Tämän päivän ruokailut.

Anonyymi-ap

Muutama kuva tämän päivän thai mässäilystä, kannattaa ostaa 1000 bahtin kamera... pesee kuvanlaadullisesti kaiken maailman iphonet, ja muut turhat härpäkkeet.
https://aijaa.com/YewYIu

48

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuvista huokuu oikean Thaimaan tunnelmaa, montako karaatia rouvan nimettömässä, onko se sitä kultaa mitä Thaimaassa harvemmin näkee naisilla?

    • Anonyymi

      Mikä on tuon kanaruuan nimi ?

      • Anonyymi

        Minkä kanaruoan nimi, ei siinä ole kanaa, vaan jauhelihaa, toisessa annoksessa on possua parilla tavalla ja ankkaa... tuo värillinen juoma on karmeaa liian makeaa, siksi on aina vettä pöydässä...


      • Anonyymi

        Kysy samaa itseltäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy samaa itseltäsi.

        Jos minua tarkoitat en ole koskaan huoritellut ketään, en ole vastuussa muiden tekemisistä, tuollainen kielenkäyttö ei ole minun tapoihini kuuluvaa, jätä huorittelematta seuraavalla kerralla, se on kunnianloukkaus,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minua tarkoitat en ole koskaan huoritellut ketään, en ole vastuussa muiden tekemisistä, tuollainen kielenkäyttö ei ole minun tapoihini kuuluvaa, jätä huorittelematta seuraavalla kerralla, se on kunnianloukkaus,

        Kuka on Senssu ja miksi hän huorittelee ja ajaa sinun asiaasi? Miksi hän haukkuu muiden kamerankäytön vaan ei sinun? Mistä osoitteesta Senssun viestit tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Senssu ja miksi hän huorittelee ja ajaa sinun asiaasi? Miksi hän haukkuu muiden kamerankäytön vaan ei sinun? Mistä osoitteesta Senssun viestit tulee?

        En tiedä kysy häneltä, kuten sanoin en ole vastuussa muiden kirjoituksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kysy häneltä, kuten sanoin en ole vastuussa muiden kirjoituksista.

        Senssu ei tietääkseni ole akkaani huolitellut, jos sinun on katso peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssu ei tietääkseni ole akkaani huolitellut, jos sinun on katso peiliin.

        Huolitellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huolitellut.

        Huoritellut, automaattikorjaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Senssu ja miksi hän huorittelee ja ajaa sinun asiaasi? Miksi hän haukkuu muiden kamerankäytön vaan ei sinun? Mistä osoitteesta Senssun viestit tulee?

        Hei rakas.

        Miksi haukun muiden kamerankäytön, no kuule siksi että keskusteluihin tulee vastavuoroisuutta.

        Minä totean vain totuuksia erinäisistä naisista, niinhän Tyttö2010Neitinen99,9% tekee jopa omasta siskostaan ja kertonut omansakin olevan entinen mafiooson tinderi.

        En minä aja mitään Numban asiaa, olen vain ottanut kantaa vakavasti lain näkökulmasta.

        Ja nyt tämä mystillinen arvoitus sinulle, mistä osoitteesta viestini tulee, kuules mun viestini tulee ihan omasta osoitteestani kuten sinunkin, eikös olekin yllättävä tieto.


      • Niin ja tietysti Neidon tilaamana palautteena alituinen amistasoinen homhom ja jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssu ei tietääkseni ole akkaani huolitellut, jos sinun on katso peiliin.

        Senssu tietääkseni on sinun mielikuvitusystäväsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Senssu tietääkseni on sinun mielikuvitusystäväsi.

        Tieto ei ole tiedon väärtti kun on kyse Pattayan rakkaan tiedoista.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Tieto ei ole tiedon väärtti kun on kyse Pattayan rakkaan tiedoista.

        Kerro senssu tykkääkö NumBalli sienen nesteesi mausta.


    • Anonyymi

      Meidän aamurutiineihin kuuluu minun valmistamani pehmeä jänis vaimolleni. Joskus vaimo haluaa peräti kaksi annosta.

      • Anonyymi

        Majava tykkää jäniksestä.


    • Aloituksesta poiketen, tässäkin ketjussa eniten "äänessä" näyttää olevan herra(?), jolta ei ole ketjuun ilmestynyt yhtään ruokakuvaa thaimaasta, muuta tyhjänpäiväistä lätinää kyllä.
      Aloituksesta myös hieman sivuun, evästä eilisillalta eli käytiin testaamassa Sushi house Ban phe:ssa.
      Katsudon muu ja pitihän sitä muutama sushikin testata suurena sushin ystävänä. Erinomainen ruoka, viihtyisä paikka ja hinnat kohdillaan.

      https://aijaa.com/a/dUf8tV



      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Laitetaanpa kuvat uudestaan
        https://aijaa.com/P45NLJ
        Siinä katsudon muu

        Millä vitunkännykällä saa noin epäselviä kuvia, mitä siellä lautasen takareunalla on jotain punertavaa, onko tomaattia vai mitä?



      • Vai on palstan tyhjäpää sitä mieltä. Niin luenhan minä tätä MELKEIN joka päivä, joskus saattaa mennä kuukausiakin lukematta.... Toisin kuin eräällä, jollain on koko elämä täällä.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Parit sushit..
        https://aijaa.com/l4lS25

        Eikö susheja ole tehty kalapuikoista ja lauantaimakkarasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä vitunkännykällä saa noin epäselviä kuvia, mitä siellä lautasen takareunalla on jotain punertavaa, onko tomaattia vai mitä?

        Siinä on jonkun hianon kännykän AI-softa tekemässä samanlaista bokehia kuin oikean kameran vähän parempi objektiivi. Uusien neulanreikäkameroiden omituisuuksia.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Parit sushit..
        https://aijaa.com/l4lS25

        Erinomaiselta näyttää taas Aasiantravellin eväät, ei ole varmasti kuponkiruokalan tuotteita. Nuudelikeitossa taitaa olla possua mutta väri hieman ihmetyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erinomaiselta näyttää taas Aasiantravellin eväät, ei ole varmasti kuponkiruokalan tuotteita. Nuudelikeitossa taitaa olla possua mutta väri hieman ihmetyttää.

        Possua on, väri johtuu marinadista ja valmistustavasta. Suosittelen maistamaan.


      • Anonyymi

        Aasille nuudeli on thaimaanmatkailua päivystysvuorossaan kaatopaikallaan.

        Thaimaan matkailuun liittyvää kommentointia ... montako viestiä poistettu .... Kyrvånsyylå .... onko pixelit kamerassa ok ja mitä maksaa .... lippalakki .... VITTUMIKÄIDIOOTTI.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aasille nuudeli on thaimaanmatkailua päivystysvuorossaan kaatopaikallaan.

        Thaimaan matkailuun liittyvää kommentointia ... montako viestiä poistettu .... Kyrvånsyylå .... onko pixelit kamerassa ok ja mitä maksaa .... lippalakki .... VITTUMIKÄIDIOOTTI.

        Aivan sairas, hoitoa vaille. Miksi purat pahaa oloasi täällä..?
        Eikö oikeasti ole muuta elämää. Hakisit ammattiapua.
        Joo, ei ole minun paikka tämä...


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Aivan sairas, hoitoa vaille. Miksi purat pahaa oloasi täällä..?
        Eikö oikeasti ole muuta elämää. Hakisit ammattiapua.
        Joo, ei ole minun paikka tämä...

        aasialainen lopeta jo olet vain trollin uhri, älä vastaa noihin trollauksiin mitään, sinun kuvasi mielelläni olisin katsonut tuon spaketti ruokasi kuvan mutta laitoin omani framelle, tosin ei ole kovin hyvä, maksaa 120 bahtia, hieman mauton... mutta menettelee... https://aijaa.com/ezhtYn tuon saat market villagesta.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aasialainen lopeta jo olet vain trollin uhri, älä vastaa noihin trollauksiin mitään, sinun kuvasi mielelläni olisin katsonut tuon spaketti ruokasi kuvan mutta laitoin omani framelle, tosin ei ole kovin hyvä, maksaa 120 bahtia, hieman mauton... mutta menettelee... https://aijaa.com/ezhtYn tuon saat market villagesta.
        By NumBall HHN 63v.

        Muuten tuo on yksi lempiruokiani täällä thaimaassa, thaimaan paras ki mau spaketti löytyy siitä paikasta minkä sinulle laitoin pieni paikka kertomasi hotellin lähellä, olisi kannattanut käydä maistamassa, se paikka on erinomainen khuntoy sen nimi oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten tuo on yksi lempiruokiani täällä thaimaassa, thaimaan paras ki mau spaketti löytyy siitä paikasta minkä sinulle laitoin pieni paikka kertomasi hotellin lähellä, olisi kannattanut käydä maistamassa, se paikka on erinomainen khuntoy sen nimi oli.

        Tuossa on khuntoyn valmistama ki mao spaketti, joka on hyvää, olen hakenut sen välillä kotiin ja syönyt tuosta styroxboxista suoraan, siellä on usein terttu tai pari tuoreita pippureita, suoraan pensaasta joka kasvaa tuolla khuntoy ravintelin takana... https://aijaa.com/6WnA1I
        By Numball HHN 63v.
        ps. olen syönyt tuo myös vuosien varrella monenmonta kertaa, yksi parhaita thaikkuruokia.


      • Anonyymi

        Otahan rauhallisesti, en usko että olet senssu.


      • Anonyymi

        Kyrvånsyylå on seonnut lopullisesti, sitä se juoppohulluus teettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aasialainen lopeta jo olet vain trollin uhri, älä vastaa noihin trollauksiin mitään, sinun kuvasi mielelläni olisin katsonut tuon spaketti ruokasi kuvan mutta laitoin omani framelle, tosin ei ole kovin hyvä, maksaa 120 bahtia, hieman mauton... mutta menettelee... https://aijaa.com/ezhtYn tuon saat market villagesta.
        By NumBall HHN 63v.

        En oo drolli vaan syyläinen köyhä alkoholisoitunut lihava ja sairas vajakki Aasin kaatopaikalla täydentämässä muiden syyläisten matkakertomuksia kuten kyrvänsyylät itse tahtoo., tosin en oo kalju ja oon naippassu kerran ilman rahaa, joten en sovi joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo drolli vaan syyläinen köyhä alkoholisoitunut lihava ja sairas vajakki Aasin kaatopaikalla täydentämässä muiden syyläisten matkakertomuksia kuten kyrvänsyylät itse tahtoo., tosin en oo kalju ja oon naippassu kerran ilman rahaa, joten en sovi joukkoon.

        Siltikin voit ottaa rauhallisesti, By Numball... ei kukaan ole täydellinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin voit ottaa rauhallisesti, By Numball... ei kukaan ole täydellinen...

        Syyläinen päivystää nopeaan pattayan matkaillessaan syyläisen kyrpånså kanssa ihan kaljuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyläinen päivystää nopeaan pattayan matkaillessaan syyläisen kyrpånså kanssa ihan kaljuna.

        Kyrvånsyylån kolme syylåtarinåå poistettu, kattilassa kilisee 5555555


    • Anonyymi

      Miksi kaikki asiantravelin kuvat on poistettu?

      • Anonyymi

        En yhtään ihmettele että Aasiantravel poisti kuvat ja häipyi, miksipä tänne kukaan asiaa kirjottaisi. Aasiantravelin tarinoita, satojen kuvien kanssa saa lukea toiselta thaimaa aiheiselta alustalta, tunnistautumalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään ihmettele että Aasiantravel poisti kuvat ja häipyi, miksipä tänne kukaan asiaa kirjottaisi. Aasiantravelin tarinoita, satojen kuvien kanssa saa lukea toiselta thaimaa aiheiselta alustalta, tunnistautumalla.

        Kyrvånsyylåå otti koville Aasiantravellin reissut, laitoselämä käy aivorasian päälle.


      • Anonyymi

        Sehän meni nopeasti, taisi joku rakkaista ostaa! Odotamme kuvallista tulosta.


    • Anonyymi

      Ei mitään uutta länsirintamalla. Vaimoni nautti taas suunnattomasti pehmeästä jäniksestä.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe