Minusta ei kukaan välitä missään

Lähden täältä helvettiin.

193

3144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh ... noh! Syyhypunkki käsivarrellasi voi olla eri mieltä! Ei vaan huomenna tuntuu taas kivemmalta!

• Anonyymi

Iltaa, mitäpä nyt👩

• En ole kellekään yhtään mitään. En töissä en harrastuksissa, en kotona. En missään. Sama ku en olis olemassakaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole kellekään yhtään mitään. En töissä en harrastuksissa, en kotona. En missään. Sama ku en olis olemassakaan.

No voi sua👩🤗

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole kellekään yhtään mitään. En töissä en harrastuksissa, en kotona. En missään. Sama ku en olis olemassakaan.

Mistä se johtuu? Oletko pohtinut?

• Anonyymi kirjoitti:

Koska olen tällainen seinätapetti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

ketä ne viikonlopun paljutyypit oli?

• Anonyymi kirjoitti:

No voi sua👩🤗

Sinä olet ainoa joka näyttää välittävän oikeasti. 🤍

• Anonyymi kirjoitti:

Jotain tyyppejä joita en tunne kunnolla ja joita ei kiinnosta tuntea minua.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Höpöhöpö. Et sä missään töissä käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä paljutyypeistä kyselet tältä provomieheltä ja minkä takia, etkö ole nolannut jo itseäsi tarpeeksi vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Et sä missään töissä käy.

Eipä taida mies kyllä töissä käydä, kuten et käy sinäkään, että

• Sulle on turhaa selittää mitään ku et tajua.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jotain tyyppejä joita en tunne kunnolla ja joita ei kiinnosta tuntea minua.

miksi sä lähdit jos sä tiesit ettei sinne naisia tuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä paljutyypeistä kyselet tältä provomieheltä ja minkä takia, etkö ole nolannut jo itseäsi tarpeeksi vai?

No koska jani on sanonut ettei sillä ole kavereita niin sen takia kiinnosti keiden random jätkien kaa se lillluu paljussa

• Anonyymi kirjoitti:

miksi sä lähdit jos sä tiesit ettei sinne naisia tuu.

Koska harrastusporukka. Vaikka olisi ollut naisia mukava, niin ei ne olisi minusta ollut kiinnostuneita. En saa kehenkään edes ihastua saati mitään muutakaan. Aina tulee sanomista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Koska harrastusporukka. Vaikka olisi ollut naisia mukava, niin ei ne olisi minusta ollut kiinnostuneita. En saa kehenkään edes ihastua saati mitään muutakaan. Aina tulee sanomista.

no mikä muuttui sunnuntaina kun lauantaina sulla oli niin hausaa. oli alkoholia ja paljua ja nyt sulla muuttukin taas mieliala

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä olet ainoa joka näyttää välittävän oikeasti. 🤍

Toi vai mistä se välittää no voi sua on lausahdus joka osoittaa että hän säälii sua sääli taas ei kerro välittämisestä paskanvertaa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Nykyaikaa ,kaikilla sama,jos herkkis niin vielä pahempaa mut vain vahvat selviää ja surkimukset menee ,noh ,just sinne minne ei päivä paista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos musta susi niin voi haista pahalle

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Älähä nyt. Meitä on täällä monta. Kuuntelemme.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Prrr.Hmm.eipä hetken kuluttua tämäkään.

• Anonyymi

Tsemppiä suden iltaan. Itse ainakin arvostan tosi paljon sitä, että olet puolustanut minua monta kertaa!

• Anonyymi

Ethän sä voi meitä tänne jättää muuten tulee helvetissä ruuhkaa

• Täällä vastaan johonkin, niin saan pelkkää vittuilua.

• Anonyymi

Tätä en ymmärrä ollenkaan. Jos kohtelet muita hyvin myös mahdollisena anonyyminä, niin miksi sinulle vain vttuillaan? Varsin kummallista, mutta ikävässä kaikki on mahdollista.

• Anonyymi kirjoitti:

Tätä en ymmärrä ollenkaan. Jos kohtelet muita hyvin myös mahdollisena anonyyminä, niin miksi sinulle vain vttuillaan? Varsin kummallista, mutta ikävässä kaikki on mahdollista.

Minä en täällä anonyyminä esiinny.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en täällä anonyyminä esiinny.

No se on hyvä. Siinä tapauksessa ymmärrän vielä vähemmän niitä, jotka kiusaavat.

• Se ei ole mitenkään henkilökohtaista. Täällä on joitakin kirjoittajia, joita häiritsee ylipäänsä rekkautuneet kirjoittajat. Sitten jotkut/joku luulee, että kaikkien rekkautuneiden nimimerkkien takana on joku yksi ja sama ihminen. Mulle tulee sitä nälvimistä vaikka yritän olle vain omassa aloituksessani. En myöskään vastaa muiden aloituksiin etten houkuttele niitä P*kärpäsiä pilaamaan toisten aloituksia negatiivisilla kirjoituksillaan.

Täältä on monet rekatut lähteneet kiusauksen takia pois ja jotkut siirtyneet kirjoittamaan anonyyminä.

• lounas.ajatus kirjoitti:

Se ei ole mitenkään henkilökohtaista. Täällä on joitakin kirjoittajia, joita häiritsee ylipäänsä rekkautuneet kirjoittajat. Sitten jotkut/joku luulee, että kaikkien rekkautuneiden nimimerkkien takana on joku yksi ja sama ihminen. Mulle tulee sitä nälvimistä vaikka yritän olle vain omassa aloituksessani. En myöskään vastaa muiden aloituksiin etten houkuttele niitä P*kärpäsiä pilaamaan toisten aloituksia negatiivisilla kirjoituksillaan.

Täältä on monet rekatut lähteneet kiusauksen takia pois ja jotkut siirtyneet kirjoittamaan anonyyminä.

Kyllä, juuri näin. Anonyyminä helpompaa, kun ei tarvitse koko ajan väistellä los pelikanos i turbinos.

• Anonyymi

Pysy poissa, niin ongelmakin poistuu.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kyllä, juuri näin. Anonyyminä helpompaa, kun ei tarvitse koko ajan väistellä los pelikanos i turbinos.

Pelikaani turbiinissa pudottaa kuulemma lentokoneen alas olisko syytä miettiä paluuta potkurikoneisiin ni pääsis pienemmällä polttoaineen kulutuksella vahvat lavat vaan ni ei niiden lintuparvien takia tarvi lentää niin korkealla

• Yhtään aloitusta ei ole anonyyminä minulta ollut vuoden 22 jälkeen

• Anonyymi kirjoitti:

Pelikaani turbiinissa pudottaa kuulemma lentokoneen alas olisko syytä miettiä paluuta potkurikoneisiin ni pääsis pienemmällä polttoaineen kulutuksella vahvat lavat vaan ni ei niiden lintuparvien takia tarvi lentää niin korkealla

Juu, tietysti, vahvassa vara parempi.

• Kyllä kaikki muut täällä muhinoi ja keskenään seurustelee ja irl myös. Minä saan olla tuppisuina yksin aina. Ketään ei kiinnosta. Olen pelkkää ilmaa.

• Anonyymi

Minäkin olen. Siksi selailenkin tätä sivustoa. Se on hyvä että olet jaksanut pysyä positiivisena aloituksiesi kanssa viime viikkoina. Kiitos siitä. Välillä tulee heikompia hetkiä jolloin akut tarvitsevat latausta, jotta taas jaksaa.

• Ikävä-palstalla muhinoi? Enemmän täällä porukka kuittailee toisillensa kuin muhinoi. Huomattavasti vähemmän mukavia kirjoituksia kuin joskus aiemmin. Harmittaa, kun ihmiset eivät ota vastuuta yleisestä ilmapiiristä. Negatiivisuus lisää negatiivisuutta jne. Eihän kukaan jaksa aina posipölyihin tukehtua, mutta voihan sitä vaikka joskus imeä keuhkot täyteen.

• Anonyymi

"Kyllä kaikki muut täällä muhinoi ja keskenään seurustelee ja irl myös."

Tuossa kyllä nyt puhuu osin paranoia. Kun jotain itse kaipaa, niin silloin sitä näkee kaikkialla ja kaikki muu jää näkemättä. Ihmisellä on tapana itse vahvistaa uskoaan, myös olemattomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä kaikki muut täällä muhinoi ja keskenään seurustelee ja irl myös."

Tuossa kyllä nyt puhuu osin paranoia. Kun jotain itse kaipaa, niin silloin sitä näkee kaikkialla ja kaikki muu jää näkemättä. Ihmisellä on tapana itse vahvistaa uskoaan, myös olemattomaan.

Sepä se, miehen itserakkautta tihkuvat tekstit on tästä oiva esimerkki.

• Anonyymi

Hei noin on tuntunut monista!
      Ymmärrän sua🤍
      Tiedän mitä tarvit!

Haastan sua käymään
      paikallisessa Helluntaiseurakunnassa.
      Minutkin on haastettu noin aikoinaan.
      Sinne vaan istumaan penkkiin👍
      tulet yllättymään varmasti olen siitä 100 prosentin varma.

Rakkautta ja siunausta sinulle🤍

• Hmmm. Onpa jännä juttu, että otit Helarit puheeksi...

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Hmmm. Onpa jännä juttu, että otit Helarit puheeksi...

On meidän tehtävämme täällä
        kantaa toinen toisiamme
        halki synkimmän yön pitää päällä
        toivon kynttilää ettei kukaan jää yksin harhailemaan pimeyteen....

Pekka Simojoki

Särkyneiden majatalo

löytyy Youtubesta

• Mu5tasydän kirjoitti:

Hmmm. Onpa jännä juttu, että otit Helarit puheeksi...

Miks se on jännä susta et hellarit otti puheeksi?

• originalpieninainen kirjoitti:

Miks se on jännä susta et hellarit otti puheeksi?

Mulla on erittäin vahva tausta kyseenomaiseen uskontoon.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Joo mut aattelitko et kuittailis tms?
        Oon täällä muitaki hellareita..
        Ja siis eihän se ole mikää oma uskonto.

Joo mut aattelitko et kuittailis tms?
        Oon täällä muitaki hellareita..
        Ja siis eihän se ole mikää oma uskonto.

En tosiaankaan ajatellut. 🙏 Minusta se oli vain jännä yhteensattuma.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Lisään: Ei olekaan, väärä sanavalinta.

• Mu5tasydän kirjoitti:

No ei mun mielestä jos ajatellaan täällä käyviä uskovia niin eiköhä vaparit tai hellarit oo ne yleisimmät vaihtoehdot täällä.
        Iteki hellareis..

No ei mun mielestä jos ajatellaan täällä käyviä uskovia niin eiköhä vaparit tai hellarit oo ne yleisimmät vaihtoehdot täällä.
        Iteki hellareis..

Tämä oli uutta tietoa minulle, että täällä on juuri helluntailaisia.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä oli uutta tietoa minulle, että täällä on juuri helluntailaisia.

Mitä muita täällä sit on?

No en minä tiedä. Olen vain uskonnosta nähnyt joskus puhuttavan.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

kyllä mä olen ihan evankelisluterilainen

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Oletko mies, joka olet esiintynyt tässä keskustelussa/aloituksessasi jo neljällä eri nikillä saanut lapsena isosta kirjasta päähän ns? Selittäviä tekijöitä kato

• Anonyymi

Voi tätä sun huomionhakua ja itsesäälissä rypemistä. Tämänkin aloituksen teit vain kerjätäksesi sääliä. Sen kun lähdet, ei siitä tarvitse aloitusta tehdä.

• Mene sinä seurustelemaan ja muhinoimaan.

• Anonyymi

Etkö pidä tästä miehen luomasta karikatyyrista- viekö se sinun emojitunnisteelta huomiota?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mene sinä seurustelemaan ja muhinoimaan.

Minä en seurustele, enkä muhinoi. Olet niin katkera. Muuta asennettasi, niin saatat päästä seurustelemaan ja muhinoimaan. Ei naiset pidä tommosesta ruikuttamisesta.

• Anonyymi

Tykkään lueskella kirjoituksiasi aamulla ja illalla. Niistä tulee sellainen tuttuuden tunne. Niin kuin päivärutiineista yleensä. Ja tietää, että varmuudella joku muukin käy täällä päivittäin.

• Anonyymi

Ei kai noilla käytöstavoilla. Antaisit itsestäsi vähemmän vastenmielisen kuvan ja tekisit itsestäsi heti helpommin tykättävän. Ja mä en sano tätä lainkaan pahalla. Mä olen yrittänyt monet kerrat jutella sun kanssasi mukavia ja mukavasti, mutta sulla on hyvin ikävä tapa alkaa puhua rumasti itsestäsi tai muista. Ei ole mitenkään välttämätöntä edes esittää yhtään mitään. Riittää kun nielaisee edes osan niistä rumista sanoista ja lauseista, joita tulee mieleen laukoa ja jättää mielummin vaikka vastaamatta niille, jotka pistävät ärsyttämään ja sapen kiehumaan.

• Minulle muuta koskaan kukaan sano kuin huomenta. Sen jälkeen ei enää kiinnosta yhtään kysellä eikä jutella muuta...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minulle muuta koskaan kukaan sano kuin huomenta. Sen jälkeen ei enää kiinnosta yhtään kysellä eikä jutella muuta...

Siinäpä taas huomaamme miten vähän sä itse arvostat heitä, jotka sinulle täällä nätisti kirjoittavat. Väität ettei heitä ole edes olemassa. Ihmetteletkö oikeasti, jos sinulle ei lopulta enää tee mieli jutella, kun seuraavassa hetkessä näkee sitten sun kirjoittelevan miten sinulle " muuta koskaan kukaan sano kuin huomenta. Sen jälkeen ei enää kiinnosta yhtään kysellä eikä jutella muuta."?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minulle muuta koskaan kukaan sano kuin huomenta. Sen jälkeen ei enää kiinnosta yhtään kysellä eikä jutella muuta...

Sitä en yhtään ihmettele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menepä nyt johonkin muuhun kohtaan ketjua oksentamaan, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä tuntuu olla mäntti, joka kuvittelee saavuttavansa jotain virheellisellä identifioinnillaan? Sivusta

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jep, no näyttää siltä, että etpä sä mun jutteluitani ole edes huomannut, etkä välittänyt niistä jaskaakaan. Eli et vrmasti myöskään menettänyt siinä mitään, että en enää viitsinyt sulle jutella. Eihän mua ole edes olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, no näyttää siltä, että etpä sä mun jutteluitani ole edes huomannut, etkä välittänyt niistä jaskaakaan. Eli et vrmasti myöskään menettänyt siinä mitään, että en enää viitsinyt sulle jutella. Eihän mua ole edes olemassa.

Olen kyllä huomioinut kaikki viestit, mitä mulle on kirjotettu. En ole uskaltanut omia mitään anonyymejä juttuja, kun en tiedä kelle ne on.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olen kyllä huomioinut kaikki viestit, mitä mulle on kirjotettu. En ole uskaltanut omia mitään anonyymejä juttuja, kun en tiedä kelle ne on.

Eipä siltä vaikuta, kun "Minulle muuta koskaan kukaan sano kuin huomenta. Sen jälkeen ei enää kiinnosta yhtään kysellä eikä jutella muuta". No mutta se siitä. Kannattaa miettiä tuota kommenttiasi ja sitä mitä se tekee mielenkiinnolle jutella sun kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä siltä vaikuta, kun "Minulle muuta koskaan kukaan sano kuin huomenta. Sen jälkeen ei enää kiinnosta yhtään kysellä eikä jutella muuta". No mutta se siitä. Kannattaa miettiä tuota kommenttiasi ja sitä mitä se tekee mielenkiinnolle jutella sun kanssasi.

jani oli yhden päivän miekkailukavereitten kaa mökillä ja ei jutellut koko aikana mitään. mikä järki oli lähteä mökille jos se tuottaa noin pahan olon arkena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jani oli yhden päivän miekkailukavereitten kaa mökillä ja ei jutellut koko aikana mitään. mikä järki oli lähteä mökille jos se tuottaa noin pahan olon arkena

Eipä ole minun ongelmani. Mitä se sua noin ahdistaa?

• Anonyymi

Sinullehan se näkyy olevan, kun piti mullekin tulla moisesta tilittämään. Mä en ole tässä ketjussa jauhamassa jollekin sekopäiselle palstastalkkerille. Mene johonkin toiseen kohtaan ketjua valittamaan, kiitos.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulle ripitettiin siitä kun menin koskemaan naiseen ja sanottiin että en saa ikinä koskea kehenkään. Ite hyppi ensin syliin. Ja tästä on jo vuosi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minulle ripitettiin siitä kun menin koskemaan naiseen ja sanottiin että en saa ikinä koskea kehenkään. Ite hyppi ensin syliin. Ja tästä on jo vuosi.

Et tiennyt että nainen on varattu.just

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

sulla on kiva mennä jatkossa miekkailee. mukavia harrastuskaverita sulla. vuoden kuluttua taas mökkireissu samojen ihanien miesten kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

Et tiennyt että nainen on varattu.just

No ei siitä hänen käytöksestä tullut mieleen että on. Sitten väitti että olin hyväksikäyttäjä. Kiitos vaan. Heti kun on ruma niin saa kuulla tällaista.

• Anonyymi kirjoitti:

sulla on kiva mennä jatkossa miekkailee. mukavia harrastuskaverita sulla. vuoden kuluttua taas mökkireissu samojen ihanien miesten kanssa

En puhu hänelle enää mitään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

no nyt ymmärrän kun eivät pyydä sua koskaan viettää iltaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

siellä miekkailussa kuitenkin törmäät häneen

• Anonyymi kirjoitti:

siellä miekkailussa kuitenkin törmäät häneen

No se ei saa haitata kumpaakaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No se ei saa haitata kumpaakaan.

no onneks siellä on vaan tuo yksi mies joka ei tykkää susta

• Anonyymi kirjoitti:

no onneks siellä on vaan tuo yksi mies joka ei tykkää susta

Taikka nainen. Naiset eivät tykkää minusta yleensä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Taikka nainen. Naiset eivät tykkää minusta yleensä.

aaa mä luulin että mies oli sanonut sulle siitä naisesta joka tuli sun syliin

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No ei siitä hänen käytöksestä tullut mieleen että on. Sitten väitti että olin hyväksikäyttäjä. Kiitos vaan. Heti kun on ruma niin saa kuulla tällaista.

Ja sitten viestini vieläpä poistetaan. Ikäänkuin mä muka olisin sanonut yhtään mitään loukkaavaa.

Oikeasti, mä en ymmärrä lainkaan mistä sä edes valitat. Sä ihan itse ignooraat ihmiset, jotka juttelevat sulle asiallisia ja väität, ettei kukaan muka täällä niin tekisi. Kehtaat vieläpä väittää, että sellaisia ihmisiä ei ole. Voimme siis todeta, että en ole koskaan jutellut sun kanssasi täällä mm. piirustusharrastuksestasi (itselläni kun sattuu olemaan sama harrastus). Leikitään siis, että en ole olemassa, joten et tosiaan menetä mitään siinä, että en enää viitsi sun kanssasi jutella.

Toinen mitä teet ihan itse on, että sä ihan itse jauhat viestitolkulla tuon palstastalkkerisi kanssa. Mä jaksoin monta kertaa tulla suo puolustamaan, mutta en jaksa enää. Sä ihan itse aina vaan ja jatkuvasti lähdet mukaan keskusteluun hänen kanssaan. Sä taidat loppujenlopuksi kuiten tykätä häneltä saamastasi huomiosta, sillä sä et jätä juttelematta hänelle, vaikka valitatkin, että sua kiusataan. Mä alan olla jo sitä mieltä, että sä taidat kirjottaa nuo hänen juttunsa ihan itse. 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten viestini vieläpä poistetaan. Ikäänkuin mä muka olisin sanonut yhtään mitään loukkaavaa.

Oikeasti, mä en ymmärrä lainkaan mistä sä edes valitat. Sä ihan itse ignooraat ihmiset, jotka juttelevat sulle asiallisia ja väität, ettei kukaan muka täällä niin tekisi. Kehtaat vieläpä väittää, että sellaisia ihmisiä ei ole. Voimme siis todeta, että en ole koskaan jutellut sun kanssasi täällä mm. piirustusharrastuksestasi (itselläni kun sattuu olemaan sama harrastus). Leikitään siis, että en ole olemassa, joten et tosiaan menetä mitään siinä, että en enää viitsi sun kanssasi jutella.

Toinen mitä teet ihan itse on, että sä ihan itse jauhat viestitolkulla tuon palstastalkkerisi kanssa. Mä jaksoin monta kertaa tulla suo puolustamaan, mutta en jaksa enää. Sä ihan itse aina vaan ja jatkuvasti lähdet mukaan keskusteluun hänen kanssaan. Sä taidat loppujenlopuksi kuiten tykätä häneltä saamastasi huomiosta, sillä sä et jätä juttelematta hänelle, vaikka valitatkin, että sua kiusataan. Mä alan olla jo sitä mieltä, että sä taidat kirjottaa nuo hänen juttunsa ihan itse. 🙄

Ei se niin oo todellakaan... Se onnistuu vaan aina ärsyttää mua ja viemään sen huomion itseensä... Kuten tuolla Kirsin kanssa keskustellessakin yrittää. Tottakai haluaisin jutella sunkin kanssa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei se niin oo todellakaan... Se onnistuu vaan aina ärsyttää mua ja viemään sen huomion itseensä... Kuten tuolla Kirsin kanssa keskustellessakin yrittää. Tottakai haluaisin jutella sunkin kanssa.

Itsepä sen valitset kenelle juttelet. Sä tunnut lopulta kuitenkin vain tykkäävän häneltä saamastasi huomiosta, joten anna teidän jutella rauhassa. Pidä hauskaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

no juttele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsepä sen valitset kenelle juttelet. Sä tunnut lopulta kuitenkin vain tykkäävän häneltä saamastasi huomiosta, joten anna teidän jutella rauhassa. Pidä hauskaa.

mä meen kohta nukkuu. koska mä olen ihminen joka nukkuu yöllä eikä roiku netissä aamuyöhön.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tajuatko sä muuten yhtään miten loukkaavaa se on, kun annat toisen tunkea noin keskustelunne väliin ja alkaa jauhaa ihan muita asioita siinä? Yksittäinen kommentti on tietenkin ok, mutta kun alat jauhaa siinä viestitolkulla täysin asian vierestä jonkun tuollaisen kanssa. Senkin ymmärtää, jos jutustelet anonyymin kanssa, niin eipä sitä välttämättä heti tajua, että siinä kirjottelee joku muukin (tosin kyllä se aika on on huomattavissa), mutta kun sä teet sitä jutellessasi toisen rekatunkin kanssa, että päästät tuon "kiusaajasi" tunkemaan siihen viestitolkulla väliin ja välillä kaappaavan koko keskustelun. Onko se susta joku ihme, että sun kanssasi ei oikein viitsitä keskustella?

• Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko sä muuten yhtään miten loukkaavaa se on, kun annat toisen tunkea noin keskustelunne väliin ja alkaa jauhaa ihan muita asioita siinä? Yksittäinen kommentti on tietenkin ok, mutta kun alat jauhaa siinä viestitolkulla täysin asian vierestä jonkun tuollaisen kanssa. Senkin ymmärtää, jos jutustelet anonyymin kanssa, niin eipä sitä välttämättä heti tajua, että siinä kirjottelee joku muukin (tosin kyllä se aika on on huomattavissa), mutta kun sä teet sitä jutellessasi toisen rekatunkin kanssa, että päästät tuon "kiusaajasi" tunkemaan siihen viestitolkulla väliin ja välillä kaappaavan koko keskustelun. Onko se susta joku ihme, että sun kanssasi ei oikein viitsitä keskustella?

No en minä sitä tarkoituksella tee... Olen kai tyhmä tai jotain...

• Ihanko nyt noin on täysin?
      Niinkö vttu oikeesti?
      No tämäpä vtun kiva juttu..

• No sullakin on se pantteri jossain.

• mustasusi kirjoitti:

No sullakin on se pantteri jossain.

Voi jestas oikeesti.
        En vttu ymmärrä.
        Jos mulla on palstalla jotain nii siitäkö sä kiukkuut täällä?
        Aattelepa sulla on sentää irl ne joiden kans olit vkl
        Oli kynttilä illallisia ja vaikka mitä..
        Mä vttu irl mietin vaan et onkohan mua enää
        Jos menen vtun leikkaukseen.

Voi jestas oikeesti.
        En vttu ymmärrä.

Minä en sinun takia tässä kiukkua yhtään. Sori jos ymmärsit väärin.

Voi jestas oikeesti.
        En vttu ymmärrä.

Ja kynttiläillallinen oli kuitenkin täysin naiseton tapahtuma, kuten kaikki minun elämässä nykyään. Ku en saa kehenkään enää edes katsoa saati koskea.

Oon pahoillani.

• mustasusi kirjoitti:

Minä en sinun takia tässä kiukkua yhtään. Sori jos ymmärsit väärin.

Joo tosta otin äkästyksen koska tää sun alotus sai mut suuttumaan..
        Ja samalla satutti..

Ja samalla satutti..

Sun ei tätä tarvinnut ottaa henkilökohtaisesti, eikä muidenkaan. Mulla vaan on hiton ulkopuolinen olo aina joka paikassa.

• mustasusi kirjoitti:

Ja kynttiläillallinen oli kuitenkin täysin naiseton tapahtuma, kuten kaikki minun elämässä nykyään. Ku en saa kehenkään enää edes katsoa saati koskea.

Oon pahoillani.

No vttu eipä kuule täälläkää ole ketään.
        Katos kun jotain vikaahan täytyy olla kun joko mikään ei ole totta, tai sit jostai syystä en kelpaa.

Tai alkaa tuntumaan vaan sille että tosiaan mussa ole kun joku hiton vika, paha henki tai jotain kun kaikki joille puhun alkaa joko kiukkuu tai sit itsetuhosiks tai sen semmosta.

Että eiköhän se ole niin et parempi kun mua ei ois nii ois selvästi muilla parempi olla.
        Ja koko vtun palstalla.

Että Hei Hei vaan sitte...
        No ei tää nyt just oo se lopullinen hyvästi.
        Tuun viel pyörähtää kyllä.
        Pitää kuitenki vielä yks aloitus tehä ainaki.

Katos kun jotain vikaahan täytyy olla kun joko mikään ei ole totta, tai sit jostai syystä en kelpaa.

Tai alkaa tuntumaan vaan sille että tosiaan mussa ole kun joku hiton vika, paha henki tai jotain kun kaikki joille puhun alkaa joko kiukkuu tai sit itsetuhosiks tai sen semmosta.

Että eiköhän se ole niin et parempi kun mua ei ois nii ois selvästi muilla parempi olla.
        Ja koko vtun palstalla.

No ei tämä ollut nyt mitään sinusta johtuvaa...

• mustasusi kirjoitti:

Sun ei tätä tarvinnut ottaa henkilökohtaisesti, eikä muidenkaan. Mulla vaan on hiton ulkopuolinen olo aina joka paikassa.

No ihanku ei ois muilla..

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

miksi sä sitten lähdit viikonloppuna juhlii jos sä et tuntenut niitä miehiä.

No ihanku ei ois muilla..

No ei ainakaan niissä paikoissa missä itse oon. Kaikilla muilla on kumppanit ja hauskaa yhdessä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No ei ainakaan niissä paikoissa missä itse oon. Kaikilla muilla on kumppanit ja hauskaa yhdessä.

juo enemmän alkoholia niin näytät voivan paremmin kuten viikonloppuna.

• mustasusi kirjoitti:

Huomaa kyllä et mussa se vika on..
        Tuollahan toi yks sanoo lopettavansa kaiken..
        Eipä mun sit tarviikaa yhtää aloitusta tehäkää kun se olikin palstalla jne.
        Vttu hienoo

Huomaa kyllä et mussa se vika on..
        Tuollahan toi yks sanoo lopettavansa kaiken..
        Eipä mun sit tarviikaa yhtää aloitusta tehäkää kun se olikin palstalla jne.
        Vttu hienoo

Ei ole sussa vika nyt. Lopeta tuo itsesi syyttäminen.

• No koita nyt päästä siitä yli.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No koita nyt päästä siitä yli.

mä vastasin tolle yhelle joka ei tiedä sua

Ja koko vtun palstalla.

Hengitä syvään ja mieti vielä uudestaan 🤗🐼

🐻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juo enemmän alkoholia niin näytät voivan paremmin kuten viikonloppuna.

Tapailetteko te tämän miehen kanssa sitten viikonloppuisin kun noin hyvin tiedät voinnit ha muut?

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Ja samalla satutti..

Aika voimakkaita reaktioita sinulla mies omia tekstejäsi kohtaan, kannattaako jättää kirjoittamatta jos itkettää?

• Anonyymi

Toivottavasti lähdet ja mahdollisimman pian!

• Anonyymi

Tsemppiä susi 🙋☕️

• Anonyymi

Minä rakastan sua❤️
      Halaan sua täältä niin kovaa ettet voi olla tuntematta🤗

• Kiitos. ❤️

• Anonyymi

Kai sitä voi tehdä asioita huvikseen ja vähät välittää jos ei kukaan liiemmin välitäkään.

• Onhan se noinkin kyllä.

• Anonyymi

SELLAISEKSI SE ON MENNYT, JOKAINEN RAKENTAA VAIN ITSELLEEN JA KERÄÄ RAHAA, MAHDOLLISIMMAN PALJON. VIRKAA JA ARVOA.
      KAIKKI PYRKIVÄT OLEMAAN NOKKAMIEHESTÄ LÄHTIEN ARVOJOHTAJIA.

• Anonyymi

Suuria ja mahtavia titteli jota hakee usa venäjä ja kiina mihinkäs noista maista ajattelitten voivanne luottaa mä olen aina luottan mielummin pieneen ja vahvaan

• Anonyymi

Muista tuo on lupaus joka pitää toteuttaa josko edes yhden lupauksen elämässäs toteuttasit sinäkin

• Anonyymi

Hyvää matkaa ,kerro tutuille terveisijä

• Anonyymi

minulla on taas sillein kuntoilussa, ettei oikein riitä mikään.

• Mulle tullut salille lähtemisestä vaikeaa. Voi johtua siitäkin että siellä eräs tietää minut... Eikä taida tykätä yhtään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mulle tullut salille lähtemisestä vaikeaa. Voi johtua siitäkin että siellä eräs tietää minut... Eikä taida tykätä yhtään.

kenet sä nyt oot suututtanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kenet sä nyt oot suututtanut

Olisikohan tuo mies, jota ilmiselvästi yrität aikuismaisesti maalittaa joksikin toiseksi suututtanut kirjaimellisesti puoli suomea?

• Anonyymi

Miten just se estäisit sen ettei suomessa niin moni kärsi yksinäisyydestä ?
      Mitä käytännön ratkaisuja sä keksit heti ?
      Miten just sä muutaisit sun elämää virheistä oppineena.
      Sulla jos jollakin pitäisi olla paljon tietoa yksinäisyydestä ja sen syistä suomessa...
      Ja koska on ikää ja kokemusta myös asiota joita voit niille tehdä ...
      (Kunhan lopetat itsesäälin ja mulle mulle ajattelun eka)
      Millaisia tukitoimia haluasit luoda yksin eläville ?
      Tai saati yksineläville vanhuksille?

Pointti oli se että mietitkö sä ikinä mitä hyvää sun elämäs on sen siaan että valitat jostakin asiasta joka päivä tai sitä miten just sun näkulmalla tai tiedolla voi auttaa muita ihmisiä? Tai kehittää yhteiskunnan tukitoimia?
      Sillä sä saisit sisältöä elämääsi.
      Teet niistä omaan elämää kuuluvista asioita tärkeää..

Tolla sun
      Mulle mulle ... minulle minulle
      mallilla ei pitkälle pötkitä

• Anonyymi

ei ne oikeasti välitä kenestäkään eikä pystykään sen toiminnan takia. vievät ihmisyyttä ja normaalia elämää. ihmiset pyrkii alistamaan toisiaan ja hyötymään ja osa pelosta ja osa hyödyn halusta. kukaan ei luota lejrnkäön, kukaan ei oikeasti rakasta ihmistä ja yhteistä normaalia elämää vaan mietitään vaan omaa tietoisuutta, ryhmähyötyä ja keinoja välttää paskaa.

• Anonyymi

Ateistisuutta!

• Anonyymi

No ei kyllä kukaan minustakaan pidä. Viikonloppuna baarissa yks nainen suuttui mulle niin että melkein laittoi yhden miehen hakkaamaan mut. Olen vuosia sitten ollut ihastunut kyseiseen naiseen mutta se oli yksipuolista. Olen stalkannut ja häiriköinyt kyseistä naista. No nyt en sitten varmaan voi enää mennä sinne baarinkaa vaikka se on ainut paikka jossa olen voinut edes jutella ihmisille. Tiedän kyllä että itse aiheutettu tilanne mutta tämä yksinäisyys tekee tosiaankin hulluksi.

KilttiMies89

• Tosi ikävä juttu. Voimia.

• Anonyymi

Ala heti pelaamaan jääkiekkoa, näin voit vaikka raiskata sen naisen ja ei tule kuin ehdollista, jos sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ala heti pelaamaan jääkiekkoa, näin voit vaikka raiskata sen naisen ja ei tule kuin ehdollista, jos sitäkään.

Viittaatko nyt tapaus Rönniin?

KilttoMies89

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tosi ikävä juttu. Voimia.

Kiitos tsempeistä eihän tää hyvältä tunnu vaikka tilanne olisikin itseaiheutettu. Enpä ole silti mitään pahaa kenellekkään tehnyt. Oikeuttaako se väkivaltaan jos olen joskus kännissä purkanut turhautumistani ja sekoillut?

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tsempeistä eihän tää hyvältä tunnu vaikka tilanne olisikin itseaiheutettu. Enpä ole silti mitään pahaa kenellekkään tehnyt. Oikeuttaako se väkivaltaan jos olen joskus kännissä purkanut turhautumistani ja sekoillut?

KilttiMies89

Ei oikeuta väkivaltaan, mikään muu kuin itsensä ja rakkaittensa puolustaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Luuletko että se nainen tykkäs ahdistelusta ja häiriköimisestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että se nainen tykkäs ahdistelusta ja häiriköimisestä?

No ei varmasti tykännyt enkä varmasti tee niin enää.

Toivottavasti hänkin voi lakata kantamasta kaunaa mua kohtaan.

KilttiMies89

• Anonyymi

Ai että kiltti mies, kun häiriköi ja stakkkaa? Ja menit sinne baariin siinä toivossa että näet hänet ja menit vielä juttelemaan? Tuo ei ole kilttiä vaan ilkeää. Olet kaikkea muuta kuin kiltti jos et jätä ihmistä rauhaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Vai et ole pahaa tehnyt, kun olet häiriköinyt ja stalkannnut? Se on nimenomaan pahan tekemistä. En ihmettele että se nainen inhoaa sinua. Menitkö oikein juttelemaankin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että kiltti mies, kun häiriköi ja stakkkaa? Ja menit sinne baariin siinä toivossa että näet hänet ja menit vielä juttelemaan? Tuo ei ole kilttiä vaan ilkeää. Olet kaikkea muuta kuin kiltti jos et jätä ihmistä rauhaan!

No en mennyt sinne baariin siinä toivossa että olisin nähnyt kyseistä naista. Hän itse tuli mulle juttelemaan ja heitti mut käytänmössä pihalle sieltä sen miehen kanssa. Toivottavasti tämä nyt riitti hänelle ja myös minä saisin olla rauhassa häneltä. Hänellä kuulemma kaikki ne viestit tallella mitä olen lähettänyt.

No otin kyllä tästä opikseni enkä tee tuollaista enää kenellekkään. Enkä pelkästään siksi että sain opetuksen. Ymmärrän kyllä muutenkin tehneeni väärin. En nyt ala tässä selittelemään käytöstäni sen enempää kun se on turhaa. Surullista jos joku vihaa mua koko loppuelämänsä mutta sitten se on kai niin. Omiin tekemisiini voin vaikuttaa mutta en muiden jos jonkun olen noin pahasti suututtanut. Onneksi en kuitenkaan käytännössä ole tehnyt muuta kuin uhkaillut kännissä. Ehkä asiat on vielä jotenkin korjattavissa painosanalla ehkä.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

No en mennyt sinne baariin siinä toivossa että olisin nähnyt kyseistä naista. Hän itse tuli mulle juttelemaan ja heitti mut käytänmössä pihalle sieltä sen miehen kanssa. Toivottavasti tämä nyt riitti hänelle ja myös minä saisin olla rauhassa häneltä. Hänellä kuulemma kaikki ne viestit tallella mitä olen lähettänyt.

No otin kyllä tästä opikseni enkä tee tuollaista enää kenellekkään. Enkä pelkästään siksi että sain opetuksen. Ymmärrän kyllä muutenkin tehneeni väärin. En nyt ala tässä selittelemään käytöstäni sen enempää kun se on turhaa. Surullista jos joku vihaa mua koko loppuelämänsä mutta sitten se on kai niin. Omiin tekemisiini voin vaikuttaa mutta en muiden jos jonkun olen noin pahasti suututtanut. Onneksi en kuitenkaan käytännössä ole tehnyt muuta kuin uhkaillut kännissä. Ehkä asiat on vielä jotenkin korjattavissa painosanalla ehkä.

KilttiMies89

Etköhän sinä nyt syyllistä itseäsi ihan mitättömästä asiasta? Ettäkö kehenkään ei saisi mennä tutustumaan ja juttelemaan? Ei varmaan silloin, jos toinen kieltäytyy ja käskee painua vttuun. Mutta kiinnostaisiko sellaista tunteakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi vähän katsoa ensin mitä kaikkea ihmiselle on elämässä tapahtunut ennenkuin tuomitsee noin jyrkästi. Mutta ymmärrän täysin suuttumuksen ja jopa vihan. Tein väärin mutta otan siitä opikseni etten enää toista samoja virheitä.

KilttiMies89

• Anonyymi

kiva kuva

• 😊🌞

• Anonyymi

☀️☀️☀️☀️☀️

• Anonyymi

Kyllä Juhlamokka on parasta 👩☕️😂

• Hassu. Löfbergs on parasta. 😅

• Anonyymi

ikäihmisten kahvia.

• Anonyymi kirjoitti:

ikäihmisten kahvia.

Aijaa. En tiennyt että kahveissakin on tällainen ikälokerointi.

• Anonyymi

Ok koskaan nähny👩☕️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aijaa. En tiennyt että kahveissakin on tällainen ikälokerointi.

On se kummaa ikäsyrjintää 👩☕️

• Anonyymi kirjoitti:

Ok koskaan nähny👩☕️

Kirjoitellaan mieluummin sinne mun uuteen ketjuun, jookos? 😊☕

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kirjoitellaan mieluummin sinne mun uuteen ketjuun, jookos? 😊☕

Pitää lähtee kohta töihin👩☕️

• Anonyymi kirjoitti:

On se kummaa ikäsyrjintää 👩☕️

Todellakin. Mä en ajattele mistään kahvista tai muustakaan tuotemerkistä, että vaan tietyn ikäinen voisi käyttää. Käytän sitä mistä tykkään ☕

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää lähtee kohta töihin👩☕️

Ok. Oletko pitkään tänään töissä? ☕️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ok. Oletko pitkään tänään töissä? ☕️

Terve. Tulin tauolle puolta päivää teen👩☕️

• Anonyymi kirjoitti:

Terve. Tulin tauolle puolta päivää teen👩☕️

Moikka. Sehän kiva. Mä meen kohta koko illaksi. Lepään ensin vähän. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Moikka. Sehän kiva. Mä meen kohta koko illaksi. Lepään ensin vähän. 😊

Juu kivaa työpäivää👩☕️

• Anonyymi kirjoitti:

Juu kivaa työpäivää👩☕️

Kiitos. Kivaa päivää nyt. Mä alan lähteä. 🤗

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Kivaa päivää nyt. Mä alan lähteä. 🤗

Oon neljään moikka👩

• Anonyymi kirjoitti:

Oon neljään moikka👩

Ok. Moi! 😊

• Anonyymi

Lähde sieltä kotisohvalta liikkeelle !

• Anonyymi

Itsedääli ei auta

Sun pitää miettiä

• Anonyymi

Eiköhän se ole parempi rassukka, että tämä äijä pysyy siellä kotisohvallaan

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se ole parempi rassukka, että tämä äijä pysyy siellä kotisohvallaan

Niin pysynkin. Kuolleena maailmalta.

• Anonyymi

Jeesus rakastaa sinua! Rukoilen puolestasi, että saat synnintuntoa, mikä johtaa Jeesuksen luokse tunnustamaan syntisi, mikä johtaa parannuksen tekoon elämässäsi ja iänkaikkiseen pelastukseen!
      Jumalalalla on suunnitelma sinunkin varallesi, mutta Hän ei laita sinua oikealle polulle väkisin, sinun pitää itse haluta sitä.

Ja jos et halua niin sitten et halua, mutta älä luule hetkekään etteikö sinuakin varten olisi hienot suunnitelmat jo tässä maanpäällisessä elämässä, jos vaan itse haluat ne vastaanottaa! Siunausta elämääsi! 💗

• Anonyymi

Mitkä hienot suunnitelmat 64-vuotiaalle?
      Haluan kuulla.

• Anonyymi

Oho, joku on vähän depressiossa. Kyllä sinustakin välitetään. Olet arvokas.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Älä liähde vielä.

• En ole lähdössä...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole lähdössä...

Sinulle on tärkeää

Niin

Mikä sinulle on tärkeää

• Anonyymi

SIeltäkin on jo puut loppunu. Kylymäks pistää, elä mee

• Anonyymi

Samma här. Kaikki on mustaa ja v...aa.
      Tokmaniilla köydet -40 %.....

• Anonyymi

Voisit korjata tuon muotoon ”minusta ei tykkää kukaan alle 30-vuotias missään ikinä”. Se olisi rehellisempää. Ärsyttää kun koko ajan valitat ettei kukaan missään yhtään hiukkaakaan tykkää sinusta, kun tarkoitat noilla ”ei kukaan” nimenomaan nuoria tyttöjä.

Saisit jonkun itsesi ikäisen, mutta et huoli koska sinulla on se tauti josta miehet syyttävät naista: hypergamia. Et halua itsesi ikäistä, asia selvä, ei lle pakko.

Mutta mitä on tuo puhe että ei KUKAAN? Eikö keski-ikäinen nainen ole mikään eikä kukaan? Onko keski-ikäinen nainen sellainen ällötys ettei häntä sovi mainitakaan? Oletko hänen yläpuolellaan kun et pidä häntä mainitsemisen arvoisena? Onko hän nolla? Sinun ei tarvitse tykätä kenestäkään itsesi ikäisestä, mutta älä väitä ettei hän ole KUKAAN!!!

Saat tykätä kenestä tahansa mutta älä valehtele. Kerro asia niin kuin se on: sinua viisikymppistä miestä miellyttävät vain nuoret naiset, ja sellaiseen sinulla ei ole mahdollisuuksia.

Älä valehtele äläkä vilpistele, älä höpise ettei kukaan, ei sitten kukaan, ei yksi ainoakaan, minulle ei ole ketään missään koskaan, kukaan ei huoli eikä välitä. Koska se ei ole totta.

Kyllä sinusta joku jossain tykkää, mutta ei kukaan sellainen josta sinä itse tykkäät. Siinä suhteessa et ole mikään traaginen poikkeustapaus. Noinhan se on monien paria etsiminen kanssa: ne joista minä tykkään eivät tykkää minusta, enkä minä tykkää niistä jotka tykkäisivät minusta. Ihan tavallinen tilanne. Useimmilla vastoin tahtoaan parittomaksi jääneillä se on juuri noin, mutta sinä puhut niin kuin olisit joku erityistapaus. Et ole!! Et ole yhtään sen kurjemmassa asemassa kuin muutkaan. Lopeta itsesääli, ET OLE TRAAGINEN POIKKEUSTAPAUS.

• Kiitos pitkästä asiallisesta vastauksesta. Olet oikeassa kyllä. Kyllä minä tuon myös tiedostan. Ja olen tehnyt sen virheen, mistä mainitsit.

• Anonyymi

"Evankeliumi (eli hyvä sanoma, hyvä uutinen syyllisille, avuttomille syntisille) tarkoittaa sanan laajimmassa merkityksessä koko Jeesuksen Kristuksen ihmisille antamaa ilmoitusta ja koko kertomusta siitä, mitä Herramme teki ja kärsi ollessaan ihmisten keskellä. Kaiken sisältö on:"

”Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan” (1 Tim. 1:15);

”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16;

Lue kirjoitus:
      "Syntisille"

https://Jeesuspelastaa.com/syntisille/

• Anonyymi

Välitä itse itsestäsi. Niin minä teen m

• Anonyymi

Joo

Mut en tykkää sekssävytteisistä jutuistas

• Anonyymi

Minä olen henkilökohtainen avustaja. Nyt juon kahvia .

• Anonyymi

Sinun pitää ymmärtää se, että kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta olla tekemisissä kenen tahansa kanssa! Eikä varsinkaan sellaisen josta ei pidä ollenkaan!

• Anonyymi

Ryhdy siis jännämieheksi

• Anonyymi

"Minusta ei kukaan välitä missään
      Lähden täältä helvettiin."

Kirjoitti nimimerkki mutsinnussija.

Enkä edes yritä väittää että hän olisi väärässä eheeei.

• Se on jännä huomata, että jos kirjoitan tällaisen aloituksen. Se saa tuhansia lukijoita parissa päivässä. Kun kirjoitan jotain positiivista, niin hyvä kun sitä jaksetaan edes vilkaista. Se unohtuu heti ja painuu unholaan.

• Anonyymi

Iltaa👩

• Heippa! Mä teen toisen ketjun, kun en oikeen tykkää tästä. 😁

• Anonyymi

Nonni

• Anonyymi

❤️hei mustasusi

Oikein paljon tsemppiä sulle jos tunnet tuollaista mielenpäälläsi

Välitän sinusta oikeasti😘🥰
      Älä välitä mitä nuo kusipäät sinusta ouhuu täällä paskaa

He ovat vaan niin sekaisin etteivät teråautitkaan osaa tutkia heitä

• Kiitos sulle. Tää oli onneksi ohimenevä olotila ja tunne... Välillä vaan joku onnistuu mennä ihonalle, ja tuntee olonsa ulkopuoliseksi. Kiitos.

• Anonyymi

Kato nyt tää paska loppuun, JA MITEN NIIN EI ”välltetä”?? No MINÄ ESIM VÄLITTÄISIN!!
      SOITA VAIK 046;9984638

• Anonyymi

Jeesus auttaa.

• Anonyymi

Jos ei ystäviä saa niin siitä vaan auttaan muita, niin ainakin kiitollisia ihmisiä alkaa tulla ympärille, ja jo karmallisestikin saat takaisin samalla mitalla, eli apua tulee tavalla tai toisella

• No minä kyllä autan silloin tällöin ihmisiä. Pelastan pulasta, milloin mistäkin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No minä kyllä autan silloin tällöin ihmisiä. Pelastan pulasta, milloin mistäkin.

On varmaa kamalaa kun se aika on pois sun nettimaailmasta

• Anonyymi kirjoitti:

On varmaa kamalaa kun se aika on pois sun nettimaailmasta

Se on työtäni... Kyllähän siitä korvauksen saan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se on työtäni... Kyllähän siitä korvauksen saan.

kuitenkin sulla on hyvin aina aikaa työaikana roikkua sun nettimaailmassa juomassa kahvia

• Anonyymi kirjoitti:

kuitenkin sulla on hyvin aina aikaa työaikana roikkua sun nettimaailmassa juomassa kahvia

Luuletkos, että ihan joka tunti tapahtuu jotain ja on äksöniä! No ei valitettavasti ole. Kyllä siellä ehtii pitkästyä monta kertaa.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4637
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3862
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      143
      3438
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2544
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2141
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2057
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1830
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1707
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1689
    Aihe