Kahtelen tässä puukkoani.

Anonyymi-ap

Ok ei tarvi ilmottaa musta poliisille tai mitään. Selitän nyt tilanteen. Elikkäs luulen et naapuri tappo kissani ja se aiemminkin käyttäytyi sitä kohtaan ärhentelevästi ja oli ainut jonka näin tekevän siten.. Noh nyt kissu ei ole palannu kohta pariin viikkoon eikä se ole koskaa ollu noin kauaa pois.

Noh koska mulla on 180 äo niin olin suunnitellu tietysti turvasuunnitelman jos joku on niin tyhmä että käypi kissani kimppuun ja en ihan tarkasti kerro mikä se on mutta se on kuitenki aika paha juttu.

Noh tämä naapuri nyt vissii luuli et se ojensi mua tai jotain ku oli näyttäny niit sääntöjä et ei saa pitää vapaana jne kissa mut pidin silti, mutta se yllätys mitä naapuri ei tiiä on et oon oikeesti skitsofreenikko..

27

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä jos sinulla ei koskaan ollut mitään kissaa, vaan se oli vain harhaa.

      • Anonyymi

        Entäpä jos miehellä ei tosiaan ole kaikeksi onneksi lemmikkejä, iha ei lähtenyt spinnaamisesi lentoon, mutta jaksuja sinne


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­­N­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sun kissa on kuule varmaan löytöeläintalossa. Sinne ne kissat viedään jos mouruuvat ilman kalastuslupaa kultakaloja.

      • Anonyymi

        Tarkistin toki tuommosen vaihtoehdon ensin ku tulin tänne riehumaan.


    • Anonyymi

      Luin netistä duodecimistä tai vastaavasta että skitsojen kohdalla saattaa paljastua että he ovat aina kuulleet ääniä päässänsä koko elämänsä ajan. Sitä vain mietin että jos jo sairastuneelta kysytään hänen vointiaan niin mikä tahansa saattaa olla hänen omaa kuvitelmaansa, eli diagnosointi on tuossa suhteessa aika kinkkinen juttu. En tiiä, ehkä se on jokin paranormaali entiteetti tai jokin toinen sielu mikä kiinnittyy ihmiseen kun skitsoilu käynnistyy. Minäpä tiedän tosijutun missä talonmies myrkytti parit naapurin kissat. Pääsi kuin koira veräjästä, mikä ei yllätä minua.

    • Anonyymi

      No niin hyvähyvä trollimies, aina löytyy jothain puukotethavaa kun mies jaksaa vaan tuumailla

    • Anonyymi

      Tarjja.anoyha tau asesyybbutekuha eu edes köjibtajruub oöösejööb ekkeu tiusekkA IKE JUKINETRUB OUTYUSET JÖSUVARRET,

      • Anonyymi

        Älä syä mies sitä lunta


    • Anonyymi

      Vaapana jouksevat kissat voi jäädä auton alle tai joutua ilveksen suihin. Se, että naapuri muistuttaa ettei kissaa saa pitää vapaana, ei tarkoita että hän kissan tappaisi. Kissan tappajat vasta ovatkin aggressiivisia sekopäitä!

      Rakastan kissoja ja kissat rakastaa yleensä minua. Silti en pidä siitä, jotkut kissat pissii nurkkiin ja lasten hiekkalaatikkoon. Hajuhaitat ei ole mukavia. Sanominen voi johtua ihan siitä, että naapurillesi on aiheutunut haittaa ja silloin hänen ärtymyksensä on aiheellista.

      Joku sivullinen kenen pihalle kissa pissii, on voinut soittaa vaikka hesy vapaana juoksevasta kissasta ja kissa on tallessa. Voi olla, että syytät naapuriasi täysin syyttä.

      • Anonyymi

        Nojoo mutta tuli vaa semmonen aavistus.


    • Anonyymi

      Eiköhän sulla ole paino 180 eikä äo.

      • Anonyymi

        Tyhmä mörssäri tulossa päälle, mikä dystopia


    • Anonyymi

      Niin. Kun niitä kissoja ei sais missään nimessä pitää valvomatta ulkona. Ei lain mukaan, eikä minkään järjen mukaan. Autoja, kettuja, haukkoja, koiria -kiukkusia naapureita- . Ja mitä se kissa sitten aikansa kuluksi, vaistojensa viihdyttämänä metsästää mahdollisesti vaaraantuneita pikkulintulajeja. Paskoo mun kukkapenkki, kuseksii toiseen. Mulla on 2 sisäkissaa, jotka ulkoilevat valjaissa. En kestäis ajatusta että jäis vaikka auton alle. Joku naapuri heittää saappaalla. Kerää ittes. Lopeta se naapurin vainoaminen ja pidä huoli omista elukoista.

    • Anonyymi

      Syöpä =)

    • Anonyymi

      "Ei muuten köyhä oo, ellei oo hullu kans." Peräseinäjoki.

    • Anonyymi

      Maailma on hullu, kunpa vain ihmiset tajuaisivat sen,

    • Anonyymi

      Eläpä nyt veistä haavaa ihtees ...

      • Anonyymi

        Miten tämäkin miehen öyhötys kuulostaa pikkukallesta niin tutulta taas? Taidat projisoida


    • Anonyymi

      Oot naimisissa kissasi kanssa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seinäjoellakin siinä yhdessä baarissa on oikein telinekin mihin jättää puukoot

      • Anonyymi

        Eikä ilmeisesti poliisit käy edes nyhtämään niitä!


    • Anonyymi

      😊😊🫡😊😊🥰🥰

    • Anonyymi

      Syöpä, yhä uudestaan ja uudestaan,

      kivulias ja tehokas,

      =)

      viimeinen toive, en mahtanut, elämälleni mitään, ja, jos, jotain voin viimeisillä

      voimillani toivoa, on rauhallinen kuolema, se, on ainoa mitä pyydän,

      en, vain, mahtanut monille elämän asioille mitään, ja, se täytyy ymmärtää,

    • Anonyymi

      Ei, kyllä minä haluan elää äärimmäisen pitkän elämän rakkaitteni kanssa,

      tieteen ottaessa, radikaaleja askeleita, ikääntymisen hoidossa, vuodesta toiseen,


      en, ole, ansainnut, kuolemaa, millään tavalla, vaan, jopa ikuisen elämän,

      mikään, ei puolla sen asian puolesta, että kuolisin nuorena,

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe