Muslimimiehet on tulleet pitämään jöötä suomalaisnaisille

Anonyymi-ap

Eikä siinä ole mitään väärää. Kantasuomalaiset naiset äänestää puolueita, jotka haluaa mahdollisimman paljon muslimeita maahan, kuten Vihr, Sdp, Rkp, Vasl. Lisäksi naiset puolustaa kaikissa yhteyksissä muslimien oikeutta elää kulttuurinsa mukaisesti myös Suomessa. Tuohon kulttuuriin kuuluu naisen ja vääräuskoisen alistaminen.
Nyt nähdään onko suomalaisnainen sanansa mittainen ja tottelee niin pukeutumis- kuin muitakin ohjeita muslimeilta. Muu olisi etuoikeutetussa asemassa olevan valkoihoisen naisen rasismia muslimeita kohtaan.

38

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olin täällä ennen mamuja, joten he tekevät niin kuin käsken. Toinen vaihtoehto on, että heidät heitetään ulos minun mailtani.

• Anonyymi

Sehän olisi rasismia!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän olisi rasismia!!

Kuollut kortti.

• Anonyymi

Taas mieskiukku pinnassa. Mikä siinä on, että pitää jatkuvasti pyrkiä kontrolloimaan naisia ja taistelemaan muiden miesten kanssa? Resurssien tuhlausta ja muiden elämän vaikeuttamista. Tehkää jotain kehittävämpää.

• Anonyymi

Eikö naisen pitäisi elää kuin opettaa? Kuten aloittajakin toteaa.

• Anonyymi

Nainen on luotu miehen palvelijaksi sanoo Koraani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö naisen pitäisi elää kuin opettaa? Kuten aloittajakin toteaa.

Jos mies keskittyisi nyt ihan vain pistämään itsensä ruotuun. Tuntuu olevan taas niin vahvaa tunnekuohua, että järki seisoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on luotu miehen palvelijaksi sanoo Koraani.

Ja Raamatun uusi testamentti sanoo muun muassa että naisen on alistuttava kaikessa miehen tahtoon ja yhteisissä kokouksissa nainen ei saa puhua sanaakaan. Kotona saa mieheltä kysyä, jos kysymyksiä herää.

Näin ne miehet luovat uskontoja. Tärkeintä on saada nainen täysin alistetuksi ja päästä tappelemaan muiden miesten kanssa, sillä sotien kalsketta riittää.

• Sinä olet homo -mitä sinulle häitä kenen kanssa suomalaiset naiset halua nosta jalkaa
      haheha

• Anonyymi

En ymmärrä miksi alistua pukeutuminen et peittää olemassa olonssa🤨

• Anonyymi

Etteivät muut miehet tavoittele sinun omaisuuttasi.... Siksi sitä on syytä peitellä.

• Anonyymi

Jep, nyt nähdään onko kantasuomalainen nainen sanansa mittainen.

• Onko vaikea aamu siellä peräkammarissa?

• Anonyymi

Ei erityisemmin, kiitos kysymästä. Mutta jokos Trutheilla on hunnut otettu esille?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei erityisemmin, kiitos kysymästä. Mutta jokos Trutheilla on hunnut otettu esille?

Minä olen monia kertoja sanonut, että en halua Suomeen ääri-islamilaisia. Silti sinä nillität joutavaa roskaasi.

Minä vain en ymmärrä näitä älyttömiä avauksia. Miksi pitää kirjoittaa, kun mitään järkevää sanomista ei oikeastaan ole?

• Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

Minä olen monia kertoja sanonut, että en halua Suomeen ääri-islamilaisia. Silti sinä nillität joutavaa roskaasi.

Minä vain en ymmärrä näitä älyttömiä avauksia. Miksi pitää kirjoittaa, kun mitään järkevää sanomista ei oikeastaan ole?

Haluat kuitenkin muslimeita, vaikka et äärisellaisia, eikö totta?

• Anonyymi kirjoitti:

Haluat kuitenkin muslimeita, vaikka et äärisellaisia, eikö totta?

Haluanhan minä tähän maahan kristittyjäkin, mutta en äärisellaisia.

• Anonyymi

Tän puolesta on vassuämmät haukkunut ja vihannut suomalaista miestä. Itse ovat halunneet tätä "kunniakulttuuria", eli kovaa äijää joka ottaa ja hallitsee. Eli nyrkillä ohjataan keittiön ja makuuhuoneen väliä.
      Kunnon Lähi-idän/Afrikan tietäjät ,näitä ne naiset haluaa. Ja kunnolla turpaan ....

• Anonyymi

Nyt pitää vassunaisen sitten vain hyväksyä asia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväksyneet jo aikaa sitten.

Siksi Eeva biaudee haluaa aina lisää mamuja Suomeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväksyneet jo aikaa sitten.

Siksi Eeva biaudee haluaa aina lisää mamuja Suomeen.

Pitää myös ihan henkilökohtaisesti hyväksyä, eli säkki päähän Eva !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan valita paitsi persuäijät. Tämä on naisten ja mislimimiesten maa!

• Anonyymi

Pukeutumiskyltit oli tehnyt ja vienyt paikoilleen persuäänestäjä. Sattumaako?

• Anonyymi

Musut 🤮💩🤮💩🤮💩

• Anonyymi

Muslimimiehet on tulleet antamaan jöötiä ja Jamalin sapelin käyrää suomalaisnaisille, moni sidukkavalas on löytänyt Jamalin avulla onnen , tuosta nauttii sisar lepakkosuviksista sisko on säkissä sit ei viedä:-D Pukeutumisohjeet on suomineidolle ihan hyvästä moni näyttää transulta ja onkin osa sänkipää-femisteistä näyttää miehille jo 20 veenä.

• Anonyymi

Hellsinki onkin saanut jo aimo annoksen sitä jöötä. Naiset jöötiä sinne tänne ja nyt jo alkaa uuden pukeutumismuodin sisäänajo. Voiko naisia fiksumpia ihmisiä ollakaan?

• Anonyymi

Terroristit tulivat tuomioksi lännen pahuudelle ja ovat valmiina kostamaan kaiken pahuuden kun sota alkaa.

Sakarja:
      14:13 Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.

Sekakansassa ei kukaan tiedä sodassa kuka on kenen puolella siksi he kaikki tappavat toinen toisensa.
      Tämä tapahtuma tuhoaa viimeisetkin pahuuden rakastajat.

• Anonyymi

Täyttä asiaa.

• Anonyymi

On ollut jo riittävästi miituuta, woketusta ja cancelointia. Hyvä, että muslimimiehet pistävät noille vouhotuksille nyt lopun. On se muuten kyllä kummallista, että kaikki hyvät asiat tulevat aina muitten kulttuureiden mukana.

• Anonyymi

Aika moni on itse asiassa alkanut pitää muslimimiehistä. Onhan heillä ainakin terveemmät arvot kuin suomalaisilla naisilla.

• Anonyymi

Afganistanissa keskustellaan nyt siitä, tuleeko afgaani naisille ulkona liikkuessa puhumiskielto. Mietin, että julkaistaanko tämäkin "suositus" jo piankin myös suomalaisille naisille Itiksessä?

• Anonyymi

Meillä suominaisilla ja muslimimiehillä on kylläkin tasa-arvo ja muslimimiehet kuuntelevat meitä ja ovat kilttejä ja ihania. Kantisäijät ovat tyhmiä, laiskoja ja pahansuopia juntteja.

• Anonyymi

Ja onhan se mukava Kontulan yksiössä lämmitellä kuskusta, kun mies tulee päivän töistä, eli lampsimasta Itiksestä.

• Anonyymi

Muslimit eivät viihdy omassa maassaan, sitten tulevat tänne rakentamaan samanlaista yhteiskuntaa, mistä ovat lähteneet...

• Anonyymi

Muslimit ovat lähteneet islamia pakoon Suomeen ja nyt he haluavat Suomeen islamin.

• Anonyymi

Tyhmäpojan pitäisi mennä terapiaan. Jutut alkavat olla harhaisia.

• Anonyymi

Aloitus on osoitus säälittävästä typeryydestä. Muslimit eivät odota ei-muslimien noudattavan Islamin uskonoppeja. Arvaa mistä tiedän? Lukemattomat muslimit ovat sen minulle sanoneet, kun asuin muslimimaissa

• Anonyymi

Suomi tyttö alistuu pukeutumaan säkkiin. Miksi eivät mene niiden ukkojen kotimaahan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      80
      3884
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3697
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2215
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2179
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2064
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1143
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe