Olen ollut uudessa työpaikassa vajaan puoli vuotta, alkuun työ tuntui omalta jutulta. No sitten alkoi muutoksen tuulet yhtäkkiä puhaltaa…
Muutoksia tehdään kauhealla vauhdilla, ihmisiltä ei kysytä mitään vaan sanellaan uudet säännöt ja piste.
Asiakkaat kärsivät myös tästä muutoksesta, mutta sanotaan vaan että kyllä se siitä joskus helpottaa! On kuitenkin psyykkisesti todella sairaista ihmisistä kyse, jotka tarvitsevat apua mutta eivät kykene tällä tyylillä ottamaan vastaan sitä apua.
Työntekijöistä yksi jo lähtenyt, yksi burnout lomalla ja loputkin miettivät mitä tekevät!
Itse luulin pystyväni tähän, mutta vaatimukset nostavat stressi tasoa liikaa. Tänä yönä nukuin 4 h, voin vain kuvitella mihin tämä johtaa vielä…. En yhtään ihmettele psyykkisten sairauksien lisääntymistä, ihmisiltä vaaditaan ihan liikaa tänä pivänä.
Kait se on pakko lähestyä työterveyttä kun tämä tuntuu vain jatkuvan, päänuppi tuntuu että halkeaa kun ei edes uni tuo helpotusta stressiin! Ja lopulta pakko irtisanoutua. Mietin vain tajuaako työnantaja ollenkaan aiheuttaneensa tämän tai välittääkö edes, uusia työntekijöitä ei tähän työhön ole niin vain tulossa. Mutta etsikööt ja miettikööt tykänänsä mistä tämä johtuu!!
Uneton länsi suomesta
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti kyse hoitoalasta.Kannattaa nyt tosiaan laittaa oma jaksaminen edelle koska ei burnoutissa voi itse auttaa ketään. Unettomuus pitää hoitaa ja se vaatii myös aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138