Miesystäväni kysyi, haluanko harrastaa seksiä hänen poikansa kanssa ?

Anonyymi-ap

Poika on miehen aiemmasta suhteesta ja ikää 16 v. Hänellä ei ole kokemuksia tytöistä seksin saralla. Mukava ja fiksu kaveri. Mitä pitäis tehdä ? Toisaalta ajattelin että ok. mutta sitten, että ei helkkarissa.

62

1680

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö osaa vastata hänelle? Siis haluatko vai etkö halua, selvä kysymys, miksi et osaa vastata? Oletko tyhmä?

      • Anonyymi

        Tuota asiaa voi ja ehkä kannattaa miettiä hiukan laajemmin, kuin omien halujensa näkökulmasta. Siinä suhteessa aloittaja ei ole tyhmä.


    • Anonyymi

      Onko tuo edes laillista tuon ikäisen kanssa ?

      • Anonyymi

        On se, antaa palaa vain, jos mieli tekee, a vaikka ei tekiskään, niin tuleehan poikaparkaa hiukan autettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se, antaa palaa vain, jos mieli tekee, a vaikka ei tekiskään, niin tuleehan poikaparkaa hiukan autettua.

        Trololoo ääliöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trololoo ääliöt

        Mitäs olet.


      • Anonyymi

        On jos ei pojan äiti nosta syytettä hyväksikäytöstä on suojaikäraja muussa tapauksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jos ei pojan äiti nosta syytettä hyväksikäytöstä on suojaikäraja muussa tapauksessa

        Pojan äiti ei voi nostaa syytettä koska poika on lain mukaan seksuaalisesti täysikäinen.


    • Anonyymi

      KuInka vanha itse olet ?

      • Anonyymi

        Sellanen sadan kilon siika silliviivalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen sadan kilon siika silliviivalla

        Mitäs olet hähähähähää


    • Anonyymi

      Olet sitten valinnut miesystäväksesi täysin aasin

      • Anonyymi

        Trololoo ääliöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trololoo ääliöt

        Mitäs olet vajakki ja ulosantis on noin rajallinen,


    • Anonyymi

      Täält­ä löydä­­­t nop­­easti suku­­­pu­olt­­­a, suh­tei­­­ta, tre­­ff­­­it 👉 http://allyak.com/H/E8s6R5

    • Anonyymi

      Nussi ihmeessä kerran saat 🤗👍👍👍

      • Anonyymi

        Spede pedari avautui buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede pedari avautui buaahaa

        Mitäs avauduit hähähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede pedari avautui buaahaa

        Taidat olla jostain hoitolaitoksesta kotoisin kun on käsitteet noin pahasti hukassa.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Kuts­­um­­me sinu­­t käym­­ään u­­­ude­­­ss­­a cha­­­tis­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­joona! 👉 http://armtown.com/H/I9r7Y3

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­­ts­­­um­me sinu­­­t kä­ym­­­ään u­ude­­­ss­a cha­tissa! Mei­tä on yl­i miljo­­ona! 👉 http://aram-us.com/H/A3c4B6

    • Anonyymi

      Jos vähänkin tekee mieli, niin kokeile ihmeessä.

    • Anonyymi

      Kokeile ensin vaikka olla vähissä vaatteissa että poika saa katsella ja sitten miettiä mennäkkö pitemmälle. Tai muuta rohkeaa kiusoittelua mikä susta tuntuu kiihoittavalle.

      • Anonyymi

        Mee niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin hönö

        Mitäs hönö spede olet niuvanniemellä kopissa. Jatka oleilua ihan keskenäs kjäh kjäh kjäh.


      • Anonyymi

        Tämä on minustakin hyvä idea. Voi olla, ettänuorelle pojalle riittäisi tämäkin oikein hyvin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On taas sairaat fantasia aloittajalla.

      • Anonyymi

        Mitäs olet sairas ja luet ja uskot.


      • Anonyymi

        Mikä tuossa on fantasiaa?

        Elätkö niin suljettua elämää ettet ole seksiä kokenut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa on fantasiaa?

        Elätkö niin suljettua elämää ettet ole seksiä kokenut?

        Tuossa ei ole mitään fantasiaa. Minä työnsin aikoinaan heppini tuon ikäisenä äitini siskoon ja kivaa oli. Vielä nytkin, 20 vuotta myöhemmin muistelen tuota. Oli eka kerta oikean naisen kanssa. Se teki gutaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ei ole mitään fantasiaa. Minä työnsin aikoinaan heppini tuon ikäisenä äitini siskoon ja kivaa oli. Vielä nytkin, 20 vuotta myöhemmin muistelen tuota. Oli eka kerta oikean naisen kanssa. Se teki gutaa...

        Sama juttu. Ei ollut kylläkään äidin sisko, vaan vanhin serkkutyttö ja myöhemmin tuli työnnettyä myös omaan siskoon ja kaikki tykkäsivät.

        Tuo helkkarin palstaluuseri täällä huutelee että kaikki muu paitsi oman käden kanssa leikkiminen on fantasiaa tai trollailua kun ei ole itse kokenut elämässään mitään. Säälittävä ihmisraunio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ei ole mitään fantasiaa. Minä työnsin aikoinaan heppini tuon ikäisenä äitini siskoon ja kivaa oli. Vielä nytkin, 20 vuotta myöhemmin muistelen tuota. Oli eka kerta oikean naisen kanssa. Se teki gutaa...

        Ilmankos olet täällä poikamiehenä kirjottelees pillun puutteessas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Ei ollut kylläkään äidin sisko, vaan vanhin serkkutyttö ja myöhemmin tuli työnnettyä myös omaan siskoon ja kaikki tykkäsivät.

        Tuo helkkarin palstaluuseri täällä huutelee että kaikki muu paitsi oman käden kanssa leikkiminen on fantasiaa tai trollailua kun ei ole itse kokenut elämässään mitään. Säälittävä ihmisraunio

        Sua mä säälittävänä pitäsin lue kirjoituksesi ni ehkä ymmärrät miksi


    • Anonyymi

      Kysy pojalta, mitä hän ajattelee asiasta. Jos asia on hänen kohdaltaan ok. niin eikun tuumasta toimeen. Voi olla, että isänsä on tuosta asiasta poikansa kanssa jo keskustellut, siis todennäköisesti näin. Ei tuo juttu ole mikään maailman kymmenes ihme, kyllä tuollaista oikeassa elämässä tapahtuu.

    • Anonyymi

      Jotain lienee vikaa miesystäväsi korvienvälissä kun tuollaista ehdotti vai mitä olet mieltä

    • Anonyymi

      Kivaa leikkiä ja tiedän tuon kokemuksesta. Jos kaikille tuo juttu käy, eikä ketään alisteta tai pakoteta, niin siitä vain.

      • Anonyymi

        Jaa, että Täti se siellä, onko paljonkin kokemuksia tuolla asialla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, että Täti se siellä, onko paljonkin kokemuksia tuolla asialla ?

        Kymmeniä ja en ole täti, vaan varhais keski-ikäinen rouva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmeniä ja en ole täti, vaan varhais keski-ikäinen rouva.

        Siinä kanssa on yhden sortin huora, voi vittu teidän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kanssa on yhden sortin huora, voi vittu teidän kanssa.

        Jos nyt sovittaisi, että siivottaisi tuota kirjoitettua kieltä. Asioista, vaikka sitten ei niitä hyväksyisi, voi toki kirjoittaa sivistyneesti, eikä siihen kuulu haukkuminen huoraksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kanssa on yhden sortin huora, voi vittu teidän kanssa.

        Mitäs olet tuon tiedät vain omasta muijastas hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kanssa on yhden sortin huora, voi vittu teidän kanssa.

        Siinäpä taas vajakin ulosanti.


    • Anonyymi

      Jos mieheni ehdottaisi tuollaista, niin suostuisin iloisella mielellä. Mutta ei taida meidän suhteessa olla mahdollista.

    • Anonyymi

      Vois tuo olla aikas namu juttu kaikille osapuolille.

    • Anonyymi

      Varoituksen sananen. Tuohon nuorien kundien kanssa pelehtimiseen voi jäädä koukkuun. Siitä syntyy fetissi ja sitten se on menoa.

      • Anonyymi

        No entä sitten, fetissi voi olla hyvin kiva ja tyydyttävä. Milfi ikäinen nainen ja pojat polkee, kuin tulpatonta mopoa. ja kun siihen yhdistetään aisuri mies, niin jopa on hyvä paketti.


    • Anonyymi

      Tuskin pojalla on mitään tuota vastaan, takuulla kaveri laukeaa alta aikayksikön jos pääsee herkkuvakoa kyntämään.

      • Anonyymi

        Minä olin 24v täyttänyt kun mieheni halusi minun olevan hänen pikkuveljensä ensimmäinen nainen.
        Tämä juuri 16v täyttänyt nuorimies oli todella innokas ja tuli heti kun pääsi sisään.
        Poika oli pettynyt mutta vähän suuseksiä niin kulli oli taas öparaatikunnossa ja åoika oli mielissään kun kesti pidempään jatkossa.
        Olen nyt ollut "harjoittelukaveri" yli 1v mieheni pikkuveljelle.


    • Anonyymi

      Älkää kirjoitelko tänne tuollaisia juttuja. Vaimo alkoi ehdotella, että hänkin haluaisi kokeilla.

      • Anonyymi

        Mun vaimo on ihan ponuksissa nuoriin poikiin. Kait tuolle fetissille on joku oikea nimikin ? Kun tuollainen 16v - 18 v kaveri edes vähän antaa ymmärtää haluavansa seksiä, se on sitten heti asiassa.


    • Jos miehesi/poikaystäväsi pyytää sinua ihanehtimaan myös poikansa kanssa, hänellä on todennäköisesti vain hyvät mielessä. Toteutuessaan se tuottaa iloa teille kaikille. Paljon onnea teille! 🌹👀

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä on ihanehtia???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä on ihanehtia???

        Se on juuri sitä, mitä aloittaja tarkoittaa. 🌹👀


    • Anonyymi

      Mun isä asuu Ruotsissa ja hänellä on tuollainen seksikäs ja aktiivinen tyttöystävä. Kun viime vuonna kävimme serkun kanssa kylässä Isän syntymäpäivillä. Panimme tuota naista kimpassa ja taisipa joku muukin vieras käydä pesällä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä olen 27v rouva ja olen ollut poikuuden viejä juuri 16v täyttäneelle pojalle.
      Tästä on nyt yli 2 vuotta aikaa.
      Olin tämän pojan ainos seksikumppani melkein 2 vuotta.
      Sain hänestä mieleiseni seksikumppanin joka tiesi mitä halusin.
      Vieläkin mieheni ollessa poissa hänen veljensä haluaa minua eikä minulla ole mitään sitä vastaan.
      Minusta sinun kannattaisi suostua jos tämä sopii teille kaikille kolmelle ja muillehan tämä ei kuulukkaan yhtään.

      • Anonyymi

        Minun mieheni ei arvannut narmaan mihin minua pyysi kun halusi pikku veljestään minulle oppilaan seksileikkiin.
        Olen paljon kotona opuskelemassa ja mieheni pikkuveli on kotona kun pitää välivuotta.
        Mieheni lähdettyä töihin tulee pikkuveli viereeni seksiä pyytämään ja on myös saanut.
        Pikkuveli on tosi innoissaan kanssani ja tulee melko nopeasti kun pääsee sisääni.
        Hän ei tarvitse pitkää aikaa ollakseen uudelleen seksiä vailla.
        Emme olleet noin kiimaisia minun ollessani tuon ikäinen.
        Kanssani seksiä harrastaa ehdottomasti usemmiten mieheni nuorin veli, minä nautin tästä tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mieheni ei arvannut narmaan mihin minua pyysi kun halusi pikku veljestään minulle oppilaan seksileikkiin.
        Olen paljon kotona opuskelemassa ja mieheni pikkuveli on kotona kun pitää välivuotta.
        Mieheni lähdettyä töihin tulee pikkuveli viereeni seksiä pyytämään ja on myös saanut.
        Pikkuveli on tosi innoissaan kanssani ja tulee melko nopeasti kun pääsee sisääni.
        Hän ei tarvitse pitkää aikaa ollakseen uudelleen seksiä vailla.
        Emme olleet noin kiimaisia minun ollessani tuon ikäinen.
        Kanssani seksiä harrastaa ehdottomasti usemmiten mieheni nuorin veli, minä nautin tästä tilanteesta.

        Miten usein teillä on seksiä? Nauttiiko tuosta kokenut nainen, jos nuori mies ei pysty pitempään yhdyntään?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toisaalta ajattelit että ok? oletko joku ****tin ***ra???

      Haluatko pilata nuoren miehen koko loppuelämän??
      Siitä tulee kieroutunut tuolla tavalla aivan varmasti, pahimmillaan voi alkaa sarjamur haa jaksi

      • Anonyymi

        Haluatko tietää miksi ihmiset eivät reagoi noihin viesteihisi?

        Koska he näkevät jo kaukaa ettei sinulla ole minkäänlaisia kokemuksia elämästä, eikä seksistä. Olet typerä, tyhmä ja jälkeen jäänyt.

        Tämä ei ole haukkumista, sillä itsekin tiedät että tuo on totuus.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe