Mitä teen väärin?

Anonyymi-ap

Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemään, löytyy yhteisiä mielenkiinnon kohteita jne.
Sitten parin näkemisen jälkeen, ei oikee ole miehelle tullut ihastumista/kiinnostusta että veisi suhdetta etiäpäin, elikäs vähentävät yhteydenpitoa jne.

Olen itse mukava, huumorintajuinen, rauhallinen nainen. Työssä käyvä, liikun, pidän hygieniasta huolta.
Olen 168cm pitkä, paino noin 60kg, puolipitkät mustat hiukset, meikkaan hillitysti tai ilman meikkiä voin olla.
Elikäs miksi näin mulle käy?

149

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä kaava on toistunut niin monta kertaa. Oon hakenut etelä suomesta, pohjoisesta, läheltä tätä mun aluetta. Ovat ihan uusia ihmisiä mulle, mutta aina heitä ei kiinnosta minä muuta kun ystävinä

      • Anonyymi

        Jotkut vaan ovat niin tylsiä ihmisenä, pelkkä ok. torso ei jaksa kiinnostaa kovin pitkään.


    • Anonyymi

      Reilummin vaan poskipunaa! Selvästi liian vähän. Isomalla pensselillä naamaan hop!

      • Anonyymi

        Ja se vedetään poskipäästä kulmaluuhun pitkä veto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se vedetään poskipäästä kulmaluuhun pitkä veto.

        Oletko psykiatria harkinnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko psykiatria harkinnut?

        Vika voi olla tietysti myös minun ajattelussa ja kenen IMEI lie, ei kuulu mun toimenkuvaan. Mikään ei yllätä, mätkimisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika voi olla tietysti myös minun ajattelussa ja kenen IMEI lie, ei kuulu mun toimenkuvaan. Mikään ei yllätä, mätkimisiin?

        Niin ehkä tämä ilmapiiri tarttuu ikäänkuin hmm ja voisko olla tällä kertaa vähän perääkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ehkä tämä ilmapiiri tarttuu ikäänkuin hmm ja voisko olla tällä kertaa vähän perääkin

        Jos aloittajaa ajatellaan, on perää.


    • Anonyymi

      Käytät ”elikkäs”-sanaa, sitä ei saa käyttää.

      • Anonyymi

        Toinen mitä mies käyttää on kait ja enään, ei näin


      • Anonyymi

        Kyllä saa. Mikä sinä olet määräämään mitä sanoja ihmiset käyttää??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saa. Mikä sinä olet määräämään mitä sanoja ihmiset käyttää??

        Erillainen ja erinlainen, no no no.....


      • Anonyymi

        Ja nää mik sen muk kieltää


    • Anonyymi

      Onko muilla samoja tuntemuksia, vai olenko ainut jolla näin huonot onnistumisen prosentit.

    • Anonyymi

      Et ole kohdannut sellaisia joiden kanssa tunne on molemminpuolinen. Tapahtuu muillekin, et ole ainoa. Varmasti miehiä harmittaa myös ettei kiinnostusta ollut riittävästi.

    • Et sinä todennäköisesti mitään väärin tee. Sellaisen ihmisen kohtaaminen, joka kolahtaa kaikilla tasoilla, on nykypäivänä vain todella vaikeaa.

      Miten tapaamiset ovat edenneet? Onko mukana esim flirttiä vai ovatko treffit olleet vähän kuin olisi kaverin kanssa kahvilla?

    • Anonyymi

      Näin käy siksi, ettet tiedä, millaista miestä etsit. Se tuossa viestissäsi loistaa kilometrin päähän.

      🦄

      • Anonyymi

        Ei ole mitään miestä, kuvittelet kaiken olet harhoissa ei sinusta kukaan kiinnostu. Kuulostaako yhtään tutulta?


    • Anonyymi

      Se on treffeillä, että kerron itsestäni (perhetaustat, työpaikat, opiskelut, mitä harrastan, leffa- sekä musiikkimaku)
      Kyselen hänen makuja myös, sekä harrastuksia. Jutellaan ulkomaan matkoista missä ollaan reissattu ja paikkakunnista. Saa treffeillä hyvin juttua tulemaan näiden parissa. Sekä ruoista puhutaan, kukkien istutuksista, että tykkään laittaa, autoista myös jutellaan.

      • Anonyymi

        Jos tämä on aloittajalta, niin tuossa voi olla osa syytä. Ainakaan minun korviini tuo ei kuulosta oikein luontevalta keskustelulta aidosti kiinnostavan ihmisen kanssa. Se kuulostaa enemmän sellaiselta, että yritetään hieman väkipakolla oppia tuntemaan toisiaan.


      • Anonyymi

        Toihan on poliisikuulustelu ennemmin kuin tutustumista ihmiseen.


    • Anonyymi

      Mutta silti ei herätä mitään tunteita, ja tämä ei ole todellakaan eka kerta!

    • Anonyymi

      Sitä mäki vähän oletan (mutta kylläpäs kaiken ikäiset ihmiset ovat parisuhteessa) tuskinpa nyt rumakaan ole ja mua nuo kehuu kuvista kauniiksi ja sitten ku aletaan juttelemaan netissä, halutaan nähdä ja välillä pyytävät kuvia ja taas kehutaan kaunis.

    • Anonyymi

      Olisko kenelläkään mitään ideoita heittää mistä voi johtua?

      • Anonyymi

        Yksisarvisella 🦄 oli hyvä pointti. Miksi se ei kelvannut?

        xLiner


      • Anonyymi

        Voisiko liittyä jotenkin tuoksuihin? Itselle miehessä saattaa helposti tökätä jokin tuoksu, joskus keinotekoinen (partavesi tms.) tai sitten ihan luontainen ominaistuoksu...ja ainakin jotkut miehet vaikuttavat olevan hyvin herkkiä tuoksuille. Jos koitat vaihtaa eri hajuveden? Tai ehkä laittaa edellistä hiukan vähemmän jos on tapana tupsutella runsaasti.


    • Anonyymi

      Epäilen tuota sinun painoasi, sillä yleensä läskiys on varma tae pakeille. Onko kasvosi sitten kuin kassialman vuoden ryyppäämisen jälkeen näköiset?

      • Anonyymi

        Mulla ei oo ylipainoa, ettei siitä oo kiinni


    • Anonyymi

      Väärät miehet. Valitset väärillä kriteereillä.

      • Anonyymi

        Huonot jutut, suuret puheet vai mikä niissä mättäis näin ollen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonot jutut, suuret puheet vai mikä niissä mättäis näin ollen?

        Ei treffeillä heti tarvii kaikkea itsestään kertoa. Pientä salaperäisyyttä..


    • Anonyymi

      Ja kasvoja hoidan aamuin sekä illoin. Oikeat ihonhoito tuotteet oon saanut kosmetologilla.
      Meikkaan hillitysti, kulmat jo värjätyt microblanding, hoidan hiuksia.
      Luulen onko mun kasvonpiirteet kumminkin jotenkin luontaantyöntävät. Mulla on vähän epäsymmetriset kasvojen puolet

    • Anonyymi

      Aloitusviestin jälkeen meinasin kysäistä, että onko sinulla sitten itselläsi ollut ihastusta/kiinnostusta joka kerta? Jos noin, niin yksisarvisella on hyvä pointti - sä et itsekään tiedä millaista miestä etsit. Luettuani hieman pidemmälle totean, että jos nuo muutamat viestit ovat aloittajalta, niin sitten sun ulkonäkösi ei vain riitä niihin miehiin, joille kelpaa "kanamainen, hölmö nainen".

      • Anonyymi

        "sitten sun ulkonäkösi ei vain riitä niihin miehiin, joille kelpaa "kanamainen, hölmö nainen"."

        Nyt menevät puurot ja vellit sekaisin!

        Mies, jolle "kelpaa kanamainen, hölmö nainen" ei ole tavoittelemisen arvoinen. Sen vuoksi heidän ulkonäkökriteereitään ei kannata edes selvittää, saati sitten noudattaa!

        Nainen olkoon OMALLE TYYLILLEEN uskollisesti kaunis ja pitäköön yllä arvokasta olemusta. Tähän on yhdistettävä sivistynyt käytös ja avoin mieli. Siinä tilanteessa kukaan ei pysty sanomaan, ettei nainen "kelpaa". Ei ainakaan kukaan sellainen, joka on tavoittelemisen arvoinen!

        Olisin siis sinuna hyvin varovainen vihjatessani, että kanamaisia naisia etsivät miehet olisivat jollain mittareilla aloittajan mielestä tavoittelemisen arvoisia.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sitten sun ulkonäkösi ei vain riitä niihin miehiin, joille kelpaa "kanamainen, hölmö nainen"."

        Nyt menevät puurot ja vellit sekaisin!

        Mies, jolle "kelpaa kanamainen, hölmö nainen" ei ole tavoittelemisen arvoinen. Sen vuoksi heidän ulkonäkökriteereitään ei kannata edes selvittää, saati sitten noudattaa!

        Nainen olkoon OMALLE TYYLILLEEN uskollisesti kaunis ja pitäköön yllä arvokasta olemusta. Tähän on yhdistettävä sivistynyt käytös ja avoin mieli. Siinä tilanteessa kukaan ei pysty sanomaan, ettei nainen "kelpaa". Ei ainakaan kukaan sellainen, joka on tavoittelemisen arvoinen!

        Olisin siis sinuna hyvin varovainen vihjatessani, että kanamaisia naisia etsivät miehet olisivat jollain mittareilla aloittajan mielestä tavoittelemisen arvoisia.

        🦄

        Ei hyvää päivää taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvää päivää taas.

        ”Mies, jolle "kelpaa kanamainen, hölmö nainen" ei ole tavoittelemisen arvoinen. Sen vuoksi heidän ulkonäkökriteereitään ei kannata edes selvittää, saati sitten noudattaa!” Tästäkähän koulussa puhuneet mitähän, järkyttävää on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sitten sun ulkonäkösi ei vain riitä niihin miehiin, joille kelpaa "kanamainen, hölmö nainen"."

        Nyt menevät puurot ja vellit sekaisin!

        Mies, jolle "kelpaa kanamainen, hölmö nainen" ei ole tavoittelemisen arvoinen. Sen vuoksi heidän ulkonäkökriteereitään ei kannata edes selvittää, saati sitten noudattaa!

        Nainen olkoon OMALLE TYYLILLEEN uskollisesti kaunis ja pitäköön yllä arvokasta olemusta. Tähän on yhdistettävä sivistynyt käytös ja avoin mieli. Siinä tilanteessa kukaan ei pysty sanomaan, ettei nainen "kelpaa". Ei ainakaan kukaan sellainen, joka on tavoittelemisen arvoinen!

        Olisin siis sinuna hyvin varovainen vihjatessani, että kanamaisia naisia etsivät miehet olisivat jollain mittareilla aloittajan mielestä tavoittelemisen arvoisia.

        🦄

        ”Olisin siis sinuna hyvin varovainen vihjatessani, että kanamaisia naisia etsivät miehet olisivat jollain mittareilla aloittajan mielestä tavoittelemisen arvoisia.” Niin voihan tämän katsoa erikoisen sensitiiviseksi aiheeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvää päivää taas.

        Äläs nyt. Kerrankin joku sanoo jotain järkevää. 👌

        Köh köh.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sitten sun ulkonäkösi ei vain riitä niihin miehiin, joille kelpaa "kanamainen, hölmö nainen"."

        Nyt menevät puurot ja vellit sekaisin!

        Mies, jolle "kelpaa kanamainen, hölmö nainen" ei ole tavoittelemisen arvoinen. Sen vuoksi heidän ulkonäkökriteereitään ei kannata edes selvittää, saati sitten noudattaa!

        Nainen olkoon OMALLE TYYLILLEEN uskollisesti kaunis ja pitäköön yllä arvokasta olemusta. Tähän on yhdistettävä sivistynyt käytös ja avoin mieli. Siinä tilanteessa kukaan ei pysty sanomaan, ettei nainen "kelpaa". Ei ainakaan kukaan sellainen, joka on tavoittelemisen arvoinen!

        Olisin siis sinuna hyvin varovainen vihjatessani, että kanamaisia naisia etsivät miehet olisivat jollain mittareilla aloittajan mielestä tavoittelemisen arvoisia.

        🦄

        Missä minä olen sanonut heidän olevan tavoittelemisen arvoisia? Sulla itselläsi meni nyt erittäin pahasti puurot ja vellit sekaisin, etkä tajunnut viestini pointtia lainkaan. Tästä ikävästä syystä johtuen koko pitkässä viestissäsi ei ole oikein yhtään kohtaa mihin minun kannattaisi vastata, niin pahasti se menee kaiken kirjoittamani vierestä. En voi muuta kuin kehottaa lukemaan alkuperäisen viestini uudestaan ja miettimään mitä siinä sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä minä olen sanonut heidän olevan tavoittelemisen arvoisia? Sulla itselläsi meni nyt erittäin pahasti puurot ja vellit sekaisin, etkä tajunnut viestini pointtia lainkaan. Tästä ikävästä syystä johtuen koko pitkässä viestissäsi ei ole oikein yhtään kohtaa mihin minun kannattaisi vastata, niin pahasti se menee kaiken kirjoittamani vierestä. En voi muuta kuin kehottaa lukemaan alkuperäisen viestini uudestaan ja miettimään mitä siinä sanotaan.

        Mietin jo hyvin tarkkaan ja vastasin sen perusteella. Jos et halua selventää, keskustelumme on tosiaan ohi. En koe, että vastuu viestisi ymmärrettävyydestä olisi vain sen lukijalla.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin jo hyvin tarkkaan ja vastasin sen perusteella. Jos et halua selventää, keskustelumme on tosiaan ohi. En koe, että vastuu viestisi ymmärrettävyydestä olisi vain sen lukijalla.

        🦄

        Se, että käsität koko tekstin pointin väärin ja alat räyhäämään sen perusteella, ei varsinaisesti innosta käymään keskustelua.

        Jos (huom. JOS) nuo useat erinomaisen kanamaiset ja hölmöt viestit ketjussa ovat aloittajan viestejä ja sellaisiksi ne ainakin naamioituvat, eikä aloittaja ole kieltänyt niiden olevan omiaan, niin aloittajalla ei juuri ole muuta vaihtoehtoa kuin sellaiset miehet joille kelpaa tuollainen kanamaisuus ja hölmöys. Sillä ei ole mitään tekoa sen kanssa mitä kannattaa tavoitella, sillä tuollaisella käytöksellä ei ole mitään muuta saatavilla. Tuossa taas ongelmaksi muodostuu se, että niihin miehiin hänen ulkonäkönsä ei mitä ilmeisimmin riitä. Heillehän tuppaa naisen ulkonäkö olemaan ainoa kriteerit.

        Se mitä tahtoo tavoitella ja mikä oikeasti kiinnostaa aloittajan pitää miettiä ihan itse. Vaihtoehtoja on kuitenkin oikeastaan tasan kaksi, parantaa ulkonäköä tai parantaa keskustelutaitoa ja ulosantia ja "kasvattaa luonne". Minä en osaa sanoa mikä hänelle on mahdollista, kun en häntä tunne, muutoin kuin näiden viestiensä pohjalta. Tuo aloitusviesti on kuitenkin ihan silleen suht normaalin ja kehittykykyisen henkilön viestin oloinen, eli ehkä hänellä on toivoa, kunhan jättää nuo hölinät pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se, että käsität koko tekstin pointin väärin ja alat räyhäämään sen perusteella, ei varsinaisesti innosta käymään keskustelua.

        Jos (huom. JOS) nuo useat erinomaisen kanamaiset ja hölmöt viestit ketjussa ovat aloittajan viestejä ja sellaisiksi ne ainakin naamioituvat, eikä aloittaja ole kieltänyt niiden olevan omiaan, niin aloittajalla ei juuri ole muuta vaihtoehtoa kuin sellaiset miehet joille kelpaa tuollainen kanamaisuus ja hölmöys. Sillä ei ole mitään tekoa sen kanssa mitä kannattaa tavoitella, sillä tuollaisella käytöksellä ei ole mitään muuta saatavilla. Tuossa taas ongelmaksi muodostuu se, että niihin miehiin hänen ulkonäkönsä ei mitä ilmeisimmin riitä. Heillehän tuppaa naisen ulkonäkö olemaan ainoa kriteerit.

        Se mitä tahtoo tavoitella ja mikä oikeasti kiinnostaa aloittajan pitää miettiä ihan itse. Vaihtoehtoja on kuitenkin oikeastaan tasan kaksi, parantaa ulkonäköä tai parantaa keskustelutaitoa ja ulosantia ja "kasvattaa luonne". Minä en osaa sanoa mikä hänelle on mahdollista, kun en häntä tunne, muutoin kuin näiden viestiensä pohjalta. Tuo aloitusviesti on kuitenkin ihan silleen suht normaalin ja kehittykykyisen henkilön viestin oloinen, eli ehkä hänellä on toivoa, kunhan jättää nuo hölinät pois.

        Hyvin kirjoitettu, muuten olen tasan samaa mieltä mutta ainakaan minulle ei aivan riitä yksinomaan tytön ulkonäkö/muoto, vaan hänellä pitää myös olla seksikkäitä luonteen ominaisuuksia kuten antautuvaisuus, kuuliaisuus, kärsivällisyys, nöyryys, taipuvaisuus ja tottelevaisuus.


      • Anonyymi
        Kuumasormi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu, muuten olen tasan samaa mieltä mutta ainakaan minulle ei aivan riitä yksinomaan tytön ulkonäkö/muoto, vaan hänellä pitää myös olla seksikkäitä luonteen ominaisuuksia kuten antautuvaisuus, kuuliaisuus, kärsivällisyys, nöyryys, taipuvaisuus ja tottelevaisuus.

        Sinä nyt olet niin omituinen olento, että harvaa kiinnostaa lainkaan se mistä sinä olet kiinnostunut. Jotta sinun juttujasi jaksaisi kuunnella, niin tarvittaisiin lobotomia, vaikka kai synnynnäinen älyllinen kehitysvammakin riittäisi.


    • Anonyymi

      Ei mulla ole joka kerta ihastusta tapailemiin miehiin, mutta oon huomannut että noin 10 ihmisen kanssa oon käynyt treffeillä, kahviloissa, ravintoloissa, kävelyllä. Aina nämä vaihtoehdot itsellä kun lähden tapamaan. Mutta jokainen mies on mulle kertonut että kaveruutta tuntee, mutta ei muuta. Ennen ku nähdään niin viestitellään tiivistii ja löytyy samoja mielenkiinnon kohteita, arvomaailma sama, ja kuvat ovat nähneet että kyllä kauniiksi nämä kehuu kuvista.

      Mutta sitten ku livenä nähdään pari kertaa, niin ei oikee heitä kiinnosta ja radikaalisesti viestit alkaa vähenemään.

      Olen luonteelta rauhallinen, huumorintajuinen, enemmän introverttinen nainen, mutta kyllä juttua pidän yllä ja nämä miehet myös rauhallisia

      • Anonyymi

        Minun on vaikea uskoa, että voimakas seksuaalinen kiinnostus voisi olla yksipuolista. Sen vuoksi en usko, että sinäkään olet kovin voimakkaasti syttynyt noista miehistä.

        Väitän edelleen, ettet tiedä, millaisen miehen haluat.

        🦄


    • Strategisesti unohti ap mainita ikänsä. Mies ihastuu (etenkin sokkotreffeillä) siihen ajatukseen, että pääsee munasarjakkaan kanssa hetekalle. Mies kokee em. tapauksen todennäköisyyden suurena silloin, kun munasarjakkaalla on yllään minihame, jonka alta vilkkuu koipi-reidet (paljaina). Jotkut miehet ihastuvat siihen että munasarjakkaan tisut/nännit vilkkuvat paidan alta, -aukoista tai -läpi. Tietenkin mies haluaa kuulla kaikki tärkeät munasarjakkaan piirteet eli kersojen lukumäärä sekä niiden väri.

      • Anonyymi

        Aren’t you dynamic fellow


    • Anonyymi

      Olen 33 ikäinen jo, mua tuntemattomat luulee että olisin joku 28v. Yllättyvät hiukan että oon reilut 30v.
      Luulen jotenkin olevani ulkonäöltä ns. Hönön näköinen tai jotain, siltä on alkanut tuntumaan.
      Aikaisemmin olin 8kk suhteessa, mutta mies ei kokenut mun kanssa yhteenkuuluvuuden tunnetta, oli aluksi ihastunut muhun kun tutustuttiin, en tiedä mikä sillekin tuli, sen kanssa no hetki yhdessä.
      Sitten nämä miehet löytävät aika pian jonku toisen (eikä mun mielestä mikään erityisen kaunis tms) ihmettelen vaan miksi mulle sit tehdään näin

    • Anonyymi

      Ja nuorempana silloin 20 ikäisenä sama homma, oon saanut vaikean kautta etsiä että eipä oo 10 vuodessa mikään muuttunut. Tietysti välissä oon pari kertaa seurustellut mutta harvoin kohtaan

    • Yksisarvisen neuvot eivät ole relevantteja. Hän on tottunut siihen, että miehet pitävät häntä niin viehättävänä, että hänellä on varaa valita, kenet miehen haluaa. Tavista ei noin vain tavoitella, eikä hänellä ole varaa kovinkaan paljon valita miehistä tahtomansa kaltaista.

      Ei ole muuta mahdollisuutta, kuin yrittää uudestaan, niin kauan kuin jaksaa. Uskon kirjoituksesi perusteella, että olet suloinen. 💛🌹👀

    • Anonyymi

      Ehkä sinulla on useita vaihtoehtoja, etkä malta keskittyä siihen yhteen, johon olet eniten kiinnostunut sillä hetkellä. Etsit ehkä sitä parasta vaihtoehtoa ja emmit vaihtoehtojen välillä. Kohteelle tuo voi näyttää siltä, ettet ole oikeasti tosissasi, välillä kiinnostunut, jonain toisena päivänä ei kiinnosta enää.

    • Anonyymi

      Kyllä yhteen mieheen oon keskittynyt, oon halunnut aidosti tutustua.
      Ja kasvoista mietin että mulla on kuulemma ovaalin muotoinen, eikös se ollut tyyliin ns. Ihanne.
      Kysyin kerran yhdeltä mieheltä joka kans ihmetteli sitä miksi musta ei nähdä enempää ku ystävinä

    • Lopulta tulee pukumies, kukkapuskan kanssa, niin kyllä se siitä.

      • Anonyymi

        Jos ajattelee elämää puvun rypistymiseen saakka, ehkä tuollainen voi jollekin riittää. Vaativimmat haluavat puvun sisällä olevan jotain sellaista, joka loistaa puvusta huolimatta.


    • Anonyymi

      Mulla olisi niin paljon annettavaa, mutta jos en riitä niin sitten en.
      Outoa tämä on, ja sentakia kyselen teiltä vinkkejä ja mikä on homman nimi

      • Anonyymi

        Miten olisi henkilökohtainen lähestyminen mieheen. Onko kuvioissa mukana muitakin ihmisiä? Se ei ainakaan selkeyttäisi tilannetta.


      • Anonyymi

        Älä keskity siihen miltä itse näytät tai miltä toinen näyttää, keskity siihen miltä se toinen tuntuu ja anna sen näkyä itsestäsi. Älä peittele


    • Aina silloin kun sokko-kohtaaminen johtaa parisuhteen muodostumiseen, täytyy tavattaessa olla paljon "kemiaa" ja "kipinää". Seksuaalista vetovoimaa sitenpäin että tyttö viehättää miestä seksuaalisesti sekä sitenpäin että mies viehättää tyttöä pituudellaan, varakkuudellaan, statuksellaan, eritystaidollaan, yms.

      • Anonyymi

        "että mies viehättää tyttöä pituudellaan, varakkuudellaan, statuksellaan, eritystaidollaan, yms."

        Höpö höpö nyt taas.

        Kun tyttö on itsekin erityistaitava ja tienaa omat rahansa, niin kuin useimmat tytöt länsimaissa, siinä ei mies statuksella tai rahoilla pitkälle pötki. En usko myöskään, että rahaan perustuva vetovoima KOSKAAN olisi aitoa seksuaalista vetovoimaa. Se on matalan elintason ja pakon tai vaihtoehtoisesti naisen oman laiskuuden sanelemaa "vetovoimaa".

        🦄


      • Anonyymi

        Täsmennän, että pelkkä seksuaalinen "kemiaa" ja "kipinää" ei riitä, vaan sen pitää olla oikeanalaista seksuaalista vetovoimaa, sitenpäin että tyttö on feminiini ja mies on maskuliini, siitä syntyy se oikea ja toimiva parisuhdedynamiikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmennän, että pelkkä seksuaalinen "kemiaa" ja "kipinää" ei riitä, vaan sen pitää olla oikeanalaista seksuaalista vetovoimaa, sitenpäin että tyttö on feminiini ja mies on maskuliini, siitä syntyy se oikea ja toimiva parisuhdedynamiikka.

        Feminiini ja maskuliini vetävät toisiaan puoleensa, mutta sukuelinten kanssa niillä ei ole välttämättä mitään tekemistä. Muutenhan esim. homoseksuaalien parien osapuolet eivät tuntisi seksuaalista vetovoimaa toisiaan kohtaan. Mutta he tuntevat sitä.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feminiini ja maskuliini vetävät toisiaan puoleensa, mutta sukuelinten kanssa niillä ei ole välttämättä mitään tekemistä. Muutenhan esim. homoseksuaalien parien osapuolet eivät tuntisi seksuaalista vetovoimaa toisiaan kohtaan. Mutta he tuntevat sitä.

        🦄

        No voi voi sinua yksinkertainen tyhmeliini, syntymävialliset ihmiset voivat tuntea seksuaalista vetovoimaa ihan mihin tahansa, kuten he jotka kärsivät coprophiliasta: https://en.wikipedia.org/wiki/Coprophilia

        Tytön perusluonne on feminiini.
        Miehen perusluonne on maskuliini.


      • Anonyymi
        Kuumasormi kirjoitti:

        No voi voi sinua yksinkertainen tyhmeliini, syntymävialliset ihmiset voivat tuntea seksuaalista vetovoimaa ihan mihin tahansa, kuten he jotka kärsivät coprophiliasta: https://en.wikipedia.org/wiki/Coprophilia

        Tytön perusluonne on feminiini.
        Miehen perusluonne on maskuliini.

        Kukahan tässä nyt on yksinkertainen. En ainakaan minä.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        "että mies viehättää tyttöä pituudellaan, varakkuudellaan, statuksellaan, eritystaidollaan, yms."

        Höpö höpö nyt taas.

        Kun tyttö on itsekin erityistaitava ja tienaa omat rahansa, niin kuin useimmat tytöt länsimaissa, siinä ei mies statuksella tai rahoilla pitkälle pötki. En usko myöskään, että rahaan perustuva vetovoima KOSKAAN olisi aitoa seksuaalista vetovoimaa. Se on matalan elintason ja pakon tai vaihtoehtoisesti naisen oman laiskuuden sanelemaa "vetovoimaa".

        🦄

        Yksisarvinen kirjoitti: "En usko myöskään, että rahaan perustuva vetovoima KOSKAAN olisi aitoa seksuaalista vetovoimaa."

        Jos et usko, se johtuu siitä, ettet ole riittävästi perehtynyt biologiaan ja varsinkaan evoluutioteoriaan. Naisen mahdollisuus saada geeninsä säilymään jälkeläisissään on juuri pariutua mahtavan ja runsaita resursseja omaavan miehen kanssa. Naisen tai muun eläimen naaraan rakkaus tällaista urosta kohtaan on nimenomaan AITOA rakkautta.


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Yksisarvinen kirjoitti: "En usko myöskään, että rahaan perustuva vetovoima KOSKAAN olisi aitoa seksuaalista vetovoimaa."

        Jos et usko, se johtuu siitä, ettet ole riittävästi perehtynyt biologiaan ja varsinkaan evoluutioteoriaan. Naisen mahdollisuus saada geeninsä säilymään jälkeläisissään on juuri pariutua mahtavan ja runsaita resursseja omaavan miehen kanssa. Naisen tai muun eläimen naaraan rakkaus tällaista urosta kohtaan on nimenomaan AITOA rakkautta.

        Sinä et ole perehtynyt historiaan sen vertaa, että ymmärtäisit omistettavien resurssien olevan suhteellisen uusi asia.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan tässä nyt on yksinkertainen. En ainakaan minä.

        🦄

        Olet pohjattoman yksinkertainen. Tässä on käsillä keskustelu jossa aiheena on munasarjakakkaan ongelmat kiveksikään löytämiseksi. Mutta sinä aloit kaakattamaan syntymäviallisista, täysin asiaan ja aiheeseen kuulumattomista olioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pohjattoman yksinkertainen. Tässä on käsillä keskustelu jossa aiheena on munasarjakakkaan ongelmat kiveksikään löytämiseksi. Mutta sinä aloit kaakattamaan syntymäviallisista, täysin asiaan ja aiheeseen kuulumattomista olioista.

        Äläpäs nyt höpötä. Minä olen yksi harvoista tässä ketjussa, joka ymmärtää aloittajan ongelman ja osaa antaa siihen sopivia neuvoja.

        Jos sinun ja muutaman muun neuvot oikeasti toimisivat, tässä maailmassa ei olisi mitään pariutumisongelmaa. 👌

        En keskustele tästä aiheesta enää kanssasi. Pysyn kannassani. En myöskään sinun sanomistesi perusteella vaihda mielipidettäni itsestäni sen suhteen, että olen fiksu ja huomiokykyinen henkilö.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole perehtynyt historiaan sen vertaa, että ymmärtäisit omistettavien resurssien olevan suhteellisen uusi asia.

        🦄

        Sinulla on aina ainoastaan umpityperiä tokaisuja, jotka yleensä eivät edes liity siihen viestiin joka saa sinut tokaisemaan. "Kynis.mi" ei kirjoittanut mitään omistettavista resursseista. Omaaminen ja omistaminen ovat eri asioita.


      • Anonyymi
        Kuumasormi kirjoitti:

        Sinulla on aina ainoastaan umpityperiä tokaisuja, jotka yleensä eivät edes liity siihen viestiin joka saa sinut tokaisemaan. "Kynis.mi" ei kirjoittanut mitään omistettavista resursseista. Omaaminen ja omistaminen ovat eri asioita.

        Se oli kynis, joka ei lukenut minun viestiäni huolella. Minä puhuin koko ajan omistettavista resursseista, esim. rahasta ja statuksesta.

        Erityistaidotkaan eivät ole nykyään enää erityisiä, koska naisillakin on niitä.

        Et osaa nyt enää keskustella, joten siirryt henkilökohtaisiin loukkauksiin. En pidä siitä. Se on merkki taitamattomasta keskustelijasta. Kiitos siis keskustelusta.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole perehtynyt historiaan sen vertaa, että ymmärtäisit omistettavien resurssien olevan suhteellisen uusi asia.

        🦄

        🦄 kirjoitti: "Sinä et ole perehtynyt historiaan sen vertaa, että ymmärtäisit omistettavien resurssien olevan suhteellisen uusi asia. "

        Kun uros on saalistanut eläimen ravinnoksi, niin kyllä se ruho tasan tarkkaan on sen uroksen omaisuutta.

        Evoluutiohistorian kannalta kaikki mikä koskee Homo Sapiens -ihmistä on suhteellisen uutta seksuaaliseen parinvalintaan nähden. Nykyhmisen esimuoto nousi takajaloilleen 7 milj. vuotta sitten, pariutumisskriptit kehittyivät jotain 600 milj. vuotta sitten (+/- 300 milj).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole perehtynyt historiaan sen vertaa, että ymmärtäisit omistettavien resurssien olevan suhteellisen uusi asia.

        🦄

        Yksisarvinen kirjoitti: "Sinä et ole perehtynyt historiaan sen vertaa, että ymmärtäisit omistettavien resurssien olevan suhteellisen uusi asia."

        Omistaminen on sanana uusi, mutta mutta ilmiö on vanha ja sama. Yhteisössä vallitsee HIERARKIA joka on pääasiassa johtajan eli alfauroksen käsissä. Hän saa saaliista suurimman osan, muut tyytyvät, mitä jää jäljelle. Geenien menestymisen kannalta on edullisinta pariutua alfauroksen kanssa.

        Seka biologiassa, kulttuurihistoriassa (jossa olen suorittanut maisterintutkinnon eriomaisin tiedoin) että sosiologiassa, on LAAJALTI selvitetty resursseja. Resurssit ovat vielä paljon muuta kuin saaliinjako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli kynis, joka ei lukenut minun viestiäni huolella. Minä puhuin koko ajan omistettavista resursseista, esim. rahasta ja statuksesta.

        Erityistaidotkaan eivät ole nykyään enää erityisiä, koska naisillakin on niitä.

        Et osaa nyt enää keskustella, joten siirryt henkilökohtaisiin loukkauksiin. En pidä siitä. Se on merkki taitamattomasta keskustelijasta. Kiitos siis keskustelusta.

        🦄

        Miksi koittaakaan takoa järkeä sukupuuton haudan partaalla tasapainottelevien päähän, ellei tavoite sitten ole tönäistä oikeaan suuntaan..


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Yksisarvinen kirjoitti: "En usko myöskään, että rahaan perustuva vetovoima KOSKAAN olisi aitoa seksuaalista vetovoimaa."

        Jos et usko, se johtuu siitä, ettet ole riittävästi perehtynyt biologiaan ja varsinkaan evoluutioteoriaan. Naisen mahdollisuus saada geeninsä säilymään jälkeläisissään on juuri pariutua mahtavan ja runsaita resursseja omaavan miehen kanssa. Naisen tai muun eläimen naaraan rakkaus tällaista urosta kohtaan on nimenomaan AITOA rakkautta.

        Hölönpölön kuule. Vain köyhät naiset, jotka nauttivat rahasta ja sen tuomista eduista, etsivät rahakkaan miehen. Seksuaalisen vetovoiman kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Pikemminkin niin päin, ettei em suhde ole mahdollinen, jos nainen tuntisi nautintoa seksistä. Hän nimenomaan nauttii miehen rahoista ja niiden tuomista mahdollisuuksista ja vallasta ja tästä syystä suostuu sekstailemaan miehen kanssa.

        Julkisuudessa kuulee usein, kun nuorempi leidi sanoo "mieheni tulot/omaisuus eivät vaikuta suhteeseemme". Niin hän haluaa uskoa. Tosiasiassa, jos mies menettäisi tulonsa/omaisuutensa, suhde hiipuisi ja kuolisi mahdottomuuteensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli kynis, joka ei lukenut minun viestiäni huolella. Minä puhuin koko ajan omistettavista resursseista, esim. rahasta ja statuksesta.

        Erityistaidotkaan eivät ole nykyään enää erityisiä, koska naisillakin on niitä.

        Et osaa nyt enää keskustella, joten siirryt henkilökohtaisiin loukkauksiin. En pidä siitä. Se on merkki taitamattomasta keskustelijasta. Kiitos siis keskustelusta.

        🦄

        🦄 kirjoitti: "Se oli kynis, joka ei lukenut minun viestiäni huolella. Minä puhuin koko ajan omistettavista resursseista"

        Miksi valehtelet? Etsi (Crlt+F) sivulta "omistett".


      • Anonyymi
        Kuumasormi kirjoitti:

        🦄 kirjoitti: "Sinä et ole perehtynyt historiaan sen vertaa, että ymmärtäisit omistettavien resurssien olevan suhteellisen uusi asia. "

        Kun uros on saalistanut eläimen ravinnoksi, niin kyllä se ruho tasan tarkkaan on sen uroksen omaisuutta.

        Evoluutiohistorian kannalta kaikki mikä koskee Homo Sapiens -ihmistä on suhteellisen uutta seksuaaliseen parinvalintaan nähden. Nykyhmisen esimuoto nousi takajaloilleen 7 milj. vuotta sitten, pariutumisskriptit kehittyivät jotain 600 milj. vuotta sitten ( /- 300 milj).

        "Kun uros on saalistanut eläimen ravinnoksi, niin kyllä se ruho tasan tarkkaan on sen uroksen omaisuutta."

        En pitäisi metsästäjä-keräilijäkulttuurien sosiaalista järjestystä aivan noin yksinkertaisena. Todennäköisesti heillä oli jokin järjestelmä siihen, miten saaliit jaettiin.

        Myös naiset metsästivät noissa kulttuureissa.

        Meidän on nyt varmaan turha keskustella. Sinulla ei ole tarpeeksi tietoa asioista. Olet paitsi mieskeskeinen myös aika tietämätön menneisyydestä.

        🦄


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Yksisarvinen kirjoitti: "Sinä et ole perehtynyt historiaan sen vertaa, että ymmärtäisit omistettavien resurssien olevan suhteellisen uusi asia."

        Omistaminen on sanana uusi, mutta mutta ilmiö on vanha ja sama. Yhteisössä vallitsee HIERARKIA joka on pääasiassa johtajan eli alfauroksen käsissä. Hän saa saaliista suurimman osan, muut tyytyvät, mitä jää jäljelle. Geenien menestymisen kannalta on edullisinta pariutua alfauroksen kanssa.

        Seka biologiassa, kulttuurihistoriassa (jossa olen suorittanut maisterintutkinnon eriomaisin tiedoin) että sosiologiassa, on LAAJALTI selvitetty resursseja. Resurssit ovat vielä paljon muuta kuin saaliinjako.

        Minulle on aivan turha väittää, että kaikki alfat tai kaikki metsästäjät olisivat uroksia. Niin ei ole muissakaan eläinlajeissa.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on aivan turha väittää, että kaikki alfat tai kaikki metsästäjät olisivat uroksia. Niin ei ole muissakaan eläinlajeissa.

        🦄

        Minulle on aivan turha valittaa sellaisista, mitä en ole sanonut. En ole koskaan kuullut, että joku muukaan olisi näin väittänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli kynis, joka ei lukenut minun viestiäni huolella. Minä puhuin koko ajan omistettavista resursseista, esim. rahasta ja statuksesta.

        Erityistaidotkaan eivät ole nykyään enää erityisiä, koska naisillakin on niitä.

        Et osaa nyt enää keskustella, joten siirryt henkilökohtaisiin loukkauksiin. En pidä siitä. Se on merkki taitamattomasta keskustelijasta. Kiitos siis keskustelusta.

        🦄

        Et osaa nyt enää keskustella, joten siirryt henkilökohtaisiin loukkauksiin."

        Mutta 🦄 toki osaa keskustella, eikös vain. Kuten aiemmin, sylkiessään minulle että "Höpö höpö nyt taas".


      • Anonyymi
        Kuumasormi kirjoitti:

        🦄 kirjoitti: "Se oli kynis, joka ei lukenut minun viestiäni huolella. Minä puhuin koko ajan omistettavista resursseista"

        Miksi valehtelet? Etsi (Crlt F) sivulta "omistett".

        Tarkoitin tätä kohtaa:

        "En usko myöskään, että rahaan perustuva vetovoima KOSKAAN olisi aitoa seksuaalista vetovoimaa."

        En tarkoittanut sanaa "omistettava" kirjaimellisesti. En nauti keskustelusta kanssasi, joten en vastaa kysymyksiisi tästä eteen päin.

        🦄


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Minulle on aivan turha valittaa sellaisista, mitä en ole sanonut. En ole koskaan kuullut, että joku muukaan olisi näin väittänyt.

        Kirjoitit kuitenkin näin:

        "Yhteisössä vallitsee HIERARKIA joka on pääasiassa johtajan eli alfauroksen käsissä. Hän saa saaliista suurimman osan, muut tyytyvät, mitä jää jäljelle. Geenien menestymisen kannalta on edullisinta pariutua alfauroksen kanssa."

        Eli "unohdit" mainita alfanaaraat.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit kuitenkin näin:

        "Yhteisössä vallitsee HIERARKIA joka on pääasiassa johtajan eli alfauroksen käsissä. Hän saa saaliista suurimman osan, muut tyytyvät, mitä jää jäljelle. Geenien menestymisen kannalta on edullisinta pariutua alfauroksen kanssa."

        Eli "unohdit" mainita alfanaaraat.

        🦄

        Tällä perusteella mitä tahansa tietämäänsä asiaa, mitä ei mainitse lyhyessä kommentissaan, voi nimittää "unohtamiseksi". Biologiassa on tunnettua, että naaras johtaa joillakin lajeilla laumaa, ja poikkeuksellisesti jopa sellaisillakin lajeilla, joissa laumaa johtaa yleensä uros.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin tätä kohtaa:

        "En usko myöskään, että rahaan perustuva vetovoima KOSKAAN olisi aitoa seksuaalista vetovoimaa."

        En tarkoittanut sanaa "omistettava" kirjaimellisesti. En nauti keskustelusta kanssasi, joten en vastaa kysymyksiisi tästä eteen päin.

        🦄

        🦄 kirjoitti seuraavasti:

        🙶 Tarkoitin tätä kohtaa:

        "En usko myöskään, että rahaan perustuva vetovoima KOSKAAN olisi aitoa seksuaalista vetovoimaa."

        En tarkoittanut sanaa "omistettava" kirjaimellisesti.🙷

        𝐒𝐢𝐧𝐚̈ 𝐨𝐥𝐞𝐭 𝐚𝐢𝐧𝐨𝐚 𝐣𝐨𝐤𝐚 𝐨𝐧 𝐤𝐢𝐫𝐣𝐨𝐢𝐭𝐭𝐚𝐧𝐮𝐭 𝐤𝐨𝐡𝐝𝐚𝐧 𝐣𝐨𝐭𝐚 𝐭𝐚𝐫𝐤𝐨𝐢𝐭𝐚𝐭. Oletko päissäsi?


        🦄 kirjoitti myös seuraavasti:

        🙶 En nauti keskustelusta kanssasi, joten en vastaa kysymyksiisi tästä eteen päin.🙷

        "nauti", hehe. En ole koskaan kysynyt sinulta yhtään mitään. Olen yrittänyt korjata valheitasi, mutta, yksi femakko ehtii valehtelemaan valtavasti enemmän kuin 10 viisasta miestä ehtii oikaisemaan.


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Tällä perusteella mitä tahansa tietämäänsä asiaa, mitä ei mainitse lyhyessä kommentissaan, voi nimittää "unohtamiseksi". Biologiassa on tunnettua, että naaras johtaa joillakin lajeilla laumaa, ja poikkeuksellisesti jopa sellaisillakin lajeilla, joissa laumaa johtaa yleensä uros.

        Ja, loput yhteisöllisistä eläinkunnista on patriarkaalisia, jotain 99,99%.


      • Anonyymi
        Kuumasormi kirjoitti:

        🦄 kirjoitti seuraavasti:

        🙶 Tarkoitin tätä kohtaa:

        "En usko myöskään, että rahaan perustuva vetovoima KOSKAAN olisi aitoa seksuaalista vetovoimaa."

        En tarkoittanut sanaa "omistettava" kirjaimellisesti.🙷

        𝐒𝐢𝐧𝐚̈ 𝐨𝐥𝐞𝐭 𝐚𝐢𝐧𝐨𝐚 𝐣𝐨𝐤𝐚 𝐨𝐧 𝐤𝐢𝐫𝐣𝐨𝐢𝐭𝐭𝐚𝐧𝐮𝐭 𝐤𝐨𝐡𝐝𝐚𝐧 𝐣𝐨𝐭𝐚 𝐭𝐚𝐫𝐤𝐨𝐢𝐭𝐚𝐭. Oletko päissäsi?


        🦄 kirjoitti myös seuraavasti:

        🙶 En nauti keskustelusta kanssasi, joten en vastaa kysymyksiisi tästä eteen päin.🙷

        "nauti", hehe. En ole koskaan kysynyt sinulta yhtään mitään. Olen yrittänyt korjata valheitasi, mutta, yksi femakko ehtii valehtelemaan valtavasti enemmän kuin 10 viisasta miestä ehtii oikaisemaan.

        Kynis vastasi kohtaan, jossa puhuin rahasta. Sinä olet tässä nyt se, joka ei ymmärrä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja, loput yhteisöllisistä eläinkunnista on patriarkaalisia, jotain 99,99%.

        Sinänsä käsittämätöntä miten viisaita naaraat ovat. Antavat urosten tappaa toisensa keskinäisissä kahinoissaan (vrt. sodat joihin muutama uros lähettää lukemattomia tapettaviksi) ja parittelevat voittajien kanssa jalostaen lajeja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kynis vastasi kohtaan, jossa puhuin rahasta. Sinä olet tässä nyt se, joka ei ymmärrä.

        🦄

        Kognitiiviset toimintosi ovat jo vakavasti taantuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynis vastasi kohtaan, jossa puhuin rahasta. Sinä olet tässä nyt se, joka ei ymmärrä.

        🦄

        Älä välitä. Kansnkoipimies ei ylipäänsä koskaan "ymmärrä" mitään, mikä ei tue hänen näkemystään.


      • Anonyymi
        Kuumasormi kirjoitti:

        Kognitiiviset toimintosi ovat jo vakavasti taantuneet.

        Sanoo Alzheimer-pappa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kynis vastasi kohtaan, jossa puhuin rahasta. Sinä olet tässä nyt se, joka ei ymmärrä.

        🦄

        Raha ei ole muuta kuin kehittyneen yhteiskunnan arvon mitta ja vaihdannanväline. Resursseja mitataan nykyisin rahalla, mutta ne olivat tärkeät jo eliökunnan varhaiskehityksessä. Jo se, mitä kemikaaleja oli saatavissa eliön rakennusaineeksi, oli resurssi. Toisella oli enemmän resursseja kuin toisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynis vastasi kohtaan, jossa puhuin rahasta. Sinä olet tässä nyt se, joka ei ymmärrä.

        🦄

        Kanakoipimiehen ongelma on se, että hän luulee tietävänsä paremmin senkin millaista on olla koira, kuin koira itse. Tästä syystä hän ei todellisuudessa tajua yhtään mitään mistään muusta kuin siitä millaista on olla Kanankoipimies, eikä hänellä ole mitään mahdollisuutta koskaan tajutakaan mitäön muuta, sillä hän ei osaa kuunnella niitä, jotka tietävät kaikesta muusta kuin Kanankoipimiehenä olemisesta.


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Raha ei ole muuta kuin kehittyneen yhteiskunnan arvon mitta ja vaihdannanväline. Resursseja mitataan nykyisin rahalla, mutta ne olivat tärkeät jo eliökunnan varhaiskehityksessä. Jo se, mitä kemikaaleja oli saatavissa eliön rakennusaineeksi, oli resurssi. Toisella oli enemmän resursseja kuin toisella.

        No nyt ollaan samaa mieltä. ☺️ Sillä erotuksella, että jos naisella on rahaa, miehen raha ei ole hänelle resurssi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölönpölön kuule. Vain köyhät naiset, jotka nauttivat rahasta ja sen tuomista eduista, etsivät rahakkaan miehen. Seksuaalisen vetovoiman kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Pikemminkin niin päin, ettei em suhde ole mahdollinen, jos nainen tuntisi nautintoa seksistä. Hän nimenomaan nauttii miehen rahoista ja niiden tuomista mahdollisuuksista ja vallasta ja tästä syystä suostuu sekstailemaan miehen kanssa.

        Julkisuudessa kuulee usein, kun nuorempi leidi sanoo "mieheni tulot/omaisuus eivät vaikuta suhteeseemme". Niin hän haluaa uskoa. Tosiasiassa, jos mies menettäisi tulonsa/omaisuutensa, suhde hiipuisi ja kuolisi mahdottomuuteensa.

        Olet väärässä. Miksi muuten olisin aikoinani ikinä halunnut tutustua ihmisen kanssa, joka pennitön ja varaton, velkainen, takana vain lukio ja armeijassa parhaillaan? Koska hän oli avoin ja kertoi ihastumisestaan ja vaikutti ystävälliseltä ja hyvältä ihmiseltä.


    • Anonyymi

      Näin feministinä sanoisin, että sinä et ole koskaan tarpeeksi ajatellut, millainen mies sinua oikeasti kiinnostaa seksuaalisesti. Meitä naisia ei kannusteta ajattelemaan sitä, koska meille vihjataan niin paljon sitä, että meidän pitäisi itse olla viehättäviä miesten mielestä. Omat mieltymykset jäävät sitten huomiotta, ja siitä on seurauksena vain sähläystä.

      Väitän että koko ongelmasi johtuu tästä. Et anna mielesi etkä kehosi päättää, ketä kannattaa lähestyä. ☺️

      🦄

      • Anonyymi

        Feministi ei osaa ajatella kuin naisnäkökulmasta. Eikös ap. edellä kertonut, ettei miehiä tunnu enempää kiinnostavan, kuin pelkkä kaveruus.

        Jos naisella on lapsia ja miehellä ei, harvemmin mies silloin haluaa aloittaa parisuhdetta. Tai, nainen voi olla ihan kelvollinen ulkoisesti, mutta luonteeltaan niin tylsä, eikä oikein innostu mistään, sellainen ei kiinnosta. Totaalinen tyhmyys on älykkäälle miehelle luotaantyöntävää.
        Vasemmistolaisuus, feminismi, jos ne puskee läpi vahvasti, moni mies ei halua sellaisen kanssa olla tekemisissä.

        Voi tietysti olla, että nainen nostanut riman liian korkealle, usein niin käykin, kun netissä tuntuu miehiä riittävän. Tämä on todennäköinen vaihtoehto, joten seuraavaksi tapaamaan niitä kuvissa vaatimattoman näköisiä miehiä.

        Lopultakin kaikki on vain siitä kiinni, että käy tuuri, jotta sopiva tulee vastaan, on vielä oikeat olosuhteet ja oikea fiilis sillä hetkellä. Todennäköisyydet eivät ole siis kovin suuret ja jokainen vuosi heikentää niitä.
        Ilman parisuhdettakin voi elää hyvää elämää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feministi ei osaa ajatella kuin naisnäkökulmasta. Eikös ap. edellä kertonut, ettei miehiä tunnu enempää kiinnostavan, kuin pelkkä kaveruus.

        Jos naisella on lapsia ja miehellä ei, harvemmin mies silloin haluaa aloittaa parisuhdetta. Tai, nainen voi olla ihan kelvollinen ulkoisesti, mutta luonteeltaan niin tylsä, eikä oikein innostu mistään, sellainen ei kiinnosta. Totaalinen tyhmyys on älykkäälle miehelle luotaantyöntävää.
        Vasemmistolaisuus, feminismi, jos ne puskee läpi vahvasti, moni mies ei halua sellaisen kanssa olla tekemisissä.

        Voi tietysti olla, että nainen nostanut riman liian korkealle, usein niin käykin, kun netissä tuntuu miehiä riittävän. Tämä on todennäköinen vaihtoehto, joten seuraavaksi tapaamaan niitä kuvissa vaatimattoman näköisiä miehiä.

        Lopultakin kaikki on vain siitä kiinni, että käy tuuri, jotta sopiva tulee vastaan, on vielä oikeat olosuhteet ja oikea fiilis sillä hetkellä. Todennäköisyydet eivät ole siis kovin suuret ja jokainen vuosi heikentää niitä.
        Ilman parisuhdettakin voi elää hyvää elämää!

        Olen samoilla raiteilla, mutta "naisnäkökulmasta" on vaarallinen termi, siitä voi saada käsityksen että kyseessä olisi aito ja oikea feminiini kaunotar. Feministin näkökulma on taistelijan näkökulma eli raivoisa, brutaali, julma; aate voittaa ajatuksen.

        "Lopultakin kaikki on vain siitä kiinni, että käy tuuri, jotta sopiva tulee vastaan, on vielä oikeat olosuhteet ja oikea fiilis sillä hetkellä. Todennäköisyydet eivät ole siis kovin suuret "

        Molemmat voivat teoillaan, topimillaan ja valinnoillaan moninkertaistaa tuon todennäköisyyden tai pienentää sen murto-osaansa. Kyseessä ei ole vain sattumankauppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feministi ei osaa ajatella kuin naisnäkökulmasta. Eikös ap. edellä kertonut, ettei miehiä tunnu enempää kiinnostavan, kuin pelkkä kaveruus.

        Jos naisella on lapsia ja miehellä ei, harvemmin mies silloin haluaa aloittaa parisuhdetta. Tai, nainen voi olla ihan kelvollinen ulkoisesti, mutta luonteeltaan niin tylsä, eikä oikein innostu mistään, sellainen ei kiinnosta. Totaalinen tyhmyys on älykkäälle miehelle luotaantyöntävää.
        Vasemmistolaisuus, feminismi, jos ne puskee läpi vahvasti, moni mies ei halua sellaisen kanssa olla tekemisissä.

        Voi tietysti olla, että nainen nostanut riman liian korkealle, usein niin käykin, kun netissä tuntuu miehiä riittävän. Tämä on todennäköinen vaihtoehto, joten seuraavaksi tapaamaan niitä kuvissa vaatimattoman näköisiä miehiä.

        Lopultakin kaikki on vain siitä kiinni, että käy tuuri, jotta sopiva tulee vastaan, on vielä oikeat olosuhteet ja oikea fiilis sillä hetkellä. Todennäköisyydet eivät ole siis kovin suuret ja jokainen vuosi heikentää niitä.
        Ilman parisuhdettakin voi elää hyvää elämää!

        Tarkennetaanpas nyt vähäsen. Pala kerrallaan.

        "Feministi ei osaa ajatella kuin naisnäkökulmasta."

        Eikös koko aloitus ollut nyt naisnäkökulman ongelma? Aloituksen naisoletettu kuitenkin lähestyy asiaa miehen näkökulmasta, eli hän miettii, mitä miehet haluavat. Hänen pitäisi miettiä tarkemmin, mitä itse haluaa.

        "Eikös ap. edellä kertonut, ettei miehiä tunnu enempää kiinnostavan, kuin pelkkä kaveruus."

        Se johtuu siitä, että aloittaja ei lähesty miehiä, jotka kiinnostavat häntä seksuaalisesti. Jos hän lähestyisi sellaisia miehiä, hänellä olisi suurempi todennäköisyys kohdata miehiä, jotka myös tuntevat seksuaalista vetovoimaa aloittajaan.

        "Jos naisella on lapsia ja miehellä ei, harvemmin mies silloin haluaa aloittaa parisuhdetta."

        Tämä menee juuri toisin päin. Lapsia saanut nainen ei yleensä halua parisuhdetta sellaisen miehen kanssa, jolla ei myös ole jo lapsia.

        "Tai, nainen voi olla ihan kelvollinen ulkoisesti, mutta luonteeltaan niin tylsä, eikä oikein innostu mistään, sellainen ei kiinnosta."

        Tämä ei liity sukupuoleen mitenkään. Aloittajan ongelma on, että hän on lähestynut tällaisia miehiä, eli sellaisia, jotka eivät kiinnosta häntä tarpeeksi. Nämä miehet eivät myöskään kiinnostu naisesta seksuaalisessa mielessä. Aloittajan tulisi lähestyä vain miehiä, joita kohtaan hän tuntee voimakasta seksuaalista vetovoimaa.

        "Totaalinen tyhmyys on älykkäälle miehelle luotaantyöntävää."

        Tämä ei myöskään ole sukupuolisidonnaista. Kukaan älykäs ihminen ei pidä tyhmistä.

        "Vasemmistolaisuus, feminismi, jos ne puskee läpi vahvasti, moni mies ei halua sellaisen kanssa olla tekemisissä."

        Feminismi ei liity vasemmistolaisuuteen. Itsekin kuulun oikeistopuolueeseen. Voin kertoa, että oikeistolaisuuskin on joillekin miehille ongelma. Meitä eivät siedä ihmiset, jotka valittavat ilman, että tekevät asioille mitään. (Monet vasemmistolaiset harrastavat sitä.)

        "Voi tietysti olla, että nainen nostanut riman liian korkealle, usein niin käykin, kun netissä tuntuu miehiä riittävän. Tämä on todennäköinen vaihtoehto, joten seuraavaksi tapaamaan niitä kuvissa vaatimattoman näköisiä miehiä."

        Neuvosi on väärä. Aloittajan kannattaa tehdä juuri toisin päin eli nostaa rimaansa. Vaatimattoman näköiset miehet ovat todennäköisemmin saamattomia ja aloitekyvyttömiä ja he pelkäävät aloitekykyisiä naisia. Vaatimattoman näköiset ovat yleensä myös kontrollinhaluisia ja naisvihamielisiä.

        "Lopultakin kaikki on vain siitä kiinni, että käy tuuri, jotta sopiva tulee vastaan, on vielä oikeat olosuhteet ja oikea fiilis sillä hetkellä."

        Tämä on totta.

        "Todennäköisyydet eivät ole siis kovin suuret ja jokainen vuosi heikentää niitä."

        En usko. Itse aloin tavata tasokkaita miehiä vasta vanhempana. Kun olin nuori, kukaan sellainen ei kiinnostunut minusta.

        "Ilman parisuhdettakin voi elää hyvää elämää!"

        Tämä on myös totta.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feministi ei osaa ajatella kuin naisnäkökulmasta. Eikös ap. edellä kertonut, ettei miehiä tunnu enempää kiinnostavan, kuin pelkkä kaveruus.

        Jos naisella on lapsia ja miehellä ei, harvemmin mies silloin haluaa aloittaa parisuhdetta. Tai, nainen voi olla ihan kelvollinen ulkoisesti, mutta luonteeltaan niin tylsä, eikä oikein innostu mistään, sellainen ei kiinnosta. Totaalinen tyhmyys on älykkäälle miehelle luotaantyöntävää.
        Vasemmistolaisuus, feminismi, jos ne puskee läpi vahvasti, moni mies ei halua sellaisen kanssa olla tekemisissä.

        Voi tietysti olla, että nainen nostanut riman liian korkealle, usein niin käykin, kun netissä tuntuu miehiä riittävän. Tämä on todennäköinen vaihtoehto, joten seuraavaksi tapaamaan niitä kuvissa vaatimattoman näköisiä miehiä.

        Lopultakin kaikki on vain siitä kiinni, että käy tuuri, jotta sopiva tulee vastaan, on vielä oikeat olosuhteet ja oikea fiilis sillä hetkellä. Todennäköisyydet eivät ole siis kovin suuret ja jokainen vuosi heikentää niitä.
        Ilman parisuhdettakin voi elää hyvää elämää!

        Olisin voinut itsekin kirjoittaa tuon saman + se, että nainen toimii julkisen sektorin broilerina. Tuo kertoo yleisellä tasolla siitä, että silloin on 85%:sella varmuudella peruslaiska ja töitä välttelevä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennetaanpas nyt vähäsen. Pala kerrallaan.

        "Feministi ei osaa ajatella kuin naisnäkökulmasta."

        Eikös koko aloitus ollut nyt naisnäkökulman ongelma? Aloituksen naisoletettu kuitenkin lähestyy asiaa miehen näkökulmasta, eli hän miettii, mitä miehet haluavat. Hänen pitäisi miettiä tarkemmin, mitä itse haluaa.

        "Eikös ap. edellä kertonut, ettei miehiä tunnu enempää kiinnostavan, kuin pelkkä kaveruus."

        Se johtuu siitä, että aloittaja ei lähesty miehiä, jotka kiinnostavat häntä seksuaalisesti. Jos hän lähestyisi sellaisia miehiä, hänellä olisi suurempi todennäköisyys kohdata miehiä, jotka myös tuntevat seksuaalista vetovoimaa aloittajaan.

        "Jos naisella on lapsia ja miehellä ei, harvemmin mies silloin haluaa aloittaa parisuhdetta."

        Tämä menee juuri toisin päin. Lapsia saanut nainen ei yleensä halua parisuhdetta sellaisen miehen kanssa, jolla ei myös ole jo lapsia.

        "Tai, nainen voi olla ihan kelvollinen ulkoisesti, mutta luonteeltaan niin tylsä, eikä oikein innostu mistään, sellainen ei kiinnosta."

        Tämä ei liity sukupuoleen mitenkään. Aloittajan ongelma on, että hän on lähestynut tällaisia miehiä, eli sellaisia, jotka eivät kiinnosta häntä tarpeeksi. Nämä miehet eivät myöskään kiinnostu naisesta seksuaalisessa mielessä. Aloittajan tulisi lähestyä vain miehiä, joita kohtaan hän tuntee voimakasta seksuaalista vetovoimaa.

        "Totaalinen tyhmyys on älykkäälle miehelle luotaantyöntävää."

        Tämä ei myöskään ole sukupuolisidonnaista. Kukaan älykäs ihminen ei pidä tyhmistä.

        "Vasemmistolaisuus, feminismi, jos ne puskee läpi vahvasti, moni mies ei halua sellaisen kanssa olla tekemisissä."

        Feminismi ei liity vasemmistolaisuuteen. Itsekin kuulun oikeistopuolueeseen. Voin kertoa, että oikeistolaisuuskin on joillekin miehille ongelma. Meitä eivät siedä ihmiset, jotka valittavat ilman, että tekevät asioille mitään. (Monet vasemmistolaiset harrastavat sitä.)

        "Voi tietysti olla, että nainen nostanut riman liian korkealle, usein niin käykin, kun netissä tuntuu miehiä riittävän. Tämä on todennäköinen vaihtoehto, joten seuraavaksi tapaamaan niitä kuvissa vaatimattoman näköisiä miehiä."

        Neuvosi on väärä. Aloittajan kannattaa tehdä juuri toisin päin eli nostaa rimaansa. Vaatimattoman näköiset miehet ovat todennäköisemmin saamattomia ja aloitekyvyttömiä ja he pelkäävät aloitekykyisiä naisia. Vaatimattoman näköiset ovat yleensä myös kontrollinhaluisia ja naisvihamielisiä.

        "Lopultakin kaikki on vain siitä kiinni, että käy tuuri, jotta sopiva tulee vastaan, on vielä oikeat olosuhteet ja oikea fiilis sillä hetkellä."

        Tämä on totta.

        "Todennäköisyydet eivät ole siis kovin suuret ja jokainen vuosi heikentää niitä."

        En usko. Itse aloin tavata tasokkaita miehiä vasta vanhempana. Kun olin nuori, kukaan sellainen ei kiinnostunut minusta.

        "Ilman parisuhdettakin voi elää hyvää elämää!"

        Tämä on myös totta.

        🦄

        "Se johtuu siitä, että aloittaja ei lähesty miehiä, jotka kiinnostavat häntä seksuaalisesti."

        Kun tyttö, joka ei rumapainoinen eikä rumaikäinen, lähestyy miestä seksuaalisesti, niin lähes jokainen mies käyttää tilaisuuden ilolla hyväkseen. Se ani harvoin johtaa parisuhteeseen koska mies ei halua ilotytön ominaisuudella varustettua tyttöä parisuhteeseen kanssaan.

        Sen sijaan, tytön pitää vietellä mies, siis minihame ylle ja koipi-reidet heilumaan (paljaina) ja "tuhmia" juttuja jaarittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se johtuu siitä, että aloittaja ei lähesty miehiä, jotka kiinnostavat häntä seksuaalisesti."

        Kun tyttö, joka ei rumapainoinen eikä rumaikäinen, lähestyy miestä seksuaalisesti, niin lähes jokainen mies käyttää tilaisuuden ilolla hyväkseen. Se ani harvoin johtaa parisuhteeseen koska mies ei halua ilotytön ominaisuudella varustettua tyttöä parisuhteeseen kanssaan.

        Sen sijaan, tytön pitää vietellä mies, siis minihame ylle ja koipi-reidet heilumaan (paljaina) ja "tuhmia" juttuja jaarittelemaan.

        "Kun tyttö, joka ei rumapainoinen eikä rumaikäinen, lähestyy miestä seksuaalisesti, niin lähes jokainen mies käyttää tilaisuuden ilolla hyväkseen. Se ani harvoin johtaa parisuhteeseen koska mies ei halua ilotytön ominaisuudella varustettua tyttöä parisuhteeseen kanssaan."

        Kuvailemasi miestyyppi on olemassa (ja sen edustajat pystyy tunnistamaan melko nopeasti), mutta naisen tulee tähdätä tällaista miestyyppiä korkeamman tason edustajiin. Korkeamman tason miehet eivät koskaan mene sänkyyn kenen tahansa kanssa pelkän ulkonäön perusteella, kuten eivät korkeamman tasoiset naisetkaan. Se, että seksuaalinen vetovoima muodostuu pelkästään ulkonäön perusteella, on kaikilla sukupuolilla merkki hieman matalammasta tasosta. Sori vain. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun tyttö, joka ei rumapainoinen eikä rumaikäinen, lähestyy miestä seksuaalisesti, niin lähes jokainen mies käyttää tilaisuuden ilolla hyväkseen. Se ani harvoin johtaa parisuhteeseen koska mies ei halua ilotytön ominaisuudella varustettua tyttöä parisuhteeseen kanssaan."

        Kuvailemasi miestyyppi on olemassa (ja sen edustajat pystyy tunnistamaan melko nopeasti), mutta naisen tulee tähdätä tällaista miestyyppiä korkeamman tason edustajiin. Korkeamman tason miehet eivät koskaan mene sänkyyn kenen tahansa kanssa pelkän ulkonäön perusteella, kuten eivät korkeamman tasoiset naisetkaan. Se, että seksuaalinen vetovoima muodostuu pelkästään ulkonäön perusteella, on kaikilla sukupuolilla merkki hieman matalammasta tasosta. Sori vain. 😁

        🦄

        Aivan näin yksinsarvinen. En perusta kovin "tasoista" ihmisistä puhuttaessa, mutta tuossa yhteydessä se etenkin toimii hyvin, saattaa jopa mennä jakeluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennetaanpas nyt vähäsen. Pala kerrallaan.

        "Feministi ei osaa ajatella kuin naisnäkökulmasta."

        Eikös koko aloitus ollut nyt naisnäkökulman ongelma? Aloituksen naisoletettu kuitenkin lähestyy asiaa miehen näkökulmasta, eli hän miettii, mitä miehet haluavat. Hänen pitäisi miettiä tarkemmin, mitä itse haluaa.

        "Eikös ap. edellä kertonut, ettei miehiä tunnu enempää kiinnostavan, kuin pelkkä kaveruus."

        Se johtuu siitä, että aloittaja ei lähesty miehiä, jotka kiinnostavat häntä seksuaalisesti. Jos hän lähestyisi sellaisia miehiä, hänellä olisi suurempi todennäköisyys kohdata miehiä, jotka myös tuntevat seksuaalista vetovoimaa aloittajaan.

        "Jos naisella on lapsia ja miehellä ei, harvemmin mies silloin haluaa aloittaa parisuhdetta."

        Tämä menee juuri toisin päin. Lapsia saanut nainen ei yleensä halua parisuhdetta sellaisen miehen kanssa, jolla ei myös ole jo lapsia.

        "Tai, nainen voi olla ihan kelvollinen ulkoisesti, mutta luonteeltaan niin tylsä, eikä oikein innostu mistään, sellainen ei kiinnosta."

        Tämä ei liity sukupuoleen mitenkään. Aloittajan ongelma on, että hän on lähestynut tällaisia miehiä, eli sellaisia, jotka eivät kiinnosta häntä tarpeeksi. Nämä miehet eivät myöskään kiinnostu naisesta seksuaalisessa mielessä. Aloittajan tulisi lähestyä vain miehiä, joita kohtaan hän tuntee voimakasta seksuaalista vetovoimaa.

        "Totaalinen tyhmyys on älykkäälle miehelle luotaantyöntävää."

        Tämä ei myöskään ole sukupuolisidonnaista. Kukaan älykäs ihminen ei pidä tyhmistä.

        "Vasemmistolaisuus, feminismi, jos ne puskee läpi vahvasti, moni mies ei halua sellaisen kanssa olla tekemisissä."

        Feminismi ei liity vasemmistolaisuuteen. Itsekin kuulun oikeistopuolueeseen. Voin kertoa, että oikeistolaisuuskin on joillekin miehille ongelma. Meitä eivät siedä ihmiset, jotka valittavat ilman, että tekevät asioille mitään. (Monet vasemmistolaiset harrastavat sitä.)

        "Voi tietysti olla, että nainen nostanut riman liian korkealle, usein niin käykin, kun netissä tuntuu miehiä riittävän. Tämä on todennäköinen vaihtoehto, joten seuraavaksi tapaamaan niitä kuvissa vaatimattoman näköisiä miehiä."

        Neuvosi on väärä. Aloittajan kannattaa tehdä juuri toisin päin eli nostaa rimaansa. Vaatimattoman näköiset miehet ovat todennäköisemmin saamattomia ja aloitekyvyttömiä ja he pelkäävät aloitekykyisiä naisia. Vaatimattoman näköiset ovat yleensä myös kontrollinhaluisia ja naisvihamielisiä.

        "Lopultakin kaikki on vain siitä kiinni, että käy tuuri, jotta sopiva tulee vastaan, on vielä oikeat olosuhteet ja oikea fiilis sillä hetkellä."

        Tämä on totta.

        "Todennäköisyydet eivät ole siis kovin suuret ja jokainen vuosi heikentää niitä."

        En usko. Itse aloin tavata tasokkaita miehiä vasta vanhempana. Kun olin nuori, kukaan sellainen ei kiinnostunut minusta.

        "Ilman parisuhdettakin voi elää hyvää elämää!"

        Tämä on myös totta.

        🦄

        Olipa havainnollistava kirjoitus, feministit ovat yksinkertaisia ihmisiä, jotka tarkastelevat maailmaa yksipuolisesta, hyvin kapeasta näkökulmasta.
        Ei millään pahalla, käsität kaikki asiat väärin, todellisuus on kaikilta kohdin toisenlainen, kuin mitä kirjoitat.
        Kaikkein huvittavin kohta, jossa erehdyt, kerrot ettei nainen jolla on lapsia, halua parisuhdetta sellaisten miesten kanssa, jolla ei ole lapsia.
        Voin kertoa kokemuksesta, juuri sellaiset naiset ovat halunneet kaikkein kiihkeimmin parisuhdetta, hyvännäköisiä, mukavia, jne. Mutta asetelma on niin epäedullinen ja monimutkainen, ettei sellaiseen kannata miehen sekaantua. Näitä tapauksia on ollut toistakymmentä, olen mielummin sinkkuna.

        Olet juuri sellainen feministi, jonka kanssa tuskin kukaan mies montaa minuuttia pystyy livenä keskustelemaan ns. kaikenmaailman asioista, ellei nyt sitten ole joo joo lapamato, vailla omia mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feministi ei osaa ajatella kuin naisnäkökulmasta. Eikös ap. edellä kertonut, ettei miehiä tunnu enempää kiinnostavan, kuin pelkkä kaveruus.

        Jos naisella on lapsia ja miehellä ei, harvemmin mies silloin haluaa aloittaa parisuhdetta. Tai, nainen voi olla ihan kelvollinen ulkoisesti, mutta luonteeltaan niin tylsä, eikä oikein innostu mistään, sellainen ei kiinnosta. Totaalinen tyhmyys on älykkäälle miehelle luotaantyöntävää.
        Vasemmistolaisuus, feminismi, jos ne puskee läpi vahvasti, moni mies ei halua sellaisen kanssa olla tekemisissä.

        Voi tietysti olla, että nainen nostanut riman liian korkealle, usein niin käykin, kun netissä tuntuu miehiä riittävän. Tämä on todennäköinen vaihtoehto, joten seuraavaksi tapaamaan niitä kuvissa vaatimattoman näköisiä miehiä.

        Lopultakin kaikki on vain siitä kiinni, että käy tuuri, jotta sopiva tulee vastaan, on vielä oikeat olosuhteet ja oikea fiilis sillä hetkellä. Todennäköisyydet eivät ole siis kovin suuret ja jokainen vuosi heikentää niitä.
        Ilman parisuhdettakin voi elää hyvää elämää!

        Totaalinen tyhmyys on myös älykkäälle naiselle luotaantyöntävää. Mieti sitä.

        Jokainen vuosi lisää todennäköisyyttä löytää sopiva kumppani. Sillä vanhempana tietää paremmin mitä haluaa, millä on merkitystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kun tyttö, joka ei rumapainoinen eikä rumaikäinen, lähestyy miestä seksuaalisesti, niin lähes jokainen mies käyttää tilaisuuden ilolla hyväkseen. Se ani harvoin johtaa parisuhteeseen koska mies ei halua ilotytön ominaisuudella varustettua tyttöä parisuhteeseen kanssaan."

        Kuvailemasi miestyyppi on olemassa (ja sen edustajat pystyy tunnistamaan melko nopeasti), mutta naisen tulee tähdätä tällaista miestyyppiä korkeamman tason edustajiin. Korkeamman tason miehet eivät koskaan mene sänkyyn kenen tahansa kanssa pelkän ulkonäön perusteella, kuten eivät korkeamman tasoiset naisetkaan. Se, että seksuaalinen vetovoima muodostuu pelkästään ulkonäön perusteella, on kaikilla sukupuolilla merkki hieman matalammasta tasosta. Sori vain. 😁

        🦄

        Kaikki miehet tunnistavat nämä tähtääjä-munasarjakkaat hyvin hyvin helposti, ja kääntävät selkänsä.

        Sukupuolia on tasan kaksi kappaletta. "Sukupuoli on suvullisesti lisääntyvillä lajeilla ilmenevä biologinen ominaisuus, jonka perusteella yksilöt jakautuvat joko naaraisiin eli munasoluja tuottaviin yksilöihin (hedelmöittyvä) tai koiraisiin eli siittiösoluja tuottaviin yksilöihin (hedelmöittävä). Ihmisellä hedelmöittyvä sukupuoli ovat naiset ja hedelmöittävä sukupuoli miehet": https://fi.wikipedia.org/wiki/Sukupuoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan näin yksinsarvinen. En perusta kovin "tasoista" ihmisistä puhuttaessa, mutta tuossa yhteydessä se etenkin toimii hyvin, saattaa jopa mennä jakeluun.

        Kiitos!

        Neuvoja kysyttäessä kannattaa muistaa, että vain toimivat neuvot ovat arvokkaita.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa havainnollistava kirjoitus, feministit ovat yksinkertaisia ihmisiä, jotka tarkastelevat maailmaa yksipuolisesta, hyvin kapeasta näkökulmasta.
        Ei millään pahalla, käsität kaikki asiat väärin, todellisuus on kaikilta kohdin toisenlainen, kuin mitä kirjoitat.
        Kaikkein huvittavin kohta, jossa erehdyt, kerrot ettei nainen jolla on lapsia, halua parisuhdetta sellaisten miesten kanssa, jolla ei ole lapsia.
        Voin kertoa kokemuksesta, juuri sellaiset naiset ovat halunneet kaikkein kiihkeimmin parisuhdetta, hyvännäköisiä, mukavia, jne. Mutta asetelma on niin epäedullinen ja monimutkainen, ettei sellaiseen kannata miehen sekaantua. Näitä tapauksia on ollut toistakymmentä, olen mielummin sinkkuna.

        Olet juuri sellainen feministi, jonka kanssa tuskin kukaan mies montaa minuuttia pystyy livenä keskustelemaan ns. kaikenmaailman asioista, ellei nyt sitten ole joo joo lapamato, vailla omia mielipiteitä.

        "Ei millään pahalla, käsität kaikki asiat väärin, todellisuus on kaikilta kohdin toisenlainen, kuin mitä kirjoitat."

        Minä myös olen sitä mieltä, että käsität kaikki asiat väärin ja että todellisuus on kaikilta kohdin toisenlainen kuin mitä kirjoitat.

        Toki suon sinulle oikeuden mielipiteeseesi.

        On totta, etten palstan ulkopuolella vietä aikaa ihmisten kanssa, jotka ajattelevat samoin kuin palstan sovinistit. Ja se on minulle hyvin mieluisaa.

        Mutta minä kirjoitan täällä etupäässä naisten vuoksi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei millään pahalla, käsität kaikki asiat väärin, todellisuus on kaikilta kohdin toisenlainen, kuin mitä kirjoitat."

        Minä myös olen sitä mieltä, että käsität kaikki asiat väärin ja että todellisuus on kaikilta kohdin toisenlainen kuin mitä kirjoitat.

        Toki suon sinulle oikeuden mielipiteeseesi.

        On totta, etten palstan ulkopuolella vietä aikaa ihmisten kanssa, jotka ajattelevat samoin kuin palstan sovinistit. Ja se on minulle hyvin mieluisaa.

        Mutta minä kirjoitan täällä etupäässä naisten vuoksi.

        🦄

        Kommenttisi ovat sinulle ja feministeille tyypillistä miesvihaa joka ei johda edes keskusteluun aiheesta.
        Elät jossain kummassa satumaailmassa "sovinistit, rumat palstamiehet" vastaan sinä ja muu maailma.
        Itse en tunnistanut yhtäkään kohtaa kommenteistasi joka olisi liittynyt entisajan sinkku minään saati naisten toimintaan minua kohtaan. Suureksi harmiksesi olen se palstalainen jota sinäkin olet säännöllisesti morkannut millä milloinkin feministisellä miesvihallasi kenellekään kelpaamattomaksi, mutta niin vain tässä ollaan naimisissa eletty yhteis elämääkin jo viisi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei millään pahalla, käsität kaikki asiat väärin, todellisuus on kaikilta kohdin toisenlainen, kuin mitä kirjoitat."

        Minä myös olen sitä mieltä, että käsität kaikki asiat väärin ja että todellisuus on kaikilta kohdin toisenlainen kuin mitä kirjoitat.

        Toki suon sinulle oikeuden mielipiteeseesi.

        On totta, etten palstan ulkopuolella vietä aikaa ihmisten kanssa, jotka ajattelevat samoin kuin palstan sovinistit. Ja se on minulle hyvin mieluisaa.

        Mutta minä kirjoitan täällä etupäässä naisten vuoksi.

        🦄

        Kirjoittelet naisten vuoksi!? Miksi ihmeessä, mitä sen luulet hyödyttävän?

        Sinulla tuntuu olevan yhtenä ikävänä piirteenä aina oikeassa olemisen pakko, vaikka et asioista mitään ymmärrä. Siitä kertoo tuo, kun lainaat sanasta sanaan muiden tekstiä, ikäänkuin haluat puhua päälle.

        Eivätkä naiset ole yksi ryhmä, jotka kaikki ajattelevat samalla tavalla ja jakavat kokemukset sinun kanssa.

        Itse en kirjoittele kenenkään puolesta, enkä ketään vastaan, kunhan kerroin mielipiteeni, joskus sekin tekee hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totaalinen tyhmyys on myös älykkäälle naiselle luotaantyöntävää. Mieti sitä.

        Jokainen vuosi lisää todennäköisyyttä löytää sopiva kumppani. Sillä vanhempana tietää paremmin mitä haluaa, millä on merkitystä.

        Sittenhän sinun pitää inhota itseäsikin. Ei sinua ainakaan voi älykkääksi sanoa, kun väität, että jokainen vuosi lisää todennäköisyyttä löytää kumppani.

        Asia on täysin päinvastoin, kun vanhempana tietää paremmin mitä haluaa, se rajaa entistä enemmän mahdollisuuksia, luonnollista poistumaakin tulee, ihmisiä kuolee ja sairastuu sitä enemmän, mitä ikää karttuu. Moni poistuu myös sinkkumarkkinoilta kyllästyttyään etsimään, toiset vanhenee nopeasti ulkoisesti +45 vuoden jälkeen ja luovuttavat. Osa erakoituu 5-kympin jälkeen, eikä liiku enää missään.


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä? Miksi muka "tekisit väärin"? Tuossa on kyse ainoastaan siitä, että tapailet vääränlaisia miehiä. Etkä taida tietää kuka olet ja millainen mies sinulle sopisi.

    • Anonyymi

      "Sitten parin näkemisen jälkeen, ei oikee ole miehelle tullut ihastumista/kiinnostusta että veisi suhdetta etiäpäin, elikäs vähentävät yhteydenpitoa jne."

      Eli jätät kaiken suhteen edistämisen miehelle ja kun hän kaivaa tietä suhteeseen lampsit vain perässä tyytyväisenä?

      Siinä ongelmasi. Mies tajuaa nopeasti että on aivan sama mitä hän suhteen eteen ja sinua varten tekee, sinä et palauta vastaavaa yritystä.

      Minimivaatimukseni on että nainen osallistuu rinnallani samaan ponnistukseen. Hänen ei tarvi matkia minua, mutta lopulliseksi tunteeksi ei voi jäädä että olen yksin pyrkimässä eteenpäin.

    • Anonyymi

      Jalat ei saa olla ristissä,miehet ei semmosta kauan kahtele!

      • Anonyymi

        Osalla miehistäkin on jalat ristissä ja munat välissä.


    • Eihän sitä ihastumista voi millään pakottaa... Mutta kun ei tiedä paremmin, millain ne tilanteet menee. Onko juttelu ollut mukavaa ja hauskaa? Onko siinä ollut sellaista kipinää? Kemiat ei ole ilmeisesti toimineet. Ei ole tullut oikeanlaista tyyppiä vastaan.

    • Anonyymi

      Et juo viinaa ja mies ei ole viinamies joten ei kiinnostusta synny. Vain viina ajuomalla mies halaa naiseen tutustua ja parisuhteen.

    • Vaikea sanoa tältä istumalta ja näillä tiedoilla.

      Noilla tiedoilla löytyy naisia roppakaupalla.

      Jos olet useita tavannut ja olet turhautunut, se saattaa jotenkin näkyä päällepäin toisille. Kannattaa pitää taukoa ja keskittyä johonkin muuhun. Kohta tulee kesä ja voi touhuta vaikka sun mitä ihan sinkkuna. 😁

    • Anonyymi

      Et anna pillua heille riittävän helposti tarvinneeko tuota tuon enempää miettiä se on nääs se ongelma kun noita deittisovelluksia käytätten kumppanin hakuun vitun hyväätuuria pitää olla että niistä mitään vuotta kauempaa kestävää löydätte etsiessänne

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🦠

    • Anonyymi

      Nyt vaaditaan miehiltä empatiaa, että vastaavat kauniisti ja empaattisesti ja rakentavasti, eikä rikkovasti, tälle nuorelle naiselle (oletan että hän on minua nuorempi). Tulin kiinnostuksesta lukemaan. Olen saman pituinen, vähn alle 55 kg (riippuu mihin aikaan vuorokaudesta vaa'alla 52,4kg-54,5kg). En ole mitenkään erikoinen, ei kalliita matkoja tai harrastuksia.

      • En mä usko että he ilkeitä haluaa olla hänelle, mutta jos nyt yleensä jotain nettideittailua miettii, niin onko siinä mitään järkee. Eihän siitä voi seurata muuta kuin pettymyksiä. Toisekseen mitä tää sun paino asiaan liittyy?


      • Anonyymi

        "Nyt vaaditaan miehiltä empatiaa"

        No siinähän vaadit tollo.

        Minä vastaan esitettyyn kysymykseen täsmälleen niillä faktoilla mitä minulla on. Koko keskustelulta katoaa pointti ajatustenvaihdossa jos touhun tarkoitus on silitellä naista joka kenties omalla toiminnallaan paskoo asioita.

        Eihän siinä ole mitään järkeä. Jätetään empatia oikeasti epäreiluille tilanteille joita ihmiset kohtaavat ja joiden uhrina he yksipuolisesti ovat.


    • Olet vaan tyypillinen suomalainen nainen. Ei se vaan jaksa kiinnostaa.
      Ajattele mihin miehet sinua vertailee, netistä löytyy kaikki amerikkalaiset/etelämaalaiset instagram-mallit joitten kuvia miehet näkee joka päivä. Nyt kun mies on selannut koko päivän niitten kuvia ja sitten tapaa sinut, niin kun mielessä vilisee ne uskomattoman näköiset naiset ja sinä olet tavallinen suomalainen nainen, ei siinä vaan mitään tunteita pysty heräämään.

      Mitä sitten tehdä toisin? En tiedä, ei siinä varmaan ole mitään mahdollisuuksia ilman kattavia plastiikkakirugian poliklinikka käyntejä...

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä ne miehet sitten edes deittailevat ketään suomalaista. Ovatko he jotenkin vajaaälyisiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä ne miehet sitten edes deittailevat ketään suomalaista. Ovatko he jotenkin vajaaälyisiä?

        Voi hyvinkin olla niin, tai sitten elävät jossain mielikuvitusmaailmassa, kuvittelevat tapaavansa instagram-mallin ja ovat pettyneitä kun niin ei sitten käynytkään...
        Ihmisillä noin yleensäkään ei kovin paljoa päässä liiku järkeviä asioita.


      • Anonyymi

        Miten tollaset sun kuvaamat miehet vois välttää? Auttaako jos useemman kerran varmistaa, että tajuathan mun olevan tavallinen suomalainen tallero ja että mä en oo mikää etelämaalainen instamalli? Tajuaaks noi sitte pysyä poissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tollaset sun kuvaamat miehet vois välttää? Auttaako jos useemman kerran varmistaa, että tajuathan mun olevan tavallinen suomalainen tallero ja että mä en oo mikää etelämaalainen instamalli? Tajuaaks noi sitte pysyä poissa?

        Epäilen ettei ne paljoa kuuntele sitä mitä sanot niille. Mutta ehkä jos lähetät niille realistisia kuvia itsestäsi joissa näyt kokonaan, ja sivukuvassa myös, niin näkevät siitä että tässä ei ole kyse mistään plastiikkakirurgian taideteoksesta vaan ihan normaalista ja tavallisesta suomalaisesta naisesta.. luulisi että ne mielikuvat jo haihtuisi sillä.
        Tosin silti joku saattaa kuvitella että oletkin erillainen kuin kuvissa, kun naiset aina laittavat vanhoja kuviaan missä ovat laihimmillaan, ne kuvat jotka ovat juuri laihdutusmaratonin jälkeen otettuja.. ja nyt oletkin ehkä erillainen kuin kuvissa joita haluat miehille näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tollaset sun kuvaamat miehet vois välttää? Auttaako jos useemman kerran varmistaa, että tajuathan mun olevan tavallinen suomalainen tallero ja että mä en oo mikää etelämaalainen instamalli? Tajuaaks noi sitte pysyä poissa?

        Tuli mieleeni että itse kun joskus vuosikausia sitten keskustelin naisten kanssa nettitreffeissä, niin halusin nähdä ne livenä kameran kuvassa, sitten käskin niitä pyörähtämään ympäri kameran edessä... siitä selvisi useimpien kohdalla hyvin äkkiä ettei minulla ole mitään kiinnostusta heitä kohtaan.


      • Anonyymi

        Ja ne/te v@tun vajarit ei tajua niiden instabeibien olevan joko kokonaan tai osittain tekoälyn tekemiä. Siellä ei aitoa naista ole.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Epäilen ettei ne paljoa kuuntele sitä mitä sanot niille. Mutta ehkä jos lähetät niille realistisia kuvia itsestäsi joissa näyt kokonaan, ja sivukuvassa myös, niin näkevät siitä että tässä ei ole kyse mistään plastiikkakirurgian taideteoksesta vaan ihan normaalista ja tavallisesta suomalaisesta naisesta.. luulisi että ne mielikuvat jo haihtuisi sillä.
        Tosin silti joku saattaa kuvitella että oletkin erillainen kuin kuvissa, kun naiset aina laittavat vanhoja kuviaan missä ovat laihimmillaan, ne kuvat jotka ovat juuri laihdutusmaratonin jälkeen otettuja.. ja nyt oletkin ehkä erillainen kuin kuvissa joita haluat miehille näyttää.

        Ei tollaset kuvat ole mitään auttaneet.


      • Anonyymi

        Näin mä olen jo pitkään epäillyt, että miehillä on vääristyneet ja täysin epärealistiset kuvitelmat ja älyttömän vaatimukset. Miehet ovat niin tolkuttoman hypergamisia, että ne instamallitkaan eivät livenä kelpaisii heille. Kiitti, että vahvistit tuon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin mä olen jo pitkään epäillyt, että miehillä on vääristyneet ja täysin epärealistiset kuvitelmat ja älyttömän vaatimukset. Miehet ovat niin tolkuttoman hypergamisia, että ne instamallitkaan eivät livenä kelpaisii heille. Kiitti, että vahvistit tuon.

        Yksilön kannalta tuo voi olla tragedia, mutta lajin ja luonnon kannalta hyvä juttu. Jännää sinällään miten luonnonvalinta ja evoluutio toimii ihmisen omien keksintöjenkin kautta ja karsii epäkelvot yksilöt pois lisääntyvistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksilön kannalta tuo voi olla tragedia, mutta lajin ja luonnon kannalta hyvä juttu. Jännää sinällään miten luonnonvalinta ja evoluutio toimii ihmisen omien keksintöjenkin kautta ja karsii epäkelvot yksilöt pois lisääntyvistä.

        Yhdyskunta eläjillä ei kaikkien tarvikaan lisääntyä. Niinkuin muurahaisillakaan. Mä ite koen olevani se työläinen.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Yhdyskunta eläjillä ei kaikkien tarvikaan lisääntyä. Niinkuin muurahaisillakaan. Mä ite koen olevani se työläinen.

        Sä et ole naaraspuolinen, eli voisit olla korkeintaan kuhnuri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole naaraspuolinen, eli voisit olla korkeintaan kuhnuri.

        Se ois tylsä homma. No ihmisen ei onneks tarvi.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Se ois tylsä homma. No ihmisen ei onneks tarvi.

        Eipä tarvi ei. Jos me oltais muurahaisia, niin sitten me oltais kaikki sisaruksiakin. Jos tämä maa siis olis yksi muurahaispesä. Aika kauhea ajatus 🤔.


      • Anonyymi

        Onneksi en ole tavannut koskaan kaltaistasi älytöntä suomalaista miestä. Mies joka selaa malleja instasta päivät pitkät ei ole mikään mies vaan turhake, joka voisi vetää itsensä vessanpöntöstä alas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin mä olen jo pitkään epäillyt, että miehillä on vääristyneet ja täysin epärealistiset kuvitelmat ja älyttömän vaatimukset. Miehet ovat niin tolkuttoman hypergamisia, että ne instamallitkaan eivät livenä kelpaisii heille. Kiitti, että vahvistit tuon.

        Niin, täytyy sanoa että monet niistä instagram-malleista taitaa olla tosi lyhyitä, jotain 150cm luokkaa, ne kuvat on otettu alaviistosta jotta ne mallit näyttää normaalipituisilta. Jos tuollaisen livenä tapaisi niin ei välttämättä olisi kovin innostava näky.

        Minkäs teet kun ei vaan kiinnosta? Mitä ihmettä sellaisen naisen kanssa tekisi joka ei yhtään innosta, pitäisikö jotain lääkkeitä vetää naamaan että jaksaisi tehdä sellaisen kanssa jotain?

        On niitä sellaisiakin miehiä joille kelpaa kaikki liikkuva, tiedät varmasti niitä. Ja on miehiä jotka ovat biseksuaalisia, niille kelpaa jopa miehetkin, eli ihan kaikki käy niille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en ole tavannut koskaan kaltaistasi älytöntä suomalaista miestä. Mies joka selaa malleja instasta päivät pitkät ei ole mikään mies vaan turhake, joka voisi vetää itsensä vessanpöntöstä alas.

        Ehkä et ole juuri minua tavannut (mistäs tiedät?) mutta olet ainakin tavannut kymmeniä kaltaisenia miehiä... Kaikki katsoo niitä mallikuvia netistä, uskovaisetkin, jotkut lahkouskovaisetkin varmaan kattoo niitä mutta salaa eikä myönnä sitä edes jeesukselleen... Miksipä ei katsoisi?

        Et muuten uskoisi jos kertoisin mitä olen nähnyt live-kamerassa kun juttelin ulkomaalaisten naisten kanssa joku vuosi sitten.... siellä aika äkkiä lähti vaatteet pois ja oltiin sängyssä pelkän lakanan alla, ja paljaat tissit työnnettiin ruutuun kiinni... Haha! aikamoista kyllä oli, ja todellla vaikuttavan näköisiä naisia, aivan uskomattomia! Mutta aika pian selvisi että he kaikki halusivat vain rahaa, ei muuta. Eräs jopa, sen jälkeen kun selvisi etten aio lähettää rahaa, sanoi minulle että uskoitko todella että saisit sieltä naisen itsellesi, ja nauroi minulle kun sanoin että uskoin. No, enpä usko enää. Taas tiedän paljon enemmän naisista kuin joku vuosi sitten. Ja oikeasti tiedän jo aivan liian paljon, en halua enää tietää niistä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ehkä et ole juuri minua tavannut (mistäs tiedät?) mutta olet ainakin tavannut kymmeniä kaltaisenia miehiä... Kaikki katsoo niitä mallikuvia netistä, uskovaisetkin, jotkut lahkouskovaisetkin varmaan kattoo niitä mutta salaa eikä myönnä sitä edes jeesukselleen... Miksipä ei katsoisi?

        Et muuten uskoisi jos kertoisin mitä olen nähnyt live-kamerassa kun juttelin ulkomaalaisten naisten kanssa joku vuosi sitten.... siellä aika äkkiä lähti vaatteet pois ja oltiin sängyssä pelkän lakanan alla, ja paljaat tissit työnnettiin ruutuun kiinni... Haha! aikamoista kyllä oli, ja todellla vaikuttavan näköisiä naisia, aivan uskomattomia! Mutta aika pian selvisi että he kaikki halusivat vain rahaa, ei muuta. Eräs jopa, sen jälkeen kun selvisi etten aio lähettää rahaa, sanoi minulle että uskoitko todella että saisit sieltä naisen itsellesi, ja nauroi minulle kun sanoin että uskoin. No, enpä usko enää. Taas tiedän paljon enemmän naisista kuin joku vuosi sitten. Ja oikeasti tiedän jo aivan liian paljon, en halua enää tietää niistä yhtään mitään.

        Tästä sinun, ja muiden katkeroituneiden miesten, naisviha siis juontaa. Ulkomaalaiset, elantonsa vartalollaan ja ulkonäöllään tienaavat naiset, ovat palauttaneet teidät maan pinnalle pilvilinnoistanne. He haluavat rahanne, eivät mitään muuta.

        Suomalainen nainenhan on viestinnässään esimerkiksi miesten ei-toivottavien lähentelyjen suhteen huomattavasti tiettyjä muita kansalaisuuksia edustavia kanssasisariaan korrektimpi ja hienotunteisempi. Samoin suomalaiset kaunottaret eivät esittele avujaan internetissä, vaan tienaavat elantonsa aivoillaan jakkupuku päällä toimistolla.

        Kohdistaisit edes perusteettoman vihasi sinne minne se kuuluu, niihin ulkomaalaisiin naisiin, jotka osoittavat sinulle paikkasi ja nauravat räkäisesti päälle, sen sijaan että jatkat edellisten jumalointia ja vihaat upeita, fiksuja, hyväkäytöksisiä suomalaisia naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä sinun, ja muiden katkeroituneiden miesten, naisviha siis juontaa. Ulkomaalaiset, elantonsa vartalollaan ja ulkonäöllään tienaavat naiset, ovat palauttaneet teidät maan pinnalle pilvilinnoistanne. He haluavat rahanne, eivät mitään muuta.

        Suomalainen nainenhan on viestinnässään esimerkiksi miesten ei-toivottavien lähentelyjen suhteen huomattavasti tiettyjä muita kansalaisuuksia edustavia kanssasisariaan korrektimpi ja hienotunteisempi. Samoin suomalaiset kaunottaret eivät esittele avujaan internetissä, vaan tienaavat elantonsa aivoillaan jakkupuku päällä toimistolla.

        Kohdistaisit edes perusteettoman vihasi sinne minne se kuuluu, niihin ulkomaalaisiin naisiin, jotka osoittavat sinulle paikkasi ja nauravat räkäisesti päälle, sen sijaan että jatkat edellisten jumalointia ja vihaat upeita, fiksuja, hyväkäytöksisiä suomalaisia naisia.

        Ei ne suomalaiset niistä muista poikkea paljoa muuten kuin ulkonäöltään. Olen jutellut sellaisten suomalaisten nuorten naisten kanssa jotka etsivät "sugar daddyä", joka rahoittaa heidän elämänsä ettei tarvitsisi mennä töihin. Ja ainakin yksi noista oli feministi....

        Ehkä suomalaiset naiset eivät ihan niin vapaasti esittele "avujaan" internetissä, kun heillä ei ole mitään mitä voisi esitellä. Muutamia "avukkaampia" julkisuuden henkilöitä suomessa on jotka esittelevät itseään jatkuvasti kuvissa, ja saavat feministeiltä kitkerää palautetta siitä syystä.

        Miksi jatkan yhä niiden ulkomaalaisten naisten ihannointia, vaikka jo tiedän millaisia he oikeasti ovat? No kun ne vaan nyt on niiin upean näköisiä... ei sille mahda mitään.. En usko että olet niitä edes nähnyt itse, ne vaan on todella uskomattoman käsittämättömän upean näköisiä naisia... Ja jos nyt vielä kehtaan myöntää senkin että hetken aikaa tosissaan harkitsin niille rahan lähettämistä ulkomaille, mutta tajusin onneksi ajoissa ettei siitä mitään hyötyä olisi kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä sinun, ja muiden katkeroituneiden miesten, naisviha siis juontaa. Ulkomaalaiset, elantonsa vartalollaan ja ulkonäöllään tienaavat naiset, ovat palauttaneet teidät maan pinnalle pilvilinnoistanne. He haluavat rahanne, eivät mitään muuta.

        Suomalainen nainenhan on viestinnässään esimerkiksi miesten ei-toivottavien lähentelyjen suhteen huomattavasti tiettyjä muita kansalaisuuksia edustavia kanssasisariaan korrektimpi ja hienotunteisempi. Samoin suomalaiset kaunottaret eivät esittele avujaan internetissä, vaan tienaavat elantonsa aivoillaan jakkupuku päällä toimistolla.

        Kohdistaisit edes perusteettoman vihasi sinne minne se kuuluu, niihin ulkomaalaisiin naisiin, jotka osoittavat sinulle paikkasi ja nauravat räkäisesti päälle, sen sijaan että jatkat edellisten jumalointia ja vihaat upeita, fiksuja, hyväkäytöksisiä suomalaisia naisia.

        Itse en kyllä miehenä ole kiinnostunut minkään maalaisista huorista. Luokittelen huoriksi naiset jotka ovat kiinnostuneita miehen rahoista. Enkä ole ikinä maksanut enkä tule maksamaan senttiäkään mistään only fans ym videoista kuvista tai muustakaan sellaisesta. Te miehet jotka maksatte sen takia ne on olemassa se on teidän syytänne ja te ylläpidätte sitä asetelmaa että miehen pitäisi maksaa. En ole vielä yhtään tällaista nähnyt josta minun olisi pakko maksaa jotain. Olen mielummin vaikka yksin loppuelämäni. Aivot ohjaa ihmisen toimintaa ei muna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kyllä miehenä ole kiinnostunut minkään maalaisista huorista. Luokittelen huoriksi naiset jotka ovat kiinnostuneita miehen rahoista. Enkä ole ikinä maksanut enkä tule maksamaan senttiäkään mistään only fans ym videoista kuvista tai muustakaan sellaisesta. Te miehet jotka maksatte sen takia ne on olemassa se on teidän syytänne ja te ylläpidätte sitä asetelmaa että miehen pitäisi maksaa. En ole vielä yhtään tällaista nähnyt josta minun olisi pakko maksaa jotain. Olen mielummin vaikka yksin loppuelämäni. Aivot ohjaa ihmisen toimintaa ei muna.

        Niitähän ne kyllä on, ei mitää muuta. Mutta luulen että sinä et ole niitä itse nähnyt.... et tiedä miltä ne näyttää siellä etelässä päin.... kun sellaisen henkilökohtaisesti näet webbikamerassa ilman vaatteita... et uskoisi. Kun silmä on näihin suomalaisiin tanttoihin tottunut niin se ero on valtavan käsittämätön!... en oikeasti tiennyt että naiset voi todella olla sen näköisiä kuin ne ovat.
        Eihän siinä ole mitään järkeä niille rahaa lähetellä, mutta ne kyllä tienaa rahaa miljoonia, oliko jotain useita satoja miljoonia, sillä toiminnallaan. Huijaamistahan se suorastaan kyllä on, ja pelkästään sitä.


    • Anonyymi

      Tää on selvä. Oot liian epätoivoinen.

    • Anonyymi

      Mitä deittiappeja käytät? Tinder? Itse en oo koskaan käyttänyt Tinderiä, mut nyt alkaa sekin vähän houkuttaa kun ei noissa pienemmissä pyöri muuta ku samat tyypit tai sitten jotkut tosi oudot otukset. Miksi miehen löytymisen pitää olla niin vaikeaa :( Ei tälleen 30+ viitteis enää vuositolkulla oottaa et se oma tyyppi ilmestyis vaan kotiovelle :D Pakko alkaa tehä kohta jotain konkreettista!
      N32

    • Kauheen vaikeeks näyttää pariutuminen menevän. mulla särkee päätä jo tän ketjun lukeminen.

    • Anonyymi

      Mikä sinun murre on? Mistä olet kotoisin ”etiäpäin, elikäs” ?
      Itseä ärsyttää jos henkilöllä on vahva murre, joku vääntämis tapa.

    • Anonyymi

      Jotain siitä selkeästi puuttuu. En tiedä mistä puhutte mutta voi olla jotain niistä ilmenevää asiaa joka saa sitten miehen pakittamaan. Itsellä sellaisia olisi eksä joka pyörii jaloissa jonka kanssa epäselvä suhdekuvio. Pahimmillaan nainen on jätetty ja haaveilee vielä tästä eksästään. Joku muu epäselvä mies tai miehet jonka käytös mielestäni rikkoo kaverina olon rajoja. Naiselle soitellaan jatkuvasti ja pyydetään johonkin miehen toimesta flirtaillaan nainen suostuu tapailuun yms. Nainen on niin tyhmä ja yksinkertainen että se vie kiinnostuksen. Naisen arvot on täysin vastakkaiset minun arvoihin verrattuna. Nainen on täysin huumorintajuton eikä yhtään leikkisä pilke silmäkulmassa. Nainen jauhaa politiikasta suu vaahdossa hallitus sitä ja tätä marin takaisin keikistelemään ym potaskaa. Nainen on laiska ja saamaton. Nainen haluaa isä tytär suhteen jossa miehen pitäisi pitää naista aisoissa ja palvella ja huolehtia hänestä. Ääri feministi nainen jonka mielestä Kaiju Aro on älykkö. Se ehkä resonoi kohdan kanssa jossa nainen on tyhmä kuin saapas. Tai sitten vaan voi yksinkertaisesti olla että kemianne ei kohdanneet.

      • Ap jo kertoi mikä puuttuu, seuraavasti:

        "Sitten parin näkemisen jälkeen, ei oikee ole miehelle tullut ihastumista/kiinnostusta että veisi suhdetta etiäpäin".

        Eli, ap ei ole antanut miehelle sellaista riittävää vihjettä, joka olisi pannut miehen viemään ap:n hetekalle kanssaan.

        Kaikki parisuhteet käynnistyvät hetekalla, seksi (coitus) ja siihen liittyvät leikit on ainoa syy miksi mies ryhtyy/on parisuhteessa. Ensimmäiseltä treffiltä pitää kirmata hetekalle, koska miehellä "ihastuminen/kiinnostus" (siis himo) syntyy noin 2 sekunnissa siinä ensitapaamisen alussa, jos on syntyäkseen.


    • Anonyymi

      Tuskin sussa mitään sen ihmeempää vikaa on. Enemmän musta kuulostaa siltä olet deittailut miehiä, joiden kanssa sä et ole ollut kovin yhteensopiva.

    • Ehkäpä ne kohtaamasi miehet ovat olleet sittenkin enemmän seksin kuin minkään muun perässä? Tai mahdollisesti eivät itsekään oikein tiedä mitä ovat etsimässä, kunhan kokeilevat kepillä jäätä? Sekin on mahdollista, että kohtaamasi miehet kokevat treffien jälkeen etteivät ehkä kuitenkaan ole sinulle riittävän hyviä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2266
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1881
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1322
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1190
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe