Eikä siinä ole mitään väärää. Kantasuomalaiset naiset äänestää puolueita, jotka haluaa mahdollisimman paljon muslimeita maahan, kuten Vihr, Sdp, Rkp, Vasl. Lisäksi naiset puolustaa kaikissa yhteyksissä muslimien oikeutta elää kulttuurinsa mukaisesti myös Suomessa. Tuohon kulttuuriin kuuluu naisen ja vääräuskoisen alistaminen.
Nyt nähdään onko suomalaisnainen sanansa mittainen ja tottelee niin pukeutumis- kuin muitakin ohjeita muslimeilta. Muu olisi etuoikeutetussa asemassa olevan valkoihoisen naisen rasismia muslimeita kohtaan.
Muslimimiehet on tulleet pitämään jöötä suomalaisnaisille
38
289
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olin täällä ennen mamuja, joten he tekevät niin kuin käsken. Toinen vaihtoehto on, että heidät heitetään ulos minun mailtani.
- Anonyymi
Sehän olisi rasismia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän olisi rasismia!!
Kuollut kortti.
- Anonyymi
Taas mieskiukku pinnassa. Mikä siinä on, että pitää jatkuvasti pyrkiä kontrolloimaan naisia ja taistelemaan muiden miesten kanssa? Resurssien tuhlausta ja muiden elämän vaikeuttamista. Tehkää jotain kehittävämpää.
- Anonyymi
Eikö naisen pitäisi elää kuin opettaa? Kuten aloittajakin toteaa.
- Anonyymi
Nainen on luotu miehen palvelijaksi sanoo Koraani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö naisen pitäisi elää kuin opettaa? Kuten aloittajakin toteaa.
Jos mies keskittyisi nyt ihan vain pistämään itsensä ruotuun. Tuntuu olevan taas niin vahvaa tunnekuohua, että järki seisoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on luotu miehen palvelijaksi sanoo Koraani.
Ja Raamatun uusi testamentti sanoo muun muassa että naisen on alistuttava kaikessa miehen tahtoon ja yhteisissä kokouksissa nainen ei saa puhua sanaakaan. Kotona saa mieheltä kysyä, jos kysymyksiä herää.
Näin ne miehet luovat uskontoja. Tärkeintä on saada nainen täysin alistetuksi ja päästä tappelemaan muiden miesten kanssa, sillä sotien kalsketta riittää.
Sinä olet homo -mitä sinulle häitä kenen kanssa suomalaiset naiset halua nosta jalkaa
haheha- Anonyymi
En ymmärrä miksi alistua pukeutuminen et peittää olemassa olonssa🤨
- Anonyymi
Etteivät muut miehet tavoittele sinun omaisuuttasi.... Siksi sitä on syytä peitellä.
- Anonyymi
Jep, nyt nähdään onko kantasuomalainen nainen sanansa mittainen.
Onko vaikea aamu siellä peräkammarissa?
- Anonyymi
Ei erityisemmin, kiitos kysymästä. Mutta jokos Trutheilla on hunnut otettu esille?
Anonyymi kirjoitti:
Ei erityisemmin, kiitos kysymästä. Mutta jokos Trutheilla on hunnut otettu esille?
Minä olen monia kertoja sanonut, että en halua Suomeen ääri-islamilaisia. Silti sinä nillität joutavaa roskaasi.
Minä vain en ymmärrä näitä älyttömiä avauksia. Miksi pitää kirjoittaa, kun mitään järkevää sanomista ei oikeastaan ole?- Anonyymi
TruthStillHurts kirjoitti:
Minä olen monia kertoja sanonut, että en halua Suomeen ääri-islamilaisia. Silti sinä nillität joutavaa roskaasi.
Minä vain en ymmärrä näitä älyttömiä avauksia. Miksi pitää kirjoittaa, kun mitään järkevää sanomista ei oikeastaan ole?Haluat kuitenkin muslimeita, vaikka et äärisellaisia, eikö totta?
Anonyymi kirjoitti:
Haluat kuitenkin muslimeita, vaikka et äärisellaisia, eikö totta?
Haluanhan minä tähän maahan kristittyjäkin, mutta en äärisellaisia.
- Anonyymi
Tän puolesta on vassuämmät haukkunut ja vihannut suomalaista miestä. Itse ovat halunneet tätä "kunniakulttuuria", eli kovaa äijää joka ottaa ja hallitsee. Eli nyrkillä ohjataan keittiön ja makuuhuoneen väliä.
Kunnon Lähi-idän/Afrikan tietäjät ,näitä ne naiset haluaa. Ja kunnolla turpaan ....- Anonyymi
Nyt pitää vassunaisen sitten vain hyväksyä asia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyneet jo aikaa sitten.
Siksi Eeva biaudee haluaa aina lisää mamuja Suomeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyneet jo aikaa sitten.
Siksi Eeva biaudee haluaa aina lisää mamuja Suomeen.Pitää myös ihan henkilökohtaisesti hyväksyä, eli säkki päähän Eva !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan valita paitsi persuäijät. Tämä on naisten ja mislimimiesten maa!
- Anonyymi
Pukeutumiskyltit oli tehnyt ja vienyt paikoilleen persuäänestäjä. Sattumaako?
- Anonyymi
Musut 🤮💩🤮💩🤮💩
- Anonyymi
Muslimimiehet on tulleet antamaan jöötiä ja Jamalin sapelin käyrää suomalaisnaisille, moni sidukkavalas on löytänyt Jamalin avulla onnen , tuosta nauttii sisar lepakkosuviksista sisko on säkissä sit ei viedä:-D Pukeutumisohjeet on suomineidolle ihan hyvästä moni näyttää transulta ja onkin osa sänkipää-femisteistä näyttää miehille jo 20 veenä.
- Anonyymi
Hellsinki onkin saanut jo aimo annoksen sitä jöötä. Naiset jöötiä sinne tänne ja nyt jo alkaa uuden pukeutumismuodin sisäänajo. Voiko naisia fiksumpia ihmisiä ollakaan?
- Anonyymi
Terroristit tulivat tuomioksi lännen pahuudelle ja ovat valmiina kostamaan kaiken pahuuden kun sota alkaa.
Sakarja:
14:13 Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.
Sekakansassa ei kukaan tiedä sodassa kuka on kenen puolella siksi he kaikki tappavat toinen toisensa.
Tämä tapahtuma tuhoaa viimeisetkin pahuuden rakastajat. - Anonyymi
Täyttä asiaa.
- Anonyymi
On ollut jo riittävästi miituuta, woketusta ja cancelointia. Hyvä, että muslimimiehet pistävät noille vouhotuksille nyt lopun. On se muuten kyllä kummallista, että kaikki hyvät asiat tulevat aina muitten kulttuureiden mukana.
- Anonyymi
Aika moni on itse asiassa alkanut pitää muslimimiehistä. Onhan heillä ainakin terveemmät arvot kuin suomalaisilla naisilla.
- Anonyymi
Afganistanissa keskustellaan nyt siitä, tuleeko afgaani naisille ulkona liikkuessa puhumiskielto. Mietin, että julkaistaanko tämäkin "suositus" jo piankin myös suomalaisille naisille Itiksessä?
- Anonyymi
Meillä suominaisilla ja muslimimiehillä on kylläkin tasa-arvo ja muslimimiehet kuuntelevat meitä ja ovat kilttejä ja ihania. Kantisäijät ovat tyhmiä, laiskoja ja pahansuopia juntteja.
- Anonyymi
Ja onhan se mukava Kontulan yksiössä lämmitellä kuskusta, kun mies tulee päivän töistä, eli lampsimasta Itiksestä.
- Anonyymi
Muslimit eivät viihdy omassa maassaan, sitten tulevat tänne rakentamaan samanlaista yhteiskuntaa, mistä ovat lähteneet...
- Anonyymi
Muslimit ovat lähteneet islamia pakoon Suomeen ja nyt he haluavat Suomeen islamin.
- Anonyymi
Tyhmäpojan pitäisi mennä terapiaan. Jutut alkavat olla harhaisia.
- Anonyymi
Aloitus on osoitus säälittävästä typeryydestä. Muslimit eivät odota ei-muslimien noudattavan Islamin uskonoppeja. Arvaa mistä tiedän? Lukemattomat muslimit ovat sen minulle sanoneet, kun asuin muslimimaissa
- Anonyymi
Suomi tyttö alistuu pukeutumaan säkkiin. Miksi eivät mene niiden ukkojen kotimaahan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi803884Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693697Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582064
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051143- 601099