Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain elämää -suosikkisarjassa.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/pettymys-faneille-lisatietoa-katri-helena-vierailusta-vain-elamaa-ohjelmassa-nytten?s24
Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
34
5743
Vastaukset
- Anonyymi
Luojan kiitos aika on todella jo ohi
- Anonyymi
Teennäinen , vetää tiettyä yltiöpoisitiivista roolia , makuasia tietenkin . Hän on myös tarjoillut
rakkauselämänsä julkisuuteen, tunnen myötähäpeää sellaisesta . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teennäinen , vetää tiettyä yltiöpoisitiivista roolia , makuasia tietenkin . Hän on myös tarjoillut
rakkauselämänsä julkisuuteen, tunnen myötähäpeää sellaisesta .Hän on kertonut myös menetyksistään avoimesti. Häneltä kuoli aviomies vuosia sitten ja menetti muutamia vuosia sitten poikansakin.
Parempi on hänen itsensä kertoa rakkauselämästään kuin antaa muiden kertoa ehkä muunneltuakin totuutta.
Katri Helenassa on samaa positiivisuutta kuin mm. Aira Samulinilla oli. Kummallakin ollut isoja menetyksiä, silti jaksoivat olla positiivisia. Katri Helenallahan oli terveydessä häikkää, ei pystynyt laulamaankaan välillä, terveyden saatua kuntoon, on kyennyt palaamaan laulajaksi. Käsittääkseni on itse sanonut ettei kovin pitkään enää aio uraansa laulajana jatkaa. - Anonyymi
Hyvä laulaja ollut aikasemmin nuorempana .Ääni ei ole enää sama kuin ennen .Voisi jo lopettaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakkauselämänsä julkisuuteen, tunnen myötähäpeää sellaisesta .En minäkään pidä lapsen nussijasta.
Eikä osaa laulaa lainkaan. Ei ole koskaan osannutkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä laulaja ollut aikasemmin nuorempana .Ääni ei ole enää sama kuin ennen .Voisi jo lopettaa .
Sitä hän ei varmaan sulta kysy. Lopeta itse.
- Anonyymi
Todellakin,on taito osata myös lopettaa ura,eikä jäädä roikkumaan.Mutta on vaan aina jotain sometettava että on näkyvyyttä.
- Anonyymi
Kaikella on aikansa auringon alla. Ymmärrän hyvin jos Katri-Helena tahtoo olla jo rauhassa.
- Anonyymi
On tarpeeksi jo kiusannut suomalaisia, ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ei tarvita mitään lisätietoja!
- Anonyymi
Ei jaksais enää. Hohhoijaa
- Anonyymi
Ei hyvin mene nykyään silläkään meisseli-pedrolla. Katri Helena oli aviossakin hänen kanssaan.
- Anonyymi
Arvostan kyllä Kartria10krt enempi ku nnykyajan vinkujia,nuorityttö kiljuu mitä vit... joopa joo!
Aivan mauton sekin biisi!
- Anonyymi
Sinivalkoinen laulajalegenda.
Mode on liekeissä ❤️🔥 - Anonyymi
Minä en arvosta häntä. Laulaa kaikki biisit samallalailla. Ei osaa muuntautua. Ottaa päähän, kun sanotaan aina koko kansan K-H. No ei todellakaan ole. Ja meitä on paljon.
- Anonyymi
Lopussa odottaa tuomio, ketä seurasit elämäsi aikana, sen oma olet sen jälkeen.
Tervemenoa vaan. - Anonyymi
Katson sineen taivaan ja näen nyt pohjanmaan sinitaivaan vielä hetken ennen siirtymistä etelän sumuun ja saasteeseen heh.
- Anonyymi
Ja olet ulkomailla 😆
- Anonyymi
Upea ura ja sensaatiolehdistökin jättänyt hänet pääosin rauhaan. Ääni kehittyi vuosien varrella pikkutytön laulelusta tunteiden tulkiksi. Kaikella on aikansa ja jos elää saa, niin jossain vaiheessa on itse kunkin myönnettävä itselleen, että nyt riittää. Vaikka fanit kuinka toivoisivat jatkoa.
Kiitos Katri Helena, monet tunteet olen jakanut musiikkisi myötä. - Anonyymi
Roope ja Iita ei kuulu joukkoon
- Anonyymi
Ilta on upea!!!!!! Mahtava ääni ja kipaleet on ihan huippuja
- Anonyymi
Siinnon artisti joka ei tajua todella että jossain kohtaa olisi hyvä lopettaa ja tehdä tilaa nuoremmille. Aikä säälittävää.
- Anonyymi
Teennäinen, perso rahalle. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Mutta eikö näillä kaikilla ole sama tyyli ja laulut toistaa samaa!! Koivuniemi Lea laveen Mario Rung!! Mutta kuka tykkää kestäkin!! En tykkää katrista on lälly!!
- Anonyymi
kaikki on samaa usvan etsintää ilman löytöjä, se on jumalattoman mailman hengetön tuotos, ei mitään merkitystä mihinkään.
menkööt risusavottaan tai perkaamaan raakkupuroja, niistähän suomi elää kuulemma.
- Anonyymi
K H oli helläkätinen äiti lapsilleen aina ja jokaiselle.
- Anonyymi
Tuottaja ja ohjaaja määrää ohjelmissa suunnan ja tahdin, ei esiintyjät.
- Anonyymi
Katri Helena on vielä kuosissa,kun saa nuorempaa Munaa🤣
- Anonyymi
Voihan vanhassa repussa olla hyvät eväät
- Anonyymi
Niin onkii😉😄
- Anonyymi
Mitä tuo mummeli itseään nyt niin kovasti floppovaa. Onlyfans tuloillaan?!??!?
- Anonyymi
Suomen virallinen sumutorvi.
- Anonyymi
Vai että ei ronskia tekstiä laula, mitä nyt juurikin vain elämässä autossa jo ratsastanut ja vedellyt liikkuvat taakse.
- Anonyymi
Kunnioitus Katri- Helenaa kohtaan. Muistan 70- luvulta oli miehensä kanssa esiintymässä, näkyi selkeästi miten hieno heidän yhteinen työ oli. Aviomies säesti Katria. Molemmat olivat iloisia, sydämellisiä katsojia kohtaan. Kunnioitti yleisöä.
Ykkösartisti, 3 lasta miehensä kanssa ja kuitenkin kykeni tekemään työtään laulajana.
Ei hyppinyt eikä teeskennellyt esiintyjänä vaan on aidosti läsnä laulajana, upea ääni.
Todella suuri kunnioitus Katri-Helenaa kohtaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1842591- 1201983
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611652Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191101