Niitä naisia hommataan ja p..nnaan
Tänään jätkät sitten
18
323
Vastaukset
- Anonyymi
mee nyt nössö muualle ulisemaan,tuollaaanen vellihousu ketään p...a
pitää haista vähän miehelle ennen kuin puhukaan edes naisista - Anonyymi
Nössöllä suuret suunnitelmat. Silti vaan äiteen kaas kotona ja riispuuroo ja sekametelisoppaa päälle,siinä se vuosi vaihtuu 2025 een......
- Anonyymi
Voihan sitä äiteetäkin p....na
- Anonyymi
Kuule nössö. Täällä hoidellaan sukulais kundit uutena vuotena ja loppiaisena siskot se on Lapuan perinne jo vuodesta 1995
- Anonyymi
aläpäs aina niitä kundeja vedä mihinkään,,assjoella tapahtuu sitä ja nössön luona ,nössähän on assjoen paatunut h....o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aläpäs aina niitä kundeja vedä mihinkään,,assjoella tapahtuu sitä ja nössön luona ,nössähän on assjoen paatunut h....o
Oho menikö tunteisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho menikö tunteisiin
ei suinkaan vaan assjokiset pysykööt omilla sivuilla ja siellä kirjoitelkoon vaikka mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei suinkaan vaan assjokiset pysykööt omilla sivuilla ja siellä kirjoitelkoon vaikka mitä
Taidat olla poikamies ja äidin luona asustelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla poikamies ja äidin luona asustelet
mä oon kova kehäkettu eli älä ala mulle poju soittelemaan suuta,mä oon kaatanut naisia jo silloin kun sun isäs oli pappas unelmis
Paljaalla paukutin naapurin naista ja kyllä teki hyvää. Hyvää uutta vuotta paikalliset
- Anonyymi
Meillä äitee purki vanhan tuvan pihaa rumentamasta, mutta pitäähän sullakin olla oma tupa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä äitee purki vanhan tuvan pihaa rumentamasta, mutta pitäähän sullakin olla oma tupa.
Meidän sisko antoi vahingossa joulun aikaan veljelleen herkkuansa. No mutta mitäpä ei lapualla tapahtuisi sisarusten kesken
- Anonyymi
sä mitään naista oo koskaan saanu ,,valetta
- Anonyymi
Mä oon pannut nyt neljä kertaa tälle vuotta. Yks vuoden alku nuorena meni niin, että vasta helmikuun puolessa välissä tuli eka päivä kun en pamnut. Ukkomiehen elämää.
- Anonyymi
just ,,valehtele lisää DDDDDDDDDDDDD
Pussit tyhjäksi ja huomenna hitsaamaan
- Anonyymi
Millä putsaat spermat housuistasi, tarttuu kovasti kankaisiin.
- Anonyymi
" Ei maahan ole lyönyt mua aamu yksikään, mulla jorma rautaa on, se kyllä tiedetään".
Vapaasti mukaellen, "Mä oon kolmekymppinen" Frederik.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191