Selviytyjät saapuu taas televisioon. Tällä kerralla mukana on ehkä suurelle yleisölle tuntemattomampia tyyppejä. Mitä mieltä olet osallistujista, onko hyvä kattaus?
Lue lisää ja katso, ketkä ovat mukana:
https://www.suomi24.fi/viihde/nain-selviytyjat-suomi-uudistuu-aivan-uusi-rooli-astuu-kisaan-mukaan-tata-on-tiedossa?s24
Näin Selviytyjät Suomi uudistuu - Aivan uusi rooli astuu kisaan mukaan - Tätä on tiedossa!
11
1359
Vastaukset
- Anonyymi
En todellakaan halua enää koskaan nähdä Kristian Heiskaria yhdessäkään Tosi-tv-ohjelmassa, meni maku koko ohjelmaan, vaikka olen ollut tosi fani aina ennen
- Anonyymi
Heiskari on upea =) Jos on läski ihminen, on läski ihminen ja harva sellaista sänkyynsä tahtoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heiskari on upea =) Jos on läski ihminen, on läski ihminen ja harva sellaista sänkyynsä tahtoo.
Kylläpä sekin oli lihonut. Itseään täynnä oleva itserakas rääpäle, kiertää kaikissa ohjelmissa ja uskoo olevansa voittamaton. Niin nolo. Ei sitä jaksa katsoa.
- Anonyymi
Ei vois vähintään kiinnostaa
- Anonyymi
Onko se mömmö Rita mukana?
- Anonyymi
"tuntemattomia" tyyppejä? Nuohan ovat niitä mitä iltapäivälehdet ovat jo vuosikausia meille uutisoinneet. En tosiaankaan aio katsoa yhtäkään ohjelmaa tätä paskaa.
- Anonyymi
Jep. Samojen kierrätystä taas.
- Anonyymi
Julkkisten kierrätysohjelma.Täyttä paskaa tämäkin.
Ketä kiinnostaa katsella samoja naamoja,joka vitun ohjelmassa.
Onneksi saa toosan kanavaa vaihdettua,tai kokonaan suljettua.
Ei jatkoon.💩💩💩💩💩💩 - Anonyymi
Olenko yksinkertainen vai mikä, mutta jos heimopäällikkö säilyy koskemattomana niin kauan kuin oma joukkue säilyy voitokkaana, niin mikä on muuttunut? Eikö tähän asti koko heimo ole säilynyt koskemattomana niin kauan kuin oma joukkue säilyy voitokkaana, eikö siis jatkossakin?
- Anonyymi
Totta. Voittanut joukkuehan ei joudu heimoneuvostoon.
- Anonyymi
tuossa pyörii kakkosruudulla, korvia hivelevä veikkovennamolais-kuuluttaja vaikertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444971- 1252283
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2331970Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641824- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881537- 541414
- 621329
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171