Hymysi saa tunteet

Anonyymi-ap

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä

52

2904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä olet nähnyt sitä hymyä?

• Anonyymi

Jossain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jossain

Sano missä tapahtui, että onko se totta vai ei

• Anonyymi

Tarkoitan. Se tulee suoraan sydämestä, koska rakastan sua. Olet ihanin ja rakkain! ❤️ Olisin halunnut ottaa muutaman askeleen eteenpäin ja halata sinua.

• Anonyymi

Milloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin?

Tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään.

Okei. Niin minäkin häntä mutta muita oli läsnä.

• Anonyymi

Olet ihana ❤️

• Anonyymi

😊Olet minulle niin merkityksellinen. että se ihan pelottaa minua. Tykkään sinusta ja haluan olla lähelläsi, katsoa ihaniin silmiisi. Samalla minua jännittää todella paljon. Tänään ollessani lähelläsi, koin paljon ihania tunteita, halua tarttua käteesi tai koskettaa jotenkin. Tiedän kuitenkin realiteetit🙁 n>m

• Anonyymi

Minä myös tykkään sinusta. Viihdyn seurassasi, haluaisin kosketusta ja läheisyyttä. Sinun kauniista silmistä ja lämpöisestä katseesta ja olemuksesta välittyy jotain ihanaa. Älä välitä mistään realiteeteista vaan kosketa jotenkin seuraavalla kerralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös tykkään sinusta. Viihdyn seurassasi, haluaisin kosketusta ja läheisyyttä. Sinun kauniista silmistä ja lämpöisestä katseesta ja olemuksesta välittyy jotain ihanaa. Älä välitä mistään realiteeteista vaan kosketa jotenkin seuraavalla kerralla.

Toivon, että uskallan koskea, mutta se vaatii hiukan tilannetajua ja rohkeutta. Toivottavasti sellainen sopiva tilaisuus tulisi, vaikka ohimennen. Tietysti sitä aina pelkää toisen reaktiota, jos se ei olekaan toiselle mieluisaa ja on tulkinnut toisen väärin. Ja kyllä minä punastelen, hymyilen ja punastelen, koska nämä tunteet.. n>m

• Anonyymi

Jätä varattu mies rauhaan olet perheen hajoittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että uskallan koskea, mutta se vaatii hiukan tilannetajua ja rohkeutta. Toivottavasti sellainen sopiva tilaisuus tulisi, vaikka ohimennen. Tietysti sitä aina pelkää toisen reaktiota, jos se ei olekaan toiselle mieluisaa ja on tulkinnut toisen väärin. Ja kyllä minä punastelen, hymyilen ja punastelen, koska nämä tunteet.. n>m

Tietenkin on mieluisaa.
        Ihastunut höppänä, kun olen.
        Reaktiona haluaisin koskea hellästi takaisin,
        Jos se olisi mahdollista.
        🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikin tässä ollaan sinkkuja, joten rauhotu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin on mieluisaa.
        Ihastunut höppänä, kun olen.
        Reaktiona haluaisin koskea hellästi takaisin,
        Jos se olisi mahdollista.
        🥰

Sittenhän meitä on kaksi höppänää 🥰 Hymyilethän mulle sitten kutsuvasti ja katsot silmiin, että uskallan lähestyä?

• Anonyymi

Olisin voinut tämän itse kirjoittaa ja jopa vastaukset paitsi, että olen häntä koskettanut. Ollut niin lähellä kuin voi. Eikä siitä ole kuin pari vuorokautta. Katositkohan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän meitä on kaksi höppänää 🥰 Hymyilethän mulle sitten kutsuvasti ja katsot silmiin, että uskallan lähestyä?

Katson aina kun nähdään ja tietysti myös hymyilen. Miettinyt mitä temppuja pitäisi oikein opetella, että saisin sinut lähestymään. 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin voinut tämän itse kirjoittaa ja jopa vastaukset paitsi, että olen häntä koskettanut. Ollut niin lähellä kuin voi. Eikä siitä ole kuin pari vuorokautta. Katositkohan?

Ei olla oltu lähekkäin pari vuorokautta sitten. Kaipaat jotain toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle viestisi on? Onko kyseessä lauantai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katson aina kun nähdään ja tietysti myös hymyilen. Miettinyt mitä temppuja pitäisi oikein opetella, että saisin sinut lähestymään. 🥰

Haastetta tuottaa ympäristö. Parasta olisi jos vain levittäisit kätesi ja minä tulisin ja halaisin. Noh, todellisuudessa varmaan vaan kävelen ohitsesi ja varoen kosketan "muka vahingossa", kun ei muuhun rahkeet riitä. Pitäisi tavata jossain muualla, jotta uskaltaisi heittäytyä tunteen vietäväksi. Eikä sinun tarvitse vuokseni mitään temppuja tehdä, se hymy ja katse kutsuu luokseen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla oltu lähekkäin pari vuorokautta sitten. Kaipaat jotain toista.

Tämä kommentti on jostain sivusta, ei minun. t.(16:00:44)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haastetta tuottaa ympäristö. Parasta olisi jos vain levittäisit kätesi ja minä tulisin ja halaisin. Noh, todellisuudessa varmaan vaan kävelen ohitsesi ja varoen kosketan "muka vahingossa", kun ei muuhun rahkeet riitä. Pitäisi tavata jossain muualla, jotta uskaltaisi heittäytyä tunteen vietäväksi. Eikä sinun tarvitse vuokseni mitään temppuja tehdä, se hymy ja katse kutsuu luokseen..

Minun syli ja sydän on avoinna sinulle. Olet ihana ja odotan, että tavataan kahdestaan. Jään odottamaan sitä vahinko kosketusta.😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun syli ja sydän on avoinna sinulle. Olet ihana ja odotan, että tavataan kahdestaan. Jään odottamaan sitä vahinko kosketusta.😉

Mukava kuulla, niin minunkin syli ja sydän on vain sinua varten. Toivon, että onnistun jotenkin sinut yllättämään hyvällä tavalla. Tarkoitus pyhittää keinot 😉 Ja toivon enemmän kuin mitään, että jonain päivänä ei enää tarvitse haaveilla sinusta vaan sinä olet totta minulle💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava kuulla, niin minunkin syli ja sydän on vain sinua varten. Toivon, että onnistun jotenkin sinut yllättämään hyvällä tavalla. Tarkoitus pyhittää keinot 😉 Ja toivon enemmän kuin mitään, että jonain päivänä ei enää tarvitse haaveilla sinusta vaan sinä olet totta minulle💖

Jäin taas vaan leijumaan ja haaveilemaan sinusta. 🤩 Samaa toivon itsekkin. 🥰 Tämä on ihana tunne, mutta samalla niin raastava, kun sinä olet siellä jossain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä keskustelupalstan kauttako nämä perheen hajotetaan? Jännä ilmiö tämä Sinun oireilu naisena esiintyvän äijän jutuista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene läski hakemaan jo vahvempia lääkkeitä ja jätä tämä palsta väliin, nolaat itsesi vänkyttämällä tälle naisena esiintyvälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat itse olla taitava aiheuttamaan erinäisiä ristiriitoja muiden välillä utopistisille tarinoilla ja syyttelet kotkotuksiisi mukaan lähteneiden parisuhdeongelmista muita. Voihan se olla, että kumppani kyllästyy ämmään, joka pyörii tällaisen toksisen skeeman ympärillä sinun kanssas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat itse olla taitava aiheuttamaan erinäisiä ristiriitoja muiden välillä utopistisille tarinoilla ja syyttelet kotkotuksiisi mukaan lähteneiden parisuhdeongelmista muita. Voihan se olla, että kumppani kyllästyy ämmään, joka pyörii tällaisen toksisen skeeman ympärillä sinun kanssas

Joo kyllä minä ainakin näyttäisin ovea jos kaikki aika menisi esim tällaiseen passiivisaggressiiviseen sihinään ja jos toiminta aiheuttaisi ikävyyksiä itselle, kuten mainehaitta tai vastaava. Siinä nolaisi kumppanin samalla eittämättä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä keskustelupalstan kauttako nämä perheen hajotetaan? Jännä ilmiö tämä Sinun oireilu naisena esiintyvän äijän jutuista

Ja se tuntuu olevan aivan se ja sama mitä köppäistä lööperiä naisena esiintyvä äijä kirjoittaa esim tämä ” Tänään ollessani lähelläsi, koin paljon ihania tunteita, halua tarttua käteesi tai koskettaa jotenkin.” Juu näin varmaan kävi esim juuri parin päivän sisään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se tuntuu olevan aivan se ja sama mitä köppäistä lööperiä naisena esiintyvä äijä kirjoittaa esim tämä ” Tänään ollessani lähelläsi, koin paljon ihania tunteita, halua tarttua käteesi tai koskettaa jotenkin.” Juu näin varmaan kävi esim juuri parin päivän sisään

Harhaiset ihmiset ei tunne logiikkaa tiedetysti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäin taas vaan leijumaan ja haaveilemaan sinusta. 🤩 Samaa toivon itsekkin. 🥰 Tämä on ihana tunne, mutta samalla niin raastava, kun sinä olet siellä jossain.

En sitten uskaltanut toimia tänään, meni pupu pöksyyn 🙁 Se paikka missä nähdään, tekee tämän lähestymisen vaikeaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sitten uskaltanut toimia tänään, meni pupu pöksyyn 🙁 Se paikka missä nähdään, tekee tämän lähestymisen vaikeaksi.

Seuraavalla kerralla sitten.

• Anonyymi

Is pretty when not fake

• Anonyymi

Apua eikö saa enää hymyilläkääm. Haluanolla onnellinen.

• Anonyymi

Vetovoima hymyilyttää.

• Anonyymi

Missä näit?😉

• Anonyymi

Olisin halunnut koskettaa sinua tänään

• Anonyymi

Mistä kohtaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kohtaa

Nyrkillä ja silmään. Sitten kävelisit jalat maassa pandana menemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karmeaa ajattelua ja uhoa.
        Tuollaisten ajatusten omaaja on todella pieni ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisköhän sinun ampua itseäsi varmuuden vuoksi vielä toiseenki jalkaan? Sivusta

• Anonyymi

Kuka se onnellinen olisi ollut.

• Anonyymi

https://youtu.be/AgdWpvSpzok?si=RjqcxubD70ETdC4n

Kuka ja niin mitä eikö sun pitäs opetella omia tunteitasi hallitsemaan eikä yrittää kieltää toista hymyilemästä yksin kertaisin esimerkki kuinka oma ongelma ulkoistetaan toisen syyksi

• Anonyymi

Lähinnä niitä huuliasi katsoin, koska niistä tulee se ihana hymy😄

• Anonyymi

Anteeksi hymyilin aivan muille asioille ,satuin kai samalla katsomaan väärään suuntaan onneksi et käynyt syleileilyyn arvaamatta olisin tehnyt ilmoituksen ahdistelusta.

• Anonyymi

Olipa sattumus

• Anonyymi

Ei sitten hymyillä toisille. Parempi niin.

• Anonyymi

Onko se sitten niin että ilman ei voi olla ja kuitenkin on elämässä sivussa.

• Anonyymi

Ei aina jaksa hymyillä jos on huono päivä!

• Anonyymi

Hymyillä tyhjälle seinälle?

• Anonyymi

H toiselle h:h,lle

• Anonyymi

Hymy ja vaivautunut irvistys ei ole sama asia. Suuri toive on, että eläkeläiset ovat eläkkeellä ja olisivat ns. kutsuvieraita jos ja kun jotain tarvitaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      164
      5660
    2. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      23
      4072
    3. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      31
      3699
    4. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      74
      3509
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      33
      3209
    6. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      40
      3051
    7. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2500
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      63
      2179
    9. Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia

Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!
      Ikävä
      61
      2127
    10. terkkarikeskustelu hävisi

juu kaikki totuus häipyy
      Suomussalmi
      9
      1920
    Aihe