Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Anonyymi-ap

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänelle tai samaa tasoa hänen kanssa?

84

1925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En oo tarpeeksi hyvännäköinen

• Anonyymi
        UUSI

Oletpashan..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpashan..

En oo ja hän tykkää just päinvastaisista kuin itse oon

• Anonyymi
        UUSI

Mikä sinun ulkonäössä muka on vikana?

• Anonyymi
      UUSI

Joskus se vain tuntuu siltä, etten ole jotain tarpeeksi. Liian tyhmä ja yksinkertainen

• Anonyymi
      UUSI

Olen niin paljon alempana häntä.

• Anonyymi
        UUSI

Millä tavoin muka? Tulotaso, varallisuus, sivitys/koulutus, elämänkokemus, ulkonäkö vai mikä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavoin muka? Tulotaso, varallisuus, sivitys/koulutus, elämänkokemus, ulkonäkö vai mikä?

Kaikkea noita ja vielä paljon lyhyempikin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea noita ja vielä paljon lyhyempikin.

Nyt varmasti liioittelet

• Anonyymi
      UUSI

Olenko liian vanha hänen mielestään.

• Anonyymi
        UUSI

Et ole.

• Anonyymi
      UUSI

Koen olevani vähän liikaa. Itsetuntoni on sen verran vankka että riittämättömyyden tunnetta en koe kuin korkeintaan silloin jos muu perhe ei saa aikaani kuten pitäisi.

• Anonyymi
      UUSI

Oon ruma inhottu mies

• Anonyymi
      UUSI

Hän ei ole minun tyylinen, hän ei ole samalla tasolla minun kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Ja olen kiinnostunut toisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olen kiinnostunut toisesta.

Eihän se sitten sun kaivattu voi olla

• Anonyymi
      UUSI

Tykkää toisen tyyppisistä. :(

• Anonyymi
        UUSI

Mistä tiedät minkä tyyppisistä tykkää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät minkä tyyppisistä tykkää?

Ne ketä hän paneskelee on paljon paremman näköisiä kuin mä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🥺🥺🥺🥺🥺

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt minkään pelimiehen/-naisen perään haikaile

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt minkään pelimiehen/-naisen perään haikaile

Kyllähän

• UUSI

Liian vanha ja ruma jo sellaisille jotka vois kiinnostaa. Elämä on.

• UUSI

Eikä siinä kaikki. Myös tyhmä kuin saapas. Köyhä myös. Jättäkää suosiolla rauhaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Eikä siinä kaikki. Myös tyhmä kuin saapas. Köyhä myös. Jättäkää suosiolla rauhaan.

Janilla on taas huono hetki kun Kirsi on päikkäreillä eikä juttelemassa kahvin juomisesta janin kanssa

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sähän rakastat huomiota

• Anonyymi
      UUSI

Salee elämäntilanne ja mt ongelmat

• Anonyymi
      UUSI

Liian pienet tulot .

• Anonyymi
      UUSI

Olen lihava

• Anonyymi
      UUSI

Liian vanha nainen olin selkeesti.

• Anonyymi
        UUSI

Älä höpsi. Olet sopivan ikäinen.

• Anonyymi
      UUSI

En enää mistään. Kun viimein ymmärsin koko kuvion. Se oli se toinen nainen joka sopan hämmensi ja sai kuin saikin mitä tavoitteli. Se että mieleni poljettiin kuraojaan ja syvemmälle ja kauan siitä kärsinkin, olen viimein onneksi tajunnut kaiken. Olkoon nyt nainen onnellinen saavutuksistaan, vielä sen exäni silmät avautuu joskus. En milloinkaan anteeksi anna.

• Anonyymi
      UUSI

Sovin hänelle kuin nenä päähän.

• Anonyymi
        UUSI

Ihana vastaus joltain jollekkin😊

• Anonyymi
      UUSI

En ole blondi.

• Anonyymi
        UUSI

Sinulla on kauniit hiukset, tykkään.

• Anonyymi
        UUSI

Et ollut silloinkaan kun ekoja kertoja tavattiin. Eipä sillä oo mitään väliä minkälaiset/väriset hiukset sulla on, aina oot kaunis 😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ollut silloinkaan kun ekoja kertoja tavattiin. Eipä sillä oo mitään väliä minkälaiset/väriset hiukset sulla on, aina oot kaunis 😊

Ihanasti kirjoitat hänestä. Vaihtuuko väri välillä?

• Anonyymi
      UUSI

Oon aika köyhä vaikka teen duunia

• Anonyymi
        UUSI

Ei rahal oo väliä vaan aitoudella ja avoimuudella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rahal oo väliä vaan aitoudella ja avoimuudella

Tuo on totta. Kun uskaltaa olla oma itsensä ja välittää ihmisistä.

• Anonyymi
      UUSI

Olen hänelle just sopiva. Hän vaan pyristelee vastaan.

• Anonyymi
        UUSI

Eikä pyristele kuvittelet vaan🙂

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä hän sitten kokee riittämättömyyttä?

• Anonyymi
      UUSI

Tylsä, hiljainen, ruma, ylipainoinen, liian heikko ja hankala.

• Anonyymi
      UUSI

En oo tarpeeks seksikäs

• Anonyymi
        UUSI

Smoking hot. Ja pääkoppa ratkaisee.

• Anonyymi
      UUSI

En koe oikeen olevani riittävä koskaan yhtään mihinään. Mulla on todella huono itsetunto ollut aina :(

• Anonyymi
        UUSI

Mutta se taitaa olla vain uskomus joka on iskostunut muhun tiukkaan ja nyt yritän työstää sitä pois, mutta ei se kovin helpolla lähe.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se taitaa olla vain uskomus joka on iskostunut muhun tiukkaan ja nyt yritän työstää sitä pois, mutta ei se kovin helpolla lähe.

Hyvä että yrität työstää sitä pois. Mutta kannattaa ottaa sekin huomioon, ettet todellakaan ole ainoa jolla on ongelmia itsetuntonsa kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että yrität työstää sitä pois. Mutta kannattaa ottaa sekin huomioon, ettet todellakaan ole ainoa jolla on ongelmia itsetuntonsa kanssa.

Toki sen tiedän etten ole ainoa

• Anonyymi
      UUSI

En koe riittämättömyyden tunnetta. Itse asiassa tiedän, että se miten paljon häntä rakastan olisi varmaan pitkässä juoksussa hänelle ikuista etelänlomaa. Ja aiemmista suhteista tiedän että parhaimmat puoleni tulevat esiin usean vuoden mittaan. En pelkää tuottavani pettymystä millään osa-alueella.

Hän ei vain rakasta. Ei minua eikä oikein ketään.
      Jotain siellä syvällä on rikki.

• Anonyymi
        UUSI

Mahtaa olla outo ajatus mutta hän saattaa tarvita kaltaisesi vierelleen ettei olisi rikki

• Anonyymi
        UUSI

Ei välttämättä ole rikki. Ehkä on vain jumissa tai jäässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaa olla outo ajatus mutta hän saattaa tarvita kaltaisesi vierelleen ettei olisi rikki

Joskus tosiaan tarvitaan rakkautta ja ymmärrystä, että voi parantua. Aina se ei onnistu ja rikkinäiset voivat loukata toinen toistaan. - sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Kannattaa lähestyä ja jutella asiat läpi.

• Anonyymi
        UUSI

Tärkeintä on antaa toiselle mahdollisuus eikä ainakaan pelkkien keskustelujen perusteella tee liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan kannattaa tehdä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, tietäisitpä tämän tapauksen 😞
        Ei puhu. Tai siis puhuu ummet ja lammet menneistä mutta jos kyse jostain mitä on meneillään juuri nyt, pakenee paikalta.

• Anonyymi
      UUSI

Vähän kaikesta tällä hetkellä 😟

• Anonyymi
      UUSI

Tais kumpikin kokea riittämättömyyttä..hän oli jotain erilaista kuitenkin, merkityksellinen nainen aikaisempiin verrattuna..hauska äkäpussi jota jäi suuri ikävä❤️

• Anonyymi
        UUSI

Voi ei </3 voitteko vielä korjata asian? Sivu/

• Anonyymi
        UUSI

Puhut kuin kuolleesta🥺

• Anonyymi
      UUSI

Sairauteni estää pahoilla oireilla kaiken.Oireisiin ei ole lääkettä ne on kroonisia ja pahenee vain kunnes loppu tulee.Vastenmielisiä oireita,hän ei ymmärrä ettei niitä ruokavaliolla muuteta.

• Anonyymi
        UUSI

Ei pitäisi koskaan uskoa virallista lääketiedettä, jonka mielestä jotkut sairaudet ovat parantumattomia. Monissa sairauksissa ihmisen keho menee happamaksi, itse asiassa läski on happamuuden varasto. Ratkaisu on juoda alkalista (negatiivista) vettä, alkalisia ruokia (ei happamia). Kun keho sairastuu, se ei pysty ylläpitämään normaalia PH-tasapainoa. Ihmiset syövät aivan liian happamia ruokia ja tervekin keho joutuu ponnistelemaan pitääkseen kehon PH-tasapainoa yllä. Esim. lusikallinen ruokasoodaa sitruunaveteen sekoitettuna on halpa lääke. Kun juot sen niin huomaat happamuuden nousevan ylös röyhtäisyksi kuten vauvoilla. Myös alkalista vettä tekeviä laitteita on myynnissä. Vinkkinä sokerin kanssa kamppaileville ja voi olla selvä yhteys muihinkin sairauksiin esim. kipuihin, ei ainakaan haittaa ole kenellekään ellei ole emäksinen ph-taso, joka on kyllä harvinainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäisi koskaan uskoa virallista lääketiedettä, jonka mielestä jotkut sairaudet ovat parantumattomia. Monissa sairauksissa ihmisen keho menee happamaksi, itse asiassa läski on happamuuden varasto. Ratkaisu on juoda alkalista (negatiivista) vettä, alkalisia ruokia (ei happamia). Kun keho sairastuu, se ei pysty ylläpitämään normaalia PH-tasapainoa. Ihmiset syövät aivan liian happamia ruokia ja tervekin keho joutuu ponnistelemaan pitääkseen kehon PH-tasapainoa yllä. Esim. lusikallinen ruokasoodaa sitruunaveteen sekoitettuna on halpa lääke. Kun juot sen niin huomaat happamuuden nousevan ylös röyhtäisyksi kuten vauvoilla. Myös alkalista vettä tekeviä laitteita on myynnissä. Vinkkinä sokerin kanssa kamppaileville ja voi olla selvä yhteys muihinkin sairauksiin esim. kipuihin, ei ainakaan haittaa ole kenellekään ellei ole emäksinen ph-taso, joka on kyllä harvinainen.

Jos joku ajattelee ylläolevaa höpöpuheeksi niin voi miettiä ihan maalaisjärjellä. Happamuus edustaa elämässä ns. lamaannuttavaa ainesta. Eihän happamassa maassakaan oikein mikään halua kasvaa.

• Anonyymi
      UUSI

En koe riittämättömyyden tunnetta hänen naisen suhteen. Jotenkin tuntuu, että voisimme olla palaset jotka loksahtavat itsestään paikoilleen.

• Anonyymi
        UUSI

Kannattaa ainakin yrittää. Eiap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa ainakin yrittää. Eiap

Siihen pyrin tällä hetkellä. Hän saa mut tuntemaan niin paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen pyrin tällä hetkellä. Hän saa mut tuntemaan niin paljon.

Onnea teille yritykseen. Vaikka kuinka haluaisi kaiken loksahtavan heti paikalleen se saattaa vaatia vähän delegointia.

• Anonyymi
      UUSI

Onko teillä kaikilla ihan oikeasti joku kaivattu???????
      Mulla ei ole ja onkohan ollut koskaan kun kukaan ei ole matkustanut niin kauas että olisi pitänyt jäädä kaipaamaan. Jotenkin hullua puhua kaivatusta jos ollaan samassa kaupungissa. :)

• Anonyymi
      UUSI

En usko olevani riittämätön. Sovimme varmasti hyvin yhteen. Siltä ainakin tähän saakka on vaikuttanut.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän etten riitä kenelläkään, heillä on omat kriteerit ja harrastukset.

• Anonyymi
      UUSI

Hän on minua monta vuotta nuorempi. Se vähän häiritsee ja pelottaa. Hän saisi helposti jonkun oman ikäisensä kaunottaren.

Tämä on minulle uutta. Tykästyä itseäni nuorempaan mieheen. Pelkään särkeväni sydämeni kun hän löytää jonkun toisen ja joudun katselemaan sitä vierestä 😔

• Anonyymi
        UUSI

Montako?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Montako?

En halua kertoa sitä tänne, sanon vain että useamman vuoden.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko miettinyt et henkinen yhteensopivuus on myös tärkeää jos molemmat ovat vähän harvinaisempia persoonallisuustyypeiltään?

• UUSI

hän on kauniimpi ja epäitsekkäämpi, eikä neurotyypillisyydestään huolimatta varmasti ole ollut yhtä "paha" kuin itse :,( toisaalta mulla on 3,5v enemmän elämänkokemusta ja ehk pystyisin tukeen häntä myös jossain asioissa, vaik omakin elämä epävakaan kaa on aika kaaos..

Mut näen, että täydennettäis toisiamme aika täydellisesti, jos kelpaan Veeralle <3

• Anonyymi
      UUSI

Kyse ei välttämättä ole riittämättömyydestä. Luulen että syitä voi olla muitakin.
      Kaipaan häntä vaikken haluaisi.
      -nukke

• Anonyymi
      UUSI

Olen vähän lihonut, noin viisi kiloa. :/

• Anonyymi
      UUSI

Olen lihonut vähän, viisi kiloa.

• Anonyymi
      UUSI

Olen seksikäs ja sivistynyt, mutta minulla ei ole rahaa niin paljon kuin hän haluaisi.

• Anonyymi
      UUSI

Mä en suosittelisi itseäni yhtään kenellekään, mutta yritin silti itse miettiä, mitä hyviä puolia minussa on. Tähän mennessä mulla on pari-kolme pistettä koossa: olen elossa, ilmeisesti oikeaa sukupuolta ja vielä alle 50v. Mutta sen jälkeen meneekin vaikeaksi, tämä oli aika masentava harjoitus..

• Anonyymi
        UUSI

Minullakin jäi tästä huono mieli, kun omaa vastaustani mietin.
        No... huomenna on uusi päivä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4100
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3181
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2313
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2148
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      83
      1906
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1837
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1820
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1567
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe