On se vaan tuo Ainovaara vaikea paikka voittaa kenen tahansa .. Tuomarit vetää räikeästi kottiinpäin, lisäksi rääväsuinen kaljanhuuruiset mällinimijät katsomossa johtaa ja opastaa tuomareita päätöksisssään..... ehkä jossain lappiliigassa tämänkin voisi ymmärtää, mutta kun pelataan 2 div , joka on huomattavasti kovatasoisempi sarja. Antila ja Ollila tuömaroivat ihan väärässä sarjassa...Erotuomaritarkkailijoiden pitäsi puuttua tämän kaksikon touhuihin Heti...
Uskomme vakaati, että Etpo kyllä pärjää sarjassa omilla avuilla ilman noiden kahden seeppran kotiinvetoa.
Ei tarvi kun katsoo hiukan tilastoja etpon kotipeleistä,niin näkkee mille joukkueelle siel pilli soi... Niin siinäpä yltitorniolaiselle kiekkoilulle mietittävää.
ETPOLLa aina 6-7 kenttäpelaajaa
Anonyymi-ap
5
256
Vastaukset
- Anonyymi
Käväistiin kemijärvellä kattomassa ihan mielenkiinnosta kun jatkoajassa kommentoitu tuota etpoa...Nopeasti todettua oli,että vaikka kentällä oli 2 tuomaria,niin etsin pilttuusta kommentoitiin käytännössä Anttilalle...liekö etpon miehiä....
No pelillisesti enemmän maaleja tehnyt voitti- Anonyymi
Joo jäähyjä jako yhtä ja kahta kerralla ja kyllä etpo pelastörky peliä ei jäähyjä. aina pitäs olla tuomarit muualta
- Anonyymi
Antila, hmmmm 🤔 Eikö se oo joku junantuoma käppyrä
- AnonyymiUUSI
Meidän kylän oma poikahan se ....
- AnonyymiUUSI
Jospa se tykkää oman kylän pojan tuuppareista..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472