Uneton länsi suomesta

Anonyymi-ap

Olen ollut uudessa työpaikassa vajaan puoli vuotta, alkuun työ tuntui omalta jutulta. No sitten alkoi muutoksen tuulet yhtäkkiä puhaltaa…
Muutoksia tehdään kauhealla vauhdilla, ihmisiltä ei kysytä mitään vaan sanellaan uudet säännöt ja piste.
Asiakkaat kärsivät myös tästä muutoksesta, mutta sanotaan vaan että kyllä se siitä joskus helpottaa! On kuitenkin psyykkisesti todella sairaista ihmisistä kyse, jotka tarvitsevat apua mutta eivät kykene tällä tyylillä ottamaan vastaan sitä apua.
Työntekijöistä yksi jo lähtenyt, yksi burnout lomalla ja loputkin miettivät mitä tekevät!
Itse luulin pystyväni tähän, mutta vaatimukset nostavat stressi tasoa liikaa. Tänä yönä nukuin 4 h, voin vain kuvitella mihin tämä johtaa vielä…. En yhtään ihmettele psyykkisten sairauksien lisääntymistä, ihmisiltä vaaditaan ihan liikaa tänä pivänä.
Kait se on pakko lähestyä työterveyttä kun tämä tuntuu vain jatkuvan, päänuppi tuntuu että halkeaa kun ei edes uni tuo helpotusta stressiin! Ja lopulta pakko irtisanoutua. Mietin vain tajuaako työnantaja ollenkaan aiheuttaneensa tämän tai välittääkö edes, uusia työntekijöitä ei tähän työhön ole niin vain tulossa. Mutta etsikööt ja miettikööt tykänänsä mistä tämä johtuu!!

6

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisesti kyse hoitoalasta.Kannattaa nyt tosiaan laittaa oma jaksaminen edelle koska ei burnoutissa voi itse auttaa ketään. Unettomuus pitää hoitaa ja se vaatii myös aikaa.

• Anonyymi

Hyvin arvattu tuo hoitoala!
        Juu olen jo päättänyt äänestää jaloissa ja poistua näyttämöltä!
        Minä olen vastuussa vain itsestäni ja kukaan ei tule tekemään tätä ratkaisua puolestani!
        Saa sitten nähdä minne menen, mutta eniten hermostuttaa se kuinka kauan joudun kärsimään tässä nykyisessä työssäni.

• Anonyymi

Tuttu tunne. En ole hoitoalalla, mutta sama tilanne. Kun uudet tuulet puhaltavat, niin mennään tukka hulmuten. Niin kauan kuin jaksaa. Kuka lopulta hyötyy kiireestä? Miksi yhteiskunnan pitää olla tallainen?Hyppäsin pois, kun tuli liikaa. Silti pyysivät haastatteluihin, vaikka ikää oli jo.

• Anonyymi

Meillä eräs työhyvinvointi työntekijä näytti itse olevan aivan hermoromahduksen partaalla.Henkilökunta alkoi vähän huolestumaan ettei hänestä nyt ole siihen työhön vaan tarvitsee apua.Niin että vaatimukset kiristyy johdon taholta ja porukka uupuu ja lähtee,sitä saa mitä tilaa,ei ihminen ole mikään robotti.

• Anonyymi

Vaikeeta vaan löytää uutta työtä, nämä helkutin yt neuvottelut…

• Anonyymi

Eipä se ollutkaan niin helppoa vaan lähteä ja mennä toiseen työhön, vaikka on kyse terveydenhuollon töistä. Päivän tai kahden pätkiä kyllä on tarjolla, mutta siihen rumbaan en jaksa ryhtyä.
      Kai se on vaan haettava saikkua välillä kun tuntuu, että pää räjähtää.
      Ehkä joskus löytyy jotain….

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe