Minulla oli tälläinen ongelma Windows 11 tietokoneen kanssa. Normaalisti selaimessa aiemmin toimineet Yle Areena -ohjelmat latautuivat, mutta näkyivät satunnaisesti muutaman sekunnin.
Sitten lisäksi toisena ongelmana havaitsin, että useat verkkosivut latautuivat hitaasti ja sivu piti jopa ladata uudelleen CTRL+F5 yhdistelmällä että näkyi. Ongelmaa ilmaantui myös gmailin kanssa, joka antoi selaimessa outoja virheilmoituksia.
Tarkistin julkisen IP-osoitteeni, joka näytti operaattorin oikein DNA:na. Minulla oli käytössä Bitdefender -virustentorjuntaohjelma, jossa lisäsin poikkeuksiin areena.yle.fi osoitteen. Sovellus oli hankala saada pois päältä Tehtävien hallinnastakin, jotta olisin päässyt kokeilemaan ilman sitä. Poistin itse asiassa Bitdefenderin palvelut pois käynnistyvistä ohjelmista ja buuttauksen jälkeen huomasin että se käynnistyi ja oli aktivoinut juuri muuttamani asetukset.
Ehdin jo eilen laittaa [email protected] viestiä, mutta nyt näyttää sille että ongelma ratkesi. Tänään poistin Bitdefenderin ja niinpä sekä Yle Areenan videot, että tökkivä gmail.com saitti alkoi pelata. Tilalle asensin niin ikään Avastin ilmaisen virustentorjunnan.
Yle Areena: Hups, Jokin meni pieleen. Sisältöä ei voitu toistaa. (2024)
Anonyymi-ap
1
1110
Vastaukset
- Anonyymi
Poista VPN käytöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079083
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666635Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345631Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665273- 553571
- 503405
- 513182
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko553027- 562972