Tämä kuminaama on töksäyttänyt Saksassa vieraillessaan seuraavaa:
"Ukrainan konflikti voidaan rauhoittaa tällä hetkellä vain sotimalla."
On merkillistä että tästä lausunnosta valtamediamme ei uutisoi yhtään mitään vaikka se on länsiklikin yhteinen linja.
Tämänkin joutui lukemaan MV-lehdestä.
Tervemenoa tutustumaan lehteen jos se ole ennestään tuttu.
Jos vihaatte lehden uutisointeja niin sitä suuremmalla syyllä sitä on luettava.
Vihollinen on tunnettava että sitä vastaan voisitte taistella.
Sotahullu presidenttimme on jälleen avannut valtaisan kitansa julkisuudessa..!
27
374
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon ikäiset eivät sovi useimmat mihinkään merkittäviin tehtäviin. Ne ei osaa pitää turpaansa kiinni ja muutenkaan järki ei toimi. Koko punahuuli hallitus oli näitä idiootteja.
- Anonyymi
Helppo eliittinukkena tyrkätä muita rintamalle kuolemaan kun tietää itse olevansa turvassa.
Mutta ehkä hänkin saa sodan päällensä joku päivä ja ymmärtää ettei olekaan kiva asua pommisateessa vain jonkun kuminaaman mieliksi.
- Anonyymi
Sen vaan sanon että jos liskoihmisiä on olemassa niin Stubb on takuulla sellainen.
- Anonyymi
Pystyykö David Icke todentamaan liskoihmisen omilla laitteistoillaan
- Anonyymi
Stubb on tyhmä. Korkeasti koulutettu, mutta tyhmä.
Muistammehan hänet hänen pääministeri-ajoiltaan asti.
Hallituksensa (2014) Suomen puolustusministeriksi hän nostatti ruotsalaisen, sivari Carl Haglundin (rkp). Kun Putin ystävällisesti kutsui puolustusministerimme vierailulle seuraamaan Kannaksen sotaharjoituksia, Haglund pelkurina kieltäytyi ja sinikeltainen (ei Suomen, vaan Ruotsin lipun värit) kravatti kaulassaan heiluen pakeni Ruotsiin, Svea-mamman turviin! Puolustusministeriä pelotti, ei ollutkaan miestä eikä halua tosipaikan tullen puolustaa Suomea. Juoksi Ruotsiin itkemään!
Mutta palkkansa tuo kyllä nosti sekä mm. heitti ilmaan perättömän väitteensä "Pietarin trollitehtaasta".
Itse olen monet kerrat, mennen, tullen matkannut rajan ja Kannaksen yli, pitkin sen päätietä, jonka varrella tuo tuolloinen sotaharjoitusaluekin oli (Perkjärvi / Kirillovskoje?), eikä yhtään pelottanut.- Anonyymi
Pietarin trollitehdas on ihan tosiasia. Kybersotaa käydään jo. Sinäkin kirjoitat sieltä trollitehtaasta, tai ainakin sen laskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietarin trollitehdas on ihan tosiasia. Kybersotaa käydään jo. Sinäkin kirjoitat sieltä trollitehtaasta, tai ainakin sen laskuun.
Kiitos että vahvistit väitteeni.
Itse tiedän, etten kirjoita mistään trollitehtaasta.
En Pietarista.
Enkä ole heidän palkkalistoillaan.
Mielipiteeni, näissä muodoissaan, ovat täysin omiani. Elämässä monia vaikutteita saaneina. Ollut maailmalla niinku silmät ja korvat auki ja myös ymmärtänyt näkemäni, kuulemani.
Mutta valhemaalituksellasi itse tulit kertoneeksi itsestäsi sitäkin enemmän.
- Et esim. selvästikään tunne suomalaisuutta kovinkaan laajasti, et esim. eri poliittisia aatesuuntiamme. Supea näkökyky ja tajunnanvirta kaikkea itsesi ulkopuolista kohtaan.
- Joko olet hyvin nuori, muutoin suppeasti elämää nähnyt, tai et suomalainen lainkaan, eli olet mahd. Rkp:n myyrä.
- Selvästi vihaat Itänaapuria, peräti pelkäät. Hurri?
- Totuus ei ole sinulle tärkeää, valehtelet mielelläsi, itseasiassa koko elämäsi perustuu erilaisiin valheisiin. (Hurri?)
- Miksi? Kerroit tämän itse, latelemalla väärää todistusta toisinajattelijasta ja luottamalla, ettei sinua voi vetää asiasta tilille. Miksi? Sinulla on heikko itsetunto, ei sisua lainkaan. (Siis hemmoteltu, selkärangaton hurrikakara?)
- Jestas, Haglund, itse? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos että vahvistit väitteeni.
Itse tiedän, etten kirjoita mistään trollitehtaasta.
En Pietarista.
Enkä ole heidän palkkalistoillaan.
Mielipiteeni, näissä muodoissaan, ovat täysin omiani. Elämässä monia vaikutteita saaneina. Ollut maailmalla niinku silmät ja korvat auki ja myös ymmärtänyt näkemäni, kuulemani.
Mutta valhemaalituksellasi itse tulit kertoneeksi itsestäsi sitäkin enemmän.
- Et esim. selvästikään tunne suomalaisuutta kovinkaan laajasti, et esim. eri poliittisia aatesuuntiamme. Supea näkökyky ja tajunnanvirta kaikkea itsesi ulkopuolista kohtaan.
- Joko olet hyvin nuori, muutoin suppeasti elämää nähnyt, tai et suomalainen lainkaan, eli olet mahd. Rkp:n myyrä.
- Selvästi vihaat Itänaapuria, peräti pelkäät. Hurri?
- Totuus ei ole sinulle tärkeää, valehtelet mielelläsi, itseasiassa koko elämäsi perustuu erilaisiin valheisiin. (Hurri?)
- Miksi? Kerroit tämän itse, latelemalla väärää todistusta toisinajattelijasta ja luottamalla, ettei sinua voi vetää asiasta tilille. Miksi? Sinulla on heikko itsetunto, ei sisua lainkaan. (Siis hemmoteltu, selkärangaton hurrikakara?)
- Jestas, Haglund, itse?En uskonutkaan, että Pietarin trolli myöntäisi olevansa sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskonutkaan, että Pietarin trolli myöntäisi olevansa sellainen.
Olet nyt varmuudella todistanut itse itsesi.
Tein muuten keväällä rikosilmoituksen näistä suomalaisten, poliittisten toisinajattelijoiden perättömistä leimaamisista. Tuollaiset, noin rankat syytökset nimittäin täytyisi voida todistaa.
Arvatkaapa kuinka kävi.
PolPO ja Syyttäjä tutkivat asiaa päälle kuukauden ajan ja...
Arvaan, että tekijöiden nimet paljastuivat mahd. ruotsinkielisiksi, Rkp-puolueen trolleiksi, joten...
"Rikosta ei ollut tapahtunut."
Jos oikeudessa ovat vastakkain ruotsinkielinen tekijä ja suomenkielinen uhri, tuomio määräytyy aina suomenruotsalaisen eduksi. Minulla on tästä oma kokemus, jota en ole unohtanut. Tuo ed. hilluva valheenisän lapsi on selvästi suomalaisten siivellä elävä, itseään herraksi kuvitteleva hurri. Sain heistä ensikäsitykseni jo n. 4 vuotiaana.
En koskaan unohda sanaa, en tekoa. Muistan tarkasti Haglundin sanat tuolloin n. 10 vuotta sitten. Muistan kaikki hurrien sanat ja teot n. 4 vuotiaasta asti.
Jos ei tuomiot tulleetkaan täällä maan päällä, niin varmasti seuraavassa maailmassa. "On aika heittää kivet ja on aika kerätä kivet," Jeesus: "Teidän jokaisesta sanastanne teidän tulee tehdä tili tuomiopäivänä."
Hurrit eivät tätä usko. Kyllä naama vielä pikku-Calleilla venähtää. "Mamma! Jumala on mulle tuhma!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nyt varmuudella todistanut itse itsesi.
Tein muuten keväällä rikosilmoituksen näistä suomalaisten, poliittisten toisinajattelijoiden perättömistä leimaamisista. Tuollaiset, noin rankat syytökset nimittäin täytyisi voida todistaa.
Arvatkaapa kuinka kävi.
PolPO ja Syyttäjä tutkivat asiaa päälle kuukauden ajan ja...
Arvaan, että tekijöiden nimet paljastuivat mahd. ruotsinkielisiksi, Rkp-puolueen trolleiksi, joten...
"Rikosta ei ollut tapahtunut."
Jos oikeudessa ovat vastakkain ruotsinkielinen tekijä ja suomenkielinen uhri, tuomio määräytyy aina suomenruotsalaisen eduksi. Minulla on tästä oma kokemus, jota en ole unohtanut. Tuo ed. hilluva valheenisän lapsi on selvästi suomalaisten siivellä elävä, itseään herraksi kuvitteleva hurri. Sain heistä ensikäsitykseni jo n. 4 vuotiaana.
En koskaan unohda sanaa, en tekoa. Muistan tarkasti Haglundin sanat tuolloin n. 10 vuotta sitten. Muistan kaikki hurrien sanat ja teot n. 4 vuotiaasta asti.
Jos ei tuomiot tulleetkaan täällä maan päällä, niin varmasti seuraavassa maailmassa. "On aika heittää kivet ja on aika kerätä kivet," Jeesus: "Teidän jokaisesta sanastanne teidän tulee tehdä tili tuomiopäivänä."
Hurrit eivät tätä usko. Kyllä naama vielä pikku-Calleilla venähtää. "Mamma! Jumala on mulle tuhma!"Kaikki jotka puolustelevat Venäjän tekoja ovat sotahulluja.
- Anonyymi
Mun mielestä hyvä pressa. Hienot hampaat. Ottaa itsestään kuvia. Ja se on tärkeintä. Matkustelee ihan omilla rahoilla. Eikä mihinkä ota kantaa. Mutta hyvä pressa. Eihän sen väliä. Ku Suomessa tyhmät köyhät kuolee nälkään.
- Anonyymi
Kuka tahansa on "hyvä pressa" kun tehtäviin kuuluu nykyään vain kulissien ylläpitäminen ja mannekiinina toimiminen.
Siksi Suomella EI ole Presidenttiä vaan pelkkä pressa.
- Anonyymi
Viki,
Kerros meille kumpi on sotahullumpi.
Presidentti jonka armeija on oman valtion rajojen sisäpuolella, vai presidentti jonka armeija on vieraan valtion alueella suorittamassa erityisoperaatioita?
Ihan omin sanoin.- Anonyymi
En ole viki mutta kommentoin :
Kumpikin pressa ylläpitää sotaa eikä kumpikaan ole itse rintamalla. Joten en näe suurta eroa.
Toki Suomikin laittaisi armeijansa rintamalle jos kyseessä olisi olemassaolon oikeus kuten venäjää uhkaa amerikka vähittäisellä etenemisellään kuin käärme sen pahuus on laajentunut kautta maapallon mutta silti se maalailee uhkaa venäjän "laajentumispyrkimyksistä" kuten valheen rakastajien tapana on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin pressa ylläpitää sotaa eikä kumpikaan ole itse rintamalla. Joten en näe suurta eroa.
Toki Suomikin laittaisi armeijansa rintamalle jos kyseessä olisi olemassaolon oikeus kuten venäjää uhkaa amerikka vähittäisellä etenemisellään kuin käärme sen pahuus on laajentunut kautta maapallon mutta silti se maalailee uhkaa venäjän "laajentumispyrkimyksistä" kuten valheen rakastajien tapana on.Kyllä se presidentti jolla on armeija sotimassa on se sotahullumpi.
Muuta väittävät ovat vain hulluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki Suomikin laittaisi armeijansa rintamalle jos kyseessä olisi olemassaolon oikeus kuten venäjää uhkaa amerikka vähittäisellä etenemisellään kuin käärme sen pahuus on laajentunut kautta maapallon mutta silti se maalailee uhkaa venäjän "laajentumispyrkimyksistä" kuten valheen rakastajien tapana on.Eipähän koskaan ja missään presidentti ole sotatilantteessa ollut henkilökohtaisesti rintamalla!
Mitä täällä vouhkaatte! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se presidentti jolla on armeija sotimassa on se sotahullumpi.
Muuta väittävät ovat vain hulluja.Mitä hittoa sä sitten kyselet täällä jos sulla on jo toi yksipuolinen vastauksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hittoa sä sitten kyselet täällä jos sulla on jo toi yksipuolinen vastauksesi?
Otaks sä jotain aineita?
Sotahullumpi on aina se joka sotii, ei se joka EI sodi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otaks sä jotain aineita?
Sotahullumpi on aina se joka sotii, ei se joka EI sodi.Ja Suomi itsekin on käynyt avointa hyökkäyssotaa Venäjää vastaan jo yli 2 vuoden ajan: liittoutuen Venäjän vihollisvaltojen (NATO) kanssa ja tukien USA:n hyökkäystä:
- aseellisesti, sotilaallisesti,
- taloudellisesti,
- naurettavan heikkotasoisin (epäasiallisesti ylitunteisiin, ei tosiasioihin perustuvin) media-valhepropagandoin.
- Siirtänyt suomalaisten omaisuutta kavereilleen Ukrainaan sekä mm. WEF:in juutalaismafialle, ryöstäen kansan varat putipuhtaiksi, niin, ettei Suomella itsellä ole nyt varaa hoitaa edes maamme vanhuksia, heitä, jotka tämän maan rakensivat.
Mutta geelitukka-matu-miehittäjille on kyllä löytynyt diskohuvituksia, kansan laskuun. Jopa suomalaiseen, perinteiseen ruokakulttuuriin kuuluvat, vaatimattomat jälkiruokakiisselit on vanhustenhoidossa, nenänsä alta, vaihdettu joihinkin halpoihin paskamuuseihin, ovat n. 50c halvempia, kippo.
Mutta Zelenskyin pariskunnan huumeet ja rouvan kulta- ja timanttihelyt on ollut pakko rahoittaa. Ex-p.ämmä ravasi lentäen kansamme rahoittamissa Ukrainan jauhojuhlissa, vähääkään ilmastosta piittaamatta.
Itse Ukrainan kansahan on myös tilanteesta kärsinyt. Raharyöstöön osallistunut ex-p.ämmämme itse ajelee Euroopassa satametrisillä limousineillaan ja mediansa vain ylistelevät tätä varasta kassaneitiään.
- Vastoin Suomenkansan omaa tahtoa ja meiltä mitään kysymättä. Kansanäänestystä pyydettäessä, tuolloinen t.presidentti Niinistö ja hallitus suoraan KIELSI sen.
Venäjä itse ei (vielä) ole viitsinyt vastata Suomen sotilaallisiin iskuihin, mutta heidän kansanluonteensa tietäen: vastaa kyllä, tavalla tai toisella, kunhan ehtivät. Sillä Suomi itse rikkoi maidemme välisen rauhan, kaikki allekirjoittamansa rauhansopimuksemme.
= Kukaan täyspäinen, suomalainen tai ulkomaalainen, ei enää koskaan anna Suomelle mitään arvoa. Sillä Suomen sanaan ja allekirjoituksiin ei voi enää luottaa, edes halvoissa medioissaankaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Suomi itsekin on käynyt avointa hyökkäyssotaa Venäjää vastaan jo yli 2 vuoden ajan: liittoutuen Venäjän vihollisvaltojen (NATO) kanssa ja tukien USA:n hyökkäystä:
- taloudellisesti,
- naurettavan heikkotasoisin (epäasiallisesti ylitunteisiin, ei tosiasioihin perustuvin) media-valhepropagandoin.
- Siirtänyt suomalaisten omaisuutta kavereilleen Ukrainaan sekä mm. WEF:in juutalaismafialle, ryöstäen kansan varat putipuhtaiksi, niin, ettei Suomella itsellä ole nyt varaa hoitaa edes maamme vanhuksia, heitä, jotka tämän maan rakensivat.
Mutta geelitukka-matu-miehittäjille on kyllä löytynyt diskohuvituksia, kansan laskuun. Jopa suomalaiseen, perinteiseen ruokakulttuuriin kuuluvat, vaatimattomat jälkiruokakiisselit on vanhustenhoidossa, nenänsä alta, vaihdettu joihinkin halpoihin paskamuuseihin, ovat n. 50c halvempia, kippo.
Mutta Zelenskyin pariskunnan huumeet ja rouvan kulta- ja timanttihelyt on ollut pakko rahoittaa. Ex-p.ämmä ravasi lentäen kansamme rahoittamissa Ukrainan jauhojuhlissa, vähääkään ilmastosta piittaamatta.
Itse Ukrainan kansahan on myös tilanteesta kärsinyt. Raharyöstöön osallistunut ex-p.ämmämme itse ajelee Euroopassa satametrisillä limousineillaan ja mediansa vain ylistelevät tätä varasta kassaneitiään.
- Vastoin Suomenkansan omaa tahtoa ja meiltä mitään kysymättä. Kansanäänestystä pyydettäessä, tuolloinen t.presidentti Niinistö ja hallitus suoraan KIELSI sen.
Venäjä itse ei (vielä) ole viitsinyt vastata Suomen sotilaallisiin iskuihin, mutta heidän kansanluonteensa tietäen: vastaa kyllä, tavalla tai toisella, kunhan ehtivät. Sillä Suomi itse rikkoi maidemme välisen rauhan, kaikki allekirjoittamansa rauhansopimuksemme.
= Kukaan täyspäinen, suomalainen tai ulkomaalainen, ei enää koskaan anna Suomelle mitään arvoa. Sillä Suomen sanaan ja allekirjoituksiin ei voi enää luottaa, edes halvoissa medioissaankaan.Siinäpä tuli taas pitkä vuodatus ilman ainoatakaan tosiasiaa.
Kuulostaa ihan pikkukakaran kiukuttelulta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Suomi itsekin on käynyt avointa hyökkäyssotaa Venäjää vastaan jo yli 2 vuoden ajan: liittoutuen Venäjän vihollisvaltojen (NATO) kanssa ja tukien USA:n hyökkäystä:
- taloudellisesti,
= Kukaan täyspäinen, suomalainen tai ulkomaalainen, ei enää koskaan anna Suomelle mitään arvoa. Sillä Suomen sanaan ja allekirjoituksiin ei voi enää luottaa, edes halvoissa medioissaankaan.Mites muuten siellä Pietarissa.
Vieläkö vituttaa se ettei kolaa saa kaupasta?
Älä huoli, ei se sinne ihan heti ole palaamassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä tuli taas pitkä vuodatus ilman ainoatakaan tosiasiaa.
Kuulostaa ihan pikkukakaran kiukuttelulta.Nuo kaikki ovat tosiasioita. Itse ja kaltaisesi elätte valtavassa valheessa. Ja nyt KOKO Suomi maksaa siitä.
- Anonyymi
Osaatko Sinä Viki kirjoittaa yksinkertaisintakaan asiaa ilman törkeää herjausta?
Stub on kuitenkin Suomen tasavallan presidentti, tehtävä johon Sinusta ei ole.
MV"lehdessä" se totuus on todellakin kirjoitettu, hahhahaaa.
Olen todellakin lukenut tuota MV"lehteä" ja havainnut sen uutisoinnin siksi mitä se todellakin on. - Anonyymi
"Sotahullu presidentti" - Siis Putiini ???
- Anonyymi
Keharin uusi typerä aloitus.
- Anonyymi
Stubb on,kuten oli myös Niinistö,oikeistolaisen median suojelussa!Vain positiiviset asiat tuodaan esille ja isosti!Mokista ei halaistua sanaa!
- Anonyymi
Olen loikkaamassa venäjälle kun pääsen vankilasta lomille.
Voisiko MV lehti osallistua matkakustannuksiini ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962