Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
Hymysi saa tunteet
31
1780
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Missä olet nähnyt sitä hymyä?
- AnonyymiUUSI
Jossain
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jossain
Sano missä tapahtui, että onko se totta vai ei
- AnonyymiUUSI
Tarkoitan. Se tulee suoraan sydämestä, koska rakastan sua. Olet ihanin ja rakkain! ❤️ Olisin halunnut ottaa muutaman askeleen eteenpäin ja halata sinua.
- AnonyymiUUSI
Milloin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Tänään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään.
Okei. Niin minäkin häntä mutta muita oli läsnä.
- AnonyymiUUSI
Olet ihana ❤️
- AnonyymiUUSI
😊Olet minulle niin merkityksellinen. että se ihan pelottaa minua. Tykkään sinusta ja haluan olla lähelläsi, katsoa ihaniin silmiisi. Samalla minua jännittää todella paljon. Tänään ollessani lähelläsi, koin paljon ihania tunteita, halua tarttua käteesi tai koskettaa jotenkin. Tiedän kuitenkin realiteetit🙁 n>m
- AnonyymiUUSI
Minä myös tykkään sinusta. Viihdyn seurassasi, haluaisin kosketusta ja läheisyyttä. Sinun kauniista silmistä ja lämpöisestä katseesta ja olemuksesta välittyy jotain ihanaa. Älä välitä mistään realiteeteista vaan kosketa jotenkin seuraavalla kerralla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös tykkään sinusta. Viihdyn seurassasi, haluaisin kosketusta ja läheisyyttä. Sinun kauniista silmistä ja lämpöisestä katseesta ja olemuksesta välittyy jotain ihanaa. Älä välitä mistään realiteeteista vaan kosketa jotenkin seuraavalla kerralla.
Toivon, että uskallan koskea, mutta se vaatii hiukan tilannetajua ja rohkeutta. Toivottavasti sellainen sopiva tilaisuus tulisi, vaikka ohimennen. Tietysti sitä aina pelkää toisen reaktiota, jos se ei olekaan toiselle mieluisaa ja on tulkinnut toisen väärin. Ja kyllä minä punastelen, hymyilen ja punastelen, koska nämä tunteet.. n>m
- AnonyymiUUSI
Jätä varattu mies rauhaan olet perheen hajoittaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että uskallan koskea, mutta se vaatii hiukan tilannetajua ja rohkeutta. Toivottavasti sellainen sopiva tilaisuus tulisi, vaikka ohimennen. Tietysti sitä aina pelkää toisen reaktiota, jos se ei olekaan toiselle mieluisaa ja on tulkinnut toisen väärin. Ja kyllä minä punastelen, hymyilen ja punastelen, koska nämä tunteet.. n>m
Tietenkin on mieluisaa.
Ihastunut höppänä, kun olen.
Reaktiona haluaisin koskea hellästi takaisin,
Jos se olisi mahdollista.
🥰 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jätä varattu mies rauhaan olet perheen hajoittaja
Kumpikin tässä ollaan sinkkuja, joten rauhotu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin on mieluisaa.
Ihastunut höppänä, kun olen.
Reaktiona haluaisin koskea hellästi takaisin,
Jos se olisi mahdollista.
🥰Sittenhän meitä on kaksi höppänää 🥰 Hymyilethän mulle sitten kutsuvasti ja katsot silmiin, että uskallan lähestyä?
- AnonyymiUUSI
Olisin voinut tämän itse kirjoittaa ja jopa vastaukset paitsi, että olen häntä koskettanut. Ollut niin lähellä kuin voi. Eikä siitä ole kuin pari vuorokautta. Katositkohan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän meitä on kaksi höppänää 🥰 Hymyilethän mulle sitten kutsuvasti ja katsot silmiin, että uskallan lähestyä?
Katson aina kun nähdään ja tietysti myös hymyilen. Miettinyt mitä temppuja pitäisi oikein opetella, että saisin sinut lähestymään. 🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisin voinut tämän itse kirjoittaa ja jopa vastaukset paitsi, että olen häntä koskettanut. Ollut niin lähellä kuin voi. Eikä siitä ole kuin pari vuorokautta. Katositkohan?
Ei olla oltu lähekkäin pari vuorokautta sitten. Kaipaat jotain toista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle viestisi on? Onko kyseessä lauantai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katson aina kun nähdään ja tietysti myös hymyilen. Miettinyt mitä temppuja pitäisi oikein opetella, että saisin sinut lähestymään. 🥰
Haastetta tuottaa ympäristö. Parasta olisi jos vain levittäisit kätesi ja minä tulisin ja halaisin. Noh, todellisuudessa varmaan vaan kävelen ohitsesi ja varoen kosketan "muka vahingossa", kun ei muuhun rahkeet riitä. Pitäisi tavata jossain muualla, jotta uskaltaisi heittäytyä tunteen vietäväksi. Eikä sinun tarvitse vuokseni mitään temppuja tehdä, se hymy ja katse kutsuu luokseen..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla oltu lähekkäin pari vuorokautta sitten. Kaipaat jotain toista.
Tämä kommentti on jostain sivusta, ei minun. t.(16:00:44)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haastetta tuottaa ympäristö. Parasta olisi jos vain levittäisit kätesi ja minä tulisin ja halaisin. Noh, todellisuudessa varmaan vaan kävelen ohitsesi ja varoen kosketan "muka vahingossa", kun ei muuhun rahkeet riitä. Pitäisi tavata jossain muualla, jotta uskaltaisi heittäytyä tunteen vietäväksi. Eikä sinun tarvitse vuokseni mitään temppuja tehdä, se hymy ja katse kutsuu luokseen..
Minun syli ja sydän on avoinna sinulle. Olet ihana ja odotan, että tavataan kahdestaan. Jään odottamaan sitä vahinko kosketusta.😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun syli ja sydän on avoinna sinulle. Olet ihana ja odotan, että tavataan kahdestaan. Jään odottamaan sitä vahinko kosketusta.😉
Mukava kuulla, niin minunkin syli ja sydän on vain sinua varten. Toivon, että onnistun jotenkin sinut yllättämään hyvällä tavalla. Tarkoitus pyhittää keinot 😉 Ja toivon enemmän kuin mitään, että jonain päivänä ei enää tarvitse haaveilla sinusta vaan sinä olet totta minulle💖
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla, niin minunkin syli ja sydän on vain sinua varten. Toivon, että onnistun jotenkin sinut yllättämään hyvällä tavalla. Tarkoitus pyhittää keinot 😉 Ja toivon enemmän kuin mitään, että jonain päivänä ei enää tarvitse haaveilla sinusta vaan sinä olet totta minulle💖
Jäin taas vaan leijumaan ja haaveilemaan sinusta. 🤩 Samaa toivon itsekkin. 🥰 Tämä on ihana tunne, mutta samalla niin raastava, kun sinä olet siellä jossain.
- AnonyymiUUSI
Is pretty when not fake
- AnonyymiUUSI
Apua eikö saa enää hymyilläkääm. Haluanolla onnellinen.
- AnonyymiUUSI
Vetovoima hymyilyttää.
- AnonyymiUUSI
Missä näit?😉
- AnonyymiUUSI
Olisin halunnut koskettaa sinua tänään
- AnonyymiUUSI
Mistä kohtaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kohtaa
Nyrkillä ja silmään. Sitten kävelisit jalat maassa pandana menemään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491