Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. On aika nousta. ⭐☺️❄️⚜️✨❤️☕
Aurinko kurkistaa pilvien takaa 🌥️,
marraskuun harmaus hetkeksi pakenee 🌫️,
valon säteet hennosti maata rakastaa ☀️🍂,
lehtien alla maa hiljaa lepää 🌍🍁.
Kylmä ilma, hengitys höyryävä ❄️💨,
luonto pukeutuu vaimeaan valoon 🌄,
mutta sydän tuntee lämpöä – yhä ❤️🔥,
kun auringon kirkkaus täyttää taivaan 🌞🌌.
Lyhyt hetki, kuin unelma ohut 💭,
aurinko valaa kultaa marraskuulle ✨🍂,
ja me muistamme, että pimeyden alla,
piilee aina valo, uusi päivä ja toivo 🌅🌠💫.
Aurinkoiseen aamuun
117
646
Vastaukset
- Anonyymi
kirsi sanoo kohta oi miten kaunista
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja sehän sinua korpeaa?
sitten kirsi juo kahvia ja syö. toivottaa hyvää päivää ja poistuu palstalta.
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja päivää ihana kirjoitus ♥️🍒👩🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, ihanaa aurinkoista huomenta päivää sinullekin 😊♥️☕🥪
Hohhh-hoijakkaa. Tää on menny lasten leluhetkiksi.😴
Anonyymi kirjoitti:
Hohhh-hoijakkaa. Tää on menny lasten leluhetkiksi.😴
Niin ku millä tavalla?
- Anonyymi
nyt voitkin poistua ja palata illalla toivottaa janilla hyvää iltaa ja hyvää saunailtaa
Anonyymi kirjoitti:
nyt voitkin poistua ja palata illalla toivottaa janilla hyvää iltaa ja hyvää saunailtaa
ai sä täällä ohjailet ihmisiä ja kerrot mitä kuuluu milloinkin sanoa ja tehdä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
ai sä täällä ohjailet ihmisiä ja kerrot mitä kuuluu milloinkin sanoa ja tehdä?
niinhän kirsi aikoo sanoa. ei ole mitään yllättävää mitä kirsi sanoo seuraavaksi. tai kirsi jumppaa tai menee takas nukkuu
- Anonyymi
ja sulle riittä nää kirsin juomis ja syömisilmoitukset. Etkö sä haluu tutustua kirsiin vaan tyydyt kirsin ilmoituksiin. eikö sua kiinnosta keskustella kirsin kaa muusta kuin millaista kahvia /teetä juo tai mitä syö. Eikö sua muut asiat kiinnosta kuin ruoka ja juomat
Anonyymi kirjoitti:
ja sulle riittä nää kirsin juomis ja syömisilmoitukset. Etkö sä haluu tutustua kirsiin vaan tyydyt kirsin ilmoituksiin. eikö sua kiinnosta keskustella kirsin kaa muusta kuin millaista kahvia /teetä juo tai mitä syö. Eikö sua muut asiat kiinnosta kuin ruoka ja juomat
Toki haluan tutustua, vaan ei meidän jutustelu tämän pitemmälle kanna. Jos toinen ei vastaa kysymyksiin, niitä ei tee silloin mieli enää esittää. En halua ahdistella ketään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Toki haluan tutustua, vaan ei meidän jutustelu tämän pitemmälle kanna. Jos toinen ei vastaa kysymyksiin, niitä ei tee silloin mieli enää esittää. En halua ahdistella ketään.
no et ole huomannut ettei kirsi halua vastata. Te ootte jutellut vuoden päivät ja kirsi haluu vaan ilmoittaa syömiset,juomiset,jumpat,sarjan katselut ja töihin menon ja kotiin tulemisen. Välillä käy bilettämässä. Siinä on kirsi elämä .
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
se että haluaa keskustella ei ole ahdistelua vaan se on vuorovaikutusta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole vuorovaikutusta, jos toinen kysyy ja toinen ei siihen vastaa. Se on ahdistelemista jos kyselee sellaisia, johon toinen ei halua vastata. minä kunnioitan toisen rajoja.
Anonyymi kirjoitti:
Minulta voisi ihan yhtälailla kysellä ja olla kiinnostunut tapaamaan etc. Miksi sen pitäisi olla yksin minun kontolla kysellä ja ehdotella?!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se ole vuorovaikutusta, jos toinen kysyy ja toinen ei siihen vastaa. Se on ahdistelemista jos kyselee sellaisia, johon toinen ei halua vastata. minä kunnioitan toisen rajoja.
ai susta on ahdistelua jos sä kysyt kirsin harrastuksista . voi hyvää päivää. Sä et taida tietää sun ystävienkään elämistä mitään kun sä koet kaiken ahdisteluna
Anonyymi kirjoitti:
ai susta on ahdistelua jos sä kysyt kirsin harrastuksista . voi hyvää päivää. Sä et taida tietää sun ystävienkään elämistä mitään kun sä koet kaiken ahdisteluna
Mä en ole niin hyvä saalis kuitenkaan, että ketään kiinnostaa muu kuin täällä juttelu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minulta voisi ihan yhtälailla kysellä ja olla kiinnostunut tapaamaan etc. Miksi sen pitäisi olla yksin minun kontolla kysellä ja ehdotella?!
no kirsi ei ole kiinnostunut susta. Hän laittaa punaisia sydämiä koska sä laitat kirsille niitä ja kehut häntä koko ajan. Mutta itepähän olet halunnut että teidän keskustelu on vaan asioiden ilmoittamista
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, ihanaa aurinkoista huomenta päivää sinullekin 😊♥️☕🥪
Kiitos söin juuri masu täynnä nyt👩😂♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
No varmasti oli nälkä sulla, kun nälkäisenä menit nukkumaan 😄😊♥️☕
Anonyymi kirjoitti:
no kirsi ei ole kiinnostunut susta. Hän laittaa punaisia sydämiä koska sä laitat kirsille niitä ja kehut häntä koko ajan. Mutta itepähän olet halunnut että teidän keskustelu on vaan asioiden ilmoittamista
Se on minun elämän tarina. Minun on ihan turha rakastua kehenkään tässä maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mähän sanoin että kirsi syö. nyt voi taas poistua kun on ilmoittanut syöneensä. myöhemmin kirsi juo kahvia ja tulee senkin ilmoittaa tänne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihanaa. kiitos ilmoituksesta kirsi
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No varmasti oli nälkä sulla, kun nälkäisenä menit nukkumaan 😄😊♥️☕
Oli todellakin nälkä👩😊♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Oli todellakin nälkä👩😊♥️🍒
Mä yritän tässä karistella unta silmistä. Pitäisi tunnin päästä käydä pojan luona kakkukahvilla ja sitten iltapäivällä lähteä sinne saunailtaan. 😊
Mitäs sulla on tänään suunnitelmissa? 😊♥️🌞- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä yritän tässä karistella unta silmistä. Pitäisi tunnin päästä käydä pojan luona kakkukahvilla ja sitten iltapäivällä lähteä sinne saunailtaan. 😊
Mitäs sulla on tänään suunnitelmissa? 😊♥️🌞Mitään suunnitelmia ainakaan illaksi👩😊♥️🍒☕️
Anonyymi kirjoitti:
Mitään suunnitelmia ainakaan illaksi👩😊♥️🍒☕️
Okei. Missä kaverit nyt menevät? 😊♥️🌞
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Okei. Missä kaverit nyt menevät? 😊♥️🌞
kirsi ei halua vastata. et ole jani vuoden aikana tajunnut ettei kirsi halua puhua siitä millasia ystäviä hänellä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirsi ei halua vastata. et ole jani vuoden aikana tajunnut ettei kirsi halua puhua siitä millasia ystäviä hänellä on
Yhteinen vihollinen yhdistää ,Kirsillä ei muuten olisi yhtään ystävää vain hyväksikäyttöä olisi.
Kysykäänoliko Kirsillä 3 vuotta sitte yhtään oikeaa ystävää?Vastaus on ei. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sivusta kommentoija: Ensimmäinen edistysaskel puoleltasi olisi stopata pusumuiskut ja sydämet Mona Lisaa esittävälle, joka ei anna pienintäkään elettä lähempään yhteydenpitoon. Sä tavallaan pitkität nollatilannetta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitäs sulla on tänään suunnitelmissa? 😊♥️🌞Onhan tässä hitusen väreilevää erotiikkaa Kirsiltä: nälkä ja masu.🙄
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kommentoija: Ensimmäinen edistysaskel puoleltasi olisi stopata pusumuiskut ja sydämet Mona Lisaa esittävälle, joka ei anna pienintäkään elettä lähempään yhteydenpitoon. Sä tavallaan pitkität nollatilannetta.
Mun koko elämä on yks nollatilanne. Että mitäpä sitten?
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama näköjään teille mitä teen. Ennen kaipailin ännää ja sekään ei käynyt. Nyt en enää kaipaile ketään ja sekään ei käy.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
silti sä tykkäät kirsistä koska toivottelee sulle vaan eri asioita ja sitten kiittelee sua kun sä toivotat kirsille jotain.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihan sama näköjään teille mitä teen. Ennen kaipailin ännää ja sekään ei käynyt. Nyt en enää kaipaile ketään ja sekään ei käy.
Toki jani saat kaivata nettaa jos se tekee sut onnelliseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Toki jani saat kaivata nettaa jos se tekee sut onnelliseksi.
Ei se tee enää onnellisksi. Eikä siitä kaipailusta ollut mitään hyötyä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se tee enää onnellisksi. Eikä siitä kaipailusta ollut mitään hyötyä.
silti olet kolme vuotta jatkanut kaipailua vaikka et ole hyötynyt siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jani on mies. Hän haluaisi varmasti kuulla muustakin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei auta laskulohen tavoin maata, haikailla ja kaipailla valmista odottamassa. Naisensaannin eteen täytyy kaikkensa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin ku millä tavalla?
Mieti vähän vanha äijä!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Katsotaan jatkaako Kirsi ilman pususydänmuiskuja.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mitä ehmettiä ylläpitämään nämä pusuttelut ja sydämet ?😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinrn oikeasti olet?🤔
Anonyymi kirjoitti:
No mitä ehmettiä ylläpitämään nämä pusuttelut ja sydämet ?😳
Niistä tulee hyvä mieli.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niistä tulee hyvä mieli.
Auta appi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auta appi
Juu. Ja vielä lankokin.
- Anonyymi
Kohta vois keittää sitten sitä kahvia👩😊♥️🍒☕️😒
Mun ei olis oikeastaan kannattanu keittää kahvia, kun kohta sitä saa juoda kuitenkin... 😊♥️🌞
- Anonyymi
sitten jumppaat vai katsot sarjoja
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mun ei olis oikeastaan kannattanu keittää kahvia, kun kohta sitä saa juoda kuitenkin... 😊♥️🌞
Säästö se on pienikin säästö bro👍
Anonyymi kirjoitti:
Säästö se on pienikin säästö bro👍
Lähinnä ajattelin omaa terveyttäni ja olotiloja. Sellainen kofeiinimäärä lyhyessä ajassa ei oikein ole mukava...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Abaut montako kuppia nää juot kahavia päiväsä?
Anonyymi kirjoitti:
Abaut montako kuppia nää juot kahavia päiväsä?
Miten tuo lasketaan? Kaksi isoa mukia, puoli litraa aamulla. Ja joskus sama iltapäivällä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten tuo lasketaan? Kaksi isoa mukia, puoli litraa aamulla. Ja joskus sama iltapäivällä.
Aha ja kiitti. Mää juon totutusti vaan aamulla.
Anonyymi kirjoitti:
Aha ja kiitti. Mää juon totutusti vaan aamulla.
Juon illalla joko kahvia, tai jonkun sokerittoman energiajuoman töissä, tai jos on treenit. Saa vähän lisää boostia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juon illalla joko kahvia, tai jonkun sokerittoman energiajuoman töissä, tai jos on treenit. Saa vähän lisää boostia.
Varo energiajuomia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juon vain 1:n noccoa yleensä.
Sunhan piti olla poikiesi kanssa saunomassa ja viettämässä isänpäivää.
Anonyymi kirjoitti:
Sunhan piti olla poikiesi kanssa saunomassa ja viettämässä isänpäivää.
Se on huomenna...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on huomenna...
sä sanoit että sä käyt pojalla lauantaina
- Anonyymi
Jani ei kirsiä kiinnosta. älä huoli ei hän loukkaannu
- Anonyymi
Jani ja Kirsikan kukka on mökillä taas.Hyvä mennä ei näy jäljet eikä koiran tarvii kolata pois niitä jälkiäkään.
- Anonyymi
kyllä olen hyvä. ennustin kirsin syömisen ja kahvin juomisen.
- Anonyymi
Hyvää päivää sinulle palataa👩😊♥️🤗😘
- Anonyymi
Eli toisinsanoen,lähden kohta ulkoileen tule perässäni.
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisinsanoen,lähden kohta ulkoileen tule perässäni.
Mistäs minä tiedän missä hän ulkoilee? Ei olla samalla paikkakunnallakaan.
- Anonyymi
kerro kirsi toki kun juot taas kahvia/teetä tai syöt.
- Anonyymi
Näin mä olin taas oikeessa mitä kirsi teki. Ennustin kirsin ruokailun ja kahvin juomisen. Ilalla kirsi tulee toivottaa hyvää iltaa ja yötä. ja että väsyttää . pitää mennä nukkumaan. Näin veikkaan että kirsi tekee
- Anonyymi
Kirsillä vaihtuu tukan väri tiuhaan,miksi Kirsi ei päivitä sitä tänne silloin?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä et tunne tuota ihmistä, kuten ei kukaan muukaan täällä.
Minulla on selvän näkökyky.Revippä siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on selvän näkökyky.Revippä siitä.
Olix tää ite Kirsi?
- Anonyymi
Jani silti kirsi on mukavista mukavin vaikka et tunne ja tiedä kirsistä mitään. Ikä ja paikkakunta ei kerro ihmisestä kauheesti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin on. Hän on täällä ollut mulle mukava.
No hienoa jani jos se riittää sulle. Et paljoa vaadi. Kiittelyllä ja toivotuksilla pärjää elämässä kun et lähemmäksi naista pääse.
Anonyymi kirjoitti:
No hienoa jani jos se riittää sulle. Et paljoa vaadi. Kiittelyllä ja toivotuksilla pärjää elämässä kun et lähemmäksi naista pääse.
Mulle ei mitään naisia missään edes ole.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin on. Hän on täällä ollut mulle mukava.
Mukavista mukavin 🍆🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavista mukavin 🍆🤣🤣🤣
Juu. Voi Jessus 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Klo on kohta 14.00 ja kukan katselija lähtee ,isäntä tulee kotiin mairea hymy kasvoillaan.Maanantai aamuyönä on taas kassit täynnä ja ilkeily alkaa sivusta kärsijöille.
- Anonyymi
Aurinko ei onneksi enään lämmitä.
- Anonyymi
Jani ei ole mun ongelma ja vika ettei naiset kiinnostu susta
- Anonyymi
Taas jani alkoi marttyyriksi. Saunaillassakaan ei ole nuoria naisia sulle. On vaan raavaita miehiä pyjamissa
- Anonyymi
Käydäänkö teillä tosiaan saunassa pyjama päällä? Aika sikamaista ja epähygieenistä. Jopas on häveliästä touhua.
- Anonyymi
Kirsikan kukalla menee kauan pessä se.Taitaa hauduttaa ammessa ennen kotiin menoa.
- Anonyymi
Tirsk 🤣🤣🤣💦
- Anonyymi
Sillä on siinä kapistuksessa paljon pinta-alaa ja pestävää. Pitää viruttaa kaikki vekit ihan kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on siinä kapistuksessa paljon pinta-alaa ja pestävää. Pitää viruttaa kaikki vekit ihan kunnolla.
Ristiin rastiin vekkejä.Kiitos kun kerroit koko Suomelle.
- Anonyymi
Iltaa Susi
En huomannut tätä aamulla
🐈- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää iltaa ☺️✨
Kisuliini tuli. Saattaa olla vieläkin mukavampi kuin mukavista mukavin 👩💋❤️💦🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hyvät illatsut😂👩♥️🍒
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hellou. Hyvää iltaa. Täällä ollaan pikkujouluissa 🎅🏼🍺☺️✨❤️
Ai no kivaa pikkujoulua👩🍒♥️🥱
Anonyymi kirjoitti:
Ai no kivaa pikkujoulua👩🍒♥️🥱
Kiitos . Kohta saunomaan. Revontulien loisteessa. ✨☺️⚜️❄️❤️🌌
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Valetta. Yksin sä gubbe läävässäs tonotat.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja lopuks avaruusaluksella Kuuhun kruunu päässä 🚀😇
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä🌌👩🍒♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
onko jani jo kännissä kun ei kaipaa nuoria naisia paljuun
Anonyymi kirjoitti:
onko jani jo kännissä kun ei kaipaa nuoria naisia paljuun
No minä en niitä mistään tähän hätään löytänyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole edes kännissä. 🌌🤗❤️
Juu en minäkään ei jaksa juhlia mitää🌌👩🍒♥️🥱
Anonyymi kirjoitti:
Täällä pelataan lautapelejä 🌌✨🤗❤️
Anonyymi kirjoitti:
Oon mä vähän maistellut. ☺️✨🤗🌌❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Näkyikö niitä🌌👩🍒🥱♥️ tänään oli komea puolikuu🌓
Anonyymi kirjoitti:
Näkyikö niitä🌌👩🍒🥱♥️ tänään oli komea puolikuu🌓
Joo näkyi vähän aikaa ihan hyvin ja myös puolikuu ja tähtiä 🤗🌌✨❤️
- Anonyymi
kirsi tuli toivottaa taas ja lähti pois.
- Anonyymi
Iltoja vaan ja hyviä löylyjä. Profiilistas puheenollen se on liian pieni, väritön ja huomaamaton. Voisitko tsekata näyttävämmän?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Täytyy katsoa paremmalla aikaa.
Kiitos,Jaksan odottaa.
- Anonyymi
Hauskaa ja hyvää iltaa Hukalle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3932162Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882069- 981792
- 4421735
- 71424
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1111272- 215986
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72840Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832