Uneton länsi suomesta

Anonyymi-ap

Olen ollut uudessa työpaikassa vajaan puoli vuotta, alkuun työ tuntui omalta jutulta. No sitten alkoi muutoksen tuulet yhtäkkiä puhaltaa…
Muutoksia tehdään kauhealla vauhdilla, ihmisiltä ei kysytä mitään vaan sanellaan uudet säännöt ja piste.
Asiakkaat kärsivät myös tästä muutoksesta, mutta sanotaan vaan että kyllä se siitä joskus helpottaa! On kuitenkin psyykkisesti todella sairaista ihmisistä kyse, jotka tarvitsevat apua mutta eivät kykene tällä tyylillä ottamaan vastaan sitä apua.
Työntekijöistä yksi jo lähtenyt, yksi burnout lomalla ja loputkin miettivät mitä tekevät!
Itse luulin pystyväni tähän, mutta vaatimukset nostavat stressi tasoa liikaa. Tänä yönä nukuin 4 h, voin vain kuvitella mihin tämä johtaa vielä…. En yhtään ihmettele psyykkisten sairauksien lisääntymistä, ihmisiltä vaaditaan ihan liikaa tänä pivänä.
Kait se on pakko lähestyä työterveyttä kun tämä tuntuu vain jatkuvan, päänuppi tuntuu että halkeaa kun ei edes uni tuo helpotusta stressiin! Ja lopulta pakko irtisanoutua. Mietin vain tajuaako työnantaja ollenkaan aiheuttaneensa tämän tai välittääkö edes, uusia työntekijöitä ei tähän työhön ole niin vain tulossa. Mutta etsikööt ja miettikööt tykänänsä mistä tämä johtuu!!

6

559

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisesti kyse hoitoalasta.Kannattaa nyt tosiaan laittaa oma jaksaminen edelle koska ei burnoutissa voi itse auttaa ketään. Unettomuus pitää hoitaa ja se vaatii myös aikaa.

• Anonyymi

Hyvin arvattu tuo hoitoala!
        Juu olen jo päättänyt äänestää jaloissa ja poistua näyttämöltä!
        Minä olen vastuussa vain itsestäni ja kukaan ei tule tekemään tätä ratkaisua puolestani!
        Saa sitten nähdä minne menen, mutta eniten hermostuttaa se kuinka kauan joudun kärsimään tässä nykyisessä työssäni.

• Anonyymi

Tuttu tunne. En ole hoitoalalla, mutta sama tilanne. Kun uudet tuulet puhaltavat, niin mennään tukka hulmuten. Niin kauan kuin jaksaa. Kuka lopulta hyötyy kiireestä? Miksi yhteiskunnan pitää olla tallainen?Hyppäsin pois, kun tuli liikaa. Silti pyysivät haastatteluihin, vaikka ikää oli jo.

• Anonyymi

Meillä eräs työhyvinvointi työntekijä näytti itse olevan aivan hermoromahduksen partaalla.Henkilökunta alkoi vähän huolestumaan ettei hänestä nyt ole siihen työhön vaan tarvitsee apua.Niin että vaatimukset kiristyy johdon taholta ja porukka uupuu ja lähtee,sitä saa mitä tilaa,ei ihminen ole mikään robotti.

• Anonyymi

Vaikeeta vaan löytää uutta työtä, nämä helkutin yt neuvottelut…

• Anonyymi

Eipä se ollutkaan niin helppoa vaan lähteä ja mennä toiseen työhön, vaikka on kyse terveydenhuollon töistä. Päivän tai kahden pätkiä kyllä on tarjolla, mutta siihen rumbaan en jaksa ryhtyä.
      Kai se on vaan haettava saikkua välillä kun tuntuu, että pää räjähtää.
      Ehkä joskus löytyy jotain….

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      55
      1022
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1004
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      862
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      121
      786
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      56
      782
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      659
    8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      656
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      50
      648
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    11. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    12. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    13. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      14
      575
    14. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    15. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      72
      558
    16. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      555
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      548
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      120
      536
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      517
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      9
      513
    Aihe