivarovaiseksikin. Jos mies osoittaa pienintäkään merkkiä vaikka nyt ketjun aloittajan kaltaiseen ajatteluun, niin se on heti ei kiitos. En jää kuuntelemaan yhtään selitystä.

Suomalainen mies on maailman rahallisin, pitkäpinnaisin ja ystävällisin olento, liiankin kiltti, kertoo paljon, että te femakot kykenette sellaisenkin ärsyttämään iljettävällä käytöksellänne.

Toivottavasti kohtaatte kuuman ja temperamenttisen miehen etelä-amerikasta, afrikasta, lähi-idästä, etelä-euroopasta, venäjältä, ihan mistä vaan, joka ei kuuntele hetkeäkään sellaista vttuilua, mitä pidätte suomalaiselle miehelle.
        Opitte varmasti käyttäytymään, kun tulee joka kerta oikein kunnolla turpaan, suomalainen mies ei siihen kykene, muut pystyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen mies on maailman rahallisin, pitkäpinnaisin ja ystävällisin olento, liiankin kiltti, kertoo paljon, että te femakot kykenette sellaisenkin ärsyttämään iljettävällä käytöksellänne.

Toivottavasti kohtaatte kuuman ja temperamenttisen miehen etelä-amerikasta, afrikasta, lähi-idästä, etelä-euroopasta, venäjältä, ihan mistä vaan, joka ei kuuntele hetkeäkään sellaista vttuilua, mitä pidätte suomalaiselle miehelle.
        Opitte varmasti käyttäytymään, kun tulee joka kerta oikein kunnolla turpaan, suomalainen mies ei siihen kykene, muut pystyy.

Suomalainen mies nyt ei olekaan yhtään sama asia kuin mitä sinä edustat. Minä nimenomaan pidän suomalaisista miehistä ja se ei tarkoita pelkkää kansallisuutta. Yksikään oikea kunnollinen suomalainen mies ei ikinä kirjoittaisi kuten tuossa kirjoitat. Sinä et kirjoita lainkaan rauhallisesti pitkäpinnaisedti tai ystävällisesti, joten olet selvästikin noitan mainitsemiasi etelän eläviä vastaavantyyppinen mies. Ei kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen mies nyt ei olekaan yhtään sama asia kuin mitä sinä edustat. Minä nimenomaan pidän suomalaisista miehistä ja se ei tarkoita pelkkää kansallisuutta. Yksikään oikea kunnollinen suomalainen mies ei ikinä kirjoittaisi kuten tuossa kirjoitat. Sinä et kirjoita lainkaan rauhallisesti pitkäpinnaisedti tai ystävällisesti, joten olet selvästikin noitan mainitsemiasi etelän eläviä vastaavantyyppinen mies. Ei kiitos.

Siinä olet oikeassa, perinteinen suomalainen mies on vähän sellainen kiltti väsykkä, kuten edellä kuvailtiin, jolla taipumista mielistelyyn, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö 1% prosentti voisi olla kaltaisiani miehekkäitä ja reippaita miehiä, jotka kertoo faktat, niin kuin ne ovat.

Suku on asunut todistettavasti suomessa jo 1600-luvulta, todennäköisesti paljon sitäkin kauemmin. Miten on sinun suomalaisuutesi?

Outo väite tuokin, ettei suomalaisuus tarkoita "kansallisuutta". Kyllä se tarkoittaa sitäkin, mutta suomen kansalaisuus ei tarkoita välttämättä suomalaisuutta.

Tarvitset paljon lisää oppia ja kokemuksia, niitä sinulle, ja monelle muulle naiselle antaa parhaiten juurikin ulkomainen temperamenttinen ja äkkipikainen mies, joka opettaa tavoille. Kyllä sinä vielä opit ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten Suomi on esimerkiksi Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille? Väkivaltarikosten tekijöistähän ehdoton valtaosa Suomessa on miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten Suomi on esimerkiksi Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille? Väkivaltarikosten tekijöistähän ehdoton valtaosa Suomessa on miehiä.

Sivusta totean, että koska meillä on paljon myös tuon, jolle vastasit ja ketjun aloittajan kaltaisia miehiä. Jokaisen naisen kannattaisi kiertää kaikki tuollaiset miehet kaukaa, vaikka olisivat kuinka kantasuomalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä olet oikeassa, perinteinen suomalainen mies on vähän sellainen kiltti väsykkä, kuten edellä kuvailtiin, jolla taipumista mielistelyyn, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö 1% prosentti voisi olla kaltaisiani miehekkäitä ja reippaita miehiä, jotka kertoo faktat, niin kuin ne ovat.

Suku on asunut todistettavasti suomessa jo 1600-luvulta, todennäköisesti paljon sitäkin kauemmin. Miten on sinun suomalaisuutesi?

Outo väite tuokin, ettei suomalaisuus tarkoita "kansallisuutta". Kyllä se tarkoittaa sitäkin, mutta suomen kansalaisuus ei tarkoita välttämättä suomalaisuutta.

Tarvitset paljon lisää oppia ja kokemuksia, niitä sinulle, ja monelle muulle naiselle antaa parhaiten juurikin ulkomainen temperamenttinen ja äkkipikainen mies, joka opettaa tavoille. Kyllä sinä vielä opit ;)

Sisäsiittoisuus siis saattaa selittää alikehittyneet aivosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tavannut koksana tuollaisia suomalaisia miehiä, mutta jos ssinun lähipiirisi on tuollaista, niin kukapa minä olen sitä kieltämään. Olen asunut useilla eri paikkakunnilla Suomessa ja missään ei ole tullut vastaan tuollaisia kuvaamiasia miehiä. Kerro ihmeessä mihin tuollaisia luonnonoikkuja voi mennä kummastelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että koska meillä on paljon myös tuon, jolle vastasit ja ketjun aloittajan kaltaisia miehiä. Jokaisen naisen kannattaisi kiertää kaikki tuollaiset miehet kaukaa, vaikka olisivat kuinka kantasuomalaisia.

En yhtään ihmettele, että Suomen nuoriso on alkanut kantaa mukanaan ulkona liikkuessaan puukkoja ja muita aseita itsepuolustukseen, kun tuon laisia kilipäitä liikkuu vapaana. Naisilla pitäisi olla lupa kantaa vähintään pippurisumutetta tai sähkölamautinta hullujen varalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yhtään ihmettele, että Suomen nuoriso on alkanut kantaa mukanaan ulkona liikkuessaan puukkoja ja muita aseita itsepuolustukseen, kun tuon laisia kilipäitä liikkuu vapaana. Naisilla pitäisi olla lupa kantaa vähintään pippurisumutetta tai sähkölamautinta hullujen varalta.

Sivusta kyselen, että mikä tausta näillä nykyisillä nuorilla puukkojunkkareilla on? Espoolaisnuoret? Vantaalaisnuoret? Helsinkiläisnuoret? Ja on varmaan liberaaleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"etteikö 1% prosentti voisi olla kaltaisiani miehekkäitä ja reippaita miehiä, jotka kertoo faktat, niin kuin ne ovat."

Onneksi tosiaan vain pieni prosentti on tuollaisia vaarallisen oloisia kiihkoilijoita. Tuollainen ie yleisesti kuulu lainkaan järkevän pragmaattiseen suomalaiseen luonteeseen. Suomalainen mies keskimäärin on hyvä mies, poislukien teidät kaltaisesi. 👍

• Anonyymi

Sivusta totean, että sinä tässä aggressiiviselta vaikutat. Et niinkään liberaalilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että sinä tässä aggressiiviselta vaikutat. Et niinkään liberaalilta.

HeIvettiäkö tulet sieltä nurkan takaa kitisemään hiiri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"etteikö 1% prosentti voisi olla kaltaisiani miehekkäitä ja reippaita miehiä, jotka kertoo faktat, niin kuin ne ovat."

Onneksi tosiaan vain pieni prosentti on tuollaisia vaarallisen oloisia kiihkoilijoita. Tuollainen ie yleisesti kuulu lainkaan järkevän pragmaattiseen suomalaiseen luonteeseen. Suomalainen mies keskimäärin on hyvä mies, poislukien teidät kaltaisesi. 👍

Ok. Haluat vassykän, jota voit hakata ja nöyryyttää mielinmäärin.
        Se on surullista nähtävää, kun nainen solvaa ja pieksee miehen, joka ei kykene puolustamaan itseään. Pari kertaa nähnyt tuollaisen tilanteen, mutta yleensä naiset pahoinpitelee pieniä lapsia, joskus jopa tappavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se kertoo suomalaisen naisen käytöksestä, kun maailman kiltein ja leppoisin mieskin saadaan menettämään malttinsa noin usein.
        Se kertoo vain siitä, suomalainen femakko on maailman vttumaisin ja ilkein olento.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Haluat vassykän, jota voit hakata ja nöyryyttää mielinmäärin.
        Se on surullista nähtävää, kun nainen solvaa ja pieksee miehen, joka ei kykene puolustamaan itseään. Pari kertaa nähnyt tuollaisen tilanteen, mutta yleensä naiset pahoinpitelee pieniä lapsia, joskus jopa tappavat.

En, vaan haluan normaalin miehen, suomalaisen miehen. Mikään tässä tähän mennessä esittämistäsi kuvauksista ei sovi sellaisiin miehiin. He ovat kunnollisia ja hyvin miehiä, luotettavia, yleensä rauhallisia, mutta jos on pakko he puolustautuvat ja puolustavat, he eivät hauku ja räyhää ja uhkaile, kuten sinä kaltaisesi. He ovat usein vähän hiljaisempaa sorttia, eivät aina suuna ja päänä, sanovat kun on oikeasti asia. Sellaisia oikein perinteisen suomalaisia, joilla on kestävyyttä ja sisua ja kunniantunto kohdillaan. Erinomaisia miehia, suomalaisia miehia. Harmi, että heitä on aina vähäisemmässä määrin ja kaltaisesi lokaavat suomalaisen miehen mainetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se kertoo suomalaisen naisen käytöksestä, kun maailman kiltein ja leppoisin mieskin saadaan menettämään malttinsa noin usein.
        Se kertoo vain siitä, suomalainen femakko on maailman vttumaisin ja ilkein olento.

Ikävä kyllä Suomessa on ja on aina ollut kaltaisiasi huonoja miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan suomalainen mies on keskimääräistä pahempi naisenhakkaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan suomalainen mies on keskimääräistä pahempi naisenhakkaaja.

Hahaaa, toivon hartaasti, että joudut läheisiin tekemisiin jonkun arabin, afrikkalaisen, tai latinon kanssa. Tulet varmasti toisiin ajatuksiin, kun jokaisesta jäkätyskerrasta saat rajusti turpaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaaa, toivon hartaasti, että joudut läheisiin tekemisiin jonkun arabin, afrikkalaisen, tai latinon kanssa. Tulet varmasti toisiin ajatuksiin, kun jokaisesta jäkätyskerrasta saat rajusti turpaasi.

Harmiksesi olen ollut tekemisissä kaikkien mainittujen kanssa, eikä näissä kohtaamisissa ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia saati edes pienintä uhkaa väkivallasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmiksesi olen ollut tekemisissä kaikkien mainittujen kanssa, eikä näissä kohtaamisissa ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia saati edes pienintä uhkaa väkivallasta.

Tuo selittääkin kaiken. Löydät itsesi tuolta videolta, vain nainen kykenee tuollaiseen, vielä veronmaksajien rahoilla, normaalijärkistä ihmistä oksettaa ->
        https://www.youtube.com/watch?v=22WiuqacFVI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin käy oikeastaan vain suomalaisten miesten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo selittääkin kaiken. Löydät itsesi tuolta videolta, vain nainen kykenee tuollaiseen, vielä veronmaksajien rahoilla, normaalijärkistä ihmistä oksettaa ->
        https://www.youtube.com/watch?v=22WiuqacFVI

Luulet tosiaan että joku klikkaa sinun kalastelu linkkejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin käy oikeastaan vain suomalaisten miesten kanssa.

Tuo on tyypillistä suomalaiselle naiselle, vaikka tilastot kertoo päinvastaista, eletään siinä omassa viherpunikin kuplassa ja suljetaan silmät tosiasioilta.
        Naiset tuosta itse kuitenkin kärsii, onneksi nämä ulkomaalaistaustaiset kohdistavat väkivaltansa yleensä naisiin, kuten se Turun terroristipuukottajakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on tyypillistä suomalaiselle naiselle, vaikka tilastot kertoo päinvastaista, eletään siinä omassa viherpunikin kuplassa ja suljetaan silmät tosiasioilta.
        Naiset tuosta itse kuitenkin kärsii, onneksi nämä ulkomaalaistaustaiset kohdistavat väkivaltansa yleensä naisiin, kuten se Turun terroristipuukottajakin.

Mitkä tilastot? Tämäkö:
        https://unric.org/en/fight-to-eliminate-violence-against-women-intensifies-across-europe/

"Despite leading the world in gender equality, Nordic countries exhibit the ‘Nordic paradox,’ with intimate partner violence (IPV) rates against women substantially higher than the EU average—32% in Denmark, 30% in Finland, 28% in Sweden, and 22.4% in Iceland, compared to the EU’s average of 22%."

• Enpä tiedä onko vain miesten oikeus, tuossa muutama kuukausi sitten kirjoittelin muutaman kerran naisihmisen kanssa joka jo profiilitekstissään lupaili tarjota puukkoa sille kohteelle joka sopivalta vaikuttaisi...en kelvannut puukon saajaksi 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä tilastot? Tämäkö:
        https://unric.org/en/fight-to-eliminate-violence-against-women-intensifies-across-europe/

"Despite leading the world in gender equality, Nordic countries exhibit the ‘Nordic paradox,’ with intimate partner violence (IPV) rates against women substantially higher than the EU average—32% in Denmark, 30% in Finland, 28% in Sweden, and 22.4% in Iceland, compared to the EU’s average of 22%."

Ei kukaan avaa sinun typeriä kalastelulinkkejäsi.

Jokainen älyllinen olento tietää, että ulkomaalaistaustaiset ovat prosentuaalisesti yliedustettuina väkivalta ja raiskaustilastoissa. Ovat tappaneet jo suomessakin kymmeniä naisia, ainakin yhden polttaneet elävältä, raiskanneet tuhansia ja vauhti kiihtyy.

Naiset eivät voi enää turvallisesti kulkea kaduilla, tai käyttää taksia, koska uutena ilmiönä ovat ulkomaalaistaustaiset taksiraiskaajakuskit.
        Kun muutama kymmenen vuotta menee, naisten on oman turvallisuutensa vuoksi säkitettävä itsensä mustaan kaapuun, silloin me suomalaiset miehet nauramme teille femakoille, saitte mitä tilasitte :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan avaa sinun typeriä kalastelulinkkejäsi.

Jokainen älyllinen olento tietää, että ulkomaalaistaustaiset ovat prosentuaalisesti yliedustettuina väkivalta ja raiskaustilastoissa. Ovat tappaneet jo suomessakin kymmeniä naisia, ainakin yhden polttaneet elävältä, raiskanneet tuhansia ja vauhti kiihtyy.

Naiset eivät voi enää turvallisesti kulkea kaduilla, tai käyttää taksia, koska uutena ilmiönä ovat ulkomaalaistaustaiset taksiraiskaajakuskit.
        Kun muutama kymmenen vuotta menee, naisten on oman turvallisuutensa vuoksi säkitettävä itsensä mustaan kaapuun, silloin me suomalaiset miehet nauramme teille femakoille, saitte mitä tilasitte :D

Ei tarvitse klikata, siksi tuohon on kopioituna pääpointti.

Koska sinulla ei ole esittää lähdettä väitteidesi tueksi, on tultava johtopäätökseen että valehtelet ja levität disinformaatiota.

Sinä et muuten ole suomalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilastot kertovat, että valtaosa kotiväkivallasta on kantasuomalaisten tekemiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilastot kertovat, että valtaosa kotiväkivallasta on kantasuomalaisten tekemiä.

Onkohan sillä mitään merkitystä, ett kantaväestö Suomessakin, vielä toistaiseksi on suomalaisia. Ja sitä kotiväkivaltaa yleensä harjoitetaan kotona. Tilastot tuskin kertovat oliko kyse suomalaissyntyisistä, vai uusio suomalaisista.

Ulkomaalaistaustaiset miehet ovat kuitenkin hanakampia käymään naisiin käsiksi, yksin sekä porukallakin. Siitä on useita kertomuksia ollut lehdissä, eri puolilta Suomea.
        Oikeuten joutuneita ja tuomion saaneita, julkaistu jopa nimet ja vankeustuomiot.
        Toki en kiistä; ettei olisi muutamia suomalaissyntyisiäkin, raiskaajia ja oikeudessa vankeustuomion saaneita.
        trollikka

• Anonyymi

Jäätävän poltteeseen hevosenkutinarasvaa.

• Anonyymi

No, jos maailma menee siihen suuntaan, että parisuhteet jäävät muodostumatta, sehän auttaa väestöräjähdykseen.

Siinä sitten naiset pelaavat lättäpillua keskenään ja miehet vetävät käteen sen minkä keskenään pilkkiavannolta kerkiävät.

En osaa sanoa tuohon muuta kuin että omassa elämässäni on ihan normaaleja heterosuhteita riittänyt, jos enää ei nuorilta onnistu, se ei ole minun päänsärkyni.

Tehkööt kuten parhaaksi näkevät. Mitä se minua puristelee, jos joku liberaalifemakko uskoo yhtäkkiä olevansa lesbo ja jos joku falsetissa piipittävä kaljapullohartiainen miespelle ei pysty muuhun kuin inisemään Suomi24:ssä, syömään pizzaa ja pelaamaan Pleikalla.

• Anonyymi

Väestöräjähdyshän on jo peruttu aikaa sitten. Uusimpien ennusteiden mukaan maailman väkiluku tulee huippuunsa jokusen vuosikymmenen kuluessa, noin 9 miljardissa ja kääntyy sen jälkeen varsin jyrkkään laskuun. 2100-luvulla oltaisiin (jos nykytrendi jatkuu) alle 6:ssa miljardissa. Jopa YK, joka on TODELLA varovainen muuttamaan ennusteitaan, on peruutellut rajusti ennusteissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väestöräjähdyshän on jo peruttu aikaa sitten. Uusimpien ennusteiden mukaan maailman väkiluku tulee huippuunsa jokusen vuosikymmenen kuluessa, noin 9 miljardissa ja kääntyy sen jälkeen varsin jyrkkään laskuun. 2100-luvulla oltaisiin (jos nykytrendi jatkuu) alle 6:ssa miljardissa. Jopa YK, joka on TODELLA varovainen muuttamaan ennusteitaan, on peruutellut rajusti ennusteissaan.

Nuo on vain niitä valheita, joilla vältellään kiusallista keskustelua maapallon väestönkasvusta ja sen rajusta vaikutuksesta kaikkiin ympäristöongelmiin. Vain herkkäuskoiset naiset nielee tuollaiset valeet.

Todellisuudessa maapallon väestö paisuu jatkuvasti, esim. Afrikan 1,5 miljardia on lähivuosikymmeninä 4,5 miljardia. Mikä oli maapallon väestö 1970-luvulla.
        Jos kehitysapua ei pian lopeteta, pahimmat skenaariot toteutuu, se on Afrikan luonnon ja eläinten tuho.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo on vain niitä valheita, joilla vältellään kiusallista keskustelua maapallon väestönkasvusta ja sen rajusta vaikutuksesta kaikkiin ympäristöongelmiin. Vain herkkäuskoiset naiset nielee tuollaiset valeet.

Todellisuudessa maapallon väestö paisuu jatkuvasti, esim. Afrikan 1,5 miljardia on lähivuosikymmeninä 4,5 miljardia. Mikä oli maapallon väestö 1970-luvulla.
        Jos kehitysapua ei pian lopeteta, pahimmat skenaariot toteutuu, se on Afrikan luonnon ja eläinten tuho.

Ei ole, vaan kylmä totuus. Edes maailman väkirikkaimmassa valtiossa, Intiassa, ei syntyvyyt ylitä enää väestön uusioitumiskynnystä eli 2,1 lasta/nainen. Afrikassakin syntyvyys laskee joka maassa ja kaikkein korkeimman syntyvyyden Nigerissäkin syntyvyys on laskenyt parissa vuosikymmenessä 8:sta 5:een lapseen/nainen. Maailmassa on enää vähän maita, joissa syntyvyys ylittää tuo aiemmin mainitun väestön uusiutumiskynnyksen ja ihan kaikissa maissa syntyvyys laskee voimakkaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, vaan kylmä totuus. Edes maailman väkirikkaimmassa valtiossa, Intiassa, ei syntyvyyt ylitä enää väestön uusioitumiskynnystä eli 2,1 lasta/nainen. Afrikassakin syntyvyys laskee joka maassa ja kaikkein korkeimman syntyvyyden Nigerissäkin syntyvyys on laskenyt parissa vuosikymmenessä 8:sta 5:een lapseen/nainen. Maailmassa on enää vähän maita, joissa syntyvyys ylittää tuo aiemmin mainitun väestön uusiutumiskynnyksen ja ihan kaikissa maissa syntyvyys laskee voimakkaasti.

Voi sinua idiootti, hölmö ja hyväuskoinen naisparka, vai on nigerissäkin syntyvyys laskenut 8 lapsesta 5 naista kohden!
        Googleta maailman väestö, niin näet väestönkasvukäyrien ampuvan lähes kohtisuoraan ylös, sitä ei mikään muu kuin maailmanloppu käännä äkisti laskuun.

Kehitysapu on se mikä räjäyttää väestön kasvuun, jota paikalliset olosuhteet pysty elättämään.

Afganistania avustettiin massiivisesti 20 vuotta, väestö tuplaantui sinä aikana. Erityisen turhaa ja täysin hyödytöntä oli tyttöjen koulutus. Nyt maassa on nälänhätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua idiootti, hölmö ja hyväuskoinen naisparka, vai on nigerissäkin syntyvyys laskenut 8 lapsesta 5 naista kohden!
        Googleta maailman väestö, niin näet väestönkasvukäyrien ampuvan lähes kohtisuoraan ylös, sitä ei mikään muu kuin maailmanloppu käännä äkisti laskuun.

Kehitysapu on se mikä räjäyttää väestön kasvuun, jota paikalliset olosuhteet pysty elättämään.

Afganistania avustettiin massiivisesti 20 vuotta, väestö tuplaantui sinä aikana. Erityisen turhaa ja täysin hyödytöntä oli tyttöjen koulutus. Nyt maassa on nälänhätä.

Tietenkin uskon totuuteen. Kannattaa nyt tutustua niihin käyriin kunnolla, niin tajuta miten se matematiikka niiden takana toimii. Syntyvyys on laskussa, lisääntyvät ikäluokat ovat vielä suuria, mutta tulevat lisääntyvät ikäluokat ovat pienempiä = väestö jatkaa vielä hetken kasvuaan ja kääntyy sitten laskuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googleta itse world fertility rate, niin näet miten se kokonaishedelmällisyysluku on laskenut kuin lehmän häntä. Vielä 60-luvun puolivälissä koko maapallon kokonaishedelmällisyysluku oli yli 5 lasta/nainen. Tänä vuonna YK ennustaa kokonaishedelmällisyysluvuksi n. 2,4 lasta/nainen. Jopa YK, joka siis on todella maltillinen muuttamaan ennusteitaan, laskee maapallon kokonaishedelmälisyysluvut olevan alle 2,1 2060-luvulla. Tuo tarkoittaa väistämättä, että maapallon väestö lähtee laskuun viimeistään silloin. Nykyinen syntyvyyden lasku kaikkialla on kuitenkin ollun niin rajua ja yllättävääkin, että nuo laskelmat eivät ole enää vuosikausiin pysyneet kunnolla mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin uskon totuuteen. Kannattaa nyt tutustua niihin käyriin kunnolla, niin tajuta miten se matematiikka niiden takana toimii. Syntyvyys on laskussa, lisääntyvät ikäluokat ovat vielä suuria, mutta tulevat lisääntyvät ikäluokat ovat pienempiä = väestö jatkaa vielä hetken kasvuaan ja kääntyy sitten laskuun.

Olet tyypillinen uskovainen, uskonto 10, matematiikka 4.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa pikemmin siltä, että sinulla on tuo matikantaito heikohko.

Tee yksinkertainen laskutoimitus, jossa aloitat laskusi vaikkapa miljardin ihmisen joukosta. Noista miljardista luonnollisesti noin puolet on miehiä, eli sinulle jää puolet naisia ja sitten vähennät vielä vaikkapa 1%:n, joka syystä tai toisesta kuolee jättämättä jälkikasvua itsestään. 1% on hyvin vaatimaton luku, todellisuudessa tuo lisääntymättömien joukko on tietysti suurempi. Sitten lähdet laskemaan vaikka kertoimella 5, että jokainen nainen saisi ensiksi 5 jälkeläistä ja siitä sukupolvi sukupolvelta se jälkeläisten määrä vähenisi vaikka 0,5 tai 1 tai minkä vähenemän nyt siihen haluatkaan laittaa. Alussa lukumäärä kasvaa, mutta lopulta se alkaa vähentyä. Tuo muutoskohta on se 2,1 lasta/nainen. Koko maapalloa katsoen väestönkasvun kannalta oleellista on vain syntyvyyden kehitys, sillä muutot ja siirtymät pallon pinnalla eivät muuta kokonaislukua. Kuolleisuus ja elinajanodote taas vaikuttavat muutoksen nopeuteen. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo loputon väestönkasvu on asia, joka vaatii uskoa. Matematiikka taas kertoo, että väestönkasvu on taittumassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo loputon väestönkasvu on asia, joka vaatii uskoa. Matematiikka taas kertoo, että väestönkasvu on taittumassa.

Tuo on muuten hassu juttu. Kun katselee lehtijuttuja tuolta reilun 50 vuoden päästä, niin väestöräjähdys ja sen torjuminen on ollut samanlainen tahko kuin ilmastonmuutos on tällä hetkellä. On ollut äänekkäitä denialisteja, jotka tietenkään eivät internetin puuttuessa ole päässet yhtä näkyviksi, mutta väestöräjähdyksen matematiikkaa ja tulevaa katastrofia on vähätelty. Nyt sitten samalla denialistin profiililla olecat yksilöt vähättelevät ilmastonmuutosta ja sen matematiikkaa ja fysikkaa, mutta uskovat järkähtämättä väestöräjähdykseen, joka taas nykykehityksen perusteella on vältetty. Tietysti maapallon väkiluku tulle vielä kasvamaan, mutta se ei tule nousemaan niihin pahimpiin arvioihin ja edes laskennallinen kantokyky ei tule onneksi ylittymään. Taitaa vielä käydä niin, että siinä kohtaa jos/kun ilmastonmuutoksen pahimmat skenaariot on onnistuttu välttämään, niin samantyyppiset denialistit ovat viimein hypänneet siihen junaan ja alkavat paasata ilmastonmuutosta. 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maapallon väestö kaksinkertaistuu aina reilussa 50 vuodessa. On nähty kuinka sikiäviä kehitysmaiden vastuuttomat ihmiset ovat, ne lisääntyvät kuin kanit, jos joku niitä vaan ruokkii kehitysavulla. Jotkut maat ovat jopa kaksinkertaistaneet väestönsä 20 vuodessa, kuten Afganistan.

Ei ole mitään TODELLISTA tekijää, mikä olisi kääntämässä väestökasvun suuntaa, aina löytyy uusia ja uusia alikehittyneitä maita, missä väestönkasvu räjähtää kasvuun. Jokainen järkevä ihminen tajuaa, ettei suunta ole muuttumassa, tällä hetkellä ei ole mitään sellaista tekijää, joka kääntäisi suunnan. Se on vain uskon varassa, että kehitys jostakin tuntemattomasta syystä kääntyisi.
        Vain naiivi ja typerä uskoo tuollaiseen, naiset ovat yleensä niitä herkkäuskoisempia ja hurahtavat tuollaisiin.

Samat tyypit hurahtavat yleensä kaikkeen muuhunkin, kunhan vaan joku taho sitä riittävästi junttaa päähän.

Ilmaston lämpeneminen on samankaltainen uskon asia. 1980-luvulta alkaen meille alarmistit ovat kertoneet, ettei suomessa ole lähitulevaisuudessa talvisin lunta, ilmasto muuttuu siten, että suomessa on keski-euroopan ilmasto.
        No miltä tuo näyttää sinun mielestä, oletko käynyt tänään ulkona? Pakkasta liki -30C.

Talvet ovat alkaneet viimevuosina yhä aikaisemmin ja kestävät pidempään. Hellepäivät ovat vähentyneet viimekesinä. Lumettomat joulutkin ovat muuttuneet viimevuosina runsaslumisiksi. Miksi te alamistit ette usko mitä näette ja koette?

Maapallon suurin uhka on jatkuva väestönkasvu, jokainen uusi ihminen kehitysmaissa haluaa syödä lihaa, länsimaisen elintason, auton ym. Maapallo, sen luonto ja meret ei kestä edes nykyistä väestömäärää. Miksi ihmeessä te vihervasemmistolaiset haluatte tuhota maapallon?

Ilmasto on vaihdellut aina, vaihtelussa ei ole meneillään mitään luontaisista vaihtelusykleistä poikkeavaa.
        Miksi et usko dokumentoituihin tutkimuksiin ja tieteeseen. Vaikuttaa siltä, että nyt suunta on kääntynyt ilmastollisesti viilenevään, kun huomioidaan tuhansien vuosin menneet ilmaston vaihtelut ja niistä kerätty data, se vaikuttaa jopa odotetulta.
        https://www.youtube.com/watch?v=hSHDvLps78I

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maapallon väestö kaksinkertaistuu aina reilussa 50 vuodessa. On nähty kuinka sikiäviä kehitysmaiden vastuuttomat ihmiset ovat, ne lisääntyvät kuin kanit, jos joku niitä vaan ruokkii kehitysavulla. Jotkut maat ovat jopa kaksinkertaistaneet väestönsä 20 vuodessa, kuten Afganistan.

Ei ole mitään TODELLISTA tekijää, mikä olisi kääntämässä väestökasvun suuntaa, aina löytyy uusia ja uusia alikehittyneitä maita, missä väestönkasvu räjähtää kasvuun. Jokainen järkevä ihminen tajuaa, ettei suunta ole muuttumassa, tällä hetkellä ei ole mitään sellaista tekijää, joka kääntäisi suunnan. Se on vain uskon varassa, että kehitys jostakin tuntemattomasta syystä kääntyisi.
        Vain naiivi ja typerä uskoo tuollaiseen, naiset ovat yleensä niitä herkkäuskoisempia ja hurahtavat tuollaisiin.

Samat tyypit hurahtavat yleensä kaikkeen muuhunkin, kunhan vaan joku taho sitä riittävästi junttaa päähän.

Ilmaston lämpeneminen on samankaltainen uskon asia. 1980-luvulta alkaen meille alarmistit ovat kertoneet, ettei suomessa ole lähitulevaisuudessa talvisin lunta, ilmasto muuttuu siten, että suomessa on keski-euroopan ilmasto.
        No miltä tuo näyttää sinun mielestä, oletko käynyt tänään ulkona? Pakkasta liki -30C.

Talvet ovat alkaneet viimevuosina yhä aikaisemmin ja kestävät pidempään. Hellepäivät ovat vähentyneet viimekesinä. Lumettomat joulutkin ovat muuttuneet viimevuosina runsaslumisiksi. Miksi te alamistit ette usko mitä näette ja koette?

Maapallon suurin uhka on jatkuva väestönkasvu, jokainen uusi ihminen kehitysmaissa haluaa syödä lihaa, länsimaisen elintason, auton ym. Maapallo, sen luonto ja meret ei kestä edes nykyistä väestömäärää. Miksi ihmeessä te vihervasemmistolaiset haluatte tuhota maapallon?

Ilmasto on vaihdellut aina, vaihtelussa ei ole meneillään mitään luontaisista vaihtelusykleistä poikkeavaa.
        Miksi et usko dokumentoituihin tutkimuksiin ja tieteeseen. Vaikuttaa siltä, että nyt suunta on kääntynyt ilmastollisesti viilenevään, kun huomioidaan tuhansien vuosin menneet ilmaston vaihtelut ja niistä kerätty data, se vaikuttaa jopa odotetulta.

"Maapallon suurin uhka on jatkuva väestönkasvu. Maapallo, sen luonto ja meret ei kestä edes nykyistä väestömäärää. Miksi ihmeessä te vihervasemmistolaiset haluatte tuhota maapallon?"

Tämän minä voisin allekirjoittaa; niin lähellä mun mielipiteitäni.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää tekstiä!

• Anonyymi

Mielenkiintoista, että taas kerran löydetty konservatiivisten arvojen edustajiksi pari ääripäätä. Afd ja Andrew Tate. Tästä on lyhyt matka siihen, että jos joku on eri mieltä näiden pseudoliberaalien ja woke arvojen kanssa, voidaan nopeasti niputtaa samaan ryhmään kuin Andrew Tate ja Afd.

Ja niinhän tässäkin keskustelussa on käynyt. Näkyy persuttelua ja putinistiksi leimaamista. Itse asiasta keskustelua taas vähemmän.

• Mun nyt tekis mieli kauheesti vinoilla tähän et kauuuan ennen patriarkaatin keksimistä ihmiskunta kaikkinensa on ollut paljon vapaamielisempää ja niinku liberaalimpaa sit vissiin, niinku ihmis- ja perhesuhteiden, sukupuoliroolien, sukupuolten moninaisuuden ym. suhteen.

Että nää konservatiiviset "vanhat ja hyvät arvot ja tavat" eii niinku koko ihmislajin historian mittapuulla ole edes kovinkaan vanhoja.

Mut en mää jaksa sillai alkaa enää vänkäämään🤔

• Anonyymi

Miten te jaksatte jauhaa samaa jatkuvasti. Mies ja nainen ovat erillaisia kuin yö ja päivä. Vanhan mallinen avioliitto on pahempi kuin vankeusrangaistus. Parempi oppia elämään yksin ja omillaan niin voi nauttia elämästä paljon enemmän. Samalla väestömäärä lähtee laskuun ja maailma pelastuu.

• Anonyymi

Osa on ja osa ei ole. Minulla on ollut onni tututua useisiin miehiin, jotka eivät juuri itsestäni poikkea. Tosin mä itsekin olen naisena kaiketi enemmän siellä neutraalin puolella, kuin erityisen feminiinisen. Tai no riippuu miten sen määrittää.

• Ihan mielenkiintoinen uutinen vaikka miehiä syyllistävä.

Mitä noihin terminologioihin tulee niin aika paljon niiden ympärille voi jo lainausmerkkejä laittaa. Jos nyt miettii vaikka Suomen tulevaa arvojohtajaa eli presidenttiä. Perinteisesti oikeisto- ja konservatiivipuolueena pidetty kokoomus tukee presidenttipelissä henkilöä jonka mielestä kahden eri sukupuolta olevan mutta ansioissa tasaveroisen hakijan olleessa kyseeessä valinta on nainen.
      Ei ehkä linjassa tuon artikkelin hengen kanssa.

Toki tutkijan kanssa samaa mieltä että kyseessä on muustakin kuin sukupuolten kilpailusta. Jos ps:n nousu ohi keskustan johtuisi jostakin vihasta niin olisin aika huolissani. Kyllä siellä nämä arkiset ongelmat ja elämisen mahdollisuudet olivat taustalla. Samaa kahtiajakoa on nähtävisä myös työelämässä; lakkoilijat/ei lakkoilijat tai vientiteollisuus/muut alat.

Minusta suurin ongelma ei ole vastakkainasettelu asoiden tiimoilta. Minusta meidän ongelma tuli esiin Niinistön puheen jälkeen. Puheen jälkeen alkoi keskustelu ketä puheessa kiitettiin ja ketä moitittiin ja kuinka vahvasti. Jotenkin toivoisin että siihen asiaan tartuttaisiin ihan parlamenttaarisella tasolla

• Mäkin luin ton jutun. ja tuli heti mieleen, että nyt kun on näitä teollisia työpaikkoja on menetetty, niin naiset on onnistuneet kouluttautumaan pidemmälle, kun taas miehet tykkää enemmän tehdä käsillään, eikä välttämättä koe motivaatiota pitkään koulutukseen. Ja toisaalta naisvaltaiset alat, ompelualat ym. on siirretty jo aikaa sitten pois ja miesvaltaisia vasta nyt. Niin ei välttämättä ole enää edes paikkoja vapaana korkeastikoulutetuille. Täähän on yks Trumpin kannatuksen syy, kun etenkin USA on menettänyt paljon teollisia työpaikkoja Kiinaan. Korkeastikoulutetulta irtoo helposti jalat maasta, eikä enää ees tajuta syytä ja seurausta. Voidaan esim. vaatia tehtaan sulkemista, eikä ymmärretä oman kulutuksen osuutta. Ainakin Ruotsissa on käynyt niin, ympäristökuormitus on lisääntynyt juuri kulutuksen takia ja teollisuuden ympäristö investoinnit on siis valuneet hukkaan.

• Anonyymi

Useat vihernaiset edustavat pride arvoja.

En halua sellaista kasvatusta omille lapsilleni.

• Anonyymi

Kristinusko on onneksi vahvalla historiallisella pohjalla. Modernit myytit koittavat väittää toisin, mutta kun kaivaa pintaa hieman syvemmältä niin huomaa Raamatun tekstien, erityisesti evankeliumien olevan historiallista faktaa.

ÄlynVoitto1977

• Anonyymi

Valtaeliitti haluaa pskoa syntyvyyden, joten siksi naispoppoo on valjastettu ajamaan täysin päättömiä oikeuksia vähemmistöille ja tämä kaikki tapahtuu tietysti ihmisoikeuksien ja yhdenvertaisuuden nimissä. Monet lähtevät mukaan tähän, koska he oikeasti uskovat olevansa ihmisoikeuksien ja yhdenvertaisuuden asialla, mutta ovat vain hyödyllisiä idiootteja.

Lapsille kerrotaan kouluissa juttuja poikien pimpeistä, niin raja on ylitetty jo aikoja sitten. Jostain syystä lapsilla ei ole ihmisoikeuksia kun heihin voidaan vaikuttaa tällä tavoin.

• Anonyymi

minä en varmaan saisikaan ketään naista oikeasti jotenkin vihaiseksi koska tajuaisivat että jotain typerää kuumapäisyyttä jokukin sanonta, ei kuitenkaan oikeasti tarkoita sellaista.

• Anonyymi

tosi tärkeä asia kerrottaqvana jollekin haaveilija-hahmolle ja se tode3lla tärkeä asia että pidän hänestä.

• Anonyymi

Totta. Miehissä on nykyään paljon sellaisia, joita ei naisvihamielisen ajattelunsa takia voisi harkitakaan parisuhteeseen.

• Ei ole. pointti on enemmänkin se, että naiset on kouluttautuneet käytännön pakosta pitemmälle. Kyse on loppujen lopuks siitä, kuinka pitkään on kouluttautunut eikä niinkään sukupuolesta. Korkeakoulutus irrottaa jalat maasta.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ei ole. pointti on enemmänkin se, että naiset on kouluttautuneet käytännön pakosta pitemmälle. Kyse on loppujen lopuks siitä, kuinka pitkään on kouluttautunut eikä niinkään sukupuolesta. Korkeakoulutus irrottaa jalat maasta.

Kyllä on. Sinä miehenä et tietenkään voi täysin tajuta miten miehen naisvihamielinen asenne vaikuttaa vaikkapa parisuhteessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on. Sinä miehenä et tietenkään voi täysin tajuta miten miehen naisvihamielinen asenne vaikuttaa vaikkapa parisuhteessa.

No en mä tajuakaan, mutta tossa lopussahan mä sanoin ettei se johdu sukupuolesta.

• Anonyymi

Sinun feministinen miesvihaa lietsova asenteesi ei ole oikeutettu yleistämään. Kuten kaikki tiedämme te feministit kyllä syytätte miehiä kaikista mahdollisista, mutta onneksi normaali naisia on silti enemmistö.😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun feministinen miesvihaa lietsova asenteesi ei ole oikeutettu yleistämään. Kuten kaikki tiedämme te feministit kyllä syytätte miehiä kaikista mahdollisista, mutta onneksi normaali naisia on silti enemmistö.😅

En ole feministi, enkä koskaan lietso miesvihaa. Minulla ei ole yhtään mitään pahaa sanottavaa suurimmasta osasta miehiä. Sinun kaltaisesi ovat tietenkin poikkeus. Teistä ei ole mitään positiivista mitä vois sanoa.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

No en mä tajuakaan, mutta tossa lopussahan mä sanoin ettei se johdu sukupuolesta.

Kuten jo sanoin, niin on ymmärrettävää, että sinä et miehenä voi tajuta tuollaista asiaa. Ei siinä ole mitään väärää. Mistäpä mies näitä voisikaan tietää ja ymmärtää, jos ei edes ole ketään läheistä naista, jonka kautta voisi näihin ensikädessä törmätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole feministi, enkä koskaan lietso miesvihaa. Minulla ei ole yhtään mitään pahaa sanottavaa suurimmasta osasta miehiä. Sinun kaltaisesi ovat tietenkin poikkeus. Teistä ei ole mitään positiivista mitä vois sanoa.

Mitä sinä minusta voit sanoa, kun tietääkseni et edes tunne minua? Ainoa vaan se kun saat kritiikkiä niin älähdät.😅
        Kannattaisko opetella tuntemattomienkin kanssa keskustelemaan niin ettei yritä ylläpitää kuvitelmaa, että oletat puhuvasi jollekin vihaamallesi tutulle?

• Anonyymi

Oujee.. mikä älynväläys. 🤏

• Anonyymi

Luulenpa ettet ole ymmärtänyt yhtään mitään muutakuin sen mikä omaan agendaasi istuu. Putkiaivoihisi . Ja sinne ei muuta mahdu kun sinä ja sinun muna.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulenpa ettet ole ymmärtänyt yhtään mitään muutakuin sen mikä omaan agendaasi istuu. Putkiaivoihisi . Ja sinne ei muuta mahdu kun sinä ja sinun muna.💩

Ei ole edes mitään railoa missään muualla kun omassa päässäsi. Sinä sen railon teet. Ymmärrärrätkö? Tai tahdotko edes yrittää ymmärtää? 💩

• Anonyymi

Vihreys ja liberaalius on vielä ihan ok mutta vasemmistolaisuus on niin ankea aate että sitä ei kyllä kestä. Oikea arjen ankeuttaja.

• Anonyymi

Ai jaa. Putkiaivona elämä on ankeaa.mutta itseppä sen ankeuden itsellesi tilaat. Että älä valita vaan kiitä👎. 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa. Putkiaivona elämä on ankeaa.mutta itseppä sen ankeuden itsellesi tilaat. Että älä valita vaan kiitä👎. 💩

Vain putkiaivoinen äänestää vihreitä tai vasemmistoa ja eipä ihmetytä miksi sinkkuuskin on yleisintä noiden puolueiden kannattajissa.🤣
        Ja vain poliittinen mode näkee tarpeelliseksi poistaa tämän kommentin kuten edellisenkin.😅

• kaikissa aatteissa on sama vika, ne eivät toimi käytännössä tai toteutustapa on huono

• Anonyymi

Tuo on varmaan ihan totta. Jos mies äänestää persuja tai kristittyjä tai kokoomusta =ei jatkoon. Jo pelkkä ajatusmaailma luotaantyöntävää.

• Anonyymi

Nainen lankeaa kundin kainaloon jos kundin siivellä pääsee iltapäivälehtien sivuille . Tuo on merkittävin vetovoima mitä nainen ymmärtää .

• Anonyymi

Luulisi lehdissä olevan siis paljon paljon PALJON enemmän tuollaisia juttuja.

• Anonyymi

Mitään railoja revennyt. Ihmisillä on erilaisia arvoja sukupuolesta riippumatta.

• Anonyymi

Once you go left orbit forever

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      75
      3587
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      62
      2694
    3. Heilutetaanko peittoa hieman

Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      81
      2617
    4. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      58
      2408
    5. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      91
      2337
    6. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      248
      2112
    7. Kaipaan sua, Ope

Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      43
      1912
    8. Tilanteesi nyt?

Kysymys otsikossa
      Suhteet
      44
      1759
    9. Mä en jaksa suojella sua enää

Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      15
      1471
    10. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      149
      1408
    Aihe