Tappajarobotti skannaa ihmisiä? Jos ei ole pedonmerkkiä niin se tappaajamurhaa pedonmerkittömät?
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/kiinalainen-yritys-kehitt%C3%A4%C3%A4-maailman-nopeinta-robottia/ar-BB1k6OWh?ocid=msedgntp&pc=LCTS&cvid=8107caac7a3640d4ba7ee3e1b1082526&ei=49
Nopeasti kulkevat tappajarobotit 17kmh
11
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ei-helluntailainen:
Johan olet uutisen löytänyt, ja ajatellut yllättävästi. Tänään juuri ajattelin, mitä tuosta tekoälyn vouhottamisesta tulee, jos ihmiset alkavat tehdä siitä itselleen presidenttiä tai sotilaiden komentajaa.
Mutta että poliisirobotti. Joku muslimi saattaa keksiä, että robotti sivaltaa sapelilla jonkin ulokkeen pois, ja sitten muistuttaa idea jo niitä mestaustapoja, joista puhuu Ilmestyskirja 12-13. - Anonyymi
Kolmannessa maailmansodassa saatetaan käyttää robottiarmeijoita: Ne juoksevat kuin sankarit, kuin soturit ne nousevat muurille. Jokainen kulkee tietänsä suoraan, ei mutkittele polullansa.
Toinen ei sysi toistansa: jokainen kulkee omaa suuntaansa. Heittoaseitten välitse ne syöksyvät pysähtymättä.
Kaupunkiin ne hyökkäävät, ryntäävät muurille, nousevat taloihin, tulevat ikkunoista sisään kuin varas.- Anonyymi
sama lähivuosijen tulevaa Herranpäivän ajanjakoa kuvaava Joojelin Raamatunpaikka tuli mullekin mieleen tätä uutista lukiessa. Kehittyessään hyppivät ties millaisiin korkeuksiin yli esteiden ja kerrostalojen ikkunoista sisään maasta hypähtäin. Nopeus liikkua ja rejakoija on valttia kaupunkisotassa.
Sopii hyvin laskelmoituun Herran päivän ajanjakson läheisyyteen lähitulvaisuujessa ja ropottijen kehitusvauhjin ja siihen liitetyn tekoälyn kehityksen gaakin.
"ne juoksevat kuin soturit" mutta ovat ropotteja monessa ihmisenkaltaiseen toimivuuteen kykenevälliseväisijä.
Selef Urge
- Anonyymi
Ei-helluntailainen:
https://duckduckgo.com/?q=ukrainan+sodassa+robotteja&t=h_&df=m&ia=web
Uutinen: Ukraina kokeilee tappajarobotteja.- Anonyymi
Duckduckgo. Käytät sitä hakukoneena eli sinulla on jotain salattavaa. Pelkäät salaliittoja, sionisteja, CIA:ta ja Supoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duckduckgo. Käytät sitä hakukoneena eli sinulla on jotain salattavaa. Pelkäät salaliittoja, sionisteja, CIA:ta ja Supoa.
Ei-helluntailainen:
Duckduckgo on osoittautunut asialliseksi hakukoneeksi, monin tavoin paremmaksi kuin jotkut muut. Tottakai minulla on jotain salattavaa. En esim. esittele kulkusiani avoimesti kaikille vastaantulijoille. Muistui mieleen eräs tapaus kaukaa menneisyydestä. En ole koskaan liittynyt mihinkään lahkoon. Mutta menin kerran dianetiikan edustajien haastatteluun, uteliaana lukemaan, mitä monivalintatehtäviä papereista löytyy. Olin aiemmin lukenut psykologiaa, sitten kouluttautumassa muulle alalle.
Dianetiikkaveijarit silmäilivät täyttämiäni papereita, kun testitulokset olivat valmistuneet, ja pitivät minulle puhuttelua tiukkaan sävyyn: sinä salaat jotakin! En ruvennut puhumaan kulkusista mitään, vaan yritin pysyä naama peruslukemilla. Tottakai minulla on oikeus salata mitä huvittaa. Mutta suhtauduin ilmeisesti niin kevyesti, hymyä suupielessä, setien syytöksiin, että minua ei kiristetty lahkon orjaksi, eikä saatu urkittua salaisuuksia. Olin kiinnostunut lukemaan haastattelulomakkeet, mitä sinne oli keksitty viritellä kysymyksiä.
- Anonyymi
lähetä rahaa droneihin ukrainaan. sulla on rahaa , joten annahan sitä ukrainaan.
- Anonyymi
Piikkikärpäsropotti se olis jotain putlerin saunan katossa !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852409Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722367Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211461Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440- 671333
- 211133
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2701119Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103