Sami Uotila on vakiokasvo Salatut elämät -suosikkisarjassa. Nyt hän kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -viihdeohjelmassa. Kuka odottaa jo Samin tansseja TTK:ssa?
Lue lisää Sami Uotilan kuulumisia:
https://www.suomi24.fi/viihde/sami-uotila-paljastaa-taytyyko-rooli-salkkareissa-jattaa-ttk-kisan-takia-siina-on?s24
Sami Uotila paljastaa - Täytyykö rooli Salkkareissa jättää TTK-kisan takia? "Siinä on..."
12
1732
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki varmaan.😂
- Anonyymi
Huhu sentään ja ketä kiinnostaa ?
- Anonyymi
Kuka näitä katsoo???
- Anonyymi
TTK sais tulla vaikka parin vuoden välein . Siihen on tullut täysin kyllästyminen. Uotinen on ainut hyvä tyyppi, ne pari muuta tuomaria höpöttää samat asiat joka vuosi kanta-askeleesta alkaen eikä kukaan tavallinen ihminen ymmärrä mitään. Vaikka olen täysin tv-friikki en ole Salkkareitakaan pystynyt katsomaan kun yht. 8 osaa joskus alkuaikoina jolloin kukaan ei osannut edes näytellä enkä käsitä et joku järkevä ihminen voi edes katsoa sitä.
- Anonyymi
Hienoo! Minä tietenkin katson sunnuntai illan tanssit. 🥰🕺🕺🕺 Ei ole parempaakaan tekemistä. 😁
- Anonyymi
Sami tietenkin voittaa koska on käynyt Samulinin tanssikoulua ja tanssinut jossain Stepup -tanssiryhmässä. Tai sitten ei.
- Anonyymi
ai onko anaal hommia tiedossa
- Anonyymi
Perinteisesti tanssijalla on ja pitää olla normaalit sääret eli jalat. Ei länki koipia eikä pihti kinttuja. Eikä väljillä housuilla edellä mainittuja korjata.
PS. KANSAIN VÄLINEN TANSSI TAITEILIJA. - Anonyymi
Sitten Kerttu tulee kannustamaan Samia ja lehdissä lukee olemme vain ystäviä. Kumminkin Sami pumpsuttelee Kepaa.
- Anonyymi
Kyllä käy kateeksi kaikki miehet nuorta haluaa. Samoin kuin naiset isoa, komeaa ja rikasta.
- Anonyymi
Mukavaa viihdettä sunnuntai-iltaan.
- Anonyymi
sairasta huume hemmoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444971- 1252283
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2331970Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641824- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881537- 541414
- 621329
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171