ELÄMME LANGENNEESSA MAAILMASSA

Kyllä vain, elämme langenneessa maailmassa, ja siksi meillä on kaikkea epämiellyttävää, syöpäläisiä, kaiken maailman tauteja, sotia ja jumalattomuutta.

Nuo epämiellyttävät asiat ovat täällä siksi koska Aadam ja Eeva, ensimmäiset ihmiset uskoivat saatanaa joka ilmestyi käärmeen muodossa ja tekivät vastoin Jumalan nimenomaista käskyä ja söivät kielletyn puun hedelmiä. Ihmiset valitsivat kuulla saatanaa ennenkuin alkuperäistä Luoja-Jumalaa.

Kielletyn puun hedelmien syönti oli majesteettirikos Jumalaa kohtaan, ja siksi hän äärimmäisen oikeudentuntoisena langetti kirouksen ihmisille ja maaplaneetallemme.

Joku voi tietenkin kysyä, että miksi ensimmäisten ihmisten paratiisiin oli luotu kielletty puu?

En osaa sanoa, että miksi paratiisissa oli kielletty puu, mutta kielletty puu oli tosiasia.
Ja sen mukaan Aadamin ja Eevan olisi pitänyt olla kuuliaiset Jumalan kiellolle olla syömättä kielletyn puun hedelmää.

Eli kaikkinaiset sairaudet, sodat, syöpäläiset ja kaikki inhottava johtaa juurikin tuohon alkulankeemukseen, jonka seurauksena Jumala langetti kirouksen Aadamille ja Eevalle ja heidän jälkeläisillee.

Jumalan alkuperäinen tarkoitus oli luoda ihmisille täydellisen onnen paikka, mutta alkulankeemuksen seurauksena Jumala vaihtoi suunnitelmaan B-jonka seurauksista saamme nauttia tänäänkin kaikenlaisen kärsimyksen ja vajauden muodossa.

Ja Jumala on kuitenkin kaikesta huolimatta hyvä Jumala, ja ei lakannut rakastamasta ihmisiä, ja siksi hän antoi jopa Poikansa Jeesuksen kärsiä ristillä ja kuolla, että kaikki jotka suostuvat uskomaan tuohon Jeesukseen, saavat pahat tekonsa anteeksi ja lopulta ikuisen paikan paratiisissa.

Jos et vielä tunne Jeesusta, ja haluat tulla uskomaan ja tuntemaan häneen, niin voit rukoilla vaikka seuraavasti: Oi Jeesus tiedän rikkoneeni sinun käskyjäsi, halua tulla omaksesi ja anna kaikki pahat tekoni anteeksi ristin työsi voimasta.

Tuon kun tosissaan rukoilee, niin tulee Jeesuksen omaksi, ja tästä lähin pitää sitten seurata häntä elämässä.

30

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo minulle kielletty puu niin teen siitä puutarhakalusteet! Loput pilkon polttopuiksi! Jälkiruuaksi syön pari omenaa.

      • Anonyymi

        Olet siis suorittanut puutarha-alan perustutkinnon!


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ehkäpä taudit ja syöpäläiset ovat osa Jumalan pirullisen nerokasta suunnitelmaa :)

      Nimittäin raamatullinen paratiisi, jossa jokainen sukupolvi tekee vaikkapa esimerkiksi 5 lasta 25 vuotta täytettyään, voisi johtaa varsin mielenkiintoiseen väestönkasvuun jopa jo 1000 vuoden aikana. Lasketaanpa:

      Jos jokainen paratiisin asukas saa 5 lasta 25 vuotta täytettyään, heidän lapsensa olisivat seuraavan sukupolven aikana valmiita tekemään omat 5 lastaan. Näin ollen jokaisessa 25 vuoden jaksossa väkiluku kasvaisi eksponentiaalisesti.

      Olkoon N0 paratiisin alkuperäinen väestö ja r kasvukerroin (lapsia per henkilö). Tällöin väestön määrä N tulee kasvamaan sukupolvien myötä seuraavan kaavan mukaan:

      N = N0 * r^g

      Missä g on sukupolvien määrä.

      Aikajakso on 1000 vuotta, ja oletetaan sukupolven pituudeksi 25 vuotta. Tällöin 1000 vuotta / 25 vuotta = 40 sukupolvea.

      Jos alussa on vaikkapa 1000 ihmistä paratiisissa (N0 = 1000) ja jokainen tekee 5 lasta (r = 5), niin väkiluku 1000 vuoden päästä olisi:

      N = 1000 * (5)^40

      Tämä on valtava luku:

      N = 1000 * 9094947017729282379150390625

      Noin 9,094,947,017,729,282,379,150,390,625 ihmistä.

      Eli paratiisissamme väkiluku kasvaisi noin yhdeksään kvintiljoonaan. Tästä voimme päätellä, että olisi varsin ahdasta ja ruuhkaista paratiisissa, kun Jumala ei hoksannut tehdä maapalloa tarpeeksi suureksi. Huomioiden kaikkien mantereitten yhteenlaskettu pinta-ala, kullekin ihmiselle jäisi tilaa alle yksi neliömetri!

      • Anonyymi

        Tuossa alkuperäisessä pilviveikon "hyvässä" suunnitelmassa muuten kävisi jo laskujesi mukaan niin, että maapallon koko pelkästään ihmisten exponentiaalisen lisääntymisen takia, kasvaisi valon nopeudella lopulta.

        Kuvitelkaa, valon nopeudella kasvava ihmismassa maa-planeetalla 😄😅🤣!


      • Huomautan, että Jumala ei ole pirullinen. Joka tuollaisia väittää on aivan väärässä.

        Monesti toki Jumala sallii kärsimystä, mutta se ei ole hänen lopullinen tahtonsa.

        Piru, eli saatana, perkeleeksikin kutsuttu hän on todella pirullinen, hän ei rakasta ketään, ja hän on se alkusyy kaikelle pahalle ja kärsimykselle mikä ihmisiä ja eläimiäkin kohtaa.


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Huomautan, että Jumala ei ole pirullinen. Joka tuollaisia väittää on aivan väärässä.

        Monesti toki Jumala sallii kärsimystä, mutta se ei ole hänen lopullinen tahtonsa.

        Piru, eli saatana, perkeleeksikin kutsuttu hän on todella pirullinen, hän ei rakasta ketään, ja hän on se alkusyy kaikelle pahalle ja kärsimykselle mikä ihmisiä ja eläimiäkin kohtaa.

        Pirua ei ole olemassakaan.

        Se on keksitty (tai jumalan keksijät ) selittämään kaikenlainen pahuus ja epätäydellisyys tänne maailmaan.


    • Anonyymi

      Onneksi ihmeparantajat hoitavat nuo epämiellyttävät kaiken maailman taudit lahkoon kuuluvilta pelkästään kymmenyksiä vastaan. Jumalattomuuskaan ei ole mikään ongelma, koska jumaliahan löytyy siitä kaikesta maailmasta vaikka kuinka paljon valittavaksi asti.

      • Valitettavasti uskonharhaisen päässä loisivaan jeesusmatoon ei ole vielä kehitetty lääkettä.

        Sähköshokkihoitoa voisi joku ateistiksi eheytymistä haluava uskonharhainen kokeilla.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Valitettavasti uskonharhaisen päässä loisivaan jeesusmatoon ei ole vielä kehitetty lääkettä.

        Sähköshokkihoitoa voisi joku ateistiksi eheytymistä haluava uskonharhainen kokeilla.

        On tämä ateismikin sairaus josta on vaikea päästä eroon. Olen 78 vuotta kestäneen ateismin jälkeen tulla uskovaiseksi Jeesuksen lapseksi. Olen jo yli vuoden pyrkinyt ateismista eroon, Ei onnistu kun en tiedä mistä aloittaa. Lattialle en pääse sätkimään kun polvet ovat niin kuluneet.
        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä ateismikin sairaus josta on vaikea päästä eroon. Olen 78 vuotta kestäneen ateismin jälkeen tulla uskovaiseksi Jeesuksen lapseksi. Olen jo yli vuoden pyrkinyt ateismista eroon, Ei onnistu kun en tiedä mistä aloittaa. Lattialle en pääse sätkimään kun polvet ovat niin kuluneet.
        Varma Tieto

        Ateismi on erinomainen perälauta fundamentalististen uskovien valehteluja vastaan.

        Olin itse vuosia sitten myös sortunut fundamentalistiseen pakkomielteiseen uskomiseen, mutta loputtomat väittelyt ateistien kanssa käänsivät lopulta pääni hokemasta uskovien tapaan samaa mantraa, joka ei perustunut totuuteen.

        Ateismista on siis hyvä lähteä liikkeelle.

        Joka tapauksessa, olen edelleen kristitty, enkä oikeastaan ymmärrä, tai siis oikeastaan toisaalta ymmärränkin, fundamentalistien typerät tavat jankuttaa samaa virttä vuodesta toiseen. Koska sehän johtuu pelosta menettää oman uskonsa, jos antaa periksi piiruakaan raamatun vanhasta "kaanonista".

        Tuosta pelosta kannattaa päästä ehdottomasti irti.

        Niin pystyy katsomaan kaikessa rauhassa "boksin ulkopuolelle".
        Ja saa omaan mustavalkoiseen katsantokantaansa mukaan kaikki VÄRIT!

        Nimittäin - se oikea Jumala on paljon kaikkea muuta, kuin tuo vanha pölyttynyt kirja nimeltä raamattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi on erinomainen perälauta fundamentalististen uskovien valehteluja vastaan.

        Olin itse vuosia sitten myös sortunut fundamentalistiseen pakkomielteiseen uskomiseen, mutta loputtomat väittelyt ateistien kanssa käänsivät lopulta pääni hokemasta uskovien tapaan samaa mantraa, joka ei perustunut totuuteen.

        Ateismista on siis hyvä lähteä liikkeelle.

        Joka tapauksessa, olen edelleen kristitty, enkä oikeastaan ymmärrä, tai siis oikeastaan toisaalta ymmärränkin, fundamentalistien typerät tavat jankuttaa samaa virttä vuodesta toiseen. Koska sehän johtuu pelosta menettää oman uskonsa, jos antaa periksi piiruakaan raamatun vanhasta "kaanonista".

        Tuosta pelosta kannattaa päästä ehdottomasti irti.

        Niin pystyy katsomaan kaikessa rauhassa "boksin ulkopuolelle".
        Ja saa omaan mustavalkoiseen katsantokantaansa mukaan kaikki VÄRIT!

        Nimittäin - se oikea Jumala on paljon kaikkea muuta, kuin tuo vanha pölyttynyt kirja nimeltä raamattu.

        Onnittelut fundamentalismista pääsemisestä. Veikkaan ettei se ole helppoa.

        Itse olin "vain" kristinuskoinen ja menetin kokonaan uskon Jumalaan.
        Se oli minulle myös kahleita ravistuttava elämys. Minun ei enää tarvinnut valehdella itselleni edes aukkojen Jumalasta enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut fundamentalismista pääsemisestä. Veikkaan ettei se ole helppoa.

        Itse olin "vain" kristinuskoinen ja menetin kokonaan uskon Jumalaan.
        Se oli minulle myös kahleita ravistuttava elämys. Minun ei enää tarvinnut valehdella itselleni edes aukkojen Jumalasta enää.

        Itse olen ajatellut, että fundamentalistien pitäisi päivittää Jeesuksen opit nykypäivälle.

        Ja tämä päivityshän on yksinkertaisen helppoa: jos Jeesus eläisi nykyaikana, hän tottakai olisi demokratian, ihmisoikeuksien, tasa-arvon, sanavapauden kannattaja. Siis 100% humanisti.

        Vaikuttaakin siltä, että nämä fundamentalistit vastustavat kaikkia yllämainittuja ihmisoikeuksia kaikissa sen eri muodoissaan. Ja tällainen raamatun päivittämättömyys nykyajalle on erittäin tökeröä, typerää, mustavalkoista, lyhytnäköistä, epäviisasta.

        Tottakai Jeesus sen ajan vallanpitäjien vastustajana oli uudistaja, eli pesunkestävä demokraatti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi on erinomainen perälauta fundamentalististen uskovien valehteluja vastaan.

        Olin itse vuosia sitten myös sortunut fundamentalistiseen pakkomielteiseen uskomiseen, mutta loputtomat väittelyt ateistien kanssa käänsivät lopulta pääni hokemasta uskovien tapaan samaa mantraa, joka ei perustunut totuuteen.

        Ateismista on siis hyvä lähteä liikkeelle.

        Joka tapauksessa, olen edelleen kristitty, enkä oikeastaan ymmärrä, tai siis oikeastaan toisaalta ymmärränkin, fundamentalistien typerät tavat jankuttaa samaa virttä vuodesta toiseen. Koska sehän johtuu pelosta menettää oman uskonsa, jos antaa periksi piiruakaan raamatun vanhasta "kaanonista".

        Tuosta pelosta kannattaa päästä ehdottomasti irti.

        Niin pystyy katsomaan kaikessa rauhassa "boksin ulkopuolelle".
        Ja saa omaan mustavalkoiseen katsantokantaansa mukaan kaikki VÄRIT!

        Nimittäin - se oikea Jumala on paljon kaikkea muuta, kuin tuo vanha pölyttynyt kirja nimeltä raamattu.

        Joka tulee väittämään Jumalasta sellaista mikä ei sovi yhteen Raamatun ilmoituksen kanssa valehtelee niin, että korvat heiluvat. Ja vieläpä tuollainen onneton Raamatun vastainen väittäjä saattaa kuvitella, että on oikeassa!


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Joka tulee väittämään Jumalasta sellaista mikä ei sovi yhteen Raamatun ilmoituksen kanssa valehtelee niin, että korvat heiluvat. Ja vieläpä tuollainen onneton Raamatun vastainen väittäjä saattaa kuvitella, että on oikeassa!

        "Joka tulee väittämään Jumalasta sellaista mikä ei sovi yhteen Raamatun ilmoituksen kanssa valehtelee niin, että korvat heiluvat. "

        Ja mihin tämä väitteesi perustuu?
        Etkö todellakaan ymmärrä, että tuo rakastamasi kirja on kirjoitettu 2000 vuotta sitten, eli tottakai se tarvitsee päivityksiä.

        Otetaan esimerkki: maailman luominen tapahtui raamatun mukaan 6000 vuotta sitten.
        Nykytiede kumoaa tottakai tällaisen vanhan, huomio, vanhan väitteen joka ei tietenkään perustu nykyaikana vuonna 2024 minkäänlaisiin tieteellisiin faktoihin.

        Eli, kumpi tässä valehtelee? Kysynpä vaan.

        Onko valheellisista pakkomielteistäsi noin vaikeaa irrottautua?

        "Ja vieläpä tuollainen onneton Raamatun vastainen väittäjä saattaa kuvitella, että on oikeassa!"

        Juuri niin, ja nykytiede, ja kaikki tiedemiehet, ja jopa nykyuskovat, ovat samaa mieltä. Lukuunottamatta teitä superonnettomia fundamentalisteja.
        Ei ole minkäänlaista kuvittelua, vaan faktaa, tosiasioita, totuutta siis. Totuuden henkeä siis, tätä toista rakastamaasi sanaa: "pyhää henkeä" = totuuden henkeä = totuutta.

        Eikö sinun jumalasi juuri käske olemaan totuuden rakastaja?
        Ja totuuden puhuja?

        Jos siis sorrut valehteluun, niin sinähän se olet, joka joudut sinne suuresti mainostamaasi tulihelvettiisi, koska sorrut valehteluun totuuden puhumisen sijaan, koko ajan.

        Mietippä tätä.


    • Anonyymi

      Aatamin ja Eeva olivat ateisteja ja toivat pahuuden maailmaan. Pahuus periytyy ateistien geeneissä. Siksi kaikki vauvat syntyvät pahoina ateisteina. Tätä on perisynti.

      • Anonyymi

        urpo


    • Anonyymi

      "Tuon kun tosissaan rukoilee, niin tulee Jeesuksen omaksi, ja tästä lähin pitää sitten seurata häntä elämässä."

      Niin kauan kuin aloittaja yrittää komennella, siis saarnata epämiellyttävällä tavalla, uskomaan, niin käskienhän kukko ei varmasti laula.

      Mihin muuten tällä kertaa unohtui vastenmielinen uhkailu tulimerellä, joka siis ainoa vaihtoehto jos ei halua valita tästä joko-tai-tilanteesta?
      (Tämäkin ns. "tulimeri"-käsite on saanut alkunsa pelkästään varhaisen ajan uskovien geologian tietämättömyydestä. Siis siitä, että maapallon sisus on sulaa magmaa, laavaa. Ja tulivuorenpurkauksia luuli varhainen kansa jumalten tekemiksi rangaistuksiksi, vaikka ne ovat vain maaperän geologista toimintaa. Olisiko jälleen liian paljon vaadittu aloittajalta tajuta tällainenkin yksinkertainen asia raamatun senaikaisilta kirjoittajilta tietämättömyydeksi geologiasta, joka synnytti tämänkin väärinkäsityksen? )

      - - - -

      Tällaista pimeän keskiaikaista mustavalkoista putkikatseisuutta saa aikaiseksi se, kun lukee vain yhtä ainoaa pölyä keräävää kirjaa, eikä edes yritä sivistää itseään geologialla, biologialla, kaikella tieteellä.

      Ei jatkoon.

      • On historiallinen tosiasia, että Jeesus on ollut maailmassa ruumiillisessa muodossa ja kärsinyt ja kuollut ristillä.

        Jos helvettiä ja pahaa paikkaa minne voi joutua kuoleman jälkeen ei olisi, niin ei Isä Jumala olisi ikinä antanut Poikaansa Jeesusta kärsimään ja kuolemaan ristillä. Ja ei myöskään Jeesuksen olisi tarvinnut silloin suostua moiseen helvetilliseen kidutukseen mitä se oli kärsiä ja kuolla ristillä.

        Jeesus kärsi ja kuoli ristillä meidän ihmisten sijaisena, että nyt kuka hyvänsä joka suostuu uskomaan tähän Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa on vapaa helvetin tulen ikuisesta rangaistuksesta.


    • Anonyymi

      Uskovat elävät itse synkässä pimeydessä, että pelottaa, mitä he seuraavaksi keksivät.

      • Anonyymi

        Tuolla rajan takana myös putin-niminen KGB-pikkumies uskoo olevansa jumalan lähettämä ruoska, syntistä länttä vastaan. Ja venäjän nuorisoa aivopestään lisää uskomaan että putin on jokin jumalan lähettämä profeetta. Uusi kirja kertoo näistä aivopestyistä sotahulluista nuorista:https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b2ae6364-76fe-41c2-90be-6bd3bcad1439
        Eli, samaan aikaan putinin kreml valehdellen ja murhaten ja täyttä propaganda-koneistoa venäjällä pyörittäen tekee 10 kertaa pahempaa jälkeä oikeasti, mitä George Orwellin 1984-kirjan dystooppisessa maailmassa kuvataan.

        Tästä enää puuttuu, että USA:aan valitaan toinen hullu sekopää valtaan. Ja sitten nämä kaksi fundamentalisti-kristittyä, ovat maailman kahden suurimman ydinasevaltion johdossa.

        Tästä ei muuten synkeä pimeys enää voi synketä.

        Koska nuohan tollot voivat keksiä ihan mitä tahansa.
        Esimerkiksi ilmestyskirjan visioiden mukaan. Ne siis voivat tarkoituksella lähteä teettämään sellaista politiikkaa, joka suoraan johtaakin ilmestyskirjan kuvaamiin apokalyptisiin tapahtumiin.

        Ydinaseet esimerkiksi!


      • Joka elää niin, että kieltää uskon Jeesukseen, niin hän se vasta käsinkosketeltavassa pimeydessä onkin, vaikka saattaa valheellisesti kuvitella, että on valkeudessa!


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Joka elää niin, että kieltää uskon Jeesukseen, niin hän se vasta käsinkosketeltavassa pimeydessä onkin, vaikka saattaa valheellisesti kuvitella, että on valkeudessa!

        No mitäs mieltä olet vladimir putinista?

        Miehestä, joka väittää olevansa harras kristitty, joka aloitti hyökkäyssodan Ukrainaa vastaan valehtelemalla Ukrainassa olevan natseja joita vastaan venäjän piti hyökätä. Valehteli Volodimir Zelenskyinkin olevan natsi, vaikka Zelenskyi on juutalainen, eikä natsi todellakaan.

        Onko putin sinun mielestäsi Jumalan valittu soturi? Vai mikä?


    • Anonyymi

      Taru Aaramista ja Eevasta on satua. Tästä ei ole mitään epäselvyyttä muulla kuin nuoren maan kreationisteilla.

      Raamatun mukaan itse Jumala loi tämän käärmeen. Eikä sitä mainittu Saatanaksi.

      Nämä Aatami ja Eeva eivät kirjaimellisesti tienneet mitä hyvä ja paha tarkoittaa. He olivat siis syyntakeettomia. Tämän pitäisi olla punainen lippu jokaiselle jotka uskovat tuohon tarinaan

      Eikö se Jumala olekaan kaikkitietävä? Tuo ominaisuus tekisi hänelle mahdottomaksi olla tietämättä mitä tulee käymään.

      Eli et edes itse osaa sanoa miksi Jumala on tehnyt kielletyn puun houkuttavilla hedelmillä keskelle paratiisia ihmisten kiusaksi, jotka ovat taaperon tasoisia ja elävät mahdollisesti ikuisesti. Sen lisäksi Hän antaa puhuvan käärmeen (ja ilmeisesti muidenkin samankaltaisten eläimien) houkutella ihmistä tekemään toisin kun Hän haluaa.
      Ymmärrän ettet osaa vastata tuohon, koska se olisi selvä ansa.

      Eli sanot Jumalan taikoneen kirouksellaan kaikki pahuudet maailmaan? En ole ennen nähnyt uskovaisen suoraan myöntävän asiaa.

      Eihän tuo rakasta ihmistä kun pitää yllä kiroustaan? Sen ei tarvitsisi ollenkaan pelleillä lapsensa uhrauksella itselleen. Lähinnä kuulostaa sadistiselta.
      Miksi muuten kukaan ei saisi anteeksi uskomalla itse Jumalaan? Mikä ihmeen tarve koko pojalla on olla osallisena tähän sairaaseen juoneen?
      Ja tietysti kukaan ei ole saanut tämän mukaan edes mahdollisuutta saada anteeksi ennen tätä poikaa. Miten kukaan edes kehtaa kutsua tälläistä rakkaudeksi.

      Mitä rukoukseesi tulee niin se ei toimi. Kannattaa pyytää tuolta Jeesukselta toimivampi tapa.

      • Anonyymi

        Mutta katsos kun sinulla on vain kaksi vaihtoehtoa,, joko käristyä ikuisesti tulihelvetissä, tai ottaa vastaan usko vapahtajaan.

        Onhan tällaisilla vaihtoehdoilla kivaa uhkailla ja kiristää ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta katsos kun sinulla on vain kaksi vaihtoehtoa,, joko käristyä ikuisesti tulihelvetissä, tai ottaa vastaan usko vapahtajaan.

        Onhan tällaisilla vaihtoehdoilla kivaa uhkailla ja kiristää ihmisiä.

        uuh, etumukseni kiristyy kun katson Hunksei!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta katsos kun sinulla on vain kaksi vaihtoehtoa,, joko käristyä ikuisesti tulihelvetissä, tai ottaa vastaan usko vapahtajaan.

        Onhan tällaisilla vaihtoehdoilla kivaa uhkailla ja kiristää ihmisiä.

        Näin se valitettavasti on, että jos on tyhmä ja kieltäytyy uskomasta Jeesukseen, eikä muuta mieltään, niin tällaisen ainut loppusijoituspaikka on tulihelvetti.

        Sitä varten meille on annettu ristillä kärsinyt ja kuollut Jeesus, että vaikka on kuinka tyhmä ihminen itsessään, mutta kun suostuu uskomaan tähän Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa on vapaa rangaistuksesta, vaikka olisi ollut sarjamurhaaja aiemmassa elämässään.

        Murhaajatkin jotka uskovat Jeesukseen menevät ennemmin paratiisiin kuin siivot ateistit, jotka katsovat, etteivät tarvitse Jeesusta!

        Näin se vaan menee, ei ratkaise se kuinka paljon on tehnyt pahaa ja syntiä vaan se, että uskooko Jeesukseen omaksi edukseen vai ei.


    • Kyllä vain, kUNGENNUT Lalli - Langennut Kulli

    • Anonyymi

      lankea sinä polvillesi edessäni 🤣

    • Anonyymi

      Ymmärsinkö nyt oikein:

      Luonnonkatastrofit johtuvat siitä, että Maailmaa Hallitseva imbesilli Taika-Setä suuttui kahdelle ihmiselle siitä, että nämä söivät yhden omenan puhuvan käärmeen kertomuksen vuoksi?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe