Voiko nainen olettaa

Anonyymi-ap

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?

412

2397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan joku voi olettaa. Itse kyllä varmaan kahvilla tms. Maksan itse. Jos kuitenkin mies väen vängällä on halunnut johonkin super kalliiseen paikkaan, niin sitten hänen kuuluu se maksaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä tästä. Lähtökohtaisesti oletan maksavani itse, mutta vänkäämällä kalliiseen paikkaan vieminen saa olettamaan että hän maksaa. Jos mies haluaa kahvilassa kahvin tarjota, saa hän siitä ekstrapisteet, muttei menetä mitään vaikkei tarjoaisikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä tästä. Lähtökohtaisesti oletan maksavani itse, mutta vänkäämällä kalliiseen paikkaan vieminen saa olettamaan että hän maksaa. Jos mies haluaa kahvilassa kahvin tarjota, saa hän siitä ekstrapisteet, muttei menetä mitään vaikkei tarjoaisikaan.

Mies ei saa extra pisteitä jos maksaa muutaman euron kahvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä varakkailla ehkä noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kyse ole summasta, vaan huomaavaisuudesta. Siitä eleestä, että mies on selvästi kiinnostunut ja haluaa tehdä vaikutuksen tällaisessa pienessäkin asiassa. Itseltäni kyllä heruu pisteet siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kyse ole summasta, vaan huomaavaisuudesta. Siitä eleestä, että mies on selvästi kiinnostunut ja haluaa tehdä vaikutuksen tällaisessa pienessäkin asiassa. Itseltäni kyllä heruu pisteet siitä.

Tuo on itsestäänselvyys että mies maksaa ja oletus. Sen sijaan maksamattomuus vie pohjan kaikelta. Kahvin maksaminen ei tarkoita yhtään mitään eikä kerro kiinnostuksesta maailmaa mullistavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtön mies ei kerää ekstrapisteitä vaan haluaa löytää sen oikeanlaisen itselleen. Syvällisyys ja yhteenkuuluvuus ovat arvoja, joita työtönkin arvostaa, kun ne toisesta löytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on itsestäänselvyys että mies maksaa ja oletus. Sen sijaan maksamattomuus vie pohjan kaikelta. Kahvin maksaminen ei tarkoita yhtään mitään eikä kerro kiinnostuksesta maailmaa mullistavaa.

No voi…! Ei mun päivä mene pilalle jos mies ei maksa mun kahveja. Nyt on muutenkin tilanne että monilla työpaikka menossa kun maailmantilanne huononemassa yleisesti. Irtisanomisia pukkaa. Kyllä se aito kiinnostus tarkoittaa paljon muuta kuin että mies maksaa kaiken.
        T. Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtön mies ei kerää ekstrapisteitä vaan haluaa löytää sen oikeanlaisen itselleen. Syvällisyys ja yhteenkuuluvuus ovat arvoja, joita työtönkin arvostaa, kun ne toisesta löytää.

Just näin 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on huoraamista, myyt itseäsi ja mies ostaa sinut.
        Jos nainen tuollaista yrittää, kannattaa lähteä eri suuntiin heti, muuten lopulta se akka tahtoo viedä talon ja muun omaisuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen tuollaista yrittää, kannattaa lähteä eri suuntiin heti, muuten lopulta se akka tahtoo viedä talon ja muun omaisuuden.

Olet mistään ymmärtämätön typerys. Kuten aiemmin jo sanoin, mies saa kahvin tarjoamalla ekstrapisteitä, jos ei sitä tarjoa pisteitä ei vähene. Minua ei todellakaan kukaan millään yhdellä kusisella kahvikupilla osta, mutta sen saaminen toki ilahduttaa. Mieluusti otan miehen joka ilahduttaa, hän voi sen tosin osoittaa ihan muillakin tavoilla. Siksi on turha myöskään työttömienkään pahastua. Pisteensä kun voi tehdä myös muissa asioissa, esim. sanomalla vaikka jonkun kivan kehun, avaamalla hyvän arvopohjaisen keskustelun, olemalla puhdas ja hyvän tuoksuinen jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mistään ymmärtämätön typerys. Kuten aiemmin jo sanoin, mies saa kahvin tarjoamalla ekstrapisteitä, jos ei sitä tarjoa pisteitä ei vähene. Minua ei todellakaan kukaan millään yhdellä kusisella kahvikupilla osta, mutta sen saaminen toki ilahduttaa. Mieluusti otan miehen joka ilahduttaa, hän voi sen tosin osoittaa ihan muillakin tavoilla. Siksi on turha myöskään työttömienkään pahastua. Pisteensä kun voi tehdä myös muissa asioissa, esim. sanomalla vaikka jonkun kivan kehun, avaamalla hyvän arvopohjaisen keskustelun, olemalla puhdas ja hyvän tuoksuinen jne.

Ja kuten aiemmin myös sanoin, oletan maksavani kahvin ja muut kuluni itse. Omituista peppukipeyttä ettei yllätyksenä tulevasta kahvikupistakaan saisi ilahtua, mahdatte olla kyllä hyvää treffiseuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin nuorempana naisia tuli ja meni kun asuin kaksiossa.
        Nyt kun pks seudulla 190 m2 om talo ja maasturi iin eine löhde baikka kuinka ravistaa
        Rymyää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin nuorempana naisia tuli ja meni kun asuin kaksiossa.
        Nyt kun pks seudulla 190 m2 om talo ja maasturi iin eine löhde baikka kuinka ravistaa
        Rymyää

Ja tilillä nin paljon rahaa että ne ei yhdelle mahdu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinä et saa huoraamisesta lisäpisteitä, vain nollaat itsesi arvostuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hyvä tuuri käy, jos työtön mies löytää syvällisen parisuhteen tasapainoisen naisen kanssa, vaikka kuinka olisi komea romanttinen hurmuri.

Lähtökohta on, että mies käy töissä tai opiskelee tosissaan.

Ehkä poikkeuksena jotkut isälleen kapinoivat rikkaan perheen tytöt tai taiteilija/hippi naiset.

Työttömät ovat ilman tai tyytyvät epävakaisiin pubi-ruusuihin.

Nainen saa syntymä lahjana sen mitä mies haluaa. Mies taas joutuu sen aina ansaitsemaan työllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ny mennä noin pitkälle, niihin ihan omat lainalaisuudet.

Jos mies kutsuu ravintolaan, niin maksaa. Hyvät tavat kunniaan. Varakas nainen jos on niin samapa jos maksaa varattoman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo on nimittelyä. Hetikö sukupuolinen kanssakäyminen yhdistyy ravitolakulttuuriin. Tuskin moni nainen nykyään tarjoaa seksiä kiitokseksi pihvistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo on nimittelyä. Hetikö sukupuolinen kanssakäyminen yhdistyy ravitolakulttuuriin. Tuskin moni nainen nykyään tarjoaa seksiä kiitokseksi pihvistä.

Ei mies huvikseen tarjoa ja sinullakin on taka-ajatus, että sinun seura pitää ostaa. Sitähän tuossa edellä yrität selittää. Olet vaan niin epärehellinen, tai tyhmä, että kiistät huoraamisesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mies huvikseen tarjoa ja sinullakin on taka-ajatus, että sinun seura pitää ostaa. Sitähän tuossa edellä yrität selittää. Olet vaan niin epärehellinen, tai tyhmä, että kiistät huoraamisesi.

Taidat olla persaukinen duunarijätkä vailla minkäänlaista sivistystä. Kehitä itseäsi niin ei tarvitse analydoida typeryyksiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seura pitää ostaa? Jos ilahtuu ilmaisesta kahvista? Joka on sama asia, kun jos mies toisi vaikka tien varresta poimimansa kukan. Kahvi maksaa pari euroa, sillä ei kyllä seuraani osteta. Esimerkiksi sinun kanssasi nämä treffit olisivat olleet ohi jo ajat sitten, vaikka olisit äysännyt pöytään ämpärillisen kahvia. Kyse on ystävällisyydestä, ei rahasta. Siksi vielä kolmannen kerran, että pöntöllä menee jakeluun:

👏🏻 lähtökohtaisesti 👏🏻oletan👏🏻maksavani👏🏻syömiset/juomisen👏🏻itse👏🏻

Sinulle selvästi kaikki toiminta jossa mies osoittaa ystävällisyyttä, ja nainen vastaa siihen positiivisesti on huoraamista. Onnea vaan seuran hakuun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset naiset joita kutsuit huo.... myyvät itseään mm. tietyissä hierontapaikoissa. Nyt oli kyse treffeistä joille mies haluaa viedä naisen esim ravintolaan ja haluaa tarjota naiselle syötävää. Taidat olla feminiininen mies.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sulla ole muuta pääomaa itselläsi, kun pitää huoraksi haukkua naisia? Mieti nyt. Kukaan mies joka voi hyvin ei puhu tuohon sävyyn kenestäkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin susta saa sellaisen mielikuvan, että sulla vasta taka-ajatuksia on. Tiedoksi naisen vieminen treffeille maksaa. Opettele siistimään suusi. Alennat ittes noilla puheilla. Ei kohtelias herrasmies noin puhu

• Anonyymi

Eikö se ole luonnollista, että mies pyytää treffeille ja maksaa treffeillä?

• Anonyymi

Siksi en kutsu ketään treffeille, koska oletus on, että mies maksaa. Naiset harrastaa näitä ilmaisia lounaita ja juomia. Tulee kalliiksi, huomattu on. Varsinkin, kun kaikessa hinnat noussu. Minä en osta itselleni seuraa. Jos nainen haluaa minusta miehen itselleen voi hän pyytää minua treffeille ja maksan oman osuuden ilman oletuksia. Enkä jakele tai keräile mitään jonkun mainitsemia ”extra pisteitä”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi en kutsu ketään treffeille, koska oletus on, että mies maksaa. Naiset harrastaa näitä ilmaisia lounaita ja juomia. Tulee kalliiksi, huomattu on. Varsinkin, kun kaikessa hinnat noussu. Minä en osta itselleni seuraa. Jos nainen haluaa minusta miehen itselleen voi hän pyytää minua treffeille ja maksan oman osuuden ilman oletuksia. Enkä jakele tai keräile mitään jonkun mainitsemia ”extra pisteitä”.

Miten mies pystyy perheensä "elättämään" ja pitämään suojassa tuolla ajatuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytät silti rahaa siihen mikä on sulle tärkeää? Viihde, harrastukset jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos nainen haluaa minusta miehen itselleen voi hän pyytää minua treffeille ja maksan oman osuuden ilman oletuksia".
        Mitä mies tekee jos haluaa naisen itselleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten mies pystyy perheensä "elättämään" ja pitämään suojassa tuolla ajatuksella.

Jos naisella ei ole varaa maksaa puolet perheen menoista niin ei varmaan kannata perustaa perhettä. Naisilla on eläminen helppoa, kun sysää vaan kaiken miehen vastuulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos naisella ei ole varaa maksaa puolet perheen menoista niin ei varmaan kannata perustaa perhettä. Naisilla on eläminen helppoa, kun sysää vaan kaiken miehen vastuulle.

Puolet? Miksi puolet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytät silti rahaa siihen mikä on sulle tärkeää? Viihde, harrastukset jne.

En ymmärrä sun argumenttia. Eikö mies ole sitten sitten sinulle naiselle tärkeä, kun sinäkin tuhlaat rahaa kaikkeen turhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos nainen haluaa minusta miehen itselleen voi hän pyytää minua treffeille ja maksan oman osuuden ilman oletuksia".
        Mitä mies tekee jos haluaa naisen itselleen?

En juokse naisten perässä, enkä varsinkaan osta heitä itselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

....Naiset harrastaa näitä ilmaisia lounaita ja juomia....

Tiedätkö miten paljon treffeille lähteminen naisille tulee maksamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä sun argumenttia. Eikö mies ole sitten sitten sinulle naiselle tärkeä, kun sinäkin tuhlaat rahaa kaikkeen turhaan.

Sellainen mies tärkeä, joka ei panosta naiseen mitenkään? Seksuaaliset halut tuollainen käytös katkaisee välittömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin nainen miestä sitten tarvitsee. Suomi on täynnä yksinhuoltajanaisia ja pystyy elättämään koko perheensä. Ja mies ei pysty tarjoamaan naisille edes treffejä?🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ei osoita miehen tärkeyttä käyttämällä mieheen rahaa ellei ole hänen huoltajansa eli äiti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko prinsessa 👸🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen mies tärkeä, joka ei panosta naiseen mitenkään? Seksuaaliset halut tuollainen käytös katkaisee välittömästi.

Ihan sama pätee myös toisinpäin. Vattu mitä pällejä naiset on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi. Naiset ei ole kauppatavaraa. Niitä ei osteta. Kyse on siitä mitä voit tuoda naisen elämään. Miten osoitat turvaa, johon nainen haluaa nojata ja antautua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ei osoita miehen tärkeyttä käyttämällä mieheen rahaa ellei ole hänen huoltajansa eli äiti

Mies ei osoita naisen tärkeyttä käyttämällä naiseen rahaa, ellei ole hänen huoltajansa eli isä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ei osoita naisen tärkeyttä käyttämällä naiseen rahaa, ellei ole hänen huoltajansa eli isä.

Ihanko totta? Kuka sulle on noin opettanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan miten mies osoittaa naisen tärkeyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolet? Miksi puolet?

Jos elämässä päädytään yhteen niin jaetaan kaikki, se koskee myös raha-asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

....Naiset harrastaa näitä ilmaisia lounaita ja juomia....

Tiedätkö miten paljon treffeille lähteminen naisille tulee maksamaan?

Ihan yhtä paljon, kuin miehellekin.

• Anonyymi

Ei ole ongelma lainkaan. Itse asiassa huojennus. Miksi valita sellainen mies josta on vaan kuluja ja vaan vaikeuttaa elämää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi. Naiset ei ole kauppatavaraa. Niitä ei osteta. Kyse on siitä mitä voit tuoda naisen elämään. Miten osoitat turvaa, johon nainen haluaa nojata ja antautua?

Naiset ei ole kauppatavaraa, mutta haluat, että mies ostaa rahalla sinun luottamuksen ja rakkauden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän poikanen näytät tietävän siitä mitä nainen elämääsi voi tuoda mitä ei rahassa mitata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies voittaa nainen häviää silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähänpä tiedät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä perustetaan perhe niin silloin yhdessä pidetään siitä huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän poikanen näytät tietävän siitä mitä nainen elämääsi voi tuoda mitä ei rahassa mitata.

Sama pätee toisinpäin tyttönen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten mies osoittaa naisen tärkeyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies ostaa meikkejä, treffivaatteita ja meikkaa ja puunaa itsensä monta tuntia lähteäkseen treffeille kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ei ole kauppatavaraa, mutta haluat, että mies ostaa rahalla sinun luottamuksen ja rakkauden.

Ei rahalla luottamusta osteta. Camoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin nainen miestä sitten tarvitsee. Suomi on täynnä yksinhuoltajanaisia ja pystyy elättämään koko perheensä. Ja mies ei pysty tarjoamaan naisille edes treffejä?🤣🤣🤣

Miksi sitä rahaa ei voi käyttää ehjään perheeseen. Ei se niin mene, että mies käyttää kaikki rahansa perheen hyväksi ja itsekäs omahyväinen nainen omat rahansa vain itseensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ongelma lainkaan. Itse asiassa huojennus. Miksi valita sellainen mies josta on vaan kuluja ja vaan vaikeuttaa elämää?

Olet selvästi heikkolahjainen. Missään kohtaa ei ole kysymys ollut siitä etteikö mies hoitaisi kulujaan ja perheen yhteisiä menoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä perustetaan perhe niin silloin yhdessä pidetään siitä huolta.

Tietysti pidetään perheestä yhdessä huolta. Mutta tiedätkö että nainen voi joutua olemaan monta vuotta pois työelämästä raskaana ja äitinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies voittaa nainen häviää silloin.

Sinä et varsinaisesti loista älykkyydellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko että naiset ovat olleet pällejä kautta aikojen kun ovat huolehtineet kodista ja lapsista ja organisoiteet perheen asioita silloin kun mies on käynyt töissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OMG 😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla aika rahaton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rahalla luottamusta osteta. Camoon!

Sitähän tuo heikkolahjainen nainen omassa kommentissaan antoi ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sitten mitä pystyt miehenä tarjoamaan? Miten pystyt tarjoamaan turvaa ja suojaa naiselle? Nainen ei ole mies biologisesti, ei lähellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selvästi heikkolahjainen. Missään kohtaa ei ole kysymys ollut siitä etteikö mies hoitaisi kulujaan ja perheen yhteisiä menoja.

Niinpä. Kyse oli siitä pystyykö mies tarjoamaan treffeillä naiselle, jota on pyytänyt treffeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko että naiset ovat olleet pällejä kautta aikojen kun ovat huolehtineet kodista ja lapsista ja organisoiteet perheen asioita silloin kun mies on käynyt töissä?

En tarkoita. Tärkeintä on, että molemmat tekee perheen eteen parhaansa. Vähän lähti lapasesta tämä keskustelu, kun kyse oli vain treffeistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat että nainen maksaa puolet kaikesta, vaikka naisella on pienemmät tulot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti pidetään perheestä yhdessä huolta. Mutta tiedätkö että nainen voi joutua olemaan monta vuotta pois työelämästä raskaana ja äitinä?

Tiedän kyllä. Yhdessä sovitaan näistä asioista. Siitä tässä ei ole ollut kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et varsinaisesti loista älykkyydellä.

En loista vaan säteilen 😇😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla aika rahaton

Taidat olla maksullinen seuralainen eli h*ra!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän tuo heikkolahjainen nainen omassa kommentissaan antoi ymmärtää.

Rahalla ostetaan ne treffit 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoita. Tärkeintä on, että molemmat tekee perheen eteen parhaansa. Vähän lähti lapasesta tämä keskustelu, kun kyse oli vain treffeistä.

Tuosta kommentista tykkään. Molemmat tekee perheen eteen parhaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet joilla ei ole rahaa vetävät heti tuon h*ra kortin pöytään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se menee päinvastoin. Mies on maksullinen jos olettaa että nainen maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykypäivänä miehet saavat aivan liian helposti seksiä. Miesten ei tarvitse panostaa pienintäkään kun olettavat että naiset maksavat treffit joille mies on kutsunut ja olettavat että nainen harrastaa vielä seksiä tämän jälkeen. Kuka tässä voittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat että nainen maksaa puolet kaikesta, vaikka naisella on pienemmät tulot?

En halua. Molemmat maksaa suhteessa tuloihin osuutensa. Ei niin että miehen palkka / rahat on perheen yhteisiä ja naisen palkka on vain hänen omaan käyttöönsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua. Molemmat maksaa suhteessa tuloihin osuutensa. Ei niin että miehen palkka / rahat on perheen yhteisiä ja naisen palkka on vain hänen omaan käyttöönsä.

Vasta parikymmentä vuotta jos sitäkään koko maailman historiassa se on suuntautunut Suomessa niin että miehen palkka/rahat eivät olisikaan koko perheen rahoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se menee päinvastoin. Mies on maksullinen jos olettaa että nainen maksaa.

Onko naiset oikeasti näin typeriä? Missään kohtaa ei ole kyse ollut siitä, etteikö mies maksa hänelle kuuluvia kulujaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykypäivänä miehet saavat aivan liian helposti seksiä. Miesten ei tarvitse panostaa pienintäkään kun olettavat että naiset maksavat treffit joille mies on kutsunut ja olettavat että nainen harrastaa vielä seksiä tämän jälkeen. Kuka tässä voittaa?

Ihan omia oletuksia nämä. Kukaan ei ole puhunut sanallakaan mistään s*ksistä. Argumentit loppuu niin täytyy syöttää miehen suuhun sanoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko naiset oikeasti näin typeriä? Missään kohtaa ei ole kyse ollut siitä, etteikö mies maksa hänelle kuuluvia kulujaan.

Jos mies pyytää treffeille on todellakin syytä olettaa hänen sen tarjoavan. Feminiininen nainen haluaa lähtökohtaisesti maskuliinisen miehen. Heti kun mies pyytää puolittamaan laskun ekoilla treffeillä hän vaikuttaa pojalta jonka täytyy pyytää äidiltä rahaa, kun ei ole itsellä varaa vaikka itse on naisen pyytänyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies pyytää treffeille on todellakin syytä olettaa hänen sen tarjoavan. Feminiininen nainen haluaa lähtökohtaisesti maskuliinisen miehen. Heti kun mies pyytää puolittamaan laskun ekoilla treffeillä hän vaikuttaa pojalta jonka täytyy pyytää äidiltä rahaa, kun ei ole itsellä varaa vaikka itse on naisen pyytänyt

Minä lähden treffeille sillä ajatuksella, että löydän tasavertaisen kumppanin ja rakkaan itselleni. Mahdollisesti myös perustaa hyvälle terveelle pohjalle perhe. En edes lähtisi treffeille sellaisen kullankaivaja ”tytön” kanssa, jolla ei ole varaa ostaa omaa kahvia itselleen. En kaipaa siivellä eläjää elämääni. Sokeri isiä tytöt voi, etsiä muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle riittää että on suihkunraikas ja puhtaat vaatteet. Nainen jos tulee vastaavan kaltaisena niin mies pettyy. Lähtökohta on että nainen on meikattu ja vetävän näköinen niin silloin mies on tyytyväinen.
        Se maksaa. Jos mies ei ole kohtelias ja huolehdi naisesta edes treffeillä niin missä huolehtii. Jos nainen maksaa itse niin nainen kuuluu frendi listaan ei puolisokandina.
        Onneksi on paljon miehiä, jotka ymmärtävät että kohteliaisuus ja huolehtiminen ovat eriasioita kuin ”ostaa nainen ja maksaa seurasta” .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida miehet tuoda naisille niin paljon. Tilastot esim. Eliniästä kertovat hyvin parisuhteessa olevilla miehillä on pidempi elinaika ennuste kuin sinkuilla.

Naiset pärjäävät ilman miestäkin.
        Miehet yleensä tuovat naiselle lisää työtä ja huolta sekä stressiä.
        Niitä miehiä jotka tuovat energiaa ja tukevat elämässä teoillaan on harvassa Suomessa, mutta esim.Ranskassa niitä löytyy jo enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on ostettavissa, varsinkin yh, jos mies on nössö ja hyväksikäytettävissä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle riittää että on suihkunraikas ja puhtaat vaatteet. Nainen jos tulee vastaavan kaltaisena niin mies pettyy. Lähtökohta on että nainen on meikattu ja vetävän näköinen niin silloin mies on tyytyväinen.
        Se maksaa. Jos mies ei ole kohtelias ja huolehdi naisesta edes treffeillä niin missä huolehtii. Jos nainen maksaa itse niin nainen kuuluu frendi listaan ei puolisokandina.
        Onneksi on paljon miehiä, jotka ymmärtävät että kohteliaisuus ja huolehtiminen ovat eriasioita kuin ”ostaa nainen ja maksaa seurasta” .

Miksi et avoimesti myy itseäsi niinkuin monet tekee? Oletko ns parempi ihminen nyt? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida miehet tuoda naisille niin paljon. Tilastot esim. Eliniästä kertovat hyvin parisuhteessa olevilla miehillä on pidempi elinaika ennuste kuin sinkuilla.

Naiset pärjäävät ilman miestäkin.
        Miehet yleensä tuovat naiselle lisää työtä ja huolta sekä stressiä.
        Niitä miehiä jotka tuovat energiaa ja tukevat elämässä teoillaan on harvassa Suomessa, mutta esim.Ranskassa niitä löytyy jo enemmän.

Muuta sinne ranskaa. Sillähän ne sinun suuret murheet helpottuu. Ainiin eikö herrasmies ostanut lentolippua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on ostettavissa, varsinkin yh, jos mies on nössö ja hyväksikäytettävissä!

Täytyy todeta näin yyhoona, että ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit kasvattaa ä*päräsi ihan yksinäsi. 😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lähden treffeille sillä ajatuksella, että löydän tasavertaisen kumppanin ja rakkaan itselleni. Mahdollisesti myös perustaa hyvälle terveelle pohjalle perhe. En edes lähtisi treffeille sellaisen kullankaivaja ”tytön” kanssa, jolla ei ole varaa ostaa omaa kahvia itselleen. En kaipaa siivellä eläjää elämääni. Sokeri isiä tytöt voi, etsiä muualta.

Enkä mä lähde treffeille kullankaivaja miehen kanssa jolla ei ole varaa tarjota naiselle edes kahvia. Mutta silti haluaa kaivaa naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun päinvastoin. Silloin nainen joutuu ostamaan miehen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et avoimesti myy itseäsi niinkuin monet tekee? Oletko ns parempi ihminen nyt? 🤣

Downloadasit itsesi just tuolla kommentilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta sinne ranskaa. Sillähän ne sinun suuret murheet helpottuu. Ainiin eikö herrasmies ostanut lentolippua?

Jos sulla olis rahaa niin kyllä säkin tarjoisit naiselle muutakin kuin lentoliput 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit kasvattaa ä*päräsi ihan yksinäsi. 😂🤣

Jos vaihtoehtona on kaltaisesi per*aukinen joka ei tuo naiselle kuin lisää murheita ja olisit yksi huollettava lisää, mitä luulet olenko mieluummin yksin vai haluanko lisätä huolia? Taisi osua rahattoman miehen egoon kun piti lapsia rueta haukkumaan noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä mä lähde treffeille kullankaivaja miehen kanssa jolla ei ole varaa tarjota naiselle edes kahvia. Mutta silti haluaa kaivaa naista.

Olet selvästi vajukki. Minä en ole mitään hyötyä sinusta tavoittelemassa niinkuin sinä miehestä. Tietenkin maksan omat kuluni ja menoni ihan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla olis rahaa niin kyllä säkin tarjoisit naiselle muutakin kuin lentoliput 🤣

Minulla on rahaa, mutta en halua ostaa sillä rakkautta? Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaihtoehtona on kaltaisesi per*aukinen joka ei tuo naiselle kuin lisää murheita ja olisit yksi huollettava lisää, mitä luulet olenko mieluummin yksin vai haluanko lisätä huolia? Taisi osua rahattoman miehen egoon kun piti lapsia rueta haukkumaan noin.

En ole persaukinen. Enkä kenenkään elätettävänä. Ihan itse maksan menoni ja kuluni. Olet keskivertoa tyhmempi, kuten monet naiset on verrataessa miehiin. Kirjoitan sen selkeämmin niin heikkolahjaisempikin ymmärtää. Äpärä ei ole mikään haukkumasana vaan sillä viitataan avioliiton ulkopuolella syntyneeseen lapseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän sitä perhettä elätetä yhdessä. Vai elätkö vielä 50-lukua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori mut ei me kaikki naiset olla. Ihmettelen myös näitä ”miehen kuuluu kaikki maksaa-naisia”. Onko nämä nyt niitä tekotissit-tekohuulet ja teko sitä teko tätä naisia jotka etsii miehiä heille niitä tekojuttuja laittamaan ja kustantamaan. Voi elämä miten pinnallisiksi on naiset menny. Eikö se suhde ole jotain ihan muuta kuin sitä että tarvii rahaa koko ajan johonkin hömppään??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten mies osoittaa naisen tärkeyttä?

Rakastamalla. Siinä ei ole kyse rahasta. Voi apua näitä naisten vastauksia!! Siis rahan takiako te miestä haette apua!!
        T. Yks nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies ostaa meikkejä, treffivaatteita ja meikkaa ja puunaa itsensä monta tuntia lähteäkseen treffeille kyllä

Vaikutat ihan hemmetin pinnalliselta. Ei ole pakko meikata! Eikä sitä tarvii niin paljon käyttää ripsarikin riittää vähimmissään. Ei maksa paljon. Jos haluat että mies makselee sulle kaikenlaisia kauneusleikkauksiakin niin hae jumaliste niitä pinnallisia rikkaita ukkoja joiden muelessä ei muuta oyöri kuin raha.
        T. Yks nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori mut ei me kaikki naiset olla. Ihmettelen myös näitä ”miehen kuuluu kaikki maksaa-naisia”. Onko nämä nyt niitä tekotissit-tekohuulet ja teko sitä teko tätä naisia jotka etsii miehiä heille niitä tekojuttuja laittamaan ja kustantamaan. Voi elämä miten pinnallisiksi on naiset menny. Eikö se suhde ole jotain ihan muuta kuin sitä että tarvii rahaa koko ajan johonkin hömppään??

Mukava nähdä, että tänne eksyi normaaleitakin naisia. Kiitos ja pahoittelut yleistyksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat ihan hemmetin pinnalliselta. Ei ole pakko meikata! Eikä sitä tarvii niin paljon käyttää ripsarikin riittää vähimmissään. Ei maksa paljon. Jos haluat että mies makselee sulle kaikenlaisia kauneusleikkauksiakin niin hae jumaliste niitä pinnallisia rikkaita ukkoja joiden muelessä ei muuta oyöri kuin raha.
        T. Yks nainen

Asiaa. 👍🏻👍🏻👍🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitä rahaa ei voi käyttää ehjään perheeseen. Ei se niin mene, että mies käyttää kaikki rahansa perheen hyväksi ja itsekäs omahyväinen nainen omat rahansa vain itseensä.

Ai,hah hah.Meillä meni toisinpäin.Nainen elätti perheen ja miehen Mies laittoi omat rahat itseensä,omat harrastukset ja tavarat.Jätti laskut maksamatta.Nainen hoisi omat laskut,työnsä, lapsensa,siivoukset,kaupassakäynnit,ruoanlaitot. Mies kävi vieraissa ja haukkui naista laiskaksi lehmäksi.Itsekäs, typerä miesvauva.

Ja kyllä,jos pyydät naisen treffeille,vaikka toisesta kaupungista kaukaa..Oletuksena on,että sä mies maksat.Nainenhan maksaa matkansa miehen luo.Todennäköisesti mies pääsee silti vielä halvemmalla kuin nainen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selvästi vajukki. Minä en ole mitään hyötyä sinusta tavoittelemassa niinkuin sinä miehestä. Tietenkin maksan omat kuluni ja menoni ihan itse.

Et ole mitään hyötyä naisesta tavoittelemassa? Mitä sä naiselta haet mieti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi kuinka katkera vastaus, kertoo enemmän vastaajasta kuin alkuperäisestä tekstistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen taitaa olla tuolla vastaajalla hakusessa, taikka kasvanut maksullisten naisten parissa niin olettamus on ensin se mikä tulee omasta kokemuspiiristä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on rahaa, mutta en halua ostaa sillä rakkautta? Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.

Ei kyse ole rakkauden ostamisesta. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää. Naisen asema on lähtökohtaisesti eri kuin miehen. Nainen voi joutua olemaan töistä pois jopa kymmenen vuotta lapsen saamisen jälkeen. Ilman palkkaa. Käyttäydytkö silloinkin niin että minun palkka minun rahat vai tarjoatko perheellesi turvaa?

Nainen miettii alitajuisesti aina treffeillä miehen potentiaalia tarjota turvaa perheelleen, koska naisen asema muuttuu miehen takia. Jos mies ei pysty tarjoamaan edes treffeillä yhtä kahvia tai dinneriä, mitä luulet ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole persaukinen. Enkä kenenkään elätettävänä. Ihan itse maksan menoni ja kuluni. Olet keskivertoa tyhmempi, kuten monet naiset on verrataessa miehiin. Kirjoitan sen selkeämmin niin heikkolahjaisempikin ymmärtää. Äpärä ei ole mikään haukkumasana vaan sillä viitataan avioliiton ulkopuolella syntyneeseen lapseen.

Miksi väität tuollaista jos lapsi ei ole syntynyt avioliiton ulkopuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän sitä perhettä elätetä yhdessä. Vai elätkö vielä 50-lukua?

Pitääkö vääntää rautalangasta asia. Naisen tulot romahtaa kun nainen saa lapsia ja joutuu jäämään töistä pidemmäksi aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastamalla. Siinä ei ole kyse rahasta. Voi apua näitä naisten vastauksia!! Siis rahan takiako te miestä haette apua!!
        T. Yks nainen

Molempien takia tietysti. Siis apua kauneuden takiako te miehet haette naista itsellenne? Luulin että pelkän rakkauden 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Yks nainen

Mulla on siihen ihan omat rahat. Enkä puhu törröttävistä huulista 😂 Pitäisikö hakea sitten köyhiä miehiä? Tuolla periaatteella miehet vasta pinnallisia onkin. Miehillä todellakin on kauneuskriteerit naiselle. Kategorisoit kaikki rahalliset miehet pinnallisiksi hyvää päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai,hah hah.Meillä meni toisinpäin.Nainen elätti perheen ja miehen Mies laittoi omat rahat itseensä,omat harrastukset ja tavarat.Jätti laskut maksamatta.Nainen hoisi omat laskut,työnsä, lapsensa,siivoukset,kaupassakäynnit,ruoanlaitot. Mies kävi vieraissa ja haukkui naista laiskaksi lehmäksi.Itsekäs, typerä miesvauva.

Ja kyllä,jos pyydät naisen treffeille,vaikka toisesta kaupungista kaukaa..Oletuksena on,että sä mies maksat.Nainenhan maksaa matkansa miehen luo.Todennäköisesti mies pääsee silti vielä halvemmalla kuin nainen...

Amen 👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolet? Miksi puolet?

No eikö se ole luonnollista, että elämisen kulut makseta noin fifty-fifty, toki rahavarojen mukaan? Ei kai kukaan nainen oleta, että mies maksaa yksin yhdessä elämisen, vuokran, laskut eli kaikki asumiskustannukset ja naiset vaan nautiskelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panosta? Kerro esimerkki/esimerkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi max kaksi lasta, jos tuotakaan. "Monta vuotta pois työelämästä"?? Monta vuotta pois työelämästä eli hoitovapaa eli täysin oma valinta vai oletko lestis?
        Nykynaisille raskaudesta ja lapsista on muodostunut sairaus, jossa muijat vaativat kaikki edut, mutta eivät ole valmiita maksamaan siitä. Missä vaiheessa muijat ovat kieroutuneet noin pahasti?? Onko somevaöheaivopesua vai mitä??
        Hävetkää naiset, hävetkää ihan oikeastu!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sitten mitä pystyt miehenä tarjoamaan? Miten pystyt tarjoamaan turvaa ja suojaa naiselle? Nainen ei ole mies biologisesti, ei lähellekään.

Pitääkö sua silittää, halia, olla ns turvamies? Kerro tarkemmin, mitä haet "turvalla ja suojalla"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysytkö saldon ensitreffeillä, hakeeko sut viimestä huutoa olevalla mersulla vai ruosteisella ladalla treffeille? Joo... miehet oikeasti voi tehdä jekun ja hakea treffeille ruosteisella ladalla ja kotitallissa onkin uuden karhea mersu. Toi onkin hyvä testi testata naisen tarkoitusperiä. Naiset tuppaa unohtamaan sen, että kaikki ei olekkaan sitä, miltä näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyse ole rakkauden ostamisesta. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää. Naisen asema on lähtökohtaisesti eri kuin miehen. Nainen voi joutua olemaan töistä pois jopa kymmenen vuotta lapsen saamisen jälkeen. Ilman palkkaa. Käyttäydytkö silloinkin niin että minun palkka minun rahat vai tarjoatko perheellesi turvaa?

Nainen miettii alitajuisesti aina treffeillä miehen potentiaalia tarjota turvaa perheelleen, koska naisen asema muuttuu miehen takia. Jos mies ei pysty tarjoamaan edes treffeillä yhtä kahvia tai dinneriä, mitä luulet ....

"Olemaan töissä jopa 10v ilman palkkaa, lapsen saannin.."

Mitä ihmettä tarkoitat? Oletko niin tyhmä, että teet palkkatyötä ilman palkkaa vai tarkoitatko, että sinun pitäisi saada palkkaa siitä, että teet lapsen/lapsia?? Jos nykynaiset synnyttää itselleen "töitä", en yhtään ihmettele, että kakaratkin on vinksahtaneita, kun äifit on tyhmiä idiootteja! Sinun pitäisi olla ÄITI. Tajuatko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö vääntää rautalangasta asia. Naisen tulot romahtaa kun nainen saa lapsia ja joutuu jäämään töistä pidemmäksi aikaa.

Tulot romahtaa. No tuskimpa kymppitonnia saat ja jos saat, niin ÄITIYSPÄIVÄRAHAKIN on ihan mukava! Et sinä tulotta elä. Ei ole myöskään kuluja samassa määrin, kun töissä käynnillä. No, jos kuteita, meikkejä ym pitää hankkia viikottain, niin sitten ei raha riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet pihi. Ei rakkautta osteta vaan sillä voi ilahduttaa toista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi max kaksi lasta, jos tuotakaan. "Monta vuotta pois työelämästä"?? Monta vuotta pois työelämästä eli hoitovapaa eli täysin oma valinta vai oletko lestis?
        Nykynaisille raskaudesta ja lapsista on muodostunut sairaus, jossa muijat vaativat kaikki edut, mutta eivät ole valmiita maksamaan siitä. Missä vaiheessa muijat ovat kieroutuneet noin pahasti?? Onko somevaöheaivopesua vai mitä??
        Hävetkää naiset, hävetkää ihan oikeastu!!

Kokeile olla ensin raskaana lähes vuoden, koe kaikki ne hormonaalisesti muutokset kehossa, (jotkut voivat olla koko raskauden ajan pois töistä koska on niin huonovointinen), synnytä niin että väliliha repeää ja joudut pitämään vaippaa seuraavat viikot kun vuodat niin paljon, siinä samassa hoidat 24/7 pientä vauvaa, valvot yöt ja päivät, ruokit ja imetät, huolehdittava virikkeistä ja kotitöistä, sekä puolisosta joka ei jaksa pestä edes pyykkiä tai laittaa astioita tiskikoneeseen, yrität samalla pitää itsestäsi huolta mutta et pääse salille koska lapsi vaatii kaiken huomion. Et raaski viedä omaa lasta heti hoitoon koska arvotat oman lapsen hoitamisen uraa tärkeämmäksi lapsen varhaisten elinvuosien ajan, sitten muutaman vuoden päästä toinen lapsi jne. Sama hormonaalisesti elimistöä koetteleva raskaus ja synnytys, jonka jälkeen repeää taas haarat. Haslaat taaperon perässä kotona ja yrität selvitä vauvan kanssa samalla.

Naisetko vaativat etuja itselleen??? Sitäkö yritit väittää??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö sua silittää, halia, olla ns turvamies? Kerro tarkemmin, mitä haet "turvalla ja suojalla"?

Kerro sä mitä pystyt tarjoamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysytkö saldon ensitreffeillä, hakeeko sut viimestä huutoa olevalla mersulla vai ruosteisella ladalla treffeille? Joo... miehet oikeasti voi tehdä jekun ja hakea treffeille ruosteisella ladalla ja kotitallissa onkin uuden karhea mersu. Toi onkin hyvä testi testata naisen tarkoitusperiä. Naiset tuppaa unohtamaan sen, että kaikki ei olekkaan sitä, miltä näyttää.

Lähtisin mielelläni ruosteisen Ladan kyytiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olemaan töissä jopa 10v ilman palkkaa, lapsen saannin.."

Mitä ihmettä tarkoitat? Oletko niin tyhmä, että teet palkkatyötä ilman palkkaa vai tarkoitatko, että sinun pitäisi saada palkkaa siitä, että teet lapsen/lapsia?? Jos nykynaiset synnyttää itselleen "töitä", en yhtään ihmettele, että kakaratkin on vinksahtaneita, kun äifit on tyhmiä idiootteja! Sinun pitäisi olla ÄITI. Tajuatko?

Sinun pitäisi olla isä ja tajuta ymmärtää lukemaasi paremmin. Suosittelen lukemaan uudelleen oikein ajatuksen kanssa ennen kuin alat haukkua idiooteiksi naisia.

TÖISTÄ POIS, EI TÖISSÄ

"Nainen voi joutua olemaan töistä pois jopa kymmenen vuotta lapsen saamisen jälkeen. Ilman palkkaa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulot romahtaa. No tuskimpa kymppitonnia saat ja jos saat, niin ÄITIYSPÄIVÄRAHAKIN on ihan mukava! Et sinä tulotta elä. Ei ole myöskään kuluja samassa määrin, kun töissä käynnillä. No, jos kuteita, meikkejä ym pitää hankkia viikottain, niin sitten ei raha riitä.

Öööö tulot todella romahtaa ja lapseen menee rahaa paljon? Ei meikkeihin jää rahaa, vaikka tietenkin miehet olettaa että naisen pitäisi näyttää edelleen yhtä kauniilta ja panostaa ulkonäköön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks naiset aina Rakastuvat renttuihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks naiset aina Rakastuvat renttuihin

Naiset jotka kulkevat ruusuiset linssit silmillä, ovat tottuneet elämässä On Off ihmissuhteisiin, ovat sisäisesti rikki, tai haavat menneisyydestä jopa lapsuudesta vaikuttavat parivalintaan ja kuvittelevat etteivät ansaitse parempaa. Eivät huomioi varoitusmerkkejä tai eivät halua niitä huomata. Se ei ole rakkautta vaan traumakemiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranskassa on yleistä että miehellä on rakastajatar. Kuuluu kulttuuriin.
        Sieltä tuskin suomalainen nainen onnea löytää jos ei halua jakaa miestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luulin, että naiset tekee kolmenvuoden välein lapsia, ettei tarvitse tehdä ikinä töitä, mutta sinä vedit tämän ihan uudelle tasolle. 10vuotta kotona lapsen syntymän jälkeen. 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet pihi. Ei rakkautta osteta vaan sillä voi ilahduttaa toista

Mitä väliä sillä on olenko pihi, jos sinulla on omat rahat? Pitäisikö minun ensitreffeillä vielä täysin tuntematonta naista elättää? Oletko h*ora?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on hyvä ja oikea tyyli aiheeseen, kun ollaan tutustumisvaheessa.
        Ei tulisi mieleenkään maksattaa miehelle syömisiäni. Antaisin käytökselläni osviittaa etten ole ostettavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranskassa on yleistä että miehellä on rakastajatar. Kuuluu kulttuuriin.
        Sieltä tuskin suomalainen nainen onnea löytää jos ei halua jakaa miestään.

Samalla tavalla Suomessa osa ns. Miehistä pitää sivusuhdetta tai yhden illan hoitoja. Ei kaikki. Ranska oli vain esimerkki maa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Baareissa tuota näkee, persaukiset on niitä jotka muille yleensä tarjoilee, sitten kärvistelevät köyhäillen seuraavaan tilipäivään. Eikä tarvitse ihmetellä, miksi ovat köyhiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla kasvun paikka. Olet ilmeisesti mies ja miessukupuoli ehkä sopii sinulle paremmin. Nainen on kuitenkin NAINEN ja naisellisuus tuottaa miehelle miehisyyttä saadakseen tyydyttää "kauniimman ja heikomman" suojelusta. Nainen antaa kehonsa raskaudelle. Mies suojelee ... Ei kai mies kelle vaan työkaverille naiselle tarjoile lounaita,/kaffeeta, mutta sille ihastukselleen varmaan haluaa tarjota. Nämä on niitä luonnonlakeja. Sitä saa jos antaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä euros. Olet kyllä sen tyyppinen miehenalku että en lähtis treffeille😆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Olen matalapalkkainen nainen ja elänyt pitkässä avioliitossa kasvattaen mieheni kanssa kaksi lasta. Talousrahat yhteiset. Siis yksi tili. Ostan kaiken paitsi ruuan alesta, kun mies niin nuuka. En huolis enään mitään periaatemiestä puolisokseni. Yksin parempi päättää kulutuksesta. Oli jo seurusteluaikoina nuuka.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jo on periaate. Taidat olla aika niuho. Se maksaa kel on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä pahasti ajassa jäljessä. Nykyisin sanotaan au lapsi. Äpärä on haukkumanimi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisetko harrastaa ilmaisia lounaita? Kyllä ne miehet niin tekee. Pitäisi olla jalat auki suoraan ilman tutustumista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisillako eläminen helppoa. Bro, kokeile synnyttää yksi lapsi näin alkuun, jossa haarat repeää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitellaan tilanne. Nainen haluaa järjestää sulle treffit. Vie syömään ravintolaan, pitää sulle seuraa, puhuu saavutuksistaan urasta, maksaa laskun, saattaa sut kotiin. Kuinka maakuliiniseksi itsesi tuntisit?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä sillä on olenko pihi, jos sinulla on omat rahat? Pitäisikö minun ensitreffeillä vielä täysin tuntematonta naista elättää? Oletko h*ora?

Sä et voi hyvin👍

• Anonyymi

Kyllä voi ja kannattaa olettaa...

• Anonyymi

Olettaahan nyt voi kuka vaan ja mitä vaan. Se on kuitenkin olettajan oma ongelma, jos olettaa.

• Anonyymi

Koska me naiset halutaan niin kovasti olla tasa-arvoisia, niin sehän ei sitten pääty treffeillä maksamiseen.
      Puoliksi vaan niinkuin muukin elämässä jos toisen kanssa haluaa elämässä asiat jakaa.

• Anonyymi

Tasa-arvo ei ole rahakysymys. Naiset kun ei ole siinä tasa-arvoisia miesten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasa-arvo ei ole rahakysymys. Naiset kun ei ole siinä tasa-arvoisia miesten kanssa.

Eli pitää saada kompensaatiota vaikka kyse vasta treffeistä? 😂
        No eipä ole naisella paljoa tarjottavaa edes näytiksi.
        Nykyään naiset tykkääkin enemmän deittailla kuin oikeasti sitoutua, tiedoksi miehet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli pitää saada kompensaatiota vaikka kyse vasta treffeistä? 😂
        No eipä ole naisella paljoa tarjottavaa edes näytiksi.
        Nykyään naiset tykkääkin enemmän deittailla kuin oikeasti sitoutua, tiedoksi miehet!

Miksi nainen lähtisi treffeille Jos mies hyötyy siitä enemmän?

• Mun puolesta voi, tosin kerran tarjouduin maksamamaan ja tuntuu että hän otti sen niin, että se loukkais hänen naiseuttaan jotenki, tai et hänel ei olis maksukykyä. Tarjoan kyllä ruokaa ihan sukupuolest tai kiinnostuksesta riippumatta, kuuluu hyviin tapoihin et se jol on varaa maksaa, mut kannattaa varmaa kysyä.

• Anonyymi

Minä tiesin millainen nilkki sinä olet. Limanuljaska olet vannonut minulle rakkauttasi. Mukamas ainoa rakkautesi. Samaan aikaan käytät naisia treffeillä. Hyvästi lopullisesti.

-Veera-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tiesin millainen nilkki sinä olet. Limanuljaska olet vannonut minulle rakkauttasi. Mukamas ainoa rakkautesi. Samaan aikaan käytät naisia treffeillä. Hyvästi lopullisesti.

-Veera-

Olihan tuo tiedossa.

• Anonyymi kirjoitti:

-Veera-

Treffit joilla kävin oli 2021 XDDDD

• Anonyymi

Kohtelias herrasmies maksaa kyselemättä. On naiselta loukkaus kaivaa sitä lompakkoa💰

• Anonyymi

Omasta mielestä tämä asia pitää selvittää jo siinä treffeille pyytäessä.

Itse oletan kaikkien maksavan oman osansa, jos ei erikseen toisin mainita.

• Anonyymi

Silloin nainen menettää enemmän rahaa kuin mies

• Anonyymi

Just näin. Ennen treffejä sovitaan maksaako kummatkin oman osuutensa vai meneekö vain toisen piikkiin.
        Rehellisyys on jo alusta asti merkki siitä miten jatkossa tulee käymään.
        Eikä ole justiin kyseisen miehen syy ettei nainen tienaa tarpeeksi, miksi siis maksattaa omat huvinsa toisella?!
        Tasa-arvo kuuluu myös raha asioiden hoitamiseen.
        Ei ainoastaan sänkyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Ennen treffejä sovitaan maksaako kummatkin oman osuutensa vai meneekö vain toisen piikkiin.
        Rehellisyys on jo alusta asti merkki siitä miten jatkossa tulee käymään.
        Eikä ole justiin kyseisen miehen syy ettei nainen tienaa tarpeeksi, miksi siis maksattaa omat huvinsa toisella?!
        Tasa-arvo kuuluu myös raha asioiden hoitamiseen.
        Ei ainoastaan sänkyyn.

Mihin on hävinnyt se vetovoima suhteissa ja treffailuissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin nainen menettää enemmän rahaa kuin mies

Millä matematiikalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä matematiikalla?

Lue viestit ylempää siellä vastaus.

• Anonyymi

Minulle riittää ensimmäiseksi treffipaikaksi kahvila ja voin maksaa sen itse. En edes käy mielelläni syömässä ravintolassa.

• Anonyymi

Se on sama kuin lähtisi kaverin kanssa kahville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sama kuin lähtisi kaverin kanssa kahville.

Mutta se on minkä ikäisen kaverin kanssa, ikäeroa vain muutama vuosi. Kahvilasta on hyvä aloittaa jotta saa kaikki tärkeimmät kysymykset kysytyiksi jotta tietää haluaako jatkaa tutustumista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se on minkä ikäisen kaverin kanssa, ikäeroa vain muutama vuosi. Kahvilasta on hyvä aloittaa jotta saa kaikki tärkeimmät kysymykset kysytyiksi jotta tietää haluaako jatkaa tutustumista!

Joskus voi käydä niinkin, että jos molemmille osapuolille sopii voivat ystävät asua yhdessä vaikka siihen ei kuuluisi seksiä ollenkaan. Kyseessä siis kaksi vanhempaa ihmistä!

• Anonyymi

Minä voisin mielelläni lähteä kanssasi treffeille kahville, eikä se tuntuisi siltä, että olisin siellä kaverin kanssa vaan päin vastoin. Miettisin, että tuossa olisi potentiaalinen nainen kumppaniksi, jonka kanssa voisi perheenkin perustaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voisin mielelläni lähteä kanssasi treffeille kahville, eikä se tuntuisi siltä, että olisin siellä kaverin kanssa vaan päin vastoin. Miettisin, että tuossa olisi potentiaalinen nainen kumppaniksi, jonka kanssa voisi perheenkin perustaa.

Missä päin Suomea asut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin Suomea asut?

Tämä kysymys on 60v miehelle, ei yhdellekään oman lapsen ikäiselle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin Suomea asut?

Helsingissä asun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kysymys on 60v miehelle, ei yhdellekään oman lapsen ikäiselle..

Vastaukseni oli tarkoitettu 30-45v naiselle. Ei yhdellekään omien vanhempieni ikäiselle.

• Anonyymi

Olettaminen on tyhmyyden merkki.

Se mitä tiedät voi vahingoittaa sinua, kuten myöskin tietämättömyys voi vahingoittaa samalla tavalla.

What you don't know can certainly kill you,.

• Anonyymi

Ei. Mulle olis jopa vähän red-flag jos miehelle ei olisi ok että nainenkin voi maksaa oman osuutensa. Kahvit voi tarjota ja jopa illallisen jos on rich boy, mutta muuten tulee holhottu ja lapsimainen olo jos aikuinen nainen ei saa käyttää omia rahojaan siihen, mihin haluaa. Saattaapa nainen joskus vaikka tarjota :D N32

• Anonyymi

Mitä mä just luin. Aikuinen nainen saa todella käyttää rahansa mihin haluaa. Vaikka sitten maksaisi treffit kokonaan minne mies on pyytänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mä just luin. Aikuinen nainen saa todella käyttää rahansa mihin haluaa. Vaikka sitten maksaisi treffit kokonaan minne mies on pyytänyt.

Tämä just. En jaksaisi tyyppiä jonka kanssa joutuisi kinastelemaan siitä että kyllä nainenkin voi maksaa treffeillä osuutensa. N32

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä just. En jaksaisi tyyppiä jonka kanssa joutuisi kinastelemaan siitä että kyllä nainenkin voi maksaa treffeillä osuutensa. N32

Onko naisena vaikea nykyisin vastaanottaa hyvää, jos mies haluaa viedä naisen treffeille ja tarjota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko naisena vaikea nykyisin vastaanottaa hyvää, jos mies haluaa viedä naisen treffeille ja tarjota?

Ei ole :) Kyse on enemmän sellaisesta ehdottomuudesta, joka saattaa joistain tyypeistä puskea läpi. Liian konservatiiviset arvot on siis itselle no-no. N32

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole :) Kyse on enemmän sellaisesta ehdottomuudesta, joka saattaa joistain tyypeistä puskea läpi. Liian konservatiiviset arvot on siis itselle no-no. N32

On hyvä muistaa, että miehille voi olla kunnia saada tarjota naiselle treffit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo beetta poika, joka tekee vaikutuksen rahalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä sä teet vaikutuksen naiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahalla on väliä. Miehen tuloilla on väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mm, ymmärrän tämänkin pointin ja siksi en olisi tällaisissa asioissa ehdoton. Mut jossain kohtaa liika on aina liikaa. No, se nyt harvemmin tietysti onkaan ongelma. Toki miehen pitää saada antaa olla herrasmies, se on ihan söpöä :)
        N32

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua haittaisi jos mies tarjoaisi vaikka kevyen lounaan.

• Anonyymi

Tästä huomaa nykyaikana myös luokkaerot tapakulttuureissa, ei ymmärretä syitä ja seurauksia.
        Mutta jokainen tavallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämänlaisia miehiä on onneksi vielä mitkä ymmärtävät käytöstavat ja kohteliaisuuden.

• Anonyymi

Ei voi olettaa, mutta omat treffini ovat kauan sitten menneet niin, että mies maksoi aina kaiken.

• Anonyymi

Ei kannata kutsua ketään treffeille jossa pitää käyttää rahaa. Jos pers* auki. Menkää kävelee puistoon.

• Anonyymi

Puistoon kävelee 🤣

• Anonyymi

Minä kutsun naisen ensimmäisille treffeille uimahalliin. Maksan tietysti herrasmiehenä treffit, koska haluan nähdä minkälainen akne / ihokasvain nainen sieltä pakkelien ja vaatteiden alta paljastuu. Seuraavia treffejä tuskin tulee, mutta, jos yllätyn positiivisesti niin seuraavalla kierroksella mennään treffeille naisen äidin luokse, koska haluan nähdä miltä hän näyttää vanhana. Kolmannella kierroksella en vie hyväksi todettua kumppania syömään ja lihomaan vaan treffit on pururadalla juoksun merkeissä, että hän ei pääse rupsahtamaan. Tykkään huolehtia naisesta. Näin hän kokee olonsa turvalliseksi, tukeutuu ja rakastuu minuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kutsun naisen ensimmäisille treffeille uimahalliin. Maksan tietysti herrasmiehenä treffit, koska haluan nähdä minkälainen akne / ihokasvain nainen sieltä pakkelien ja vaatteiden alta paljastuu. Seuraavia treffejä tuskin tulee, mutta, jos yllätyn positiivisesti niin seuraavalla kierroksella mennään treffeille naisen äidin luokse, koska haluan nähdä miltä hän näyttää vanhana. Kolmannella kierroksella en vie hyväksi todettua kumppania syömään ja lihomaan vaan treffit on pururadalla juoksun merkeissä, että hän ei pääse rupsahtamaan. Tykkään huolehtia naisesta. Näin hän kokee olonsa turvalliseksi, tukeutuu ja rakastuu minuun.

Et selvästikään pääsisi treffeille kanssani. Mä en vie ketään "näytille" .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltäytyisin ja estäisin. Ihme naisia halveksuva hyypiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut oikeastaan tuo uimahalli hyvä idea. Näkee nainen heti kuinka pieni sulla on. Niin eipähän tarvi jatkaa turhaa tutustumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltäytyisin ja estäisin. Ihme naisia halveksuva hyypiö.

Tämä ketju on täynnä miehiä halveksivia femakko naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ansaitsen sen. 😂 Miesvauva. Kasvata munat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska itse en ole sen enempää miehiä halveksiva kuin femakkokaan, voin todeta sinun olevan väärässä. Ei se mitään. Ihminen on erehtyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ansaitsen sen. 😂 Miesvauva. Kasvata munat.

Pitäisi kasvattaa, jos sinun löysään sillä pitäisi tökkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut oikeastaan tuo uimahalli hyvä idea. Näkee nainen heti kuinka pieni sulla on. Niin eipähän tarvi jatkaa turhaa tutustumista.

Riippuu ajattelutavasta. Onko minulla pieni vai sinulla löysä ja iso? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pientä. En ole kiinnostunut sinusta ole huoleti. Soitasi poliisille jos koskisit edes muhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä sen näkee jo tekstistä. Ei muuten noin katkera voi ihminen olla. En minä lähtisi treffeille kanssasi vaikka maksettaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja luuletko oikeasti että antaisin jollekin ihme luuserille kun kunnon miehiä saatavilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pientä. En ole kiinnostunut sinusta ole huoleti. Soitasi poliisille jos koskisit edes muhun.

En koski edes pitkällä tikulla, saati maksaisi siitä mitään. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koski edes pitkällä tikulla, saati maksaisi siitä mitään. 🤣

Hienoa sitten ollaan molemmat tyytyväisiä. ❤️😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä sen näkee jo tekstistä. Ei muuten noin katkera voi ihminen olla. En minä lähtisi treffeille kanssasi vaikka maksettaisiin.

Rapisiko itsetuntosi rippeet nuin helposti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja luuletko oikeasti että antaisin jollekin ihme luuserille kun kunnon miehiä saatavilla.

Luuletko, oikeasti, että maksaisin sinun seurasta? Katso peiliin ja mieti uudestaan. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet valitsee naisen ulkonäöllä ja kauneudella. Naiset valitsee miehen kukkaron.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rapisiko itsetuntosi rippeet nuin helposti?

Miksi rapisi. Täysin tuntematon äijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutsuun se jääkin. En hyväksyisi ensimmäistä kutsuakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, oikeasti, että maksaisin sinun seurasta? Katso peiliin ja mieti uudestaan. 🤣

Jaa a. Mä olen kyllä ihan kaunis. Ja monikin mies lähestynyt vaikka seuraa en hae. Miksi ihmeessä luulet että jonkun tuntemattoman äijän kanssa haluaisin treffeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjussa oli kysymys siitä tarjoaako mies kahvit naiselle treffeillä. Ilmeisesti ei, koska naisia pidetään kullankaivajina jos mies maksaa parin euron kahvit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikut sitä paitsi mt-ongelmaiselta kun luulet tuttavasi minut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko noin huono itsetunto kun puhut noin asiattomasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian pieni joka tapauksessa minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa a. Mä olen kyllä ihan kaunis. Ja monikin mies lähestynyt vaikka seuraa en hae. Miksi ihmeessä luulet että jonkun tuntemattoman äijän kanssa haluaisin treffeille.

Ei sua tule kukaan viemään freffeille. Hoitoon sinä joutaisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian pieni joka tapauksessa minulle.

Ongelma on siis löysyytesi, ei minun sen pienuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sua tule kukaan viemään freffeille. Hoitoon sinä joutaisit.

Mut on kyllä viety jo treffeille ja maksettu myös lasku. Mistä h* lvetistä saat päähäsi että jos kommentoin keskustelu palstalla viestiä niin haluaisin treffeillä jonkun tuntemattoman äijän kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma on siis löysyytesi, ei minun sen pienuus.

Hei sä et tule mun piparia ees näkemään. Niin sun pienuus ei ole mulle ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei sä et tule mun piparia ees näkemään. Niin sun pienuus ei ole mulle ongelma.

Puhutpa sinä sinä kauniisti elimestäsi. Pipari!🤣 Lapsia synnyttäneen tai paljon poljetun naisen elintä ei voi kutsua edes p*mpiksi vaan sitä kutsutaan v*tuksi! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutpa sinä sinä kauniisti elimestäsi. Pipari!🤣 Lapsia synnyttäneen tai paljon poljetun naisen elintä ei voi kutsua edes p*mpiksi vaan sitä kutsutaan v*tuksi! 🤣

Öö mistäs sinä minun iän mukaan tiedät tai synnytykset? Pitääkö susta ilmoittaa poliisille?

• Anonyymi

Ilmoitin sinut ylläpitoon ja vien asian eteenpäin jos jatkat vainoamista.

• Anonyymi

Hommaan sulle potkut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hommaan sulle potkut.

Pomo sanoi minulle: maanantaina ei sitten tarvitse tulla töihin, kun olin saanut huonoa asiakaspalautetta. Tulin sitten keskiviikkona taas normaalisti töihin. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pomo sanoi minulle: maanantaina ei sitten tarvitse tulla töihin, kun olin saanut huonoa asiakaspalautetta. Tulin sitten keskiviikkona taas normaalisti töihin. 😂

Pidä luuseri palstasi. Olet ahdistava vainoaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisit sille ”kunnon” herrasmiehelle, joka tarjoaa sinulle kahvit. 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisit sille ”kunnon” herrasmiehelle, joka tarjoaa sinulle kahvit. 🤣

Mähän annoin monesti 🥰

• Anonyymi

Välitän hänestä vaikka hänellä oiski pelkästään kustq päässä ja nollat pankkitilillä minkäs teet

• Anonyymi

Ei ainaka mun kanssa. Mä oon jädetki viel pystyssä ♥️

• Anonyymi

Miksi ei voisi? Voihan ihminen olettaa kaikenlaista. Miehetkin olettavat monenmoista.

Jos tässä on kyse siitä ikuisuuskysymyksestä, että kuka maksaa treffeillä, niin se taas riippuu monesta tekijästä. Kuka sinne syömään menemistä ehdotti ja halusi? Olisiko toinen halunnut jotain muuta ja suostui ravintolaan menoon vain toisen mieliksi. Kuka sen paikan valitsi? Mitä sanoja on käytetty, kun on sovittu mentävän ravintolaan? Mikä toisen osapuolen rahatilanne on? Yms. Yms.

Itse olen esimerkiksi ollut tilanteessa, jossa on kysytty sanatarkasti "Voisinko mä VIEDÄ sinut syömään?" ja sitten oletettu, että molemmat maksavat. WTF. Ja ei, tähän ehdotukseen ei kuulunut kuskaamista sinne ravintolaan, joten ei ollut huono puujalkavitsi. Mä en edes halunnut siihen paikkaan, johon toinen halusi minut "viedä" ja sitten moisesta piti vielä itse maksaakin. En muuten ole likimainkaan ainoa, jolla on tuollainen kokemus. Pahimmillaan pariskunnan miesosapuoli on selittänyt vieneensä vaimonsa ravintolaan tai teatteriin tmv. eikä hän ole edes maksanut sitä reissua. Tai sitten mies hinkuu vaikka johonkin pihvipaikaan ja olettaa, että maksaisin, vaikka en sinne lainkaan halunnut. Sitäkin tapahtuu, että mies tyrkyttämällä tyrkyttää, että ota sinä tuo annos (kun valitseminen kestää hänen mielestään liian kauan) ja sitten se miehen valitsema ruoka pitäisi muka itse maksaa. Tai mies yrittää maksattaa laskun puoliksi, vaikka on itse syönyt moninkertaisella summalla. Näitähän riittää ja juu, se ei anna lainkaan hyvää kuvaa. Jos molemmat maksavat omansa, niin se ruokapaikan valinta ja varsinkin ruoka-annoksen valinta on molempien oma päätös. Jos minä haluan juuri johonkin tiettyyn paikkaan, niin tarjoudun myös maksamaan sen ja samanmoisia käytöstapoja odotan mieheltäkin.

• Anonyymi

Sama muuten parisuhteessakin. Jos miehen elämäntapa vie paljon enemmän rahaa kuin omani, kuten se on aina vienyt, niin en minä ala miehen kulutuksesta puolta maksamaan. Maksan puolet siitä miten muutoinkin eläisin ja toinen maksakoon itse ne täysin ylimääräiset kulunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama muuten parisuhteessakin. Jos miehen elämäntapa vie paljon enemmän rahaa kuin omani, kuten se on aina vienyt, niin en minä ala miehen kulutuksesta puolta maksamaan. Maksan puolet siitä miten muutoinkin eläisin ja toinen maksakoon itse ne täysin ylimääräiset kulunsa.

Tässä ei edellenkään ole ollut kyse siitä, etteikö mies maksaisi omia kulujaan. Onko ymmärryksessä vikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei edellenkään ole ollut kyse siitä, etteikö mies maksaisi omia kulujaan. Onko ymmärryksessä vikaa?

Sinulla on ilmeisesti vihanhallinassa vikaa. Mene kursseille.

• Anonyymi

No jos noin niin onko vaikeaa sanoa etten pidä siitä paikasta voidaanko mennä jonnekin muualle? Vai etkö sano sitä siksi että mues saa sit maksaa kun itse ehdotti? Sulla on kumma asenne tähän asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos noin niin onko vaikeaa sanoa etten pidä siitä paikasta voidaanko mennä jonnekin muualle? Vai etkö sano sitä siksi että mues saa sit maksaa kun itse ehdotti? Sulla on kumma asenne tähän asiaan.

Sehän onkin aina hyvä idea todeta jyrkästi, että "ei käy!", jos toinen ehdottomasti haluaisi jotakin. Aika moni tekee kaikenlaista toisen mieliksi - menee vaikkapa ravintolaan, joka ei itseä kiinnosta. Sitä virhettä tosin tuskin tekee toistamiseen, jos siitä joutuu vielä maksamaankin. Sellasta se elämä on, toisinaan oppii kantapään kautta ja joutuu maksamaan oppirahoja.

• Anonyymi

Se, joka kutsuu, maksaa.

• Anonyymi

Siksi en koskaan kutsu naista treffeille. Nainen saa lähestyä minua. Toki jos ollaan päädytty jo suhteeseen niin tilanne on aivan toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi en koskaan kutsu naista treffeille. Nainen saa lähestyä minua. Toki jos ollaan päädytty jo suhteeseen niin tilanne on aivan toinen.

Nainen on maskuliinisessa roolissa jos kutsuu miehen treffeille. Mies käyttäytyy aika feminiinisesti tuolloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on maskuliinisessa roolissa jos kutsuu miehen treffeille. Mies käyttäytyy aika feminiinisesti tuolloin.

Sivuhuomautus vain, että Suomessa miehet onkin kasvatettu feminiineiksi. He odottavat naisten lähestyvän, maksavan treffeillä ja heillä on päänsärkyä kun pitäisi seksiä olla. Ei ihme, että Suomessa on paljon sinkkuja.

• Anonyymi

Mielellään miehenä maksan vaikka kaiken, sehän on vain elämiseen tarkoitettua rahaa. Tärkeintä on ihmis-suhteet ja tietysti tilanne pitää olla niin selkeä ettei tarvitse kysyä: Onko nämä treffit 😊

• Anonyymi

"tietysti tilanne pitää olla niin selkeä ettei tarvitse kysyä: Onko nämä treffit"

Tuo on niin totta. Olen onnistunut parikin kertaa elämässäni joutumaan treffeille, joista en tiennyt niiden olevan treffit. Kannattaa todellakin ilmaista tuo asia selvästi 😆.

• Anonyymi

Luultavasti tuskin yksikään mies naista treffeille kutsuu edes jos ei ole varaa tai vähintään varautunut maksamaan treffit

• Mä en ajattelis niin, että tuossa on joku sääntö olemassa kuka milloinkin maksaa. Mutta toki se varmaan on miehen kohteliasta maksaa molempien jutut. Eri asia sitten jos on rahat tiukilla, eikä pysty maksamaan. Toinen juttu sitten, millä motivaatiolla on treffeille kutsuttu? Silläkö vain, että saa toisen maksamaan kaikkea mitä vaan kehtaa pyytää?

• Anonyymi

Ei oo olemassa mitään universaalia sääntöä, mutta kohteliaisuus ja tilannetaju on avainasemassa. Jos mies kutsuu treffeille ja maksaa, se voi olla ele, joka osoittaa kiinnostusta ja arvostusta – mutta sen ei pitäisi olla automaatio tai mikään velvollisuus.

Ja toi sun mainitsema motivaatio on myös tärkeä pointti. Jos joku lähtee treffeille vain siksi, että haluaa toisen maksavan kaiken, se on aika epäreilua. Treffien pitäis olla kahdenvälinen juttu, jossa molemmat tuo panoksensa mukaan – oli se sitten rahallista, henkistä tai molempia.

Jos rahatilanne on tiukka, voi aina miettiä jotain edullisempaa treffivaihtoehtoa ja olla siitä rehellinen. Se, miten toinen suhtautuu, kertoo paljon siitä, millainen ihminen hän on. Tässä hommassa vilpittömyys ja avoimuus vie pitkälle. 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo olemassa mitään universaalia sääntöä, mutta kohteliaisuus ja tilannetaju on avainasemassa. Jos mies kutsuu treffeille ja maksaa, se voi olla ele, joka osoittaa kiinnostusta ja arvostusta – mutta sen ei pitäisi olla automaatio tai mikään velvollisuus.

Ja toi sun mainitsema motivaatio on myös tärkeä pointti. Jos joku lähtee treffeille vain siksi, että haluaa toisen maksavan kaiken, se on aika epäreilua. Treffien pitäis olla kahdenvälinen juttu, jossa molemmat tuo panoksensa mukaan – oli se sitten rahallista, henkistä tai molempia.

Jos rahatilanne on tiukka, voi aina miettiä jotain edullisempaa treffivaihtoehtoa ja olla siitä rehellinen. Se, miten toinen suhtautuu, kertoo paljon siitä, millainen ihminen hän on. Tässä hommassa vilpittömyys ja avoimuus vie pitkälle. 👌

Just näin. Näin sen pitäis mennä.

• Anonyymi

Bro, kyl se on niin et jos äijä kutsuu mimmin messiin, nii tottakai sen pitää olla valmis maksaa. Se on niinku osa sitä peliä, tiiätsä? Mut hei, jos mimmi vaan odottaa et sä aina heität massii pöytään, eikä ikin ees tarjoo takas, nii se on vähän sniiduilua. Kumminki, respect menee sille, et hommat skulaa molemmin puolin. Ei kukaan haluu olla se ainoo sponsori, bro. Fakta

• Anonyymi

Suomeen muuttanut venäläinen nainen pitää itsestään selvänä miehen tarjoavan kaiken, kuten heidän maassa on tapana.
      Heidän kun on helppo tainnuttaa suomimies.

• Kyllä, se on se venäläinen mentaliteetti, mikä voi tulla suomipojalle yllätyksenä. Paras olla paksu lompakko ja näyttää että ei nuukaile. Sitä ne arvostaa. Luulis arvostavan kenen tahansa, jos sellaisia ravintolaillallisia makselis toiselle. Koettu tämäkin.

• mustasusi kirjoitti:

Kyllä, se on se venäläinen mentaliteetti, mikä voi tulla suomipojalle yllätyksenä. Paras olla paksu lompakko ja näyttää että ei nuukaile. Sitä ne arvostaa. Luulis arvostavan kenen tahansa, jos sellaisia ravintolaillallisia makselis toiselle. Koettu tämäkin.

Vähän nyt kyllä liikaa yleistät että tollei on asia 😠

• originalpieninainen kirjoitti:

No perustin vain yhteen kokemukseeni tämän mistä kerroin. Olen seurustellut sellaisen kanssa. On niitä varmasti muunkinlaisia sitten.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Asuit vaan psio ota nyt ihan rauhas.

• originalpieninainen kirjoitti:

Eikä se silloin ollut mulle suuri ongelma maksella, kun siitä oli iloa itsellenikin.

• Anonyymi kirjoitti:

Asuit vaan psio ota nyt ihan rauhas.

Että siis mitä yritit sanoa? 🤫

• Anonyymi

Minä en voi ymmärtää sellaista suhtautumista et onpi mies tai nainen, niin hän ajattelee aina omistavansa ne rahat niin tiukasti ja henkilökohtaisesti, ettei niitä luovuttaisi muille ihmisille, ihan kuin olisi elämän ja kuoleman asia. Jopa keskituloinen voi maksaa vaikka kaiken huoletta, eikä jää harmittamaan mikään tuollaisessa vähäpätöisessä raha-asiassa.

• Anonyymi

Treffailu on aika kallista. Kyllä miehenä on tunne, että pitää maksaa ja maksankin. Parisuhteessa vähän enemmän vaihtelua.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Se joka kutsuu, tarjoaa. Ehkä joku röyhkeä huijari toteais laskun nähtyään jotta: Mulla jäi lompakko kotiin! Maksa sä!

• Anonyymi

Riippuu ihan keitä ne 2 ovat. Ja voi aina sopia etukäteen

• Anonyymi

Ei todellakaan. Ei tulisi edes mieleen että mies maksaisi. Siinä taas yksi hyvä syy olla käymättä treffeillä kun ei ole varaa kertakaikkiaan.🤷‍♀️

• Anonyymi

Isi ja isin vaimo riitelee aina ja se harmittaa välillä mä en pysty isin vaimon takia käydä kakalla😭😭😭😭😭

• Anonyymi

Tottakai kun on maksullinen. Hölmö.

• Anonyymi

Pappa betalar

• Anonyymi

Pappa är död

• Anonyymi

Voi ja ylleensä odottakin että mies käyttäytyy nöin.
      (poikeuksena on Rikkaat tai älykkäät naiset voi ajatella toisellakin tavalla jopa suuttua)
      Tietysti mies maksaa kaiken.
      Sehän on ihan perus tapa treffeillä.
      Miehen pihi luonne taad yleensö häötää seutan äkkiö pois..
      Rakksudessa jaetasn yleensö rahatkin.
      Toiki jos oot keskustellu naiselle ja näynen tietää jo luonteesi taloisasioissa tilanne täysin erilainen.
      Mut ylristi on hyvö tapa kun mies maksaa..
      Siksi monet naiset etsiikin rikkaita miehiä
      Miehellö rahat jörjestöö kaikki huvitukset ja nainenbtaas tarjoilee jotakin muutaa aivan ihanaa..
      Köyhien miedtrn pitöä saada talous kuntoo siyte vasta treffeille kun on rahas niit jörjestää...
      Ja pitää olla myös halu jakas asioita
      Sun rahat mun rahat jutut joisss mlmemat hoitas osansa onnistuu ja kestää harvoin pitköön yhdsä vasn tuler ongelmia jotka erottaa...

• Anonyymi

Sinä olet selvästi naisasianliiton puheenjohtaja tai vähintäänkin johtohahmoja. Hienosti edistät naisten sanomaa meille miehille. 🤣

• Anonyymi

Toki , nainenhan yleensä olettaa harvoin tietää .

• Anonyymi

Mä olen kaunis ja hoikka transnainen, jolta miehet haluaa seksiä. En ole ikinä maksanut treffeillä mitään ja olen ollut

• Anonyymi

kymmeniä kertoja treffeillä, luultavasti yli sata kertaa. Mun mielestä mies tarjoaa daamille ja daami tarjoaa sitten läheisyyttä, oon ehkä vähän vanhanaikainen, mutta miehet on tykänneet ja itsellänikin on usein miellyttävä ilta. Seksikin on miehistä useimmiten kivaa kun saavat olla herrasmiehenä kauniimmalle osapuolelle ja tuntevat olevansa miehiä :)

• Anonyymi

Tietenkin mies maksaa.

• Anonyymi

Joko puoliksi tai sitten se, joka kutsuu, maksaa. Oli mies tai nainen.

• Anonyymi

Yleensä maksan kaiken ja sitten meillä on seksiä. Haluaisin uskoa, että maksamisella ja seksillä ei ole yhteyttä, mutta en pahastu, vaikka olisikin.

Joskus pyydän laskun puoliksi, ihan vain nähdäkseni reaktion. Kyllä tämä kuuluu toiseen tutustumiseen, että selvittää miten hän reagoi tilanteessa. Joku maksaa kiltisti, toinen alkaa sähistä. Toisten treffien kohdalla voi saada palkkion: tykkään viedä sitten hienompaan paikkaan ja maksaa kaiken.

• Anonyymi

Tuota kutsutaan manipuloinniksi. Mikä tarve sulla on testata miten nainen reagoi laskun puolitukseen?

• Anonyymi

Aika helppoja naisia treffailet jos syöminen riittää avaamaan haarat.

• Anonyymi

Minua on mies hyväksikäyttänyt taloudellisesti, joten kyllä noita pas koja ukkoja löytyy. En väen vängällä tuppaudu maksamaan, mutta kyllä mä nykyään katon aika saatanan tarkkaan miten ne ukot käyttäytyy rahansa kanssa. Jos ei massia löydy, se on förbi heti siinä. Omat rahat ja omat luvat.

• Anonyymi

Edelleenkään ei ole kyse ollut siitä, etteikö mies maksa omia kulujaan. Lueppas pälli tämä keskustelu uudestaan läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkään ei ole kyse ollut siitä, etteikö mies maksa omia kulujaan. Lueppas pälli tämä keskustelu uudestaan läpi.

Luehan hänen laittama vastaus vähän paremmin, asia ei kohdistunut suhun vaan hän kertoi oman empiirisen kokemuksensa.
        -sivusta

• Anonyymi

Naisethan tykkää yllätyksistä. Mitä jos mies ei perinteisesti ja oletetusti maksaiskaan vaan lähettäis naisen rahoilla kunnon seikkailulle. Jokin pidennetty viikonloppu tasokkaissa paikoissa ja tapahtumissa. Ei mietittäis rahaa vaan annettais vaan hetken viedä mukanaan.

• Anonyymi

En todellakaan lähtisi! Kyseinen Don Juan saa seikkailla ihan issekseen tai muiden naisten kanssa tuollaisia.

• Anonyymi

Mulla on rahalle parempakin käyttöä, joten ei kiitos. En lähtisi tuollaiseen miehenkään rahoilla, jollen sitten tiedä, että a) hänellä on oikeasti varaa ja b) hän todellakin haluaa maksaa.

• Anonyymi

Jos nainen pihistelee rahoistaan niin näkee ainakin heti ettei arvosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun nähdäkseni on ihan eri asia pihistellä, kuin olla tuhlaamatta kaikkea turhuuteen. Huominenkin tulee ja huomennakin pitää syödä ja maksaa vuokra. Toki eri juttu, jos sulle kelpaa vain miljonäärit.

• Anonyymi

Haluat että nainen tuntee olonsa äidiksi ja sinut pojakseen? Tuollainen tappaa vähätkin halut ja naisesta tulee nalkuttava nainen. Samalla kun nainen järjestäisi tuollaista, maksaisi AIKUISEN miehen matkan, menettää hän kunnioituksen mieheen. Vaikka olisi loputtomat rahavarat, tästä syystä nainen ei tuota tee. Kokeile toki kuinka nainen muuttuu maskuliiniseen rooliin ja mies feminiiniseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen näyttää arvostuksen miehelle se miten hän kohtelee ja kannustaa miestä. Toisin kuin Maskuliininen mies joka osoittaa arvostuksen teoilla ja tarjoamalla. Nainen vastaanottaa. Ei munasolutkaan jahtaa vaan siittiöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikkia yli 18vee tissi-imeväisiä tarvitse arvostaakaan tuolla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen näyttää arvostuksen miehelle se miten hän kohtelee ja kannustaa miestä. Toisin kuin Maskuliininen mies joka osoittaa arvostuksen teoilla ja tarjoamalla. Nainen vastaanottaa. Ei munasolutkaan jahtaa vaan siittiöt.

Kuulostaa siltä, että siittiölläkin on isommat aivot kuin eräällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sulla ole muuta tarjottavaa naiselle kuin siittiöt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siittiöt ei elä kauan ilman munasolujen lämpöä ja kykyä vastaanottaa 🫢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siittiöt ei elä kauan ilman munasolujen lämpöä ja kykyä vastaanottaa 🫢

Ei se munasolukaan kauaa itsekseen elä.

• Anonyymi

Ymmärsinkö oikein, että munasolu on passiivinen ja siittiösolu aktiivinen. Sen takia miehen pitää tehdä ja maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat että nainen tuntee olonsa äidiksi ja sinut pojakseen? Tuollainen tappaa vähätkin halut ja naisesta tulee nalkuttava nainen. Samalla kun nainen järjestäisi tuollaista, maksaisi AIKUISEN miehen matkan, menettää hän kunnioituksen mieheen. Vaikka olisi loputtomat rahavarat, tästä syystä nainen ei tuota tee. Kokeile toki kuinka nainen muuttuu maskuliiniseen rooliin ja mies feminiiniseen.

Turhaan siinä länkytät. Voit käydä tyttönen niiden sokeri isien kanssa syömässä vaikka jokapäivä. 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan siinä länkytät. Voit käydä tyttönen niiden sokeri isien kanssa syömässä vaikka jokapäivä. 🤣🤣

Kaikki naiset eivät harrasta sugar daddyjä joten ilmeisesti olet todella suppea kokemusmaailmaltasi tai jonkinasteinen psyko joka tykkää trollata ja saa siitä kiksit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kateellinen sokeri-isille, kun heillä on millä tarjota. Voi pientä poikasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siittiöillä on erittäin fiksu mentaliteetti. Ne tietävät tasan tarkkaan mitä kuuluu tehdä 🤪

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kateellinen sokeri-isille, kun heillä on millä tarjota. Voi pientä poikasta.

En ole. Kannustin sinua juuri etsimään sokeri isukin jostain. Minä en ole sellainen.

• Anonyymi

Kyllä voi. Ei kotiin telleilta vierailtakaan peritä maksua!

• Anonyymi

Minusta se maksaa, joka kutsuu.

Jos kutsun miehen syömään luokseni, en lämää laskua ruoka-aineksista pöytään ruokailun jälkeen tietenkään. Minä tarjoan.

Jos kutsun miehen syömään paikalliseen burgeripaikkaan, olen valmis myös maksamaan molempien ruokailun.

Tai sitten mennään syömään ulos yhteisymmärryksessä ja maksetaan puoliksi. Tai ostetaan yhdessä ruoka-ainekset ja kokataan yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta se maksaa, joka kutsuu.

Jos kutsun miehen syömään luokseni, en lämää laskua ruoka-aineksista pöytään ruokailun jälkeen tietenkään. Minä tarjoan.

Jos kutsun miehen syömään paikalliseen burgeripaikkaan, olen valmis myös maksamaan molempien ruokailun.

Tai sitten mennään syömään ulos yhteisymmärryksessä ja maksetaan puoliksi. Tai ostetaan yhdessä ruoka-ainekset ja kokataan yhdessä.

Olet vähän typerä. Yhteisymmärryksessä sinne treffeille yleensä mennäänkin. Ja siinä kohtaa nainen on vielä täysin tuntematon, joten ihan luonnollista, että molemmat maksaa omat kulunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vähän typerä. Yhteisymmärryksessä sinne treffeille yleensä mennäänkin. Ja siinä kohtaa nainen on vielä täysin tuntematon, joten ihan luonnollista, että molemmat maksaa omat kulunsa.

Mä ainakin voin ihan hyvin syödä kotonakin. En lähde ravintolaan, jos siitä pitäisi maksaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ainakin voin ihan hyvin syödä kotonakin. En lähde ravintolaan, jos siitä pitäisi maksaa.

Pysy vain siellä kotonasi peräkammarintyttö.
        🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy vain siellä kotonasi peräkammarintyttö.
        🤣🤣🤣

Olen pahoillani, jos sun elämässäsi ei ole muita paikkoja joihin voit kotoasi lähteä, kuin ravintola.

• Anonyymi

Pitää maksaa ehdottomasti. Muussa tapauksessa mies on itsekäs pihi ja ei kiitos!

• Anonyymi

Komppaan tätä. Jos ei mies maksa treffeillä niin antaa aika konnamaisen kuvan itsestään. Ei ansaitse naisen kunnioitusta. Raha ei ole se pointti vaan se kunnioituksen/arvostuksen osoitus. Herrasmies on herrasmies,ja toimet sen mukaiset.🤷‍♀️

• Anonyymi

Samaa mieltä. On noloa miehelle Jos ei pysty perheestä pitämään huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäänkuin ravintolaillan maksaminen kertoisi tuosta yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan tätä. Jos ei mies maksa treffeillä niin antaa aika konnamaisen kuvan itsestään. Ei ansaitse naisen kunnioitusta. Raha ei ole se pointti vaan se kunnioituksen/arvostuksen osoitus. Herrasmies on herrasmies,ja toimet sen mukaiset.🤷‍♀️

Juuri noin! Yleensä varattomat miehet pitää naisia moukkamaisina jos nainen toivoo herrasmiehen käytöstä. Mies vaikuttaa todella feminiiniseltä jos ikinä ottaa tai pyytää naiselta rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäänkuin ravintolaillan maksaminen kertoisi tuosta yhtään mitään.

Kyllä se kertoo miehen luonteesta kaiken riittävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kertoo. Pihi ukko ei ole tarpeeksi kiinnostunut saati herrasmies. Ei jatkoon.👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei oikeastaan, eikä sillä luonteella muutenkaan ketään elätetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kertoo. Pihi ukko ei ole tarpeeksi kiinnostunut saati herrasmies. Ei jatkoon.👎🤷‍♀️

Pihimmällä tuppaa kuitenkin yleensä olemaan parempi elatuskyky kuin tuhlarilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pihimmällä tuppaa kuitenkin yleensä olemaan parempi elatuskyky kuin tuhlarilla.

Elättää ei tarvii ja jos tuhlaamista on tarjota leidilleen illallinen,niin pitäkööt tunkkinsa🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elättää ei tarvii ja jos tuhlaamista on tarjota leidilleen illallinen,niin pitäkööt tunkkinsa🤷‍♀️

Kun endin on vetänyt luottokortit tappiin treffailemalla, niin sitten on hyvä aloittaa yhteiselämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle ja sadalle muulle ennen sua. Onnea velkakasasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle ja sadalle muulle ennen sua. Onnea velkakasasta.

Onpa sinulla outo asenne. Koet itsesi uhriksi,et ritariksi. Omapahan on onnettomuutesi🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa sinulla outo asenne. Koet itsesi uhriksi,et ritariksi. Omapahan on onnettomuutesi🤷‍♀️

Harvemmin niitä naispuolisia ritareita tulee vastaan. Se on ihan totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauheeta negaa pelkoa/ja piruja seinille. Et ole herrasmies/et siksi pointtiani ymmärtänyt.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauheeta negaa pelkoa/ja piruja seinille. Et ole herrasmies/et siksi pointtiani ymmärtänyt.🤷‍♀️

Ei lainkaan pelkoa. Pelkkää kylmää faktaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin niitä naispuolisia ritareita tulee vastaan. Se on ihan totta.

Naisen ei tarvii olla ritari. Nainen on nainen ja miehen kuuluu olla miehen mittainen. Mutta eihän teistä raasurääpäleistä siihen ole. Naisilta kyllä vaaditte sitä jatätä. Ulkonäköä ,nuoruutta ja jalkojen levittelyä. Mutta itse teistä ei ole mitään antamaan. Vaaditaan vaan suu vaahdossa itseä säälitellen kun ette ole miehiä ensinkään. Olette pelkkiä vinkuvia kumiankkoja👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen ei tarvii olla ritari. Nainen on nainen ja miehen kuuluu olla miehen mittainen. Mutta eihän teistä raasurääpäleistä siihen ole. Naisilta kyllä vaaditte sitä jatätä. Ulkonäköä ,nuoruutta ja jalkojen levittelyä. Mutta itse teistä ei ole mitään antamaan. Vaaditaan vaan suu vaahdossa itseä säälitellen kun ette ole miehiä ensinkään. Olette pelkkiä vinkuvia kumiankkoja👎🤷‍♀️

Minä nyt satun olemaan nainen, eli turhaan mulle vingut omaa tyhmyyttäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teistä ei olisi edes rintamalle suomea puolustamaan. Pää naisten kainalossa nyyhkisitte kun pelottaa. Vaatisitte tasaarvoa joka tasaarvo olisi että voisitte jäädä kotiin nyyhkyttämään. On siinä meillä miehet👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teistä ei olisi edes rintamalle suomea puolustamaan. Pää naisten kainalossa nyyhkisitte kun pelottaa. Vaatisitte tasaarvoa joka tasaarvo olisi että voisitte jäädä kotiin nyyhkyttämään. On siinä meillä miehet👎🤷‍♀️

Mä olen kyllä intin käynyt, vapaaehtoisena. Se tosin on ihan totta, että tällä palveluspaikalka ha sotilasarvolla en olisi siellä eturivissä ensimmäisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei oikeastaan, eikä sillä luonteella muutenkaan ketään elätetä.

Kyllä kertoo. Luonne ja tavat näkee aivan tapailun alussa ja sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kertoo. Luonne ja tavat näkee aivan tapailun alussa ja sen jälkeen.

Ei se kerro yhtään mistään. Ihminen voi olla luonteeltaan täysi k.pää ja silti maksaa. Motiivi on olennaisempaa kuin itse teko.

• Anonyymi

Jos nainen ei voi tienaamillaan rahoilla maksaa omia kulujaan niin hän on ahne ja ei kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vattu miten seniilejä naiset on. Huuuhhhu. 🤣🤣🤣 tutustumisvaiheessa nainen on vielä täysin tuntematon vieras ihminen, eikö siinä kohtaa ole kyse mistään perheen elättämisestä. Treffailu vaiheessa vasta etsitään sitä oikeaa henkilöä ja treffikwrtoja saattaa olla satoja ennenku löytyy se oikea. Ihan luonnollista ja ymmärrettävää, että toisilleen täysin tuntemattomat ihmiset maksaa omat kulunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen ei voi tienaamillaan rahoilla maksaa omia kulujaan niin hän on ahne ja ei kiitos.

Jos maksan itse, niin jätän sitten väliin kaiken sellaisen, jota en itse halua ehdottomasti tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin! Yleensä varattomat miehet pitää naisia moukkamaisina jos nainen toivoo herrasmiehen käytöstä. Mies vaikuttaa todella feminiiniseltä jos ikinä ottaa tai pyytää naiselta rahaa.

Seniili naikkosella on ymmärryksessä vikaa. Mies ei ole ottanut tai pyytänyt missään vaiheessa naiselta rahaa. Vaan toisilleen täysin tuntemattomat tutustumusvaiheessa olevat ihmiset maksavat treffeillä omat kahvinsa ym. kulut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vattu miten seniilejä naiset on. Huuuhhhu. 🤣🤣🤣 tutustumisvaiheessa nainen on vielä täysin tuntematon vieras ihminen, eikö siinä kohtaa ole kyse mistään perheen elättämisestä. Treffailu vaiheessa vasta etsitään sitä oikeaa henkilöä ja treffikwrtoja saattaa olla satoja ennenku löytyy se oikea. Ihan luonnollista ja ymmärrettävää, että toisilleen täysin tuntemattomat ihmiset maksaa omat kulunsa.

Jos miehille on väliä miltä nainen näyttää ulkoisesti, kuinka kaunis on, miten paljon painaa, miten viehättävä ja seksikäs nainen on ja on valmis levittämään jalkansa. Naiselle on väliä myös minkälainen mies on. Onko antelias vai pihi. Jos nainen levittää jalkansa on aina mahdollisuus tulla raskaaksi. Totta kai nainen skannaa myös miestä . Jos et kestä sitä keskity itsesi kehittämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pelkää kyllä nainen omat kulut maksaa. Mutta toisia treffejä ei tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seniili naikkosella on ymmärryksessä vikaa. Mies ei ole ottanut tai pyytänyt missään vaiheessa naiselta rahaa. Vaan toisilleen täysin tuntemattomat tutustumusvaiheessa olevat ihmiset maksavat treffeillä omat kahvinsa ym. kulut.

Herrasmies mies vie naisen treffeille ei toisinpäin. Mies hakee naisen kotoa ja tarjoaa jos kutsuu syömään.

• Anonyymi

Oletko noin köyhä? Et sä muuten täällä haukkuisi naisia. Olet epävarma itsestäsi. Hyvinvoiva ihminen ei gauku noin muita.

• Anonyymi

Mikäs mies on kun olettaa ja odottaa että nainen tuosta vaan levittäisi jalkansa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkää ole menossa puolustamaan maata minkä typerät suomi naiset on pilannut n*ee*ke*reillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos maksan itse, niin jätän sitten väliin kaiken sellaisen, jota en itse halua ehdottomasti tehdä.

Se on ihan Ok. Vapaaehtoisesti sinne treffeille mennäänkin. Jos ilmainen kahvi on motivaattorina siinä niin parempikin niin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pelkää kyllä nainen omat kulut maksaa. Mutta toisia treffejä ei tule.

Ei tule ensimmäisiäkään treffejä. Etsi sokeri iskä jostain muualta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule ensimmäisiäkään treffejä. Etsi sokeri iskä jostain muualta.

Eikö meidän just pitänyt puolittaa laskut. Ja kun siihen nainen vihdoin suostuu niin sitten kädet puuskassa mökötetään nurkassa 🤣🤣🤣🤣 Mikään ei ole hyvä. Mistä sun kiukuttelu johtuu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkää ole menossa puolustamaan maata minkä typerät suomi naiset on pilannut n*ee*ke*reillä.

Jäitkö lapsena vaille rakkautta ja äidin syliä, kun kannat kaikille naisille noin paljon vihaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos miehille on väliä miltä nainen näyttää ulkoisesti, kuinka kaunis on, miten paljon painaa, miten viehättävä ja seksikäs nainen on ja on valmis levittämään jalkansa. Naiselle on väliä myös minkälainen mies on. Onko antelias vai pihi. Jos nainen levittää jalkansa on aina mahdollisuus tulla raskaaksi. Totta kai nainen skannaa myös miestä . Jos et kestä sitä keskity itsesi kehittämiseen.

Kukaan ei ole pyytänyt sinua levittämään jalkojasi. Sinulta se tuntuu tapahtuvan automaatiolla, koska vaikutat aika typerältä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jäitkö lapsena vaille rakkautta ja äidin syliä, kun kannat kaikille naisille noin paljon vihaa?

Äiti ei ottanut syliin, koska en tarjonnut hänelle aamukahvia sänkyyn. Kehui isääni herrasmieheksi samalla, kun itkin yksin lattialla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan Ok. Vapaaehtoisesti sinne treffeille mennäänkin. Jos ilmainen kahvi on motivaattorina siinä niin parempikin niin.

Juurihan totesin, että "jätän sitten väliin kaiken sellaisen, jota en itse halua ehdottomasti tehdä". Kaikki ravintolat ja kahvittelut ymv. kuuluvat asioihin, joita EN erityisemmin halua tehdä, oli ilmaista tai ei. Eli jos mun täytyy vielä maksaakin, niin jätän väliin kaiken tuollaisen typerän ja itseäni kiinnostamattoman.

Treffeille lähden ihan mielelläni, mutta jos MIES hinkuu johonkin ravintoloihin ja kahviloihin, niin hän sitten maksaa sen lystin, sillä minä EN niihin halua. Voin toki istua ihan vain seurana, syömättä ja juomatta yhtään mitään, jotta herra maksaa sitten vain omat puputuksensa, vaikka se on toki myös paska vaihtoehto. Joutua nyt raahatuksi johonkin ravintolaan täysin tyhjänpäiten, mutta ei sentään tarvitse vielä maksaakin moisesta..

• Anonyymi

Minun mielestäni tasa-arvo tässä maksu asiassakin eli molemmat maksaa omat laskunsa.
      Mutta jos jos jompi kumpi haluaa ehdottomasti yksi maksaa molemmat niin mikäs siinä.
      Ajatellaan vaikka että mies on työtön ja nainen on varakas yrittäjä niin ei tuossa nyt paljoa ole neuvotteluista kumpi maksaa. Nykypäivänä pitää pystyä tuostakin asiasta keskustelemaan. Mies voi vaikka sanoa että mennäänkö treffeille ihan vaan johonkin rantaan istumaan kun ei ole rahaa. Rehellisyys maan perii.

• Anonyymi

Outoa tasa-arvoa minusta, jos kutsuja ei ole varautunut myös maksamaan. Minä en ikinä kutsuisi ketään johonkin itse maksamaan, vain koska oli niin tyhmä, että suostui. Ei tule toisia treffejä, jos kutsuu johonkin maksulliseen juttuun, eikä sitten edes maksa sitä. Jollei ole varaa maksaa, niin keksii sitten jotain kokonaan ilmaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoa tasa-arvoa minusta, jos kutsuja ei ole varautunut myös maksamaan. Minä en ikinä kutsuisi ketään johonkin itse maksamaan, vain koska oli niin tyhmä, että suostui. Ei tule toisia treffejä, jos kutsuu johonkin maksulliseen juttuun, eikä sitten edes maksa sitä. Jollei ole varaa maksaa, niin keksii sitten jotain kokonaan ilmaista

Samaa mieltä👍 Herrasmies ei ikinä pyydä naiselta rahaa!

• Anonyymi

Nainen ja mies ei ole tasa-arvoisia monessakaan asiassa. On outoa että tuo tasa arvo kortti pitää vetää kuin tekosyynä ettei miehen tarvitsisi maksaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä nainenkaan, jos on itse kutsunut. Minähän olen siis nainen ja todellakin oletan maksavani, jos olen itse kutsujana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ja mies ei ole tasa-arvoisia monessakaan asiassa. On outoa että tuo tasa arvo kortti pitää vetää kuin tekosyynä ettei miehen tarvitsisi maksaa

"On outoa että tuo tasa arvo kortti pitää vetää kuin tekosyynä ettei miehen tarvitsisi maksaa"

Niinpä, varsinkin kun tuossa on sisään kirjoitettuna olettamana, että kaikki naiset ajattelisivat identtisesti. On myöskin naurettavaa yrittää sälyttää yhden naisen niskaan, jonkun toisen naisen tekemisiä, jota myöskin moni yrittää käyttää perusteluna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tietenkin jos naisen kutsuu treffeille niin silloin asia erikseen mutta jos minä pyytäisin naisen treffeille ja mulla ei olisi rahaa niin pyytäisin johonkin mikä ei maksa mitään. Ottaisin mukaan vaikka kahvia, pullaa tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä nainenkaan, jos on itse kutsunut. Minähän olen siis nainen ja todellakin oletan maksavani, jos olen itse kutsujana.

Juuri noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen kutsuu miehen treffeille roolit menee päinvastoin. Mies on silloin kaukana maskuliinisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa! No sitten on niin että minä miehenä maksan mutta nainen pysyy nyrkin ja hellan välissä.
        Minä käyn yksi iltaisin baareissa mutta nainen saa pysyä kotona vaikka siivoamassa ja pyykkäämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tietenkin jos naisen kutsuu treffeille niin silloin asia erikseen mutta jos minä pyytäisin naisen treffeille ja mulla ei olisi rahaa niin pyytäisin johonkin mikä ei maksa mitään. Ottaisin mukaan vaikka kahvia, pullaa tms.

Niinhän mä kai tossa totesinkin, että jollei ole rahaa, niin sitten pitää keksiä jotain ilmaista. Mikään ei minusta anna huonompaa kuvaa näppärämmin kuin ensiksi kutsua ja sitten olla tarjoamatta. Eikä kysymys ole siitä, ettenkö pysty maksamaan omaa osuuttani tai vaikka koko ravintolalaskua, jos tarve vaatii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa! No sitten on niin että minä miehenä maksan mutta nainen pysyy nyrkin ja hellan välissä.
        Minä käyn yksi iltaisin baareissa mutta nainen saa pysyä kotona vaikka siivoamassa ja pyykkäämässä.

Onnea valitsemallesi tielle. Kerron sulle että käyttäytymisesi ei ole tervettä jos haluat kontrollin nyrkin keinoin vastineeksi siitä jos maksat naiselle treffit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen kutsuu miehen treffeille roolit menee päinvastoin. Mies on silloin kaukana maskuliinisesta.

Minusta tuo ei liity asiaan mitenkään. Sinä tietenkin saat kokea asian noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo ei liity asiaan mitenkään. Sinä tietenkin saat kokea asian noin.

Vuosisatoja se on mennyt noin. Mies on määrätietoinen johtaja, joka hakee naisen treffeille ja huolehtii naisen turvallisuudesta. Vai pitäisikö naisen huolehtia miehen turvallisuudesta ja liehitellä miestä kuin mikäkin maskuliininen nainen? 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosisatoja se on mennyt noin. Mies on määrätietoinen johtaja, joka hakee naisen treffeille ja huolehtii naisen turvallisuudesta. Vai pitäisikö naisen huolehtia miehen turvallisuudesta ja liehitellä miestä kuin mikäkin maskuliininen nainen? 😄

Ei ole. Aina on ollut myös naisia, joilla on omaisuutta. Miehet eivät ole olleet sen kummempia johtajia, saati turvallisuusvastaavia.

Minä pidän ihan itse itseni parhaassa turvassa. En tarvitse siihen miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Aina on ollut myös naisia, joilla on omaisuutta. Miehet eivät ole olleet sen kummempia johtajia, saati turvallisuusvastaavia.

Tutustu historiaan ennen kuin vastaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustu historiaan ennen kuin vastaat

Samat sanat sinulle. Sinä todella tarvitset sitä historiaan tutustumista, jos kuvittelet kaikkien tai edes valtaosan miehistä olevan vaikkapa johtajia. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet todella ovat vastanneet turvallisuudesta. Naisen omaisuudella ei oo mitään tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet todella ovat vastanneet turvallisuudesta. Naisen omaisuudella ei oo mitään tekemistä.

Jotkut miehet ovat, mutta miehet yleisesti eivät ole. Valtaosa miehistäkin on sen "turvallisuuspalvelun" suojeluksessa ja suojelua vastaanottavia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Typerälle hupakolle ei vieläkään mene jakeluun, että se ei ole rahan pyytämistä naiselta jos molemmat toisilleen tuntemattomat ihmiset maksaa tutustumisvaiheessa omat kulunsa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Typerälle hupakolle ei vieläkään mene jakeluun, että se ei ole rahan pyytämistä naiselta jos molemmat toisilleen tuntemattomat ihmiset maksaa tutustumisvaiheessa omat kulunsa.

Au miten ihana herrasmies sä olet. Tässä naisellisella naisella noista kohteliaista sanoista punastuu posket oikein. Aviomiesmateriaalia erityisesti tuo sanomasi "typerä hupakko".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut ihan höpötä. Justiinsa olet länkyttänyt, että nainen ei kutsu ikinä miestä treffeille, koska silloin kokisi miehen feminiiniseksi. tällä matematiikalla et maksa ikinä mistään mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ihmeen tynnyrissä elät? Ihan oudon suppeat kuvitelmat sinulla.

• Anonyymi

No mun ei ole koskaan tarvinnut ketään kutsua. Enkä ole kutsunut.Kutsujat on ihan muita. Eikäpä kukaan ole koskaan maksamatta jättänyt jos olen mukaan lähtenyt. Ärsyttää vaan nämä tikusta riitaa vääntävät. Kyllä he sydämmessään tietävät miksi märisevät. Ja se syy ei ole muissa kuin heissä itsessään.🤷‍♀️

• Anonyymi

Kutsuisit joskus. Vastavuoroisuutta. Ei voi aina olla vain se ottava osapuoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutsuisit joskus. Vastavuoroisuutta. Ei voi aina olla vain se ottava osapuoli.

Kun mun ei tarvii. En kaipaa kenenkään kutsuja mutta joskus kohtelias kun olen,otan kutsun vastaan. En itsekkäästi. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mun ei tarvii. En kaipaa kenenkään kutsuja mutta joskus kohtelias kun olen,otan kutsun vastaan. En itsekkäästi. 🤷‍♀️

Ollaan sitten hyvin erilaisia. Minä aina mieluummin annan toisille kuin vastaanotan heiltä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan sitten hyvin erilaisia. Minä aina mieluummin annan toisille kuin vastaanotan heiltä mitään.

Oletpa ihana ihminen. Minä en sitten mielestäsi ole? Kiitos ja hei. Mulla on ' hyväntekeväisyys ' treffit nyt. Enkä vaadi ketään maksamaan. Ihan omat rahatkin siihen on,muttaherrasmies ei ota,hän vaatii saada maksaa.🤷‍♀️

• Anonyymi

Ainoa joka voi olettaa miehen maksavan kaiken on huorrrra.

• Anonyymi

Herrasmies ei anna naisen ikinä maksaa, jos pyytää naisen treffeille.

• Anonyymi

Miehenä puolustan tässä naisia. Voitko noin pahoin, kun haukut naisia noin.

• Anonyymi

Maskuliininen mies ei ikinä nimittele naista noin👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herrasmies ei anna naisen ikinä maksaa, jos pyytää naisen treffeille.

Kaikkee ne huorrrrrat yrittää, jotta saisi miehen maksamaan. Hyi hitto, kiinnostus lopahtaa aina, kun tuollaisia tapaa.

• Anonyymi
        UUSI

Itse ole pyylevä ja koska faktoja ei saa sanoa, niin käytän ilmausta "tykkäät vain herkutella"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehenä puolustan tässä naisia. Voitko noin pahoin, kun haukut naisia noin.

Mitä ritaria beetta puppelipoika leikit? Vai oletko miehenä esiintyvä nainen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkee ne huorrrrrat yrittää, jotta saisi miehen maksamaan. Hyi hitto, kiinnostus lopahtaa aina, kun tuollaisia tapaa.

Tuo on tapa pitää kaltaisesi loitolla 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noiden naisten tarvitse mitään yrittää, miehet menee lompakko auki suoraan tuollaiseen paikkaan missä noita naisia tapaa haarat levällään ilman treffejä ravintolassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ritaria beetta puppelipoika leikit? Vai oletko miehenä esiintyvä nainen?

Mähän olen ritari 🫅🐴😜

• Anonyymi

Jos miehen pitää maksaa niin sehän olis ihan sama sitten kun mentäis heti panemaan ja naiselle maksaisi vaikka viiskymppiä panon jälkeen. Tulis halvemmaksi.

• Anonyymi

Kyse ei ole seksityötä tekevistä naisista tässä ketjussa. On kunnia ja ilo saada nainen treffeille ja tarjota hänelle ruokaa. Kyse on treffeistä ravintolassa ei seksin harrastamisesta.

• Anonyymi

Suosittelen menemään suoraan jonnekin muualle ja käyttämään rahat itsesi viihdyttämiseen kuin viemään naista treffeille.

• Anonyymi
        UUSI

Et sä saa viidelläkympillä kun joltakin pubiruusulta.
        T: alalla työskentelevä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä saa viidelläkympillä kun joltakin pubiruusulta.
        T: alalla työskentelevä

Kahvikuppi riittää. 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kahvikuppi riittää. 🤭

Tarkoitat kai kaljatuoppia. Eivät pubiruusut mitään kahvia halua.

• Anonyymi

Voin todella, jälkkärin tarjoan

• Anonyymi

Olettaisin itse maksavani oman osuuteni, kun luultavasti järjestelyistä sovittaisiin kuitenkin yhdessä. Jos tekeminen olisi yllätys, olisi se hyvä olla vasta vähän myöhemmin, kun kumpikin tietäisi toisesta enemmän ja luultavasti osaisi yllättää toisen mieleisellä tavalla.

• Anonyymi

Paneminenhan se kuitenkin molempien mielessä kun treffeille mennään, eikö vaan.
        Miksi pitkittää tällaisilla turhilla ravintolakäynneillä, suoraan van jyystämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitkittää tällaisilla turhilla ravintolakäynneillä, suoraan van jyystämään.

..vai onko muka sellaisia miehiä että "ei, ei minua kiinnosta paneskelu, kunhan vaan tarjoan naiselle ravintola-illan, hah #ittu mitä skeidaa.
        Ei muuta kun melaa mekkoon ja sen jälkeen jääkaapille hk-blöötä nauttimaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos etsii aviomiestä haarat kiinni. Kyllä sieltä karsiutuu vain panemisen perässä olevat.

• Anonyymi

Ei voi ensitreffeillä eikä seuraavillakaan. Jos on seurusteltu jo jonkin aikaa ja mies haluaa viedä ulos syömään treffeille, voi ehkä olettaa. Minusta on luontevaa maksaa itse.

• Anonyymi
        UUSI

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Eiköhän se ole tapauskohtaista siinä missä kaikki muukin. Yleensä on tapana etsiä pitempi aikaiseen suhteeseen vastaavassa taloustilanteessa olevaa jolloin eivät muodostu ongelmaksi kulutustottumusten eroavaisuudet.

• Anonyymi
        UUSI

Rakkaus kun ei katso onko molemmilla samanlaiset tulot ja varallisuus.

• Anonyymi
        UUSI

Eli Tinderiinkin kannattaa laittaa ehdottomasti varallisuus pointti.
        Olipa vaikka kuinka ihana ja kiinnostava niin hänet hylätään jos ei ole samanlainen varallisuus ja tulot.

• Anonyymi
      UUSI

Luin näitä kom, sääli , on kyllä matalaohtasta tekstiä. Nimittelyä, rahasta kiinni pitämistä vaikka vain lantista olis kyse. Miehille sanon tuolla tyylillä ette saa ketään ettekä mitään. Jos olisin nainen, miettisin kahdesti useimpien kom läheisyyteen menemistä. 10 v ilman, mutta tuollaista en sanos naiselle ikinä. Kukin tarjoo tyylillään ja pyytää, mutta lop tulos on sit sen näköinenkin. Mieti ennen tekoa. Voikaa hyvin.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt eletään vuotta 2025. Molemmat maksaa omat kulunsa.

• Anonyymi
        UUSI

Jos mies pyytää treffeille naisen, hän todellakin maksaa jos on maskuliininen mies. Ei tulisi mieleenkään pyytää naiselta silloin rahaa. Nyt todella eletään vuotta 2025.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies pyytää treffeille naisen, hän todellakin maksaa jos on maskuliininen mies. Ei tulisi mieleenkään pyytää naiselta silloin rahaa. Nyt todella eletään vuotta 2025.

Samaa mieltä. Samaan aikaan naisten ei tarvi mennä armeijaan. Tekevät turvallisempia töitä jne. Sanon vaan, että tasa-arvo on oikeasti rusinoiden poimimista pullasta. Huuhaata mielestäni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän mies pyydäkään itselleen sitä rahaa vaan sanoo "että maksaisitko laskun".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai siitäkös se maskuliinisuus tulee että on rahaa millä maksaa naistenkin ravintolalasku🤣🤣..ei perk###

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai siitäkös se maskuliinisuus tulee että on rahaa millä maksaa naistenkin ravintolalasku🤣🤣..ei perk###

Jos mies pyytää naisen treffeille, niin kyllä, niin on tapana paremmissa piireissä tehdä ja naisia hemmotella 😉

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se mies maksaa jos treffeille pyytää. Ellei ole rahaa niin parempi olla kotona.

• Anonyymi
        UUSI

Pummi on aina pummi ja sosialisti, kun kuvittelee muiden olevan velvollisia maksamaan itselleen. Tuollaisista kannattaa pysyä kaukana.

• Anonyymi
        UUSI

Eli toisin sanoen jos on köyhä niin naiselle sanottava että "ei kiitos treffeille kun mulla ei ole rahaa, etsi joku rikkaampi".

• Anonyymi
      UUSI

Nainen kuvittelee hallitsevansa maailmaa sillä haisevalla kusimassillaan!

• Anonyymi
      UUSI

Nyt eletään vuotta 2025, mutta kertokaapa minä vuonna noista 2025 nainen on sitten maksanut muuten kuin e.m massillaan?

• Anonyymi
      UUSI

En oleta kenenkään maksavan mulle mitään mutta ilahdun jos joku jolla on varaa, haluaa tarjota jotain ilman taka-ajatuksia. Siis vaikka ventovieras tai uusi tuttu.

Oikeastaan jos olen rehellinen, en ilahdu vaan säiköhdän koska en oikein usko pyyteettömyyteen. Eli mieluiten msksan omat kulut.

Olen itse joskus tarjonnut /maksanut iltaseuralle (samaa sukupuolta kuin minä) juoman tai kyydin jos olen ollut huolissani siitä että kävelee.

• Anonyymi
        UUSI

Eli rahan perässä kumminkin juokset kun ilahdut jos toinen maksaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täh. Eikö baareihin kulu rahaa? Eihän sieltä rahaa saa mukaansa.

En puhunut treffeistä, joilla en ole käynyt edes. Puhuin tilanteesta, että olen (samaa sukupuolta olevan tai isomman porukan kanssa) viihteellä sosiaalisia suhteita ylläpitämässä.

Jos meitä on vaikka 2 samaa sukupuolta ja joku ulkopuolinen olisi väkisin halunnut tarjota jotain. Haluaisin ilahtua. Haluaisin ajatella, että joku on nähnyt minut kivana tai mielenkiintoisena ja haluaa osoittaa sen. Ihan ilman mitään muuta. Itse voisin toimia niin.

Mutta rehellisesti en ole rento tuollaisessa tilanteessa. En toivo sellaista, kun en vaan usko ilmaiseen lounaseeen tai pyyteettömyyteen. Mulle on ok maksaa omat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten rahan perässä voi olla viihteellä... Rahan perässä ollaan töissä.

• Anonyymi
      UUSI

Entäs minä? En käy ikinä ravintoloissa niin kuinka voin edes pyytää maista treffeille?
      Ilmankos olen vielä sinkku.

• Anonyymi
      UUSI

Se maksaa jolla enemmän rahaa. Pitää siis treffeillä näyttää tilin saldo ennenkuin tilataan mitään. Jos kumpikin on yhtä tyhjätaskuja, niin kumpikin maksaa omansa, tai sitten on sellaiset treffit, jotka ei maksa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä!

• Anonyymi
      UUSI

Yhteenvetona kun hetken luin...anna naiselle hetki tuntea olevansa tärkeä, tarjoa hänelle ilman taka-ajatuksia vaikka ravintolaillallinen. Toki hän sen ottaa vastaan jos mies on kohtelias, mutta se tekee ehkä näin samoin myös kaikille mukaville miehille. Miehenä arvostan naista joka heti alkuun sanoo että hänelle ei tarvitse maksaa mitään, seura on tärkein. Liikaa ollut jo elämässä näitä kiipijöitä joiden ensimmäinen kiinnostuksenkohde on ollut "onko rahaa"

• Anonyymi
        UUSI

Totta kai. Kuvitteletko että varaton pystyy perheestä huolehtimaan kun minä hoidan lapsia kotona.

• Anonyymi
      UUSI

Sen voi olettaa tarjoavan, joka kutsuu jonnekin. Mistä sinä voit tietää, mitä tämä treffikutsu sisältää ja maksaa? Jos se maksaa, siitä pitää MAINITA erikseen kutsun yhteydessä.
      Vuorottelen tarjoten on ihan kohtelias tapa. Jos tulee toiset treffit, nainen voi tarjota.

• Anonyymi
        UUSI

En todellakaan tarjoa miehelle. Se ei ole naisen tehtävä. Härreguud.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      6997
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4123
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2171
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1946
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      196
      1454
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe