Auta mua mies

Anonyymi-ap

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.

90

1381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Noituus siitä joutuu roviolle 🤡

      • Anonyymi00002

        Eix se myyty Segalle 🙈


      • Anonyymi00080

        Sivusta vinkkaan, että taitaa olla väärä nainen menossa roviolle. Noita on tehnyt energiaohjauksia ja rakkausloitsuja. Kohde on sokaistu.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Eix se myyty Segalle 🙈

        Kuka on Sega ?


    • Anonyymi00003

      Mistä tietää että on noita?

      • Anonyymi00012

        Kuulostat aivan entiseltä vaimoltani. Sivullinen


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kuulostat aivan entiseltä vaimoltani. Sivullinen

        Tuosta välistä on näköjään poistettu kommentti, missä oli kirjoitettu, ettei ole nenässä luomea, mutta muuten osuisi. Sivullinen


    • Anonyymi00006

      Anna mulle tähtitaivas, anna valo pimeeään. I

      • Anonyymi00083

        Jätä saatanan ukkonoita se toisen aviomies rauhaan!


    • Anonyymi00007

      Hän luultavasti vaan ahdistuisi, eikä vastaisi edes mitään.

      • Anonyymi00008

        Sitten kannattaa pysyä kaukana toisesta.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sitten kannattaa pysyä kaukana toisesta.

        Jep. En edes katso päin, vaikka hän tuijottaa minua.


    • Anonyymi00010

      keksi, ei tarvitse keksiä mitään, minä tiedän, mutta Hän naisen yhteystietoja ei ole...

    • Anonyymi00013

      Miksi sinä et voisi tällä kertaa laittaa ensimmäistä viestiä?

      • Anonyymi00015

        Naisen ei kuulu lähestyä miestä ikinä.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Naisen ei kuulu lähestyä miestä ikinä.

        Kyllä nykyään voi ja sitäpaitsi hän on feministi.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Naisen ei kuulu lähestyä miestä ikinä.

        Ja kyllä muuten kuuluu. Ihan kumpi vain, mies tai nainen voi lähestyä. Voisi olla parempikin, jos naiset lähestyisivät, jos tietävät mitä haluavat.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ja kyllä muuten kuuluu. Ihan kumpi vain, mies tai nainen voi lähestyä. Voisi olla parempikin, jos naiset lähestyisivät, jos tietävät mitä haluavat.

        Sun kannattaa ymmärtää, että naisen haarat ei kostu jos nainen ottaa liidin.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ja kyllä muuten kuuluu. Ihan kumpi vain, mies tai nainen voi lähestyä. Voisi olla parempikin, jos naiset lähestyisivät, jos tietävät mitä haluavat.

        Kenen kannalta parempi? Miehen tietysti, prinsessamiesten.


      • Anonyymi00020

        Laita sille kirsille niitä viestejäs


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sun kannattaa ymmärtää, että naisen haarat ei kostu jos nainen ottaa liidin.

        Tiesitkö sinä, että naisiakin on moneen junaan? Monien haarat kostuu juuri liidin ottamisesta.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Kenen kannalta parempi? Miehen tietysti, prinsessamiesten.

        No oisko sen naisen kannalta? Daiju.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        No oisko sen naisen kannalta? Daiju.

        Daiju🤭 Mikä siinä on naisen kannalta hyvää, perässä vedettävä mies vai?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tiesitkö sinä, että naisiakin on moneen junaan? Monien haarat kostuu juuri liidin ottamisesta.

        Monien haarat ei kostu 🙊


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Monien haarat ei kostu 🙊

        No sinä haaveilet kastumisista. Mutta ne jotka toimii saattaa saada jotain täytettä sinne. Mutta kyllä sinä sen vanhemmalla iällä tulet huomaamaan.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        No sinä haaveilet kastumisista. Mutta ne jotka toimii saattaa saada jotain täytettä sinne. Mutta kyllä sinä sen vanhemmalla iällä tulet huomaamaan.

        Luuletko että ainoa toive on saada täytettä miehiltä jotka eivät edes saa syttymään? Ei poikanen. Nainen on mieluummin yksin kuin miehen seurassa joka ei osaa järjestää edes niitä treffejä.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Luuletko että ainoa toive on saada täytettä miehiltä jotka eivät edes saa syttymään? Ei poikanen. Nainen on mieluummin yksin kuin miehen seurassa joka ei osaa järjestää edes niitä treffejä.

        Kukaan ei puhu treffeistä. Mutta selkeästi parhaan iän ohittanut luulee että silmiin katsominen riittää että mies järjestää treffit. Onneksi olet ymmärtänyt jo että, sinkkuna hautaan asti on mukavaa.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Kukaan ei puhu treffeistä. Mutta selkeästi parhaan iän ohittanut luulee että silmiin katsominen riittää että mies järjestää treffit. Onneksi olet ymmärtänyt jo että, sinkkuna hautaan asti on mukavaa.

        Haviset kuin haavanlehti nyt siellä. Ei vaan sä luulet selvästi ja toivot että silmiin katsominen riittää. Mutta äiti kertoo nyt pienelle poikaselle, että maskuliininen mies osaa ottaa liidin, pojat piipittää ja vähättelee.


      • Anonyymi00036

        Feminiiniset miehet toivovat naisilta ekaa viestiä. Epäseksikkäin toive.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Haviset kuin haavanlehti nyt siellä. Ei vaan sä luulet selvästi ja toivot että silmiin katsominen riittää. Mutta äiti kertoo nyt pienelle poikaselle, että maskuliininen mies osaa ottaa liidin, pojat piipittää ja vähättelee.

        Niinpä..Hän toivoo naisia piipittämään peräänsä, mutta jo luonto tietää että urokset lähestyy.
        -sivusta


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        No sinä haaveilet kastumisista. Mutta ne jotka toimii saattaa saada jotain täytettä sinne. Mutta kyllä sinä sen vanhemmalla iällä tulet huomaamaan.

        Mitä nainen tekee täytteellä kuivaan koloon? Tulet sen huomaamaan kun kasvat mieheksi.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Daiju🤭 Mikä siinä on naisen kannalta hyvää, perässä vedettävä mies vai?

        Siinä on se hyvää, että yhteyden palautumista toivova nainen saa noin avattua sen yhteyden. Daiju.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Siinä on se hyvää, että yhteyden palautumista toivova nainen saa noin avattua sen yhteyden. Daiju.

        Hei taas daiju 🤭 Nainen toivoo yhteyden avautuvan vain miehen kanssa joka kykenee aivan itse sen teoin osoittamaan. Helppoa.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sun kannattaa ymmärtää, että naisen haarat ei kostu jos nainen ottaa liidin.

        Riippuu siitä onko mainen aito dom vai vain ”dom”


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tiesitkö sinä, että naisiakin on moneen junaan? Monien haarat kostuu juuri liidin ottamisesta.

        Samaa mieltä


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Luuletko että ainoa toive on saada täytettä miehiltä jotka eivät edes saa syttymään? Ei poikanen. Nainen on mieluummin yksin kuin miehen seurassa joka ei osaa järjestää edes niitä treffejä.

        Mitä sinä valitat jonkun miehen perään joka ei ole sitä mitä etsit!


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Mitä sinä valitat jonkun miehen perään joka ei ole sitä mitä etsit!

        Nyt puhuttiin yleisellä tasolla miehistä ei kenestäkään tietystä miehestä 😆


    • Anonyymi00014

      Miehenä en lähestyisi yhtäkään exääni. Olen sitten se joka on eronnut, tai olkoot toinen eronnut minusta. Ja vaikka muutaman kanssa voisin uudelleen yrittää. Se on naisen tehtävä pitää yhteyksiä erojen jälkeen tai uudelleen lämmitellä.

      • Anonyymi00084

        Hakekaa siältä transpuolelta niitä miehiä,seki eduskuntaan pyrkivä,en muista nimee olisko teille ok!?


    • Anonyymi00027

      Osaathan sinä nainen itsekin ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi00042

        Miksi naisen pitäisi ottaa yhteyttä mieheen? Ei luonnossakaan naaraat piipitä uroksien perässä "pick me... pick me" aika desperado 😂


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Miksi naisen pitäisi ottaa yhteyttä mieheen? Ei luonnossakaan naaraat piipitä uroksien perässä "pick me... pick me" aika desperado 😂

        Sun kannattaa opetella ajattelemaan. Yleensä jos on asiaa niin otetaan yhteyttä, oli se sitten mues tai nainen.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Sun kannattaa opetella ajattelemaan. Yleensä jos on asiaa niin otetaan yhteyttä, oli se sitten mues tai nainen.

        Naiselle aika helppoa. Ei tarvitse kuin nähdä omilla silmillään kenellä miehellä on asiaa 🤷‍♀️


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Miksi naisen pitäisi ottaa yhteyttä mieheen? Ei luonnossakaan naaraat piipitä uroksien perässä "pick me... pick me" aika desperado 😂

        Narttukoirat kiima-aikana suorastaan tunkevat haaraansa uroksen eteen.


    • Anonyymi00028

      Muurin murtaja.
      Naisen sydän on vaikea vallata.😔
      Tiedän vain että tarvitsen hänet elämääni.

    • Anonyymi00030

      kurapaskaa

    • Anonyymi00031

      kukaan ei sua auta paitti tohtori mutta nekin googlettaa xD se on nykyaikaa

    • Anonyymi00032

      minä olen tykännyt kekseistä aina

      • Anonyymi00034

        etenkin semmoisista joissa on mukavva koostumus


    • Anonyymi00038

      Mieli tekisi kirjoittaa vielä pitkä viesti hänelle, joka olisi kuitenkin take it or leave it -tyyppinen. Elämäni menee hukkaan pelkästään odottaessa, ehkä hänenkin, jos hän tosissaan haluaa lähteä kanssani yhteiselle reissulle.

      • Anonyymi00041

        Mistä syystä mietit asiaa täällä jos kerran mietteesi ajatuksistasi ovat niin selkeitä?

        Hukkaan heitetty elämä on surullista.

        Yhteiselle reissulle kaikkea hyvää.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Mistä syystä mietit asiaa täällä jos kerran mietteesi ajatuksistasi ovat niin selkeitä?

        Hukkaan heitetty elämä on surullista.

        Yhteiselle reissulle kaikkea hyvää.

        Pure kieles oot tehnyt sen tähänkin asti.Mitä vaadit toisen yhteyttä pitämään siksikö että saisit hänet syytteeseen ahdistelusta?Tietty määrä on sallittu sen yli meneminen on ahdistelua.Et saa T naista siihen helposti paikkaan.Kärsi.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Pure kieles oot tehnyt sen tähänkin asti.Mitä vaadit toisen yhteyttä pitämään siksikö että saisit hänet syytteeseen ahdistelusta?Tietty määrä on sallittu sen yli meneminen on ahdistelua.Et saa T naista siihen helposti paikkaan.Kärsi.

        Eikö,ota se treenin kannalta🤣


    • Anonyymi00046

      Hienosti ajattelet, että muurit murtuvat vain suoraan puhumalla ja selvittämällä. Toivottavasti teillä onnistuu.

      • Anonyymi00085

        Tajuutko,se mies on toisen,oikean naisen,oikea mies,jätä se rauhaan!


    • Anonyymi00049

      Alapa nyt keksiä itse en ala keksiä enää hänen kanssaan. Syököön keksiä.

      • Anonyymi00061

        Siinä yksi mököttävä prinsessamies 👸🏼


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Siinä yksi mököttävä prinsessamies 👸🏼

        Kamalasti on pitänyt sinunkin nähdä vaivaa ja juosta perässä ”pick me, pick me” loitsuinesi ja vainoinesi, että olet saanut jahdata prinsessamiestä kuin olisi sun oma ja nyt ihmettelet, kun hän on ”prinsessa”.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Kamalasti on pitänyt sinunkin nähdä vaivaa ja juosta perässä ”pick me, pick me” loitsuinesi ja vainoinesi, että olet saanut jahdata prinsessamiestä kuin olisi sun oma ja nyt ihmettelet, kun hän on ”prinsessa”.

        Helpottiko oloa, kun sait päästellä höyryjä??


    • Anonyymi00050

      Hyvä juuri niin alahan keksiä

    • Anonyymi00051

      Menköön muualle keksimään juuri näin.

    • Anonyymi00053

      Yrititkö saada hänet juoksemaan perässäsi, mutta mies jättikin prinsessaleikkijän omaan oloonsa? Sinun on jätettävä prinsessaleikit ja tuotava miehelle tietoon se muutos.

      • Anonyymi00060

        Mies aloitti prinsessaleikit. Naiset jotka juoksee miehen perässä eivät ole prinsessoja vaan epätoivoisia. Sivu


    • Anonyymi00054

      Mitä kaikkea silloin oli nähtävillä se oli jotain liikuttavaa.

    • Anonyymi00055

      Siitä ei tiedä kuin kertoja.

    • Anonyymi00056

      Se elää vaikka maailma ympärillä on kuollut.

    • Anonyymi00058

      Kuollutta mennyttä takaisin ei saa.

      • Anonyymi00059

        Niin kauan kuin on elämää on toivoa.


    • Anonyymi00064

      joo hei ÄLÄ JAKSA LÄTISTÄ SUN SHAIBAA SINÄ TUHLAAT LÄHINNÄ MINUN AIKAANI.

      • Anonyymi00066

        Se riippuu kenelle annat omaa aikaasi. Kovasti tunnut täällä viihtyvän ja jakavan aikaa kaikelle SHAIBALLE🤣


    • Anonyymi00065

      noita torveloita on totisesti kuunneltu jo liikaa:DDD

    • Anonyymi00067

      Kauriin kääntöpiirissä mennään.

    • Anonyymi00068

      Sun pitää kyllä nyt vähän näyttää majakasta valoa. Sekoitit kompassin niin pahasti viimeksi

      • Anonyymi00074

        Samoin!...


      • Anonyymi00081

        Mitä sitten tein että sekottui?


    • Anonyymi00077

      Ei meillä ole yhteyttä, niin en voi ottaa.

    • Anonyymi00078

      keksi ite. Se on tasa-arvoa ny.

      • Anonyymi00079

        Tasa-arvo on kaukana naisen ja miehen biologisista eroista.


    • Anonyymi00082

      Pidä tuo passiivinen asenne, et ikinä saa sitä mitä haluat. Hahahhaaaa ahhhaa...... ;D

      • Anonyymi00088

        Jos mies ei saa pyydettyä naista edes deiteille, sellaiset miehet saavatkin pudota kelkasta. Hahahhaaa ahhaa....;D


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Jos mies ei saa pyydettyä naista edes deiteille, sellaiset miehet saavatkin pudota kelkasta. Hahahhaaa ahhaa....;D

        Jäät ilman sitä mitä haluat, pidä tuo asenne, niin me muut nauretaan sinulle vahingonilosta :DDDD


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Jäät ilman sitä mitä haluat, pidä tuo asenne, niin me muut nauretaan sinulle vahingonilosta :DDDD

        Miksi joku haluaa nauraa vahingonilosta? Siksi koska on itse niin rikki.

        Millainen ihminen toivoo toiselle pahaa? Sisältä haavoittuva, epävarma, riittämätön ja huono itsetuntoinen.


      • Anonyymi00095

        Ei vaan sä mies haluat olla se passiivinen ja odotat prinsessakohtelua 👸🏼muista lakata kynnet


    • Anonyymi00091

      Sanoit "ota vielä yhteyttä". Onko meillä ollut jonkinlainen yhteys aiemmin?

      • Anonyymi00092

        Mitä luulet?


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Mitä luulet?

        Hän ei luule mitään, hän kysyy: oliko aiemmin jokin yhteys?


    • Anonyymi00094

      Yö taivas on kuin maailman naiset. Paljon kauniita tähtiä, mutta sinä M-nainen olet kaikkein kaunein tähtinen.

    • Anonyymi00100

      Taasko uus sähköposti.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe