”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,”
Apt 3:19
Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
10
63
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tehkäät parannus ja palatkaat, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, kuin virvoittamisen ajat tulevat Herran kasvoin edestä,
- Anonyymi
Gören därför bättring och omvänden eder, så att edra synder bliva utplånade,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gören därför bättring och omvänden eder, så att edra synder bliva utplånade,
Repent ye therefore, and be converted, that your sins may be blotted out, when the times of refreshing shall come from the presence of the Lord;
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Repent ye therefore, and be converted, that your sins may be blotted out, when the times of refreshing shall come from the presence of the Lord;
Ei se pelkkä oma parannuksenteko niitä syntejä pois pese.
Engl.sana Repent ei tarkoita elämän parantelua, vaan katumusta syntisyyden vuoksi ja siksi kasteen saamista syntien pois pesemiseksi.
Vain syntisiä tulee kastaa, ei muita itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita, he ovat niitä kyykäärmeitten sikiöitä.
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä ja teidän lapsia tämä lupaus koskee."
Apt.2
38 Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.
39 For the promise is unto you, and to your children. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pelkkä oma parannuksenteko niitä syntejä pois pese.
Engl.sana Repent ei tarkoita elämän parantelua, vaan katumusta syntisyyden vuoksi ja siksi kasteen saamista syntien pois pesemiseksi.
Vain syntisiä tulee kastaa, ei muita itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita, he ovat niitä kyykäärmeitten sikiöitä.
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä ja teidän lapsia tämä lupaus koskee."
Apt.2
38 Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.
39 For the promise is unto you, and to your children.Enimmäkseen olet halveksinut apostoli Pietaria. Mikäs tuli TS?
- Anonyymi
Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneille ja siksi kasteelle tulijoille pitääkin sanoa näin:
Luuk. 3:7
Kun ihmisiä tuli joukoittain kastettavaksi, Johannes sanoi heille: "Te käärmeen sikiöt! Kuka teille on sanonut, että te voitte välttää tulevan vihan?- Anonyymi
Siksipä parannuksen teko ja usko Jeesukseen kuuluvatkin saumattomasti yhteen.
ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
Mark 1:15 - Anonyymi
Milloin aiot sinä tehdä parannuksen TS?
”Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.”
Ilm 2:21
- Anonyymi
Herran enkeli asettuu niiden ympärille, jotka häntä pelkäävät, ja pelastaa heidät.
- Anonyymi
Jumalan tahto on, että ihminen tekee parannuksen ja kääntyy Jumalan puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982