Haluaako kukaan mies enää parisuhteen naisen kanssa?

Anonyymi-ap

Naisilla on niin paljon kaikkea vaatimuksia ulkonäöstä lähtien ettei mielestäni miehet jaksa vaivautua seurustelemaan enää.

19

241

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin enää? Minusta on huvittavaa miten ihmisen ikiaikaisia "ongelmia" aina esitetään ikäänkuin vain nykypäivään ja nykyhetkeen kuuluvina asioina. Ainoa mikä nykyhetkessä oikeasti on toisin kuin monessa muussa ihmiskunnan ajassa on se, että nykyään ei ole pakko, naistenkaan ei ole mikään pakko.

      • Anonyymi

        Mä olen nauranut tuota samaa asiaa monet kerrat. Viimeksi viime viikonloppuna luin yhtä 1800-luvulta peräisin olevaa tekstiä, jota voisi luonnehtia mielipidekirjoitukseksi ja jossa valiteltiin ihan näitä samoja palstallekin tyypillisiä valituksia nykynaisista. Se teksti oli alkuperäisasussaan, eli ei edes nykyhetkeen muokattua tekstiä. Siinä valiteltiin miten nykyajan (eli sen 1800-luvun loppupuolen) naiset ovat ihan pilalla ja heillä on kaikenlaisia itsekeskeisiä vaatimuksia miesten suhteen, miten eivät osaa taloustöitä ja miten eivät edes pidä ulkonäöstään huolta (se olisi voinut olla vaikka suoraan Harmiksen näppäimistöltä se teksti). Nykynaisista valittaminen on samanlaista huvia kuin nykynuorista valittaminen. Nykynaiset ja nykynuoret ovat aina pilalla ja he ovat pilalla joka kerta täsmälleen samoin tavoin.

        Lainaan tähän vielä yhden toisen pätkän:
        "Oi kuule oikeutes nainen
        Rakasta, työtä tee ja kärsi vainen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nauranut tuota samaa asiaa monet kerrat. Viimeksi viime viikonloppuna luin yhtä 1800-luvulta peräisin olevaa tekstiä, jota voisi luonnehtia mielipidekirjoitukseksi ja jossa valiteltiin ihan näitä samoja palstallekin tyypillisiä valituksia nykynaisista. Se teksti oli alkuperäisasussaan, eli ei edes nykyhetkeen muokattua tekstiä. Siinä valiteltiin miten nykyajan (eli sen 1800-luvun loppupuolen) naiset ovat ihan pilalla ja heillä on kaikenlaisia itsekeskeisiä vaatimuksia miesten suhteen, miten eivät osaa taloustöitä ja miten eivät edes pidä ulkonäöstään huolta (se olisi voinut olla vaikka suoraan Harmiksen näppäimistöltä se teksti). Nykynaisista valittaminen on samanlaista huvia kuin nykynuorista valittaminen. Nykynaiset ja nykynuoret ovat aina pilalla ja he ovat pilalla joka kerta täsmälleen samoin tavoin.

        Lainaan tähän vielä yhden toisen pätkän:
        "Oi kuule oikeutes nainen
        Rakasta, työtä tee ja kärsi vainen"

        Noinhan se on. Jokaisen "nykynaisista" valittavan kannattaisi tutustua paremmin historiallisiin lähteisiin. Sitten huomaisi, että ne omat kokemukset "nykynaisista" ovat samoja kuin ne kokemukset ovat olleet kautta ihmiskunnan kirjoitetun historian. Jokainen "nykynaisista" valittava on myös joskus ollut "nykynuori", josta on valitettu ja joka on ollut ihan pilalla.

        Jos osaa vähän kieliä ja pystyy tutustumaan kansainväliseen materiaalin, niin huomaa myös sen, että juuri oman maan naisista ja heidän eri tavoin pilalla olemisestaan valittaminen on yleismaailmallinen ilmiö. Eli tietenkin "nykynaiset" ja "suominaiset" ovat pilalla. Naiset ovat aina pilalla.


    • Anonyymi

      Minä haluan ihan kiljuen parisuhteeseen tytön kanssa, se on hieman asia kun kysyttiin, mutta samaa sarjaa. Olen kuitenkin epätietoinen sen suhteen kuinka välttäisin joutumasta syyttömänä vankilaan.

      • Anonyymi

        Laitat sitten rintaliivit päälle ja korvakorut ja ponihäntää tai saparot ja lisätiedot löydät kauniit ja rohkeat.


    • Anonyymi

      Oikeistomies ei halua naista. Oikeistomiehellä on apuna gurujen opinkappaleet, jossa opetetaan halveksimaan naista.
      Oikeistomies on katkera, kun ei saa p*llua.

    • Anonyymi

      Mies elää elämänsä onnellisena kun ei huomioi vaikeita naisia. Niin se vaan on. Onnellisuus on salainen eikä siitä puhuta ääneen joten pidä tämä omana tietonasi. Älä kerro ulkopuolisille.

    • Anonyymi

      Nyt on kyllä semmosia kappi-homo juttuja että nyt se ovi auki ja vauhdilla.

    • Anonyymi

      Ja mielummin pariin suhteeseen. Pysyy ilmapiiri vähän terveellisempänä kun on useamman naisen näkökulma asioihin. :D

    • Tämä on valitettavan yleinen käsitys. Ei kaikki naiset ole ulkonäkökeskeisiä. Mä ainakin viehätyn miehen persoonasta ja luonteesta, vaikka toki ulkonäköön kiinnitys huomiota ihan ensimmäisenä. Se antaa ensivaikutelman. Mutta varsinainen kiinnostus herää siinä vaiheessa, kun saan näyttöä siitä millainen hän on persoonaltaan ja käytökseltään, miten suhtautuu minuun yms.

    • Eipä toisten vaatimukset ole esteenä. Hoitaa sellaisen naisen kanssa suhteen, että sopii siihen vaatimuksiin sitten.


      Mutta suhteet on vaan muuten niin rasittavia lopulta, siihen nähden mitä niistä lopulta saa takaisinpäin. Enkä tarkoita edes seksiä...siitä ei saa ongelmata, ennenkuin on muitakin ongelmia....

      Mutta tunnepuolella ja ihan arkisissa asioissa tulee jonninjoutavia säätöjä. Toinen haluu tälleen ja toinen tuolleen. Toinen tajuaa jutun silleen, vaiikka toisesta se on tälleen. Sitten kun on tuosta valmis sekametelisoppa, voidaan päälle kipata kunnolla oletuksia sekaan puolintoisin ja niin siinä sitä onkin sopiva eväs, millä sielu lähtee ruumiista.

      Jos joskus koen pientäkin ideaa suhdehommiin, kuuntelen tämän...

      https://youtu.be/x2E7kVYrD2s?si=OgdyT_fYAEzqV1aV

      Onneksi mä muistan tän kappaleen kuullessa, miten rakkaus saa aikaan... vähän pitäis olla masokisti, että siihen lähtis. 😁

    • Anonyymi

      Minä haluan ihan kiljuen parisuhteeseen tytön kanssa, se on hieman eri asia kuin kysyttiin, mutta samaa sarjaa. Olen kuitenkin epätietoinen sen suhteen kuinka välttäisin joutumasta syyttömänä vankilaan.

      • Anonyymi

        Jos nyt vaan kanankoipimies jätät ne kymmenvuotiaat tytöt rauhaan ennenkun joku piäksee sut siihen nähen vankila on hyvä vaihtoehto


    • Anonyymi

      Turhaa yleistystä. Minä pidän ns. tavallisen näköisistä miehistä, koska itsekin olen sellainen.

    • Anonyymi

      Ei halua koska ei raitis mies kelpaa. Minä en ainakaan enää naista ota. Naiset on juoppoja kaikki ja juhlivat joka viikonloppu.

    • Anonyymi

      naisethan pitää miehiä vähän yksinkertaisena, jota on helppo viedä,

    • Anonyymi

      Mitenkähän tuo Arman ohjelmissa jotenkin muistuttaa niin paljon jotain apinaa, simpanssia ulkonäöltään.

    • Anonyymi

      Apina-öArmanin uusimmat siekailut.

    • Anonyymi

      Ja sitten kun iltatuimaan jos väsyttää niin menee peiton alle sänkyyn katselemaan hirviöitä ja tunnustelemaan miten hähmähäkit ja muurahaiset kutittelevat jaloissa ja kainaloissakin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe