Tanskandoggi vailla kotia!

anna

Kotia olisi vailla Doggi tyttö 10kk:n ikäinen.Kiltti ja seurallinen.
Todella lempeä ja kaikkien kanssa toimeen tuleva.
Terve,paperit ok,rokotukset ok.
Väriltään tämä nalle on tiikerijuovainen,suhkot vaalea yksilö.
Tämä nalle kaipaa nyt uutta ja rakastavaa kotia jossa sille on aikaa antaa hellyyttä ja huomiota!
Hinta olisi: 600e
Soittakaa ihmeessä jos voit tarjota dogille hyvän kodin. (ku mailia en pääse aina lukemaan)
Koira on oulussa!

Terv.Anna 0442616974

15

3015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain.

      tietää että miksi neidistä ollaan luopumassa? itse on omaa ihanaa 11kk antais mistään hinnasta, EN MISTÄÄN hinnasta, pois.

      • never

        en ikuna luopuisi omasta apollostani!!


      • ajattelen
        never kirjoitti:

        en ikuna luopuisi omasta apollostani!!

        Siis aivan samoin ajattelen!! En luopuisi omasta koirastani ja ihmettelen noita palstoja muutenkin, kun aina niitä saa monista lähteistä lukea, että taas ollaan antamassa jossain pois yksi koira! Mitä ihmettä te ajattelette, kun otatte ja ette pidäkään??? Käsittämätöntä paskaa...

        On eri asia, jos tulee allergiaa, mut tuskin jokainen on allergisoitunut..?

        Niin, että mikä se syy on miksi haluat luopua koirastasi? Minuakin kiinnostaa..!


      • !!!!!
        ajattelen kirjoitti:

        Siis aivan samoin ajattelen!! En luopuisi omasta koirastani ja ihmettelen noita palstoja muutenkin, kun aina niitä saa monista lähteistä lukea, että taas ollaan antamassa jossain pois yksi koira! Mitä ihmettä te ajattelette, kun otatte ja ette pidäkään??? Käsittämätöntä paskaa...

        On eri asia, jos tulee allergiaa, mut tuskin jokainen on allergisoitunut..?

        Niin, että mikä se syy on miksi haluat luopua koirastasi? Minuakin kiinnostaa..!

        minullakin astma, ja pärjään kuitenkin aivan hyvin kolmen dogin kanssa. eikä se allergiakaan puhkea yhdessä yössä. ja yhdestäkään dogista en luopuisi, ottaessani olen tiennyt että voi oireita tulla mutta sitten on järjestettävä asuminen ja oleminen sen mukaan.


    • ellupatka

      koirasi kasvattajaan.

      • anna

        Joo olen kyllä kasvattajan kanssa asiasta puhunut!
        Ja syy siihen miksi sen myyn kun kerran nyt kaikkia niin kiinnostaa on se että lähden opiskeleen ja teen töitä niiden ohella nii näin parhaaksi koiran kannalta myydän sen paikkaan jossa sille riittää aika!Ei minusta ainakaan oikein ole jos koira joutuu olemaan yksin päivässäkin n.10tuntia vai pitäisittekö ite koiraanne niin kauan yksin?TUSKIN!

        Koira pääsi nytten saloon omakotitaloon jossa on aina joku kotona ja saa olla ulkona niinkin paljon ku itse haluaa!
        Olen iloinen koiran puolesta et hän pääsi hyvään kotiin!!!

        Eli koira on sitten myyty!!!!


      • joopajoo
        anna kirjoitti:

        Joo olen kyllä kasvattajan kanssa asiasta puhunut!
        Ja syy siihen miksi sen myyn kun kerran nyt kaikkia niin kiinnostaa on se että lähden opiskeleen ja teen töitä niiden ohella nii näin parhaaksi koiran kannalta myydän sen paikkaan jossa sille riittää aika!Ei minusta ainakaan oikein ole jos koira joutuu olemaan yksin päivässäkin n.10tuntia vai pitäisittekö ite koiraanne niin kauan yksin?TUSKIN!

        Koira pääsi nytten saloon omakotitaloon jossa on aina joku kotona ja saa olla ulkona niinkin paljon ku itse haluaa!
        Olen iloinen koiran puolesta et hän pääsi hyvään kotiin!!!

        Eli koira on sitten myyty!!!!

        Sinulle ei tullut aikaisemmin mieleen, että saattaisit lähteä opiskelemaan?! Ja joutuisit tekee töitä siinä ohessa. Minäkin hommasin koiran opiskeluaikoina, mutta olin erittäin tietoinen valinnastani ja pidin huolta koulusta, koirasta ja työstä. Koirani ei kylläkään joutunut olemaan 10 tuntia päivässä yksin. Sääli ettet tajunnut aikaisemmin ennen kuin otit koiran leikkikaluksi.


      • anna
        joopajoo kirjoitti:

        Sinulle ei tullut aikaisemmin mieleen, että saattaisit lähteä opiskelemaan?! Ja joutuisit tekee töitä siinä ohessa. Minäkin hommasin koiran opiskeluaikoina, mutta olin erittäin tietoinen valinnastani ja pidin huolta koulusta, koirasta ja työstä. Koirani ei kylläkään joutunut olemaan 10 tuntia päivässä yksin. Sääli ettet tajunnut aikaisemmin ennen kuin otit koiran leikkikaluksi.

        Eipä tullut kuule mieleeni ollenkaan että saatan lähteä opiskelemaan.
        Juu niinhän taidankin olla pitänyt koiraa vain leikkikaluna,sinähän sen tiedät!Jos olisin ottanut sen leikkikaluksi vain niin varmaan olisin sellasen ostanut jostain marketista!
        Niinhän ne kaikki puhuu et kyllä mie onnistuin käymään koulua ja pitään koiran..Mut kukaan ei puhu siitä kuin se koira joutuu oleen yksin tai kuin vähän sitä ulkoilutetaan jne muista tämmösistä asioista!
        Onko mielestäsi taikka kenenkään muun niin koiralle oikein jos lähdet aamulla 8kouluun ja tulet 4 ja lähdet taas 5-6 välillä töihin????Että se raukka istuu sisällä suunnilleen koko päivän käy pari kertaa ulkona ja taas sisälle!!!??
        Hyvät ihmiset sentään..Kaikki tekee itse päätöksensä minkä näkee parhaakseen lemmikilleen.
        Se että mää en halua sitä koiralleni on ihan okei.
        Jos se teille "nirppa"nokat ei passaa niin eipä ole minun pään vaivani sillä itselläni on koiran puolesta todella hyvä mieli (vaikka koskaan se ei ole helppoa luopua koirastaan)
        Joten eiköhän anneta tämmösten asioiden olla joka kuuluu jokaiselle itselleen!


      • kannustaa
        anna kirjoitti:

        Eipä tullut kuule mieleeni ollenkaan että saatan lähteä opiskelemaan.
        Juu niinhän taidankin olla pitänyt koiraa vain leikkikaluna,sinähän sen tiedät!Jos olisin ottanut sen leikkikaluksi vain niin varmaan olisin sellasen ostanut jostain marketista!
        Niinhän ne kaikki puhuu et kyllä mie onnistuin käymään koulua ja pitään koiran..Mut kukaan ei puhu siitä kuin se koira joutuu oleen yksin tai kuin vähän sitä ulkoilutetaan jne muista tämmösistä asioista!
        Onko mielestäsi taikka kenenkään muun niin koiralle oikein jos lähdet aamulla 8kouluun ja tulet 4 ja lähdet taas 5-6 välillä töihin????Että se raukka istuu sisällä suunnilleen koko päivän käy pari kertaa ulkona ja taas sisälle!!!??
        Hyvät ihmiset sentään..Kaikki tekee itse päätöksensä minkä näkee parhaakseen lemmikilleen.
        Se että mää en halua sitä koiralleni on ihan okei.
        Jos se teille "nirppa"nokat ei passaa niin eipä ole minun pään vaivani sillä itselläni on koiran puolesta todella hyvä mieli (vaikka koskaan se ei ole helppoa luopua koirastaan)
        Joten eiköhän anneta tämmösten asioiden olla joka kuuluu jokaiselle itselleen!

        ratkaisussasi, ei varmasti ole helppoa joutua luopumaan koirastaan (saati että joutuu vielä ryöpytyksen kohteeksi)mutta olet osannut miettiä asiaa koiran näkökulmasta ja antaa sille mahdollisuuden täysipainoiseen elämään eikä ainoastaan itsekkäästi sitkuttanut eteenpäin.
        Tästä ei pidä luulla että kannustaisin ketään ottamaan koiraa hetken mielijohteesta, lähtökohta on se että koiran on hyvä olla!


      • anna
        kannustaa kirjoitti:

        ratkaisussasi, ei varmasti ole helppoa joutua luopumaan koirastaan (saati että joutuu vielä ryöpytyksen kohteeksi)mutta olet osannut miettiä asiaa koiran näkökulmasta ja antaa sille mahdollisuuden täysipainoiseen elämään eikä ainoastaan itsekkäästi sitkuttanut eteenpäin.
        Tästä ei pidä luulla että kannustaisin ketään ottamaan koiraa hetken mielijohteesta, lähtökohta on se että koiran on hyvä olla!

        Kiitän kovasti sua "haluan kannustaa"=)
        Onneksi edes joku ymmärtää kantani=)
        Todellakin vain koiran parasta tässä asiassa mietin!


      • ellupatka
        anna kirjoitti:

        Joo olen kyllä kasvattajan kanssa asiasta puhunut!
        Ja syy siihen miksi sen myyn kun kerran nyt kaikkia niin kiinnostaa on se että lähden opiskeleen ja teen töitä niiden ohella nii näin parhaaksi koiran kannalta myydän sen paikkaan jossa sille riittää aika!Ei minusta ainakaan oikein ole jos koira joutuu olemaan yksin päivässäkin n.10tuntia vai pitäisittekö ite koiraanne niin kauan yksin?TUSKIN!

        Koira pääsi nytten saloon omakotitaloon jossa on aina joku kotona ja saa olla ulkona niinkin paljon ku itse haluaa!
        Olen iloinen koiran puolesta et hän pääsi hyvään kotiin!!!

        Eli koira on sitten myyty!!!!

        ei olut loukata sinua. On ihanaa, että otat vastuusi itsestäsi ja koirastasi. Itse kasvatan hyvin pienimuotoisesti doggeja(1 pentue maailmalla). Itse hoen kaikille, että jos haluavat tai joutuvat luopumaan koirastaan, oli rotu mikä tahansa, niin ottaisivat yhteyttä aina koiran kasvattajaan. Kasvattajalahan voisi olla jo mahdollinen uusi kotikin tarjolla.

        Yleensä kasvattajat haluavat tietää kasvatin elämästä ja voinnista.


      • kyllästynyt...
        kannustaa kirjoitti:

        ratkaisussasi, ei varmasti ole helppoa joutua luopumaan koirastaan (saati että joutuu vielä ryöpytyksen kohteeksi)mutta olet osannut miettiä asiaa koiran näkökulmasta ja antaa sille mahdollisuuden täysipainoiseen elämään eikä ainoastaan itsekkäästi sitkuttanut eteenpäin.
        Tästä ei pidä luulla että kannustaisin ketään ottamaan koiraa hetken mielijohteesta, lähtökohta on se että koiran on hyvä olla!

        ei ole ensimmäinen koira josta Anna luopuu, kasvattaja osasi jo ennalta odottaa Annan kyllästymistä koiraan! toivottavasti kukaan ei enää myy kyseiselle henkilölle koiraa, joutuvat vain kierto kapuloiksi!


      • llllll
        kyllästynyt... kirjoitti:

        ei ole ensimmäinen koira josta Anna luopuu, kasvattaja osasi jo ennalta odottaa Annan kyllästymistä koiraan! toivottavasti kukaan ei enää myy kyseiselle henkilölle koiraa, joutuvat vain kierto kapuloiksi!

        Miksi kasvattaja sitten yleensä möi tälle Annalle koiran, jos osasi odottaa kyllästymistä?


    • vastuullista

      Äläpä välitä noista hömpanpömppää jutuista. Näille yleisille keskustelupalstoille riitelijöitä löytyy aina.
      Olet toiminut koirasi kanssa äärettömän vastuullisesti, vaikka ratkaisu on sinulle varmaankin kipeäkin ollut. Jotkut nk. koiranystävät kuvittelevat, että koiralle riittää pari lenkkiä päivässä ja ruuat, ei väliä siitä, kuinka pitkään koira joutuu olemaan yksin. Saatikka, että muistettaisiin tarjota koiralle virikkeitä.
      Ihmisten elämäntilanteet muuttuvat ja koiran huomioonottaminen toimimallasi tavalla kuvastaa todellista koiraihmistä..

      HYVÄÄ KESÄÄ JA ONNEA OPINTOIHISI

      • Miska

        Ja sitä paitsi doggihan on varmaan yksi vaativimmista roduista jo pelkän kokonsakin takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe