Vain muutamat komut ja nazit kannattavat Venäjän hyökkäyssotaa Ukrainassa

Anonyymi-ap

Siis sotahullut äärihörhöt.

20

435

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moni vajakki Usan sotaa ukrainalaisilla!

• Anonyymi

Kuten sinäkin tiedät, rysssät hyökkäsivät Ukrainaan, eivät jenkit, Venäjäkiimavajakki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sinäkin tiedät, rysssät hyökkäsivät Ukrainaan, eivät jenkit, Venäjäkiimavajakki.

Mikä vajakki ääliö olet? Miksi hyökkäsi? Bile pellevari halusi sodan! Luuli heikentävänsö Venäjää. Katrkas lapasesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vajakki ääliö olet? Miksi hyökkäsi? Bile pellevari halusi sodan! Luuli heikentävänsö Venäjää. Katrkas lapasesta!

Hei Venäjäkiimavajakki. Mikään ei pakottanut ryzziä hyökkäämään Ukrainaan, Putininpilinimijä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usa valmistelee hyökkäysotaa Venäjälle,, Suunitteilla on NATO rautatie Ruotsinkautta pohjois suomeen Nato raideleveydellä. 2 presidenttiämme kuuluu NAZI järjestöön molenmmat ovat vapaamurerita. Sekä yksi korkea kansanedustaja kuuluu Natzi järjestöön on kokoomuslainen. Eduskunassa on jin jan ruutulattia ja Nazien palvonta paikkatehty viime sodan aikana jolloin Nazit hyökkäsivät Suomesta Venäjälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usa valmistelee hyökkäysotaa Venäjälle,, Suunitteilla on NATO rautatie Ruotsinkautta pohjois suomeen Nato raideleveydellä. 2 presidenttiämme kuuluu NAZI järjestöön molenmmat ovat vapaamurerita. Sekä yksi korkea kansanedustaja kuuluu Natzi järjestöön on kokoomuslainen. Eduskunassa on jin jan ruutulattia ja Nazien palvonta paikkatehty viime sodan aikana jolloin Nazit hyökkäsivät Suomesta Venäjälle.

Foliohattua syvemmälle ja Venäjä ensin -puolueen jäseneksi 👍

• Anonyymi

Näin on jenkki oli siellä rosvoomisen aloittamassa venäjän reviirillä ja meidän kokoomus apinat ryntäsi suin päin usan narriksi jonka tiimoilla maastamme tulee banaanivaltio ,oikea usan persiinnuolija jossa kansa tulee köyhtymään vitusti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Venäjäkiimavajakki. Mikään ei pakottanut ryzziä hyökkäämään Ukrainaan, Putininpilinimijä..

Ois pysynyt vitun maapallon suurin roistovaltio USA poissa venäjän maalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja meidän oikea ja luotettu yle on kuin kiimainen zelenskyn rakkikoira joka venäläistä
        haukkuu ja puhuu zelenskyn suulla kuin papukaija. Lakeijana on kansan valitsemat
        poliitikot joten kansa saa nyt sen mitä on tilannutkin"!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ,ja sen takia että maapallon suurin ROISTOVALTIO USA halusi tämänkin itselleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on kyllä natsi on pesiytynyt maahamme

• Anonyymi

Usa kusee omiin housuihinsa.

• Anonyymi

Ehkä. Niin tekee rysssätkin sotimalla ympäri maailmaa vaikka Venäjä on kehitysmaa.

• Anonyymi

Putinistit tykkäävät sotia.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Putinistien ideologiaan kuuluu sotiminen.

• Anonyymi

Suomi-putinistit kuseksii omiin housuihinsa.

• Anonyymi

USA on maapallon SUURIN ROISTOVALTIO

• Anonyymi

USA on siitä hyvä, ettei se liitä toisten valtioiden alueita omaansa

• Anonyymi

Nyt on valmisteilla laki joka oikeuttaa Supon antamaan tietoja CIA:lle suomalaisista
      ihmisistä.
      Lisäksi siinä laissa "ikään laillistetaan supon tietojen antamista järjestys-ja rikospoliisille"!
      Laki on jälkijättöinen koska supon tiedottajia on jo noissa viroissa "vasikoina".
      Suomalaisen nykyisen lainsäätäjän eli eduskunnan ja valtioneuvoston hommilla
      halutaan sitä että joku suomalainen saisi matkan Quontamoon! (keskitysleiri Kuubassa)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4303
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3133
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2802
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2344
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1471
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1069
    Aihe