Onko Holmalla tauti pesässä? Tämä on asiallinen kysymys kun toit vaginahermot esille!
Holma?....
27
649
Vastaukset
- Anonyymi
Kummassa päässä. Ylä vai alapäässä.
- Anonyymi
Miksi Holo ei vastaa?
- Anonyymi
En ollut nähnyt tätä vasta kun nyt
- Anonyymi
Tussu remontissa ja jakopään rasvausta.
- Anonyymi
Onko 100000 kertaa jo täynnä. Jakopään remontin aika. Hihna löysällä.
- Anonyymi
Stefan vaihtoon,kulunut ei kuivunut.
- Anonyymi
Korjattu on ,tulkaa koeajolle.
- Anonyymi
Takkaa ko marilyn monroe.eestä ko esa pakarinen
- Anonyymi
Vagushermo oli vähän juminut kiinni ja minä jouduin tosissani tekemään töitä niin sain laukastua sen ihan itse!
Pikkusen kyllä pelotti jo, että joutuuko lähtemään lääkäriin hakemaan hierojalle lähetteen.
Onneksi laukes, koska en minä olis kyllä kehdannut mennä muiden lääkäreiden vastaanotolle, kuin lääkäri Holman luo. Hän on sentään Holma joten meillä pysyy nämä INTIIMIT asiat vähän niin, kuin meidän Holman nimisten omana INTIIMINÄ asiana.- Anonyymi
Minun pitää kunnioittaa exää ja yhdenvertaisuuslain mukaan tietenkin Holman suvun miehiä jos he sattuvat olemaan töissä, kun EX-ROUVA HOLMA on tilanteessa jossa tarvii kiperissä asioissa apua eikä selviä yksin.
Olis ollut kyllä ollut vähän noloa jos minä olisin joutunut menemään jollekin muulle lääkärille, kun Holmalle sanomaan, että: Nyt on Holmalla vähän tiukat paikat ja ei laukea millään. Pitää kunnioittaa ex-miestäni ja minä mietin, että soitanko poliisille mutta en ollut varma, että onko hän töissä joten minä ajattelin, että minä varaan lääkärille ajan.
Jos minä olisin poliisin nähnyt niin minä olisin kyllä sanonut hänelle, mutta en sattunut näkemään.
Minä näen häntä vain silloin, kun EN TARVI APUA VAAN MIEKKA-TAKSI KYYDIN OULUUN LOMALLE. Poliisi Holma on ottanut tehtäväkseen minun LOMIEN OHJELMIEN SUUNNITTELUT.
EI SE OLE RIKOLLISTA EIKÄ MINUN SUOSIMISTA SAKKO VANKINA, KOSKA KUNNIANSA LOUKANNEET EIVÄT OLE MUUTA VAILLA, KUIN ETTÄ KUNNIOITAN HEITÄ.
HE TEETTÄVÄT KAIKEN TYÖN KAIKILLE MUILLE JA EI HE OLE TOIMINEET KUNNIALLISESTI.
POLIISIT JOUTUVAT HOITAMAAN KULJETUKSEN VANKILAAN, VANKILASSA VARTIJAT JOUTUVAT VARTIOIMAAN SEKÄ HOITAMAAN ASIOITA JA KUNNIANSALOUKANNEET EIVÄT ASIOIDEN ETEEN MITÄÄN.
MINULTA KYSYTTIIN, ETTÄ TYÖVOIMATOIMISTON TAPAAMISESSA, ETTÄ: TARVITKO ASUNTOA?
MINÄ SANOIN, ETTÄ: EN NÄILLÄ NÄKYMIN, KOSKA MINÄ OLEN LOUKANNUT KUNNIOITA JA MINÄ LÄHDEN TAKAISIN VANKILAAN, KOSKA MINÄ EN MAKSA SAKKOJA.
MINULLA ON SENTÄÄN TYÖTTÖMÄNÄ AIKAA OPETELLA IHMISOIKEUS ASIOITA, KOSKA KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA SAA KOULUTUSTA IHMISOIKEUKSISTA.
EI NIISTÄ KOULUTUKSISTA OLE MITÄÄN HYÖTYÄ HEILLE JOTKA EIVÄT OLE EDES OLLEET VANKILASSA, KOSKA HE EIVÄT OLE YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA.
MINULLA ON TYÖVOIMATOIMISTON JA LAPIN HYVINVOINTIALUEEN TYÖNTEKIJÖIDEN KANSSA TAPAAMINEN.
MINÄ ILMOITAN, ETTÄ: VOIN MINÄ LÄHTEÄ TÖIHIN, MUTTA EN SUOSTU MAKSAMAAN SAKKOA JA MINÄ SOITAN POLIISIT HAKEMAAN, KUN ALKAA VITUTTAMAAN TYÖN TEKO JA ILMOTAN VAAN ETTÄ NYT ON SEN VERRAN RAHAA ETTÄ MINÄ VOIN LÄHTEÄ VANKILAAN LOMALLE LORVIMAAN. MINUA EI JAKSA VITUNKAAN VERTAA KIINNOSTAA NÄIDEN IHMISOIKEUDET KOSKA MEILLÄ ON SEN VERRAN SUURI ERO NÄKEMYKSISSÄ, ETTÄ MINÄ SAATAN VAHINGOSSA SYYLLISTYÄ PANDA-KARHU MEIKKAUKSEEN...
- Anonyymi
Mites se ulostusnäyte, mitä sen kanssa kävi?
- Anonyymi
Positiivinen tulos 👩🦳
- Anonyymi
Vähän tiukassa oli, mutta kyllä se tuli kun aikani ähisin ja punnersin menemään.
En saanut PERÄPUKAMIA.
Alku oli tiukka, mutta sen jälkeen tyhjeni nätisti koko suoli eli TULOS oli ISO POSITIIVINEN PLUSSA.
Ulosteella käynti on KUULEMMA IHAN NORMAALIA vaikka se onkin FACEBOOKLAISISTA KUNNIANLOUKKAS.
- Anonyymi
Anat mahd. Piste loppu. com
- Anonyymi
Pystyttiinko tiukkuutta säätämään 100000 panon huollossa.
- Anonyymi
Pyysin viimeisessä synnytyksessä laittamaan muutaman ylimääräisen tikin silloisen mieheni mieliksi ja sanoin vielä hänen kuullenkin, että: Pistä muutama ylimääräinen tikki niin ei tarvi valittaa, että rouvalla on paikat löytyneet synnytyksen jälkeen.
Oli vissiin liian tiukkat paikat, koska mies vaihtoi minut kaverinsa vaimoon jolla oli ilmeisesti vähän väljemmät paikat ja hän on sentään MUMMO! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyysin viimeisessä synnytyksessä laittamaan muutaman ylimääräisen tikin silloisen mieheni mieliksi ja sanoin vielä hänen kuullenkin, että: Pistä muutama ylimääräinen tikki niin ei tarvi valittaa, että rouvalla on paikat löytyneet synnytyksen jälkeen.
Oli vissiin liian tiukkat paikat, koska mies vaihtoi minut kaverinsa vaimoon jolla oli ilmeisesti vähän väljemmät paikat ja hän on sentään MUMMO!Olis mies saanut sanoa, että ei saa laittaa ylinmääräisiä tikkejä. Hän oli sentään synnytyksessä mukana, mutta ei hän sanonut mitään. Kätilö teki tietenkin niin, kuin minä pyysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis mies saanut sanoa, että ei saa laittaa ylinmääräisiä tikkejä. Hän oli sentään synnytyksessä mukana, mutta ei hän sanonut mitään. Kätilö teki tietenkin niin, kuin minä pyysin.
Tuo on varmaan syy miksi monet suhteet ovat loppuneet, koska miehet eivät ole kehdanneet sanoa, että: Olet liian tiukka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on varmaan syy miksi monet suhteet ovat loppuneet, koska miehet eivät ole kehdanneet sanoa, että: Olet liian tiukka!
Oli sentään jo 4 synnytys joten minua huolestti, että jos liian VÄLJÄ JA HORO olen synnytyksen jälkeen niin mies ottaa ERON.
Kävikin toisin päin ja hän halusi eron.
Tässä kun aloin muistelemaan tuota avioliittoa niin EI KYLLÄ PAHEMMIN SEKSIÄ ollut enään tuon jälkeen, kun minä sanoin: Laita muuta ylimääräinen tikki niin mieskin on TYYTYVÄINEN.
En saanut häneltä edes vastausta, kun minä löysin matkalaukusta Kyprokselta ostetut GEISHA KUULAT ja kysyin: Mihinkähän vittuun sinä näitä tarvit, koska et sinä ainakaan minun kanssa näillä tee mitään!?
Kyllä se selvisi myöhemmin ja tottahan se oli, että ei hän niitä minun kanssa tarvinnut mihinkään.
Kyllä me niitä kerran ehdittiin testaamaan ja meille meinasi tulla ongelmia, mutta ei sentään tarvinnut PÄIVYSTYKSEEN lähteä geisha kuulia poistamaan.
Kyllä minä uskon, että uusi rouva otti kuulat käyttöön koska ne olivat sentään ensimmäisten kamojen mukana mitä minä miehelle vein ja meillä oli ON/OFF vaihde menossa tuolloin.
Minä en edes tiennyt, että heillä oli suhde kun minä olin jo maaliskuussa tehnyt jo päätöksen, että minä haluan avioeron. Minä en laittanut koskaan eroa kuitenkaan vireille vaan minä sanoin miehelle, että: SINÄ KIRJOITAT AVIOERO PAPERIN, KOSKA SINÄ HALUAT AVIOERON JA MINÄ LAITAN ALLEKIRJOITAN SEN.
Minulla on tuosta AVIOEROSTA ja kaikista KÄRÄJÖINNEISTÄ paperit, koska minä tilasin nuo sitä varten että minä voin TODISTAA, ETTÄ MINULLA ON SAATAVIA JA HÄN JOKA LÄHTEE MAKSAA EIKÄ ALA VALITTAMAAN OMASTA PÄÄTÖKSESTÄÄN.
EN MINÄ OLE HÄNEN NYKYISTÄ VAIMOAAN MÄÄRÄNNYT MINUN EXÄN KANSSA MENEMÄÄN YHTEEN. HÄNELLÄ EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA VALITTAA EDES NIISTÄ GEISHA KUULISTA MINULLE, KOSKA EN MINÄ NIITÄ OLE EDES OSTANUT VAAN MIES OSTI NE.
HÄN SANOI MINULLE, ETTÄ: SINUN PITI ODOTTAA ULKONA EIKÄ TULLA KAUPPAAN SISÄLLE.
OLIS SANONUT MINULLE, ETTÄ: MINÄ MENEN KÄYMÄÄN TUOSSA SEKSI LIIKKEESSÄ.
MINÄ EN OLISI MENNYT SISÄLLE, KOSKA ME OLTIIN MENOSSA LUOSTARI ALUEELLE. MINÄ OLIN EDELLISENÄ PÄIVÄNÄ NÄHNYT SEN LUOSTARIN TORIN, MUTTA EI OLLUT ENÄÄN KÄTEISTÄ JOTEN MINÄ SANOIN, ETTÄ: HUOMENNA MENNÄÄN TUONNE KATSELEMAAN JA SHOPPAILEMAAN.
ME MENTIIN TAPPELEMAAN, KOSKA MINUN PITI MAKSAA MIEHEN HALUAMA TUOHUS KYNTTILÄ. HÄN OLI MENOSSA ULOS JOTEN MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: SINÄ ET SEN KANSSA LÄHE ULOS VAAN LAITAT SEN PALAMAAN KUOLLEIDEN SUKULAISTEN MUISTOKSI.
EXÄ ON KUNNON PAKANA JA MINÄ OLIN MEISTÄ HÄN JOKA KUULU KIRKKOON.
EI OLISI EDES AUTTANUT VAIKKA MIES OLISI SANONUT, ETTÄ: HOLMA ON POLIITTINEN PROPAGANDA PAPPI!
MINÄ OLISIN SANONUT, ETTÄ: SITÄ SUUREMMALLA SYYLLÄ TOIMIT NIIN, KUIN MINÄ SANON KOSKA MINUN MUMMO OLI ORTODOKSI JA MINÄ OLEN SENTÄÄN HÄNELTÄ OPPINUT MYÖS TAPOJA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli sentään jo 4 synnytys joten minua huolestti, että jos liian VÄLJÄ JA HORO olen synnytyksen jälkeen niin mies ottaa ERON.
Kävikin toisin päin ja hän halusi eron.
Tässä kun aloin muistelemaan tuota avioliittoa niin EI KYLLÄ PAHEMMIN SEKSIÄ ollut enään tuon jälkeen, kun minä sanoin: Laita muuta ylimääräinen tikki niin mieskin on TYYTYVÄINEN.
En saanut häneltä edes vastausta, kun minä löysin matkalaukusta Kyprokselta ostetut GEISHA KUULAT ja kysyin: Mihinkähän vittuun sinä näitä tarvit, koska et sinä ainakaan minun kanssa näillä tee mitään!?
Kyllä se selvisi myöhemmin ja tottahan se oli, että ei hän niitä minun kanssa tarvinnut mihinkään.
Kyllä me niitä kerran ehdittiin testaamaan ja meille meinasi tulla ongelmia, mutta ei sentään tarvinnut PÄIVYSTYKSEEN lähteä geisha kuulia poistamaan.
Kyllä minä uskon, että uusi rouva otti kuulat käyttöön koska ne olivat sentään ensimmäisten kamojen mukana mitä minä miehelle vein ja meillä oli ON/OFF vaihde menossa tuolloin.
Minä en edes tiennyt, että heillä oli suhde kun minä olin jo maaliskuussa tehnyt jo päätöksen, että minä haluan avioeron. Minä en laittanut koskaan eroa kuitenkaan vireille vaan minä sanoin miehelle, että: SINÄ KIRJOITAT AVIOERO PAPERIN, KOSKA SINÄ HALUAT AVIOERON JA MINÄ LAITAN ALLEKIRJOITAN SEN.
Minulla on tuosta AVIOEROSTA ja kaikista KÄRÄJÖINNEISTÄ paperit, koska minä tilasin nuo sitä varten että minä voin TODISTAA, ETTÄ MINULLA ON SAATAVIA JA HÄN JOKA LÄHTEE MAKSAA EIKÄ ALA VALITTAMAAN OMASTA PÄÄTÖKSESTÄÄN.
EN MINÄ OLE HÄNEN NYKYISTÄ VAIMOAAN MÄÄRÄNNYT MINUN EXÄN KANSSA MENEMÄÄN YHTEEN. HÄNELLÄ EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA VALITTAA EDES NIISTÄ GEISHA KUULISTA MINULLE, KOSKA EN MINÄ NIITÄ OLE EDES OSTANUT VAAN MIES OSTI NE.
HÄN SANOI MINULLE, ETTÄ: SINUN PITI ODOTTAA ULKONA EIKÄ TULLA KAUPPAAN SISÄLLE.
OLIS SANONUT MINULLE, ETTÄ: MINÄ MENEN KÄYMÄÄN TUOSSA SEKSI LIIKKEESSÄ.
MINÄ EN OLISI MENNYT SISÄLLE, KOSKA ME OLTIIN MENOSSA LUOSTARI ALUEELLE. MINÄ OLIN EDELLISENÄ PÄIVÄNÄ NÄHNYT SEN LUOSTARIN TORIN, MUTTA EI OLLUT ENÄÄN KÄTEISTÄ JOTEN MINÄ SANOIN, ETTÄ: HUOMENNA MENNÄÄN TUONNE KATSELEMAAN JA SHOPPAILEMAAN.
ME MENTIIN TAPPELEMAAN, KOSKA MINUN PITI MAKSAA MIEHEN HALUAMA TUOHUS KYNTTILÄ. HÄN OLI MENOSSA ULOS JOTEN MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: SINÄ ET SEN KANSSA LÄHE ULOS VAAN LAITAT SEN PALAMAAN KUOLLEIDEN SUKULAISTEN MUISTOKSI.
EXÄ ON KUNNON PAKANA JA MINÄ OLIN MEISTÄ HÄN JOKA KUULU KIRKKOON.
EI OLISI EDES AUTTANUT VAIKKA MIES OLISI SANONUT, ETTÄ: HOLMA ON POLIITTINEN PROPAGANDA PAPPI!
MINÄ OLISIN SANONUT, ETTÄ: SITÄ SUUREMMALLA SYYLLÄ TOIMIT NIIN, KUIN MINÄ SANON KOSKA MINUN MUMMO OLI ORTODOKSI JA MINÄ OLEN SENTÄÄN HÄNELTÄ OPPINUT MYÖS TAPOJA.Se on ollut jo KUNNIANLOUKKAS MENNÄ NAIMISIIN HÄNEN KANSSA JA HÄN OLI ITSE VIELÄ TUO JOKA HALUSI.
HÄN OLI MYÖS SE JOKA HALUSI LAPSEN, MUTTA KYLLÄ HÄN SEN TIESI ETTÄ MINÄ KUULUN KIRKKOON.
EHKÄ HÄN EI VAAN TIENNYT SITÄ, ETTÄ HÄNEN VAIMONSA ONKIN TARKKA NÄISSÄ USKOIHIN LIITTYVISSÄ ASIOISSA.
MINÄ SANOIN OIKEIN, KUN KUMMI-TÄTINI SANOI, ETTÄ MINÄ OLEN PÄÄSSYT HIENOON PAPPIS SUKUUN.
MINÄ SANOIN, ETTÄ: TÄMÄ MIES EI KYLLÄ OLE MIKÄÄN PAPPIS SUVUN MIES VAAN MINÄ OLEN MEISTÄ SE JOKA ON PAPPI JA RIPITTÄÄ MIESTÄ!
- Anonyymi
Ei ole hololla mitään intiimejä yksityisasioita,lisää vain tänne sillä se holon kirjoitus into vähenee.
- Anonyymi
Ei vähene, tarve on pakoittava, suuremmat voimat käskee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vähene, tarve on pakoittava, suuremmat voimat käskee.
Mistä voimista nyt puhutaan 🤔 Joku Lapin seita noita 🧟
- Anonyymi
Tuohan on kyllä totta, että minun intiimit paikatkin kulkevat kylillä ja muualla mukana täällä missä HENGITÄN SEKÄ ELÄN.
Julkisilla paikoilla pyrin kyllä olemaan kunnolla ja kiroilen kyllä välillä, mutta minähän saan koska minä olen FACEBOOKILAISTEN KUNNIOITA LOUKKAANTUNUT.
Minusta on helpompi sanoa, että: VOIHAN VITTU!
Kun mennä FACEBOOKIIN ja kirjoittaa sinne, että " VOI VITTU" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on kyllä totta, että minun intiimit paikatkin kulkevat kylillä ja muualla mukana täällä missä HENGITÄN SEKÄ ELÄN.
Julkisilla paikoilla pyrin kyllä olemaan kunnolla ja kiroilen kyllä välillä, mutta minähän saan koska minä olen FACEBOOKILAISTEN KUNNIOITA LOUKKAANTUNUT.
Minusta on helpompi sanoa, että: VOIHAN VITTU!
Kun mennä FACEBOOKIIN ja kirjoittaa sinne, että " VOI VITTU"Kerro avoimesti mitä veneerisiä tauteja sinulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro avoimesti mitä veneerisiä tauteja sinulla on?
No ne normaalit!
- Anonyymi
Vuoristo sankari viimeiseln tiedon mu
Kaan. St 1 nurkkapöydässä tiesi 99 % varmuudella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873786
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m871704Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281452- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231118Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell157814