Näin Selviytyjät Suomi uudistuu - Aivan uusi rooli astuu kisaan mukaan - Tätä on tiedossa!

Selviytyjät saapuu taas televisioon. Tällä kerralla mukana on ehkä suurelle yleisölle tuntemattomampia tyyppejä. Mitä mieltä olet osallistujista, onko hyvä kattaus?

Lue lisää ja katso, ketkä ovat mukana:
https://www.suomi24.fi/viihde/nain-selviytyjat-suomi-uudistuu-aivan-uusi-rooli-astuu-kisaan-mukaan-tata-on-tiedossa?s24

11

1359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En todellakaan halua enää koskaan nähdä Kristian Heiskaria yhdessäkään Tosi-tv-ohjelmassa, meni maku koko ohjelmaan, vaikka olen ollut tosi fani aina ennen

• Anonyymi

Heiskari on upea =) Jos on läski ihminen, on läski ihminen ja harva sellaista sänkyynsä tahtoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heiskari on upea =) Jos on läski ihminen, on läski ihminen ja harva sellaista sänkyynsä tahtoo.

Kylläpä sekin oli lihonut. Itseään täynnä oleva itserakas rääpäle, kiertää kaikissa ohjelmissa ja uskoo olevansa voittamaton. Niin nolo. Ei sitä jaksa katsoa.

• Anonyymi

Ei vois vähintään kiinnostaa

• Anonyymi

Onko se mömmö Rita mukana?

• Anonyymi

"tuntemattomia" tyyppejä? Nuohan ovat niitä mitä iltapäivälehdet ovat jo vuosikausia meille uutisoinneet. En tosiaankaan aio katsoa yhtäkään ohjelmaa tätä paskaa.

• Anonyymi

Jep. Samojen kierrätystä taas.

• Anonyymi

Julkkisten kierrätysohjelma.Täyttä paskaa tämäkin.
      Ketä kiinnostaa katsella samoja naamoja,joka vitun ohjelmassa.
      Onneksi saa toosan kanavaa vaihdettua,tai kokonaan suljettua.
      Ei jatkoon.💩💩💩💩💩💩

• Anonyymi

Olenko yksinkertainen vai mikä, mutta jos heimopäällikkö säilyy koskemattomana niin kauan kuin oma joukkue säilyy voitokkaana, niin mikä on muuttunut? Eikö tähän asti koko heimo ole säilynyt koskemattomana niin kauan kuin oma joukkue säilyy voitokkaana, eikö siis jatkossakin?

• Anonyymi

Totta. Voittanut joukkuehan ei joudu heimoneuvostoon.

• Anonyymi

tuossa pyörii kakkosruudulla, korvia hivelevä veikkovennamolais-kuuluttaja vaikertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      244
      4971
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2283
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      233
      1970
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1824
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1537
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1414
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      62
      1329
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1301
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1171
    Aihe