Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänelle tai samaa tasoa hänen kanssa?
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
84
1925
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En oo tarpeeksi hyvännäköinen
- AnonyymiUUSI
Oletpashan..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletpashan..
En oo ja hän tykkää just päinvastaisista kuin itse oon
- AnonyymiUUSI
Mikä sinun ulkonäössä muka on vikana?
- AnonyymiUUSI
Joskus se vain tuntuu siltä, etten ole jotain tarpeeksi. Liian tyhmä ja yksinkertainen
- AnonyymiUUSI
Olen niin paljon alempana häntä.
- AnonyymiUUSI
Millä tavoin muka? Tulotaso, varallisuus, sivitys/koulutus, elämänkokemus, ulkonäkö vai mikä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavoin muka? Tulotaso, varallisuus, sivitys/koulutus, elämänkokemus, ulkonäkö vai mikä?
Kaikkea noita ja vielä paljon lyhyempikin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea noita ja vielä paljon lyhyempikin.
Nyt varmasti liioittelet
- AnonyymiUUSI
Olenko liian vanha hänen mielestään.
- AnonyymiUUSI
Et ole.
- AnonyymiUUSI
Koen olevani vähän liikaa. Itsetuntoni on sen verran vankka että riittämättömyyden tunnetta en koe kuin korkeintaan silloin jos muu perhe ei saa aikaani kuten pitäisi.
- AnonyymiUUSI
Oon ruma inhottu mies
- AnonyymiUUSI
Hän ei ole minun tyylinen, hän ei ole samalla tasolla minun kanssa.
- AnonyymiUUSI
Ja olen kiinnostunut toisesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen kiinnostunut toisesta.
Eihän se sitten sun kaivattu voi olla
- AnonyymiUUSI
Tykkää toisen tyyppisistä. :(
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät minkä tyyppisistä tykkää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät minkä tyyppisistä tykkää?
Ne ketä hän paneskelee on paljon paremman näköisiä kuin mä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥺🥺🥺🥺🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt minkään pelimiehen/-naisen perään haikaile
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt minkään pelimiehen/-naisen perään haikaile
Kyllähän
Liian vanha ja ruma jo sellaisille jotka vois kiinnostaa. Elämä on.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Eikä siinä kaikki. Myös tyhmä kuin saapas. Köyhä myös. Jättäkää suosiolla rauhaan.
Janilla on taas huono hetki kun Kirsi on päikkäreillä eikä juttelemassa kahvin juomisesta janin kanssa
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Eikä siinä kaikki. Myös tyhmä kuin saapas. Köyhä myös. Jättäkää suosiolla rauhaan.
Sähän rakastat huomiota
- AnonyymiUUSI
Salee elämäntilanne ja mt ongelmat
- AnonyymiUUSI
Liian pienet tulot .
- AnonyymiUUSI
Olen lihava
- AnonyymiUUSI
Liian vanha nainen olin selkeesti.
- AnonyymiUUSI
Älä höpsi. Olet sopivan ikäinen.
- AnonyymiUUSI
En enää mistään. Kun viimein ymmärsin koko kuvion. Se oli se toinen nainen joka sopan hämmensi ja sai kuin saikin mitä tavoitteli. Se että mieleni poljettiin kuraojaan ja syvemmälle ja kauan siitä kärsinkin, olen viimein onneksi tajunnut kaiken. Olkoon nyt nainen onnellinen saavutuksistaan, vielä sen exäni silmät avautuu joskus. En milloinkaan anteeksi anna.
- AnonyymiUUSI
Sovin hänelle kuin nenä päähän.
- AnonyymiUUSI
Ihana vastaus joltain jollekkin😊
- AnonyymiUUSI
En ole blondi.
- AnonyymiUUSI
Sinulla on kauniit hiukset, tykkään.
- AnonyymiUUSI
Et ollut silloinkaan kun ekoja kertoja tavattiin. Eipä sillä oo mitään väliä minkälaiset/väriset hiukset sulla on, aina oot kaunis 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ollut silloinkaan kun ekoja kertoja tavattiin. Eipä sillä oo mitään väliä minkälaiset/väriset hiukset sulla on, aina oot kaunis 😊
Ihanasti kirjoitat hänestä. Vaihtuuko väri välillä?
- AnonyymiUUSI
Oon aika köyhä vaikka teen duunia
- AnonyymiUUSI
Ei rahal oo väliä vaan aitoudella ja avoimuudella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei rahal oo väliä vaan aitoudella ja avoimuudella
Tuo on totta. Kun uskaltaa olla oma itsensä ja välittää ihmisistä.
- AnonyymiUUSI
Olen hänelle just sopiva. Hän vaan pyristelee vastaan.
- AnonyymiUUSI
Eikä pyristele kuvittelet vaan🙂
- AnonyymiUUSI
Ehkä hän sitten kokee riittämättömyyttä?
- AnonyymiUUSI
Tylsä, hiljainen, ruma, ylipainoinen, liian heikko ja hankala.
- AnonyymiUUSI
En oo tarpeeks seksikäs
- AnonyymiUUSI
Smoking hot. Ja pääkoppa ratkaisee.
- AnonyymiUUSI
En koe oikeen olevani riittävä koskaan yhtään mihinään. Mulla on todella huono itsetunto ollut aina :(
- AnonyymiUUSI
Mutta se taitaa olla vain uskomus joka on iskostunut muhun tiukkaan ja nyt yritän työstää sitä pois, mutta ei se kovin helpolla lähe.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se taitaa olla vain uskomus joka on iskostunut muhun tiukkaan ja nyt yritän työstää sitä pois, mutta ei se kovin helpolla lähe.
Hyvä että yrität työstää sitä pois. Mutta kannattaa ottaa sekin huomioon, ettet todellakaan ole ainoa jolla on ongelmia itsetuntonsa kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että yrität työstää sitä pois. Mutta kannattaa ottaa sekin huomioon, ettet todellakaan ole ainoa jolla on ongelmia itsetuntonsa kanssa.
Toki sen tiedän etten ole ainoa
- AnonyymiUUSI
En koe riittämättömyyden tunnetta. Itse asiassa tiedän, että se miten paljon häntä rakastan olisi varmaan pitkässä juoksussa hänelle ikuista etelänlomaa. Ja aiemmista suhteista tiedän että parhaimmat puoleni tulevat esiin usean vuoden mittaan. En pelkää tuottavani pettymystä millään osa-alueella.
Hän ei vain rakasta. Ei minua eikä oikein ketään.
Jotain siellä syvällä on rikki.- AnonyymiUUSI
Mahtaa olla outo ajatus mutta hän saattaa tarvita kaltaisesi vierelleen ettei olisi rikki
- AnonyymiUUSI
Ei välttämättä ole rikki. Ehkä on vain jumissa tai jäässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa olla outo ajatus mutta hän saattaa tarvita kaltaisesi vierelleen ettei olisi rikki
Joskus tosiaan tarvitaan rakkautta ja ymmärrystä, että voi parantua. Aina se ei onnistu ja rikkinäiset voivat loukata toinen toistaan. - sivusta
- AnonyymiUUSI
Kannattaa lähestyä ja jutella asiat läpi.
- AnonyymiUUSI
Tärkeintä on antaa toiselle mahdollisuus eikä ainakaan pelkkien keskustelujen perusteella tee liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan kannattaa tehdä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi, tietäisitpä tämän tapauksen 😞
Ei puhu. Tai siis puhuu ummet ja lammet menneistä mutta jos kyse jostain mitä on meneillään juuri nyt, pakenee paikalta.
- AnonyymiUUSI
Vähän kaikesta tällä hetkellä 😟
- AnonyymiUUSI
Tais kumpikin kokea riittämättömyyttä..hän oli jotain erilaista kuitenkin, merkityksellinen nainen aikaisempiin verrattuna..hauska äkäpussi jota jäi suuri ikävä❤️
- AnonyymiUUSI
Voi ei </3 voitteko vielä korjata asian? Sivu/
- AnonyymiUUSI
Puhut kuin kuolleesta🥺
- AnonyymiUUSI
Sairauteni estää pahoilla oireilla kaiken.Oireisiin ei ole lääkettä ne on kroonisia ja pahenee vain kunnes loppu tulee.Vastenmielisiä oireita,hän ei ymmärrä ettei niitä ruokavaliolla muuteta.
- AnonyymiUUSI
Ei pitäisi koskaan uskoa virallista lääketiedettä, jonka mielestä jotkut sairaudet ovat parantumattomia. Monissa sairauksissa ihmisen keho menee happamaksi, itse asiassa läski on happamuuden varasto. Ratkaisu on juoda alkalista (negatiivista) vettä, alkalisia ruokia (ei happamia). Kun keho sairastuu, se ei pysty ylläpitämään normaalia PH-tasapainoa. Ihmiset syövät aivan liian happamia ruokia ja tervekin keho joutuu ponnistelemaan pitääkseen kehon PH-tasapainoa yllä. Esim. lusikallinen ruokasoodaa sitruunaveteen sekoitettuna on halpa lääke. Kun juot sen niin huomaat happamuuden nousevan ylös röyhtäisyksi kuten vauvoilla. Myös alkalista vettä tekeviä laitteita on myynnissä. Vinkkinä sokerin kanssa kamppaileville ja voi olla selvä yhteys muihinkin sairauksiin esim. kipuihin, ei ainakaan haittaa ole kenellekään ellei ole emäksinen ph-taso, joka on kyllä harvinainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi koskaan uskoa virallista lääketiedettä, jonka mielestä jotkut sairaudet ovat parantumattomia. Monissa sairauksissa ihmisen keho menee happamaksi, itse asiassa läski on happamuuden varasto. Ratkaisu on juoda alkalista (negatiivista) vettä, alkalisia ruokia (ei happamia). Kun keho sairastuu, se ei pysty ylläpitämään normaalia PH-tasapainoa. Ihmiset syövät aivan liian happamia ruokia ja tervekin keho joutuu ponnistelemaan pitääkseen kehon PH-tasapainoa yllä. Esim. lusikallinen ruokasoodaa sitruunaveteen sekoitettuna on halpa lääke. Kun juot sen niin huomaat happamuuden nousevan ylös röyhtäisyksi kuten vauvoilla. Myös alkalista vettä tekeviä laitteita on myynnissä. Vinkkinä sokerin kanssa kamppaileville ja voi olla selvä yhteys muihinkin sairauksiin esim. kipuihin, ei ainakaan haittaa ole kenellekään ellei ole emäksinen ph-taso, joka on kyllä harvinainen.
Jos joku ajattelee ylläolevaa höpöpuheeksi niin voi miettiä ihan maalaisjärjellä. Happamuus edustaa elämässä ns. lamaannuttavaa ainesta. Eihän happamassa maassakaan oikein mikään halua kasvaa.
- AnonyymiUUSI
En koe riittämättömyyden tunnetta hänen naisen suhteen. Jotenkin tuntuu, että voisimme olla palaset jotka loksahtavat itsestään paikoilleen.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa ainakin yrittää. Eiap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ainakin yrittää. Eiap
Siihen pyrin tällä hetkellä. Hän saa mut tuntemaan niin paljon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen pyrin tällä hetkellä. Hän saa mut tuntemaan niin paljon.
Onnea teille yritykseen. Vaikka kuinka haluaisi kaiken loksahtavan heti paikalleen se saattaa vaatia vähän delegointia.
- AnonyymiUUSI
Onko teillä kaikilla ihan oikeasti joku kaivattu???????
Mulla ei ole ja onkohan ollut koskaan kun kukaan ei ole matkustanut niin kauas että olisi pitänyt jäädä kaipaamaan. Jotenkin hullua puhua kaivatusta jos ollaan samassa kaupungissa. :) - AnonyymiUUSI
En usko olevani riittämätön. Sovimme varmasti hyvin yhteen. Siltä ainakin tähän saakka on vaikuttanut.
- AnonyymiUUSI
Tiedän etten riitä kenelläkään, heillä on omat kriteerit ja harrastukset.
- AnonyymiUUSI
Hän on minua monta vuotta nuorempi. Se vähän häiritsee ja pelottaa. Hän saisi helposti jonkun oman ikäisensä kaunottaren.
Tämä on minulle uutta. Tykästyä itseäni nuorempaan mieheen. Pelkään särkeväni sydämeni kun hän löytää jonkun toisen ja joudun katselemaan sitä vierestä 😔- AnonyymiUUSI
Montako?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Montako?
En halua kertoa sitä tänne, sanon vain että useamman vuoden.
- AnonyymiUUSI
Oletko miettinyt et henkinen yhteensopivuus on myös tärkeää jos molemmat ovat vähän harvinaisempia persoonallisuustyypeiltään?
hän on kauniimpi ja epäitsekkäämpi, eikä neurotyypillisyydestään huolimatta varmasti ole ollut yhtä "paha" kuin itse :,( toisaalta mulla on 3,5v enemmän elämänkokemusta ja ehk pystyisin tukeen häntä myös jossain asioissa, vaik omakin elämä epävakaan kaa on aika kaaos..
Mut näen, että täydennettäis toisiamme aika täydellisesti, jos kelpaan Veeralle <3- AnonyymiUUSI
Kyse ei välttämättä ole riittämättömyydestä. Luulen että syitä voi olla muitakin.
Kaipaan häntä vaikken haluaisi.
-nukke - AnonyymiUUSI
Olen vähän lihonut, noin viisi kiloa. :/
- AnonyymiUUSI
Olen lihonut vähän, viisi kiloa.
- AnonyymiUUSI
Olen seksikäs ja sivistynyt, mutta minulla ei ole rahaa niin paljon kuin hän haluaisi.
- AnonyymiUUSI
Mä en suosittelisi itseäni yhtään kenellekään, mutta yritin silti itse miettiä, mitä hyviä puolia minussa on. Tähän mennessä mulla on pari-kolme pistettä koossa: olen elossa, ilmeisesti oikeaa sukupuolta ja vielä alle 50v. Mutta sen jälkeen meneekin vaikeaksi, tämä oli aika masentava harjoitus..
- AnonyymiUUSI
Minullakin jäi tästä huono mieli, kun omaa vastaustani mietin.
No... huomenna on uusi päivä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894100
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353181Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell831906Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281837- 311820
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511