Suvi Teräsniska, lämpimästi tervetuloa mukaan Elämäni biisiin! Eikös olekin aika hyvä lisä artistikattaukseen?
Lue Teräsniskan mietteitä:
https://www.suomi24.fi/viihde/laulaja-suvi-terasniska-rehellisena-uudesta-elamani-biisi-pestista-on-itse-asiassa-oma-pieni?s24
Laulaja Suvi Teräsniska rehellisenä uudesta Elämäni biisi -pestistä: "On itse asiassa oma pieni..."
4
853
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli ihan hyvä ohjelma, mutta on kestänyt jo liian kauan, joten nyt on oikea aika lopettaa sen katsominen, kun osa parhaista esiintyjistäkin on poistunut kuvioista.
- Anonyymi
siellä huume ve pulat rääkkyy huumeissa
- Anonyymi
Veä vähemmän sieniä nii voisi ehkä tuo kirjoittaminen sujua paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veä vähemmän sieniä nii voisi ehkä tuo kirjoittaminen sujua paremmin
Samat naamat vuodesta toiseen.
Pakarinen ja Eini ja Teräsniska.
Viime kausi oli ok:
Yrjänä ja Hynynen iso+
Paras tähän astisista :
Loiri ja Vesala
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163629- 1202093
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641734Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2111729- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531314
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141