Otitteko piikin joka sisälsi apinavirusta (SV40).. ?

21

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ilmankos tekee aivan saatanasti mieli banaania.
      Mitäs muuta tässä kuolemaa odotellessa.
      (Niin... Sen piti siis tulla jo 2021, 2022, 2023,... )

      • Anonyymi

        Luin artikkelin ja olihan se mielenkiintoinen.

        Lähinnä tuo on karmaisevaa että se on käynnistänyt jo syöpätsunamin Suomessakin.
        Tästä on kirjoittanut mm. Kauppalehti johon on viite jutun lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin artikkelin ja olihan se mielenkiintoinen.

        Lähinnä tuo on karmaisevaa että se on käynnistänyt jo syöpätsunamin Suomessakin.
        Tästä on kirjoittanut mm. Kauppalehti johon on viite jutun lopussa.

        Ei ole kylläkään aiheuttanut mitään syöpätsunamia tai kuolinaaltoa muiden kuin hörhöjen päissä.


      • Anonyymi

        Luvattiin että noutaja tulee useimmille parissa vuodessa siitä kun piikin ottaa. Ekat piikit annettiin loppuvuodesta 2020 ja vuoden päästä useimmat oli ottaneet 2-3. No sitten uudempi selitys oli että vain joka kymmenes piikki oli oikea, lopput vettä. Siltikään ei ole joka kymmenes rokotettu kuollut. Vähintäänkin piti aiheuttaa hedelmättömyyttä, tulikin ennätysmäärä koronavauvoja. Ihan vihkoon on mennyt tämäkin väestönvähennyskampanja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luvattiin että noutaja tulee useimmille parissa vuodessa siitä kun piikin ottaa. Ekat piikit annettiin loppuvuodesta 2020 ja vuoden päästä useimmat oli ottaneet 2-3. No sitten uudempi selitys oli että vain joka kymmenes piikki oli oikea, lopput vettä. Siltikään ei ole joka kymmenes rokotettu kuollut. Vähintäänkin piti aiheuttaa hedelmättömyyttä, tulikin ennätysmäärä koronavauvoja. Ihan vihkoon on mennyt tämäkin väestönvähennyskampanja.

        Kalevi K tutkii niitä laitteella. Mikä hänen tulos on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalevi K tutkii niitä laitteella. Mikä hänen tulos on ollut.

        Että ihan "laitteella". Olikohan se peräti MIKROSKOOPPI.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­N­­­y­m­­f­o­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Yksi asia noiden piikkien osalta on jo ainakin varmaa joka on myönnetty kaikkialla.
      Ne eivät suojanneet ottajaa koronalta eikä estänyt sitä tartuttamasta.
      Ne olivat siis siinä mielessä aivan turhia.

      Nyt niitämme jälkisatoa joka oli ja on lääkejättien tarkoituskin.

      • Anonyymi

        Ne suojasivat suurintaa osaa taudin vakavammalta muodolta kuten oli trakoituskin.


    • Anonyymi

      Rokote sisältää myös murhattujen vauvojen dna:ta.
      Ovatkohan abortoidut lapsiparat olleet vielä elossa, kun heillä tehtiin ihmiskokeita?

      Miten heidät yleensäkin lopetetaan, vai heitettäänkö sitten vain elävinä roskiin?

      Kai myös "äideille" tästä jotain maksetaan? Annetaan edes kaljarahat?

    • Anonyymi

      K-piikeistä. Joku sanoi että ihmiset jotka ottivat ne, jopa säteilevät, sen oton jälkeen tietyn ajan? Tai ainakin on 4G ja 5G taajuudet. Mitä lie se tarkoittaa. Muillekaan tuskin laitteet aina hyvä kropan lähellä, usein ollaan koneella.

    • Anonyymi

      Tottahan apinan jälkeläiset piikin otti. Etkös ole huomannut, että näillä apinanjälkeläisillä alkaa tavatkin muutta esi isensä suuntaan? Huulet pitää muokata näyttämään apinalta. Onneksi me luodut oikeat ihmiset ei näistä apinahommista niin välitetä.

    • Anonyymi

      Käytiin murhapiikillä. Tämä kuitenkin on sivuseikka.

      Pahinta oli muuttaa meidät apinoiksi? 🦧

      Jos olisin saanut itse valita, minä eläimenä kuolen, olisin valinnut suden / koiran.

      Katson oikeuksiani tässä kohdin loukatuiksi. Ei siksi, että minut ystävällisesti palautettiin luontoon, vaan, ettei järjestetty demokraattista kansanvaalia asiassa. Rothschildien ja Zelenskyin natsismia! Talmudhan jo muutoinkin vertaa meitä gojimeja apinoihin.

      Juutalainen WEF rokotuksillaan pakkoapinoitti meidät!

      Haluan olla koirasusi. Minulla on tähän oikeus.

      Ja kumpaa sukupuolta tuo apina edusti? Onko minusta, vasten tahtoani tehty myös muunsukupuolinen??? 🐒

    • Anonyymi

      Mä haluun pikaisesti uusia piikkirokkoteita sillä tuolla Yhdysvalloissa ja Perussa kuuluu olevan alkamassa jotkut uudet pandemiat.

      • Anonyymi

        Mä luulen, että lopetan nyt kaikilla rokotuksilla käynnit. Jos minuun on rikollisesti, tietämättäni tungettu apinan dna:ta, nyt meni usko koko lääketieteeseen. Meno on kuin Natsisaksassa.

        Itseasiassa nyky-lääketiedehän paljolti pohjautuukin nimenomaan Natsisaksan lääkärien, tri Mengelen tutkimuksiin ja ihmiskokeisiin. Tämä on tosiasia.

        Voi tätä salaliitoksikin kutsua. Tässä on salaliittoa, jos toistakin.

        Rikosoikeudellisesti olen siis rikosuhri, eräänlaisen murhan uhri, sillä luonnolliseen ihmisyyteeni on kajottu. Mutta PolPolle ei kannata asiasta valittaa.

        Otin nuo rokotukset hyvässä uskossa ja luottamuksessa. Minut petettiin.

        Jos nyt siis, tietoisena rokotteiden väärinkäytöksistä, jälleen suostun ottamaan rokotteen jonka voin nyt hyvällä syyllä olettaa sisältävän aineksis, jotka pysyvästi vaurioittavat ihmisyyttäni ja persoonaani, tämä olisi oma valinta, eikä, tässä asiassa, kyseessä enää välttämättä olisi rikos. En siis enää ota niitä.

        Haluan olla se Minä, jonkalaiseksi Jumala minut loi.

        Mitähän mutaatioaineksia mahtavat myös ihan sairauksiin otettavat tavalliset lääkkeet sisältää? Mitähän kaikkea meihin on tietämättämme tungettu...?

        Tälle ei tietenkään enää voi mitään.
        Mutta: noita tyyppejä odottaa kerran helvetti. 👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen, että lopetan nyt kaikilla rokotuksilla käynnit. Jos minuun on rikollisesti, tietämättäni tungettu apinan dna:ta, nyt meni usko koko lääketieteeseen. Meno on kuin Natsisaksassa.

        Itseasiassa nyky-lääketiedehän paljolti pohjautuukin nimenomaan Natsisaksan lääkärien, tri Mengelen tutkimuksiin ja ihmiskokeisiin. Tämä on tosiasia.

        Voi tätä salaliitoksikin kutsua. Tässä on salaliittoa, jos toistakin.

        Rikosoikeudellisesti olen siis rikosuhri, eräänlaisen murhan uhri, sillä luonnolliseen ihmisyyteeni on kajottu. Mutta PolPolle ei kannata asiasta valittaa.

        Otin nuo rokotukset hyvässä uskossa ja luottamuksessa. Minut petettiin.

        Jos nyt siis, tietoisena rokotteiden väärinkäytöksistä, jälleen suostun ottamaan rokotteen jonka voin nyt hyvällä syyllä olettaa sisältävän aineksis, jotka pysyvästi vaurioittavat ihmisyyttäni ja persoonaani, tämä olisi oma valinta, eikä, tässä asiassa, kyseessä enää välttämättä olisi rikos. En siis enää ota niitä.

        Haluan olla se Minä, jonkalaiseksi Jumala minut loi.

        Mitähän mutaatioaineksia mahtavat myös ihan sairauksiin otettavat tavalliset lääkkeet sisältää? Mitähän kaikkea meihin on tietämättämme tungettu...?

        Tälle ei tietenkään enää voi mitään.
        Mutta: noita tyyppejä odottaa kerran helvetti. 👎

        Ala opiskella ja tutkia lääketiedettä itse, älä usko kaikenkarvaisiin nettibiologeihin. Mistä tiedät tietävätkö he mistä puhuvat, vai valehtelevatko ihan tahallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala opiskella ja tutkia lääketiedettä itse, älä usko kaikenkarvaisiin nettibiologeihin. Mistä tiedät tietävätkö he mistä puhuvat, vai valehtelevatko ihan tahallaan?

        En uskokaan kaikenkarvaisiin nettibiologeihin, mutta otan noin jokseenkin todesta, jos asiasta on annettu jonkinlainen vahva näyttö, eli viesti sisältää asiallisen linkin, johon saattaa uskoa:

        https://mvlehti.net/2024/04/20/jokainen-annos-pfizerin-koronarokotetta-sisaltaa-miljardeja-syopaa-aiheuttavia-dna-fragmentteja/

        Jos sitten valheviestit kantavat omaa hedelmäänsä, vastuu on aina henkilökohtaisesti sillä, joka tietoisen valheen levitti. Samalla punnitaan asian kertojan itsensä uskottavuus. Tässäkin on nyt vaakalaudalla aloituksessa esitetyn mv-lehden, jutun kirjoittaneen toimittajan ja tietysti lehden päätoimittajan kaikki uskottavuus. Jutun kannattaisi olla tosi.

        >>Jokainen annos Pfizerin koronarokotetta sisältää miljardeja syöpää aiheuttavia DNA-fragmentteja

        Julkaistu 20.04.2024 10:43, 14540 lukukertaa, 6 kommenttia

        Korkeasti mRNA-piikitetyissä maissa myönnetään syöpien määrän lisääntyminen ja Suomessa kuultiin äskettäin varoitus "syöpätsunamista". Syövät alkoivat lisääntyä - ennakkoon varoitetusti - koronarokotusten alettua 2021, joka on seurausta VAIDS -immuunikadosta. Ns. turbosyövät johtuvat senaatissa kuultujen asiantuntijoiden mukaan mRNA-Covid-rokotteen annosten sisältämistä sadoista miljardeista DNA-fragmenteista. Tämän lisäksi ne sisältävät syöpää aiheuttavaa apinavirusta (SV40).<< ... ...

        En ole mv-lehden säännöllinen lukija, mutta luen kyllä tarvittaessa (mahd. linkit) mitä tässäkin mediassa kerrotaan. Esim. mv:n kirjoitukset (hakusanoilla) MEF, Klaus Schwab, Stubb, ym:t todistettavissa olevat asiat, luen kyllä ja tarvittaessa jatkan asian tutkintaa myös muualta netissä. Vaikka mv-lehteä mollataan, itse olen todennut sen jotakuinkin asialliseksi uutismediaksi. (Arvioin kyllä lukemaani).

        https://mvlehti.net/?s=WEF

        https://mvlehti.net/?s=Klaus+Schwab

        https://mvlehti.net/?s=Pfizer

        https://mvlehti.net/?s=Stubb

        Lääketieteestä tiedän jonkun verran ja mitä en tiedä, niin tarvittaessa etsin netistä lisää vastauksia.


    • Anonyymi

      Ei ole sattumaa, että sotahulluus alkoi p11kityks1en jälkeen, microRNA on juuri tarkoitettu mielenhallintaan ja väestönvähennykseen.

      • Anonyymi

        Niin, sillä piti väitteiden mukaan tappaa väki 6kk sisään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      108
      2236
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      436
      1677
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1363
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      17
      1212
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      81
      1194
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1134
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      290
      1059
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      189
      1057
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      51
      1019
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      202
      870
    Aihe