https://www.verkkouutiset.fi/a/riikka-purra-tama-oletus-maahanmuutosta-ei-ole-toteutunut/#7e0c3fd7
ajattele ite
sano hesassa
/riikka-purra-tama-oletus-maahanmuutosta-ei-ole-toteutunut-HS vääristelee asiaa?
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nuorilla on yleisesti vaikeaa, koska sosiaalisen median alustojen perustajat tulevat niistä lähtökohdista, että ihmispsyykettä voi ja saa hakkeroida. Nämä ihmiset ovat ottaneet sStanfordissa kursseja siitä, miten eläimiin käytettyjä behavioristisisa tekniikoita voi soveltaa ihmisiin, mm. Instagramin perustaja.
He tietävät hyvin myös tyttöjen ja poikien väliset erot, miten eri sukupuoliin voidaan vaikuttaa parhaiten.
Sukupolvi Z joiden herkkään kehitysvaiheeseen älypuhelinten tulo osui huonoimpaan aikaan on tehnyt enemmän sukupuolenvaihdoksia, kuin mikään muu sukupolvi.
Puhutaan siis uuden ajan viinanjuonnista ja tupakoinnista, haitoista tiedetään jotain, mutta yleisellä tasolla niistä ei valisteta. Aivan *aatanan haitallista lapsille.
Ihmisen kehityshän ei ole kuin eläimella, vaan se ottaa parit spurtit, ensimäisinä vuosina ja diinä jossain ennen teini-ikää tulee toinen. Impulssikontrollista vastaava aivojen etuosalohkokin on valmis vasta 25 vuoden ikäisenä.
Nämä shorttivideotkin toimivat sillä tavalla, että tekoäly antaa käyttäjälleen n. joka kymmenennen videon, joka selaajaa kiinostaa, jotta selaaminen jatkuisi loputtomiin.
Plussa ja miinuspeukut, ja sosiaalisen median alustat toimivat sillä periaatteella, että ihmiselle on elinehto pysyä joukossa, parhaita tarinankertojia ja metsästäjiä nostetaan jalustalle ja parhaat metsästäjät ja tarinankertojat mielelllään pitävät ihailijajoukkoa, koska se vahvistaa heidän statuksensa laumassa, ihmisen evoluutio ja psyyke.
Lapsilta on katkaistu kokonaan terve leikki-ikä, lapsen ei itse tarvi mm. arvioida riskejä ja loputonta impulsseihin vastaamista suositaan.
Lähde on kirja, Anxious Generation
Toinen hyvä kirja: Kuka Kasvattaisi Lapsesi
Meillä muhii Suomessa semmoinen pommi joka on nokakkain ydintuhon kanssa, on tulossa sukupolvi, joka on tuhoon tuomittu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882