Vip status
Anonyymi-ap
2024-02-25 23:09:54
Vippinsä takaisin saaneiden asiallista keskustelua:
Eija-60-Nla: wittuakos mun syömiset sulle kuuluu???
Eija-60-Nla: ajaako reksona minua chat taas pois?? vejä kuule wittu päähäs ja pakene vuorille
kuoro-killinen: essipä onkin ruunusa menettäny
Eija-60-Nla: tukka on aivan ihana,mutta ku se on alkanu pussailla sitä yhtä rokattia
Eija-60-Nla: ja tukka ku minä en sen jätteitä huoli
laukkasonni: Minusta Essi oli ilkeä ihminen…
kuoro-killinen: taispa essi olla se ikävä tyyppi
kareniina35: joku sanoikin, että seuraavaksi minulta pitää viedä..vaihteeksi
Eija-60-Nla: kareniina multa sitä kans ollaan viemässä Taas....
kareniina35: olen kuulema syypää jopa sen kirkkonummelaisrouvan kuolemaan. Se pihtarinainen vai mitä nimimerkkiä hänellä olikaan.
Eija-60-Nla: anna-maija oli sairas ja ikäihminen jo
kareniina35: Eija mutta mun syy koska olen täällä sätissä ja kuuleman mukaan vihaan vanhoja ihmisiä ja ruksaan heitä
kareniina35: en edes tuntenut koko ihmistä, edes täällä sätissä
Sirkku_68: Pihtiksen toinen nikki oli AnnaMaija
kareniina35: sitäkään en tiennyt Sirkku
kareniina35: ja siitäkin sain silloin kerran kamalat raivoamiset
Eija-60-Nla: meillä taitaa olla kareniinan kanssa elämää vielä edessä ja kuuma ja kostea kolokin(ei tarvi liukuvoiteita)
kareniina35: ja kaikenlisäksi ei mun tarvitse perustella mun ruksaamisia mitenkään kenellekään, ei nyt eikä jatkossa..jos täällä aion olla
Munarytmit: ruksikaa mitä hyvänsä, vaikka omat jalkanne
kuoro-killinen: voishan kareniinalta ruunun poistaakki
kareniina35: killisen postilaatikko täyttyy koirankakkapussukoista
kareniina35: mä tekoloukkaannun nyt ja lähden suihkuun ovet paukkuen olenhan draamaqueen
Surkeesti kareniina muuttaa keskusteluissa olevat kirjoitukset omaksi
parhaakseen.
Hän ei tuntenut muka pihtaria mutta tiesikin hänet kirkkonummelaiseksi,
mistäs tämä tieto putkahti yx kax?
“ kareniina35: olen kuulema syypää jopa sen kirkkonummelaisrouvan kuolemaan. Se pihtarinainen vai mitä nimimerkkiä hänellä olikaan.”
Syytit hänen tekstiään sönköttämiseksi ja änkyttämiseksi siinä ylella silloin kaikkien nähden, miksi ihmeessä et käyttänyt sitä ruksiasi?
Siksi kun sun piti loukata häntä urakalla ja saitkin hänet poistumaan sätistä.
Yhden mainitun keskustelun löysin eikä siinä ole ketään syytetty
kuoleman aiheuttamisesta.
Laittakaapa minullekin moinen lausuma joka olisi kirjoitettu ennen 25.2.2024.
Onhan sen oltava olemassa kun kareniina niin sätissä väittää.
Miksi nämä muutamat ovat kovasti huolissaan kruunuistaan, yli 99%
chattailijoista kirjoittelee ilman pelkoa kruununsa menettämisestä, olisko syytä katsoa peiliin?
Yhden mainitun keskustelun löysin eikä siinä ole ketään syytetty
kuoleman aiheuttamisesta.
Laittakaapa minullekin moinen lausuma joka olisi kirjoitettu ennen 25.2.2024.
Onhan sen oltava olemassa kun kareniina niin sätissä väittää.
Lainaus:
Anonyymi
2024-02-23 22:19:46
“Viime syksynä käärijäliina ajoi sieltä pois edesmenneen pihtarin joka ei enää viimeisinä kuukausinaan tullut chattiin.
Pihtarilla oli sekaista kirjoitusta jonka me kaikki tiesimme johtuvan korkeasta iästä ja sairauksista.
Käärijäliina tiesi kuka nikki oli ja oli olevinaan sotkevinaan hänet toiseen nikkiin.
Monet oikaisivat mutta jättikö rauhaan, ei.
Kiukutteli ettei hän voi tietää kaikkia multinikkejä.”
Tässä toisen henkilön analyysiä Vanhimmat -huoneen VIP-statuksista Eija-60-Nla
Anonyymi-ap
1
383
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926