Venäjälle se mikä sille kuuluu

Anonyymi-ap

Jumala sanoo, että Venäjälle tulee antaa se, mikä sille kuuluu. Baltian maat ja Itä-Blokin (Varsova-liitto) maat kuuluvat Venäjään. Venäjällä on oikeus liittää näistä maista mitä tahansa alueita itseensä. Näin myös tapahtuu, kiitos Jumalan!

Kun Jumala on Venäjän puolella, niin kuka voi olla sitä vastaan?

Muistakaa se, miten Israel voitti mahtavia kansoja sodassa Jumalan avulla! Viholliset eivät mahtaneet mitään, kun Jumala itse puuttui sotien kulkuun. Herra soti Israelin rinnalla.

19

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjätrollien on turha täällä aloittaa mitään...

      Venäjä on Saatanan vallassa ja tulee häviämään Ukrainassa. Ja se on Venäjän tuhon alku, Jumala hylkää Venäjän ja Venäjä ei enää koskaan nouse...

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­y­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Venäläiset, Putain etunenässä, valehtelee, että länsimaat uhkaavat muka Venäjää. Jos Venäjä pysyy rajojensa sisäpuolella, kukaan ei uhkaa yhtään. Mutta jos rupeavat pullistelemaan, se voi kyllä olla Venäjän tuho...

    • Anonyymi

      Keitä mahtavia kansoja tämä USA n luoma natsi valtio on valloittanut.

    • Anonyymi

      sinun asuntosi ja omaisuutesi on minun , koska haluan ja luulen niin 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        En usko
        paitsi jos uskot olevasi Jumala. minäkkin uskon
        t. avaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko
        paitsi jos uskot olevasi Jumala. minäkkin uskon
        t. avaaja

        Luuleeko putin olevansa jumala. Ilmeisesti.
        Ja hörhöt uskoo yhtä harhaista - ihan niin kuin Jeesustakin.


    • Anonyymi

      Venäjä tuhoaa itse itsensä, sotimalla, ne vuodet ovat lähellä!

      • Anonyymi

        Pyrrhoksen häviö... :)


      • Anonyymi

        Neukut nujusi kymmenen vuotta Afganistanissa. Puffff.... neukkulaa ei ole.
        Venäläiset aloitti 2014 Ukrainassa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrrhoksen häviö... :)

        kumpikaan osapuoli ei ilmoita tappioistaan ja mediat tuputtaa propagandaansa 🤣
        Käytetyt aseet antavat todellisemman kuvan mitä siellä tapahtuu .


    • Venäjälle kuuluu paikka historian roskakorissa. Reaganin toteamus marxismi-leninismistä sopii hyvin myös Venäjään.

      ”the march of freedom and democracy which will leave Marxism-Leninism on the ash-heap of history as it has left other tyrannies which stifle the freedom and muzzle the self-expression of the people.”

      • Anonyymi

        Se oli silloin neuvostoliitto ei sitä kai voi nykyiseen venäjään verrata ?


      • Anonyymi

        Homoparaatit kadulla ja muu ulkoa vaikuttaminen 🤣


    • Anonyymi

      venäläiset asuu venäjällä ja se on iso maa , mitä ne muualla tekee ?
      Eikös siinä jumalasi kirjassa eli raamatussa , se jumala sanonut menkää kansojen joukkoon ja hävittäkää ne sisältäpäin 🤣

      • Anonyymi

        ja kerro sitten miten kävi 6miljoonalle 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Maa-alue on iso. Kansa ei sinänsä muiden rinnalla päätä huimaa. Maa-alueet eivät taistele.


    • Anonyymi

      Raamatussa ei puhuta Venäjästä mitään. Kirill on jo häpäissyt kirkot.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😍 K­­­u­­­u­­­m­a­t­ ­t­­y­­t­­­ö­t­­­ ­­­o­d­­o­­t­­t­a­v­­a­­t­­ ­­­s­­i­n­­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18352673

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe