Kumman näkisit mieluummin Bachelorin puikoissa? A) Mikko Parikan B) Shirly Karvisen
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/mikko-parikka-out-shirly-karvinen-in-mita-tapahtuu-tassa-suositussa-tosi-tv-sarjassa?s24
Mikko Parikka OUT, Shirly Karvinen IN! Mitä tapahtuu tässä suositussa tosi-tv-sarjassa?
19
1430
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama kumpi turhake - en katso ohjelmaa,aika menee hukkaan moisessa!??
- Anonyymi
En ole oikein ikinä käsittänyt ihmisiä jotka seuraa tositv juttuja, eli ei juuri kiinnosta kuka on ohjelmassa ?
- Anonyymi
Shirley tiestyti
- Anonyymi
Mikkohan jatkaa Salkkareissa, syksyllä nähdään
- Anonyymi
Kyllä mä Parikan Mikon näkisin siellä 😊
- Anonyymi
Kyllä Mikko! Mutta en erikoisemmin välitä näistä naittamis-ohjelmista! Onko monta paria tullu???
- Anonyymi
Siis pysyvää?
- Anonyymi
Ei kai yhtään
- Anonyymi
Mikko Kekäläinen tietysti.😁😁
- Anonyymi
Shirly on tosi huono, ei muuta.
- Anonyymi
Ei Kekäläistä ainakaan🤨
- Anonyymi
Kekäläinen Ja Torppa
- Anonyymi
Timo Koivusalon kikkeli silleen kummasti sykähtelee tossa Naked Attraction-spesiaalissa.
- Anonyymi
Eihän näistä kumpikaan mitään juontajina edes ole joten taso ei tästä mihinkään muutu.
- Anonyymi
Kummatkin jotenkin vastenmielisiä tyyppejä.
Shirly yök ja samaten tämä Parikka. - Anonyymi
Ihan ehdottomasti Mikko Parikka. En voi sietää itseään täynnä olevaa Karvista.
- Anonyymi
En voi sietää "burgerimiehiä". Herlevi ja lahtinen.
- Anonyymi
Karvisesta jäi niin paha maku, kun se oli selviytyjissä, kieroili minkä ehti ja valehteli.
Käveli vaan selviytyjissä persposket paljaana ja
keksi kieroilujaan, mitään kilpailuja se ei voittanut. - Anonyymi
No koska tuo ny luultavasti on ohjelma mitä naiset enemmänkin kahtoo ni varmaan he mielummin parikkaa kahtoo kun shirlyä
- Anonyymi
Tosi kiva kun uusi juontaja Shirly paljastaa valinnan jo ohjelman mainoksessa!!!!!!!
Osallistuvat naiset pettyvät kun viimeisen ruusun saa Barbin poikaystävä Ken.
KEN ON SE OIKEA, SANOO SHIRLY😵💫
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444971- 1252283
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2331970Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641824- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881537- 541414
- 621329
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171