Täällä käy kaksi henkilöä

Anonyymi-ap

(miespuolisia) jotka leikkii ihmisen (naisen) hengellä!!! Ihan vaan tiedoksi!! Murtautuu/pääsee oven läpi miten lienee asuntoon ja tuo myrkkyjä jotka piilottaa elintarvikkeisiin.

19

913

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Luotan siihen että pian oikeus toteutuu ja he jäävät kiinni kaikesta pahasta mitä ovat tehneet.

      • Anonyymi
        UUSI

        mistä tiedät, miks et kerro naiselle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä tiedät, miks et kerro naiselle?

        Minä oon itse tuo nainen!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon itse tuo nainen!

        Hieno tarina palstasetä koitahan uusia välillä repertuaaria vähän


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä tiedät, miks et kerro naiselle?

        Älä nyt vaan sano, että uskot tämän palstan satusedän tarinointiin ja kuvittelet länkyttäväsi jonkun asioista kolmantena osapuolena? Huh huh kun voi olla sakiaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno tarina palstasetä koitahan uusia välillä repertuaaria vähän

        Just, kaikki näkee sun läpi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno tarina palstasetä koitahan uusia välillä repertuaaria vähän

        Miksi sun pitää ylipäänsä osallistuu tähän ketjuun? Et ole terve ihminen jos haluat synnyttää vain kiusaa kärsivälle (aplle )ihmiselle? Olet paha ihminen, paljastat itsesi kommenteillasi 😥 jos ap puhuu totta, silloin sun on turha yrittää muuttaa valkoista mustaksi? Paha ihminen tekee niin. Itse en olisi tähän reagoinut ilman sun pahantahtoisia kommentteja 🧐


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, kaikki näkee sun läpi.

        Ja kerrotko vähän lisää tästä- olenko minä nyt vähintään se toinen satusedän kertoman henkilöistä? Voi hyvää päivää


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun pitää ylipäänsä osallistuu tähän ketjuun? Et ole terve ihminen jos haluat synnyttää vain kiusaa kärsivälle (aplle )ihmiselle? Olet paha ihminen, paljastat itsesi kommenteillasi 😥 jos ap puhuu totta, silloin sun on turha yrittää muuttaa valkoista mustaksi? Paha ihminen tekee niin. Itse en olisi tähän reagoinut ilman sun pahantahtoisia kommentteja 🧐

        No mutta ketä osapuolta sinä nyt sitten koitat esittää gubbe apta vai voivottelevaa sivullista? Ei ihan nääs aukene tää


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun pitää ylipäänsä osallistuu tähän ketjuun? Et ole terve ihminen jos haluat synnyttää vain kiusaa kärsivälle (aplle )ihmiselle? Olet paha ihminen, paljastat itsesi kommenteillasi 😥 jos ap puhuu totta, silloin sun on turha yrittää muuttaa valkoista mustaksi? Paha ihminen tekee niin. Itse en olisi tähän reagoinut ilman sun pahantahtoisia kommentteja 🧐

        Joku sentään näkee totuuden näiden läpi, oot fiksu. Kiitos :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon itse tuo nainen!

        Ja mä olen toinen nainen. Mullakin myrkytysoireita ja huomaan, että on käyty.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kerran toinen kävi jopa huumaamassa minut omilla reseptilääkkeilläni mitä ei saa viinan kanssa ottaa. Hän oli käynyt pöllimässä pillerit ja kun olin ravintolassa ja join alkoholia hän kävi salakavalasti laittamassa pillerit murskattuna juomaani.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tiedät varmaan miesaloittaja mistä hakea niitä ko eväksiä, suosittelen sitä tämän soopan jauhamisen sijaan pörötorille mars


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varmaan miesaloittaja mistä hakea niitä ko eväksiä, suosittelen sitä tämän soopan jauhamisen sijaan pörötorille mars

        Sairasta tuokin että kuvittelet aina mut mieheksi vaikka tiedät että oon nainen!!


    • Anonyymi
      UUSI

      Entisiä unifillin miehiä siinnä tappauksesa.

      • Anonyymi
        UUSI

        No niinkö se honkkeli rupes taas palstaäijälle viisastelemaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinkö se honkkeli rupes taas palstaäijälle viisastelemaa?

        Katkeruus kalvaa ku ei siima käynyt kahdessakin mielessä nääs


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeruus kalvaa ku ei siima käynyt kahdessakin mielessä nääs

        Let’s göy


    • Anonyymi
      UUSI

      Niinpä niin menkää hoitoon kaikki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voisitko tulla vaikka koeajalle tänne erämaajärvelle

      Olen yleensä aika harmiton.
      Ikävä
      37
      1747
    2. Olen pahoillani kun takerruin sinuun

      En tiedä mikä minua vaivaa. Toivottavasti et tunne ja tiedosta tätä henkistä takertumista sinuun, nyt kun ei olla enää m
      Ikävä
      46
      1253
    3. HSL ei päästä Alepan ruokakauppaan ilman lippua

      Ei tuo voi olla mitenkään lainmukaista, ettei kauppaan pääse ilman voimassa olevan lipun näyttämistä? https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      72
      1119
    4. No nyt sain kautta rantain kuulla, että

      Mehta Mannin osallistuminenkauden2025 ralleihin alkaa olla varmaa. Eikä ihan millä tahansa pelillä: Jari Huttusen vanh
      Tuusniemi
      7
      1087
    5. Sudet ja jätemaksut

      puhututtaa näköjään tällä hetkellä eniten ihmisiä.
      Sysmä
      10
      1051
    6. Jospa tulisit luokseni, mies.

      Katsoisimme toisiamme silmiin. Juttelisimme kahdestaan. Se voisi olla meidän alku…
      Ikävä
      41
      1021
    7. Täällä käy kaksi henkilöä

      (miespuolisia) jotka leikkii ihmisen (naisen) hengellä!!! Ihan vaan tiedoksi!! Murtautuu/pääsee oven läpi miten lienee
      Suhteet
      19
      913
    8. Oletko mies varattu?

      Jos et ole, niin saisinko ottaa joskus vielä yhteyttä, jos rohkenen?
      Ikävä
      75
      861
    9. veda kysymyksiä ja vastauksia osa 15

      1. mitkä ovat tärkeimmät symbolit? löytyykö mandalaa tai om-tavua tai lotuskukkaa?
      Hindulaisuus
      196
      848
    10. Mies minkälaista musiikkia kuuntelet?

      Voitko kertoa muutaman lempikappaleesi? Että voisin sitten ajatella sinua kun kuuntelen niitä kappaleita. 🥰
      Ikävä
      45
      717
    Aihe