näin sinut eilen illalla vuokin metrossa 😭 huomasin että kaikki ei ole hyvin mutta en uskaltanut tulla kysymään voinnistasi sen enempää 😴... sydämeni murtui kun näin sinun itkevän kivusta 💔 menin ihan lukkoon enkä tiennyt mitä tehdä 😥 vasta kotiin päästyä romahdin, ja hukuin kyyneliin 😢 en saanut viimeyönä nukuttua itkin koko yön kun olin niin huolestunut voinnistasi 😭 toivottavasti saat oikeanlaista apua mahdottomalta tuntuvaan tilanteeseen. laita ees jotain viestiä jotta tiedän että olet vielä hengissä 😢... muista olemme täällä suomi24ssä just sua varten ja sä voit koska tahansa kääntyä meidän puoleen jos tarvitset apua tai on jotain mielenpäällä... oikein paljon haleja 🤗 rauhaa ja rakkautta ystäväiseni 🥰 aina on toivoa 💕
rakas nainen
4
146
Vastaukset
Ihanasti sä ajattelet toisesta 💞
Sellainen kun susta on käsityksen saanut, olisi tärkeä olla kaikilla ystävänä! 🥰
Koita levätä ja muista huolehtia itsestäsi!!
Rauhaa ja Rakkautta sulle 💞
Ja haleja 🤗- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1912756- 1202003
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611662Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791542- 1641454
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821423- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591208
- 1191121