Juuri tältä minusta

Anonyymi-ap

Tuntuu. Puhuttelee ja paljon. Kyynelkin vierähtää silmäkulmaan aikuisella miehellä. Kertosäe ja outro 👌. Toiset meistä vain ovat keskeneräisiä. Kärsitään sitten. https://www.youtube.com/watch?v=iLKNNLB1RjI . Kyse ei ole valinnasta. Muutin nykykämppääni lähes 5 vuotta sitten ja yksinäisyys on leimannut oikeastaan koko ajan. Kyllä tämä vielä joskus loppuu. Aika on kuitenkin lopulta puolellani 😇. Tämän olisi voinut laittaa myös ikäväpalstalle mutta siellä on muutenkin jo tarpeeksi ikävää, niin olkoon se nyt siis täällä.

20

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämän musavideon kun näkisit, saattaisit olla erimieltä...vissiin ei enää youtubekamaa.

Mutta oikeastaan sen videonmukaisen kuvan sinusta saankin.

Mutta hyvä näin, ettet sitä näe...

• randombypasser kirjoitti:

On se saatavilla, tosa
        https://www.dailymotion.com/video/xbhjn2

Ai vitsi! 😂

Tää on just helkatin hyvä! 😂

Mä olin kusta housuun kun haistoi juustosnac-pussia ja lähti suosikin kaa vessaan! 😂😂😂😂

• Disseisback kirjoitti:

Ai vitsi! 😂

Mä olin kusta housuun kun haistoi juustosnac-pussia ja lähti suosikin kaa vessaan! 😂😂😂😂

Toisaalta, kun lukee näitä juttuja täällä....niin se ei taida ees olla vitsi...🙄

• Disseisback kirjoitti:

Ai vitsi! 😂

Juu, se on kyllä ihan klassikkoepisodi videolla. Niveat kumihanskaan, juustonaksu käkättimeen ja Suosikin kanssa vessaan 🤣 Enkä kyllä keksi kuka ton videon pääosan roolin vois paremmin vetää kuin Hissu 😂

• Disseisback kirjoitti:

Toisaalta, kun lukee näitä juttuja täällä....niin se ei taida ees olla vitsi...🙄

Tähän aikaan sopii KT:n tuotannosta lyriikoiltaan aika hyvin Kultalusikka. Eikä toi videokaan mikään paska ole, mutta ei tietty silleen huvittava.

https://www.youtube.com/watch?v=dq--FRSmG68

Tähän aikaan sopii KT:n tuotannosta lyriikoiltaan aika hyvin Kultalusikka. Eikä toi videokaan mikään paska ole, mutta ei tietty silleen huvittava.

https://www.youtube.com/watch?v=dq--FRSmG68

Mähän kävin joku vuosi sitten tekemässä Hynyselle saunapuita muuten. Aika huisa kaveri livenäkin. 😁

Ihan tohkeissaan spreijjas kaadettavia puita.... tutun metsurin kaa kaadettiin ja mä hävitin oksat js pilkoin lisäksi puut.... 😀

"Hissu" btw sopi tuohon rooliin musavideossa kuin nenä päähän. 😂

• Disseisback kirjoitti:

Mähän kävin joku vuosi sitten tekemässä Hynyselle saunapuita muuten. Aika huisa kaveri livenäkin. 😁

Ihan tohkeissaan spreijjas kaadettavia puita.... tutun metsurin kaa kaadettiin ja mä hävitin oksat js pilkoin lisäksi puut.... 😀

"Hissu" btw sopi tuohon rooliin musavideossa kuin nenä päähän. 😂

Mä muistan, et tosta oli jotain puhetta joskus aiemminkin. Yksi kaveri on osunut Hynysen kanssa naamakkain jonkun kerran ja sekin sano, että aika metka veijari oikeastikin.

Pitäs varmaan taas käydä keikallansa, mutta mä olen sen verran old school KT-fani, että tuoreempi tuotanto aiheuttaa hyperventilaation, niin on jäänyt keikat vähiin. Sama koske Apulantaa, ei vaan ihan kaikki uppoa aamumurojen kanssa, ei edes ilmatteks 😂

Mä muistan, et tosta oli jotain puhetta joskus aiemminkin. Yksi kaveri on osunut Hynysen kanssa naamakkain jonkun kerran ja sekin sano, että aika metka veijari oikeastikin.

Pitäs varmaan taas käydä keikallansa, mutta mä olen sen verran old school KT-fani, että tuoreempi tuotanto aiheuttaa hyperventilaation, niin on jäänyt keikat vähiin. Sama koske Apulantaa, ei vaan ihan kaikki uppoa aamumurojen kanssa, ei edes ilmatteks 😂

Kaippa Hynekin on sen parhaansa revittänyt jo...

Nyt pitäis muuttuu, ei tota voi tuolla kilometrimäärällä enää jatkaa...

Nyt pitää keksiä muuta, ihan muuta. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Kaippa Hynekin on sen parhaansa revittänyt jo...

Nyt pitäis muuttuu, ei tota voi tuolla kilometrimäärällä enää jatkaa...

Nyt pitää keksiä muuta, ihan muuta. 😁

Ehkä on, ehkä ei. Luulisin, että enemmän on kyse siitä, että mulle henkilökohtaisesti toimi paremmin varhainen KT, vähemmän tuotettu soundi. Mutta menestyksen mukana tulee se enemmän tuotettu soundi, oikeastaan aika väistämättä, niin se on varsin luontaista kehitystä. Ja sinällään en kyllä valita, on ne sovitukset ihan eri luokkaa, mutta osa särmästä jää povitaskuun sivutuotteena.

Ei kai niitten kannata muuttua, tikkaa tappiin asti omalla kaavallaan ja sitten eläkkelle, isompi muutos olisi valtava riski.

Ehkä on, ehkä ei. Luulisin, että enemmän on kyse siitä, että mulle henkilökohtaisesti toimi paremmin varhainen KT, vähemmän tuotettu soundi. Mutta menestyksen mukana tulee se enemmän tuotettu soundi, oikeastaan aika väistämättä, niin se on varsin luontaista kehitystä. Ja sinällään en kyllä valita, on ne sovitukset ihan eri luokkaa, mutta osa särmästä jää povitaskuun sivutuotteena.

Ei kai niitten kannata muuttua, tikkaa tappiin asti omalla kaavallaan ja sitten eläkkelle, isompi muutos olisi valtava riski.

Hynynen meni jo rajsn yli... meni vsin elämään...😁

Kyllä ei muu auta...jotsin muuta...ei toi hinesti hönöille vittuilu toimi, tai itsestä tulee joku koko ksnsan hönö, kuten tyyliin Matti Nykänen, Tauski tai vst...

• Disseisback kirjoitti:

Hynynen meni jo rajsn yli... meni vsin elämään...😁

Kyllä ei muu auta...jotsin muuta...ei toi hinesti hönöille vittuilu toimi, tai itsestä tulee joku koko ksnsan hönö, kuten tyyliin Matti Nykänen, Tauski tai vst...

Mutta sehän oli herran ittensä asettama raja ja kun kerran mieltään saa muuttaa miten haluaa, niin eihän se väärin mennyt sitten 😁

No en mä tiiä. Jos faneja riittää ja fyrkkaa tulee, niin kyllähän sillä elää, ei siinä ole painetta muuttaa mitään. Ja mitä tohon vittuiluun tulee, niin mä luulen että se on niin syvällä Hynysen persoonassa, että se on oikeastaan ominaisuus, ei vittuilua 😂

Mutta sehän oli herran ittensä asettama raja ja kun kerran mieltään saa muuttaa miten haluaa, niin eihän se väärin mennyt sitten 😁

No en mä tiiä. Jos faneja riittää ja fyrkkaa tulee, niin kyllähän sillä elää, ei siinä ole painetta muuttaa mitään. Ja mitä tohon vittuiluun tulee, niin mä luulen että se on niin syvällä Hynysen persoonassa, että se on oikeastaan ominaisuus, ei vittuilua 😂

No pärjäileehän se. :o)

Vittuilu on välittämistä. :o)

• Anonyymi

Minua kosketti tv-sarja, 2 osaa, "Viimeiseen sointuun".
      Vilma

• Anonyymi

Elämän merkitys täytyy rakentaa itse. 🤔

Useimmille hyvä olo tulee siitä, että voi tehdä jotain muiden hyväksi ja että itsellä on turvallinen elinympäristö. Sitten on kaikkia eri twistejä niille, jotka eivät pidä ns. peruselämästä.

Mutta ajatus siitä, että jokin itsen ulkopuolinen taho määrittelisi elämän suunnan, on aika 70- tai 80-lukulaista maailmankatsomusta... 🤔 Ja johtaa juuri tuohon laulun tunnelmaan: ikuiseen tyytymättömyyteen.

Minulla yksinäisyys liittyi köyhyyteen: kun aloin tienata, pääsin tutustumaan ihmisiin. Monet pitivätkin minusta ja minä heistä! ☺️ Yksinäisyys oli vain eristäytyneisyyttä. Ja erittäin keskeneräinen olen minäkin. Ei kukaan ole valmis. 😁

🦄

• Anonyymi

Tuo viimeinen lause on niin totta kuin olla voi!

• Anonyymi

Kyllä se köyhyys vaivaa minuakin. Se on noidankehä eli ruokkii itse itseään. Olen jäänyt tuleen makaamaan. Toivottomuus ja näköalattomuus ovat nostaneet päätään. Eristäytyneisyys voi olla pandemiarajoitusten päälle jäänyt sivutuote. Syksyllä -19 kohtasin vastinkappaleeni ja vaikkei mitään koskaan alkanutkaan niin jäin ikävöimään häntä noin kolmeksi vuodeksi. Keväällä -20 se tuntui ihan fyysisenä kipuna sydämen seudulla. Silloin vasta itkettikin haikailla toisen perään. Ne olivat rakkaushuolia eivätkä pandemian vaikutuksia. Liikaa vastoinkäymisiä tapahtui liian pienessä ajassa. Siitä kaikesta koitui ties mitä traumatisoivia vaikutuksia. - Ap.

• Anonyymi

Juuh, sinun elämänkoululaismaalitus ja perättömät puheet on kyllä ristiriidassa tämän altruismin tai filantropian kanssa🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuh, sinun elämänkoululaismaalitus ja perättömät puheet on kyllä ristiriidassa tämän altruismin tai filantropian kanssa🥱

Olen käynyt muutakin kuin elämän järjestämää koulua.

Luulisin, että olen opintopisteideni määrän puolesta tämän palstan top 5:n joukossa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se köyhyys vaivaa minuakin. Se on noidankehä eli ruokkii itse itseään. Olen jäänyt tuleen makaamaan. Toivottomuus ja näköalattomuus ovat nostaneet päätään. Eristäytyneisyys voi olla pandemiarajoitusten päälle jäänyt sivutuote. Syksyllä -19 kohtasin vastinkappaleeni ja vaikkei mitään koskaan alkanutkaan niin jäin ikävöimään häntä noin kolmeksi vuodeksi. Keväällä -20 se tuntui ihan fyysisenä kipuna sydämen seudulla. Silloin vasta itkettikin haikailla toisen perään. Ne olivat rakkaushuolia eivätkä pandemian vaikutuksia. Liikaa vastoinkäymisiä tapahtui liian pienessä ajassa. Siitä kaikesta koitui ties mitä traumatisoivia vaikutuksia. - Ap.

"Kyllä se köyhyys vaivaa minuakin. Se on noidankehä eli ruokkii itse itseään. Olen jäänyt tuleen makaamaan. Toivottomuus ja näköalattomuus ovat nostaneet päätään."

Ajattele asiaa toisin päin: ajattele että pidät itseäsi kynsin hampain tässä satuttavassa tilanteessa, vaikka elämä haluaisi jo viedä sinua eteen päin. Ajattele että se paikallaan oleminen vaatii efforttia eikä siitä tulesta nouseminen.

"Eristäytyneisyys voi olla pandemiarajoitusten päälle jäänyt sivutuote. Syksyllä -19 kohtasin vastinkappaleeni ja vaikkei mitään koskaan alkanutkaan niin jäin ikävöimään häntä noin kolmeksi vuodeksi. Keväällä -20 se tuntui ihan fyysisenä kipuna sydämen seudulla. Silloin vasta itkettikin haikailla toisen perään. Ne olivat rakkaushuolia eivätkä pandemian vaikutuksia. Liikaa vastoinkäymisiä tapahtui liian pienessä ajassa. Siitä kaikesta koitui ties mitä traumatisoivia vaikutuksia. - Ap."

Jonkin kauniin asian kohtaaminen elämässä on aina ihana asia. ☺️ Kauniita asioita kannattaa ajatella enemmän kuin ei-kauniita. Eniten sattuu aina se, ettei mene siihen suuntaan, mihin sydän osoittaa. 💘 Oli asia mikä tahansa!

🦄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      229
      7013
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2917
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2367
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      103
      2283
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2071
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      95
      1558
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1550
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1423
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1372
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1349
    Aihe