Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
Hymysi saa tunteet
52
2904
Vastaukset
- Anonyymi
Missä olet nähnyt sitä hymyä?
- Anonyymi
Jossain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain
Sano missä tapahtui, että onko se totta vai ei
- Anonyymi
Tarkoitan. Se tulee suoraan sydämestä, koska rakastan sua. Olet ihanin ja rakkain! ❤️ Olisin halunnut ottaa muutaman askeleen eteenpäin ja halata sinua.
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään.
Okei. Niin minäkin häntä mutta muita oli läsnä.
- Anonyymi
Olet ihana ❤️
- Anonyymi
😊Olet minulle niin merkityksellinen. että se ihan pelottaa minua. Tykkään sinusta ja haluan olla lähelläsi, katsoa ihaniin silmiisi. Samalla minua jännittää todella paljon. Tänään ollessani lähelläsi, koin paljon ihania tunteita, halua tarttua käteesi tai koskettaa jotenkin. Tiedän kuitenkin realiteetit🙁 n>m
- Anonyymi
Minä myös tykkään sinusta. Viihdyn seurassasi, haluaisin kosketusta ja läheisyyttä. Sinun kauniista silmistä ja lämpöisestä katseesta ja olemuksesta välittyy jotain ihanaa. Älä välitä mistään realiteeteista vaan kosketa jotenkin seuraavalla kerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös tykkään sinusta. Viihdyn seurassasi, haluaisin kosketusta ja läheisyyttä. Sinun kauniista silmistä ja lämpöisestä katseesta ja olemuksesta välittyy jotain ihanaa. Älä välitä mistään realiteeteista vaan kosketa jotenkin seuraavalla kerralla.
Toivon, että uskallan koskea, mutta se vaatii hiukan tilannetajua ja rohkeutta. Toivottavasti sellainen sopiva tilaisuus tulisi, vaikka ohimennen. Tietysti sitä aina pelkää toisen reaktiota, jos se ei olekaan toiselle mieluisaa ja on tulkinnut toisen väärin. Ja kyllä minä punastelen, hymyilen ja punastelen, koska nämä tunteet.. n>m
- Anonyymi
Jätä varattu mies rauhaan olet perheen hajoittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että uskallan koskea, mutta se vaatii hiukan tilannetajua ja rohkeutta. Toivottavasti sellainen sopiva tilaisuus tulisi, vaikka ohimennen. Tietysti sitä aina pelkää toisen reaktiota, jos se ei olekaan toiselle mieluisaa ja on tulkinnut toisen väärin. Ja kyllä minä punastelen, hymyilen ja punastelen, koska nämä tunteet.. n>m
Tietenkin on mieluisaa.
Ihastunut höppänä, kun olen.
Reaktiona haluaisin koskea hellästi takaisin,
Jos se olisi mahdollista.
🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin tässä ollaan sinkkuja, joten rauhotu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin on mieluisaa.
Ihastunut höppänä, kun olen.
Reaktiona haluaisin koskea hellästi takaisin,
Jos se olisi mahdollista.
🥰Sittenhän meitä on kaksi höppänää 🥰 Hymyilethän mulle sitten kutsuvasti ja katsot silmiin, että uskallan lähestyä?
- Anonyymi
Olisin voinut tämän itse kirjoittaa ja jopa vastaukset paitsi, että olen häntä koskettanut. Ollut niin lähellä kuin voi. Eikä siitä ole kuin pari vuorokautta. Katositkohan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän meitä on kaksi höppänää 🥰 Hymyilethän mulle sitten kutsuvasti ja katsot silmiin, että uskallan lähestyä?
Katson aina kun nähdään ja tietysti myös hymyilen. Miettinyt mitä temppuja pitäisi oikein opetella, että saisin sinut lähestymään. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin voinut tämän itse kirjoittaa ja jopa vastaukset paitsi, että olen häntä koskettanut. Ollut niin lähellä kuin voi. Eikä siitä ole kuin pari vuorokautta. Katositkohan?
Ei olla oltu lähekkäin pari vuorokautta sitten. Kaipaat jotain toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle viestisi on? Onko kyseessä lauantai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katson aina kun nähdään ja tietysti myös hymyilen. Miettinyt mitä temppuja pitäisi oikein opetella, että saisin sinut lähestymään. 🥰
Haastetta tuottaa ympäristö. Parasta olisi jos vain levittäisit kätesi ja minä tulisin ja halaisin. Noh, todellisuudessa varmaan vaan kävelen ohitsesi ja varoen kosketan "muka vahingossa", kun ei muuhun rahkeet riitä. Pitäisi tavata jossain muualla, jotta uskaltaisi heittäytyä tunteen vietäväksi. Eikä sinun tarvitse vuokseni mitään temppuja tehdä, se hymy ja katse kutsuu luokseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla oltu lähekkäin pari vuorokautta sitten. Kaipaat jotain toista.
Tämä kommentti on jostain sivusta, ei minun. t.(16:00:44)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastetta tuottaa ympäristö. Parasta olisi jos vain levittäisit kätesi ja minä tulisin ja halaisin. Noh, todellisuudessa varmaan vaan kävelen ohitsesi ja varoen kosketan "muka vahingossa", kun ei muuhun rahkeet riitä. Pitäisi tavata jossain muualla, jotta uskaltaisi heittäytyä tunteen vietäväksi. Eikä sinun tarvitse vuokseni mitään temppuja tehdä, se hymy ja katse kutsuu luokseen..
Minun syli ja sydän on avoinna sinulle. Olet ihana ja odotan, että tavataan kahdestaan. Jään odottamaan sitä vahinko kosketusta.😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun syli ja sydän on avoinna sinulle. Olet ihana ja odotan, että tavataan kahdestaan. Jään odottamaan sitä vahinko kosketusta.😉
Mukava kuulla, niin minunkin syli ja sydän on vain sinua varten. Toivon, että onnistun jotenkin sinut yllättämään hyvällä tavalla. Tarkoitus pyhittää keinot 😉 Ja toivon enemmän kuin mitään, että jonain päivänä ei enää tarvitse haaveilla sinusta vaan sinä olet totta minulle💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla, niin minunkin syli ja sydän on vain sinua varten. Toivon, että onnistun jotenkin sinut yllättämään hyvällä tavalla. Tarkoitus pyhittää keinot 😉 Ja toivon enemmän kuin mitään, että jonain päivänä ei enää tarvitse haaveilla sinusta vaan sinä olet totta minulle💖
Jäin taas vaan leijumaan ja haaveilemaan sinusta. 🤩 Samaa toivon itsekkin. 🥰 Tämä on ihana tunne, mutta samalla niin raastava, kun sinä olet siellä jossain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä keskustelupalstan kauttako nämä perheen hajotetaan? Jännä ilmiö tämä Sinun oireilu naisena esiintyvän äijän jutuista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene läski hakemaan jo vahvempia lääkkeitä ja jätä tämä palsta väliin, nolaat itsesi vänkyttämällä tälle naisena esiintyvälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat itse olla taitava aiheuttamaan erinäisiä ristiriitoja muiden välillä utopistisille tarinoilla ja syyttelet kotkotuksiisi mukaan lähteneiden parisuhdeongelmista muita. Voihan se olla, että kumppani kyllästyy ämmään, joka pyörii tällaisen toksisen skeeman ympärillä sinun kanssas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat itse olla taitava aiheuttamaan erinäisiä ristiriitoja muiden välillä utopistisille tarinoilla ja syyttelet kotkotuksiisi mukaan lähteneiden parisuhdeongelmista muita. Voihan se olla, että kumppani kyllästyy ämmään, joka pyörii tällaisen toksisen skeeman ympärillä sinun kanssas
Joo kyllä minä ainakin näyttäisin ovea jos kaikki aika menisi esim tällaiseen passiivisaggressiiviseen sihinään ja jos toiminta aiheuttaisi ikävyyksiä itselle, kuten mainehaitta tai vastaava. Siinä nolaisi kumppanin samalla eittämättä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä keskustelupalstan kauttako nämä perheen hajotetaan? Jännä ilmiö tämä Sinun oireilu naisena esiintyvän äijän jutuista
Ja se tuntuu olevan aivan se ja sama mitä köppäistä lööperiä naisena esiintyvä äijä kirjoittaa esim tämä ” Tänään ollessani lähelläsi, koin paljon ihania tunteita, halua tarttua käteesi tai koskettaa jotenkin.” Juu näin varmaan kävi esim juuri parin päivän sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se tuntuu olevan aivan se ja sama mitä köppäistä lööperiä naisena esiintyvä äijä kirjoittaa esim tämä ” Tänään ollessani lähelläsi, koin paljon ihania tunteita, halua tarttua käteesi tai koskettaa jotenkin.” Juu näin varmaan kävi esim juuri parin päivän sisään
Harhaiset ihmiset ei tunne logiikkaa tiedetysti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäin taas vaan leijumaan ja haaveilemaan sinusta. 🤩 Samaa toivon itsekkin. 🥰 Tämä on ihana tunne, mutta samalla niin raastava, kun sinä olet siellä jossain.
En sitten uskaltanut toimia tänään, meni pupu pöksyyn 🙁 Se paikka missä nähdään, tekee tämän lähestymisen vaikeaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sitten uskaltanut toimia tänään, meni pupu pöksyyn 🙁 Se paikka missä nähdään, tekee tämän lähestymisen vaikeaksi.
Seuraavalla kerralla sitten.
- Anonyymi
Is pretty when not fake
- Anonyymi
Apua eikö saa enää hymyilläkääm. Haluanolla onnellinen.
- Anonyymi
Vetovoima hymyilyttää.
- Anonyymi
Missä näit?😉
- Anonyymi
Olisin halunnut koskettaa sinua tänään
- Anonyymi
Mistä kohtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kohtaa
Nyrkillä ja silmään. Sitten kävelisit jalat maassa pandana menemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karmeaa ajattelua ja uhoa.
Tuollaisten ajatusten omaaja on todella pieni ihminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisköhän sinun ampua itseäsi varmuuden vuoksi vielä toiseenki jalkaan? Sivusta
- Anonyymi
Kuka se onnellinen olisi ollut.
- Anonyymi
https://youtu.be/AgdWpvSpzok?si=RjqcxubD70ETdC4n
Kuka ja niin mitä eikö sun pitäs opetella omia tunteitasi hallitsemaan eikä yrittää kieltää toista hymyilemästä yksin kertaisin esimerkki kuinka oma ongelma ulkoistetaan toisen syyksi - Anonyymi
Lähinnä niitä huuliasi katsoin, koska niistä tulee se ihana hymy😄
- Anonyymi
Anteeksi hymyilin aivan muille asioille ,satuin kai samalla katsomaan väärään suuntaan onneksi et käynyt syleileilyyn arvaamatta olisin tehnyt ilmoituksen ahdistelusta.
- Anonyymi
Olipa sattumus
- Anonyymi
Ei sitten hymyillä toisille. Parempi niin.
- Anonyymi
Onko se sitten niin että ilman ei voi olla ja kuitenkin on elämässä sivussa.
- Anonyymi
Ei aina jaksa hymyillä jos on huono päivä!
- Anonyymi
Hymyillä tyhjälle seinälle?
- Anonyymi
H toiselle h:h,lle
- Anonyymi
Hymy ja vaivautunut irvistys ei ole sama asia. Suuri toive on, että eläkeläiset ovat eläkkeellä ja olisivat ns. kutsuvieraita jos ja kun jotain tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1645660
- 234072
- 313699
- 743509
- 333209
- 403051
- 322500
- 632179
Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia
Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!612127- 91920