Ensilumi on satanut

Maa on valkoisena. Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. 🤍❄️😊❄️❤️❄️☕

85

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keksi ny vielä jotain muuta vaihteeks. Vaikka käsinukkeleikkejä heti aamuun.

• 💭 Rakkauden tiellä vaikeus on suuri,
      kun toiveet kohtaavat suuruuden muuri.
      Joku odottaa täydellisyyttä 🌹💔,
      vaikka itse vain kaipaisi yhteyttä.

🎭 Ulkopuoliset huutaa "liian vaativa!"
      kun sydän etsii vain kaipaavaa taivaansa.
      He sanovat: "Ota vastaan, älä valikoi!"
      mut sydän ei pakottamalla soi. 🎶

💔 Ei ole kyse virheistä tai täydestä kuusta,
      vaan siitä, missä sydän lepää 💫🌌, ei huosta.
      Kun oikea kolahtaa ja soi kuin huuto,
      ei jäädä kenenkään varjoon tai kuoloon. ☀️

🌌 Rakkaus, se ei kysele lupaa tai sääntöä,
      vain rauhassa etsii, löytää sen yhden tähden määränpäässä.

ChatGpt runo

• Anonyymi

Ei oikein taida sun typerät tekoälyrunot ja lässytykset enää iskeä.

• Anonyymi

Hyi hemmetti ensilumi 🤮

• Ei kai nyt sentänä. Mustana maa vielä on. Paitsi aamulla jotain rähmää työauton tuulilasissa. Vai oliko se sittenkin silmissä.

• Täällä ylempänä alkoi jo sadella lunta. Auton tuulilasi oli jäässä. Maassa valkoinen kuorrute.

• mustasusi kirjoitti:

Täällä ylempänä alkoi jo sadella lunta. Auton tuulilasi oli jäässä. Maassa valkoinen kuorrute.

Täällä ei onneks, kun oon täällä katolla. Mutta katto ihan märkä, ei kenkä pidä katolla. Siis kenkäkaupan katolla.

• JeroP kirjoitti:

Täällä ei onneks, kun oon täällä katolla. Mutta katto ihan märkä, ei kenkä pidä katolla. Siis kenkäkaupan katolla.

Olehan varovainen siellä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Täällä ylempänä alkoi jo sadella lunta. Auton tuulilasi oli jäässä. Maassa valkoinen kuorrute.

Jäpöstää jos on kesärenkaat

• Anonyymi kirjoitti:

Jäpöstää jos on kesärenkaat

Onneksi nyt on jo talvikiekot.

• mustasusi kirjoitti:

Olehan varovainen siellä.

Onneks oli tuulen vire ja vähän aurinkokin paisto. Kuivu nopeesti. Nyt on katto kunnossa, ei kastu enää kengät kaupassa.

Mutta tippu Räikkä kadulle, melkein auton päälle. Pelästyin oikein. Tai en sitä autoo, vaan sitä ettei kenenkään jalankulkijan päälle. Autoja kun kuitenkin saa kaupasta.

• JeroP kirjoitti:

Onneks oli tuulen vire ja vähän aurinkokin paisto. Kuivu nopeesti. Nyt on katto kunnossa, ei kastu enää kengät kaupassa.

Mutta tippu Räikkä kadulle, melkein auton päälle. Pelästyin oikein. Tai en sitä autoo, vaan sitä ettei kenenkään jalankulkijan päälle. Autoja kun kuitenkin saa kaupasta.

No siinä kävi onni onnettomuudessa. Olis se ollut kallis lasku pian. Täälläkin meni plussan puolelle ja lumet katosivat.

• Kyllä mä sen tiedostan vallan hyvin, että en voi saada sellaisia söpöjä tyttöjä joista tykkäisin. Liian vanha ja ruma olen.

• Anonyymi

Ootko miettinyt sellaista, että ehkä Kirsi ei uskalla lähestyä sua. Tai muutkaan naiset täällä. Kirsi saattaa ajatella, että ei kuitenkaan olisi sulle tarpeeksi kaunis ja hoikka. Täällä kyllä tiedetään, miten tarkat kriteerit sulla on naisille ja se voi aiheuttaa paineita ja epävarmuutta siitä, että onko riittävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko miettinyt sellaista, että ehkä Kirsi ei uskalla lähestyä sua. Tai muutkaan naiset täällä. Kirsi saattaa ajatella, että ei kuitenkaan olisi sulle tarpeeksi kaunis ja hoikka. Täällä kyllä tiedetään, miten tarkat kriteerit sulla on naisille ja se voi aiheuttaa paineita ja epävarmuutta siitä, että onko riittävä.

Samaa olen minäkin tuumaillut. Mitä todennäköisimmin Kirsi kaukana Janin mitoituksesta ulkomuodollisesti, joka on saanut hänet pysyttelemään tietyn välimatkan ulottumattomissa.Kumpikin omaa kohdettaan etsimässä onnen arpajaisissa.

• Anonyymi

Hyvää huomenta ja ihanaa päivääkin👩🍒🤗

• Kiitos ihanaa huomenta ja ihanaa päivää. 😊🤗❤️

• Mene sinä pois täältä.

• mustasusi kirjoitti:

Mene sinä pois täältä.

Oli komentille joka poistui. Kirsi ei saa poistua 🤗❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos ihanaa huomenta ja ihanaa päivää. 😊🤗❤️

Kiitos👩🍒☕️aamukahvit onneksi on vapaata 2 päivää pitkä viikonloppu🥱

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän on mukavaa. 😊❤️ Mulla on seuraava vapaa joskus ens viikolla vasta. En kyllä oikein tykkää näistä pitkistä työputkista. 🥱😊❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Joko flunssa helpotti? 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joko flunssa helpotti? 😊

Onneksi helpottaa jo👩🍒♥️☕️🍁😊

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi helpottaa jo👩🍒♥️☕️🍁😊

Se on hyvä, kun voit hyvin. 😊🤍❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mene sinä pois täältä.

Sinä ennen sitä 🐖🪓

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oli komentille joka poistui. Kirsi ei saa poistua 🤗❤️

Miten se nyt sillai vaan poistui?🤣🤣🤣

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se on hyvä, kun voit hyvin. 😊🤍❤️

Juu kiitti 👩🍁♥️toivottavasti voit myös hyvin🤗🍒

• Anonyymi kirjoitti:

Juu kiitti 👩🍁♥️toivottavasti voit myös hyvin🤗🍒

Kiitos, kyllä tämä tässä menee. 😊🤗❤️

• Ootan vaan et pääsen nukkumaan. Ei neljän tunnin unilla jaksa töitä edes ajatella...

• Anonyymi

kuka käski valvoa

• Anonyymi kirjoitti:

kuka käski valvoa

Lol sinä et tiedä unihäiriöistä. Ehkä vaikutti eiliset palstajutut asiaan myös.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

kyllä tiedän. ja lääkkeitä on olemassa. Kuka käskee sua olla netissä jos se noin voimakkaasti vaikuttaa suhun

• Anonyymi kirjoitti:

kyllä tiedän. ja lääkkeitä on olemassa. Kuka käskee sua olla netissä jos se noin voimakkaasti vaikuttaa suhun

Et sinä ymmärrä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Et sinä ymmärrä.

no sulla on ollut vaan huonot unilääkkeet jos ne tehoa. ja se ei auta että oot yöllä netissä vaikka olisit ottanut ne unilääkkeet

• Anonyymi kirjoitti:

no sulla on ollut vaan huonot unilääkkeet jos ne tehoa. ja se ei auta että oot yöllä netissä vaikka olisit ottanut ne unilääkkeet

Ei ole mitään lääkettä. Ja täällä oli ongelmia, niin siksi en pystynyt nukkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuka käski valvoa

Nettitrollaus vei yöunet.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole mitään lääkettä. Ja täällä oli ongelmia, niin siksi en pystynyt nukkua.

Pysy poissa, niin ongelmat ratkeavat.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Yöjaarittelun olisit voinut heittämällä stopata.

• Anonyymi

saanko käyttää ketjuasi? erään viestin toimittamiseen eräälle tiedoksi, Leena se sinun viikinkimies on kuollut. Ne ei ehtinyt, ehkä vuosi sitten, ilmeisesti ollut osaksi susia. en näistä tiedä mutta laitan viestin että menet eteen päin. Osanottoni. Myös muille.

• Anonyymi

Kivaa päivää sinulle ruokaa tekemään ja sarjat päivän ohjelmistossa 👩♥️🤗🍒

• Kiitos. Ihanaa päivää sinulle kirsikka. 🤗❤️😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Ihanaa päivää sinulle kirsikka. 🤗❤️😊

Kiitos ♥️🤗🍒

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ♥️🤗🍒

😊❤️🤗

• Anonyymi

Karkurit karkaa ja nuotiolla mustalaisen kitara soi.

• Anonyymi

eivät hae ehkä sinua L nainen mutta hyvää puhuva viesti sanoi että olet oikeutettu valitsemaan toisen miehen. Toivoi tietysti samoista piireistä. En näistä tiedä sen enempää.

• En tunne ketään L naista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En tunne ketään L naista.

meni jo viesti läpi, ei hätää. kiitos sain lainata, ketjuasi mukavaa päivää sinulle, en tahdo pahaa. Yritetään vaan selvittää muutama juttu ja päästään tästä sitten itsekin pois. joku sinun tyylinen löysi jo viestin. Kiitos avustasi. ja oikein hyvää jatkoa.

• Mulla on aavistus siitä, mihin tämä liittyy.

• Anonyymi

10mm eli sentti on se raja mikä mitataan ensilumeksi.

Katsoin aamulla noin 0700 aikaan tuprutti vähän,sitten paistoi aurinkokin välillä.

Kun vertaan sääkuvia viimevuodelta ja ja 2022 myös samaa aikaa, niin: 2022 ei ollut tähän aikaan yhtään lunta.

2023 oli jo noin 10 cm lunta maassa tähän aikaan.

Nyt ehkä 2 millimetriä.

• Anonyymi

Täytyykö sun ottaa muiden ongelmista itelles ongelma jos ne vaikuttaa sun unensaantiin

• Anonyymi

Tästä näkee statistiikkaa: https://www.ilmatieteenlaitos.fi/lumitilastot . AMO-syklillä on merkittävä vaikutus Suomen ja Euroopan ilmastoon. Tässä linkki: https://en.wikipedia.org/wiki/Atlantic_multidecadal_oscillation . Tuo toiseksi ylin kuva on mielenkiintoinen. Usein ilmastopiireissä käytetään pohjana ajankohtaa noin vuosina 1960-1990. AMO:n mukaan se oli keskimääräistä kylmempi ajanjakso ja sinänsä aivan normaalia ilmastonvaihtelua. On myös lämpimämpiä kausia. Ilmastonmuutoksesta puhuttaessa pitäisi käyttää kylmien ja lämpimien vertailukausien muodostamaa keskiarvoa. Olen koulutukseltani tiedemies mutta olen myös jalat maassa oleva skeptikko.

• Anonyymi

mulla ottaa tietokone automaatisestisääkuvia tunnin välein napsaisee ja ottaamyös ulko ja sisä lämpötilatkin samalla :)

On hyvä vertailla vaikka tunninkin tarkkuudella miten sääm uuttunut vuosien saatossa...

• Anonyymi

Täällä hesanseudulla maa on vielä musta.
      Kylmä on sisälläkin. Säästetään kuulema lämmityskustannuksissa. Alle 20 astetta parhaillaan .
      Harkitsen sisäpilkkihaalareita.
      Ainut lämmin paikka on vessa,johon saa lattialämmityksen päälle. Kaipaan takkatulia entisestä elämästäni.👸🔥

• Anonyymi

Minäkin tein virheen muuttaessani omakotitaloista pois,olin kyllä vuokralla mutta kuitenkin.

• Pilkkihaalareita 😅. Oi että, takkatuli on kyllä parhautta. Minäkin vaan kerrostalossa majailen. Mulla on tuosta sisälämpömittarista patteri hyytynyt, että en tiedä mitä se näyttää. Luulen että jotain +21C kuitenkin. Saisi olla asteen taikka pari enemmän. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tein virheen muuttaessani omakotitaloista pois,olin kyllä vuokralla mutta kuitenkin.

Mä en olis ikinä halunnu takaisin kerrostaloon, mutta en pystynyt yksin jäämään siihen missä eksän kanssa asuttiin. Vähän aikaa sinnittelin ja sitten lopulta suostuin myymään sen puoliksi eksän kanssa. Jos olisin ollut viisas silloin, niin olisin katsellut jostain pienen ommarin.

• Anonyymi

Kannattaa kokeilla onko pattereissa lämpöä. Jos ei niin pyytää huoltomiehen ilmaamaan ne. Ylimpien kerrosten patterit ovat yleensä eniten ilmaamisen tarpeessa. Ovien ja ikkunoiden tiivisteet on syytä tarkistaa ovatko ne kunnossa ja lisätä tiivisteitä. Seinät voi vuorata eri jutuilla. Folio olisi liian häiritsevä koska se taittaisi valoa häiritsevästi. Kuplamuovia eli sitä poksahtelumuovia voi yrittää laittaa sinitarralla seiniin. Sen ostaminen maksaa ja sen kiinnityksessä on oma vaivansa mutta kyllä se kannattaa ennemmin kuin palella sisällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kokeilla onko pattereissa lämpöä. Jos ei niin pyytää huoltomiehen ilmaamaan ne. Ylimpien kerrosten patterit ovat yleensä eniten ilmaamisen tarpeessa. Ovien ja ikkunoiden tiivisteet on syytä tarkistaa ovatko ne kunnossa ja lisätä tiivisteitä. Seinät voi vuorata eri jutuilla. Folio olisi liian häiritsevä koska se taittaisi valoa häiritsevästi. Kuplamuovia eli sitä poksahtelumuovia voi yrittää laittaa sinitarralla seiniin. Sen ostaminen maksaa ja sen kiinnityksessä on oma vaivansa mutta kyllä se kannattaa ennemmin kuin palella sisällä.

Ikkunat on onneksi vaihdettu kaikki, eli niiden puolesta on kunnossa. Ja kappas, olohuoneen patteri olikin kokonaan kiinni. Nyt saattaa lämpötila vähän nousta. Ne taitaa olla muukin kiinni vielä...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en olis ikinä halunnu takaisin kerrostaloon, mutta en pystynyt yksin jäämään siihen missä eksän kanssa asuttiin. Vähän aikaa sinnittelin ja sitten lopulta suostuin myymään sen puoliksi eksän kanssa. Jos olisin ollut viisas silloin, niin olisin katsellut jostain pienen ommarin.

Iltaa oma maa mansikka🍓muu maa mustikka🫐K niinkuin kirsikka🍒👩🍁😊♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Iltaa oma maa mansikka🍓muu maa mustikka🫐K niinkuin kirsikka🍒👩🍁😊♥️

Kiitos. Ja oikein hyvää iltaa. 😊 Se oli kivasti sanottu 😄
        Mä saavuin töistä kotiin ja kohta pitäis salille jaksaa lähteä. 🤗♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ikkunat on onneksi vaihdettu kaikki, eli niiden puolesta on kunnossa. Ja kappas, olohuoneen patteri olikin kokonaan kiinni. Nyt saattaa lämpötila vähän nousta. Ne taitaa olla muukin kiinni vielä...

Huoltomies sanoi mulle kerran että niitä termostaatteja kannattaa väännellä säännöllisesti jotta niiden toimivuus pysyy yllä. En olekaan muistanut väännellä niitä aikoihin. Ei ole ollut tarvetta, sillä ne ovat päällä ja niissä on lämpöä. Täysillä ovat. Yhdessä pienessä patterissa ei vissiin kuitenkaan ole lämpöä. Reagoin vasta sitten kylmyyteen kun on tarve mutta voisin kyllä hieman käydä vääntelemässä niitä varmuuden vuoksi. Seinien vuoraus lienee kannattamatonta kylppärissä koska siellä on useimmiten niin kosteaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Huoltomies sanoi mulle kerran että niitä termostaatteja kannattaa väännellä säännöllisesti jotta niiden toimivuus pysyy yllä. En olekaan muistanut väännellä niitä aikoihin. Ei ole ollut tarvetta, sillä ne ovat päällä ja niissä on lämpöä. Täysillä ovat. Yhdessä pienessä patterissa ei vissiin kuitenkaan ole lämpöä. Reagoin vasta sitten kylmyyteen kun on tarve mutta voisin kyllä hieman käydä vääntelemässä niitä varmuuden vuoksi. Seinien vuoraus lienee kannattamatonta kylppärissä koska siellä on useimmiten niin kosteaa.

Totta joo. Viime syksynä huotomies joutui käydä katsomassa tuota olohuoneen termostaattia. Siinä oli sellainen pieni metallitikku jääny jumiin, ja vesi ei päässyt virtaamaan. Nyt se toimi, kun väänsin auki, niin alkoi kohina kuulua.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Ja oikein hyvää iltaa. 😊 Se oli kivasti sanottu 😄
        Mä saavuin töistä kotiin ja kohta pitäis salille jaksaa lähteä. 🤗♥️

Käytkö joka päivä😄🍒👩🍁♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Käytkö joka päivä😄🍒👩🍁♥️

En suinkaan. Eilen jäi väliin, kun kaveri ei ehtinyt, enkä mä sitten jaksanut. Ja sitten mulla on myös niitä tappeluharkkoja välillä 😄😊♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Totta joo. Viime syksynä huotomies joutui käydä katsomassa tuota olohuoneen termostaattia. Siinä oli sellainen pieni metallitikku jääny jumiin, ja vesi ei päässyt virtaamaan. Nyt se toimi, kun väänsin auki, niin alkoi kohina kuulua.

Totta se voi jumittua🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Totta se voi jumittua🤭

Se oli mulle uus tieto. 🙄

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En suinkaan. Eilen jäi väliin, kun kaveri ei ehtinyt, enkä mä sitten jaksanut. Ja sitten mulla on myös niitä tappeluharkkoja välillä 😄😊♥️

Mitäs ne semmoset on😊🍒👩🍁♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs ne semmoset on😊🍒👩🍁♥️

Miekkailua yms 😊♥️
        Nyt mä meen... Kivaa iltaa ja nähdään myöhemmin. 🤗

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miekkailua yms 😊♥️
        Nyt mä meen... Kivaa iltaa ja nähdään myöhemmin. 🤗

Kiitos hyvää iltaa nähdään😊🍒👩🍁♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jani harrastaa historiallista miekkailua jos et vuoden aikana ole sitä tiennyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jani harrastaa historiallista miekkailua jos et vuoden aikana ole sitä tiennyt

Miekkailu ja nk.tappelulajit on eri asia.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kontaktilaji. Muitakin aseita kuin miekkaa käytetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

janille miekkailu on tappelua

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Harjun Kaartin toiminnan pääpaino on viikinkimiekkailussa eli taistelemme tylpillä teräsaseilla, kuten miekoilla, kirveillä, keihäillä ja kilvillä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

eikö sun pitänyt mennä pois

• Anonyymi kirjoitti:

Tulin takaisin 😊♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tulin takaisin 😊♥️

sullapa jani oli nopea salitreeni. Mitä tänään treenasit salilla

• Anonyymi kirjoitti:

sullapa jani oli nopea salitreeni. Mitä tänään treenasit salilla

Penkkiä ja kyykkyä pääasiassa. Ei siellä aina tarvitse kahta tuntia veivata.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tulin takaisin 😊♥️

😊🍒👩🍁♥️

• Anonyymi kirjoitti:

😊🍒👩🍁♥️

Jihuu 😊🤗♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Penkkiä ja kyykkyä pääasiassa. Ei siellä aina tarvitse kahta tuntia veivata.

kerkesit kännykälläkin olee siinä treenatessa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pilkkihaalareita 😅. Oi että, takkatuli on kyllä parhautta. Minäkin vaan kerrostalossa majailen. Mulla on tuosta sisälämpömittarista patteri hyytynyt, että en tiedä mitä se näyttää. Luulen että jotain 21C kuitenkin. Saisi olla asteen taikka pari enemmän. 😊

Eikö Laukaassa myydä lämpömittareita?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eihän sulla oo ketään kavereita.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ai niin, vielä se että kun pyykkiä kuivattaa niin niitä ei kannata laittaa patterin päälle jos kämpässä on kylmä. Olen huomannut että ne vaatteet blokkaavat sen patterilämmön. Sieltähän hohkaa lämmintä ilmaa mikä on kevyttä. Eli sen ilman pitäisi päästä nousemaan aina kattoon asti. Märkä vaate ja kuivakin vaate patterilla heikentää sitä lämmitysvaikutusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, vielä se että kun pyykkiä kuivattaa niin niitä ei kannata laittaa patterin päälle jos kämpässä on kylmä. Olen huomannut että ne vaatteet blokkaavat sen patterilämmön. Sieltähän hohkaa lämmintä ilmaa mikä on kevyttä. Eli sen ilman pitäisi päästä nousemaan aina kattoon asti. Märkä vaate ja kuivakin vaate patterilla heikentää sitä lämmitysvaikutusta.

Tietysti näin. Mä en kuivaa mitään lämpöpattereiden päällä. Pyykinkuivausteline on sitä varten. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      392
      2154
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2069
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1792
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      442
      1725
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1424
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      111
      1262
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      215
      976
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      906
    9. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      72
      830
    10. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      822
    Aihe