Liputuspäivä persujen tekemän petoksen kunniaksi

Anonyymi-ap

Persut tekivät kansanpetoksen. Lupasivat olla kyykyttämättä köyhää ja duunaria mutta sitten kuitenkin pettivät lupauksensa tavalla, joka hakee vertaistaan isänmaamme poliittisessa historiassa. Mitä mieltä palstalla ollaan? Kannattaisiko tämän saavutuksen "kunniaksi" asettaa uusi liputuspäivä, jolloin persujen tekemää petosta muisteltaisiin nostamalla Siniristilippu puolitankoon? Asiallista keskustelua. Jätetään ne pahimmat aivopierut ja trollaukset pois. Jos olette eri mieltä itse asiasta eli persujen tekemästä petoksesta, riittää, että mainitsette, että mielestänne kyseinen petos ei ole petos ollenkaan. Ei tarvitse alkaa haukkua ja panetella, ja hokea vasuvasuvasuvasu-hokemia. Ne on jo nähty niin monta kertaa. Totuushan on se, että vasut eivät tehneet petosta, persut tekivät.

18

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinkahan monta ihmistä uskoi persujen suoranaiseen valehteluun. MIhin enää voi uskoa kun maan johdossa valehdellaan päin naamaa. Tavallista kansaa kurjistetaan oikein olan takaa, ällöttää purran naamakin, suomi on onnellisten ihmisten maa, silläkin elää varmaan kun tekee siitä itselleen mantran, ja luulee syövänsä, kun käy kaupassa vain katselemassa ruokia, ostaa ei tarvitse kiitos Orpon ja Purran tehokaksikon. Olkaa kaikki persut nyt tyytyväisiä varsinkin jos nyt leikkauksen alle joutuneet eläkeläiset ja työväki joka uskoi persuihin, ja äänestivät heitä.

      • Anonyymi

        Minä kuuntelin ja otin puolet pois vaalimainoksina mutta tätä en olis uskonut. Joo en unohda.


    • Anonyymi

      Siinä missä petetyt suomalaiset vetävät siniristilipun puolisalkoon osoittaakseen omat tuntemuksensa hallituksen fasisteille, niin persut vetävät hakaristilipun ylös asti juhliakseen massiivisen kusetuksensa voittokulkua?

      • Anonyymi

        Tekivät saman myös ensimmäisellä hallitustaipaleellaan.


    • Anonyymi

      Nyt ollaan varmaan sillä " tarkkailuluokalla" herrat kattoo kauanko köyhät elää.

    • Anonyymi

      Voi voi sentään, nyt loppuu velaksi eläminen ja rahanjakaminen.nyt ovat järki-ihmiset johdossa.

      • Anonyymi

        Hei hölmö. Orpo purra oli marinin hallituksessa samoin 133 muuta kansanedustajaa.
        Orpo 17 vuotta kansanedustajana purra 5 vuosi menossa, Saarikko vuodesta 2011.
        Jännästi näytät oman tyhmyyden. Mu et itse älyä miten tyhmä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei hölmö. Orpo purra oli marinin hallituksessa samoin 133 muuta kansanedustajaa.
        Orpo 17 vuotta kansanedustajana purra 5 vuosi menossa, Saarikko vuodesta 2011.
        Jännästi näytät oman tyhmyyden. Mu et itse älyä miten tyhmä olet.

        Saisko selvennyksen? Tuosta ei nyt ota mitään selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisko selvennyksen? Tuosta ei nyt ota mitään selvää.

        Sinä et saa selvää yhtään mistään tyhjänpyörittäjä vaikka se rautalangasta sinulle väännettäisiin ja tuotaisiin tarjottimella suoraan nokkasi alle nähtäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei hölmö. Orpo purra oli marinin hallituksessa samoin 133 muuta kansanedustajaa.
        Orpo 17 vuotta kansanedustajana purra 5 vuosi menossa, Saarikko vuodesta 2011.
        Jännästi näytät oman tyhmyyden. Mu et itse älyä miten tyhmä olet.

        ''Hei hölmö. Orpo purra oli marinin hallituksessa...''

        Orpo & Purra olivat oppositiossa haukkumassa Marinin hallitusta :))))


    • Anonyymi

      Kyllä, kalenteriin on lisättävä uusi kansallinen juhlapäivä, Perseen Myyntipäivä, jonka aikana kansalaiset saavat valehdella ja petkuttaa täysin vapaasti, joutumatta koskaan rikosoikeudelliseen vastuuseen.

      • Anonyymi

        Persuillahan on jo oma juhlapäivänsä. Aprillipäivä.


      • Anonyymi

        Kokoperseet tekevät sitä muutenkin 365 päivää vuodessa.


    • Anonyymi

      Suomeen tulisi saada uusi liputuspäivä, varmaan jonnekin marraskuulle. Sen nimi olisi ankeuttamispäivä, siinä liputetaan sitä miksi niin monet suomalaiset haluavat elämästä niin ankeata - etenkin Persut!

    • Anonyymi

      Persut pettämässä... eihän siinä ole mitään uutta. Näyttivät olemuksensa jo viimeistään Sipilän kaudella.

    • Anonyymi

      Vihervasemmisto ollut hallituksissa 1995 alkaen ja 2011-2015 ja 2019-2023 ja lapsilta sekä vanhuksilta leikattiin!!!!

      • Anonyymi

        Valheesi ei muutu todeksi, vaikka kuinka monta kertaa sitä toistelisit.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe