Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
Auta mua mies
37
515
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Noituus siitä joutuu roviolle 🤡
- Anonyymi00002UUSI
Eix se myyty Segalle 🙈
- Anonyymi00003UUSI
Mistä tietää että on noita?
- Anonyymi00004UUSI
Osaa imee hyvin munaa ja on vihreät silmät, luomi nokassa js punaista hiuksissa.
- Anonyymi00012UUSI
Kuulostat aivan entiseltä vaimoltani. Sivullinen
- Anonyymi00006UUSI
Anna mulle tähtitaivas, anna valo pimeeään. I
- Anonyymi00007UUSI
Hän luultavasti vaan ahdistuisi, eikä vastaisi edes mitään.
- Anonyymi00008UUSI
Sitten kannattaa pysyä kaukana toisesta.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sitten kannattaa pysyä kaukana toisesta.
Jep. En edes katso päin, vaikka hän tuijottaa minua.
- Anonyymi00010UUSI
keksi, ei tarvitse keksiä mitään, minä tiedän, mutta Hän naisen yhteystietoja ei ole...
- Anonyymi00013UUSI
Miksi sinä et voisi tällä kertaa laittaa ensimmäistä viestiä?
- Anonyymi00015UUSI
Naisen ei kuulu lähestyä miestä ikinä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä nykyään voi ja sitäpaitsi hän on feministi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja kyllä muuten kuuluu. Ihan kumpi vain, mies tai nainen voi lähestyä. Voisi olla parempikin, jos naiset lähestyisivät, jos tietävät mitä haluavat.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja kyllä muuten kuuluu. Ihan kumpi vain, mies tai nainen voi lähestyä. Voisi olla parempikin, jos naiset lähestyisivät, jos tietävät mitä haluavat.
Sun kannattaa ymmärtää, että naisen haarat ei kostu jos nainen ottaa liidin.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kenen kannalta parempi? Miehen tietysti, prinsessamiesten.
- Anonyymi00020UUSI
Laita sille kirsille niitä viestejäs
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sun kannattaa ymmärtää, että naisen haarat ei kostu jos nainen ottaa liidin.
Tiesitkö sinä, että naisiakin on moneen junaan? Monien haarat kostuu juuri liidin ottamisesta.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kenen kannalta parempi? Miehen tietysti, prinsessamiesten.
No oisko sen naisen kannalta? Daiju.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
No oisko sen naisen kannalta? Daiju.
Daiju🤭 Mikä siinä on naisen kannalta hyvää, perässä vedettävä mies vai?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tiesitkö sinä, että naisiakin on moneen junaan? Monien haarat kostuu juuri liidin ottamisesta.
Monien haarat ei kostu 🙊
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Monien haarat ei kostu 🙊
No sinä haaveilet kastumisista. Mutta ne jotka toimii saattaa saada jotain täytettä sinne. Mutta kyllä sinä sen vanhemmalla iällä tulet huomaamaan.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
No sinä haaveilet kastumisista. Mutta ne jotka toimii saattaa saada jotain täytettä sinne. Mutta kyllä sinä sen vanhemmalla iällä tulet huomaamaan.
Luuletko että ainoa toive on saada täytettä miehiltä jotka eivät edes saa syttymään? Ei poikanen. Nainen on mieluummin yksin kuin miehen seurassa joka ei osaa järjestää edes niitä treffejä.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Luuletko että ainoa toive on saada täytettä miehiltä jotka eivät edes saa syttymään? Ei poikanen. Nainen on mieluummin yksin kuin miehen seurassa joka ei osaa järjestää edes niitä treffejä.
Kukaan ei puhu treffeistä. Mutta selkeästi parhaan iän ohittanut luulee että silmiin katsominen riittää että mies järjestää treffit. Onneksi olet ymmärtänyt jo että, sinkkuna hautaan asti on mukavaa.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kukaan ei puhu treffeistä. Mutta selkeästi parhaan iän ohittanut luulee että silmiin katsominen riittää että mies järjestää treffit. Onneksi olet ymmärtänyt jo että, sinkkuna hautaan asti on mukavaa.
Haviset kuin haavanlehti nyt siellä. Ei vaan sä luulet selvästi ja toivot että silmiin katsominen riittää. Mutta äiti kertoo nyt pienelle poikaselle, että maskuliininen mies osaa ottaa liidin, pojat piipittää ja vähättelee.
- Anonyymi00036UUSI
Feminiiniset miehet toivovat naisilta ekaa viestiä. Epäseksikkäin toive.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Haviset kuin haavanlehti nyt siellä. Ei vaan sä luulet selvästi ja toivot että silmiin katsominen riittää. Mutta äiti kertoo nyt pienelle poikaselle, että maskuliininen mies osaa ottaa liidin, pojat piipittää ja vähättelee.
Niinpä..Hän toivoo naisia piipittämään peräänsä, mutta jo luonto tietää että urokset lähestyy.
-sivusta
- Anonyymi00014UUSI
Miehenä en lähestyisi yhtäkään exääni. Olen sitten se joka on eronnut, tai olkoot toinen eronnut minusta. Ja vaikka muutaman kanssa voisin uudelleen yrittää. Se on naisen tehtävä pitää yhteyksiä erojen jälkeen tai uudelleen lämmitellä.
- Anonyymi00027UUSI
Osaathan sinä nainen itsekin ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00042UUSI
Miksi naisen pitäisi ottaa yhteyttä mieheen? Ei luonnossakaan naaraat piipitä uroksien perässä "pick me... pick me" aika desperado 😂
- Anonyymi00028UUSI
Muurin murtaja.
Naisen sydän on vaikea vallata.😔
Tiedän vain että tarvitsen hänet elämääni. - Anonyymi00030UUSI
kurapaskaa
- Anonyymi00031UUSI
kukaan ei sua auta paitti tohtori mutta nekin googlettaa xD se on nykyaikaa
- Anonyymi00032UUSI
minä olen tykännyt kekseistä aina
- Anonyymi00034UUSI
etenkin semmoisista joissa on mukavva koostumus
- Anonyymi00038UUSI
Mieli tekisi kirjoittaa vielä pitkä viesti hänelle, joka olisi kuitenkin take it or leave it -tyyppinen. Elämäni menee hukkaan pelkästään odottaessa, ehkä hänenkin, jos hän tosissaan haluaa lähteä kanssani yhteiselle reissulle.
- Anonyymi00041UUSI
Mistä syystä mietit asiaa täällä jos kerran mietteesi ajatuksistasi ovat niin selkeitä?
Hukkaan heitetty elämä on surullista.
Yhteiselle reissulle kaikkea hyvää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689