Huoltokiusaaminen virkamiehen toimesta

HAO arvioi, etten ota Toivon etua huomioon siksi, että lähetin heille sekavia hakemuksia

8:10, 58:57 "Asiassa on katsottu olevan aihetta epäillä isän kykyä ajatella asioita Toivon kannalta, mitä havaintoa tukevat hallinto-oikeuden arvion mukaan myös isän omien lukuisten selvitysten ja väitteiden sisältö hallinto-oikeudelle"

Kertomatta missä asiassa. Perustelematta mitään. Vetoamalla tuomarin emootioon. Ai niin kuin nyt se, että hallinto-oikeuden työntekijää häiritsee tekstien vaikeus ja tunnepitoisuus, niin hän väittää, että en ajattele asioita Toivon seurassa ja Toivon kannalta? Tuo on ihan täysi sekopäinen lause. Jos tekstini ovat vaikeita, esimerkiksi rönsyileviä, niin se voi viitata siihen, miten hoitaisin Toivoa kotona, mutta myös siihen, että koen epäoikeudenmukaisena väitteet ja lapsen riistämisen ja kirjoitan epätoivoisesti. Korrelaatio ei ole todiste. Miksi ette tarkastele minua ja Toivoa yhdessä kotona tai perhelaitoksessa ilman erottamisen uhkaa? Toivokin osaa sanoa paremmin kuin tuomari etäältä, että ajattelenko asioita Toivon kannalta. Sana kannalta tuntuukin vihjaavan, että ainoa tapa ajatella Toivon kannalta on lastensuojelun kanta. Tässä toistuu koko ajan tämä tottelu ja kontrolli. Minä en tottele valheita ja väkivaltaa. Hallinto-oikeus siis teeskentelee kuulevansa minua, mutta on puolueellinen eikä vaadi todisteita vastapuolelta. Tämäkin on rikos.

https://www.youtube.com/watch?v=kCHejj4AY2A

10

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos osaisit ajatella asioita Toivon kannalta, et levittelisi hänen nimeään, kuviaan ja asioitaan ympäri nettiä.

      • Anonyymi

        Itse nauran aina kun näen Toivon naaman joka videolla. En tiedä miksi


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­­N­­­y­m­­f­­o­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Teksteissäsi on ollut huomattavaa sekavuutta jo ennen lapsesi syntymää! Toisin sanoen sekavuus ei ole huostaanotosta johtuvaa!

      Voisit alkaa käyttää aikaasi muuhun kuin valitusten tehtailuun- vaikkapa opiskeluun! Kun valmistut ja pääset hyvään työpaikkaan, niin sekin on etu huostaanoton lopettamisen kannalta!

      • Anonyymi

        Aloittajalla on työpaikkoja riittänyt, mutta kaikista on tullut kenkää, koska hän ei tule missään toimeen ihmisten kanssa eikä auktoriteettiongelmaisena mulkkuna pysty ottamaan vastaan saati noudattamaan minkäänlaisia neuvoja, ohjeita tai käskyjä.

        Ei hän aina ole ihan noin sekava ollut ulosanniltaan. Ensin pitäisikin hoidattaa nuppia sen verran kuntoon, että ymmärrettävän tekstin tuottaminen olisi mahdollista ja opinnoista voisi tulla jotakin. Sen jälkeen vuorossa olisi pidempijaksoinen terapia, jossa opetettaisiin sosiaalisen kanssakäymisen ja vuorovaikutuksen alkeita. Sitten voisi lopulta se työpaikkakin pysyä.

        Tietysti, jotta edellä esitetty olisi mahdollista, aloittajan pitäisi pystyä myöntämään omat ongelmansa, mutta kykenemättömyys siihen on keskeinen osa ongelmaa.


      • Anonyymi

        "Teksteissäsi on ollut huomattavaa sekavuutta jo ennen lapsesi syntymää! "

        vitut on


    • Anonyymi

      Tilanne vaikuttaa toivottomalta!

      • Anonyymi

        Kanavan nimen pitäisi olla ToivotonTeemu, ei ToivojaTeemu.


    • Anonyymi

      Teemu voi toivoa, mutta hän pysyy toivottomana vielä toistakymmentä vuotta! Ehtii siinä tehdä tuhansia valituksia ja videoita!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe