Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen!
Lue Teemun haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/maajussille-morsian-maajussi-teemu-rehellisena-tilittaa-morsioehdokkaiden-kirjeista-se-oli?s24
Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."
7
1769
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä ollu kirjeistä mitään tilitettävää, hetki vaan oli jännä.
Kiva kuitenkin että saatiin maajussit taas pyörimään telkkariin. On ees jotain mukavaa kateltavaa, - Anonyymi
Ei ihme että se yksi sai hepulin kun ämmä kirjoitti täyttä hömppää, mutta vähän samanlainen taitaa olla itsekin.
- Anonyymi
Kyllä tätä on odotettu. Harmi vaan, kun olisin halunnut nähdä Harrin ihan siinä pääsarjassa.
- Anonyymi
Juontaja pitäisi ainakin vaihtaa, pimiä on ällöttävä ja aina samat typerät jutut, miehet muka punastuu kirjeitä lukiessa... Ihmettelen jos joku mies sietää tuota ämmää kotonaan.
- Anonyymi
Taas näitä osapäiväviljelijöitä jotka ovat töissä kesällä max 3 kuukautta ja makoilevat uuninpankolla lähes koko vuoden.Toista se on maitotiloilla ja tuotantoeläintiloilla 24/7 valvonta päällä
- Anonyymi
Kuka nykypäivän ihminen lähtee maitotilalle?
- Anonyymi
Jussi 69: lle morsian
https://www.youtube.com/watch?v=FkQcZS_VghU
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163739- 1202113
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641744Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121743- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141