Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️

Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan.
Kun eivät ymmärrä, niin sitten eivät.

188

1350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kunnon narsku. "Muut ovat väärässä kun eivät ymmärrä. Minussahan ei ole mitään vikaa."

Mitä sun veljille Trumpille ja Elonille muuta kuuluu?

• UUSI

Sinä et ole narskua ikinä edes tavannut, jos minua sellaisena pidät.

• Anonyymi
      UUSI

Joo, lakaistaan roskat maton alle...!

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki kompastuu sitten

• Anonyymi
      UUSI

Mä en ole ikinä pyytänyt sua toivottaa mulle mitään.

• UUSI

Sinä et selvästikään ole edes mukava, että voit olla tulematta minun aloitukseen, jos ei ole parempaa sanottavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sinä et selvästikään ole edes mukava, että voit olla tulematta minun aloitukseen, jos ei ole parempaa sanottavaa.

Jaa sä omistat nää palstat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa sä omistat nää palstat

Just siihen sinun kannattaa munamies nyt keskittyä miten susimies kokee palstan👍

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sinä itse olet mukavasta sangen kaukana.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama mitä mieltä minusta olet.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

ei näytä olevan kun sydämestä ottaa

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Eipäs olekaan, kun vaivauduit kommentoimaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ei näytä olevan kun sydämestä ottaa

Pitäisiköhän sinunkin keskittyä omaan palpaatioon ja reflojen ehkäisyyn? Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs olekaan, kun vaivauduit kommentoimaan.

Tätäkö sun surkea elämä on- susimiehen ahdistelua netissä fantasioiden toiseksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitenkäs näin. Itse aloitit haukkumisen kun toinen aloittaa mukavan illan toivotuksin. Näin sivusta täysin aiheeton toi sun kommenttis.

• Anonyymi
      UUSI

Ja en ymmärrä miksi uhkailet itsemurhalla ainakin kerran viikossa.

• Anonyymi
        UUSI

No anna miehen uhkailla tuskin pitää lupausta, spinnaava hönö

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No anna miehen uhkailla tuskin pitää lupausta, spinnaava hönö

Jessekö se siinä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jessekö se siinä?

Muista aloittaa tämä runsas arvailu superverkostoituja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista aloittaa tämä runsas arvailu superverkostoituja

Entiset hyvät ja ylistetyt (vaivaannuttavaa nuoleskelua) miehet muuttuneet vastapuoleksi voi voi miten siinä nyt niin kävi

• Anonyymi
      UUSI

No kerro miksi uhkailet itsemurhalla niin voidaan paremmin ymmärtää sua

• UUSI

haista sinäkin pitkää paskaaa vaaan siellä jo saatanal

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sulla on paha olo. Onko tää palsta oikea paikka purkaa sun pahaa oloa kun sun olo ei näytä paranevan

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Katotaan mikä päivä taas haistan. Tänään ei ole ollut tarvetta käydä paskalla. Mutta mä voin ilmoittaa heti kun tulee paskahätä niin voidaan jutella sittenj enemmän paskan laadusta

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Se vielä haistatteleekin ihmisille!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katotaan mikä päivä taas haistan. Tänään ei ole ollut tarvetta käydä paskalla. Mutta mä voin ilmoittaa heti kun tulee paskahätä niin voidaan jutella sittenj enemmän paskan laadusta

🤣🤣🤣🤣💩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se vielä haistatteleekin ihmisille!

Kannattaisiko sinun ottaa ihan yhteyttä vaikka web-poliisiin että nyt on paha mieli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on paha olo. Onko tää palsta oikea paikka purkaa sun pahaa oloa kun sun olo ei näytä paranevan

No sori mut näin ulkopuoliselle näyttäis ett sulla on tosi paha olo ja jostain syystä haluat purkaa sitä Ap:hen. Oletko miettinyt tai huomannut että sulla on jotain mielenterveyteen liittyviä ongelmia? Oletko ajatellut hakea apua siihen? Olis varmasti syytä ja se mitä täällä kurjoittelet vahvistaa sitä jatkuvasti. Onhan siellä sun kotipaikkakunnallas mielenterveystyöntekijöitä eli nyt äkkiä aikaa varaamaan.

• Anonyymi
      UUSI

Voi kun joskus katsoisit peiliin ymmärrätkö sinä muita ihmisiä juurikaan jotka eivät vaan mielistele sinua vaan mukava on joku joka on kanssasi vaan samaa mieltä ja taas uusi aloitus sinulta. Voih....eikös sun pitänyt mennä salille ja kaikkea, miten ehdit joko ajan päivystää täällä. Mene salille ja tee hyvä ihminen jo välillä jotain muutakin.

• Anonyymi
        UUSI

Janilla on vielä puolitoista tuntia aikaa ennen kuin sali menee kiinni

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

taidat käydä samalla salilla ku noin hyvin tiedät.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Veitte jo fiilikset mennä sinne. Ei kiinnosta nähdä ihmisiä missään.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

taidat käydä samalla salilla ku noin hyvin tiedät.

oot ite kertonut että menee klo 22 kiinni ja sali on ihan sun kodin lähellä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

oot ite kertonut että menee klo 22 kiinni ja sali on ihan sun kodin lähellä

Ei jätkät nyt maltalähtiä mihinkään kun on lähetystä tulossa sanoo piilokamerat punasella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jätkät nyt maltalähtiä mihinkään kun on lähetystä tulossa sanoo piilokamerat punasella.

Mutta koska on rääppiäiset? Ihan vaan parin naamaan pitäis päästä hieromaan en malta odottaa enää kasken polttoa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta koska on rääppiäiset? Ihan vaan parin naamaan pitäis päästä hieromaan en malta odottaa enää kasken polttoa

Kerro mulle mitä mitä sinä tietä aina sanoa joka paikassa aamulla sekä illalla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne kumminkaa viitti persettä nostaa penkistä on niin kauhian myöhä eikä niin iso homma

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne kumminkaa viitti persettä nostaa penkistä on niin kauhian myöhä eikä niin iso homma

Tuokaa yksi päänuppinahka silti teen nutukkaat

• Anonyymi
      UUSI

Mukavaa iltaa 👩♥️🍒🌲😊

• UUSI

Mukavaa iltaa sullekin. Oot kivoista kivoin. Mä en jaksa noita muita täällä enää yhtään.♥️😊
        Enkä missään muuallakaan. Ei tää maailma ole minua varten ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mukavaa iltaa sullekin. Oot kivoista kivoin. Mä en jaksa noita muita täällä enää yhtään.♥️😊

No mikä nyt on 👩♥️🍒

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

eiks kirsi ollut mukavista mukavin

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä nyt on 👩♥️🍒

En tiedä. Minkä lie takia nuo yhdet härkkii jatkuvasti. Saivat mun olon ihan paskaksi. Sydämestäkin ottaa nyt.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

jutelkaa kahvista tai mitä ootte tänään syöneet

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä nyt on 👩♥️🍒

nuo harakat ei halua että me jutellaan täällä. mutta ihan sama, se ei kuulu niille yhtään..♥️😊

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

En tiedä. Minkä lie takia nuo yhdet härkkii jatkuvasti. Saivat mun olon ihan paskaksi. Sydämestäkin ottaa nyt.

soita ambulanssi niin ne ottaa sydänfilmin

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

nuo harakat ei halua että me jutellaan täällä. mutta ihan sama, se ei kuulu niille yhtään..♥️😊

ei kuulu mutta näkyy

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

jutelkaa kahvista tai mitä ootte tänään syöneet

Vieläkö ne juttelee kahvista? Puolen vuoden jälkeen?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

soita ambulanssi niin ne ottaa sydänfilmin

Ei kiinnosta. Sehän on teistä vaan hyvä ku kuolen pois.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mukavista mukavinkin ilmestyi kuin tyhjästä taas guben välilehdeltä geimeihin mukaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä nyt on 👩♥️🍒

ole jani rehellinen ja kerro ettet saanut tänäänkään naista

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kirsi voi edelleen laittaa sulle sähköpostia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eiks kirsi ollut mukavista mukavin

Se muuttui nyt kivoista kivoimmaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei niin, vaan NÄKYY.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei kiinnosta. Sehän on teistä vaan hyvä ku kuolen pois.

Mutta kun saat ambulanssin soitettua niin ne voi pelastaa sut ennen kuin saat kuolet sydänkohtaukseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö ne juttelee kahvista? Puolen vuoden jälkeen?

joo ja mitä ovat syöneet

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Vanhoilla kääkillä on usein pumppuvaivaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei niistä kannata välittää😊👩♥️🍒🌲

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä osaat ainakin olla välittämättä niistä hienosti. En tiedä mikä niitä vaivaa. Ei vaan jaksa ymmärtää yhtään tuollaisia ihmisiä.
        Mä jätin sitten menemättä salille noiden takia. Oon aika varma että siellä salilla käy näitä samoja tyyppejä jotka tänne kirjottaa ja haluaa mulle pahaa. Taidan lukittautua kotiini.
        Mutta sinusta täällä tykkään ♥️😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin, vaan NÄKYY.

No hieno homma että sullakin joku kuva toimii

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sä osaat ainakin olla välittämättä niistä hienosti. En tiedä mikä niitä vaivaa. Ei vaan jaksa ymmärtää yhtään tuollaisia ihmisiä.
        Mä jätin sitten menemättä salille noiden takia. Oon aika varma että siellä salilla käy näitä samoja tyyppejä jotka tänne kirjottaa ja haluaa mulle pahaa. Taidan lukittautua kotiini.

Sä sanot aina kun et osaa lähestyä naista ja sitten kun sua neuvotaan niin sekään ei kelpaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juttele sitten janin kanssa vaikka siitä kahvista tai mitä oot tänään syönyt

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

😊👩Täällä ei oikein joulutunnelmissa olla🥱🌲🍒

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😊👩Täällä ei oikein joulutunnelmissa olla🥱🌲🍒

Ei nuo todellakaan taida olla missään tunnelmissa. Pilaa samalla muidenkin olot. Siitähän ne nauttii oikein.

Mikä muuten sun lemppari väri on? Mun on vihreä. 😊 ⚜️ ❤️ 🌃

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla totta vie ole lohdullisempaa sanottavaa Janille?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei nuo todellakaan taida olla missään tunnelmissa. Pilaa samalla muidenkin olot. Siitähän ne nauttii oikein.

Itehän sä oot ittees haukkunut kolmatta vuotta . Eli ite luot sen palstan ilmapiirin haukkumalla itseesi.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Persunruskea.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tykkään myös punaisesta, mustasta ja violetista... Sininen ei ole oikein mun makuun, paitsi turkoosi väri. 😊 ⚜️ ❤️ 🌃

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itehän sä oot ittees haukkunut kolmatta vuotta . Eli ite luot sen palstan ilmapiirin haukkumalla itseesi.

Sitähän te kaikki janoatte.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Varsinaisesti mitään suosikkia sanotaan nyt, että punainen ♥️😊👩🌲🍒

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinaisesti mitään suosikkia sanotaan nyt, että punainen ♥️😊👩🌲🍒

Minäkin tykkään kaikista väreistä. Suosikkia on sinänsä vaikea valita. Käytätkö punaista vaatteissa? Mulla on yleensä vaan mustaa päällä. 😊 ⚜️ ❤️ 🌃

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sitähän te kaikki janoatte.

Ihan itse olet haukkunut itseäsi jotta saat sääliä täällä

• UUSI

Kyllä on, mutta en ole varma vielä että onnistuuko. Ihan perinteistä menoa suunnittelin. Eli vanhempien luo ja omalla porukalla, niin kuin aina. 🌲😊⚜️
        Onko sullakin sellaista? 🌃😊♥️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä on, mutta en ole varma vielä että onnistuuko. Ihan perinteistä menoa suunnittelin. Eli vanhempien luo ja omalla porukalla, niin kuin aina. 🌲😊⚜️

Juu paljon samanlaista ellei tule muutos, voisi tehdä jonkinlaisia muutoksia siihen perinteeseen🍒♥️🌲👩😊

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu paljon samanlaista ellei tule muutos, voisi tehdä jonkinlaisia muutoksia siihen perinteeseen🍒♥️🌲👩😊

Millaisia muutoksia ajattelit? Mulla on vielä epävarmaa se, joudunko viettää joulun töissä. Se olisi kyllä mälsää. 🌲😊⚜️♥️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Luuletko oikeesti että kirsi kertoo sulle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko oikeesti että kirsi kertoo sulle

No katsotaan miten rehellisesti ja paljon tämä ihminen nyt kertoo tulevasta joulustaan ja muutoksista joita voisi tulla :)

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Millaisia muutoksia ajattelit? Mulla on vielä epävarmaa se, joudunko viettää joulun töissä. Se olisi kyllä mälsää. 🌲😊⚜️♥️

Jos mentäisiin jonnekin porukalla toiseen paikkaan, vaikka hotelliin kylpylään esim.🍒♥️🌲👩😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No katsotaan miten rehellisesti ja paljon tämä ihminen nyt kertoo tulevasta joulustaan ja muutoksista joita voisi tulla :)

Eipä kertonut ja se vastaus jo edellinen ei oikein kertonut lopulta sekään mitään, hyvin ympäri pyöreää jaarittelua eli ei halua kertoa tai Jani ei nyt keksinyt hyvää jatkoa jutulle tai miten vaan mutta ihan ihmeellistä touhua on. Kukaan normaali jaksaisi tuollaisia jutteluita ja siis mitä vuoden jo kestänyt tämä saman jauhanta. Ei kai voi olla totta. 🫣🫣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kertonut ja se vastaus jo edellinen ei oikein kertonut lopulta sekään mitään, hyvin ympäri pyöreää jaarittelua eli ei halua kertoa tai Jani ei nyt keksinyt hyvää jatkoa jutulle tai miten vaan mutta ihan ihmeellistä touhua on. Kukaan normaali jaksaisi tuollaisia jutteluita ja siis mitä vuoden jo kestänyt tämä saman jauhanta. Ei kai voi olla totta. Mut ei jaksa itse enää kyllä tätä palstaa yhtään. Ihan hölmöläisten touhua koko ajan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Minäkin tykkään kaikista väreistä. Suosikkia on sinänsä vaikea valita. Käytätkö punaista vaatteissa? Mulla on yleensä vaan mustaa päällä. 😊 ⚜️ ❤️ 🌃

Käytän useita eri värejä🍒♥️🌲👩😊

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mentäisiin jonnekin porukalla toiseen paikkaan, vaikka hotelliin kylpylään esim.🍒♥️🌲👩😊

Se oliskin kivaa vaihtelua varmasti. 🌲😊⚜️♥️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän useita eri värejä🍒♥️🌲👩😊

Mä käytän värejä enemmän mun harrastuksen parissa. Liian fiksautunut mustaan arjessani, mutta harrastuksesa se on kielletty väri. Hyvä niin 😄 😊 ⚜️ ❤️ 🌃

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No voisiko janikin tulla mukaan kun on ystäväsi ja kuuluu sun joka päiväiseen elämään niin tiiviisti ettekö voisi viettää joulua porukalla yhdessä 🎄😊😄Ei tarvisi tänne sitten sieltä kylpylästä joka välissä ilmoittelua vaan joulurauha palstalle. Hyvä idea eikös Kirsi 👍🏻👍🏻🙄

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kertonut ja se vastaus jo edellinen ei oikein kertonut lopulta sekään mitään, hyvin ympäri pyöreää jaarittelua eli ei halua kertoa tai Jani ei nyt keksinyt hyvää jatkoa jutulle tai miten vaan mutta ihan ihmeellistä touhua on. Kukaan normaali jaksaisi tuollaisia jutteluita ja siis mitä vuoden jo kestänyt tämä saman jauhanta. Ei kai voi olla totta. 🫣🫣

Mistä tässä pitäis sun mielestä puhua?! Jostain hallituksen täysistunnoista tai muusta yhtä puisevasta?!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No voisiko janikin tulla mukaan kun on ystäväsi ja kuuluu sun joka päiväiseen elämään niin tiiviisti ettekö voisi viettää joulua porukalla yhdessä 🎄😊😄Ei tarvisi tänne sitten sieltä kylpylästä joka välissä ilmoittelua vaan joulurauha palstalle. Hyvä idea eikös Kirsi 👍🏻👍🏻🙄

Onko sullakin tapana änkeä mukaan palstatuttujen kissan ristiäisiin ja muihin sukujuhliin?!

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mistä tässä pitäis sun mielestä puhua?! Jostain hallituksen täysistunnoista tai muusta yhtä puisevasta?!

Musta esim torstain kyselytunnit on oikein mielenkiintoista seurattavaa. Mutta jos sä et halua tietää mitä yhteiskunnassa tapahtuu niin se on jani sun ongelma

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Onko sullakin tapana änkeä mukaan palstatuttujen kissan ristiäisiin ja muihin sukujuhliin?!

Kyse oli jostain porukasta ja oletan että kavereista tai tutuista niin miksei uudet tuttavuudet sovi joukkoon myös jos muutosta halutaan :)

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Musta esim torstain kyselytunnit on oikein mielenkiintoista seurattavaa. Mutta jos sä et halua tietää mitä yhteiskunnassa tapahtuu niin se on jani sun ongelma

Voi olla joo mielenkiintoista, mutta ei ole mitän mielenkiintoa täällä jauhaa jostain sellaisesta. Enkä kyllä ole viime aikoina jaksanu seuratakaan. En ole mikään politiikkaihminen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse oli jostain porukasta ja oletan että kavereista tai tutuista niin miksei uudet tuttavuudet sovi joukkoon myös jos muutosta halutaan :)

Olis aika kiusallinen ja stressaava tilanne, niin itselleni, kuin muillekin. Mutta jotkut superextrovertit tietenkin haldais senkin tilanteen mainiosti.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mä käytän värejä enemmän mun harrastuksen parissa. Liian fiksautunut mustaan arjessani, mutta harrastuksesa se on kielletty väri. Hyvä niin 😄 😊 ⚜️ ❤️ 🌃

Okay joku peruste varmasti siihen👩🥱💤🌌🍒♥️🌲

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okay joku peruste varmasti siihen👩🥱💤🌌🍒♥️🌲

Joo, se kun viikingit ei osanneet tehdä mustaa kangasta. Tai se oli ainakin todella työlästä. 😊 ⚜️ ❤️ 🌃

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Voi olla joo mielenkiintoista, mutta ei ole mitän mielenkiintoa täällä jauhaa jostain sellaisesta. Enkä kyllä ole viime aikoina jaksanu seuratakaan. En ole mikään politiikkaihminen.

Niin sua kiinnostaa vaan kahvimerkit ja syöminen

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Vaikka ilmastonmuutoksesta. Sekin on kiinnostavampi kuin sun yksinhöpötykset.

• Anonyymi
      UUSI

Jani luulee kun aloittaa uuden ketjun että sen jutut unohtuu

• UUSI

Saan varmaan sydänkohtauksen kohta. Ja sehän on teistä vaan vitun hyvä asia.

• Anonyymi
        UUSI

No sitten sun ei tartte tehä itsemurhaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten sun ei tartte tehä itsemurhaa

Hyvä ku kuolee pois tollane paska

• Anonyymi
        UUSI

Pistä hyvä ihminen netti kiinni, ettei lähde henki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ku kuolee pois tollane paska

Samaa minäkin parista klanista fantasioin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pistä hyvä ihminen netti kiinni, ettei lähde henki.

Antaa paskan kuolla.

• Anonyymi
        UUSI

Ota nitro.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä. Saada. Kaasunhaistja

• Anonyymi
      UUSI

Peedropappa kerää sääliä taas teinitytöiltä.

• Anonyymi
        UUSI

pedopappa vetääkin itsensä jojoon ihan just.

• Anonyymi
      UUSI

Mihin kirsi meni. Ainii sen piti hoitaa työjuttuja huomiseksi

• Anonyymi
      UUSI

Saanko susi nuolla sun ryppyreijän valkoiseksi? Voisin vähän lipsutella kielelläni sieltä. Ei kai haittaa vaikka mulla on karvoja naamassa? Kutiatko herkästi pakaroista?

• Anonyymi
        UUSI

Häpeä
        . Aivan, ethän sinä osaa.

• Anonyymi
        UUSI

Siinä joku todellinen pillusankari kehoilee.

• Anonyymi
      UUSI

Juu. Aloitetaan taas puhtaalta pöydältä, kun edellisessä höpötysketjussa tuli totuus esiin ja pelikaani lens turbiiniin.

• Anonyymi
        UUSI

Ja mikähän tämä totuus oli? Etkö kestä katsoa näitä muita aloituksia, kuin susiguben? Tähän on hyvä kanavoida energia hehe

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikähän tämä totuus oli? Etkö kestä katsoa näitä muita aloituksia, kuin susiguben? Tähän on hyvä kanavoida energia hehe

Ja voihan siihenkin tulla inttämään lisätietoja että kerroppa kerroppa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja voihan siihenkin tulla inttämään lisätietoja että kerroppa kerroppa

Kerro kerro kuv....... eiku läppärin näyttö.

• UUSI

Mikä järki on tulla tänne sotkemaan? Jos ette minusta pidä, niin voitte pysyä poissa. Ei tää paikka ole yksin teitä varten.

• Anonyymi
        UUSI

eikä tää ole jani sun palsta yksinään

• Anonyymi
        UUSI

miksi sä teet uusia aloituksia. Sano kirsille että haluat jutella privana. mihin kisukin meni

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sinun kiusaamispalsta tämä vaikka niin kuvittelet.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä täällä kuvittelet omistavas kaiken ja määräilet tuon paskasakin kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole sinun kiusaamispalsta tämä vaikka niin kuvittelet.

mä e kuvittele mitään. Mä oon neuvonut miten toimia kirsin kaa mutta sä et ota neuvoja vastaan

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mä e kuvittele mitään. Mä oon neuvonut miten toimia kirsin kaa mutta sä et ota neuvoja vastaan

Mä en tarvitse sun neuvoja.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sinä täällä kuvittelet omistavas kaiken ja määräilet tuon paskasakin kanssa.

mä en omista tätä palstaa ja sä tiedät sen ihan hyvin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

miksi sä teet uusia aloituksia. Sano kirsille että haluat jutella privana. mihin kisukin meni

Ne meni kaikki lenkille🤫

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mä en tarvitse sun neuvoja.

Et niin, vaan psykiatrin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et niin, vaan psykiatrin.

Tämä elämä on enemmän kuin ohi jo. Ei tarvii minkään valtakunnan psykiatrin kallista aikaa tuhlata meikäläiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tämä elämä on enemmän kuin ohi jo. Ei tarvii minkään valtakunnan psykiatrin kallista aikaa tuhlata meikäläiseen.

Ei kait siihen psykiatria tarvi, jos toisen kanssa puhuu!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne meni kaikki lenkille🤫

Eikö ne nukkuu koska on yö työstöä luvassa.Tämä oli automaatti keskustelu silläaikaa.
        Huvittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei osaa muuta kun trollata niin vois keksiä jotain ihan muuta ajanvietettä. Vai mitä? Mikä sun ongelma on kun haukut muita jatkuvasti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei osaa muuta kun trollata niin vois keksiä jotain ihan muuta ajanvietettä. Vai mitä? Mikä sun ongelma on kun haukut muita jatkuvasti?

Ai susta on haukkumista kun jani valittaa kun ei osaa lähestyä naisia ja sitten kun neuvotaan miten voi lähestyä naista niin se ei sitten kelpaa janille.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai susta on haukkumista kun jani valittaa kun ei osaa lähestyä naisia ja sitten kun neuvotaan miten voi lähestyä naista niin se ei sitten kelpaa janille.

Mitä hyviä, konkreettisia neuvoja olette antaneet? Pelkästään vaan painostaneet, kun haluatte meidät pois palstalta.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mitä hyviä, konkreettisia neuvoja olette antaneet? Pelkästään vaan painostaneet, kun haluatte meidät pois palstalta.

Saanko mä kysyä miten sä olet tutustunut naisiin? Ei ole painostamista jos vuoden juttelun jälkeen kysyy toista esim kahville, elokuviin. kävelylle. Se on normaaleja tapoja tutustua lun haluaa nähdä toisen livenä. Se ei ole painostamista vaan tapa nähdä toinen ekan kerran

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko mä kysyä miten sä olet tutustunut naisiin? Ei ole painostamista jos vuoden juttelun jälkeen kysyy toista esim kahville, elokuviin. kävelylle. Se on normaaleja tapoja tutustua lun haluaa nähdä toisen livenä. Se ei ole painostamista vaan tapa nähdä toinen ekan kerran

En mä niihin mitenkään osaa tutustuakaan. Olenhan ollut eroni jälkeen jo 14 vuotta yksin. Eksä se oli joka mulle tuli muinoin juttelee ja siitä suhde alkoi.
        En mä osaa mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

En mä niihin mitenkään osaa tutustuakaan. Olenhan ollut eroni jälkeen jo 14 vuotta yksin. Eksä se oli joka mulle tuli muinoin juttelee ja siitä suhde alkoi.
        En mä osaa mitään.

Ja mä olen yrittänyt sua neuvoo miten lähestyä naista mutta ei kelpaa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mä olen yrittänyt sua neuvoo miten lähestyä naista mutta ei kelpaa.

Ei se ole niin helppoa minulle. En ole mikään normaali ihminen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No se on kyllä huomattu.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Suomessa on paljon vammaisjärjestöjä jos sitä kautta oppisit tutustuu ihmisiin joilla on samanlaisia vaikeuksia kuin sulla

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on paljon vammaisjärjestöjä jos sitä kautta oppisit tutustuu ihmisiin joilla on samanlaisia vaikeuksia kuin sulla

Eipä kuule kiinnosta mitkään vammaiset.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No mitä sä sitten tarkoitat kun sanot ettet ole normaali? Toisessa ketjussa sanot olevasi kuitenkin vammainen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sä sitten tarkoitat kun sanot ettet ole normaali? Toisessa ketjussa sanot olevasi kuitenkin vammainen.

Varmaan älyllisesti heikkolahjainen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Varmaan älyllisesti heikkolahjainen.

no älylliselle kehitysvammasille on myös järjetöjä joista voisit saada vertaistukea

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

no älylliselle kehitysvammasille on myös järjetöjä joista voisit saada vertaistukea

Luuletko että kiinnostaa. Minä en enää välitä yhtään mistään ja vähiten itsestäni.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Meidät? Eli tosiasiassa vain sinut ja kymmenet nikkisi ja mielikuvitushahmosi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No se on kyllä huomattu.

Tirsk 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Syytä olis.

• Anonyymi
      UUSI

Saa taas koko Suomi katsella miten typerää sakkia täällä pyörii.

• Anonyymi
        UUSI

Esim tämä yksi jonka elämäntehtävä on toristella susiguppe henkilöksi x

• UUSI

Kyllä Netan väki voi poistua täältä. En mä hänestä tule ikinä kirjoittamaan sanaakaan.

• Anonyymi
        UUSI

Onko täällä semmostakin väkee?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko täällä semmostakin väkee?

Kyllä täällä on ollut, ja se on fakta.

• Anonyymi
      UUSI

Jani sä voit jutella kirsin kaa. Älä anna meidän muiden häiritä teitä

• Anonyymi
      UUSI

Lopettakaa kertakäskyllä saman ihmisen hiillostus.Nyt heti eikä kohta. Porukalla selkeää viagran yliannostusta .
      Anteeksi Jani. Aloitetaan huomenna alusta.
      Hyvää yötä sinne suden päämajaan.

• UUSI

Hyvää yötä sinnekin jonnekin. Kiitos.... 😥

• Anonyymi
        UUSI

Meinaatko että kirsi aikoo huomenna puhua enemmän kun ei ole siihen vuoden aikana kyennyt

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että kirsi aikoo huomenna puhua enemmän kun ei ole siihen vuoden aikana kyennyt

Se ei ole sinun päänsärky.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää yötä sinullekin..

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Se ei ole sinun päänsärky.

Ei olekaan. ja mulle ei tuu helposti pää kipeäksi

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä sinullekin..

hyvää yötä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekaan. ja mulle ei tuu helposti pää kipeäksi

Ei mullakaan eikä ota edes pumpusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Kirsi" puhuu just sen verran kuin äijä pistää sen repliikkeihin kirjaimia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Kirsi" puhuu just sen verran kuin äijä pistää sen repliikkeihin kirjaimia.

Mä alan uskoa tuohon yhä vakaammin myös että on sen omaa käsialaa kaikki nuo jutut. Se selittäisi monta juttua.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Täältä pohjoisesta, oikeitten ihmisten maasta, jossa lyötyä ei lyödä.🌌Pää pystyyn ja pyyhi kyyneleesi. Kaikella on tarkoituksensa, tälläkin.Hyvällä tarkoituksella tai pahanilkisyydellä on suuri ero. Jälkimmäinen palautuu bumerangin tavoin lähtökohtaansa. Ei hätää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä alan uskoa tuohon yhä vakaammin myös että on sen omaa käsialaa kaikki nuo jutut. Se selittäisi monta juttua.

No kaikkihan sen täällä tietävät. Ei siihen mitään uskomista tarvita.

• Anonyymi
        UUSI

Samat täältä. Kakarat nyt nukkumaan huomenna koulupäivä. Hopi hopi!!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä pohjoisesta, oikeitten ihmisten maasta, jossa lyötyä ei lyödä.🌌Pää pystyyn ja pyyhi kyyneleesi. Kaikella on tarkoituksensa, tälläkin.Hyvällä tarkoituksella tai pahanilkisyydellä on suuri ero. Jälkimmäinen palautuu bumerangin tavoin lähtökohtaansa. Ei hätää.

Mä en oikeasti viihdy täällä missä oon. Kaipaan jatkuvasti kauas ja pohjoinen kiehtoo aina. Ikään kuin olis dna koodattuna se kaipuu sinne.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mä en oikeasti viihdy täällä missä oon. Kaipaan jatkuvasti kauas ja pohjoinen kiehtoo aina. Ikään kuin olis dna koodattuna se kaipuu sinne.

Siellä on rauhallista ja hiljaista. Luonnossa mieli lepää.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä on rauhallista ja hiljaista. Luonnossa mieli lepää.

Niin on ja karun kaunista, kun menee jonnekin Pohjois-Norjaan. Ei sieltä olisi halunnut enää tulla pois. Jotenkin tuli olo että kuuluu sinne.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin on ja karun kaunista, kun menee jonnekin Pohjois-Norjaan. Ei sieltä olisi halunnut enää tulla pois. Jotenkin tuli olo että kuuluu sinne.

Olisit pysynyt siellä vaan. Ilman nettiyhteyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit pysynyt siellä vaan. Ilman nettiyhteyttä.

Sinne Norjaan ehdotin matkaa Janille ja 🥱🥱🥱mutta kauheat haukut ja vanmaiseksi syyttelyt sain ja kohta kehutaan kuinka upea paikka on eikä sieltä poiskaan halua. Ota selvää. 🤷🏻‍♀️🤨🙄

• Anonyymi
      UUSI

Empatia köyhät ihmiset täällä veetuilee.

• Anonyymi
        UUSI

Sanoisin että ainoastaan älyllisesti jälkeenjääneet! Eihän kukaan aikuinen normaaliälyinen huutele tollasta pas*aa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin että ainoastaan älyllisesti jälkeenjääneet! Eihän kukaan aikuinen normaaliälyinen huutele tollasta pas*aa.

Voi olla joku teinilauma.

• Anonyymi
      UUSI

Susi, toivon että voisit tehdä jotain joka päivä, josta tykkäät, mistä tulee hyvä mieli. Ja että välttelisit asioita joista tulee paha mieli.

Toivotan mukavaa iltaa sinullekin. *halaus*

Tässä päivässä on näyttänyt olevan kaikille jotain outoa.

• UUSI

Tämä päivä taas osoitti minulle, millaisia monet ihmiset ovat. Ja tekee vaan mieli olla sisällä kotona piilossa. Ei edes töihin enää tee mieli mennä.

• UUSI

Kiitos ja mukavaa loppuiltaa sinullekin.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tämä päivä taas osoitti minulle, millaisia monet ihmiset ovat. Ja tekee vaan mieli olla sisällä kotona piilossa. Ei edes töihin enää tee mieli mennä.

No ota saikkua jos noin vaikeaa on

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No ota lopputili. Sillä siitäkin ongelmasta pääsee.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ota lopputili. Sillä siitäkin ongelmasta pääsee.

Sitten olen kusessa velkojen kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

No jos kuvittelit voivasi puhtaalta pöydältä aloittaa ni si pitäs kertoa kaikki synkimmätkin salaisuutesi ja poliisille tunnustaa tekemäsi rikokset he si katsovat mitkä teot on vanhentunu ja mistä saat tuomion ja loppu on tuurista kiinni sietääkö sua kukaan sittekään kun tietävät millainen todella olet

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää yötä nukkumaan mentävä, nuku hyvin🍒♥️🌲👩🥱💤🌌❄️

• UUSI

Oikein hyvää yötä ja kiitos tästä päivästä sinulle. Nuku oikein hyvin sinäkin. ♥️🤗😊

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Oikein hyvää yötä ja kiitos tästä päivästä sinulle. Nuku oikein hyvin sinäkin. ♥️🤗😊

Kiitos samoin, huomiseen ja muista levätä 👩🥱💤🌌🍒🌲♥️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, yritän levätä. Huomenna voi olla harkat illalla. Saa nähdä jaksanko mennä. Huomiseen ♥️🤗😊

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Joo, yritän levätä. Huomenna voi olla harkat illalla. Saa nähdä jaksanko mennä. Huomiseen ♥️🤗😊

😘🤗♥️🌲👩

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😘🤗♥️🌲👩

♥️🤗😊💐😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoit tunti sitten ennen tuota viestiä että nyt on mentävä jo nukkumaan ja toivotit hyvät yöt....siis nämä on just mitä ei jaksa jankataan muka samaa vaikka ollaan jo nukkumassa kukahan nukkuu ja kuka ei 🤔🤔🤔

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoit tunti sitten ennen tuota viestiä että nyt on mentävä jo nukkumaan ja toivotit hyvät yöt....siis nämä on just mitä ei jaksa jankataan muka samaa vaikka ollaan jo nukkumassa kukahan nukkuu ja kuka ei 🤔🤔🤔

Luuletko että aina saa heti unta, kun menee sänkyyn? Minä olen useat kerrat palannut lukemaan palstaa, kun on pitänyt nukkua. Joskus se uni ei vaan tule.
        Teillä tätä arvostelemista aina riittää joka ikisestä asiasta. Olette itse niin täydellisiä ihmisiä ilmeisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

♥️🤗😊💐😘

💩💩💩💩💩

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi maailmassa on rikkaita ja kauniita ja hyvin menestyviä ihmisiä. Sitten on tämmöinen kaatopaikka tällaisille looseri susille ja muille turhakkeille.

• Anonyymi
      UUSI

Upppppppp

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4200
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2302
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe